Gathering of Tweakers

Quicksearch
Wat sta je nou te kijken!

quote:
marex schreef op 16 januari 2004 @ 13:44:
Mooi ik begin nu dus cht te twijfelen tussen een Samsung e700 en de SE 630 :?

Denk dat de e700 alleen een iets beter schermpje en betere camera heeft.
Clamshell kan een voordeel of nadeel zijn voor je.

T630 is gewoon wat completer. (Bluetooth o.a.)

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Prijs is wel redelijk.
Voorlopig tot de conclusie gekomen dat er nog geen alternatief voor mij is (dikte is voor mij een van de belangrijkste criteria evenals bluetooth).
Ff kijken wanneer mijn gratis orange abbo binnenkomt en m'n nummer is overgezet; rond die tijd moet ik wel een nieuwe telefoon hebben want share op een non-gprs toestel werkt natuurlijk niet. 8)7

@Jelte: ff wat vraagjes/ vezroekjes: (1)Zit er een toetslock optie op? (2) fotootje met verschil in dikte met een t610 mogelijk? (3) voelt ie net zo plastic aan als ie eruitziet? (4) voel je je stoer :p?

Bescheidenheid is voorbehouden aan mensen met bescheiden capaciteiten

Wat sta je nou te kijken!

Toetsblock zit erop.

Handmatig en automatisch.

Dikte: oordeel zelf
http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-7-1072068207.jpg
http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-7-1072068217.jpg
http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-7-1072067783.jpg

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Prijs is vet OK man.

Als de eerste online shop hem al voor 309 EUR aanbied dan gaat ie bijna geen cent duurder kosten dan de T610. Zou die misschien dan heel erg snel gaan verdwijnen?

Balen dat ik nog een maand moet wachten, maar dat hou ik wel vol.

Verlenging van T-mobiel 150 met een jaaar + 100 euro moet misschien wel haalbaar zijn.

Bij gsmshoponline.nl is ie net zo duur als de T610 en 30 euro goedkoper dan de Z600, dat kan toch bijna niet?

* SandervG is weer happy met SE, MITS deze prijs echt klopt

It's the art of doing nothing at all.

Thanks voor de fotos.
Jammer dat de t610 een bollere afwerking heeft, daardoor is een goeie visuele vergelijking niet zo makkelijk.

Ondertussen al wat meer ervaring met het bereik van de phone onder zwaardere omstandigheden?

quote:
BringDa69 schreef op 16 januari 2004 @ 13:53:
@Jelte: ff wat vraagjes/ vezroekjes: (1)Zit er een toetslock optie op? (2) fotootje met verschil in dikte met een t610 mogelijk? (3) voelt ie net zo plastic aan als ie eruitziet? (4) voel je je stoer :p?

(1) Ja, er zit een toetsblok optie op, automatisch en handmatig :)
(2) Foto-tje is al gegeven hierboven. Hij lijkt op deze foto dikker maar dat komt door de kleuren, hij moet in het echt dunner zijn dan de T610.
(3) Nee hij voelt totaal niet plastic aan en als je hem in het echt bekijkt ziet hij er ook totaal niet plastic achtig uit!
(4) Yeah I'm the men! :p Haha, nee hoor het is leuk dat ik hem als eerste heb maar ik woon toch in de middle of nowhere dus stoer doen kan ik niet (als zou ik het anders ook niet doen, heb hekel aan patsers... ;))
Ik wil em ik wil em ik wil em :P

Ik vraag me alleen af wat nou de precieze datum is dat hij hier in Nederland gelanceerd wordt... ? want ik wil hem namelijk zo snel mogelijk hebben :D Ik hoop dat het begin februari is

iPod Video 30 GB // SonyEricsson K700i // Internationaal Recht

SonyEricsson W960i

Nog een aantal plaatjes van de zwarte T630 :9~
(Klikbaar)

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/2XLRD44NX3/picserver.jpeg
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/1AZJ769GOT/picserver.jpeg
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/OC6MJ570X5/picserver.jpeg

De rest van de plaatjes vind je hier
Let op! dit zijn erg grote bestanden :P

Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]

Reg. datum: 06 december 2003

die onderste pic doet hem wel vrij lelijk overkomen :p

geef mij maar de witte ^^

SonyEricsson W960i

quote:
Skoy schreef op 18 januari 2004 @ 18:17:

Helaas, T-mobile only.

Weet iemand of je dat t-mobile logo, netals bij de t610, eraf kan ''krabben'' :?
De firmware, dat is niet zo'n probleem, maar dat logo is zow :r
En op dat laatste plaatje is dat rondje paars ?! Klopt dit wel ?! 8)7

[SE C902] [SE K850i] [SE P990i]
TomTom Go 910 + PSP (White) + iPod nano 2nd Gen

quote:
MyNameIs schreef op 18 januari 2004 @ 21:59:
Weet iemand of je dat t-mobile logo, netals bij de t610, eraf kan ''krabben'' :?
De firmware, dat is niet zo'n probleem, maar dat logo is zow :r
En op dat laatste plaatje is dat rondje paars ?! Klopt dit wel ?! 8)7

aangezien de logo van T-Mobile paars is is het niet zo verwonderlijk dat die toets ook paars is en de display paarse delen laat zien?

just my 2 cents maarre..... tis een plastic frontje, het afkrabben van die logo zal nie zo goed gaan als met alumnium frontje en je zult het blijven zien denk ik....

maar dat is speculeren....

weet iemand of tmobile ook een normale uitbrengt, een witte zonder die troep?
quote:
Skoy schreef op 18 januari 2004 @ 18:17:

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/5M1U00TP89/256

Zo is het al iets beter. Mijn ervaring is dat Photoshop TIFFjes e.d. beter opent dan Paintshop. Die laatste zet de kleurverzadiging te hoog, en maakt alles iets groenig.

Reg. datum: 06 december 2003

nah tis gewoon die combo zwart - paars die ik ni echt mooi vind ;)

SonyEricsson W960i

quote:
wicher schreef op 19 januari 2004 @ 09:27:
[...]

[afbeelding]

Zo is het al iets beter. Mijn ervaring is dat Photoshop TIFFjes e.d. beter opent dan Paintshop. Die laatste zet de kleurverzadiging te hoog, en maakt alles iets groenig.
offtopic:

Hey, dat wist ik niet! |:(
Die versie van jou ziet idd beter uit ja. (En ja, ik gebruik PSP)

Even een overweging voor wie echt een toestel moet gaan vervangen zoals ik: stel dat de t630 uitkomt en de t610 keldert in prijs. In een dergelijk geval zal ik dus onder de 200 euro voor een 610 gaan. sterker nog er is al een 610 te koop voor 199 incl prepaid.
Waar ik naartoe wil is een antwoord op de vraag (of op zijn minst overwegingen)die al eerder door iemand anders gesteld werd: "is de t630 een meerprijs van ong. 100 euro tov. de t610 wel waard"

Reg. datum: 13 januari 2004

JAH....want als je de T630 kiest dan kies jenem omdat jenem mooi goed vindt. KLAAR!!! je gaat geen minder leuke telefoon kopen omdat die goedkoper is, maar waaar wel het desig volledig anders van is.... kan je net zo goed een Z600 aanschaffen!

quote:
BurkaN schreef op 20 januari 2004 @ 16:39:
JAH....want als je de T630 kiest dan kies jenem omdat jenem mooi goed vindt. KLAAR!!! je gaat geen minder leuke telefoon kopen omdat die goedkoper is, maar waaar wel het desig volledig anders van is.... kan je net zo goed een Z600 aanschaffen!

En om de 3 kleine vernieuwingen:

- beter scherm (TFT)
- beter ontvangst
- My Friends (soort MSN)

;)
Qua looks vind ik de 610 eerlijk gezegd nog steeds leuker. Het is alleen jammer (voor mij) dat het zo populair is.

De vraag blijft nog steeds als je 220 gulden extra aan een verbeterd scherm en verbeterd ontvangst moet besteden. Ik weet echter niet hoeveel beter de ontvangst is.
Als het op het nivo van de nokia 6310 zit is het idd wel de moeite waard maar dan wordt de vraag weer: wat is de relatieve verbetering tov de t610.

Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
BringDa69 schreef op 20 januari 2004 @ 18:39:
Qua looks vind ik de 610 eerlijk gezegd nog steeds leuker. Het is alleen jammer (voor mij) dat het zo populair is.

De vraag blijft nog steeds als je 220 gulden extra aan een verbeterd scherm en verbeterd ontvangst moet besteden. Ik weet echter niet hoeveel beter de ontvangst is.
Als het op het nivo van de nokia 6310 zit is het idd wel de moeite waard maar dan wordt de vraag weer: wat is de relatieve verbetering tov de t610.
Nou je vind de looks geweldig.....dan verander je de T610 in een T630 beetje firmware upgraden, ander schermpie etc.... VOiLA!!! een nieuwe tel zonder al te veel geld uit te geven ;)

BurkaN wijzigde dit bericht 20-01-2004 19:56 (200%)

Reg. datum: 23 september 2003

@Jelte

en kun je My Friends al gebruiken?

quote:
Regula68 schreef op 20 januari 2004 @ 20:03:
@Jelte

en kun je My Friends al gebruiken?
Nee, wordt door de operators hier in NL nog niet ondersteunt :(
de t630 heeft voor mij als voordeel dat het compacter is dan de t610 en nieuwer i.
Nadeel is dat het tot eind feb. duurt voordat ik zelf kan kiezen.
Weet iemand terouwens als orange share/world het ook op de 630 doet?

quote:
BringDa69 schreef op 21 januari 2004 @ 11:28:
de t630 heeft voor mij als voordeel dat het compacter is dan de t610 en nieuwer i.
Nadeel is dat het tot eind feb. duurt voordat ik zelf kan kiezen.
Weet iemand terouwens als orange share/world het ook op de 630 doet?
Jahoor werkt gewoon :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws