Nee, natuurlijk denk ik niet dat Gamma er iets op verdient, en het maakt mij ook niets uit wiens aanbieding het is en wie wat verdient. Zolang het maar goedkoop is.quote:
Gister de FERM (dremel) van de gamma gekocht!
Kep er 1 woord voor: perfectfantastischgeweldigsupergoedgeniaalenwaarvoorjegeld
juist ja
Kep em gekocht voor 15 euri en gelijk een 100-delig accesoires setje erbij voor 9..kom uit op een 24 ofz...Gelijk getest (voor de case window 2 bochten en een heel klein AMD logo eruit gedremeld...) Het ging perfect...
Zit in een mooie kleine koffer, je zet de standaard op je bureau vast, daar hang je de dremel aan...vervolgens monteer je daarop de flexibele kabel en je kan super precies aan het werk gaan...
Een echte aanrader!!!
greetz (pics van me case komen nog in de: post hier je kleine mods topic...)
Dell Inspiron 9300 Pinmodded van 1,6ghz naar 2,13ghz!
Reg. datum: 18 december 2003
Vandaag heb ik een FERM gehaald bij de Gamma met slang en ben tot nu toe nog tevreden. Het is wat stiller dan de Kinzo en heeft een machinestandaard. Ook voelt het rubber een stuk beter aan dan het plastic van Kinzo. Ik ben benieuwd of de FERM ook mijn verwachtingen aankan en anders heb ik nog 1 Jaar Gamma garantie en 3 jaar fabrieksgarantie........anders moet ik toch maar uiteindelijk voor een DREMEL gaan......maar daar kijk ik best tegenop....aangezien je al die extra spulletjes dan nog bij moet kopen voor een even dure prijs -___-
Serial Experiments Lain - Memory is a record, you just ahve to rewrite it.
hoeveel slijpschijfjes zitten er bij dat accesoires setje?quote:sjoerdrog schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:55:
Hej hej...
Gister de FERM (dremel) van de gamma gekocht!
Kep er 1 woord voor: perfectfantastischgeweldigsupergoedgeniaalenwaarvoorjegeld![]()
juist ja![]()
Kep em gekocht voor 15 euri en gelijk een 100-delig accesoires setje erbij voor 9..kom uit op een 24 ofz...Gelijk getest (voor de case window 2 bochten en een heel klein AMD logo eruit gedremeld...) Het ging perfect...
Zit in een mooie kleine koffer, je zet de standaard op je bureau vast, daar hang je de dremel aan...vervolgens monteer je daarop de flexibele kabel en je kan super precies aan het werk gaan...![]()
Een echte aanrader!!!
greetz (pics van me case komen nog in de: post hier je kleine mods topic...)
[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z
quote:PASware schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:08:
[...]
hoeveel slijpschijfjes zitten er bij dat accesoires setje?
Er zitten 36 doorslijpschijfjes bij! verder nog stuk of 25 aparte bitjes..met bijvoorbeeld metaaldraadjes (poetsen) speciale boorbitjes en whatever..verder nog een wetstone ofz, 10 polijstschijfjes..20 speciale schijfjes waarvan ik niet weet waar ze voor dienen, verder nog een zooi van die roze slijpsteentjes...
Maar ik raad je zeker aan om dat koffertje erbij te kopen..als je al die bitjes loskoopt van officiele dremel dan ben je VEEEL meer kwijt dan 8 euro... (zitten bij die ferm zelf heel weinig doorslijpschijfjes..dus koop maar gewoon! (denk niet dat ik bij de gamma werk hoor
suc6
[www.zydell.net] webdesign, webscripting & grafische vormgeving
Reg. datum: 09 september 2004
beetje vaag maarja
bedenk wel dat deze slijpschrijfjes niet allemaal voor Metaal zijn.quote:sjoerdrog schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:45:
[...]
Er zitten 36 doorslijpschijfjes bij! verder nog stuk of 25 aparte bitjes..met bijvoorbeeld metaaldraadjes (poetsen) speciale boorbitjes en whatever..verder nog een wetstone ofz, 10 polijstschijfjes..20 speciale schijfjes waarvan ik niet weet waar ze voor dienen, verder nog een zooi van die roze slijpsteentjes...
Maar ik raad je zeker aan om dat koffertje erbij te kopen..als je al die bitjes loskoopt van officiele dremel dan ben je VEEEL meer kwijt dan 8 euro... (zitten bij die ferm zelf heel weinig doorslijpschijfjes..dus koop maar gewoon! (denk niet dat ik bij de gamma werk hoor)
suc6
ph34r me 1337ness@
Reg. datum: 18 december 2003
Dat is een wetstone volgens mij. Zeg maar een slijpsteen waar je beetje water op doet en dan je tooltje of mes mee slijpt.quote:3ddie schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:57:
er zit wel pasta bij , maar bij is dat heel hard
beetje vaag maarja
Serial Experiments Lain - Memory is a record, you just ahve to rewrite it.
Reg. datum: 09 september 2004
quote:Azn_JoyRider schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:00:
[...]
Dat is een wetstone volgens mij. Zeg maar een slijpsteen waar je beetje water op doet en dan je tooltje of mes mee slijpt.
nee die wetstone is een ander blokje echt wat erbij zit,
maarja die pasta is denk ik gewoon opgedroogd ofzo, als ik t zou wille gebruike koop ik wel gewoon een nieuw potje
quote:3ddie schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:05:
[...]
nee die wetstone is een ander blokje echt wat erbij zit,
maarja die pasta is denk ik gewoon opgedroogd ofzo, als ik t zou wille gebruike koop ik wel gewoon een nieuw potje
Ik denk dat je die pasta ff moet natmaken ofz...maar het kan best dat het is opgedroogd. Ik heb die FERM gekocht in de gamma....en toen ik het koffertje UIT de doos haalde...zat er zelfs stof op het koffertje
Om nog even antwoord te geven op de "36 slijpschijfjes". Ze zijn allemaal voor het doorslijpen van metaal en plastic! Dat weet ik heeeeel zeker. Ik heb mijn window er deels mee gedaan (de bochten) en het plastic van me usb poort aan de voorkant van me case.
Check pics:

Uitdremelen van de bochten van me window (check de glow van me pc

Het usb poortje aan de voorkant van me pc + geluid stekkers.

En weg ermee....de rede hiervoor is dat ik een extra fan heb geplaatst aan de voorkant (voor een betere airflow)...hij kon ze lucht niet van een dichte voorkant halen natuurlijk
sjoerdrog wijzigde dit bericht 04-12-2004 00:28 (40%)
Daarnaast had ik 2 weken terug een decoupeerzaag van KBM (Karwei) gekocht, maar dat was echt troep. De behuizing waarin je het mesje moet vastzetten brak gewoon af. Terug gebracht, geld terug en gelijk doorgelopen naar de Gamma. Die zit er namelijk gelijk naast en daar zijn meerdere decoupeerzagen in de aanbieding.
Gamma, aanbieding t/m 4 december:
Skill > 24,95, http://www.gamma.com/elements/02dgn48.jpg
Ferm > 19.98, http://www.gamma.com/elements/04dgn48.jpg
B&D > 59,50, http://www.gamma.com/elements/06dgn48.jpg
Ik heb de Skill gekocht omdat deze werd aangeraden door het personeel van de Gamma boven de Ferm decoupeerzaag. Skill komt uit de fabriek van Bosch ofzo.
Thuis aangekomen met m'n Skill decoupeerzaag merk ik het verschil met die van KBM.
Hij is steviger en degelijker. Alleen ik kan geen variabel toerental instellen en heb geen pendelstanden.
Wat lijkt jullie verstandig?
Ik weet dus niet wanneer het handig is om een lager toerental te gebruiken of een pendelstand.
Ik moet in staal en plexiglas (computerkasten) zagen en zal in de toekomst ook wel wat hout zagen.
Zal ik de Skill terug brengen en deze omruilen voor een Ferm waarop ik het toerental wel kan instellen? Graag jullie advies zodat ik eventueel morgen nog gebruik kan maken van de Gamma aanbieding
Aangeboden: Complete opleiding MCSE door opleidingsinstituut en daarna vaste baan bij een grote financiële dienstverlener. Interesse, mailen!
Boor/zaag je in plexiglas macrolon polycarbonaat etc gebruik dan spiritus als smeer/koelmiddel, je zaagt mooier en je zaagjes boortjes gaan langer mee. Dremel heeft goede glasvezelversterkte slijpschijfjes die lang meegaan, de normale dremel schijfjes zijn imo niet beter/slechter dan andere merken.
Don't forget thine altitude for the earth will rise up and smite thee
Bij de action hebben ze nu voor 1.95 een set met alle assesoires voor dremels:
Slijpschijfjes
doorslijpschijfjes
polijst pasta
etc.
etc...
Let wel op: het is meer gemaakt voor boormachines dus sommige tools zullen een beetje moeilijk in je dremel gaan (met een beetje kracht lukt t wel)
Ik d8, laat ik het even melden...
Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche
Ik wil er namelijk wel een paar pakjes van kopen.
In zwolle hebben ze ze eventjes gehad, maar toen heb ik maar 2 pakjes gekocht (zitten best veel mooie dingen tussen).
BJD wijzigde dit bericht 11-03-2006 20:25 (50%)
ze zijn wel redelijk, met name de de sllijpschijfjes...
Verander mijn avatar: http://wwwhizz.nl/avatar.php
Canon 400D + Sigma 17-70 F2.8-4.5 DC MACRO + Sigma 70-300mm F4-5.6 MACRO
|rakebackers.net|
Omdat ik al 1 jaar aan het plannen ben om een dremel te kopen.
Vandaag voor de eerste keer ermee geslepen!
Ik vind het een mooi ding en lekker stevig.
Het kokertje waar de -niet-verstevigde slijpschijfjes in zitten, daar vondt ik genoeg stukjes voor ongeveer een 15 schijfjes....
Ik had voor de lol wel eens terug willen gaan als mn ma het niet al weggegooid had, kijken wat hun reactie is
dremels of klonen, in de aanbieding,,,
die ga ik dan mischien morge kope,,, heb ik hard nodig..
greetzz, Casefan
get addicted to casemodding, don't be foolish
gamma is geen aanbieding maar wel goedkope fermquote:casefan schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:36:
Heej, wel leuke actie, diej accesiores, maarre zijn er ook nog
dremels of klonen, in de aanbieding,,,
die ga ik dan mischien morge kope,,, heb ik hard nodig..
greetzz, Casefan