Okidokie..als eerste plaats ik hier ff wat pics..maar een waarschuwing het is een erg lelijke doos maar daar gaat het mij niet om die doos zul je nooit zien. ook is het nog niet af, en heb daar de komende tijd jammergenoeg niet zo veel tijd voor aangezien mijn ootoo er nu zo uitziet :
welnu hier een paar pics van mijn kassie:
(sorry modemers...er werdt om gevraagd)
Dit is de bovenkant..met in het midden een gewone 5400 toeren 30 gig HD (geen laptopmodel)links het geheugen en daarnaast de procase 12V voeding. rechts zie je de horizontaal liggende lcd controllerkaart:
Weer een overzicht alleen nu met de hd en de kaart uit de weg..let FF op de eigengemaakte isa riser-card:
het is een amd-k62-350..is denk ik snel genoeg..zo niet heb ik nog een 500@550 liggen. het is een of ander koud socket 7 mobo met onboard vga en audio.. het enige boardje met onboard spull wat ik had liggen. zoals je ziet maakte de grootte van de mobo mij niets uit, in de hoogte heb ik alleen weinig ruimte
voorkant met links de fan, rechts de (backup) vga speaker en hd/power led

De achterkant met de aansluitingen
VLNR: parrelele poort - at-keyboard-stroom(12V)- Netwerk-2x usb-IR-ps2 muis-midiport-com1-com2 (nog los) vga2-- en eigengemaakte audioaansluiting
ik had de bracket niet meer..en ik wou niet alleen een uitgang, ook ingangen om later te proberen of ik er ook een handsfree-functionaliteit bij kan maken

hier zijn wat invoer apperaten, de gps muis natuurlijk..een touchpad voor muisbestureng (kan moet ik dan netjes in de auto inbouwen..in de midden armsteun denk ik) en dan nog een ericson chatboard voor de snelle invoer.
Me scherpje, die door de controllerkaart is aan te sturen, deze past mooi in een van de zonnekleppen, zodat je van buiten de auto niets kan zien..jammergenoeg is het nu nog een greyscale..ik zoek nog een kleurenschermpje..dus als een tweaker een oud klein laptop kleurenschermpje heeft liggen waar ie toch niets mee kan doen.....
winamp aansturing via de revo met touchscreen..ook albums/nummers/artiesten zoekfunctionaliteit.

Het revo toetsenbord in de newton emulator stand..hiermee kan ik hem als toetsenboard voor de pc gebruiken (handig voor navigatie)..jammer alleen dat ik nog geen manier heb gevonden om de winamp besturing dan via scherm door te laten gaan
Het is me een partij lelijke meuk...maar het heeft me (bijna) niets gekost.. die revo had ik nog liggen heb ik eigenlijk toch nooit gebruikt, chatboard koste 3,95
en het touchpad 15 euro.. de rest van de meuk slingerde hier nog rond..behalve natuurlijk de gps module..maar die heb ik voor 90 euro bij delou gehaalt
soepkip wijzigde dit bericht 18-06-2003 12:17 (51%)