Gathering of Tweakers

Quicksearch
Sony Ericsson Z1010

Technische specificaties Z1010:
Imaging:
Video Call
TwinCam
VGA voor foto’s
QCIF voor video
UMTS 64kbits uplink
GPRS 4+2
Dual displays:
176x220 pixels / 65 536 kleuren
101x80 pixels / 4-level grey scale
Entertainment: Audio en video:
MPEG 4, H.263, MP3, ACC, AMR
UMTS 384kbit downlink
Polyfonisch geluid 24 tonen
WAP2.0
Java MIDP 1.0
Messaging:
SMS/EMS/MMS/MMS video
Wireless village
Connectivity:
Bluetooth long range
Sony Memory stick Duo™, 16MB inbegrepen
USB connector - 12Mbit
IrDA

Meer info krijg ik d'r niet over gevonden bij ericsson, daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Met de vraag; wanneer kunnen we deze nu in NL verwachten?? En rond welke prijs (los) zal deze (na schatting ;-) zijn?

Het Esato Forum is altijd een goede bron voor SonyEricsson informatie, ga daar maar eens rondkijken :)

Op http://www.sonyericsson.com/z1010/ staat meer info trouwens :Y)
Enneh... zoeken houdt niet op bij alleen SE ;) zoeken bij google naar 'Z1010'
Kwartaal 4 wordt ie verwacht dus.

http://212.213.255.72/keepthis/pics/sonyericsson/snz1010_00.jpg

Bedankt voor je toelichting en uitleg.
Zelf ben ik nog niet zo bekend met de ' telefonie ' -scene dus de plaatsen om te zoeken ken ik nog niet echt.
De rede dat ik er eigenlijk naar vroeg is dat ik een telefoon zoek die qua functies gelijk is aan de Nokia 3650. En deze Z1010 komt hier aardig bij in de buurt, dit omdat ik geen nokia wil hebben. Iemand tips?

//edit
0verigens zou wil ik de mogelijkheid hebben om te msn'en met m'n mobieltje (niet via wap of iets 'onlines' gewoon als java(?) app)

himlims_ wijzigde dit bericht 18-08-2003 19:06 (18%)

quote:
Scarecrow schreef op 18 augustus 2003 @ 19:03:
Bedankt voor je toelichting en uitleg.
Zelf ben ik nog niet zo bekend met de ' telefonie ' -scene dus de plaatsen om te zoeken ken ik nog niet echt.
De rede dat ik er eigenlijk naar vroeg is dat ik een telefoon zoek die qua functies gelijk is aan de Nokia 3650. En deze Z1010 komt hier aardig bij in de buurt, dit omdat ik geen nokia wil hebben. Iemand tips?

//edit
0verigens zou wil ik de mogelijkheid hebben om te msn'en met m'n mobieltje (niet via wap of iets 'onlines' gewoon als java(?) app)

Deze telefoon is bedoeld als UMTS telefoon, en zal in Nederland waarschijnlijk niet verkrijgbaar zijn. Ik denk dat er voor jou twee mogelijkheden zijn:
1) SonyEricsson P800 (kan java op)
2) Orange SPV (zit msn op)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties: [view][quote]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
sigma01 schreef op 18 August 2003 @ 19:22:
[...]

Deze telefoon is bedoeld als UMTS telefoon, en zal in Nederland waarschijnlijk niet verkrijgbaar zijn. Ik denk dat er voor jou twee mogelijkheden zijn:
1) SonyEricsson P800 (kan java op)
2) Orange SPV (zit msn op)
Bron?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Mij lijkt dit een hele leuke telefoon.
Ik vind het uiterlijk namelijk wel mooi.
Lekker strax, vierkant en hoekig.

maar de specs zijn wel uitmuntend of niet? >:)

Ik dacht ook aan de Samsung E700

Maar uit allebij de specs te lezen is het enige pluspunt van de Samsung dat hij een 256 kleurenbeeldscherm heeft aan de buiten kant. Voor de rest is de SonyEricsson evenwaardig of beter. Ook heeft hij 40 stemmige beltonen ipv van de 32-stemmige van de SE-ons.

De SonyEricsson Z600 Is ook een zeer leuke telfoon.

Ik vroeg mij echter ook af wanneer deze te bestellen en dus hier in Nederland zou zijn. Het 4de kwartaal van dit jaar is namelijk toch al ingegaan of niet? Heb hem nog nergens gezien. Ook maar weinig duidelijke foto's

Zijn er overigens nog meer openklapbare telefoons :D én zonder antenne, want dit vind ik echt niet mooi een antenne. Of een telefoon die zo goed is dat je de antenne er maar bijneemd. Echte toptelefoontjes dus het liefste met klep.

Mijn nokia 3310 ;( is namelijk kapot en heb een nieuwe gsm nodig. Liefst met radio, kleurenbeeldscherm, camera, enz... Iemand nog andere suggesties, want ik zie de bomen niet meer door het grote gsm bos :*)

offtopic:
Welke blijft open deze of deze andere B)

Xenation wijzigde dit bericht 11-10-2003 00:14 (29%)

quote:
Xenation schreef op 10 oktober 2003 @ 23:30:
Mij lijkt dit een hele leuke telefoon.
Ik vind het uiterlijk namelijk wel mooi.
Lekker strax, vierkant en hoekig.

maar de specs zijn wel uitmuntend of niet? >:)

Ik dacht ook aan de Samsung E700

Maar uit allebij de specs te lezen is het enige pluspunt van de Samsung dat hij een 256 kleurenbeeldscherm heeft aan de buiten kant. Voor de rest is de SonyEricsson evenwaardig of beter. Ook heeft hij 40 stemmige beltonen ipv van de 32-stemmige van de SE-ons.

De SonyEricsson Z600 Is ook een zeer leuke telfoon.

Ik vroeg mij echter ook af wanneer deze te bestellen en dus hier in Nederland zou zijn. Het 4de kwartaal van dit jaar is namelijk toch al ingegaan of niet? Heb hem nog nergens gezien. Ook maar weinig duidelijke foto's

Zijn er overigens nog meer openklapbare telefoons :D én zonder antenne, want dit vind ik echt niet mooi een antenne. Of een telefoon die zo goed is dat je de antenne er maar bijneemd. Echte toptelefoontjes dus het liefste met klep.

Mijn nokia 3310 ;( is namelijk kapot en heb een nieuwe gsm nodig. Liefst met radio, kleurenbeeldscherm, camera, enz... Iemand nog andere suggesties, want ik zie de bomen niet meer door het grote gsm bos :*)

offtopic:
Welke blijft open deze of deze andere B)

Een andere mooie telefoon is de Motorola V600, zoek maar hier op Got naar V600.
Het enige nadeel is dat hij wel een antenne heeft. Een nadeel van de E700 (Samsung) is dat hij geen bluetooth heeft en dat java-applicaties alleen via wap te downloaden zijn en niet met een datakabel overgezet kunnen worden.

Ja de V600 heb ik daarom speciaal niet in het lijstje gezet :/

Vind dat op de dag van vandaag toch wel een nadeel. En vind hem ook niet zo mooi.

Toch is die T610 wel mooi maar hou niet zo van no-klep :D

De Sony Ericsson Z600 is ook zo'n toptelefoon in mijn ogen ;)

Weet iemand wanneer deze uitkomen? Bovengenoemde gsmen :?

Xenation wijzigde dit bericht 12-10-2003 23:24 (3%)

Op wat internationale sites hebben ze het over Januari 2004, hoop dat ze het halen.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar een richtprijs, maar daarvoor zullen we wel moeten wachten tot hij (bijna) in de winkels ligt.

Ik vond de Samsung V200 eerst super, daarna de Samsung E700, toen de Sony Ericsson Z600,
maar ik denk dat Sony Ericsson Z1010 echt wel dik gaat roeleren >:)

Heeft er iemand een officile release-datum van? Dat zou wel gewenst zijn. Hoop en verwacht richting sinterklaas en de kerstdagen. Dat komt natuurlijk ook goed voor mij uit ;) papa :+

Als we eerlijk zijn en objectief dan moeten we toch zeggen dat hij maar vrij weinig nadelen heeft. De enige, voor sommige, grote gemis. Is dat er geen radio inzit. Ook zijn uiterlijk kan voor iemand een nadeel zijn. Bijvoorbeeld geen gekleurd buitenscherm, of te hoekig. Dit is echter voor ieder een eigen keus.

Ziet iemand nog meer gemissen. Dit is namelijk voormij zowat de perfecte telefoon B)

Dat ie alleen memory sticks duo eet, de gewone zijn al duur, de duo's helemaal, zou een beter plan geweest zijn om er bv. CF ofzo in te zetten. Maarja hij blijft van sony he :)

Weet iemand misschien de release-datum voor deze telefoon?

Het is namelijk een zeer strak telefoontje, echter smaken verschillen :)
Er komen de laatste tijd veel smartfones uit, maar ben er eigenlijk geen één tegengekomen als clamshell (klepje).

:?Weet iemand of er nog meer smartfones uitzijn met een klepje?
:? Wat is de releasedatum van de SonyEricsson z1010?

Motorola V700 / mpx 200 ofzo... microsoft Smartphone..

Al wat meer bekend over de releasedate van deze phone?

Digital Media Junkie

BarryMel

quote:
Gaer schreef op 27 januari 2004 @ 22:18:
Al wat meer bekend over de releasedate van deze phone?

ik had deze week een e-mail naar SonyEricsson NL gestuurd en kreeg het volgende antwoord :

quote:
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Customer Care Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Over prijzen en beschikbaarheid kan ik u helaas geen mededelingen doen,daar wij deze informatie ook niet hebben, ik kan u alleen maar aanraden om onze website in de gaten te houden en bij de dealers te informeren, voor een dealer bij u in de buurt kunt u op onze web-site gebruik maken van de "dealer-locator" .

U kunt te allen tijde contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Ronald van der Voort
Sony Ericsson Customer Care Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com

BarryMel

Het kan volgens mij nog wel ff duren...
Wel jammer dat ze zo lang wachten met iets op de markt brengen...

SonyEricsson is al vaak te laat! Dus heren gooi die foon op de markt!

Nog wat plaatjes:
http://kalle.mine.nu/pix/sonyericssonz1010.jpg
Edit: Even iets kleiner gemaakt...

martijn007 wijzigde dit bericht 11-03-2004 16:43 (17%)

Macbook Wit C2D 2.0Ghz, 2GB RAM, SuperDrive, 320GB 5400 rpm

BarryMel

weet iemand of hij misschien ook in het blauw of zwart komt ? dat rood vind ik niet zo......

BarryMel

het belangrijkste lijkt mij DAT ie op de markt komt...

Zat ik nu maar op m'n motor.....

BarryMel

quote:
ergodyne1 schreef op 16 maart 2004 @ 13:41:
het belangrijkste lijkt mij DAT ie op de markt komt...
psies :) weet iemand of het nog 1 deze maanden gaat worden of dat het nog heel lang gaat duren ? dan koop ik zo lang wel weer wat anders :)

BarryMel

Hij werd al eens in de folder van de belcompany aangekondigd. Volgens mij stond er dat hij in maart zou komen. Maar die folder is wel van 1 of 2 maanden oud. En de t630 heeft ook lang op zich laten wacht. iig een mooi toestel.

Idd een hele mooie phone,

Weet iemand of die zeker in NL uitkomt en hoeveel die ongeveer gaat kosten??

Ik woon tegenwoodig in Bulgarije, maar ik zou voor deze phone ckerzz ff een lang weekend terug komen in NL. In BG duurt het ongeveer een half jaar voordat ze hier uit komen.

Greetz

SonyEricsson W960i

quote:
With improved range Bluetooth™, the Z1010 can exchange content or sync data from further away (up to 20 metres). With more Bluetooth™ enabled devices arriving every day, there are more ways than ever to experience the freedom of wireless connectivity.
Bron, SonyEricsson

Da's dus lang geen 100 meter... terwijl deze nu toch in dezelfde (100m) klasse zitten als de pc dongles :?

Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]

Like u Don't Know me?

quote:
barrymel schreef op 11 maart 2004 @ 15:00:
weet iemand of hij misschien ook in het blauw of zwart komt ? dat rood vind ik niet zo......
Hij komt dus in 2 kleuren op de markt, in de bekende rode versie en een grijze versie. Heb het toestel gister bewonderd, ik sta er al een lange tijd op te wachten. Het toestel was wel erg groot en bulky, maar dat zou me niet weerhouden om het aan te schaffen. Ik heb de videocall functie over UMTS mogen zien en het was echt vet! 8) Ik heb er een video van gemaakt, zal eens kijken of ik hem binnenkort kan uploaden...

Sur G going nuts on his P800 T610 V80 S700 P900 Z1010 V800 P910 K600 HTC UniversalP900 W900 Z800 S710 P300 iPhone 2G+ P990

BarryMel

quote:
Sur_G schreef op 22 maart 2004 @ 15:04:
[...]

Hij komt dus in 2 kleuren op de markt, in de bekende rode versie en een grijze versie. Heb het toestel gister bewonderd, ik sta er al een lange tijd op te wachten. Het toestel was wel erg groot en bulky, maar dat zou me niet weerhouden om het aan te schaffen. Ik heb de videocall functie over UMTS mogen zien en het was echt vet! 8) Ik heb er een video van gemaakt, zal eens kijken of ik hem binnenkort kan uploaden...
jij wel :) waar heb je um gezien ? Cebit of zo ? en misschien een idee wanneer die leverbaar is ?

BarryMel

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws