Hoofdcategorieën
Topicacties

Sony Ericsson T630

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
IQ not less or equal

quote:
fat chas schreef op 26 oktober 2003 @ 14:25:
[...]

Ik ben wel erg benieuwd hoe je dit moet doen. Als je het niet hier wilt vertellen, zou je dan kunnen aangeven waar ik de informatie kan vinden waarop je deze stelling baseert? (Op Esato heb ik wel eens een "fotoreportage" gezien van iemand die zijn aluminium haze T610 geheel zwart had gemaakt. Maar dat lijkt me wel wat eenvoudiger dan het vervangen van een display.) En die €25 waarvan je rept, zijn dat de arbeidskosten van een SE servicemonteur, of de kosten van dat nieuwe TFT-scherm? (Dat laatste lijkt me een beetje aan de lage kant.)

Ik weet dit van een SE center in Duitsland waar ik goed contact mee heb, de beste man heeft me zelfs laten zien dat het pcb exact 100% hetzelfde is :)
En ik weet toevallig dat als je goed zoekt je schermpjes kan vinden voor 25E om ze te vervangen :)
(niet op ebay, want die mensen hebben er al minstens 10E bovenop staan)
En dat het schermpje uitwisselbaar is heeft hij me ook al laten zien :)
MAAR, er zit dus een maar aan, zoals gewoonlijk, die extra kosten lonen zich niet omdat de kwaliteit van het scherm er dan niets op vooruit gaat, hij is niet helderder ofzo maar heeft een grotere kijkhoek, en dat vind ik nu voor een mobiele telefoon totaal overbodig. Daarbij komt het ook nog dat dan meteen je garantie vervalt op het moment dat je dat zelf doet, want in SE centers gaan ze deze optie niet aanbieden.
Dat de camera ineens 640x480 aankan op de T630 is helemaal niet waar, de foto wordt als het ware opgeblazen en met wat intelligente algorhitmes in kwaliteit wat verbeterd ;)
Voor de rest is de firmware hetzelfde op de 'my friends' sectie na, heb ze beiden in mijn hand gehad en vergeleken :)
Overigens is het plastic wat je van de T630 ziet niet flut plastic ofzo hoor, maar je moet er maar net van houden en ik vind het persoonlijk erg kitch en goedkoop uitzien als je de strakke T610 gewend bent :)

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

Nu ook CCNA!

als ze nou dat 'my friends' gedeelte ook in de nieuwe firmware van de T610 zetten, dan groeit het aantal 'my friends' gebruikers ook wat sneller! (lijkt mij een leuke optie)

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

X-tras.nl

quote:

Nice >:)

Dit is een leuke opvolger voor mijn T68i. Ik moet echt maar gaan sparen... ;)
Reg. datum: 19 januari 2003

Nice filmpje !! Ziet er cool uit, misschien nog wel een opvolger voor mijn T-610, maar deze bevalt me ook al super goed :)

Reg. datum: 20 juni 2001

ik ben benieuwd of ze uberhaubt iets hbben gedaan aan hun ontvangst, of is dat gelijk gebleven bij deze opvolger, hetgeen ik erg jammer zou vinden. <-- is in mijn optiek het grootste gebrek van de t610, dus ik zou daar mijn prioriteiten bij hebben gelegd, boven het scherm verhaal.

Life is to short to spend behind your keyboard.

www.ice-inc.nl

Heb net ff het filmpje gekeken en ik vraag me af of V-rally 2 ook voor de T610 uitkomt? Weet iemand it al?

You only have one shot a life, why waste it on sleep?

Reg. datum: 01 december 2000

quote:
die video blijft bij mij helemaal zwart :(

Reg. datum: 11 februari 2002

Weet iemand al wanneer dit toestel op de markt komt?
En of de ontvangst beter is dan de t610?

quote:
Mad_Cow schreef op 10 november 2003 @ 01:05:
Weet iemand al wanneer dit toestel op de markt komt?
En of de ontvangst beter is dan de t610?
Dat zijn de twee grote minpunten van de T610:
  • slecht scherm (in de zon);
  • slechte ontvangst.

Vooral op deze punten is de T630 verbeterd. Ja dus.

Hierdoor wordt de T630 sowieso een veel betere telefoon. Bij de T610 vond ik het namelijk nogal vreemd om ¤ 300 a 400 te betalen voor een telefoon waarvan elementaire zaken als scherm en bellen (ontvangst) niet eens in orde zijn.
Bij de T630 zal dat gelukkig (als het goed is) wel het geval zijn.

Das wird klappen!

ojojojojojoj

* florisson moet deze telefoon hebben

Zoveel mooier dan de T610 en beter scherm!

macbook CD1,83ghz 2gb (mei 2006) || Pentax K110D + 50mm 1.7

Wilgert ICT
Reg. datum: 10 februari 2002

quote:
wicher schreef op 10 november 2003 @ 09:55:
[...]

Dat zijn de twee grote minpunten van de T610:
  • slecht scherm (in de zon);
  • slechte ontvangst.

Vooral op deze punten is de T630 verbeterd. Ja dus.

Hierdoor wordt de T630 sowieso een veel betere telefoon. Bij de T610 vond ik het namelijk nogal vreemd om ¤ 300 a 400 te betalen voor een telefoon waarvan elementaire zaken als scherm en bellen (ontvangst) niet eens in orde zijn.
Bij de T630 zal dat gelukkig (als het goed is) wel het geval zijn.

Niet in orde is anders hoor!!!
Ik ben heeel dik tevreden! En vind hem het geld echt waard!
Go Tweak your ass off
Reg. datum: 07 november 2000

uhm slecht ontvangst???

Ik was juist de enige die nog ontvangst had in een bosje bij Baarn, de rest met nokia's, samsungs en siemens liepen op die apparaten te hengsten tot en met, maar ik en een vage kennis (ook T610) hadden nog wel berreik, dus appart dat jij dat niet hebt

Breek je nek voorzichtig

quote:
The_PyroPath schreef op 10 november 2003 @ 23:54:
uhm slecht ontvangst???

Ik was juist de enige die nog ontvangst had in een bosje bij Baarn, de rest met nokia's, samsungs en siemens liepen op die apparaten te hengsten tot en met, maar ik en een vage kennis (ook T610) hadden nog wel berreik, dus appart dat jij dat niet hebt

Ik sprak niet uit ervaring, dus misschien zit ik ernaast.

Volgens Mobile-review.com was de ontvangst duidelijk minder dan bij bijv Nokia's, en (misschien vooral bij vroege modellen) eigenlijk te slecht.
Dat kan natuurlijk ook het 'aantal streepjes' betekenen, of de geluidskwaliteit.

En aangezien ook SonyEricsson zelf de verbeterde 'RF-capabilities' als een sterk punt van de T630 noemt...

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Ik moet zeggen dat ik icm T-Mobile niet bepaald tevreden ben over de RF-ontvangst.

Ben wel geinteresseerd in het omzetten van STN naar TFT, maar gaat dit niet ten koste van het energieverbruik??

Hopen dat de firmware van de T630 en de T610 in de toekomst gewoon hetzelfde zullen worden. Dus dat de T610 met een normale update de extra functies van de T630 krijgt.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

quote:
Shiver23 schreef op 11 november 2003 @ 12:07:
Ik moet zeggen dat ik icm T-Mobile niet bepaald tevreden ben over de RF-ontvangst.

Misschien zitten er wel verschillen tussen de RF-kwaliteit van 900 en 1800 MHz op de T610...
Zo zou het kunnen dat Vodafone- en KPN-klanten (900 MHz) er geen last van hebben, maar T-Mobile, Telfort en Orange (1800 MHz) wel.

Reg. datum: 23 september 2003

@dark neve

V-Rally II is er al voor de T610. Kijk maar op de SE site onder games

surfende bloemen bijten niet
Reg. datum: 28 juni 2001

quote:
ispierings schreef op 01 november 2003 @ 14:00:
[...]
En ik weet toevallig dat als je goed zoekt je schermpjes kan vinden voor 25E om ze te vervangen :)
(niet op ebay, want die mensen hebben er al minstens 10E bovenop staan)
En dat het schermpje uitwisselbaar is heeft hij me ook al laten zien :)
...Kijk daar ben je nou Tweaker voor :) Hoe zit het schermpje vast? Is het redelijk modulair (klikbaar) of moet je dan solderen? Hoe weinig het ook beter is het is gewoon 1337 om een net iets beter schermpje dan de rest te hebben :D

Weet iemand ook het verschil qua camera met de T610? Ik zie op de achterkant een onbekend ding onder de lens zitten, dat heeft de T610 niet. Wat is het? Iemand die het weet?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Spiegeltje voor een zelfportret.

Zit ook bij je T610 als apart "dopje" over de aansluiting van de externe antenne.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

IQ not less or equal

quote:
PowerFlower schreef op 11 november 2003 @ 14:59:
[...]

...Kijk daar ben je nou Tweaker voor :) Hoe zit het schermpje vast? Is het redelijk modulair (klikbaar) of moet je dan solderen? Hoe weinig het ook beter is het is gewoon 1337 om een net iets beter schermpje dan de rest te hebben :D
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00014.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00015.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00016.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00017.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00023.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00019.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00020.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSC00022.jpg

En dat schermpje is met een beetje voorzichtigheid er zo af te 'pakken' ;)

Reg. datum: 20 juni 2001

Hey coole omschrijving hoe je het ding uit elkaar kunt halen. Misschien dat je dan de t610 covers op de t630 kunt zetten.

Life is to short to spend behind your keyboard.

Heej, dat zou best wel kunnen. Helemaal niet aan gedacht. Vind de T630 best wel mooi. Zo kan je een beetje afwisselen.

Maar mijn vraag nog een keer: TFT-scherm verbruikt over het algemeen meer stroom dan een STN-scherm. Zal je dit ook merken als je in je T610 een T630-schermpje zet?

IQ not less or equal

Scherm gebruikt niet meer stroom, of iig niet opmerkelijk veel meer, dat is met een beetje google werk wel uit te vinden.
En omdat de basis van de T610 en T630 hetzelfde zijn zijn de frontjes uitwisselbaar ja ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: