Reg. datum: 15 januari 2001
Printer sharing gaat prima met de IP5000. Hangt hier ook aan een Win2k3 servertje. Ken geen printer waarmee dat niet zou kunnen overigens.En de printerdriver hoef je alleen maar op de server te installeren.quote:
GoT Index » Overige Hardware » Het Grote Printer Topic - Deel 1
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Printer sharing gaat prima met de IP5000. Hangt hier ook aan een Win2k3 servertje. Ken geen printer waarmee dat niet zou kunnen overigens.En de printerdriver hoef je alleen maar op de server te installeren.quote:Daneel schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:00:
@Macer: Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar de Pixma 5000 en die is niet verkrijgbaar met netwerkaansluiting. Bovendien draait de server waar hij aan komt te hangen 24/7 dus is het geen probleem om hem via die "pc" aan te sluiten. Dat is het wel als hij niet te delen is via het netwerk of wanneer de drivers niet te koppelen zijn aan de printer als deze niet aan de pc zelf hangt.
AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW
Specs - Dell 2407WFP - Thermaltake Soprano - Tagan 480(U22) - AMD X2 Manchester 4200+ @ 2600 - DFI Nforce4 Ultra-D - 2 GB RAM (Corsair Twinx1024 XLPT) - GF68000Ultra - 2x 160GB RAID0 - NEC3500
quote:Bas424 schreef op dinsdag 30 september 2003 @ 16:18:
Zelf ben ik ook op zoek naar een printer die tekst en plaatjes lekker afdrukt en 3 of meer jaar meekan zonder stuk te gaan.
Nou viel mijn oog op de HP Deskjet printer 3320, die bij de Albert Heijn nu in de aanbieding is voor 34.95 Euro. (linkje)
De vraag is dus of dit wat is? Iemand ervaringen?
quote:jasjenl schreef op maandag 28 maart 2005 @ 22:22:
Ik heb afgelopen week een Canon Pixma ip8500 gekocht, de top van de huidige pixma lijn. Heel mooi apparaatje (wel een beetje 'vlek-gevoelige' behuizing, dat glanzende zwart) die behoorlijk snel is (ik heb zelfs af en toe het idee dat mijn computer de beperkende factor qua snelheid is, aangezien die geen usb 2 aansluiting heeft en de pixma wel, soms lijkt de printer even op data van m'n pc te moeten wachten). .
Gamertag => Macer NL / Nikon D80
Check de instelling "eerst spoolen en dan printen" o.i.d.quote:Macer schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:52:
[...]
Dat wachten daar heeft volgens mij elke canon last van.. Mijn HP begon gelijk met printen als opdracht gaf, bij de canon duurt het volgens mij een halve minuut voordat er daarwerkelijk geprint wordt. Het lijkt wel of hij uit een soort slaapstand moet komen, want als ik 2 printjes achter elkaar doe gaat het wel snel..
Ik heb dit zowel met USB2 als Wifi
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
quote:PcDealer schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:09:
Check de instelling "eerst spoolen en dan printen" o.i.d.
Mr TweaK wijzigde dit bericht 29-03-2005 14:04 (56%)
Ok, je wist waar je moest zijn. Ik heb zelf een HP Deskjet 895Cxi (ja, al oud beestje van 7 jaar geleden), die nog perfect werkt. Bij de Properties van de XP-drivers, kan ik dat namelijk instellen van Spoolen enz.quote:Mr TweaK schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:39:
[...]
dus dat lijkt me in orde, ik denk gwoon dat canon veel tijd nodig heeft om zich klaar te maken.... beetje irri als je gewend bent aan een direkt klaarstaande printer maar verder doet ie het uitstekend....
PcDealer wijzigde dit bericht 15-04-2005 09:33 (32%)
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Ja, ik ben op de hoogte van kleur managment, ik heb voor m'n monitor ook een zelfgemaakt kleurprofiel, aangemaakt met een spyder toen ik m'n monitor calibreerde. De beste resultaten krijg ik vooralsnog als ik kleur management volledig vanuit photoshop doe en colormanagment in de printer driver zelf uitschakel. Een mooi documentje voor Canon gebruikers die echt willen weten hoe ze kleurprofielen correct kunnen gebruiken in photoshop is hier te vinden.quote:knights16 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:21:
Ik heb wat gelezen over het toewijzing van ICM.
Je moet maar eens naar configuratiescherm > printer > eigenschappen > (kleur)profielen gaan.
Uit deze lijst kun je een ICM PHOTOSHOP 1998 pakken geloof ik, ik heb gelezen dat je deze moet gebruiken om de printer om een betere print te print, vergeleken met wat je ziet.
Niet vergeten bij de printeropties voordat je print bij, de kleurcorrectie ICM aan te vinken.
Ik doe dit allemaal uit het hoofd, als je er nietuit komt zal ik die link zoeken.
Hij begint wel vrijwel meteen bij mij, dus dat is 't probleem niet. Alleen print hij juist in het begin van een pagina heel snel en na een paar regels gaat ie wat langzamer, alsof de buffer dan leeg is en niet meer snel genoeg door m'n pc gevuld wordt. Het is verder geen probleem hoor, printjes zijn nog steeds snel zat.quote:Macer schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:52:
[...]
Dat wachten daar heeft volgens mij elke canon last van.. Mijn HP begon gelijk met printen als opdracht gaf, bij de canon duurt het volgens mij een halve minuut voordat er daarwerkelijk geprint wordt. Het lijkt wel of hij uit een soort slaapstand moet komen, want als ik 2 printjes achter elkaar doe gaat het wel snel..
Ik heb dit zowel met USB2 als Wifi
jasjenl wijzigde dit bericht 29-03-2005 14:32 (43%)
AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW
quote:Macer schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:17:
Ik heb inmiddels de 4000R binnen en het is echt perfect... Lekker draadloos achter op een kastje.. Super printer, alleen voor het printen begint duurt het wat lang..
Gamertag => Macer NL / Nikon D80
Racetows wijzigde dit bericht 06-04-2005 19:39 (13%)
Grutte Pier fansels
Why do we kill people, who killed people. Only to show that killing people is wrong!
quote:trigt012 schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:34:
Wat is nu qua kwaliteit de beste printer, ik wil printen met dezelfde kwaliteit als bij bijvoorbeeld een drukker van magazines of verpakkingsmaterialen. Moet ik dan gaan voor laser of bubblejet. Klopt het trouwens ook hoe hoger de dpi hoe beter de details op de foto's. Ik wil namelijk mijn foto's etaleren en dan gaan mensen er met hun neus bovenop zitten en dan wil ik eigenlijk geen wazigheden laten zien.
Bij voorbaad dank.
Kyocera is erg goed in kostenbeheer met hoge kwaliteitafdruk...quote:hessel schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 07:49:
mis nog www.kyocera.nl als printer fabricant
Site om laser printer op afdruk kosten te vergelijken www.printkosten.nl
André
normale printers hebben de cartridge bovenop de printkop zitten. bij deze zitten de cartridges aan de rechteronderkant van de printer en lopen er 4 flexibele buisjes naar de printkop, door de hele printer heen.quote:n00bs schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:58:
. Dat buisje waar je het over hebt, is toch voor de afvoer van het inkt wat gebruikt wordt om de koppen te spoelen (dus afvoer geen aanvoer).
systeemspecs : http://www.tweakers.net/gallery/91635/sys
GoT Index » Overige Hardware » Het Grote Printer Topic - Deel 1
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona