Gathering of Tweakers

Quicksearch
Black Metal!

wooow _/-\o_

die videokaart inkleuren was echt n vet idee...
ik neem aan dat t geen kwaad kan om daar overheen te kleuren? :)

|| A64 3500+ - 1024MB G-skill - 6600GT - 440GB || EOS 350D 18-55mm Kitlens 75-300mm Canon (non-USM)||

quote:
Zeer orgineel en het ziet er ook goed uit, maar is dat wel goed voor je videokaart? Ik zie dat je ook rechte lijnen hebt gemaakt, is dat niet wat riskant?
Ik heb het wel eens eerder gezien kan dat? Chiron, is dit de tweede keer dat je dt post of verbeeld ik me dat maar 8)7
Mac Mac Mac

Die videokaart is echt strak :P

nu ook nog je andere pci kaarten en je mobo, en dan zien we je volgend jaar wel weer ;)

nice yob!

MacBook Pro 15,4" C2D 2.2Ghz 2GB DDR 120GB 8600GT

dat is al eens eerder gedaan door metku :z

Dye, Biatch!

quote:
FiXeL schreef op 07 januari 2004 @ 21:25:
dat is al eens eerder gedaan door metku :z
Het er wel vreselijk gaaf uit :9

De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Reg. datum: 16 oktober 2003

die ingekleure videokaart geeft idd wel eel leuk effect... waarom heb je het Ati logo niet ook meegenomen, lijkt me best mooi zon oplichtend logo in het donker

-ohcyt
specs

Peanut Butter Jelly Time

quote:
nketelaar schreef op 07 januari 2004 @ 15:55:
Terrmietje thnx ik weet het men typo is niet alles maar goed. en ik wist niet dat je een ledje niet hoefden te koelen, kunnen we wel weer iets mee verzinnen. maar als je een ledje isoleerd met krimpkous dan is hij toch nog niet helemaal waterdicht. zeker niet waar de draadjes van het ledje het ledje zelf ingaan. daar krijg jij nooit het krimpkous vast omheen gesmolten.

en ik heb nog een leuk idee voor men kastje ik denk dat ik men playstation erin ga bouwen en dat ik zo'n klein schermpje koop voor de playstation en die uit een 5 1/4 laat komen net als bij een navigatie systeem in een auto.
:9~ gaat mooi worden

ik heb er net een besteld lachu ding joh
voor 120 euro. met afstandbediening en av aansluiting
op het plaatje zie je de doos op een standaart maar in het echt is het alleen het zwarte gedeelte. ik denk dat ik een cdrom ga slopen en daar dait ding op maak zodat als ik op een knopje druk dat hij dan naar vooren komt alleen moet hij dan nog omhoog gaan

[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je deze lcd besteld? vind ut wel een cool ding :)

Games: BF1942, World of Warcraft Specs: AMD 64 3500+, Ati Radeon X850 XT

As long as we have phun...

Soundactivated ccfl's zijn nogal ondragelijk op een lan...
Kan me ebst voorstellen dat het in je eigen kamer best een leuk effect geeft, maar op intralan had iemand een sound-activated-ccfl-case neergezet, kheb er toch aardig wat reacties van "Djeez wat irritant" over gehoord, waaronder ikzelf...
Mgoed, smaken verschillen :)

ik heb die mod idd op metku gezien, en ik zag vanmiddag die stiftjes liggen voor 4 euro per set van 8 ofzo.. dus ik ach wat de hel.. en buiten metku heb ik het nog nergens anders gezien :)

kaart draait ook nu nog helemaal perfect, no problems

ik ga dat logo ook nog ff meenemen denk ik en nog wat extra printbanen overtrekken voor het effect, want het is me nu nog iets te oranjepunterig en ik had haast vanmiddag ;)

en mijn moederbord gaat er binnenkort toch uit dus dat vind ik de moeite niet meer waard om die nog te doen >:)

Chiron wijzigde dit bericht 07-01-2004 23:21 (12%)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

aka [GP]Topper Harley

quote:
Race Eend schreef op 06 januari 2004 @ 22:37:
Nou dan zal ik mijn modje maar eens plaatsen, hij is al verschillende malen langsgekomen in verschillende topics als voorbeeldje etc.. maar nu maar eens in dit topic.

Specs:
Antec Bigtower
Asus P4PE mobo
Enermax 460w voeding
P4 2666@3200 Mhz @ 1.8v
Swiftech mcx4000 + 80 mm P1 voeding fan.
512mb Corsair PC3000 @ 430 Mhz @ cas 2
Ati radeon 9700NP met voltmod @ 430/370 (core/mem)
SB audigy @ audigy 2
Netwerkkaartje
Vantec vortex hdd koeler
IBM 120gpx 40 gb (over een week een segate 120 gig)
Pioneer 106s dvd
Aopen 52x32x52 brander
6 x 80mm casefan

Allereest mn videokaartje!
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zeer vette videokaart zo! Wil zelf nog wat koelblokjes op het geheugen van m'n radeon doen. Is het een verzaagde cpu heatsink? Heb zelf van die tweakmonster dingetjes gekocht.

En hoe maak je van een audigy een audigy 2?

NF7-S rev. 2.0 | 2x256 MB Mushkin PC3500 Level 2 | Barton 1833@2590 Mhz | Meer weten? | Specs

DFI NF4 + x850XT @ PE..!!

quote:
Fwenkie schreef op 07 januari 2004 @ 23:21:
[...]

Zeer vette videokaart zo! Wil zelf nog wat koelblokjes op het geheugen van m'n radeon doen. Is het een verzaagde cpu heatsink? Heb zelf van die tweakmonster dingetjes gekocht.

En hoe maak je van een audigy een audigy 2?

Dank je... :*)
Ik 2 thermale take memcooling setjes gekocht, de heatspreaders voor het ddr geheugen heb ik verkocht (had ik niet nodig) en de 4 lange latjes gehouden, deze heb ik stuk voor stuk in 3 stukjes gezaagd.. en op de kaart geplakt met warmte geleidend tape.. (moet ik ooit maar eens vervangen door adhesive, maar ach 370 Mhz is al een hele flinke overklok).

Je maakt van een audigy een audigy 2 door drivers van een audigy 2 te installeren, hierdoor kan je dus ook 64 geluiden tegerlijk spelen (zoals bij de allerlaatste sound test van 3dmark03)!

Dit doe je door het driver uit te pakken (met winrar oid) en het bestandje ctcomp.exe toe te voegen en uit te voeren (in de hoofdmap geloof ik, in de andere mappen kan je het ook zonder schade kopieëren en uitvoeren).
Hierna kun je eerst de CTZAPXX.exe uitvoeren en rebooten en daarna de Setup.exe draaien.. et voila een audigy 2!

Wel eerst heel grondig je oude drivers verwijderen!
en nog een pic, heb nu wat meer koperbanen ingekleurd

http://www.pisang.demon.nl/images/vidkaart4.jpg

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Even over die soundacktivated cfl's daar zet je dan toch een schakelaartje tussen dat je hem uit kan zetten, (ik heb er ook een met 3 standen aan,uit,sound)

http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm

veerboot met underscores

quote:
mooi, ik heb t ook meteen even gedaan, omdat me zus precies dezelfde stiften had, ik gad t ook een geek met een normale markeerstift gedaan, maar dat was niet echt te doen met zo'n grote punt, met die gelstiften gaat t een stuk beter :)

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Reg. datum: 08 december 2003

Die video kaart is echt vreet! Waar kun je die stiften kopen? kwijl kwijl :9~ :9~

[edit]
bijna weer deel 5 8)
[edit/]

noobxxl wijzigde dit bericht 08-01-2004 10:06 (22%)

mja waar heb je die ultra 1337e stiften vandaan?

Reg. datum: 08 september 2003

Ik heb er ook lang naar gezocht...nergens te vinden...
Was ik toevallig bij de Texaco en daar hadden ze een set stiften+gel pennen...
Misschien dat ze die in meerdere texaco's hebben

Is de kans op kortsluiting hierdoor niet aanzienlijk groter!? Je maakt toch een ander verbinding met de aansluitingen...

Spiller wijzigde dit bericht 08-01-2004 10:51 (2%)
Reden: typ0

Drive it like you can afford to fix it.

Die stiften hebben ze volgens mij gewoon bij de brune, bekker, v&d enz
in 20 kleuren en geuren. ze hebben ze zelfs bij ons op school in de winkel 8)7

quote:

Vraagje ... waar heb je die heatsinks vandaan? Ben nog steeds op zoek naar goede ( liefst groot uitgevallen B) heatsinks), maar kan ze niet echt vinden ... alleen maar van die hele kleine ... voor je memory ... maar dat moet ik niet hebben :)

Dat ding dat er onder zit, dat groene geval, is dat ook iets speciaals, verlaagt het de temperatuur? If so, waar heb je die vandaan? :)

Ik heb dit setje dus gekocht.. (laten kopen voor me door iemand uit dordrecht)
http://www.thermaltake.com/coolers/memory/hddr01.htm

Dat groene plaatje op de achterkant is een pentium 1 heatsinkje.. deze dient om de achterkant van de kaart te koelen, zeker effectief, want het blokje wordt zelfs een beetje warm! Dit met dubbelzijdig geleidend tape erop geplakt.
wat hebben ze die dingen ook in het blauw?? dan wil ik de mijn eterug brengen ik heb namenlijk gouden gekocht van Thermaltake. en aangezien die dingen in een kast zitten waar alles blauw geaccentueerd is (licht, fan's, paintjob, mobo) waar had je die blauwe gekocht???

Ja ze hebben ze in blauw en goudkleurig ja.

Iemand die ik ken van msn, die in dordrecht woont heeft ze toendertijd voor me gekocht bij een klein pc winkeltje bij hem op de hoek.. ik weet niet welke zaak dat was, maar ik kan het wel ff voor je navragen :)
Hmm zien er inderdaad wel goed uit, weet iemand ook of er grotere heatsinks bestaan? (Zonder een cpu heatsink kapot te zagen ;) )

ff nog over dat groene plaatje, gelijk dat niet de chips op de achterkant oid? Ik weet niet hoe dit er op zit, maar lijkt mij dat je dan enorm veel van die puntjes verbindt met elkaar ... zal dit wel fout zien?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws