Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] PC in je Auto. Info en How-to's.

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
FV
Reg. datum: 06 september 2002

bouw er een laptop in :)

hallo

AMD MP²
Reg. datum: 28 april 2002

je hebt ook van die reinigingscasettes, probeer die eerst eens
Voor een andere radio kun je ook eens kijken op:
http://www.marktplaats.nl
http://www.2dehands.nl
http://www.ebay.nl
( zoek op : ingang of aux-in of line-in of ingangen of audio-in)

UTFS was zo'n mooi woord!

Ik heb alles al in de auto zitten .. ik heb gister en vandaag ff geklust.. morgen ff de cam van mijn werk lenen. mijn ouders hebben de cam van hier mee op vakantie.. :( .. maar het is een 5" LCD met een laptop en een 4x40 LCD voor informatie van mp3's enzo.. alles wordt aangestuurt met een IR ontvanger.. en werkt goed! morgen de pix!

Looki wijzigde dit bericht 13-07-2003 20:59 (3%)

Intel 6400 DualCore - Geforce 7600GS 512MB - 1024MB DDR2 - Asus P5B deluxe/wifi - Creative inspire 5300 - 2x IMB 7200 200GB S-ata (raid0) - Samsung 205BW 20,1" 1680x1050 - www.rd-j.eu

Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
XP_Fan schreef op 13 July 2003 @ 17:49:
[...]

Denk niet dat dat veel helpt, als de radio ook bromt bij het afspelen van een gewone cassette.
Iemand die een goedkope autoradio met line/aux-in weet?

De radio die de Aldi laatst had heeft een line-in op de voorkant (is tevens een MP3/cdspeler) Mischien dat de lokale Aldi d'r nog een heeft liggen. Prijs was 119 als ik me niet vergis.

Maar kun je niet goedkoper een losse versterker gebruiken, die of van de autoradio versterkt of van de computer?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

48k was toen meer dan genoeg.

Of een losse FM modulator, kost ongeveer 30-40 euro bij de Conrad.

Hmmmmm, ik kom net dit tegen:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...32827&item=3035534657

memphis wijzigde dit bericht 14-07-2003 09:41 (46%)

Php counter foetsie

quote:
Sinclair schreef op 14 July 2003 @ 09:23:
Of een losse FM modulator, kost ongeveer 30-40 euro bij de Conrad.

Hmmmmm, ik kom net dit tegen:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...32827&item=3035534657
interessant schermpie voor z'n prijs. Navigatiesoftware op dat schermpie, wil dan niet echt, maar voor alleen winamp/filmpjes, is het voldoende, lijkt me :)

[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z

Ars non postulat causam

Ik vertrouw geen mensen die een 'wettelijke' zaak hebben en vervolgens alleen een hotmail adres :( Dat ruikt naar oplichterij.

RC Geek

Ik heb n probleem mensen...
Mijn converter slingerd mijn PC niet aan. |:(
Op een of andere manier blijft de hele handel alleen n beetje tikken.
Ik heb een 300w cont. 1000w piek converter.
Waarschijnlijk bokt ie door softstart, maar dan zou die et toch moeten doen als ik dr een desklamp aan hang met n verdeelblok? Nou, hier niet dus.. :(

http://thiscrapis.mine.nu - Mijn persoonlijke site. Computers en RC stuff!

Ars non postulat causam

Volgens mij heb je er een inverter aan hangen, van DC naar AC, toch? Misschien is de DC-range wat 'ie wil innemen te klein? Start je hem met de motor draaiend of zonder draaiende motor op? Van welk merk is hij en wat zijn de input specificaties?

vandaag harddisk gekocht voor mijne epia , hoe kunde die best ophangen (shockproof) horizontaal of vertikaal aan rekjes ?

Ars non postulat causam

horizontaal, aan schoenveters. Rekkers willen wel eens gaan verduren na een tijdje en daar hoor je plots 'toenk' :)

heeft daar iemand nen tutor voor ? of wa screenies

tia

Reg. datum: 10 januari 2002

quote:
Freakaz0id schreef op 14 July 2003 @ 15:27:
Ik heb n probleem mensen...
Mijn converter slingerd mijn PC niet aan. |:(
Op een of andere manier blijft de hele handel alleen n beetje tikken.
Ik heb een 300w cont. 1000w piek converter.
Waarschijnlijk bokt ie door softstart, maar dan zou die et toch moeten doen als ik dr een desklamp aan hang met n verdeelblok? Nou, hier niet dus.. :(

Als de kabel tussen de converter en de accu te lang of van slechte kwaliteit is kun je dit probleem hebben (had het zelf ook). Je kunt beter de AC kabel verlengen dan die van de DC-kant. Heb je 'm direct op de sigarettenaansteker hangen of direct via de accu?

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom het beter is je HD horizontaal te hangen? Heb altijd gedacht dat verticaal juist beter is, omdat dan de leeskop niet op de platters kan 'slaan' :?

XP_Fan wijzigde dit bericht 14-07-2003 16:21 (13%)

The Phenom
Reg. datum: 11 augustus 2002

Onderste boven schijnt nog het beste te zijn, vraag me niet waarom, maar op de meeste fora's zitten ze zo gemonteerd.

The Reaper of Wayward Souls...
New Project Development...

Reg. datum: 10 december 2001

quote:
intGod schreef op 14 July 2003 @ 13:07:
Ik vertrouw geen mensen die een 'wettelijke' zaak hebben en vervolgens alleen een hotmail adres :( Dat ruikt naar oplichterij.
Inderdaad.....ik vind het ook niks....er staat ook nog eens erbij dat er GEEN Tax betaald hoeft te worden..alleen shipping kosten?? Vanuit de USA is dat volgens hem 25 Dollar..whaha..yeah right...

ehhhh..HOI

48k was toen meer dan genoeg.

quote:
intGod schreef op 14 July 2003 @ 13:07:

Neemt niet weg dat de link naar de officiele winkel een prijs laat zien die ook voor europese begrippen erg acceptabel is met zijn kleine 400 euro.....

Hier in Nederland betaal je voor een pioneer radio/scherm combo al snel 1000+ euro
Geld Teveel? Nee ;)
Reg. datum: 30 november 2001

nog ff wat pdfjes.. tis helaas duits : hier klikken :).
(sorry dat het traag is...server @ kwello)
quote:
The Undertaker schreef op 14 July 2003 @ 17:17:
Onderste boven schijnt nog het beste te zijn, vraag me niet waarom, maar op de meeste fora's zitten ze zo gemonteerd.

Heb wel es gelezen hier op GoT dat je HDD's op alle manieren kon monteren, maar dat onderste boven niet werkte :)
En als het werkt, zou het slecht zijn voor je disk?
The Phenom
Reg. datum: 11 augustus 2002

Volgens mij niet

The Reaper of Wayward Souls...
New Project Development...

Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
XP_Fan schreef op 14 July 2003 @ 16:18:
[...]
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom het beter is je HD horizontaal te hangen? Heb altijd gedacht dat verticaal juist beter is, omdat dan de leeskop niet op de platters kan 'slaan' :?

Als je 'm vertikaal plaatst kan de leeskop makkelijker een uitschieter maken (beweging over het schijfoppervlak moet heel soepel gaan, wordt alleen gecorrigeerd door de spoel aan het eind) Ik weet niet hoe snel dat afgeremd wordt door de stuurspoel, maar ik kan me voorstellen dat 'ie dan wel eens op de verkeerde track zit te schrijven.
Als je de schijf horizontaal plaatst, moet de klap een stuk harder zijn, wil 'ie tegen het schijfoppervlak aankomen. Dit omdat 'ie zweeft op een luchtkussen, doordat de schijf zo snel ronddraait. Als je de kop (van een kapotte schijf bijvoorbeeld) boven het schijfoppervlak hangt, terwijl de schijf niet draait, dan blijft die kop heel hard aan het oppervlak vast zitten, dus de opwaardse druk van dat luchtkussen is best wel groot.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

Reg. datum: 10 januari 2002

quote:
TD-er schreef op 14 July 2003 @ 19:20:
[...]

Als je 'm vertikaal plaatst kan de leeskop makkelijker een uitschieter maken (beweging over het schijfoppervlak moet heel soepel gaan, wordt alleen gecorrigeerd door de spoel aan het eind) Ik weet niet hoe snel dat afgeremd wordt door de stuurspoel, maar ik kan me voorstellen dat 'ie dan wel eens op de verkeerde track zit te schrijven.
Als je de schijf horizontaal plaatst, moet de klap een stuk harder zijn, wil 'ie tegen het schijfoppervlak aankomen. Dit omdat 'ie zweeft op een luchtkussen, doordat de schijf zo snel ronddraait. Als je de kop (van een kapotte schijf bijvoorbeeld) boven het schijfoppervlak hangt, terwijl de schijf niet draait, dan blijft die kop heel hard aan het oppervlak vast zitten, dus de opwaardse druk van dat luchtkussen is best wel groot.

Duidelijk verhaal. Dan denk ik dat ik 'm toch maar weer horizontaal monteer.

Overigens is het probleem met het 'bromgeluid' ook opgelost :*) Op de een of andere manier vond Windows het leuk om m'n master volume elke keer volautomatisch naar beneden te schroeven |:( . Dat is nu dus aangepast en kan de radio een stuk zachter om het zelfde volume te blijven houden. Perfect geluidje nu >:)

Reg. datum: 10 december 2001

quote:
Sinclair schreef op 14 July 2003 @ 17:53:
[...]

Neemt niet weg dat de link naar de officiele winkel een prijs laat zien die ook voor europese begrippen erg acceptabel is met zijn kleine 400 euro.....

Hier in Nederland betaal je voor een pioneer radio/scherm combo al snel 1000+ euro

Wat ik wel vond op de site was...

INTERNATIONAL SHIPPING
We no longer accept any orders for shipment outside the US
While we are glad to continue to be an information resource for the world, the present economics of transportation make it prohibitively expensive to ship our products outside the US. This, coupled with an enormous increase in international credit card fraud and payment counterfeiting, has forced us to discontinue all shipments to non-US locations. We sincerely regret this situation, and if at some future time the efficiency of transport and other circumstances make it possible, we would be happy to serve the needs of all the world once again.

Ze verzenden niet meer buiten US dus.....
Maar is die ebay nou wel van die store of weer appart?
Mja dan nog..zoveeel belasting komt erop....dan is het niks meer natuurlijk...tis ook maar 5 inch schermpje natuurlijk...

IK wil die van de IA :'(

ehhhh..HOI

AMD MP²
Reg. datum: 28 april 2002

moet ie voor jou terug open even?
Ars non postulat causam

quote:
GigaTexel_BE schreef op 15 July 2003 @ 08:03:
moet ie voor jou terug open even?
Nope, ik heb het al geregeld met Krizzziz. Hij kan aan de normale prijs blijven kopen bij mij buiten de IA om.

Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: