|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5
[MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
Nieuw Topicdat hoesje hou ik ook zelf, is altijd makkelijk.quote:Jaromir schreef op 13 september 2003 @ 15:29:
hey the god fish, wat doe je met dat verkeerde hoesje? waar woon je erges, anders kom ik et afhalen tegen kleine vergoeding
Tha GodFish
Reg. datum: 15 juni 2003
ja, daar zit een beveiliging in.. Dit is al heel lang zo, iig sinds de f/w's vanaf juni..quote:
ok thanx dat wou ik weten
|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5
ja hij gaat zich heel even ontladen, en daarna weer laden dus niet meer helemaal ontladen....
Asus A6va
weet iemand wat op dit moment de nieuwste firmware is? en of die officieel of onofficieel is?
en nog ergens leuke opstart- of afsluit animaties?
ciao Tha GodFish
en nog ergens leuke opstart- of afsluit animaties?
ciao Tha GodFish
Tha GodFish
Reg. datum: 19 april 2003
ok, erm... een tijdje terug was er al iemmand die vroeg of het al tijd was voor een deel 3 van het i-bead topic, erm...waneer komt die nou?
ik kan hiet nou zelf wel aan beginnen, maar ik ben zo dyslecties als een kraai en dat komt het topic niet ten goedde geloof ik
boven dat weet ik niet precies hoe ik alle verschillende tabellen d'r in mot krijgen.......
ik kan hiet nou zelf wel aan beginnen, maar ik ben zo dyslecties als een kraai en dat komt het topic niet ten goedde geloof ik
Mmm ik weet niet zeker of dit ergens in deze topic staat (of in deel 1) maar ik had hier al geruime tijd problemen met men i-bead. Alles werkt vrij flex, daar niet van, maar hij speelt de mp3's soms op zo'n rare volgorde af dat ik er niet wijs uit werd..
In de folderbrowser zie je heel af en toe de DOS-namen ipv de lange windows-versies.
In de oude dostijd kon een bestandsnaam maximaal 8 karakters bevatte en 3 karakters voor de extensie.
dus 12345678.123
nu denk ik dat wanneer er geen verschil is tussen twee filenames binnen die eerste 8 karakters je tussen die twee filenames alfabetisch rangschikken op je buik kan schrijven..
hetgeen hij het eerste vindt speelt hij dan eerst af.
dus maak je best een mapje met de "Author" en daarin de bestanden met als naam enkel de naam van het liedje, vermits dan de sortering correct zal gebeuren.
voorbeeld:
Directory of M:\Albums\Muse
00-Falling Down.mp3
00-Muscle Museum.mp3
00-Spiral Static.mp3
00-Sunburn (Acoustic).mp3
00-Time is Running Out.mp3
00-Unintended.mp3
01-New Born.mp3
02-Bliss.mp3
03-Space Dementia.mp3
04-Hyper Music.mp3
05-Plug In Baby.mp3
06-Citizen Erased.mp3
07-Micro Cuts.mp3
08-Screenager.mp3
09-Darkshines.mp3
10-Feeling Good.mp3
11-Megalomania.mp3
Klopt dit verhaal?
In de folderbrowser zie je heel af en toe de DOS-namen ipv de lange windows-versies.
In de oude dostijd kon een bestandsnaam maximaal 8 karakters bevatte en 3 karakters voor de extensie.
dus 12345678.123
nu denk ik dat wanneer er geen verschil is tussen twee filenames binnen die eerste 8 karakters je tussen die twee filenames alfabetisch rangschikken op je buik kan schrijven..
hetgeen hij het eerste vindt speelt hij dan eerst af.
dus maak je best een mapje met de "Author" en daarin de bestanden met als naam enkel de naam van het liedje, vermits dan de sortering correct zal gebeuren.
voorbeeld:
Directory of M:\Albums\Muse
00-Falling Down.mp3
00-Muscle Museum.mp3
00-Spiral Static.mp3
00-Sunburn (Acoustic).mp3
00-Time is Running Out.mp3
00-Unintended.mp3
01-New Born.mp3
02-Bliss.mp3
03-Space Dementia.mp3
04-Hyper Music.mp3
05-Plug In Baby.mp3
06-Citizen Erased.mp3
07-Micro Cuts.mp3
08-Screenager.mp3
09-Darkshines.mp3
10-Feeling Good.mp3
11-Megalomania.mp3
Klopt dit verhaal?
wasco wijzigde dit bericht 14-09-2003 17:24 (20%)
wasco [the brightest crayon in the box]
Reg. datum: 02 maart 2002
Niet helemaal, want de DOS-benaming werkt namelijk zo als de eerste karakters gelijk zijn:
- 123456~1.123
- 123456~2.123
En dat is alfabetisch, dus ook dan zou hij het alfabetisch moeten rangschikken!
- 123456~1.123
- 123456~2.123
En dat is alfabetisch, dus ook dan zou hij het alfabetisch moeten rangschikken!
ma ik snap het wel, maar is wel een monikkenwerk zeg...
Asus A6va
Je hebt daar een programmaatje voor he, MP3 Playlist Sorter of zo, die voegt de nummers er zelf aan toe 
wie gaat eigenlijk deel 3 maken of kunnen we gewoon kopieren plakken doen....
Asus A6va
quote:DaDude schreef op 14 September 2003 @ 20:58:
wie gaat eigenlijk deel 3 maken of kunnen we gewoon kopieren plakken doen....
Nee, niet gewoon kopieren --> plakken! De startpost is, met alle respect
(TS heeft zelf ook al aangegeven dat iemand dit wel mocht doen, dat hij er zelf geen tijd voor had/heeft)
ja sorry, ik heb geen tijd en ik weet ook niet hoe ik die tabellen enzo moet maken....
Asus A6va
offtopic:
Bestel ik hem net. Is het gewoon uitverkocht
Bestel ik hem net. Is het gewoon uitverkocht
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
nu al weer ? wanneer komt hij weer binnen bij mp3cdspeler.nl
Asus A6va
Maandag 22 september is hij weer leverbaarquote:DaDude schreef op 15 September 2003 @ 20:50:
nu al weer ? wanneer komt hij weer binnen bij mp3cdspeler.nl
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
hmm dan heb ik mazzel gehad heb em net vandaag binnen gekregen
ben erg tevreden 
Intel p4 2,53 asus p4pe 768mb pc2700 samsung ati 9700pro|AMD 64 2800 512mb pc3200 kingston ,ASUS K8V SE deluxe,ati 9600xt|
Net vandaag voor ut eerst mn Ibead 100 (firmware 3.221P) aan computer via usb gehangen op te recheargen. Accu was op na +/- 2 weekjes. Heb niet bijgehouden of ie de 14 uur haalde maar in iedergeval lang zat. Wel ook veel de backlight fulltime aangehad.. zal ook wel veel verbruiken.
Maar nu k m net 3,15 uur achterelkaar eraan had hangen zag ik het charge indicatortje op de Ibead niet veranderen (zoals in manual staat beschreven). Toch maar weer ontkoppeld en even uitgezet en weer aan. Geeft dan weer 3 volle streepjes weer. Zijn er meer mensen die dit is opgevalen. Ik dacht dat dit bugje met eerdere firmware versies al was verholpen??
Maar nu k m net 3,15 uur achterelkaar eraan had hangen zag ik het charge indicatortje op de Ibead niet veranderen (zoals in manual staat beschreven). Toch maar weer ontkoppeld en even uitgezet en weer aan. Geeft dan weer 3 volle streepjes weer. Zijn er meer mensen die dit is opgevalen. Ik dacht dat dit bugje met eerdere firmware versies al was verholpen??
ik heb deze indicator ook nog nooit gezien, ik heb um nu l 3 keer opgeleladen in een maand of 2 tijd. zelfs naa een uur of 4 geeft ie dat icoontje nog niet weer.
Als ik hem oplaad en wil kijken of hij vol is, haal ik hem altijd ff eruit en dan stop ik hem er weer in, dán pas krijg ik het tekentje dat hij vol is
bij mij geeft ie na +3 uur keurig een icoontje dat ie vol is hoor (I-Bead 150 firmware 3.221P)
owh, jah, was ik ff vergeten, ik heb het gistgeren dus uitgetest door eenrs 3 uuren op te laden, dan afte melden, stekker er uit en stekker er weer in, dan krijg ik inderdaat wel 2 driehoekkigge dingetjes links onder te zien 
ff een kleine waarschuwing hier over mp3spelers.nl (met betrekking tot verzendingen naar Belgie) omdat ik op de shop survey nog niet kan reageren...
Ik heb de I-bead 150 een maand geleden bij mp3spelers.nl besteld. Hun devies is 'ontvangst 2 dagen na bestelling'. Na een week zonder ergens een i-bead te bespeuren hun gemaild, krijg ik mailtje terug dat ze diezelfde dag nog berichtje terug gingen sturen met uitleg. Volgende dag nog niks gekregen, weer ff mailtje gestuurd.. antwoorden ze dat ze niet weten wat er was misgelopen, maar het was iets met de koerierdienst. Ze zouden me meteen een nieuw pakket toezenden. Ok, na een weekje nog steeds niets, weer een email gestuurd. Ze snapten er niets meer van. Ondertussen was de voorraad op, dus moest ik nog een week wachten totdat ze opnieuw gingen proberen. Na die week nog eens gevraagd of ze me niet vergeten waren, natuurlijk niet, ze hadden het al opgestuurd en het had vorige week vrijdag of afgelopen maandag moeten aankomen. Het is vandaag woensdag en 4 weken terug had ik de I-bead voor het eerst besteld.
Ik ben niet van het ongeduldige type en 'ontvangst 2 dagen na bestelling' had ik nooit verwacht. Maar 4 weken wachten en emails over en weer is overdreven. Nu is de voorraad weer op, zou me niets verbazen moest ik weer langer als een week wachten.
Of het nu al dan niet aan de post ligt maakt niet echt iets uit, feit is dat ik nu nog steeds zit te wachten. Ik betrap me er op dat ik probeer niet meer uit te kijken naar de I-bead, opdat ik niet meer teleurgesteld zou worden wanneer ie niet komt. Erg jammer, want dat betekent dat ik ook niet meer zo blij zal zijn wanneer ik hem dan eindelijk wel in mn handen zal hebben.
Ik heb de I-bead 150 een maand geleden bij mp3spelers.nl besteld. Hun devies is 'ontvangst 2 dagen na bestelling'. Na een week zonder ergens een i-bead te bespeuren hun gemaild, krijg ik mailtje terug dat ze diezelfde dag nog berichtje terug gingen sturen met uitleg. Volgende dag nog niks gekregen, weer ff mailtje gestuurd.. antwoorden ze dat ze niet weten wat er was misgelopen, maar het was iets met de koerierdienst. Ze zouden me meteen een nieuw pakket toezenden. Ok, na een weekje nog steeds niets, weer een email gestuurd. Ze snapten er niets meer van. Ondertussen was de voorraad op, dus moest ik nog een week wachten totdat ze opnieuw gingen proberen. Na die week nog eens gevraagd of ze me niet vergeten waren, natuurlijk niet, ze hadden het al opgestuurd en het had vorige week vrijdag of afgelopen maandag moeten aankomen. Het is vandaag woensdag en 4 weken terug had ik de I-bead voor het eerst besteld.
Ik ben niet van het ongeduldige type en 'ontvangst 2 dagen na bestelling' had ik nooit verwacht. Maar 4 weken wachten en emails over en weer is overdreven. Nu is de voorraad weer op, zou me niets verbazen moest ik weer langer als een week wachten.
Of het nu al dan niet aan de post ligt maakt niet echt iets uit, feit is dat ik nu nog steeds zit te wachten. Ik betrap me er op dat ik probeer niet meer uit te kijken naar de I-bead, opdat ik niet meer teleurgesteld zou worden wanneer ie niet komt. Erg jammer, want dat betekent dat ik ook niet meer zo blij zal zijn wanneer ik hem dan eindelijk wel in mn handen zal hebben.
Chinmi wijzigde dit bericht 18-09-2003 10:48 (14%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.