Bier hoeft niet goed te zijn --> als het maar veel is
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topic~dubbelpost~

(click)
Ik heb een hele oude laptop uit 1990 ff opengeschroefd aangezien hij stuk was maar tft deet het nog. Na het een beetje ontleed te hebben kwam ik tot deze bovenstaande foto. Je ziet van de tft ene flat kabel met 20 pinnen naar printplaatje gaan en dan naar een 15 pin connector die naar vga bios op laptop ging. Wat voor aansluitng is die 15 pinnige nou?
Het is toch niet gewoon standaart analoog want het is toch altijd digitaal. En als hij van 20 naar 15 gaar zonder enige weerstanden tussen wat kan er dan nog verandert zijn.
In de FAQ stond dat je oude tft met een klein aantal pinnen nog wel kon aansluiten maar zou dat dan bij deze ook kunnen of desnoods met de zelfgemaakte universele controler die iemand hier ooit heeft gemaakt??
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
quote:Squicky schreef op 04 juli 2003 @ 17:20:
Ik heb een Antec PlusView1000AMG Er gaat alleen een 20cm ccfl in. Ik zou er twee willen 1 links en 1 rechts. http://lumumba.luc.ac.be/~krisp/hans/cm/pics/ccfl.jpg zo'n ccfl wil ik maar dan twee. maar ik vind ze niet. Ik zou ze graag via een ia kopen anders is het veel te duur en dat heeft mijn portefuile niet zo graag
~dubbelpost~
Ik weet niet eens of die 3 color ccfl's er wel zijn in 20 cm formaat.
Voor zover ik weet zijn die 3 color ccfl's alleen in 30 cm formaat te verkrijgen.
Deze zijn echter via een inkoopactie te bestellen --> http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=287&p=l&g=317
quote:RAMeLaiR schreef op 04 July 2003 @ 22:36:
Plaatjes zijn klikbaar... Tis niet echt een kleine mod, tis een paintjob, een stickertje, en een window, en niet te vergeten een AT -> ATX conversie. Maar toch wil ik er geen log oid aan wijden.... hij hoort meer hier thuis denk ik
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Knap, ziet er echt Ferari uit...hoewel het de bedoeling niet is..
Iemand hier op GoT had ooit een 'universele' controller gemaakt. En dit is geen TFT, in 92 bestond dat nog niet eens.quote:zirus schreef op 04 July 2003 @ 17:22:
[afbeelding]
(click)
Ik heb een hele oude laptop uit 1990 ff opengeschroefd aangezien hij stuk was maar tft deet het nog. Na het een beetje ontleed te hebben kwam ik tot deze bovenstaande foto. Je ziet van de tft ene flat kabel met 20 pinnen naar printplaatje gaan en dan naar een 15 pin connector die naar vga bios op laptop ging. Wat voor aansluitng is die 15 pinnige nou?
Het is toch niet gewoon standaart analoog want het is toch altijd digitaal. En als hij van 20 naar 15 gaar zonder enige weerstanden tussen wat kan er dan nog verandert zijn.
In de FAQ stond dat je oude tft met een klein aantal pinnen nog wel kon aansluiten maar zou dat dan bij deze ook kunnen of desnoods met de zelfgemaakte universele controler die iemand hier ooit heeft gemaakt??
jvvv wijzigde dit bericht 04-07-2003 22:41 (43%)
burp
quote:
heb je misschien het plaatje van je desktop voor mij het mag buiten het topic als je wilt dan kun je hem emailen
alvast bedankt
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Reg. datum: 28 februari 2002
Opzich wel mooi, maar haal die VC sticker eraf man, verpest het een btje. En wat is dat gat? wat komt daar nog in?quote:RAMeLaiR schreef op 04 July 2003 @ 22:36:
Plaatjes zijn klikbaar... Tis niet echt een kleine mod, tis een paintjob, een stickertje, en een window, en niet te vergeten een AT -> ATX conversie. Maar toch wil ik er geen log oid aan wijden.... hij hoort meer hier thuis denk ik
I wanna get psycho
quote:Squicky schreef op 04 July 2003 @ 17:20:
Ik heb een Antec PlusView1000AMG Er gaat alleen een 20cm ccfl in. Ik zou er twee willen 1 links en 1 rechts. http://lumumba.luc.ac.be/~krisp/hans/cm/pics/ccfl.jpg zo'n ccfl wil ik maar dan twee. maar ik vind ze niet. Ik zou ze graag via een ia kopen anders is het veel te duur en dat heeft mijn portefuile niet zo graag
~dubbelpost~
Om nog een keer op jouw post over CCFL's terug te komen:
Er is een plek waar je 20 cm ccfl's kan kopen:
http://www.space-promotion.nl/
Of zoek anders even met de search:
ccfl + 20 cm
de mod is dus de 3 kleuren ccfl in de grill, beetje standaard tegenwoordig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden. [SystemSpecs!]
al wel een x geloof ik...quote:MarkyB schreef op 05 July 2003 @ 12:54:
had ik dees al gepost?
[afbeelding]
de mod is dus de 3 kleuren ccfl in de grill, beetje standaard tegenwoordig.
I'm the signature virus. copy me into your signature 2 help me spread.
quote:Squicky schreef op 04 July 2003 @ 16:52:
Ziet er mooi uit maar waarom doet iedereen er maar 1 ccfl achter? dan zie je toch zo'n (recht) lijn naar boven lopen van die ccfl. Wrom geen twee ccfl's? 1aan elke kant. Ik ben het ook vanplan maar ik vind de geschikte ccfl's niet
4 kan natuurlijk ook

klikbaar
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
quote:RAMeLaiR schreef op 04 juli 2003 @ 22:36:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zou je de aanknop ook niet zwart kunnen spuiten? Hij lijkt me zo eenzaam tss al het zwart en rood
Maar voor de rest een mooie paintjob
mijn net gedownloade films gelijk daarop kan kijken.
Trek ik zo de bracket uit m'n andere pc. Ik bouw hem in een oude versterker.
Had inderdaad gekund. Maar ik was een beetje lui wat die ene knop betreft, en die vriend van me doesn't seem to mindquote: pisartZou je de aanknop ook niet zwart kunnen spuiten? Hij lijkt me zo eenzaam tss al het zwart en rood
Maar voor de rest een mooie paintjob![]()
OK, even geen mod maar wel iets wat nuttigs kan zijn voor andere.
Als je een CPU hebt die wel eens lekker heet durft worden en helemaal niet inzit met lawaai en een waterkoeling je budget iets te boven gaat, dan is dit een zeer goede oplossing.
Ik heb er lang achter mogen zoeken en 2 weken op mogen wachten maar uiteindelijk heb ik hem.
De Vantec Tornado 80mm.
Krachtiger dan de Delta variant wat hem de krachtigste 80mm fan maakt.
specificaties:
80x80x38 mm
175g
12V
9.1 Watt
0.76 Amp
5700 rpm (draait bij mij aan 6026 rpm standard)
84.1 CFM
55.1 dB(A)
Dual Ball bearing
4 pins connector + 3 pin voor rpm detectie door mobo.
Ik draai deze op een Thermalright SLK800. 32°c ~ 33°c stressed
Vroeger met een enermax 80mm: 42°c ~ 43°c stressed.
Binnekort heb ik 2x de 92mm versie en 2x de 80mm versie, ga ik een systeempje mee bouwen om wat ventilatie te hebben op lans
92mm versie: 119 CFM @ 56.4 dB
80mm versie: 84.1 CFM @ 55.2 dB
Post er dan wel foto's van
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.
quote:floriske.nl schreef op 05 July 2003 @ 13:35:
[...]
4 kan natuurlijk ookik heb er 4 10cm ccfls achter zitten, voor meer info zie mod in progress in sig
[afbeelding] [afbeelding]
klikbaar
Binnekort steek ik er bij mij nog aan elke kant een 20cm sunbeam ccfl bij.
30 cm is iets te groot voor op de kanten maar men middeste 30cm blijft?

Verveelde me, en wouw een radio met RDS...
burp
Zit 't nou in een kist of open "systeem"
Bouwvakkersradio
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
quote:Hydraulik-Phunk schreef op 05 July 2003 @ 19:27:
lol ghetto style
Zit 't nou in een kist of open "systeem"
Bouwvakkersradio
Zit in een wijnkist, open vanachter, is een mooie klank-kast. Ik moet eenqs nieuwe boxen kopen, de deze zijn een klein 16 jaar oud. En één van de twee is bijna dood.
Maar ja, spul klinkt goed en ik heb RDS!
Probleem is: ik heb maar een 1A voeding, dus ik durf hem niet vol open te draaien, de trafo wordt nu al zéér heet.
jvvv wijzigde dit bericht 05-07-2003 22:08 (15%)
burp
| Homepage | ZX 16V Site |
burp
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.