var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
* Pelle kan prima uit de voeten met z'n keyboard-shortcuts onder PS in ieder geval; geen apart input device voor nodig
|{ brrr }] |
Ik denk dat het mede komt omdat de photoshop toetsen combinaties er zo ingebakken zitten bij de meeste PS gebruikers.
Ze zijn weinig tot niets veranderd sinds de vroegere uitgaves.
Photoshop 3 toetsen zijn min of meer hetzelfde als photoshop 7 toetsencombo's.
Ik zou me de moeite besparen van het kopen en programmeren van zon extra keypad.
Maar het is natuurlijk persoonseigen.
Iedereen heeft een andere voorkeur.
De een zweert waarschijnlijk bij zo'n ding en anderen zweren bij de goeie oldschool toetsencominaties.
Ik denk ook dat de meeste senior designers gewoon toetsen gebruiken.
Maarja je bent wild en je jongt wat en gaat misschien toch voor zo'n toestenbord.
Time will tell. (al is zo'n dingetje natuurlijk wel
alert(_._);
Nee zonder dollen, bij *CAT zou het wel handig zijn, en daar bestaan ook complete keyboards met andere layout voor, maar ik zou het persoonlijk niet nodig hebben. Helemaal niet omdat niet 100% van mijn werk in Photoshop geschiedt.
Wel veel, maar niet zo veel gok ik dat het rendabel of handig zou zijn.
mophor wijzigde dit bericht 27-05-2003 13:18 (12%)
alert(_._);
Dit haal ik van die site:
quote:EUROPE
The Netherlands, Belgium
Backshop, computer and health
Sales, Support & Showroom
's Gravelandseweg 248 - 3125 BK Schiedam
The Netherlands
Tel: +31(0) 10 4702611, Fax: +31(0) 10 4716775
Email: info@backshop.nl
willem169 wijzigde dit bericht 27-05-2003 13:27 (7%)
Hier staan wel een photoshop keypad. Misschien heb je er iets aan.
:*
Dat is gewoon een keyboard met overlay; kun je ook doen met stickertjes als je wilt.quote:Mithrandir schreef op 27 May 2003 @ 13:52:
http://www.thinkgeek.com/computing/input/keyboards/5fed/
Hier staan wel een photoshop keypad. Misschien heb je er iets aan.
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!

nieuwe dagen nieuwe kansen: heeft iemand ervaring met dat ding? willem169, als dat bij jou om de hoek zit, heb je dat ding wel eens irl gezien? ben toch wel nieuwschierig eigenlijk. Wanneer is koopavond in schiedam? misschien kom ik we effe langs
extra info over dit geval: alle toetsen zijn te programmeren tot een maximum van 900 toetsaanslagen door gewoon te recorden mbv een gewoon toetsenbord. Alles wordt in de hardware opgeslagen, het ding is dus volledig platformonafhankelijk en transporteerbaar, je pc "ziet" een stinknormaal toetsenbord en verder vinnik 'm er ook wel bijzonder kloek uit zien (en ja ik heb wat geld over voor een cadeautje aan mezelf)
mophor wijzigde dit bericht 01-06-2003 13:53 (33%)
alert(_._);
Kayenta - (freelance) Flash & Webdevelopment
Flash, Actionscript 2.0/3.0, PHP, HTML, jQuery, CSS, Javascript, AJAX
quote:McVirusS schreef op 01 June 2003 @ 14:46:
Ook al is het niet wat je zoekt, ik wilde je dit toch niet onthouden.
[afbeelding]
Bij deze zit een "shuttle control" ? Misschien is dat iets?

Link
MaSsiE wijzigde dit bericht 01-06-2003 15:03 (11%)
da's meer voor video-editing... hmm voor Premiere/AfterEffects zou ik die best wel graag hebbenquote:MaSsiE schreef op 01 juni 2003 @ 15:01:
[...]
Bij deze zit een "shuttle control" ? Misschien is dat iets?
[afbeelding]
Link
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!
Reg. datum: 24 november 2000
[edit] Numpad is wel programmeerbaar alleen dan softwarematig. Wel wat weinig knoppen idd
Oefening wijzigde dit bericht 01-06-2003 18:27 (23%)
Reden: typo's
het gaat me dus echt om iets programmeerbaars, en ik heb nog steeds geen vergelijkbare producten kunnen vinden na een dag zoeken. Lijkt me toch sterk dat niemand zulke dingen maakt? Voor de horeca heb je ook allemaal van dat soort dingen, heeft iemand daar ervaring mee toevallig (en zou diegene een wijze uitspraak kunnen doen over het gebruik binnen ps)?
alert(_._);
Hier kun je kant en klare profiles downloaden..
Deneb wijzigde dit bericht 01-06-2003 20:04 (25%)
Reden: Is dat een PI in je sig 169 ? :P
"When men stop believing in God they begin to believe in anything."
heb het ding uiteindelijk maar zelf gemaakt, zie C&E: [el] (photoshop) shortcut keypad af!
en een uitgebreider verhaal: http://www.rikkertkoppes.com/?thoughts/2004/10/29
doe de reacties maar in dat andere topic, lijkt me wel zo overzichtelijk
mophor wijzigde dit bericht 29-10-2004 14:54 (15%)
alert(_._);
nu wel hequote:Pelle schreef op 27 mei 2003 @ 13:03:
Zo'n beetje alles is te doen met shortcuts in Photoshop... hmja, blending modes misschien niet, maar dat is ook niet echt iets dat je veel gebruikt.
* Pelle kan prima uit de voeten met z'n keyboard-shortcuts onder PS in ieder geval; geen apart input device voor nodig
alert(_._);
Leuk dat het je gelukt is in ieder geval!
dat is ideaal voor livemixen (ivm donkere clubs enzo)
I have become television XangadiX.net
je kan knopjes kopen met een ledje erin (ik heb nogal drastisch rondgezocht naar geschikte knopjes), alleen die zijn wat durig. Verder moet je ook je pcb wat aanpassen omdat die knopjes ook voeding nodig hebben. (gelukkig kan je tot 0,1 A uit je usb poort trekken)
knoppen zoals op deze mixer: http://www.tascam.de/pics/dm-24.jpg zijn te krijgen bij hanex service in leimuiden, ze kosten ongeveer 3 euro per set
Als je interesse hebt heb ik wel een mailuitwisseling met de leverancier (ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat die dingen wat te duur waren, 50 x 3 euro is toch 150 euro)
betere foto:

mophor wijzigde dit bericht 29-10-2004 18:56 (8%)
alert(_._);
Pagina: 1