Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....
[MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last
Nieuw Topickan je ook naar de radio luisteren als hij ondertussen aan het opladen is in de laptop. zou wel zalig zijn.
dread wijzigde dit bericht 22-06-2003 14:06 (29%)
Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!
volgends mij kan je eigelijk niets anders met de adapter. Als je je i-bead daarin plugt, gaat ie meteen aan.
Via de laptop/pc volgends mij niet inderdaad.
nothing special
Ik had dat net ook.. in Windows Explorer kan je nog wel bij je spulletjes. Mijn advies: backup maken, ding formatteren en alles weer terug zetten. Dat werkte bij mij, nu doet ie het weer!quote:Trojan Pony schreef op 21 juni 2003 @ 14:55:
probleem,
Ik krijg de volgende melding op het i-bead scherm terwijl ik wel mp3's er op heb staan:
*** No Files ***
weet iemand hoe dit kan? Heb ik misschien ook verborgen- / systeem bestanden verwijderd?
En ja, dat was een simpele duhquote:Garyu schreef op 22 juni 2003 @ 16:21:
[...]
Ik had dat net ook.. in Windows Explorer kan je nog wel bij je spulletjes. Mijn advies: backup maken, ding formatteren en alles weer terug zetten. Dat werkte bij mij, nu doet ie het weer!
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Toch wazig dat ie die files niet meer zagquote:
Reg. datum: 04 november 1999
had je niet de laatste keer dat je hem uit deed een folder/mp3 geselecteerd die je daarna verwijderde.. en vervolgens de i-bead weer aanzette>?.quote:
ik kreeg die melding namelijk toen dit het geval was.. maar kon dus via folder navigation gewoon naar andere map... nix aan het handje
Reg. datum: 11 juni 2003
dimon wijzigde dit bericht 23-06-2003 13:15 (5%)
NLuna wijzigde dit bericht 23-06-2003 15:35 (7%)
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Reg. datum: 11 juni 2003
misschien heb je hier wat aan (zoek anders met google ff naar "boot usb drive windows" ofzo):quote:NeoGames.nl schreef op 23 juni 2003 @ 15:34:
Weet iemand of je met de I-Bead ook kan booten vanuit DOS, ik kan namelijk in mijn BIOS wel instellen bij First Boot Device dat ie gaat booten vanaf "USB-HDD"/"USB-CDROM"/"USB-ZIP" en "USB-FLOPPY"... dus ik dacht ik kopier de bestanden van een Windows 98 bootfloppy erheen en ga er proberen van te booten, alleen dan doet ie helemaal niks ( duh!). Weet iemand hoe het wel kan? Want het moet wel mogelijk zijn neem ik aan, maar als je een boot floppy wilt maken vraagt ie altijd om een Floppy en je kan het niet veranderen...
Although it is possible it greatly depends on your hardware. Check that your bios is up to date, and then load your setup menu when u reboot. (usually pressing del on boot). Now make sure that if u have options like allow USB in ms-dos or things like that, enable them (yes, its the return of vodoo programming!). Now check your boot config, it usuallu is :
1st-floppy
2nd-cd-rom
3rd-HDD
Load other available devices? Enable/Disable
(put this on enable)
Now change 2rd to USB HDD, and hopefully it should work...
Good luck
Spinal
grmbl khad nog wel gevraagd of ze op voorraad waren, koekebakkers bij mp3cdspelers.nlquote:Hallo Tom,
Nee deze is nog niet verzonden De zending is even uitverkocht Aanstaande woensdag verwachten wij de nieuwe zending en wordt uw bestelling direct verzonden
Onze excuses voor het ongemak
,
Met vriendelijke groet,
PnD wijzigde dit bericht 23-06-2003 16:38 (6%)
jammer idd... maar bij mmport zijn ze ook nog niet leverbaarquote:PnD schreef op 23 June 2003 @ 16:37:
[...]
grmbl khad nog wel gevraagd of ze op voorraad waren, koekebakkers bij mp3cdspelers.nl
Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....
De firmware is gewoon 3.141
Reg. datum: 12 september 2000
Mi estas lernanto Esperanto
grrrr is dat begin van de week? Als het weer een beetje tegenzit heb ik hem pas maandag! => 2 weken en 3 dagen nadat ik hem besteld hebquote:PnD schreef op 23 June 2003 @ 16:37:
[...]
grmbl khad nog wel gevraagd of ze op voorraad waren, koekebakkers bij mp3cdspelers.nl
nothing special
Ja, best wel handig ja, alleen ik gebruik nooit ID-3 Tags, dat vind ik lelijk op me I-Beadquote:sealy schreef op 24 June 2003 @ 10:31:
meuktracker: ID3-TagIT 3.0 build 1268
Nieuwe ID3 tagger!
werkt best lekker
Reg. datum: 05 januari 2001
Ik heb 'm nou ongeveer een week geleden bestelt en kreeg vrijwel direct een mailtje dat ze eind van de week (vorige week dus)/ begin volgende week (dat is nu) een zending verwachten. Blijkbaar is dat woensdag geworden. Met een beetje geluk hebben we 'm dan donderdag, voor mij is dat ruim een week later.quote:mr_star schreef op 24 juni 2003 @ 09:31:
[...]
grrrr is dat begin van de week? Als het weer een beetje tegenzit heb ik hem pas maandag! => 2 weken en 3 dagen nadat ik hem besteld heb
AutoRun.zip
Zet deze bestanden in je I-Bead root, en elke keer als je je I-Bead in je PC plugt, gaat ie zeg maar "autorunnen" in de Verkenner etc. en zie je zo'n leuk I-Bead logo erbij
In Win2k werkt het hier nog niet, maar in XP of een 9x variant zal het wel gaan werken denk ik. Ik zal binnenkort XP er maar eens opzetten...
Nieuwe play animatie
Nieuwe volume animatie
Nieuwe startup animatie ( uit de 3.141 F/W ) maarja, leuk om weer is erin te zetten
Nieuwe volume animatieEn ja hoor, vette nieuwe F/W op basis van 3.220P English, met mooi 3.141 startup screen, mooi powerdown scherm, de mooie Volume animatie die al hierboven staat. En een leuk vliegtuigje als play animatie, nee niet die hierboven staat. En als beste nieuwe functie ooit, je kan nu eindelijk het Volume zo hoog zetten dat het pijn aan je oren doet !!
resource_3410_.zip
Nieuw "Manga" menu, voor mensen die dat hier leuk vinden...

Alle .GIF bestanden kan je met Jasc Animation Shop bijv. los de frames ervan opslaan als .BMP'tjes en dan implenteren in de desbetreffende F/W met de I-Bead Resource Hacker die op de Frontpage staat... binnenkort meer "onzin"
NLuna wijzigde dit bericht 24-06-2003 14:49 (12%)
Reg. datum: 12 oktober 2002
Ook het vliegtuigje vind ik minder leuk dan het konijntje...
Maarja, maar een mening he!
Nog een opmerking, kan iemand makkelijk (of anders moet iemand die dat kan maar op dat forum ginder posten) instellen zodat je bij "sleeptimer" de tijd ziet die nog rest? Soms twijfel ik namelijk of het wel zal werken of wanneer juist? (als je bijv 2x hetzelfde selecteerd ofzo).
En ook zou het leuker zijn moest de ibead het volume stillaan verminderen alvorens af te zetten omdat ik dit ook echt gebruik als ik ga slapen en soms slaap je al half maar schiet je wakker omdat er opeens midden in een lied gestopt wordt... Just a thought!
oeps,inderdaadquote:Maxonic schreef op 24 June 2003 @ 00:04:
w00t.. dat is geen genre.. dat zijn waarschijnlijk de Equaliser settings
Reg. datum: 21 mei 2000
Die getunde firmwares met die andere pics zijn wel leuk en aardig, maar de navigatie ervan is wat minder plezierig.
Reg. datum: 12 oktober 2002
Dan moet je de firmware van NeoGames.nl eens proberen! (4posts ofzo hierboven) Verschilt van navigatie enzo niet van de gewone, en heeft wel SRS aan boord en kan zo luid dat ik het niet kan verdragen!quote:Jaromir schreef op 24 June 2003 @ 18:58:
ik vind die 3.220p firmware wel leuk en aardig met dat SRS, maar op het ibead forum ben ik blijkbaar niet de enige waarbij het leek alsof het geluid zachter was geworden, ik ben daarom ook weer teruggegaan naar 3.141, want ik vind het volume gewoon te zacht om buiten rond te fietsenen die radio bug in 3.220p stoorde mij ook wel wat.
Die getunde firmwares met die andere pics zijn wel leuk en aardig, maar de navigatie ervan is wat minder plezierig.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.