Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Waarom zo je best doen? Tijdens normaal gebruik zullen ze langzaam aan wat soepeler worden. Het is niet zo dat je er dan niet bepaalde muziek op mag spelen.

Maar ik heb weleens gehoord dat ze pas na een half jaar ofzo niet meer veranderen van geluid (je praat dan wel over minime verschillen)

www.hospitalitylife.nl

Think out of the box

inspelen daar heb ik nog nooit effect van gehoord. Ik heb die hele MS set een keer goed beluisterd bij stafhorst. Klinkt allemaal best aardig maar het zullen mijn speakers niet worden. Ze zien er wel heel erg vet uit.
www.motor-forum.nl

Ik vond ze zelf lekker klinken dan de B&W's van 279,- ze gingen wel niet zo laag als de B&W maar ik vond ze strakker spelen en ik heb een sub dus......

AMD 64 3000+ - 1 GB mem - ATI Radeon 9800Pro

Ik heb hem zelf ook
Reg. datum: 07 februari 2000

quote:
Scarp schreef op 19 juni 2003 @ 21:39:
Gewoon de hele avond aanlaten staan en dan rustig in een weekje ofzo inspelen :)
je mag ze ook gewoon hard zetten hoor :D. Het is geen nieuwe auto uit 1985 ;)

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Think out of the box

ik vond de stemmen vrij dun. Het hoog vondt ik ook niet mooi maar ja ik ben een beetje spoiled met m'n foster band tweeters. Ik vond ze wel heel direct klinken.
www.motor-forum.nl

Het is voor mij toch al weer een fikse verbetering tenopzichte van mijn jbl speakers die ik had. Deze geven alles toch echt wat strakker weer

AMD 64 3000+ - 1 GB mem - ATI Radeon 9800Pro

Reg. datum: 12 januari 2002

ik heb dinsdag een nieuwe DV-4300 van Correct gehad en mn display is nu helemaal o.k. gelukkig. Helaas is de DVD speler veelste nauwkeurig voor mijn thuisgebakken CD'tjes :( Je hoort duidelijk dat het gekopiëerd is (soms harde tikken, dan wat zacht gekraak)

Meer mensen die hier last van hebben? (en jaaaaaa, ik moet eigenlijk origineel kopen :D) En eventueel oplossingen die ik kan proberen? Audio CD-R's bijvoorbeeld?
Reg. datum: 23 december 2002

waar is men post naartoe?

ik had hier een paar vraagjes gesteld...

http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.

Reg. datum: 25 februari 2001

Heb ik nog nooit gehad, tikken of gekraak in CD-Rs... niet in mijn DVD speler (Philips 963SA) of CD speler (Arcam CD72). Beide spelers hebben echter ook weinig moeite met krassen etc.

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Reg. datum: 14 december 2002

op mijn receiver (sony 1080)zit een uitgang voor een 220v stekker is het verstandig om hier mijn sub (B&W 650) op aan te sluiten zodat als ik de receiver aan/uit zet de sub mee gaat??
of gaat dit ten koste van vermogen van de receiver en kan ik hem dus beter gelijk op een verdeeldoos gooien waardoor die altijd stand-by blijft staan en bij een inkomend signaal aangaat??

Ik heb hem zelf ook

quote:
Judge80 schreef op 19 June 2003 @ 23:41:
waar is men post naartoe?

ik had hier een paar vraagjes gesteld...
die had ik weggehaald omdat het offtopic is en omdat het een 'wat moet ik kopen' vraag is. Niet de bedoeling hier en dit is ook niet de bedoeling. Ontopic verder dus weer :).

Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Le lapin qui rit
Reg. datum: 12 oktober 2000

marz01: Dat doe je best niet, zo een stekker is meer bedoeld voor een kleins aan te sluiten (een lampje of desnoods een CD/DVD speler) wat meestal max 100watt trekt. Een sub is echt wel teveel.
Reg. datum: 30 september 2001

quote:
rmels schreef op 19 June 2003 @ 18:47:
Ik heb ooit eens deze dingen in elk gedraaid, kost niets en werkt wonderbaarlijk goed:

http://www.audiofriends.n...s/accessoires/page16.html

Op het gebied van staal heb ik het bij de fabrieks spullenboel gehouden.

Staal ? Als ik het goed zie zijn die dingen van steen en wegen dus gigantisch veel ?! .. :/ ..
Thanks 4 tha tip, ga strax ff langs de gamma ...

Reg. datum: 17 maart 2001

Hehe, ik bedoel dat ik deze stenen gevallen wel heb durven bouwen. De huidige stands die ik heb zijn van staal, die heb ik gewoon compleet gekocht. Maar de stenen zijn eigenlijk mooier, die trillen absoluut niet !

rmels

Reg. datum: 25 april 2002

quote:
marz01 schreef op 19 June 2003 @ 23:43:
op mijn receiver (sony 1080)zit een uitgang voor een 220v stekker is het verstandig om hier mijn sub (B&W 650) op aan te sluiten zodat als ik de receiver aan/uit zet de sub mee gaat??
of gaat dit ten koste van vermogen van de receiver en kan ik hem dus beter gelijk op een verdeeldoos gooien waardoor die altijd stand-by blijft staan en bij een inkomend signaal aangaat??

Zoals melvin zei, sluit daar hooguit een dvd of cd speler aan, maar niets qua versterking. Controleer in je handleiding hoeveel watt die uitgang aankan.
Overigens gaat je 650 zelf in slaapstand als er geen signaal meer komt. Hij verbruikt dan vrij weinig.

Scarp wijzigde dit bericht 20-06-2003 15:54 (8%)

Back in business

Wie maakt er overigens gebruik van actieve koeling voor zn amp. Ik heb altijd het idee dat mijn receiver het te warm krijgt omdat ie aan de bovenkant slechts 3 cm ruimte heeft. Aan weerskanten heeft hij wel zat ruimte.
Maar als ik lang en op hoog volume speel dan wil de PROTECTOR d'r nog wellis opspringen.

Zijn hier kleine fans voor die ik kan monteren in mn kast? Ik heb wel bij de bouwmarkt gekeken maar die bieden niet echt veel uitkomst.

Aangezien het Centrale HT topic dicht is vraag ik het maar even hier. Om er nou een nieuw topic voor te gaan openen :)

Pauluz wijzigde dit bericht 20-06-2003 16:06 (13%)

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Acties: [view]

Door: ACM
Devver / Serveradmin
Werkt hier
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
Pauluz schreef op 20 juni 2003 @ 16:04:
Zijn hier kleine fans voor die ik kan monteren in mn kast? Ik heb wel bij de bouwmarkt gekeken maar die bieden niet echt veel uitkomst.
Zulk soort fans zul je eerder bij elektronica handels dan bij bouwmarkten vinden lijkt me :) (om te kijken of het bestaat wat je zoekt zou je es op www.conrad.nl kunnen kijken)

ACM wijzigde dit bericht 20-06-2003 16:25 (12%)

[13:34:02] <baa> maar fbsd schijnt nog steeds hopeloos schijnt

Reg. datum: 27 november 2002

patsers:D wil ik ooooook

Monet... Dat ben ik, Manet? stakker unit

Ik heb hem zelf ook

Is een offtopic discussie, fans kan je kopen bij winkels die fans verkopen.
Over hete versterkers (niet alles hoeft ingrote topics hoor :o)
zoeken naar 'versterker koelen'

:)

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

Het spijt me heel erg dat ik dit ga zeggen JvS, maar overdrijf je nu niet een heeeel klein beetje? In principe is alles dat niet voldoet aan "Post hier foto's en specs van je home-cinema!" off-topic gepraat en dus zouden alleen posts zoals bijvoorbeeld die van Duncan_R hierboven voldoen aan on-topic posten. En waar ga je dan de grens trekken? Ik bedoel....het gaat er toch om dat zijn HT-receiver zo warm wordt? Dan kan er bijvoorbeeld gezegd worden: "maakt niet uit joh....is ie voor gemaakt". Of misschien post iemand wel pics van een Amp waar ie zelf fans in gebouwd heeft.

zimbab wijzigde dit bericht 20-06-2003 20:42 (37%)

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Hehe, JvS houd niet zo van "Het Grote Topic" topics. Hij heeft ze liever klein. :)

Geef ik hem geen ongelijk in, in dit topic ga je dat nooit meer terug vinden en het is in feite een searchvraag. Heeft ook wel weinig fantasie, wat zit er nou in elke computer? Juist een fan, rara waar je die dan haalt. ;)

O gaat een beetje offtopic dit, dus dat ook deze discussie offtopic is hoeft niet door iemand herhaald te worden. :P

Play wijzigde dit bericht 20-06-2003 17:52 (19%)

www.hospitalitylife.nl

Reg. datum: 25 februari 2001

Ik denk dat er een verwarrende trend gezet wordt door posts die niet helemal on-topic zijn weg te halen. Het gebeurd nl. vaak dat er een nieuw topic dichtgegooid wordt met de boodschap 'post dit maar in het Grote XXXXXX topic'. Lekker duidelijk wordt het nu op GoT als er sommige moderators zijn die andersom denken.

Daarbij moet je consequent zijn: hoeveel posts op de 38 pagina's die dit topic rijk is (waarvan ik 99% met interesse heb gelezen) zijn off-topic volgens de standaard die JvS nu hanteert? Een hele hoop.

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Ik heb hem zelf ook

quote:
'post dit maar in het Grote XXXXXX topic'.
Dat gebeurt als het goed is niet meer, een van de dingen waar ik ook erg tegen ben. Grote topics zijn bijzonder slecht voor de informatie database. Ik moedig liever mensen aan een eigen topic te openen (maar dan wel volgens de "eerst zoeken, ook zelf nadenken en aangeven wat je gedaan hebt" policy ;)), dat werkt beter, voor de user zelf en voor het forum en toekomstige zoekende mensen :).

Le lapin qui rit
Reg. datum: 12 oktober 2000

Btw, tis mijn topic dus ik zeg wat ik wil :P

Paulus, een 12cm fan op 220v (verkrijgbaar bij elke electroboer) achteraan je receiver zetten die over de receiver heen naar voren blaast. Zoiets ben ik hier aant bouwen nu, maak hem gewoon vast aan het tv meubel.
Ik heb hem zelf ook

Ey, tis mijn forum ja? :(
:P

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: