[Laptops] Het Pentium-M/Centrino topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicMaar echt een nieuwe proc in de zin van wat Intel heeft gedaan is bij mij weten niets van bekend. Wie weet .... maar denk eerder dat ze hun gewone procs omdopen tot mobile.
Powered by: Asus M6Ne | Dell Lattitude E6400 | Canon 500D | Tamrom 17-50 f2.8 | Canon 50 f1.8 II | Canon Ixus 800IS | HTC Touch Pro | HTC Tytn | Nokia E71 | Nokia 6300
iKremers wijzigde dit bericht 19-06-2003 20:35 (97%)
Laat me raden, je hebt je review van je M3700N af en hebt hem hier gepost
Vind ik niet erg hoor, kom maar op. Ik wil het wel lezen
Powered by: Asus M6Ne | Dell Lattitude E6400 | Canon 500D | Tamrom 17-50 f2.8 | Canon 50 f1.8 II | Canon Ixus 800IS | HTC Touch Pro | HTC Tytn | Nokia E71 | Nokia 6300
maar hoe bevalt je M3700N ???
Alles er al op gezet en zo ???
Ik verwacht wel een uitgebreid verslag als daar tijd voor hebt
Ik ga morgen/zaterdag een wlan acces point kopen, kan ik meteen de wireless kaart goed testen
Ik zal proberen er een mooie review van te maken
Veranderen we gewoon titel beetje. En er wordt ook op inhoudt gezocht, dus als je m3700n m3n vaak genoeg gebruikt vinden ze het welquote:Bush schreef op 19 juni 2003 @ 22:05:
Is goed, maar als mensen dan de search gebruiken voor M3700n, dan krijgen ze die toch niet als resultaat in de search, of wel?
Ik ben vooral voor het Centrino verhaal gegaan om de levensduur van de accu, want als ik bij een stopcontact moet zitten kan ik net zo goed 8er mijn desktop gaan zitten. In de praktijk ben ik er achter gekomen dat wanneer je wireless lan aan hebt, en de brightness op een normale stand hebt dat de accu zo'n 4/4,5 uur mee gaat. Dan heb ik het dus over internetgebruik/muziekje op 8ergrond/enz.
Ik ben ook erg te spreken over het wireless gedeelte. Ik had al wireless lan thuis geinstalleerd, maar ik merk dat ik met mijn Z1m een beter bereik heb dan met de rest van mijn wifi spullen. (Het AP dat is gebruik is een 3Com 11Mbps Wireless LAN Access Point 2000)
En tjah, waarom een vaio....ik ben gewoon een beetje design gek en ik vond dit toch het meeste gadget look hebben
Zelfmoord is geen teamsport
¤1000 meer neerleggen voor het design, dasn moet je wel een tweaker zijn
Edit: Nog even iets, weet iemand waar het programma hcontrol.exe voor is? Krijg nl. als Windows start de melding dat dit programma een fout heeft veroorzaakt en dat hij gesloten moet worden
iKremers wijzigde dit bericht 19-06-2003 22:20 (50%)
De Sony samen met de Asus M2 en M3 serie vind ik zelf de mooiste Centrino's die ik tot nu toe gezien heb.
Die Acer heeft mooie specs maar qua toetsenbord design vind ik het niets.
Ik wacht ook af hoe die HP NX7000
En aangezien ik er elke dag op zal gaan werken moet het wel een leuk design hebben.
Maar goed, ik heb tot half Augustus de tijd om lekker goed rond te kijken en mocht het toch niet lukken om iets leuks te vinden dan moet ik het maar met mijn Gericom uithouden
De Asus toetsenbord layout is zeker niet goed hoor vind ik. De entertoets is heel klein, en de FN-toets zit in de linkeronderhoek, waar normaal de linker CTRL zit. Maak heel vaak een tikfouten dus.
kmf wijzigde dit bericht 19-06-2003 22:51 (38%)
Jah, heeft idd een soort vreemde vleugeltjes, ik vind het zelf wel erg mooi. De usb/firewire/audio aansluitingen e.d. zitten daar in verwekt. Maarjah, smaken verschillen (gelukkig)quote:athlonkmf schreef op 19 juni 2003 @ 22:49:
Die Sony is toch die met die vreemde "Sledes" aan de zijkanten? net zoals zo'n wielkast van een auto uit de jaren zeventig? Ik vind die juist niet echt mooi... maar ja..
is het niet gewoon wennen ??? Want ik heb dat ook nog steeds met mijn Gericom als ik die gebruik. Dan moet ik toch steeds ff opletten wat ik aan het tikken ben ermee.
quote:FongWan schreef op 19 June 2003 @ 23:00:
Yep das die Sony.
is het niet gewoon wennen ??? Want ik heb dat ook nog steeds met mijn Gericom als ik die gebruik. Dan moet ik toch steeds ff opletten wat ik aan het tikken ben ermee.
Tja. wennen, als je weer achter de PC zit, moet je weer goed bedenken dat je weer een andere layout heb. Dus maak je constant een gewenningsfase door.
Ik vind het irritant, maar is niet zo heel erg.
Oh, de magnesiumlak is niet echt krasvast heb ik gemerkt, dus eigenaars moeten daar mee oppassen.
Dell Latitude D800quote:Urnst schreef op 18 June 2003 @ 23:05:
[...]
ik kan haast nie wachten tot Dell met een mooi nieuw model komt met breedbeedl inderdaad ook IEEE 1394 en beter nog USB2.0 (welke sneller is als FireWire als ik het goed heb)!! en ook nog een keuze uit een ATI of nVidia grafische kaart
USB 2.0
GeForce 4 4200 Go
Gigabit ethernet
Integrated Smartcard Reader
Let op: Prijzen EX btw!
Specs
Chief Operations of all the eh Matsubitsui business
Vind het wel raar trouwens dat ze in een puur zakelijk gerichte laptop een geforce/radeon doen
quote:Bush schreef op 23 juni 2003 @ 13:56:
Latitude is meer gericht op de zakelijke markt, de inspiron meer voor consument en SOHO.
Vind het wel raar trouwens dat ze in een puur zakelijk gerichte laptop een geforce/radeon doenDaar heeft de gem. zakenpersoon toch niets aan, kan je beter zo'n intel extreme in pleuren...
Latitude is standaard met 3 jaar garantie, er kan een Open Manage suite op gebruikt worden en de modellen zijn onderling op dezelfde dockingstations te gebruiken, zodat de TCO laag gehouden wordt.
Er is echter niemand die je verbiedt om als particulier een Latitude te bestellen hoor.
Specs
Chief Operations of all the eh Matsubitsui business
Daar kan Sony idd nog iets van leren, want die geven standaard 1 jaar garantie. Ik neem alleen aan dat dat ook onder die nieuwe wet valt zodat er ook 2 jaar op moet zittenquote:
Ik begin nu even goed met rondkijken en lezen want ook ik moet voor 1 september een nieuwe laptop hebben aangeschaft (voor nieuwe studie).
Ondertussen hebik ook wel door dat het Centrino moet worden!!
heeft iemand enig idee of er nog veel nieuwe modellen uitkomen voordat het eind augustus is? of dat de prijzen nog zullen dalen de aankomende twee maanden?
24 bierflesjes in een krat.....24 uur in een dag......toeval??
quote:victorvo schreef op 23 June 2003 @ 13:51:
[...]
Dell Latitude D800
USB 2.0
GeForce 4 4200 Go
Gigabit ethernet
Integrated Smartcard Reader
Let op: Prijzen EX btw!. Een basismodel 1.3 GHz met 128 MB en 1 jaar garantie (maar wel 64 MB video en bloewtoes) doet 2117 Euro inc.
Damn dan wacht ik toch maar ff op hoeveel die HP NX7000 gaat worden.
De prijs op de HP site is $2000 (dollar) voor de 1,6GHz variant en $1800 voor de 1,4GHz.
En natuurlijk een linkje met de specs: SPECS
Volgens hun site kan die +/- 5:30 uur mee met de bijgeleverde batterij, ik gok dat ze gewoon office werk ermee bedoelen.
Ik kan niet wachten tot er een review van uit is. Want hij staat geplanned om vanaf 1 juli beschikbaar te zijn.
quote:challenge schreef op 23 juni 2003 @ 14:55:
heyyy, interessant topic!! absoluut.
Ik begin nu even goed met rondkijken en lezen want ook ik moet voor 1 september een nieuwe laptop hebben aangeschaft (voor nieuwe studie).
Ondertussen hebik ook wel door dat het Centrino moet worden!!
heeft iemand enig idee of er nog veel nieuwe modellen uitkomen voordat het eind augustus is? of dat de prijzen nog zullen dalen de aankomende twee maanden?
Hehe leuk dat je het interessant topic vind. Heb ik niets voor niets wat tijd erin gestoken om het te openen.
Tja join the club zou ik zeggen, ik en nog een paar mede posters hier zijn aan het wachten wat er allemaal in de vakantie gaat gebeuren. Zelf ga ik denk ik ook rond half augustus een nieuwe laptop halen en dat wordt zeker een Centrino.
Hopelijk zullen de prijzen van al die leuke notbooks zakken en er heel wat meer leuke uitkomen.
Ik zou zeggen blijf de laptop topics volgen die hier zijn.