Ik heb deze kaart ook gekocht, en het volgende ervaren:
V.w.b. TV-ontvangst
- plaatsing in een Asus P2B (PII 350) gaat prima;
- evenzo plaatsing in een Asus K7V-c (AMD 1800+);
- een Abit KT7 (AMD 900) geeft echter geen beeld bij het opstarten.
Plaatsing in de K7V-c naast een Cinergy 400 werkt evenmin (dus PiP met 2 volledig sizeable windows is dus niet haalbaar). Toeval wil dat de Cinergy software (en IR-ontvanger) reageerde op de afstandbediening van de MD2819.
V.w.b. VCR:
- in beide systemen verloopt opname alleen vloeiend in MPEG1 / VCD formaat
(NB de K7V-c heeft video-onboard, ik vermoedt dat dit vertragend werkt)
V.w.b. Radio-ontvangst:
- perfect.
Gebruikte software: de meegeleverde CD.
Inderdaad: ik heb dit topic opgestart om tips e.d. uit te wisselen. De opmerking van moderator was het laatste duwtje wat ik nodig had om het te doen.
Inmiddels nog iets geconstateerd: Ik had problemen met Internet via LAN/router. Wat bleek: ook voor TV/Video connection is bij configuratiescherm/netwerk een instelling ingevoerd. Het is dus mogelijk om over LAN (en Internet ?) TV/Video te zien. (Met bijgeleverde software ?)
V.w.b. TV-ontvangst
- plaatsing in een Asus P2B (PII 350) gaat prima;
- evenzo plaatsing in een Asus K7V-c (AMD 1800+);
- een Abit KT7 (AMD 900) geeft echter geen beeld bij het opstarten.
Plaatsing in de K7V-c naast een Cinergy 400 werkt evenmin (dus PiP met 2 volledig sizeable windows is dus niet haalbaar). Toeval wil dat de Cinergy software (en IR-ontvanger) reageerde op de afstandbediening van de MD2819.
V.w.b. VCR:
- in beide systemen verloopt opname alleen vloeiend in MPEG1 / VCD formaat
(NB de K7V-c heeft video-onboard, ik vermoedt dat dit vertragend werkt)
V.w.b. Radio-ontvangst:
- perfect.
Gebruikte software: de meegeleverde CD.
Inderdaad: ik heb dit topic opgestart om tips e.d. uit te wisselen. De opmerking van moderator was het laatste duwtje wat ik nodig had om het te doen.
Inmiddels nog iets geconstateerd: Ik had problemen met Internet via LAN/router. Wat bleek: ook voor TV/Video connection is bij configuratiescherm/netwerk een instelling ingevoerd. Het is dus mogelijk om over LAN (en Internet ?) TV/Video te zien. (Met bijgeleverde software ?)
[ Voor 59% gewijzigd door Brothar op 08-10-2003 22:09 ]
eagle