Hallo,
het klinkt mischien allemaal heel standaart maar dat word het zeker niet ik wil echt nog wat rare dingen ermee doen maar doe zoek ik nog. hij word in iedergeval appart en niet standaart raam,cfl,led,shadow
Ik ga ook maar eens een casemodje maken het is weer even geleden maar de kriebels komen weer terug. ik zal alvast wat info geven.
Kast
Lian- Li PC71 Ja ja het kost wat maar dan heb je ook wat (200 euro)
Daar bij heb ik voor een orginele Lian-Li side panel met raam gekocht want ik durfde het risico niet helemaal aan met de dremel. Ik heb het wel eens geprobeert maar het werd niet helemaal je van het. btw heel fijn dat ze de kast wel bij alternet.nl verkopen maar het raam niet maar dat ze het raam wel bij alternate.de verkopen dubbele verzendkoste

(65 euro)
Daar komen natuurlijk een paar lampjes bij ik ben maar eerst gaan kijken voor een cfl en naar veel zoeken had ik een rode cfl die ook echt mooi rood was. daarbij moest ik dus nog wel een losse sound controller kopen(19 euro)
en ik heb een laserled besteld die mooi voorin kan bij de 2 koelers want ik wil er geen andere in hangen met kleur omdat ik die al veel heb gehad maar telkens vond ik deze veel geluid maken. en de koelers die in de Lian-Li kast zitten zijn aangenaam stil.
verder wil ik nog het een en ander los modden en verfraaien. ik heb besloten om de kabels met krimp kous weg te werken, dit heeft mijn pa in zijn gerestaureerde auto's ook alteid gedaan en het is zeker mooi. dit ga ik als volgt doen voor de liefhebbers.
1. knip de kabel door.
2. pak een stuk kirimpkous dat net zo lang is als de hele kabel.
3. schuif die erom heen.
4.prop de krimpkous helemaal naar een kant dat het gedeelte wat doorgeknipt is vrij komt.
5. soldeer nu heeeeel voorzichtig de 2 eindje van de kabel aanelkaar.
6. pak isolerende tape of nog beter vloeibare kit die hard word en bescherm de conectie(KORTSLUITING)
7. trek de krimpkous eroverheen en smelt hem rustig met een brander (liever niet met een aansteker krijg je zwarte vlekken)
En dan wil ik ook nog de pootjes van de kast op laten lichten. maar ik weet nog niet helemaal hoe of dat ik er een plexiglas plaatje onder doe of dat ik er een randje uit dremel waar licht door valt. in ieder geval moet het een beetje wazig niet te opvallend licht worden (tips zijn welkom)
ik wil ook de voeding kabels voorzien van een letje (ja da stond hiervoor al in een post en dat jat ik bij deze.) en nog wat andere dingen maar daar struin ik het i-net nog voor af.
o ik heb ook van de front bezels gekocht voor de cdrom enz want bij mijn voorige casemod werkte dat shadowen wel maar niet voor al te lang en met vervoeren was het ook niet al te stevig.
als iemand nog leuke tips heeft of een Lian-Li kastje heeft gemod dan wil ik dat graag weten.
Over een 2 weken zal het eindresultaat te zien zijn, mischien post ik nog wel wat tussendoor.
greeeeetz Decon Frost
(sorry dat de plaatjes het niet doen dat snap ik ook niet want volgens mij staan ze niet op FTP als iemand weet hoe het moet zeg ff dan edit ik de page je ziet aand e links hoe ik het heb ingetypt)
*[edit] links aangepast thnx guy's (heb ook niks op school geleerd)
Decon Frost wijzigde dit bericht 07-01-2004 15:58 (11%)