Beetje extreem duur vind ik. ik doe et wel met n touchpadje.quote:Solosmots schreef op 29 May 2003 @ 11:47:
schermpje, deze is wel zo'n beetje HET schermpje om te hebben, Touchscreen, 12V, VGA aansluiting (dus geen gekloot met composiet TV out enzo). Wel wat prijzig, maarja dit is zowieso een dure hobby
Trouwens,
Remote contoll in je auto vind ik ook n beetje ver gezocht, voot iets wat op arm afstand op je dash zit.
Ik wil ook alles wat hieronder genoemd wordt, behalve n paar dingetjes.
- Internet en -email... hoe dan.. GSM verbinding sucks. Traag en duur.
- Voice control, zal lekker gaan met je mp3 player vol open.
- Camera's voor en achter. Wat wordt dat? Getaway in A'dam met een opel?
- Dat onder de motorkap gebeuren vind ik n beetje over the hill fast & the furious.
Ik ga mijn handschoenenkastje effe brutaliseren voor de controls voor gaming, DVD, en andere dingen die full focus vragen op et scherm, want potje gamen op de snelweg... nee.. Verder neem ik de 8" TFT van de kijkshop, met daaronder een touchpad. (en mischien nog n opgefokte versie van n ericsson chatboardje met PC toetsenboard module.
Verder gaat de computer onder de passagiers stoel. Daar zit bij mij ook n soort lade met stroom outlet, dus gaat uitstekend.
Het schermpje + zichtbare controls maak ik in iedergeval loskoppelbaar. Voor de kneuzen die je auto nog openbreken als ze n balpen zien liggen zijn dit soort dingen namenlijk reuze magneten.
Waar ik aan zat te denken is een Shuttle moederbordje, want die dingen zijn klein en upgradebaar met gewone hardware (epia: vast=vast).
Die spannings regulators lijkt me intussen ook wel duidelijk, Schema's tot aant plafond.
http://thiscrapis.mine.nu - Mijn persoonlijke site. Computers en RC stuff!