Reg. datum: 25 januari 2004
http://www.fotoshootoplocatie.nl || Camera: Nikon D7000 + MB-D11 & Nikon 17-55mm f2.8 AF-S + Nikon 35mm f1.8 AF-S || Flitsers: Calumet Genesis 300b + accu, Nikon SB-800, 1x Nikon SB-28 & andere zooi :)
Forum » Tweaking » Elektronica » Laptop LCD aan VGA-kaart
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Tags |
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
Reageer Nieuw Topic
http://www.fotoshootoplocatie.nl || Camera: Nikon D7000 + MB-D11 & Nikon 17-55mm f2.8 AF-S + Nikon 35mm f1.8 AF-S || Flitsers: Calumet Genesis 300b + accu, Nikon SB-800, 1x Nikon SB-28 & andere zooi :)
Dit vraagt om een inkoop actie. want dit is de oplossing voor veel mensen volgens mij. Ben ook even aan het datasheet lezen gegaan en volgens mij kan ik direct op de kaartje uit de eerste link er aan hangen. Kon zo snel de prijsen van die kaartje nog niet vinden. Ga morgen vroeg even verder kijken.quote:mad_boy1986 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:04:
Ik vind dit een interessant topic en ik wil graag mensen helpen die met problemen zitten met het verbinden van hun scherm. Volgens mij is de aansluiting op die VESA connector maar slecht en moet je dus verder kijken. Via LVDS dus.
http://www.apollodisplays.com/vampower.php
Een hele hoop interessante informatie:
http://www.edn.com/article/CA379882.html
Hopelijk kon ik hier iemand mee helpen.
Neptunus wijzigde dit bericht 12-04-2005 11:05 (12%)
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: FM-transmitter met maar 2 onderdelen
Van de UK site van Apollo.quote:
Manufacturer:
Apollo Displays
Part Number:
Vampower 11-AGP-LVDS
Sample Price:
EUR 232.92
NEE: dit is geen signature...
MMM beetje jammer van de prijs. Dat is niet echt aantrekkelijk!quote:iambig schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:44:
[...]
Van de UK site van Apollo.
http://www.apollodisplays.co.uk/ Dan "Quote" aanklikken bovenaan.
quote:crux. schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:22:
....Nou vraag ik mij af of het mogelijk zou zijn om een oude VGA kaart te nemen en daar ergens 24 bit of 18 bit RGB af te halen? Ik ben op zoek geweest naar datasheets van video chips maar die zijn niet echt te vinden. (altans niet door mij..)
zou dit plan kunnen werken?
quote:mad_boy1986 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:04:
...Volgens mij is de aansluiting op die VESA connector maar slecht en moet je dus verder kijken. Via LVDS dus....
-----------------8<--------------------------
Nu nog maar 4 cm.. had geen effectquote:Hopeloosje schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:06:
...Hoe lang zijn de draden tussen je printje en het lcd?

Live is cheap, so if i where u i bought a new one
Ik kan je wel helpen.. eve op net gezocht.. vond een betere PDF van zijn kleine broer de LM80C27 en dan zien je dat je DU en DL signalen nodig heb.. in andere woorden, je hebt er niets aan zonder CONTROLLERquote:AMD-Ghost schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:52:
Ik kan aan een sharp lm80c36 12.1" schermpje komen.... Weet iemand wat ik met dit scherm kan?
[offtopic]Ik heb nog een hele rits laptop inverters liggen, mail wittestip affenschwanz hotmail.com[\offtopic]quote:rene_80 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 08:16:
Ik heb een thuis nog een TFT schermje liggen maar helaas zonder backlight inverter. Deze zijn los te koop maar vrij prijzig.
Weet iemand wat het verschil is tussen een backlight converter zoals die in een laptop zit en een invertor die voor CCFL lampen (neon lampen, voor casemods)? De backlights van mijn scherm hebben een spanning van 600 volt nodig, en dat is volgens mij niet ongewoon voor CCFL´s.
En hoe belangrijk is de frequentie van de backlight? loopt deze in een laptop synchroon met de beeld verversing?
- "I can't relate to 99% of humanity." -
Live is cheap, so if i where u i bought a new one
madmoon wijzigde dit bericht 15-04-2005 19:53 (3%)
Reden: Type fout
JA.. weer DU/DL signalen.. pdf van kleine broertje is HIERquote:madmoon schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:38:
...of dat je er een dure kaart voor nodig hebt...
quote:madmoon schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:04:
...of heeft iemand een andere oplossing???
killerhis wijzigde dit bericht 15-04-2005 08:29 (32%)
quote:killerhis schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:45:
[...]
JA.. weer DU/DL signalen.. pdf van kleine broertje is HIER
quote:madmoon schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:38:
Ik heb hier een 2 lcd schermen
meer kan er niks van vinden of hze op vesa kunnen worden aangesloten
of dat je er een dure kaart voor nodig hebt.
[knip]
LCD Type STN
Intel C2D E8400, ASRock 4Core1333 eSATA2, 4GB, NVIDIA GeForce GTX 460
Intel C2D E8400, ASRock 4Core1333 eSATA2, 4GB, NVIDIA GeForce GTX 460
quote:RetepV schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:23:
[...]
Sjonge, lezen mensen het topic dan niet eerst door voordat ze iets posten?
Lees het topic eerst maar eens door, en kom ons dan maar vertellen wat het antwoord op je eigen vraag is. Het staat er duidelijk. In deze posting staan genoeg hints om je een idee te geven waar je het moet zoeken.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: FM-transmitter met maar 2 onderdelen
Martin wijzigde dit bericht 07-08-2008 21:24 (3%)
quote:RetepV schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:33:
Hmz, ik heb zelf eindelijk een TFT schermpje kunnen krijgen. Wel wat schade omdat er een baksteen tegenaan gegooid is, maar er komt nog prima beeld vanaf (als je om de krassen heen kijkt
).
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
JongLicht: Fotoclub voor jongeren | There is at least one solution for your computer problem... (if not more)
quote:M_Menace schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:14:
hmmm...weet je dit zeker??
Vorlon schreef hier in deze topic een aantal maanden geleden:
Hmm, een chips 65550... Die dingen hebben een LVDS uitgang. We hebben op het werk namelijk kaartjes met die dingen voor de tft schermen die in de oude modellen van onze machines zitten.
(kaartjes zijn bayview 51 lvds gevallen welke horen bij een baytek panel. Die dingen zijn stervensduur en helaas voor ons niet verkrijgbaar in lowprofile pci; hierdoor niet te gebruiken in de smallformfactor pc's die we sinds 1,5jaar gebruiken.)
Ik zit me nu ff af te vragen of die vesa feature connector misschien ook een lvds aansluiting is. Dat zou heel mooi zijn aangezien ik dan wel een lowprofile pci kaartje kan fixxen met een verloopstekker. (alles wat goedkoper is dan een nieuw panel met vga a 1200 euro is goed)
en volgens mij heeft een LVDS connector wel 40 pinnetjes.....
iig volgens de manual van een VIA Epia bordje
foto:
[afbeelding]
en ook nog wat foto's van mijn schem plugje + videokaart ( niet al te goede kwaliteit....'s nachts genomen)
http://members.home.nl/famhe/DSC00813.JPG
http://members.home.nl/famhe/DSC00814.JPG

quote:The_Eaxfer schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 18:42: -knip-
De grafischekaart is van Chips. met de chips kaart werkt het tftje perfect, maar nu komt het... de kaart is isa en ik zou dit scherm graag aan mijn huidige computer aansluiten. ik heb een creative kaartje met een vesa connector waar ik 'm op aan wil sluiten.
-----------------8<--------------------------

The_Eaxfer wijzigde dit bericht 13-06-2005 09:57 (13%)
quote:Sprite_tm schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:40:
Mmm. Het zou kunnen, ik ga er mijn Pyama 19" niet voor openhalen, maar het lijkt me logischer als die LCDs intern hetzij gewoon analoge aansluitingen hetzij TTL-aansluitingen hebben. Je kan in dat soort TFTs je beeldchip en je display-ingang lekker dicht bij elkaar zetten, wat bij laptops wat minder goed mogelijk is omdat het daar eerst een scharnier doormoet.
JongLicht: Fotoclub voor jongeren | There is at least one solution for your computer problem... (if not more)
Dualdude wijzigde dit bericht 01-07-2005 19:50 (39%)
Reden: Add-on
If at first you don't succeed, smash your work and try again :)
If at first you don't succeed, smash your work and try again :)
Niet dezelfde(wel een met 8 lijntjes), maar die inverters zijn hopeloos gewoon een (dual) ccfl invertertje aanhangen en kijken wat er gebeurt, bij mij werkte het.quote:Dualdude schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:31:
Ik krijg de inverter niet aan de pruttel. We hebben wel uitgevonden wat de plus en de ground is, maar als ik daar spanning op zet gebeurt er nog niks. Het gaat om een Ambit T62.086.C.00 (8 pins input) (pin 7 en 8 plus, en pin 3 ground)
Iemand anders de zelfde inverter die het wel voorelkaar heeft gekregen?

almar wijzigde dit bericht 08-07-2005 13:33 (7%)
Reden: plaatjes vergeten....:)
Sp954 wijzigde dit bericht 08-07-2005 14:46 (10%)
- "I can't relate to 99% of humanity." -
Sprite_tm wijzigde dit bericht 11-07-2005 01:26 (7%)
Elk lcd scherm heeft een video input, anders heb je er niet veel aan, he.quote:rick_hik schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:40:
Hallo,
Ik heb hier een Hitachi laptop scherm LMG9661ZWCC en ik wil hier een video input op maken, kan dit?
Wat je wil, is een manier om de video input die het scherm heeft, te gebruiken (maw: aansturen). Hoe je dat moet doen: uitzoeken welk protocol het scherm hanteert --> datasheet/pinout zoeken dus (en zoeken betekent: zelf zoeken, niet hier een request plaatsen).quote:en hoe moet ik dat doen?
quote:almar schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:17:
Ik heb net zoals jullie een laptop(toshiba 210ct) uit elkaar gehaald voor het scherm. Nu heb ik niks kunnen vinden aan datasheets etc. Volgens andere zou het een lvds scherm zijn en volgens andere is het een custom made iets. Maar ik dacht is het niet mogelijk om de connector waarmee de 3d-kaart van de laptop (witte lange conenctor op de afbeelding) aan te sluite via een adapterje ofzo aan de computer? Dan zou je helemaal geen rompslomp hebben. De voeding van dit lcd-panel lijkt wel geintrigeerd te zijn in de 3d kaart.Omdat dit niet echt duidelijk te zien is op de foto heb ik het hier onder maar even schematisch geteken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3d-kaart: -2 aansluitingen
I I
I I
Flexibel tussen adaptortje I
I Voeding lcd vanwaar 2 draadjes wit en roze lcd ingaan
I
Lvds aansluiting in de monitor
Mijn vragen zijn dus wat voor soort aansluiting is deze connector? Het is iig geen laptop ide. Klopt mijn veronderstelling dat ik geen extra voeding nodig heb?
inanc wijzigde dit bericht 11-07-2005 18:09 (5%)
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
quote:rene_80 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:56:
Het duitse bedrijf esskabel verkoopt LVDS transmitters. De functie van deze boardjes is volgens mij precies het zelfde als het zelfbouw project van kilerhis.
[afbeelding]
Ik heb net in mijn beste duits opgebeld, maar de de persoon die mij zou kunnen vertellen wat deze bordjes kosten was niet op zijn plek.
word vervolgd...
It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
RoyPh wijzigde dit bericht 15-07-2005 22:19 (36%)
DP Kunst wijzigde dit bericht 08-10-2005 14:54 (48%)
Teveel om in 1 zin te typen.
quote:
DU/DL zal misschien lastig worden op een VGA kaart, maar zou dat dan niet mogelijk zijn via een andere poort (LPT??). Timing is hier niet het belangrijkste, als ik in 1sec mijn beeld kan updaten vind ik dat al heel wat! Dan is het natuurlijk wel handig als de LCD het beeld vasthoud zolang hij geen complete update heeft... Ik heb hier een mooie K8000 met 16 optiesch gescheiden uitgangen. Dat is mooi als experimenteerbordje, aangezien de pc bijna niet kapot kan (Oké, 2x kortsluiting gehad op de 230v-ingangspinnen van die kaartquote:Sprite_tm schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:17:
Digitale LCDs? Hoe bedoel je? LCDs met een LVDS-aansluiting of LCDs met DU/DL-aansluitingen? De eerste denk ik wel, met flink wat soldeerwerk, of misschien dat iemand een kit kan uitbrengen ofzo met daarop een paar a/d-converters en een paar LVDS-encoders, maar dat moet dan wel iemand doen. LCDs met du/dl-aansluitingen: ik denk het niet, en if any dan alleen in 3-bit kleurenmodus (=8 kleuren) omdat je anders een vrij grote hoop logica nodig hebt om de grijstinten te encoderen.
_UFO_ wijzigde dit bericht 04-08-2005 22:29 (51%)
Reden: Meer info gevonden
quote:RoyPh schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:16:
Ik weet niet of het al eens gemeld is hier (ik had geen zin om nogmaals die 35 pagina's door te gaan spitten), maar heeft iemand al eens geprobeert om RGB naar LVDS om te zetten mbv. de DS90C363 van National Semiconductor?
quote:_UFO_ schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:01:
[...]
DU/DL zal misschien lastig worden op een VGA kaart, maar zou dat dan niet mogelijk zijn via een andere poort (LPT??). Timing is hier niet het belangrijkste, als ik in 1sec mijn beeld kan updaten vind ik dat al heel wat! Dan is het natuurlijk wel handig als de LCD het beeld vasthoud zolang hij geen complete update heeft... Ik heb hier een mooie K8000 met 16 optiesch gescheiden uitgangen. Dat is mooi als experimenteerbordje, aangezien de pc bijna niet kapot kan (Oké, 2x kortsluiting gehad op de 230v-ingangspinnen van die kaart). Het is alleen een beetje traag, maar als het scherm het beeld vasthoud en de input op de data en sync pinnen een beetje redelijk is (iets als +5 of 12v?) oet het toch mogelijk zijn... (Anders heb ik al 1.5 dag voor niets naar die baggerpinouts zitten zoeken, en bovendien heb ik niet veel anders wat gesloopt mag worden...)
Edit: vergeten te melden dat testen aan de hand van de laptop ook onmogelijk is, aangezien die helemaal geen beeld meer uitspuugt, ook niet op zn VGA connector... Weet inmiddels wel dat de laptop op zijn voeding +/- 14v naar de inverter spuugt...
Vraag #1 aan jullie is dus: Houdt een laptop LCD zijn beeld vast als je hem met rust laat?
Vraag #2: Weet iemand toch stiekem al meer van de datadoorvoer over die DL/UL pinnetjes?
Vraag #3: Ik heb een VEE connector waar -17V in zou moeten, dat zal vast wel anders bedoelt zijn?
Ik heb even zomaar wat zitten prutsen, wat pulsjes gegeven op de clocklijnen en een paar datalijnen, tot nu toe gebeurde er niet veel. De backlight werkt nog wel oke, die hangt gewoon via de laptop-resten aan de voeding...
Verder is het natuurlijk ook mogelijk dat het scherm kapoet is........ Hij doet namelijk helemaal niets (weet niet of dat ie wel iets hoort te doen??) Hij krijgt stroom (dacht ik toch.... alleen die VEE niet) en ook +v op zn enable pin gezet, ook nog eens wat afgewisseld met +3 en +4.5V, dat geldt dus voor alle pinnen.
Verder wil ik nog wel even zeggen dat ik niet vaker met laptopschermen bezig ben geweest, wel redelijk wat soldeer en knutselervaring heb en ook niet helemaal snap hoe die VESA connector nou werkt, het is iig wel lollig om er eens wat ledjes op te hangen (BLUE-pin en ground, dan kijken VOOR en NA dat je de bios in bent gegaan...... (als je tenminste ook zon mooie blauwe bios hebt...).
Meer informatie: het schermpje spuugt op de VEE zijn voedingsspanning uit, onafhankelijk van de enable en andere inputs...
Nou, eindelijk een fatsoenlijke datasheet gevonden. Helaas, ze hebben het over een minimum frametijd van 8ms, wat ik nooit ga halen met mijn kaartje met updatetijden van 2ms... Dat zal dus een heel klein beetje moeilijk worden, aangezien de display ook graag 8 pixels tegelijk doorkrijgt, 4 voor de bovenste helft en 4 voor de onderste helft... Misschien is dat op te lossen met wat bufferen??? (Gaat voor mij nog net iets te ver, maar dat komt nog wel, veel kloten met CircuitMaker ;P) Dan blijven er nog 2 andere vragen over:
Vraag #1: Zijn die DL/DU pinnetjes digitaal of analoog (1 pin per pixel, 256 grijstinten, lijkt mij analoog...)
Vraag #2: Wat moet ik nou met die VEE connector, waar -17V op zou moeten?
Dan zal ik zometeen ook nog eens even kijken of ik de datasheet online kan gooien...
"Any difference that makes no difference, is no difference"
quote:Stoney3K schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:50:
[...]
Ik had een tijd terug een topic gebrouwd over een LCD met DU/DL's. .............................. Een uC is simpelweg niet snel genoeg voor dat soort werk.
_UFO_ wijzigde dit bericht 13-08-2005 18:31 (17%)
If I don't know it, it doesn't need to be known. Klik Hier! (of niet)
quote:Stoney3K schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:42:
@_UFO_:
Misschien zou dit nog wel eens een oplossing kunnen wezen. De VESA port is al een digitale aansluiting en sinds we in z/w werken hoeven we ons niet druk te maken over de LSB's van rood, groen en blauw. één beeld is in principe wel te bufferen in òf een SRAM òf een DRAM chip, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de eerste. Als er een VSync voorbij is gekomen jaag je het vorige frame naar het LCD toe, en begin je het komende frame al te bufferen. Je moet namelijk een heel frame bufferen omdat de DL lijnen de onderste helft van het display omvatten. Anders zou je kunnen volstaan met het bufferen van één beeldlijn.
Wat wel te proberen is is het bufferen van een half frame op lijnbasis in een uC. Voor een 640x480 beeld @60Hz ligt de HSync op 38,4 KHz en de dot clock op 18,432 MHz. De dotclock zou gesynct kunnen worden met de klok van de uC, en als er dus vier pixels naar het LCD gespuugd worden (elke lijn addresseert één pixel) gaat er aan de andere kant weer een pixel in. Beetje ovedreven FIFO idee. In principe heb je dan voor je uitgang een klok nodig van 73 MHz.
Maar we halen een paar trucjes uit. Sinds die oude laptop LCD's tergend traag zijn kunnen we volstaan met 15fps. Dan zou je iedere vier frames een nieuwe lijn uit kunnen lezen, en het LCD kan op dotclock blijven lopen...
VEE is trouwens inderdaad de bias-spanning die het contrast regelt. Meestal zit er als je het LCD uit de laptop trekt er een extra print aan met een paar schuifpotmeters.
Reviewer @ MadCase
quote:Stoney3K schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:29:
[...]
Misschien wel een idee om die eens te onderzoeken?
Overigens heeft een DVI-D aansluiting TMDS (Transition Minimized Differential Signaling) signaalvorm, en ik heb een pagina gevonden waarop uitgelegd wordt hoe je TMDS naar LVDS om zou kunnen zetten d.m.v een weerstandsnetwerk. In spanningsniveau althans. Op LCD's wordt namelijk LVDS-FP (LVDS-Flat Panel) gebruikt wat de opvolger is van PanelLink. Maar het lijkt me meer dan logisch dat de DVI-D standaard hierop aangepast is waardoor de hoeveelheid elektronica in een TFT-scherm enorm beperkt zou kunnen worden.
Misschien een vraagje aan iemand anders of er al een DVI-LVDS verbindingspoging ondernomen is? Als je namelijk naar de pinout van DVI-D kijkt lijkt deze verdacht veel op LVDS. Dat wil nog niet zeggen dat de encoding dan ook hetzelfde is.
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
quote:teleplanlover schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:03:
[...]
Hier wil ik nog iets aan kwijt:
Ik heb diverse apple lcd monitoren gezien van binnen.(15 17 en 22 inch )
Hiervan gaat de DVI kabel direct door naar het TFT dus het is mogelijk om met een dvi videokaart een lcd aan te sturen zonder controller !
Wat je wel in de gaten moet houden dat de signalen 5 volt zijn en als je lcd 3,3 volt als voedingsspanning vraagt moet je idd de signalen ook naar 3,3 volt terugbrengen.
Bij die apple zit wel een contollertje maar die doet niet meer dan de voeding regelen (3,3 5 of 12 volt) voor de tft. kijken of de computer in standby gaat zodat de lampen en lcd ook maar uit moeten gaan.
En ook helderheids regeling door de inverter cq de ccfl feller zwakker te laten branden.
Duzzz hier is zeker mogelijkheden voor.
DVI is eigenlijk LVDS. kijk maar naar de signalen plus en min datasignalen data0 ,data1, data2 en data3 en dataclock....
Verder H en V ( horizontal en verticale synch gaan ook direct van de dvi naar de tft.
Ik heb zelf niet geprobeert om mijn theorie te ondersteunen maar ik heb het in apple studio tft 15 en 17 zelf gezien.
Joost
You should never underestimate the predictability of stupidity.
quote:kid1988 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:17:
een beetje off-topic, maar ik heb hier een 15"tft... met 1 dode pixel in de hoek (linksonder) en een kapot frame.. (verder is alles nog goed, leen kapot plastic...)
dus
kijken hoe zo'n groot gat er in de zijkant van mn kast gaat...
trouwnes..:
ddit is dus gewoon een lcd scherm met vga kabel..
hoef ik verder niks aan te modden of solderen.. :-D
Super_ik wijzigde dit bericht 02-09-2005 18:50 (11%)
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Dit soort boardjes zijn bekend in dit topic, maar jammer genoeg meestal erg duur...quote:ruzzel schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:12:
misschien is dit iets voor jullie
http://earthlcd.com/zlcd/downloads/av555lvdsmnl_v12.pdf
vertel me ff wat je er van vind!!
quote:mg794613 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 02:14:
[...]
Dit soort boardjes zijn bekend in dit topic, maar jammer genoeg meestal erg duur...

Nikon D70 + Tokina 12-24mm + Nikkor 28-80mm + Sigma 70-300mm

IJs wijzigde dit bericht 10-10-2005 17:56 (46%)
Multiplayer modification GTA3 + Multiplayer modification GTA:VC = Multi Theft Auto
Intel C2D E8500, 6GB DDR2-800, Shuttle XPC P35, 80GB Postville, HD5770, 5.5TB QNAP NAS

Sprite_tm wijzigde dit bericht 03-11-2005 16:06 (27%)
Don't Speak, Just Think
quote:E_razor_2 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:11:
Hoi tweakers,
Ik heb gisteren een TFT schermpje (Samsung LT141X7) kunnen bemachtigen en nu was me idee om dit scherm in mijn kast te bouwen (Chieftec matrix full tower). Maar ik zit met een aantal vragen. Ik heb hier nog een oud pci kaartje liggen, een Diamond Stealth 3d 2000 pro. Hier zit dus een connector op maar ik weet niet of die om een vesa aansluiting gaat. Is het mogelijk om deze tft via een flatcable op deze aansluiting aan te sluiten op die aansluiting en aan te sturen. (Heb er namelijk wel wat dingen over gelezen.
[afbeelding]
dit is de kaart waar het om gaat.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: