The Sims II

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.319 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85315

Topicstarter
Electronics Arts kondigt het vervolg aan op het originele en succesvolle spel TheSims. Er zijn een paar aanpassingen aangebracht om het spel nog aantrekkelijker te maken voor de echte Sims speler.

Wat is er veranderd ten opzichte van het vorige spel?

1) Dimensie tijd
Je Sims worden ouder naarmate de tijd vordert.
Your sims will age. Sims will have children who grow up, go to school, turn into adults, have children of their own, and even grow old and die. Genetic traits of sim-parents are passed onto sim-children. Players will now in charge of whole dynasties of sims!(Gamespy.com)
Je kan kiezen wat voor Sim je wilt maken en wanneer er kinderen gecreëerd worden uit twee sims zie je de genen van hen in het kind terugkomen.

2) Nieuwe opzet van de grafische tekeningen in 3D
The Sims 2 gives those addictive little computer people a complete makeover with a new 3D engine.(Gamespy.com)
3) Emoties
It's no longer about just making them indefinitely happy, it's about making them successful and happy and providing them lasting joy that will carry on to their children, provided you balance their needs with the needs of the parents and develop everyone accordingly(IGN.com)
you can really get closer to the characters than ever before, and you can see their emotions much more clearly than the distant perspective of the previous game.(SimInsider)
Specificaties:
Publisher: Electronic Arts
Developer: Maxis
Genre: Simulation
Number of Players: 1
Verwachte release datum: Januari 2004

Ze willen het op de pc uit gaan brengen, maar er is nog geen melding over welk besturingssysteem men moet beschikken om dit spel vlekkeloos te kunnen spelen.

Wat voorproefjes:
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/thesims2_050603_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/thesims2_050603_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.gamespy.com/artwork/20030602_163506_thesims2_001.jpg

Bij TheSims raakte je na een tijdje een beetje in de sleur van het leven van je Sims. Je kinderen bleven kinderen, waar je eigenlijk helemaal niks aan had. Verder moest je promoties zien te behalen door onder andere sociale contacten en op een gegeven moment werd dit routine werk. Electronic Arts probeerde de verveling tegen te gaan door vele uitbreidingspakketten uit te geven. Daarbij kwam de mogelijkheid om tegen een prijsje het spel online te spelen.

Misschien is het creëren van hele generaties een goede oplossing om langer het spel aantrekkelijker te maken en het een meer een realiteitsgetrouwe sfeer krijgt. Dit komt ook mede door de emoties, maar ben benieuwd hoe dit dan precies uitgewerkt is.

Een succes of een flop? Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Laat mijn vriendin dit alsjeblieft niet horen.... Ben ik meteen mijn PC kwijt! ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 15:39
Dat heb ik anders opgelost.
Mijn vriendin heeft gewoon een eigen PCtje gekregen van me...:D
Kan ik tenminste GOTten terwijl zij megaverslaafd SIMS aan het spelen gaat.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tja...ze speelde eerst altijd op mijn Laptop, maar ik ben bang dat deze de nieuwe Sims niet gaat trekken. Ik hou mijn mond lekker dicht >:) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar wat vinden jullie van de verbeteringen van TheSims II?
En waarom denkt iedereen altijd dat het een typisch spelletje voor vrouwen is.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 85315 schreef op 19 June 2003 @ 14:11:
En waarom denkt iedereen altijd dat het een typisch spelletje voor vrouwen is.. :?
Dat denk ik niet hoor. Ik heb het zelf ook wel een paar keer gespeeld, maar was er snel op uitgekeken. Mijn vriendin vondt het gewoon leuker als ik. Ze was ook meer bezig met huisjes bouwen en inrichten dan met het spel zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Ik heb me er ook mee vermaakt hoor. Ik vond nog het leukste om huizen te bouwen. Verder ziet het spel er heel goed uit. Ik hoop niet dat het te veel lijkt op deel 1. Want dan ben je zo op het spel uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-07 20:04
Ik heb het spel een hele tijd gespeeld. Maar je kwam op een gegeven moment inderdaad aan bij de herhaling van vrienden maken, vaardigheden verbeteren, promotie maken, vrienden houden, vrienden maken... etc.. Er zat voor de rest eigenlijk geen enkele uitdaging meer in, mede omdat je op een gegeven moment toch al genoeg geld had om alle dure dingen te kopen. Alles wat ervoor kan zorgen dat dit in deel twee niet zo is kun je volgens mij als een verbetering zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het zal heus wel lijken op TheSims, maar door dat aging wordt het al een stuk leuker om het langer te spelen. En de graphics zien er niet slecht uit! Bijv die draden die uit die gigantische tv komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

moet ik hem eerst maar spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik bedoel meer de verbeteringen die ik genoemd heb aan het begin van deze topic ;). Goed idee van het aging? Meningen over de graphics.. etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Sjek die TV op dat screenshotje, is wel aardig gedetailleerd zo te zien :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Graphics zien er goed uit. Die tv viel mij idd ook al op. Verder zie ik niet echt lelijke afgewerkte dingen. Dit zijn maar 3 screenies. Ik wacht liever op wat meer info van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar de systeem-eisen. Zo heel zwaar ziet het er opzich niet uit, maar als je nou een hele kudde Sims bij elkaar hebt.

Overigens vond ik The Sims (1) vrij saai worden, omdat het het echte leven dat ook gewoon is en dat wordt toch na gespeeld.
Toen ik het speelde wou ik gewoon telkens feesten of iedereen achter vette PC's zetten. Maar nee, dan worden ze moe en moeten ze weer werken, sosiale contacten etc. :z
Of is dat in de nieuwste uitbreidings-sets al beter geworden? Ik heb er maar een paar van gespeeld. ;)

Maargoed, als ik het kan draaien ga ik het dan zeker spelen. Met z'n vieren in 1 huis waarvan 3 werken en 1 constant leuke dingen doen. :Y) :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77365

Mja lijkt mij wel wat. Heb hier het eerste deel ook liggen en dat viel op het laatst veel in herhaling. Promotie maken --> Skills opwekken --> Vrienden maken --> Vrienden houden..

Alleen ben bang dat dit spel gaat vreten aan je systeemeisen als je bijvoorbeeld 4 sims hebt. Eerst maar afwachten dat we meer te weten komen over het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hij ziet er iig een stuk beter uit dan de huidige..
Ik ga 'm wel ff spelen als 'ie uit is denk ik. Spreekt me meer aan dan deel 1 (die ik nooit echt goed heb gespeeld :/ )

Maarruh ik ben iig zeker benieuwd :)
Al die expansion packs beginnen ook vrij afgezaagd te worden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja, na de eerste expansion (livin`large) was ik er al op uitgekeken.. die expansion packs maakten het er helemaal niet leuker op.. Maar das mijn mening. Ik ben trouwens wel benieuwd of ze alle mogelijkheden van alle exapansions in deze Sims II gooien.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Het ziet er goed, uit maar ze mogen het van mij nog ff een beetje anti-aliasen.

Ik hoop wel dat je niet meer die sociale contacten hoeft te onderhouden, als ik namelijk met een familie bezig was, had ik helemaal geen zin om een nieuwe te onderhouden, alleen maar omdat de anderen vrienden nodig hadden.

Ik hoop ook dat je kinderen een redelijk hoge baan kunnen krijgen in dezelfde tak als de ouder, beetje raar dat als de vader directeur van gigantisch supermarktketen is, z'n zoon als vakkenvuller moet beginnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-06 11:30
Anoniem: 34169 schreef op 19 June 2003 @ 21:44:
Het ziet er goed, uit maar ze mogen het van mij nog ff een beetje anti-aliasen.
Dat komt omdat de plaatjes verkleind zijn. Als je op het plaatje klikt krijg je een groot plaatje waar je bijna geen karteltjes ziet ;)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35302

Tjek de trailer (11.6Mb) Niet ingame, maar erg grappig :+ http://www.gamershell.com/news_BTheSims2BE32003Trailer.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 85315 schreef op 19 June 2003 @ 19:51:
ja, na de eerste expansion (livin`large) was ik er al op uitgekeken.. die expansion packs maakten het er helemaal niet leuker op.. Maar das mijn mening. Ik ben trouwens wel benieuwd of ze alle mogelijkheden van alle exapansions in deze Sims II gooien.. :)
Ik denk het niet. Ze moeten na The Sims 2 ook nog wat uit te melken hebben 8)7.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:58

heuveltje

KoelkastFilosoof

ik hoop dat ze die tijden iets realistischer gemaakt hebben........

ik bedoel om 6 uur opstaan, en dan lukt het ze nog amper om voor 8 uur te douchen te plassen en te ontbijten |:( |:(
ik bedoel dat lukt mij in een half uur............ :O

dat binnen 3 dagen elk vrouwtje in de buurt versiert hebben moeten ze er wel in houden >:)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Wis je trouwes dat je als vrouwtje ook vrouwtjes kon versieren :) Je kon zelfs kiddo's krijgen, maar die kwamen via de telefoon oid, begreep er geen hol van :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:06
jagermeister1 schreef op 19 June 2003 @ 14:30:
[...]
Dat denk ik niet hoor. Ik heb het zelf ook wel een paar keer gespeeld, maar was er snel op uitgekeken. Mijn vriendin vondt het gewoon leuker als ik. Ze was ook meer bezig met huisjes bouwen en inrichten dan met het spel zelf...
goh, hebben wij dan niet dezelfde vriendin :? :P

maar denk echt dat dit tweede deel weer voor wat uren spelplezier kan zorgen, mits het goed uitgewerkt wordt, want de verbeterde 3D-engine ziet er ckrz goed uit!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

mwah....misschien is Sims II wel beter want ja...na een tijdje word Sims I gewoon...saaaai!

Ik vondt het wel leuk daartegen dat je je sims in Simcity 4 kon importeren :-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-06 20:24

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Ik zit met smart te wachten op wat in-game videobeelden. Ben heel erg benieuwd in hoeverre dit spel nu 3D is, en je je als speler vrij kunt bewegen door "de sims-wereld" heen. En ik hoop dat de speelbaarheid wel behouden blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

En nog een paar nieuwe screens uit het spel!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hallers/GoT/sims2/thmb1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hallers/GoT/sims2/thmb2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hallers/GoT/sims2/thmb3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hallers/GoT/sims2/thmb4.jpg

Klikken voor originele plaatjes... Wat mij betreft zijn ze erg yum-yum... :9

[ Voor 68% gewijzigd door tijn.online op 10-07-2003 12:11 . Reden: thumbnailtjes maken en gamespot het naar de zin maken... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
tijn.online schreef op 30 June 2003 @ 10:21:
Ik zit met smart te wachten op wat in-game videobeelden. Ben heel erg benieuwd in hoeverre dit spel nu 3D is, en je je als speler vrij kunt bewegen door "de sims-wereld" heen. En ik hoop dat de speelbaarheid wel behouden blijft!
Het ziet ernaar uit alsof het qua besturing/mogelijkheden ongeveer net zo is als The Sims 1, maar dan met een camera die in 3d is te bewegen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84238

Ik hoop dat ze een weekend inlassen of zo tussen de werkdagen door.... Lijkt me handig als je wat om het huis wil doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja idd.. vond het altijd erg lastig wanneer je heel veel vrienden had gemaakt en dat moest onderhouden.. ging op een gegeven moment echt mis..

maar je kon die camera toen toch al draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik moet eerlijk toegeven me ex vriendin was ook gigantisch verslaafd aan dit spel, maar zelf vind ik ut ook wel grappig, en toch ziet de Sims 2 er grafisch fantastisch uit, check maar de video op Gamespy.com

Ze bewegen vloeiend, tis geheel 3d, je kan ruzie krijgen enzo (uit de screens) lijkt me toch wel grappiger en uitgebreider dan het eerste deel (en de duizende add-ons)

Zie wel hoe het er uiteindelijk uitziet, maar wil em wel bespelen in ieder geval :P

En ik hoop dat er eindelijk iets redelijks erotisch gaat gebeuren in dat spel, geeft het wat meer realisme ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MrCaleb op 14-07-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
je had toch dat spannende bed waar je een coin in moest doen... hmmmmmm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hmmm, dit ziet er zeer leuk uit moet ik zeggen.
Vond The Sims 1 ook behoorlijk leuk (maar baalde van het feit dat er 5 expansionpacks waren, trekt mijn bak niet echt meer :P).

Hoop wel dat het een beetje speelbaar blijft ook al heb je net als mij een wat oudere machine waarop je het wil spelen.

En hoop idd ook dat je nu wel weekenden hebt, de tijden wat beter zijn en alles. Maar goed, Maxis heeft kunnen leren van deel 1 wat in totaal zo'n 10 jaar in ontwikkeling is geweest (als we de ontwikkeling van de exp.packs meetellen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Heeft iemand die E3 movie al gezien?
Hij zat bij de PCGameplay E3 Special op de CD :D

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
update :)
Hoe wordt men ouder :
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen3/914811_20030709_screen005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen3/914811_20030709_screen006.jpg

emoties verwerkt:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/sims2/0819/sims2_screen004.jpg

de Sims zelf zien er ook stukken beter uit! Niet meer zo vierkant..
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/sims2/0718/sims_screen002.jpg

er staan ook wat nieuwe filmpjes en reviews op de site van gamespot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

Ik ga sims2 wel even proberen.

Hoe zit dat met het taaltje dat ze spreken, hetzelfde als deel 1??
agoeniga oegoe enz... lol
Ik vond het altijd wel fun om iemand een beetje te verwaarlozen in deel 1.
werd zo'n persoon compleet gestoord. had nergens meer zin in. :P

na een tijdje klooien sloot ik ze op, paar muren om hem heen bouwen. dan ging die dood :D
lullige was dat je dan een geest had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 01-07 15:24
Is er al een release datum ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 14:53
Vast niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:06

Upke dupke

Oompa Loompa

Rond zwervende datums zijn de 11de Januari en Maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Dit vind ik nou zo'n leuk spelletje hé, hier kan ik me wel mee vermaken, beetje huisje bouwen etc.

Altijd weer feest met die lui :)

* Pananoeha * :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:15
ben wel erg benieuwd naar deze versie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Wat ik had begrepen is dat er in november een Create-a-Sim tool vrij wordt gelaten. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48876

dat klinkt wel leuk :)

owjah de nieuwe sims 2 site is up !

http://www.thesims2.com

HF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99805

Ondertussen zijn er al een hoop leuke screenshots verschenen onderandere deze :)

Voor degene die graag wat meer willen weten over de Sims Kijk ook hier eens.

enjoy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

http://image.com.com/game...11_20040105_screen002.jpg

Die gast achter de comp. lijkt wel erg veel op ome bill :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

lesbo's, vechtpartijen, weedplantjes groeien..

het ziet er als maar beter uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Lesbo's en vechtpartijen had je in The Sims 1 ook wel hoor... Alleen niet zo gedetailleerd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Woei dat wordt weer kopen :P
Ziet er goed uit, al worden mijn simmetjes op de Gamecube al schandalig verwaarloosd, dus zullen ze op de pc al helemaal geen aandacht krijgen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

_/-\o_ Mooi hè ga ik zeker halen _/-\o_

Welke datum kwam die nou in Januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Nu maar hopen dat je een teener-simpje kunt laten daten met een opa-sim ofzo :) Of met der eigen vader .. of .. of .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:35
loona35 schreef op 09 januari 2004 @ 12:33:
Nu maar hopen dat je een teener-simpje kunt laten daten met een opa-sim ofzo :) Of met der eigen vader .. of .. of .. 8)7
Yup, lekker rednecks kweken, kijken hoeveel generaties incest je nodig hebt voor ernstige aangeboren afwijkingen enzo... :P

Maar ik hoop wel dat ze de reactie van mannelijke sims op lesbo's wat realistischer doen deze keer, het lukte me gewoon niet om een succesvolle trio-relatie te krijgen, en een geniepige driehoeksverhouding is zo lastig met een succesvolle carriëre te combineren... :+

edit:
En eigenlijk moeten er meer mogelijkheden in om je sims te brainfucken, wiet is een stap in de goeie richting, psychedelische koelkasten om Sarah Goldfarbs te creëren zou helemaal mooi zijn. ;)

nog een edit:
Maar natuurlijk, dat is het, Expansion Packs!
The Sims II: Audition
The Sims II: Das Experiment
The Sims II: Battle Royale
Dat word een hit!

[ Voor 31% gewijzigd door G1itch op 09-01-2004 12:57 . Reden: brainfart! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908 schreef op 09 januari 2004 @ 12:25:
_/-o_ Mooi hè ga ik zeker halen _/-o_

EA heeft onlang een datum geprikt voor The Sims 2 namelijk 19-03-04

en aangezien EA zich meestal erg goed aan haar opgegeven release date houd zal dit waarschijnlijk ook kloppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99805 schreef op 09 januari 2004 @ 13:39:
[...]

en aangezien EA zich meestal erg goed aan haar opgegeven release date houd zal dit waarschijnlijk ook kloppen. :)
Ok tnx. Ff op mijn kalender schrijven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Oeh! Bookmarktopic!
Ik denk dat Sims 2 wel zeker interessanter wordt dan Sims 1. Als je in Sims 1 op den duur een mooi leventje hebt opgebouwd, wordt het best wel een kwestie van een bepaald patroon aannemen en je daar aan houden. Op den duur ben je alleen maar aan het sparen voor nieuwe spullen in je huis. Dingen zoals de chemistry set of de geest in de lamp zorgen dan nog es voor verrassingen, maar al vrij snel ook weer opgelost.

Ik hoop dat met het verouderen enzow dingen wat langer spannend blijven. :)

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Leuk Sims 2-filmpje zien? Hier klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Goh wat zou een computer met internet acces geven...mmm... porno sites... ( okay stomme gedachte het worden natuurlijk Realhamsters http://www.realhamster.com )

[ Voor 9% gewijzigd door swampy op 10-01-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.vdpoort.demon.nl/screenshots/makeout.jpg

Nieuwe screens ...sims making out :P

*spam*

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-01-2004 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07
Anoniem: 99805 schreef op 18 januari 2004 @ 01:18:
[afbeelding]

Nieuwe screens ...sims making out :P

*spam*
de 1e add-on gaat dus "the sims2: Pornstar" worden :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-06 08:44
ik ben niet zo'n Sims fan maar ik vond de tijdschaal echt super krom.
Ooit bij gehouden hoe lang het duurt voordat een sim een kamer is door gelopen naar de plee. Ongeveer een uur. Dat moeten ze wat mij betreft veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Anoniem: 99805 schreef op 09 januari 2004 @ 13:39:
[...]

Ja desnoods raffelen ze een spel extreem af en laten ze honderden bugs zitten maar uitkomen op die datum zal ie.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 85908 schreef op 09 januari 2004 @ 12:25:
_/-\o_ Mooi hè ga ik zeker halen _/-\o_

Volgens mijn totaal Sims-verslaafde vrouw is het maart.

(edit: eerst de 2e page lezen |:( )

[ Voor 8% gewijzigd door EfBe op 18-01-2004 20:25 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:22

Basszje

Reisvaap!]

Hum interessant :) . Ik deel ook de kritiek over deel 1 ( wordt saai ), kijken wat deel 2 word. Ik hoop overigens dat het ook allemaal wat minder preutser wordt eerlijk gezegd. Deel 1 vond ik toch wel erg 'disney' achtig :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Rody schreef op 18 januari 2004 @ 18:18:
ik ben niet zo'n Sims fan maar ik vond de tijdschaal echt super krom.
Ooit bij gehouden hoe lang het duurt voordat een sim een kamer is door gelopen naar de plee. Ongeveer een uur. Dat moeten ze wat mij betreft veranderen.
Volgens mij is dat zoiets als "spel-element". Als het allemaal echt zo langzaam zou gaan is het spel natuurlijk geen drol meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Aaargh! Sims 2 is uitgesteld tot Q2 van 2004! :'(

[ Voor 4% gewijzigd door tijn.online op 31-01-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hij komt juli pas uit, echt weer EA style iedereen lekker te maken met screenies en een aankomende release date. en dan gewoon een halfjaar uitstellen :(. hopen dat het het waard is

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jullie moeten het memory spelltje van the sims2 eens proberen tis wel geinig je moet het DNA van het kind matchen aan de ouders leuk gemaakt met macromediaflash denk ik.
je kan het op deze site downloaden:

bij downloads

* spam *

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-02-2004 22:18 ]

100+ Sims2 screenshots * spam *
zittene cht super gave bij!

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-02-2004 22:18 ]

• Zeus
  • Nu online
Beter kan je nu ook leuke architectonische hoogstandjes uithalen! :P
4 verdiepingen hoge bouwwerken met loopbruggen, bogen en zwembaden op de 4e verdieping enzo! Ronde muren e.d. :9~

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZIjn weer nieuwe screenshots, misschien al langs gekomen. Ga hieronder...

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_52.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_53.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_54.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_48.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_49.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_50.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_51.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_47.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_46.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_44.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_43.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_42.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_41.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_39.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_38.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_37.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_36.jpg Afbeeldingslocatie: http://thesims2.ea.com/images/screenshots/screenshot_big_35.jpg

New The Sims II screens

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 28-02-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 08:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

*schopje* :o
De datum 19-03-04 is nu reeds overschreden :+
Is er al een herbevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 29-05 14:13
Ergens in september als ik goed heb gelezen. Bekijk het E3 nieuws op de gamesites maar eens daar moet het ergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 11:52
laatste keer dat ik op mn werk (dynabyte) gekeken heb was het nog september.... nouja we moeten maar geduld hebben hea :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Voor zover ik weet is de officiële release-datum nu 23 september geworden (las ik op www.simszone.de), maar gelukkig hebben we nu de Sims 2 Body Shop om ons even zoet te houden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:51

Spockz

Live and Let Live

Hebben ze daar gehoord van AA? Ziet er hartstikke hoekig uit.

Lijkt me wel leuk om een keer te spelen, vooral om het bouwen van huizen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Die AA zal heus nog wel komen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57122

ligt het aan mij of is sims II nu wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Hoe kom je daarbij ? ik heb nog niets gezien iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Efkes bij dynabyte gecheckt... en gewoon maand 9 dat hij uit zou moeten komen :-(

Nu ja, laten we hopen dath ze de tijd goed gebruiken en een goede stabiele game maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-07 21:07

Infinchible

Woef!

RocketKoen schreef op 18 januari 2004 @ 17:32:
[...]

de 1e add-on gaat dus "the sims2: Pornstar" worden :+
Als je pornstar wilt hebben ga je toch lekker "Singles, flirt up your life" halen.
Ligt voor 30 euro in de winkel... en kan je ook leuk lesbies maken enzow :P
Erg mooi spel trouwens met de goeie grafische kaart. Ziet er echt mooi realistisch uit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maand 9 wist ik ook, maar zag toevallig iets voorbij komen op tmf, en dacht als ze daar komt dan ligt ie misschien al in de winkel, maar kon idd ook niks vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

op thesimssite van de benelux zeggen dat thesims2 de 16 september uitkomt
het kan maar zie zelf => van januari 2004 tot september 2004
dus je kan ze eigenlijk ook niet vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 111813 schreef op 07 juni 2004 @ 20:55:
op thesimssite van de benelux zeggen dat thesims2 de 16 september uitkomt
het kan maar zie zelf => van januari 2004 tot september 2004
dus je kan ze eigenlijk ook niet vertrouwen
In ieder geval wordt er nog aan gewerkt en is er een grote kans dat het product er ook komt...

Doom III en Duke Nukem Forever zullen in een combo pack komen in 2050 pas als het met die titels zo doorgaat.

September 2004...mmm... dat kunnen ze halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-07 19:46
eindelijk een 2e verdieping! en idd mooie graphics vergeleken met sims 1. zei ik daar nou ook op een screenshot(1e pagina)een negatief saldo staan? zal wel aan mij liggen

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

r_jansen86 schreef op 07 juni 2004 @ 21:13:
eindelijk een 2e verdieping! en idd mooie graphics vergeleken met sims 1. zei ik daar nou ook op een screenshot(1e pagina)een negatief saldo staan? zal wel aan mij liggen
Ik heb nooit de zin gezien van een verdieping ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

r_jansen86 schreef op 07 juni 2004 @ 21:13:
Mmm, in de sims I kon je ook al met verdiepingen werken hoor..alleen als elke ochtend de hele family op het zelfde moment de trap wil nemen......dodelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Anoniem: 45287 schreef op 07 juni 2004 @ 22:03:
[...]

Ik heb nooit de zin gezien van een verdieping ?
Meer...ruimte :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

probeer ondertussen het spel Singles eens uit: soort sims maar dan cooler, omdat het voornamelijk echt om twee mensen gaat die verliefd moeten worden, en ja ze kunnen ook nog eens echt naakt :+

Afbeeldingslocatie: http://www.singles-the-game.com/pics/screenshots_small/05.2004/22.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.singles-the-game.com/pics/screenshots_small/singlesADScreen06.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.singles-the-game.com/pics/screenshots_small/05.2004/22.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.singles-the-game.com/pics/screenshots_small/05.2004/06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.singles-the-game.com/pics/screenshots_small/05.2004/22.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.singles-the-game.com/pics/screenshots_small/03.2004/singles-feb2004-0002.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.singles-the-game.com/pics/screenshots_small/05.2004/17.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.singles-the-game.com/pics/screenshots_small/01_2004/singles-jan2004-0011.jpg

ik vind het in elk geval erg lachen :) beetje gejat, je kunt ook echt helemaal huis inrichten enzo :)

[ Voor 4% gewijzigd door BaRF op 08-06-2004 00:02 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112578

de specs die ik ff snel heb gejat van de site ;)

maarjah heej waar is AMD :?
ik heb zelf geen amd maarja vindt ut tog een beetje dom

If you have a T&L capable video card with at least 32 MB of video RAM (such as nvidia GeForce 2 or better or ATI Radeon 7000 or better) then you need at least:

600 MHz P3 processor
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98 or Windows 2000

If you have a non-T&L capable video card (such as TNT2 or Intel Integrated for example) then you need at least:

1.5 GHz processor
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98, or Windows 2000
Recommended video cards (and the more video memory the better):
ATI Radeon 9800 Pro
Nvidia Geforce 4 or FX series cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:18

BioHazard

*\o/*

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/Sim-Tycoon/The_Sims_2/screenshot_big_96.jpg
Bodyguards _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door BioHazard op 08-06-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:46
Humor!

The Sims 2 komt trouwens in Amerika 22 juni uit. In nederland (zal wel nederlandstalig zijn) pas op 6 September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 15:21
Wha deze game gaat cool worden :D Heb altijd The Sims gespeelt maar ben gestopt omdat het echt gigantisch saai werd, gewoon dag in dag uit werken, beetje rotzooi opruimen, promoten, rotzooi opruimen, promoten, soms beetje lullen met wat mensen. Allemaal vrij saai dus :P Aan die kinderen had je ook niet echt veel, alleen een hoop herrie en rotzooi.. en die bleven kinderen :(

Gelukkig gaat dat dus allemaal verbeterd worden :D Fantastisch.. ik ben zwaar benieuwd naar het eindresultaat (en hopelijk komen ze niet met 1000000000000 addons maar maken ze eens echt GOEDE uitbreidingen waar je wat aan hebt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

masser120 schreef op 08 juni 2004 @ 18:29:
Humor!

The Sims 2 komt trouwens in Amerika 22 juni uit. In nederland (zal wel nederlandstalig zijn) pas op 6 September
Damn net de zomer voorbij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Bestel uit Amerika?

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja of de test versie eerst gebruiken ? :) dan wel kopen als hij hier is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat snap ik ,maar ik had altijd genoeg grond om vol te bouwen en een 1ste verdieping vond ik altijd maar onoverzichtelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

I wanna be a rock superstar, a big house, five cars, four bodyguards....

:+

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

masser120 schreef op 08 juni 2004 @ 18:29:
Humor!

Huh?

Waar heb je dat vandaan? B)

/edit:

When will the game be for sale?
The releasedate for America is September 17.
For Europe, the releasedate is September 23.
These dates are confirmed by Maxis.

Bron: snootysims

Of is die site out-dated :?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 64080 op 08-06-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Ik denk zeker niet dat deze game een flop gaat worden, kijk maar naar zijn voorganger. Waarschijnlijk zullen vele mensen die van deel 1 (en de uitgemolken extra add-ons) nog niet genoeg krijgen deze game ook aanschaffen. Waarschijnlijk een zeer winstgevende actie voor EA. Zelf zal ik hem misschien voor 10 tot 30 min leuk vinden, maar daarna de game weer deinstalleren. Maar goed, wie weet is hij wel leuker dan deel 1. We zien wel.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

als ik zo kijk naar de screenshots en de filmpjes gaat dit een goede verbetering worden. Je hebt veel meer mogelijkheden dan eerst in de game zelf. Als ze het er ook in houden dat je je eigen items kan maken en downloaden, dan zal het ook zeker lang gespeeld worden. Ik zelf kan er niet op wachten...

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Zal the sims 2 op een voodoo 5 5500 werken?

zo ja.

Meesterlijke graphics >:) :9~
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.