Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
We worden echt bekend
Reg. datum: 23 september 2001

quote:
NeoGames.nl schreef op 21 juni 2003 @ 22:02:
[...]

Ik weet het niet, ik had mijn echte I-Bead 100 256 Mb 8) bij mp3cdspeler.nl besteld op dinsdag, en ik had hem woensdag om 11:30 AM ... :) en waarom koop je niet gewoon de echte I-Bead?
Ik denk niet dat de service van mmport minder is (hoewel ik die van mp3spelers.nl wel super vind). Ik vond het alleen vreemd dat de lader voor de I-bead bij mp3spelers 10 euro duurder was dan die van mmport. Dus volgens mij oakken ze daar veel te veel winst op.

Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....

Reg. datum: 08 maart 2002

hoe zit het nu met de opnamefunctie. Is de kwaliteit voldoende om er interviews mee af te nemen. moet er een externe mic aan of zit die intern.

kan je ook naar de radio luisteren als hij ondertussen aan het opladen is in de laptop. zou wel zalig zijn.

dread wijzigde dit bericht 22-06-2003 14:06 (29%)

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

Reg. datum: 08 december 2002

Opname functie is goed; mic is intern; en nee, je kan niet luisteren en oplade tergelijk jammergenoeg.

bastards...
Reg. datum: 15 augustus 2002

Via de adapter kan dat wel!

volgends mij kan je eigelijk niets anders met de adapter. Als je je i-bead daarin plugt, gaat ie meteen aan.

Via de laptop/pc volgends mij niet inderdaad.

nothing special

WW
Reg. datum: 05 mei 2003

quote:
Trojan Pony schreef op 21 juni 2003 @ 14:55:
probleem,

Ik krijg de volgende melding op het i-bead scherm terwijl ik wel mp3's er op heb staan:

*** No Files ***

weet iemand hoe dit kan? Heb ik misschien ook verborgen- / systeem bestanden verwijderd?
Ik had dat net ook.. in Windows Explorer kan je nog wel bij je spulletjes. Mijn advies: backup maken, ding formatteren en alles weer terug zetten. Dat werkte bij mij, nu doet ie het weer!

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Garyu schreef op 22 juni 2003 @ 16:21:
[...]

Ik had dat net ook.. in Windows Explorer kan je nog wel bij je spulletjes. Mijn advies: backup maken, ding formatteren en alles weer terug zetten. Dat werkte bij mij, nu doet ie het weer!
En ja, dat was een simpele duh ;)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

WW
Reg. datum: 05 mei 2003

quote:
NeoGames.nl schreef op 22 June 2003 @ 22:54:
[...]
En ja, dat was een simpele duh ;)
Toch wazig dat ie die files niet meer zag :?

Reg. datum: 04 november 1999

quote:
Garyu schreef op 23 juni 2003 @ 02:07:
[...]

Toch wazig dat ie die files niet meer zag :?
had je niet de laatste keer dat je hem uit deed een folder/mp3 geselecteerd die je daarna verwijderde.. en vervolgens de i-bead weer aanzette>?.

ik kreeg die melding namelijk toen dit het geval was.. maar kon dus via folder navigation gewoon naar andere map... nix aan het handje
Reg. datum: 11 juni 2003

ik heb enkele mp3tjes met windows media player afgespeeld en nu is microsoft zo leuk om aan die mp3tjes allerlei onzinnige album-info te koppelen :( :( :( (songteksten, albumhoezen, etc) heel leuk en aardig, maar die onzin wordt ook meegekopiëert als ik de mp3tjes op mn ibead zet en dat neemt alleen maar ruimte in ...weet iemand hoe ik dit kan verwijderen ofzo?

dimon wijzigde dit bericht 23-06-2003 13:15 (5%)

Weet iemand of je met de I-Bead ook kan booten vanuit DOS, ik kan namelijk in mijn BIOS wel instellen bij First Boot Device dat ie gaat booten vanaf "USB-HDD"/"USB-CDROM"/"USB-ZIP" en "USB-FLOPPY"... dus ik dacht ik kopier de bestanden van een Windows 98 bootfloppy erheen en ga er proberen van te booten, alleen dan doet ie helemaal niks ( duh! :P ). Weet iemand hoe het wel kan? Want het moet wel mogelijk zijn neem ik aan, maar als je een boot floppy wilt maken vraagt ie altijd om een Floppy en je kan het niet veranderen...

NLuna wijzigde dit bericht 23-06-2003 15:35 (7%)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Reg. datum: 11 juni 2003

quote:
NeoGames.nl schreef op 23 juni 2003 @ 15:34:
Weet iemand of je met de I-Bead ook kan booten vanuit DOS, ik kan namelijk in mijn BIOS wel instellen bij First Boot Device dat ie gaat booten vanaf "USB-HDD"/"USB-CDROM"/"USB-ZIP" en "USB-FLOPPY"... dus ik dacht ik kopier de bestanden van een Windows 98 bootfloppy erheen en ga er proberen van te booten, alleen dan doet ie helemaal niks ( duh! :P ). Weet iemand hoe het wel kan? Want het moet wel mogelijk zijn neem ik aan, maar als je een boot floppy wilt maken vraagt ie altijd om een Floppy en je kan het niet veranderen...
misschien heb je hier wat aan (zoek anders met google ff naar "boot usb drive windows" ofzo):

Although it is possible it greatly depends on your hardware. Check that your bios is up to date, and then load your setup menu when u reboot. (usually pressing del on boot). Now make sure that if u have options like allow USB in ms-dos or things like that, enable them (yes, its the return of vodoo programming!). Now check your boot config, it usuallu is :
1st-floppy
2nd-cd-rom
3rd-HDD
Load other available devices? Enable/Disable
(put this on enable)
Now change 2rd to USB HDD, and hopefully it should work...
Good luck
Spinal

like in Pinda ^_^

quote:
Hallo Tom,

Nee deze is nog niet verzonden De zending is even uitverkocht Aanstaande woensdag verwachten wij de nieuwe zending en wordt uw bestelling direct verzonden

Onze excuses voor het ongemak
,

Met vriendelijke groet,
grmbl khad nog wel gevraagd of ze op voorraad waren, koekebakkers bij mp3cdspelers.nl :(

PnD wijzigde dit bericht 23-06-2003 16:38 (6%)

We worden echt bekend
Reg. datum: 23 september 2001

quote:
PnD schreef op 23 June 2003 @ 16:37:
[...]

grmbl khad nog wel gevraagd of ze op voorraad waren, koekebakkers bij mp3cdspelers.nl :(
jammer idd... maar bij mmport zijn ze ook nog niet leverbaar ;(

Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....

Reg. datum: 15 juni 2003

Heeft iemand ook het probleem dat het genre uit de tag gelezen altijd op Jazz staat? (bij ID3v1 en ID3v2).
De firmware is gewoon 3.141

Reg. datum: 12 september 2000

w00t.. dat is geen genre.. dat zijn waarschijnlijk de Equaliser settings :P

Mi estas lernanto Esperanto

Ik had gehoord dat als je de ID3 tags insteld op Genre zoals Jazz, Techno, House, Rock etc. etc. je I-Bead dan direct de Equalizer settings ook zo zet, kan je instellen, staat in de manual. En nee bij mij staat ie altijd op Techno standaard, en na een F/W upgrade altijd op Normal ( duh ;) ), dit omdat ik hem op Techno gezet heb, omdat ik alleen maar Hardstyle/Hardhouse erop luister...

Reg. datum: 18 maart 2003

quote:
PnD schreef op 23 June 2003 @ 16:37:
[...]

grrrr is dat begin van de week? Als het weer een beetje tegenzit heb ik hem pas maandag! => 2 weken en 3 dagen nadat ik hem besteld heb :(

bastards...
Reg. datum: 15 augustus 2002

meuktracker: ID3-TagIT 3.0 build 1268

Nieuwe ID3 tagger!

werkt best lekker

nothing special

quote:
Ja, best wel handig ja, alleen ik gebruik nooit ID-3 Tags, dat vind ik lelijk op me I-Bead :P

Reg. datum: 05 januari 2001

quote:
mr_star schreef op 24 juni 2003 @ 09:31:
[...]

grrrr is dat begin van de week? Als het weer een beetje tegenzit heb ik hem pas maandag! => 2 weken en 3 dagen nadat ik hem besteld heb :(
Ik heb 'm nou ongeveer een week geleden bestelt en kreeg vrijwel direct een mailtje dat ze eind van de week (vorige week dus)/ begin volgende week (dat is nu) een zending verwachten. Blijkbaar is dat woensdag geworden. Met een beetje geluk hebben we 'm dan donderdag, voor mij is dat ruim een week later. :'( :( :(

Ik heb nieuwe I-Bead 100 onzin gevonden :) :

AutoRun.zip

Zet deze bestanden in je I-Bead root, en elke keer als je je I-Bead in je PC plugt, gaat ie zeg maar "autorunnen" in de Verkenner etc. en zie je zo'n leuk I-Bead logo erbij ;)
In Win2k werkt het hier nog niet, maar in XP of een 9x variant zal het wel gaan werken denk ik. Ik zal binnenkort XP er maar eens opzetten...

http://www.anoe.nl/play_hamster.gif Nieuwe play animatie

http://www.anoe.nl/vol_hamster_ani.gif Nieuwe volume animatie

http://www.anoe.nl/Startupi.gif

Nieuwe startup animatie ( uit de 3.141 F/W ) maarja, leuk om weer is erin te zetten 8)

http://www.anoe.nl/Vol.gif Nieuwe volume animatie

En ja hoor, vette nieuwe F/W op basis van 3.220P English, met mooi 3.141 startup screen, mooi powerdown scherm, de mooie Volume animatie die al hierboven staat. En een leuk vliegtuigje als play animatie, nee niet die hierboven staat. En als beste nieuwe functie ooit, je kan nu eindelijk het Volume zo hoog zetten dat het pijn aan je oren doet !! >:)

resource_3410_.zip

Nieuw "Manga" menu, voor mensen die dat hier leuk vinden... :P

http://www.anoe.nl/H2_menu.gif

Alle .GIF bestanden kan je met Jasc Animation Shop bijv. los de frames ervan opslaan als .BMP'tjes en dan implenteren in de desbetreffende F/W met de I-Bead Resource Hacker die op de Frontpage staat... binnenkort meer "onzin" :)

NLuna wijzigde dit bericht 24-06-2003 14:49 (12%)

Reg. datum: 12 oktober 2002

Heb even erop gezet en is idd luider! :) Dat volume icoontje is ook wel leuk, maar opstart-afsluiten mag toch iets leuker dan die 'oude' ;)
Ook het vliegtuigje vind ik minder leuk dan het konijntje... :D
Maarja, maar een mening he!

Nog een opmerking, kan iemand makkelijk (of anders moet iemand die dat kan maar op dat forum ginder posten) instellen zodat je bij "sleeptimer" de tijd ziet die nog rest? Soms twijfel ik namelijk of het wel zal werken of wanneer juist? (als je bijv 2x hetzelfde selecteerd ofzo).
En ook zou het leuker zijn moest de ibead het volume stillaan verminderen alvorens af te zetten omdat ik dit ook echt gebruik als ik ga slapen en soms slaap je al half maar schiet je wakker omdat er opeens midden in een lied gestopt wordt... Just a thought! :)

Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
Maxonic schreef op 24 June 2003 @ 00:04:
w00t.. dat is geen genre.. dat zijn waarschijnlijk de Equaliser settings :P
oeps,inderdaad 8)7

ik vind die 3.220p firmware wel leuk en aardig met dat SRS, maar op het ibead forum ben ik blijkbaar niet de enige waarbij het leek alsof het geluid zachter was geworden, ik ben daarom ook weer teruggegaan naar 3.141, want ik vind het volume gewoon te zacht om buiten rond te fietsen :) en die radio bug in 3.220p stoorde mij ook wel wat.
Die getunde firmwares met die andere pics zijn wel leuk en aardig, maar de navigatie ervan is wat minder plezierig.

Reg. datum: 12 oktober 2002

quote:
Jaromir schreef op 24 June 2003 @ 18:58:
ik vind die 3.220p firmware wel leuk en aardig met dat SRS, maar op het ibead forum ben ik blijkbaar niet de enige waarbij het leek alsof het geluid zachter was geworden, ik ben daarom ook weer teruggegaan naar 3.141, want ik vind het volume gewoon te zacht om buiten rond te fietsen :) en die radio bug in 3.220p stoorde mij ook wel wat.
Die getunde firmwares met die andere pics zijn wel leuk en aardig, maar de navigatie ervan is wat minder plezierig.
Dan moet je de firmware van NeoGames.nl eens proberen! (4posts ofzo hierboven) Verschilt van navigatie enzo niet van de gewone, en heeft wel SRS aan boord en kan zo luid dat ik het niet kan verdragen! >:)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: