Prijzen zijn inderdaad gewoon op bwspeakers.com te vinden. Uiteraard moet je de goede dealer vinden die er flink wat afhaalt.
Ik heb geen direct vergelijk met een hoop andere speakers gedaan. Ik wilde zelf aan m'n principe voldoen door niet uitgebreid te gaan luisteren bij een nederlandse winkel en dan vervolgens in duitsland te kopen (ps. dit is geen uitnodiging om die discussie weer opgang te helpen, dus aub hou die discussie buiten dit topic). Echter wel met de 803 vergeleken en ik kende een aantal andere speakers ook al. Ik ben zelf gewoon erg gecharmeerd van de B&W sound, dus na 604's is een 804 de logische stap voor mij.
Tja, de center is inderdaad erg groot. Een optie is om de bijpassende stand te kopen, maar dan komt ie te ver naar voren. Andere optie is een andere tv kast en hem eronder te plaatsen (en schuin omhoog). Dan moet echter de tv een stuk hoger wat ik niet zo leuk vind.
Dus ... ik denk de enige goede optie is een ander meubel en de TV dan maar wat hoger en de center eronder. Alleen oppassen met de salon tafel, die zit er dan een beetje voor.
Ik wil geen PJ omdat ik niet zo'n bak boven m'n hoofd aan het plafond wil hebben. Voorlopig heb ik daar ook geen geld voor. Als ik het geld wel zou hebben dan doe ik eerder een backprojectie tv of een plasmascherm (of lcos).
Die kevlar units zijn echt mooi gedaan. D'r zit ook een stel schroef op de achterkant, maar daar moet je afblijven
Anyway ... eerst sparen voor een setje 805's