Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM-TIP] Dremel (en klonen) in de aanbieding

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
inanimate fuckin' object
Reg. datum: 26 februari 2002

Bij Enorm is de dremel zelf in de aanbieding. Dremel met flexibele stang in opbergkoffer met 40 tooltjes is 150 euro, dremel met 14 dingen is 65 geloof ik, en de draadloze kwam op 120 ofzo

www.enorm.nl

Thou shalt not think that any male over the age of 30 that plays with a child that is not their own is a peadophile… Some people are just nice. Thou shalt not question Stephen Fry. Thou shalt not make repetitive generic music.

NakMachine!
Reg. datum: 25 november 2001

quote:

das een geweldig dingetje _/-\o
ben dr zeer tevreden over

LLL

ik heb die van 19.99 van de aldi al een paar maanden, die zijn gewoon prima.
Alleen maken ze wel een takkeherrie :(

. . . RaymondBrandt.com . . .

wat nou ondertitel?
Reg. datum: 13 oktober 2002

Televersum heeft een aantal versies. 1 van 220V en 2 van 18V

220 = 29.99 (40 acc.Koffer)
8V (vreemde stekker?) = 19,99 (4acc)
8V(gewone stekker)= 39,99( 40acc koffer)
Valentino
Reg. datum: 27 juni 2002

Als ik het goed begrijp kun je wel eens zo dremelschijfje in je harses krijgen? Damn ik hou het maar bij de decoupeerzaag, ik wil mn kop nog wel ff houden :)

Voor de streep geen staanplaatsen, niet spreken met de chauffeur tijdens de rit.

quote:
Vaal schreef op 27 september 2003 @ 11:10:
Als ik het goed begrijp kun je wel eens zo dremelschijfje in je harses krijgen? Damn ik hou het maar bij de decoupeerzaag, ik wil mn kop nog wel ff houden :)

Als je de schijfjes neemt die bij de dremelkloon komen wel ja.
als je de sterkere schijfjes van Dremel koopt valt het wel mee.
Ik draag wel altijd een veiligheidsbril (want in de ogen krijgen is toch niet lekker).
Als je zon rondvliegend stukje ergens anders tegenaan krijgt is het niet rampzalig. Het weegt niks, dus je voelt het enkel...zult er heus niet gewond bij raken!

Verder kan ik de Ferm (van de kijkshop) niet echt aanraden... Heb deze zelf gehad. is na een half jaartje al kapot gegaan. Terwijl ik er heus wel zuinig mee omgegaan ben....

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Reg. datum: 04 februari 2001

Ferm combitool FCT-400F voor 19.99 euro bij de gamma nu:

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Ferm%20combitool%20FCT-400F.jpg

euss wijzigde dit bericht 09-10-2003 18:40 (27%)
Reden: cropped plaatje erbij

vond laatst een heel oud bestand op m'n pc, helaas kon kunst&kitsch er niet zoveel mee

Alanis Rulez! Ik trouwens ook

Die heb ik ook gekocht :) Ik ga vanaf maandag er mee aan de slag. Dan geef ik wel mijn opinie :)
boerûh

ik heb zo'n ding 3 jaar gelede gekocht, twerkt nog goed, toen was het nog best duur mja
Er zit een gat in deze post.

Klopt! Deze Ferm is gewoon goed. Natuurlijk moet je er wel mee leren werken, maar als je er wat feeling voor hebt is dit goed genoeg voor een tweaker :)

M'n vader heeft hem voor 100 gulden bij de Kijkshop gekocht ooit.... (misschien was die wel beter :X )

Let op: Al mijn reacties zijn relatief!

Ik heb in de zomervakantie bij de Aldi in Ommen ook zo'n kloon gekocht werkt prima. Alleen ben ik nu daar me slijpschijfjes heen :( . Want die zijn erg slap.

Maar jek n tog ook van die Dremel schijfjes kopen die dikker zijn of niet ?
ik heb er 2 van die dingen..de eerste voor 19.95 zonder flex. as.die had ik een tijdje terug gekocht.nu met deze aanbieding heb ik er een gekaocht met flex. as voor 19.95.
wat ik wel een nadeel vindt van beide is dat ze het toerental niet echt vasthouden.
ik denk dat ik ze ga modden door er een betere regelaar in te zetten (en een voetschakelaar/regelaar)

quote:
matchles schreef op 16 October 2003 @ 22:14:
wat ik wel een nadeel vindt van beide is dat ze het toerental niet echt vasthouden.
ik denk dat ik ze ga modden door er een betere regelaar in te zetten (en een voetschakelaar/regelaar)
Nou, succes. En als het is gelukt. Post ff wat pic's
Moeaaah
Reg. datum: 03 februari 2001

Af en toe het stof uit zo'n ding blazen met een compressor is ook altijd een goed idee. Ook al omdat er meestal koolborstels in zitten die ook veel stof produceren.
Ook bij ander gereedschpa is dit aan te raden.

Reg. datum: 29 juni 2004

Van 28 juni t/m 11 juli is deze Dremelkloon (Ferm) in de aanbieding bij Kijkshop

http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS38532g.gif

Specs:
Vermogen 125 Watt
Toerental 15.000-33.000 t.p.m.
Incl. koffer en 40 accessoires

Van 38.57 voor 16 € :)

Ik heb hem bij de Mulitmate gekocht. Een perfect apparaat, ben er zeer tevreden mee :)
Fuzzphoto.eu

Heb ook zo'n ding gekocht, van KBM (bij Karwei), goei ding, alleen die 125 watt geloof ik niet. Hij blijft niet echt op toeren als je 'm hard laat werken (waterleiding doorslijpen), en dreigt af en toe te blokkeren. Wordt goed heet, ook. Dus meer warmte dan aandrijfkracht, lijkt het wel.

Ik denk dat een echte Dremel toch veel meer power heeft.

Maar voor de kleine klusjes: prima ding!

Fuzzphoto | Fuzzcraft | Minolta Dynax 5D Min50/1.7 Min18-70 Sig17-70 Sig70-300DGAPO

Reg. datum: 31 maart 2002

Die van de gamma de kinzo, kost inclusief tools en flixebele as maar 18 euro. Lijkt me veruit de goedkoopste die er leverbaar is met al die accesoires en 2 jaar garantie. Past gewoon dremel spul op :)

Tactisch to-the-point

Ik heb ook een Ferm van de Gamma, destijds voor 20 eypo's.
Leuk ding, alleen ik durf dat ding bijna niet boven stand 4 te zetten (van de 6) Hels kabaal dat dat ding dan maakt :/ Helemaal met de flexibele as (die ik praktisch altijd gebruik) is het niet om aan te horen. (zelf mijn B&D 400Watt klopboor is bijna stiller B) ) Ligt dit aan mij(n ding) of is dit normaal?

Met gepaste tederheid walste zij over hem heen, als een hoempapa-band op een crematie.

Wat echt lekker werkt zij deze dingen:
http://www.colemanpowermate.com/images/024-0078SP_350.jpg
Halen 50.000 toeren maar je moet wel een compresoor hebben.
kosten 20/40 €

</onzin>

it is I , you worst nightmare

he zelf de van de ferm , al ongeveer een half jaar , heerlijk ding . is ook inclusief flexibele as . echt perfect , er is maar een ding te klagen . de cutting discs die er bij zitte zijn niet van al te goede kwaliteit .maar dan koop je een potje met 36 schijfies van dremel zelf en dan heb je een perfecte tool vor ongeveer 23 euro

ik voel me lekkaah !!!

Destijds heeft mijn vader zo'n ding bij de Aldi gekocht (staat alleen TopCraft op). Werkt perfect, maar op een gegeven moment was er net zo'n ding te koop, weer bij de Aldi, met felxibele as én vreeskop voor 18 euro. En orginele felxibele as (van Dremel) kost 64 euro (Gamma), dus dan nog maar zo'n apparaat. Ze werken allebij in ieder geval perfect...

Nog een tip voor het gebruik van de schijfjes: Slijp altijd maar korte tijd en haal hem dan van het mataal af maar laat hem doordraaien. Zo wordt het schijfje nooit heet (ook niet op volle toeren) en kan je met gemak een hele window of dikke buis doorslijpen. Is ook nog goedkoper dan die verstevigde schijfjes.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Reg. datum: 04 april 2004

Nu is er 1 bij de gamma een ferm dremel voor 17,95 05-07/17-7-05 me zo'n verlengstuk dinges :| :*)

Dali: In Admiration of Music

Jij onsmakelijke, jij!
Reg. datum: 25 november 1999

quote:
EurEx schreef op 06 juli 2004 @ 20:04:
Nu is er 1 bij de gamma een ferm dremel voor 17,95 05-07/17-7-05 me zo'n verlengstuk dinges :| :*)

Heb m net gehaald. Voor 17.50 hoe doen ze het voor dat geld, ik snap er niets van. :?

Als je hem op max zet dan hoor je wel een tering lawaai niet tekort zeg. Je bent eigenlijk doodsbang dat hij in je handen uitelkaar spat. Toch ziet alles er wel heel degelijk uit.

Loenatik + Linux = Loenix © Q || Blog - Mac - Linux - RAID - other ||

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: