Hoofdcategorieën
Topicacties

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
NederCam.nl

Als ^^ voor mij bedoeld was, vind ik die behoorlijk ingewikkeld :D

Ik kwam toevallig wel Phone Today tegen, dat is wel een WM 2003 versie, maar, er is ook een WM 2005 versie, die dan gelukkig ook op WM6.1 werkt.
De today plugin gebruik ik niet, staat iig niet op mijn planning om wel te doen :P maar ik maak nu wel gebruik van de RadioSched functie.
10 "profielen" aan te maken, waar je de tijd opgeeft, op welke dagen dat is, en wat hij moet doen: aan of uit.
Werkt ook met een SIM die een PIN heeft.

Nakebod's Webcam
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Reg. datum: 25 februari 2007

hoi allemaal,
ben op zoek naar iets maar weet niet of het bestaat.
het gaat om software om foto te verwormen om bijvoorbeeld een grappige versie van iemand zijn gezicht te maken of zoals een vervormde spiegel.
heb de software enkel op sybian of voor PC gezien maar nooit voor PPC.
weet dus niet of het bestaat....mischien heeft iemand van jullie het eens tegengekomen.
alvast bedankt voor de reacties.

Reg. datum: 12 augustus 2008

quote:
hotrene schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:51:
s'avond als je thuis komt automatisch WIFI en bluetooth aanzetten en s'nachts een keer automatisch rebooten:

CT Scheduler 2.2
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Te verkrijgen op http://www.connectivetools.com/ctscheduler.html
Ahhh deze was ik aan het zoeken.
Mijn dank is groot.

fa2

quote:
DikkieDick schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:05:
[...]

Thanx... De 2e requirement gedownload en nu start ie tenminste zonder foutmeldingen op. Duik ik nog wel verder in.
Nu eens ff getest, maar op d'1 of andere manier krijgt ie geen verbinding met de BT-GPS-adapter. Met Igo8 geen enkel probleem, maar Trackme en Odgps vertikken het. Ook met de juiste baudrate ingesteld.
Any clues?

quote:
Nakebod schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:13:
Als ^^ voor mij bedoeld was, vind ik die behoorlijk ingewikkeld :D
Het is voor iedereen bedoeld die het nodig heeft. Een snelkoppelink maken ingewikkeld?

@Just .BE

morphen bedoel je

PocketMorph a $10

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

Hmmmm
Reg. datum: 01 juli 2000

Iemand ook van MorphGear gehoord? Dit is een plugable emulator voor SNES, Genesis en nog veel meer oude consoles..

Werkt als een tierelier op de virtual keypad na.. Die kan geen 2 toetsen tegelijk detecteren :(

AFCA AJAX

Op www.skyfire.com kan je een browser downloaden (Beta) waarmee je prima normale Youtube films kan afspelen. laadt vrij snel. enige is de navigatie, dat is even wennen.

nb: vuls als tel nr gewoon willekeurige getallen in, je email moet wel kloppen, hierop krijg je het download bericht.

quote:
us1111 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:36:

Werkt als een tierelier op de virtual keypad na.. Die kan geen 2 toetsen tegelijk detecteren :(
Tsjah, dat ligt niet aan de applicatie, maar aan je pda/telefoon/whatever.. Scherm ondersteund niet op 2 knoppen tegelijk te drukken he..

Alleen een iphone.. maar daar kun je de emulator dan weer niet op draaien.

ERROR!! ofzo...

Nog steeds wannabe mod :)

Ik heb een tijdje geleden ergens een programma voorbij zien komen waarmee je o.a. bluetooth profielen enzo aan kunt maken afhankelijk van de locatie. Bijv. bluetooth uit wanneer hij niet aan de lader zit e.d. Een soort power profile dus...

Weet iemand welk programma ik bedoel?

Kix@$$ wijzigde dit bericht 12-10-2008 10:23 (5%)

.::. ActionRadio .::.

Nope dat was hem niet. Diegene die ik zoek doet het automatisch als de oplader erin wordt gestopt (bijv de carkit)

Reg. datum: 25 januari 2002

quote:
Kix@$$ schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:33:
Nope dat was hem niet. Diegene die ik zoek doet het automatisch als de oplader erin wordt gestopt (bijv de carkit)
phonealarm

quote:
Mja werkt eigelijk veel te uitgebreid allemaal. Kep nu zelf een proggie gemaakt. Voor geintresseerden: http://www.kixass.net/bluepower/

Zou moeten werken met alle Windows Mobile telefoons...

WhatPulse:

Bedankt Kix@$$, klinkt toch wel handig om te hebben. Zal het binnenkort uitproberen met mijn Xperia X1 ;) Anyway, onderstaande programma lijkt mij ook erg handig:

http://smartmania.cz/images/forumnews/diamond_net_sharing.jpg

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427956 :)
quote:
Kix@$$ schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 10:11:
Ik heb een tijdje geleden ergens een programma voorbij zien komen waarmee je o.a. bluetooth profielen enzo aan kunt maken afhankelijk van de locatie. Bijv. bluetooth uit wanneer hij niet aan de lader zit e.d. Een soort power profile dus...

Weet iemand welk programma ik bedoel?
PPCProfilesPRO (freeware)
Of Phone Profiles (payware)
Of Deze Phone Profiles zelfde naam andere maker en geen freeware.

Ook leuke freeware,is voor het aanmaken van een tweede today scherm. Dat kan met SecondToday van de maker vanBatteryStatus(nu HomeScreen++)
Maar er is ook iets eenvoudigers en dat is mToday. Bij deze laatste maak je wel twee profilelesn aan waarin je kunt aangeven wat je op ieder today scherm wilt zie. Zo kun je een apart (extra)today scherm aanmaken waarop alleen al je afspraken staan.Die profielen kun je dan makkelijk omschakelen. Deze freeware is ook gratis.

http://mobile-sg.com/software/ppc/mToday/SS1_v0100.png

ff deze thread weer kicken.Nog een taskscheduler gevonden, RunEveryday Dag en tijd instellen en wat en waarmee je de taak wilt (laten) uitvoeren.Deze app. is freeware.Externe utilities om bepaalde taken uit te voeren Vijay555 utilities

http://i35.tinypic.com/k0lw7n.jpg

Reg. datum: 25 maart 2008

Iemand nog een goede kilometerregistratie tool? Heb al gegoogled en kan, behalve osirirus, niets vinden.

Tevens nog op zoek naar een goede youtube speler (coreplayer?). Heb nu youtubeplay maar daar kan ik niet vooruit of terugspoelen in de video's. Wel opslaan, das wel handig (alle bernie und ert vids ;).

Iceman2000 wijzigde dit bericht 14-11-2008 12:34 (50%)

Reg. datum: 31 mei 2005

Ik ben zelf opzoek naar een Tooltje, die alleen mijn scherm Locked als ik gebeld wordt.
ik heb zelf een HTC Touch Pro, en als ik gebeld wordt, neem ik meestal al op voordat ik hem uit mijn broekzak/hoesje heb gehaald.
de toetsen zijn voldoende om op te nemen/weg te drukken.

weet iemand of hier programma'tjes al voor op de markt zijn ?
anders wordt het toch echt zelf schrijven.

Dangeroes
Reg. datum: 24 oktober 2001

S2U2 heeft mogelijkheden wat dat betreft, maar hij kan meer. Of hij puur en alleen kan locken tijdens het gebeld worden weet ik niet, maar je kan het een en ander instellen m.b.t. het locken en telefoneren.

Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.

Answerkeys Disabler
Gebruik 'm zelf ook met m'n TP (sinds gisteren :P) en het bevalt me nu al :).
quote:
Iceman2000 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:09:
Iemand nog een goede kilometerregistratie tool? Heb al gegoogled en kan, behalve osirirus, niets vinden.
Wat is het probleem met Osirius?
quote:
Tevens nog op zoek naar een goede youtube speler (coreplayer?). Heb nu youtubeplay maar daar kan ik niet vooruit of terugspoelen in de video's. Wel opslaan, das wel handig (alle bernie und ert vids ;).
TCPMP, Youtubeplay, Mplayer enz.Vrachten zijn er beschikbaar.

@locken tijdens telefoongesprek.

Meest gebruikte S2U2 Homeplusplus kan het ook

Dutchphoto wijzigde dit bericht 18-11-2008 01:58 (5%)

Reg. datum: 31 mei 2005

Ik heb S2U2 geinstaleerd, wat een pracht programma.
ik gebruik op dit moment eigenlijk alleen de optie dat je moet sliden om op te nemen, werkt perfect !
mijn dank is zeer groot.

"Au Revoir"
Reg. datum: 09 augustus 2006

Ik gebruik sinds kort 2 programma's van AGEye

G-alarm, die gebruik maakt van de G-sensor in de Touch Pro/Diamond en Gwatch, 'n timer/stopwatch met GPS-functie. Erg handig :)

quote:
Eric_Cantona schreef op maandag 01 december 2008 @ 07:47:
Ik gebruik sinds kort 2 programma's van AGEye

G-alarm, die gebruik maakt van de G-sensor in de Touch Pro/Diamond en Gwatch, 'n timer/stopwatch met GPS-functie. Erg handig :)
Als je meer wilt weten over die G-Alarm of problemen ervaar, kun je hier de thread volgen waar ook de programmeur aanwezig is.Geldt ook voor Gwatch.

Overigens is er ook een update van RichesseGPS v2.1 (geocaching)

http://i38.tinypic.com/zxjjsw.gif

# The whole GUI was redesigned to allow better manipulation in the terrain
# ADD: radar that shows the list of caches and the distance to them (sorted)
# ADD: improved support for GPX files
# ADD: Download of the cache info from geocaching.com
# ADD: Displaying cache info on the main screen
# ADD: added some value provided by GPS device (HDOP, azimuth, etc.)
# ADD: export of POIs to KML format
# ADD: log the date when the cache was completed
# FIX: problems with some GPS devices

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator Telecommunicatie
Phone Addicted

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Windows Mobile & Android software reviewers gezocht!

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: