www.hospitalitylife.nl
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicAMD 64 3000+ - 1 GB mem - ATI Radeon 9800Pro
je mag ze ook gewoon hard zetten hoorquote:Scarp schreef op 19 juni 2003 @ 21:39:
Gewoon de hele avond aanlaten staan en dan rustig in een weekje ofzo inspelen
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
AMD 64 3000+ - 1 GB mem - ATI Radeon 9800Pro
Meer mensen die hier last van hebben? (en jaaaaaa, ik moet eigenlijk origineel kopen
ik had hier een paar vraagjes gesteld...
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
of gaat dit ten koste van vermogen van de receiver en kan ik hem dus beter gelijk op een verdeeldoos gooien waardoor die altijd stand-by blijft staan en bij een inkomend signaal aangaat??
die had ik weggehaald omdat het offtopic is en omdat het een 'wat moet ik kopen' vraag is. Niet de bedoeling hier en dit is ook niet de bedoeling. Ontopic verder dus weerquote:Judge80 schreef op 19 June 2003 @ 23:41:
waar is men post naartoe?
ik had hier een paar vraagjes gesteld...
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
quote:rmels schreef op 19 June 2003 @ 18:47:
Ik heb ooit eens deze dingen in elk gedraaid, kost niets en werkt wonderbaarlijk goed:
http://www.audiofriends.n...s/accessoires/page16.html
Op het gebied van staal heb ik het bij de fabrieks spullenboel gehouden.
Staal ? Als ik het goed zie zijn die dingen van steen en wegen dus gigantisch veel ?! ..
Thanks 4 tha tip, ga strax ff langs de gamma ...
Reg. datum: 17 maart 2001
rmels
Reg. datum: 25 april 2002
quote:marz01 schreef op 19 June 2003 @ 23:43:
op mijn receiver (sony 1080)zit een uitgang voor een 220v stekker is het verstandig om hier mijn sub (B&W 650) op aan te sluiten zodat als ik de receiver aan/uit zet de sub mee gaat??
of gaat dit ten koste van vermogen van de receiver en kan ik hem dus beter gelijk op een verdeeldoos gooien waardoor die altijd stand-by blijft staan en bij een inkomend signaal aangaat??
Zoals melvin zei, sluit daar hooguit een dvd of cd speler aan, maar niets qua versterking. Controleer in je handleiding hoeveel watt die uitgang aankan.
Overigens gaat je 650 zelf in slaapstand als er geen signaal meer komt. Hij verbruikt dan vrij weinig.
Scarp wijzigde dit bericht 20-06-2003 15:54 (8%)
Maar als ik lang en op hoog volume speel dan wil de PROTECTOR d'r nog wellis opspringen.
Zijn hier kleine fans voor die ik kan monteren in mn kast? Ik heb wel bij de bouwmarkt gekeken maar die bieden niet echt veel uitkomst.
Aangezien het Centrale HT topic dicht is vraag ik het maar even hier. Om er nou een nieuw topic voor te gaan openen
Pauluz wijzigde dit bericht 20-06-2003 16:06 (13%)
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
Zulk soort fans zul je eerder bij elektronica handels dan bij bouwmarkten vinden lijkt mequote:Pauluz schreef op 20 juni 2003 @ 16:04:
Zijn hier kleine fans voor die ik kan monteren in mn kast? Ik heb wel bij de bouwmarkt gekeken maar die bieden niet echt veel uitkomst.
ACM wijzigde dit bericht 20-06-2003 16:25 (12%)
[13:34:02] <baa> maar fbsd schijnt nog steeds hopeloos schijnt
Monet... Dat ben ik, Manet? stakker unit
Over hete versterkers (niet alles hoeft ingrote topics hoor
zoeken naar 'versterker koelen'
zimbab wijzigde dit bericht 20-06-2003 20:42 (37%)
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Geef ik hem geen ongelijk in, in dit topic ga je dat nooit meer terug vinden en het is in feite een searchvraag. Heeft ook wel weinig fantasie, wat zit er nou in elke computer? Juist een fan, rara waar je die dan haalt.
O gaat een beetje offtopic dit, dus dat ook deze discussie offtopic is hoeft niet door iemand herhaald te worden.
Play wijzigde dit bericht 20-06-2003 17:52 (19%)
www.hospitalitylife.nl
Daarbij moet je consequent zijn: hoeveel posts op de 38 pagina's die dit topic rijk is (waarvan ik 99% met interesse heb gelezen) zijn off-topic volgens de standaard die JvS nu hanteert? Een hele hoop.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Dat gebeurt als het goed is niet meer, een van de dingen waar ik ook erg tegen ben. Grote topics zijn bijzonder slecht voor de informatie database. Ik moedig liever mensen aan een eigen topic te openen (maar dan wel volgens de "eerst zoeken, ook zelf nadenken en aangeven wat je gedaan hebt" policyquote:'post dit maar in het Grote XXXXXX topic'.
Paulus, een 12cm fan op 220v (verkrijgbaar bij elke electroboer) achteraan je receiver zetten die over de receiver heen naar voren blaast. Zoiets ben ik hier aant bouwen nu, maak hem gewoon vast aan het tv meubel.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.