Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.536 views sinds 30-01-2008

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 13426 schreef op 18 June 2003 @ 14:44:
Je verwijt me dat ik meteen een oordeel vel over die Sony, terwijl je zelf net hetzelfde doet over de Marantz ?
Waar verwijt hij jou iets dan? En hij zegt dat de Marantz hem personlijk niet bevalt....hij velt geen oordeel voor een ander, zie dit:
Het gaat hier echter nog steeds over smaak. Beter is niet echt een goede benaming lijkt mij.

Ik ben misschien wel een van de enigste die hier rondloopt die echt niet te spreken is over het geluid van de Marantzen.
En jij zegt gewoon keihard zonder beargumentering dat je voor hetzelfde geld beter geen Sony kan kopen maar een Marantz of Harman Kardon of Denon, zie dit:
Anoniem: 13426 schreef op 18 June 2003 @ 10:39:
Voor het geld van die Sony STR DB 1070QS koop je beter een Marantz, Denon of HK.
....moest me ff inmengen........

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

En daarom is die discussie volledig zinloos en zijn "welke moet specifiek ik kopen" topics niet de bedoeling (en verboden :o) en is deze discussie gewoon zinloos en gaan we weer ontopic verder babbelen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Anoniem: 13426
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tsja, zinloze discussie idd, zeker als mensen maar de helft van je post lezen en dan al een reply gaan neerpoten.

Maareuh om ff offtopic te blijven: Ik ga dit weekend eens met mijn Marantz SR6300 luisteren naar 604', CMD's en zelfs een N805, zal een uitgebreid verslagje van mijn ervaring daarvan neerschrijven hier :P

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 13426 schreef op 18 juni 2003 @ 17:49:
Tsja, zinloze discussie idd, zeker als mensen maar de helft van je post lezen en dan al een reply gaan neerpoten.
Het spijt me heel erg, maar nog heeeeel ff een reply omdat ik niet wil lijken op iemand die zomaar een eind weg begint te tikken na een aantal regels gelezen te hebben......:

Als ik alleen het eerste deel van je post quote wil dat niet automatisch zeggen dat ik de rest niet gelezen heb, maar (in dit geval) dat dat deel voor mijn reactie niet van belang is. Bovendien had JvS zijn commentaar al gegeven op dat tweede deel. Voor de rest no hard feelings enzo. ;)

En nog even over het nutteloos zijn van zo'n discussie: als zo'n discussie gaat van "die is beter, want.....en dan wat onzin" dan is het inderdaad een nutteloze discussie. Maar als het gaat zoals Play het doet, dus het beschrijven van zijn ervaring met o.a. ongedefinieerd laag naar zijn mening dan kan de discussie wel nuttig zijn omdat mensen dan misschien naar een luistersessie gaan met een aantal punten waar ze even op kunnen letten. Dit zijn namelijk vaak net van die punten die je in een 'vlugge' luistersessie niet meteen hoort, maar die je na een aantal weken gaan opvallen.....maar dan heb je hem al gekocht. Als je nu bepaalde ervaringen van mensen leest (in de vorm van die "discussie") kan je 'gerichter' gaan 'luisteren' en dat kan soms toch wel helpen.

Anoniem: 37864

Het geldt voor apparatuur in de normalemensenprijsklasse wat minder, maar ook daar kan je vaak wel regelen dat je een apparaat een paar dagen thuis op proef kunt hebben; dan heb je wel gelegenheid om 't thuis op je eigen setje uit te proberen en met je eigen muziek uitgebreid te luisteren...

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

jongens, open anders even een eigen topic, dit is een showtopic.

Anoniem: 48051

Ik heb antwoord op mijn vraag. Het ging meer om de vraag of het niet zonde is om zulke dure speakers aan een respectievelijk goedkope amp te hangen. En dat is dus nu helemaal duidelijk.

Smaak blijft wat anders Joost en daar doelde ik ook niet op :)

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 21:09
Zojuist een Sony htp-1700 setje gekocht bestaande uit de NS-330 dvd speler, STR-SL5 receiver en de SA-VE535SH speaker set.

En ik moet zeggen dat het best lekker klinkt. Vonden de buren ook btw :P

[Voor 37% gewijzigd door The Druid op 19-06-2003 07:45]

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

offtopic:
[quote]The Druid schreef op 19 June 2003 @ 07:33:
Zojuist een Sony htp-1700 setje gekocht bestaande uit de NS-330 dvd speler, STR-SL5 receiver en de SA-VE535SH speaker set.

En ik moet zeggen dat het best lekker klinkt. Vonden de buren ook btw :P[/quote]

Over ontopic blijven gesproken 8)

Ik zie geen pics of specs EDIT: van thuis! :P

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 48051 op 19-06-2003 10:46. Reden: van thuis :P]

Anoniem: 37864

offtopic:
Ik zie geen pics of specs :P
Onderstreepte woorden zijn meestal links :+

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:43

Pelle

🚴‍♂️

Pelle schreef op 15 June 2003 @ 16:13:
Moet alleen nog wel terug met die receiver :'(
Bij switchen tussen surroundmode of input of mute, klinkt er een bizarre knal door m'n linker frontspeaker... bij het uitschakelen van de speakers gaat er dus iets mis, misschien dat er een relais ofzo kapot is :?
Net terug geweest naar Correct, kreeg gewoon een nieuwe mee... problem solved :)

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zijn er mensen die zelf hun speaker-steuntjes gemaakt hebben ? Voor van die grote speakers (meestal fronts) is het uiteraard niet nodig, maar wat gebruiken jullie voor de rears (geen ophanging aan de muur en geen gekochte dingen)

• rmels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik heb ooit eens deze dingen in elk gedraaid, kost niets en werkt wonderbaarlijk goed:

http://www.audiofriends.n...s/accessoires/page16.html

Op het gebied van staal heb ik het bij de fabrieks spullenboel gehouden.

rmels

Anoniem: 62484

Van de week heb ik de Marantz SR-7200 gekocht in Duitsland. Volgende week pics hier alvast een voorproefje:

http://www.audioenz.co.nz/2002/Images/marantz_sr7200.jpg

kewle remote:

http://www.audiorevolution.com/gifs/marantzsr7200/marantz_remote.gif

- 6.1 receiver met +/- 100 watt aan 8 ohm per kanaal
- DPLII, DD-ex, DTS-es etc..
- multizone

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 22:14
receiver is eindelijk binnen de sony 1080qs
en de speakers 4 maal B&W 601s3
center B&Wlcr60s3
sub B&W 650
nu nog alles afregelen met de db-meter en een tegel voor onder de sub zoeken
en de vibrapods eronder gooien
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=161886
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=161887
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=161889
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=161890

Netjes! :9 Alleen zou ik de fronts wat verder uit elkaar zetten. Spullen op de tv en center. :'( .

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38
Niet veel ruimte of ze veel verder uit elkaar te zetten denk ik... maar mooi!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Duncan_R
  • Laatst online: 26-05 12:28

Duncan_R

www.motor-forum.nl

In deel 1 stonden ze ook al maar aangezien ik inmiddels nieuwe luidsprekers heb nog maar een keer :
Mijn HT :

http://members1.chello.nl/~t.arends1/ht/kamer.jpg
http://members1.chello.nl/~t.arends1/ht/speaker.jpg
http://members1.chello.nl/~t.arends1/ht/centre.jpg
http://members1.chello.nl/~t.arends1/ht/sub.JPG
http://members1.chello.nl/~t.arends1/ht/rear.jpg
http://members1.chello.nl/~t.arends1/ht/sound.jpg
http://members1.chello.nl/~t.arends1/ht/dual.jpg

specs :
TV : JVC AV-28WH3EP
DVD : Philips DVD612 (regiovrij)
Amp : Onkyo TX-DS484
Speakers front : Mordaunt short 906
Speaker centre : Mordaunt short 905
Speakers rear : Flix 1 surround (tot ik weer geld heb voor de MS rears)
Subwoofer : Audio Pro Evidence
Remote : Philips Pronto RU-940
Kabels : allemaal van de ixos silver line

en vergeet die sony pick-up, dat is tegenwoordig een Dual

[Voor 3% gewijzigd door Duncan_R op 19-06-2003 21:21]

• MasterMaceMichu
  • Laatst online: 20:26
Heee......MS-en....Hoe bevallen ze? Waarom heb je niet die incl. subwoofer genomen?

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ik heb ze nu 1 middag staan , ze staan dus nog in te spelen maar ze bevallen prima. Die 908 vond ik wat overkill aangezien ik ook al een sub heb staan en ik dus al meer dan genoeg bas heb. ook staan ze zoals je ziet tegen een houten schot dus gaat het als een gek resoneren.

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Die Mordaunt-short schijn je veel tijd te moeten gunnen voor het inspelen, met name vanwege de alu conussen.

• marz01
Anoniem: 62484 schreef op 19 juni 2003 @ 20:33:
Netjes! :9 Alleen zou ik de fronts wat verder uit elkaar zetten. Spullen op de tv en center. :'( .
uhh tsja dit is voorlopig het maximaal haalbare anders moet het dressoir en de spiegel verplaast worden, maar denk niet dat het vrouwtje dat goed gaat vinden
dus ik laat het voorlopig zo hangen totdat plasma t's goedkoper worden dan gaat de spiegel boven de bank

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Scarp schreef op 19 June 2003 @ 21:35:
Die Mordaunt-short schijn je veel tijd te moeten gunnen voor het inspelen, met name vanwege de alu conussen.
Bij staffhordt zeiden ze 24 uur, het leven is zwaar ;)

• Scarp
  • Niet online
Gewoon de hele avond aanlaten staan en dan rustig in een weekje ofzo inspelen :)

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ze staan al vaaf een uur of 4 op laag volume vanalles te spelen

Anoniem: 50944

Waarom zo je best doen? Tijdens normaal gebruik zullen ze langzaam aan wat soepeler worden. Het is niet zo dat je er dan niet bepaalde muziek op mag spelen.

Maar ik heb weleens gehoord dat ze pas na een half jaar ofzo niet meer veranderen van geluid (je praat dan wel over minime verschillen)

inspelen daar heb ik nog nooit effect van gehoord. Ik heb die hele MS set een keer goed beluisterd bij stafhorst. Klinkt allemaal best aardig maar het zullen mijn speakers niet worden. Ze zien er wel heel erg vet uit.

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ik vond ze zelf lekker klinken dan de B&W's van 279,- ze gingen wel niet zo laag als de B&W maar ik vond ze strakker spelen en ik heb een sub dus......

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Scarp schreef op 19 juni 2003 @ 21:39:
Gewoon de hele avond aanlaten staan en dan rustig in een weekje ofzo inspelen :)
je mag ze ook gewoon hard zetten hoor :D. Het is geen nieuwe auto uit 1985 ;)

ik vond de stemmen vrij dun. Het hoog vondt ik ook niet mooi maar ja ik ben een beetje spoiled met m'n foster band tweeters. Ik vond ze wel heel direct klinken.

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Het is voor mij toch al weer een fikse verbetering tenopzichte van mijn jbl speakers die ik had. Deze geven alles toch echt wat strakker weer

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb dinsdag een nieuwe DV-4300 van Correct gehad en mn display is nu helemaal o.k. gelukkig. Helaas is de DVD speler veelste nauwkeurig voor mijn thuisgebakken CD'tjes :( Je hoort duidelijk dat het gekopiëerd is (soms harde tikken, dan wat zacht gekraak)

Meer mensen die hier last van hebben? (en jaaaaaa, ik moet eigenlijk origineel kopen :D) En eventueel oplossingen die ik kan proberen? Audio CD-R's bijvoorbeeld?

Anoniem: 74112

waar is men post naartoe?

ik had hier een paar vraagjes gesteld...

• Dr. Strangelove
Heb ik nog nooit gehad, tikken of gekraak in CD-Rs... niet in mijn DVD speler (Philips 963SA) of CD speler (Arcam CD72). Beide spelers hebben echter ook weinig moeite met krassen etc.

• marz01
op mijn receiver (sony 1080)zit een uitgang voor een 220v stekker is het verstandig om hier mijn sub (B&W 650) op aan te sluiten zodat als ik de receiver aan/uit zet de sub mee gaat??
of gaat dit ten koste van vermogen van de receiver en kan ik hem dus beter gelijk op een verdeeldoos gooien waardoor die altijd stand-by blijft staan en bij een inkomend signaal aangaat??

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 74112 schreef op 19 June 2003 @ 23:41:
waar is men post naartoe?

ik had hier een paar vraagjes gesteld...
die had ik weggehaald omdat het offtopic is en omdat het een 'wat moet ik kopen' vraag is. Niet de bedoeling hier en dit is ook niet de bedoeling. Ontopic verder dus weer :).

• Niet online
marz01: Dat doe je best niet, zo een stekker is meer bedoeld voor een kleins aan te sluiten (een lampje of desnoods een CD/DVD speler) wat meestal max 100watt trekt. Een sub is echt wel teveel.

• Blizard
  • Niet online
rmels schreef op 19 June 2003 @ 18:47:
Ik heb ooit eens deze dingen in elk gedraaid, kost niets en werkt wonderbaarlijk goed:

http://www.audiofriends.n...s/accessoires/page16.html

Op het gebied van staal heb ik het bij de fabrieks spullenboel gehouden.
Staal ? Als ik het goed zie zijn die dingen van steen en wegen dus gigantisch veel ?! .. :/ ..
Thanks 4 tha tip, ga strax ff langs de gamma ...

• rmels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Hehe, ik bedoel dat ik deze stenen gevallen wel heb durven bouwen. De huidige stands die ik heb zijn van staal, die heb ik gewoon compleet gekocht. Maar de stenen zijn eigenlijk mooier, die trillen absoluut niet !

rmels

• Scarp
  • Niet online
marz01 schreef op 19 June 2003 @ 23:43:
op mijn receiver (sony 1080)zit een uitgang voor een 220v stekker is het verstandig om hier mijn sub (B&W 650) op aan te sluiten zodat als ik de receiver aan/uit zet de sub mee gaat??
of gaat dit ten koste van vermogen van de receiver en kan ik hem dus beter gelijk op een verdeeldoos gooien waardoor die altijd stand-by blijft staan en bij een inkomend signaal aangaat??
Zoals melvin zei, sluit daar hooguit een dvd of cd speler aan, maar niets qua versterking. Controleer in je handleiding hoeveel watt die uitgang aankan.
Overigens gaat je 650 zelf in slaapstand als er geen signaal meer komt. Hij verbruikt dan vrij weinig.

[Voor 8% gewijzigd door Scarp op 20-06-2003 15:54]

Wie maakt er overigens gebruik van actieve koeling voor zn amp. Ik heb altijd het idee dat mijn receiver het te warm krijgt omdat ie aan de bovenkant slechts 3 cm ruimte heeft. Aan weerskanten heeft hij wel zat ruimte.
Maar als ik lang en op hoog volume speel dan wil de PROTECTOR d'r nog wellis opspringen.

Zijn hier kleine fans voor die ik kan monteren in mn kast? Ik heb wel bij de bouwmarkt gekeken maar die bieden niet echt veel uitkomst.

Aangezien het Centrale HT topic dicht is vraag ik het maar even hier. Om er nou een nieuw topic voor te gaan openen :)

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 48051 op 20-06-2003 16:06]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Anoniem: 48051 schreef op 20 juni 2003 @ 16:04:
Zijn hier kleine fans voor die ik kan monteren in mn kast? Ik heb wel bij de bouwmarkt gekeken maar die bieden niet echt veel uitkomst.
Zulk soort fans zul je eerder bij elektronica handels dan bij bouwmarkten vinden lijkt me :) (om te kijken of het bestaat wat je zoekt zou je es op www.conrad.nl kunnen kijken)

[Voor 12% gewijzigd door ACM op 20-06-2003 16:25]

Anoniem: 71895

patsers:D wil ik ooooook

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is een offtopic discussie, fans kan je kopen bij winkels die fans verkopen.
Over hete versterkers (niet alles hoeft ingrote topics hoor :o)
[search=versterker koelen]

:)

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Het spijt me heel erg dat ik dit ga zeggen JvS, maar overdrijf je nu niet een heeeel klein beetje? In principe is alles dat niet voldoet aan "Post hier foto's en specs van je home-cinema!" off-topic gepraat en dus zouden alleen posts zoals bijvoorbeeld die van Duncan_R hierboven voldoen aan on-topic posten. En waar ga je dan de grens trekken? Ik bedoel....het gaat er toch om dat zijn HT-receiver zo warm wordt? Dan kan er bijvoorbeeld gezegd worden: "maakt niet uit joh....is ie voor gemaakt". Of misschien post iemand wel pics van een Amp waar ie zelf fans in gebouwd heeft.

[Voor 37% gewijzigd door zimbab op 20-06-2003 20:42]

Hehe, JvS houd niet zo van "Het Grote Topic" topics. Hij heeft ze liever klein. :)

Geef ik hem geen ongelijk in, in dit topic ga je dat nooit meer terug vinden en het is in feite een searchvraag. Heeft ook wel weinig fantasie, wat zit er nou in elke computer? Juist een fan, rara waar je die dan haalt. ;)

O gaat een beetje offtopic dit, dus dat ook deze discussie offtopic is hoeft niet door iemand herhaald te worden. :P

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 20-06-2003 17:52]

• Dr. Strangelove
Ik denk dat er een verwarrende trend gezet wordt door posts die niet helemal on-topic zijn weg te halen. Het gebeurd nl. vaak dat er een nieuw topic dichtgegooid wordt met de boodschap 'post dit maar in het Grote XXXXXX topic'. Lekker duidelijk wordt het nu op GoT als er sommige moderators zijn die andersom denken.

Daarbij moet je consequent zijn: hoeveel posts op de 38 pagina's die dit topic rijk is (waarvan ik 99% met interesse heb gelezen) zijn off-topic volgens de standaard die JvS nu hanteert? Een hele hoop.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

'post dit maar in het Grote XXXXXX topic'.
Dat gebeurt als het goed is niet meer, een van de dingen waar ik ook erg tegen ben. Grote topics zijn bijzonder slecht voor de informatie database. Ik moedig liever mensen aan een eigen topic te openen (maar dan wel volgens de "eerst zoeken, ook zelf nadenken en aangeven wat je gedaan hebt" policy ;)), dat werkt beter, voor de user zelf en voor het forum en toekomstige zoekende mensen :).

• Niet online
Btw, tis mijn topic dus ik zeg wat ik wil :P

Paulus, een 12cm fan op 220v (verkrijgbaar bij elke electroboer) achteraan je receiver zetten die over de receiver heen naar voren blaast. Zoiets ben ik hier aant bouwen nu, maak hem gewoon vast aan het tv meubel.

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ey, tis mijn forum ja? :(
:P

Perfect dankjullie wel ;)
Ik zal jullie op de hoogte houden.. in een topic.. weet nog niet welke O-)

• Anthrax|IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Anthrax|IA

electronica op mijn site

leg gewoon een ventilator bovenop de amp , en laat hem de warme lucht naar boven blazen.
Das het best om te koelen , maar mooi is anders

Mijn HT- site !

• Blizard
  • Niet online
Nog een klein vraagje tussendoor, ik zou graag m'n tv als center gebruiken, hoe kan ik deze dan aansluiten op de receiver ? Heeft deze de mogelijkheid om via tulp-stekkertjes output te geven, of kan deze enkel naar luidsprekers ?

Anoniem: 30670

Uerhmmm kom hier niet vaak maare ff een kleine tipje wat volgens mij wel wat mensen al weten maar toch.
Als je een 300watt mosfet subwoofer heb van REL of iets dergelijks in de geest wat zoveel trilvermogen geeft...
Zet die dingen nou niet naast je Rack. M'n denon 5000 dvd speler was helemaal over stuur doen we Armagaddon voor de zoveelste keer keken. En wij maar ons afvragen waarom die dvd happerde... DVD schoon check blabla... Herrinerde me eens dat de sub heel strak stond af gesteld maar wel hard stond in de volume en had verplaast voor ruimte te maken voor de alle kijk-gasten... M'n Rack op wieletjes trilde vrolijk mee met al lage tonen...
Iemand dit al eerder gehad???

• Scarp
  • Niet online
Vanmorgen naar de winkel geweest om m'n speakers op te halen. Precies om 10 uur was ik er ... afrekenend, in de auto gedaan en naar huis gereden. Paste wel in de auto (fiat punto), maar toch kleine schade in de auto (speakers zijn onbeschadigd).

In de dozen ... HTM1 is groter dan verwacht.
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000245.JPG

Daar staan ze dan, beide 804's en een HTM1. De tv is een 32" breedbeeld, die is mini vergeleken met de center.
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000247.JPG

Een closeup van de 804 in de blue-eyes manier op de foto :)
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000246.JPG

De eerste indruk: ik heb nog maar ff geluisterd, maar nu ben ik zwaar onder de indruk. Bas is strakker en minder prominent dan bij m'n 604's. Ik hoor details (gitaar aanslagen bij Joe Satriani) die ik voorheen nooit heb gehoord. Nu nog ff een poosje lekker laten inspelen.
804's zijn echt een gigantisch stuk slanker dan 604's, dat waren echt joekels.

Anyway ... ik ben helemaal in m'n nopjes, nu op naar de 805 rears !

Anoniem: 26274

Woei! netjes :)
Die center ziet er wel huge uit :) Gefeliciteerd..

• Scarp
  • Niet online
Center is ruim 20 kg en bijna net zo breed als de tv, dus echt wel huge. Echter hij klinkt geweldig, van wat ik er al van gehoord heb. Eerst paar uur schijnt ie niet goed te klinken, maar ik vind het nog wel meevallen.

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Het zal inderdaad fantastich klinken, maar die center vind ik dus echt niet om aan te zien op die TV. Sorry dat ik het zeg. Wat wel mooi zou zijn is een mooi meubel in het midden en dan de center daar op en een projectieschermpje (of 40" LCD ofzo) erachter. De eventuele tv dan wat kleiner en ergens anders zetten. Maar volgens mij wilde je per se geen projector of wel?

En nog een vraagje....heb je die speakers uberhaupt wel vergeleken en zo ja met wat dan?

[Voor 12% gewijzigd door zimbab op 21-06-2003 13:37]

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10-2022
Wow! echt waanzinnig dat set van jou Scarp!
ik durf het bijna niet te vragen maar wat betaal je voor een 804 front?

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

kan je gewoon vinden op internet he ;)

Scarp, dat zijn echt prachtige speakers, die drivers zijn zoo mooi. Hoe die mooie gele kevlar driver in de baffle is geintegreerd...subliem!

Maar idd, die center op de tv ziet er echt niet uit. Met zo'n mooie en grote center kan dit echt niet. Maar jou kennende ga je daar nog wel wat moois voor verzinnen. :)

Vette speakers scarp! die center is idd grooot. Nu is het tijd voor een plasma of idd een projector...:)

• Scarp
  • Niet online
Prijzen zijn inderdaad gewoon op bwspeakers.com te vinden. Uiteraard moet je de goede dealer vinden die er flink wat afhaalt.

Ik heb geen direct vergelijk met een hoop andere speakers gedaan. Ik wilde zelf aan m'n principe voldoen door niet uitgebreid te gaan luisteren bij een nederlandse winkel en dan vervolgens in duitsland te kopen (ps. dit is geen uitnodiging om die discussie weer opgang te helpen, dus aub hou die discussie buiten dit topic). Echter wel met de 803 vergeleken en ik kende een aantal andere speakers ook al. Ik ben zelf gewoon erg gecharmeerd van de B&W sound, dus na 604's is een 804 de logische stap voor mij.

Tja, de center is inderdaad erg groot. Een optie is om de bijpassende stand te kopen, maar dan komt ie te ver naar voren. Andere optie is een andere tv kast en hem eronder te plaatsen (en schuin omhoog). Dan moet echter de tv een stuk hoger wat ik niet zo leuk vind.
Dus ... ik denk de enige goede optie is een ander meubel en de TV dan maar wat hoger en de center eronder. Alleen oppassen met de salon tafel, die zit er dan een beetje voor.

Ik wil geen PJ omdat ik niet zo'n bak boven m'n hoofd aan het plafond wil hebben. Voorlopig heb ik daar ook geen geld voor. Als ik het geld wel zou hebben dan doe ik eerder een backprojectie tv of een plasmascherm (of lcos).

Die kevlar units zijn echt mooi gedaan. D'r zit ook een stel schroef op de achterkant, maar daar moet je afblijven :)

Anyway ... eerst sparen voor een setje 805's :)

Anoniem: 26274

Scarp schreef op 21 June 2003 @ 14:01:
Prijzen zijn inderdaad gewoon op bwspeakers.com te vinden. Uiteraard moet je de goede dealer vinden die er flink wat afhaalt.

Ik heb geen direct vergelijk met een hoop andere speakers gedaan. Ik wilde zelf aan m'n principe voldoen door niet uitgebreid te gaan luisteren bij een nederlandse winkel en dan vervolgens in duitsland te kopen (ps. dit is geen uitnodiging om die discussie weer opgang te helpen, dus aub hou die discussie buiten dit topic). Echter wel met de 803 vergeleken en ik kende een aantal andere speakers ook al. Ik ben zelf gewoon erg gecharmeerd van de B&W sound, dus na 604's is een 804 de logische stap voor mij.

Tja, de center is inderdaad erg groot. Een optie is om de bijpassende stand te kopen, maar dan komt ie te ver naar voren. Andere optie is een andere tv kast en hem eronder te plaatsen (en schuin omhoog). Dan moet echter de tv een stuk hoger wat ik niet zo leuk vind.
Dus ... ik denk de enige goede optie is een ander meubel en de TV dan maar wat hoger en de center eronder. Alleen oppassen met de salon tafel, die zit er dan een beetje voor.

Ik wil geen PJ omdat ik niet zo'n bak boven m'n hoofd aan het plafond wil hebben. Voorlopig heb ik daar ook geen geld voor. Als ik het geld wel zou hebben dan doe ik eerder een backprojectie tv of een plasmascherm (of lcos).

Die kevlar units zijn echt mooi gedaan. D'r zit ook een stel schroef op de achterkant, maar daar moet je afblijven :)

Anyway ... eerst sparen voor een setje 805's :)
en daarna? je tv zeker?

• Scarp
  • Niet online
M'n TV is prima nog. 4 jaartjes op de klok en doet het goed.

• Scarp
  • Niet online
Closeup van de kevlar conus:
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000248.JPG

De kevlar conus is gespannen ofzo, aan de achterkant heb je dit ding:
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000249.JPG

WBT terminals:
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000250.JPG

Kap van de center erop, op zich nog steeds een groot ding, maar het lijkt iets beter. Maar goed, ik maak me niet zo druk erom. De LCR600 was ook niet echt klein en daar was ik ook aangewend. Gelukkig zien de 804's er mooier uit zonder kappen dan Sorrento kleur 604's (dat grijs vind ik eigenlijk best lelijk).
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000251.JPG

Zijkant van de TV. De center steek een stukje naar achter uit, maar het valt mee. Staat redelijk stevig.
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000252.JPG

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:20
He Scarp, echt onwijs mooie speakers man!!! Zou inderdaad nog wel een oplossing voor je center verzinnen, want dit is een beetje minder. Nu zijn we alletwee blij met onze nieuwe speakers :). Veel plezier ermee!!!

Scarp, die andere 2 conussen zijn toch ook van kevlar? Zwart dan wel.

Als je zo'n mooie constructie ziet ga je als boxenbouwer toch wel even achter je oren krabben.

Zo, mooi, die ronding, die afwerking, die drivers, die terminal. :9

• Scarp
  • Niet online
Die zwarte zijn ook een speciale combinatie van papier en kevlar dacht ik. Zien er ook zeer mooi uit.

Ja, die nautilus serie speakers zijn erg mooie speakers, veel gekopieerd ook. Je ziet veel van die tweeters er zo boven nu en ook van die rondingen.

Echt een enorme verbetering tov 604, alhoewel 604's ook mooi klinken.

• marz01
echt mooie speakers man :9~ (ik vindt het grijs van de 600 serie trouwens wel mooi maar mijn interieur is ook grotendeels grijs :) )
maar hoe staan je speakers nu?? direct op die granieten tegels ??eerst op spikes>>tegel>>rubber??
en is de tegel nu niet te licht voor deze speaker??( en zet je speakers eens in het midden van de tegel ;)

• Scarp
  • Niet online
Nee, ze staan op rubberen tegels, van die stoeptegels voor blinden.

Dit is vanwege m'n buren ...

De bedoeling is om granieten tegels te krijgen, die op iets van vibrapods komen. Maar goed, dat moet nog eens geregeld worden, misschien zelfs een kans om tegels te regelen die gevormd zijn naar de vorm van de speaker.

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Scarp schreef op 21 June 2003 @ 17:34:

Ja, die nautilus serie speakers zijn erg mooie speakers, veel gekopieerd ook. Je ziet veel van die tweeters er zo boven nu en ook van die rondingen.
Laten we het er op houden dat het met de Nautilus serie in ieder geval populairder is geworden.........ik bedoel...nu doe je het net voorkomen alsof B&W het uitgevonden heeft met de Nautilussen.....tweeters bovenop waren er al en rondingen ook.
Anoniem: 50944 schreef op 21 June 2003 @ 17:27:
Scarp, die andere 2 conussen zijn toch ook van kevlar? Zwart dan wel.

Als je zo'n mooie constructie ziet ga je als boxenbouwer toch wel even achter je oren krabben.

Zo, mooi, die ronding, die afwerking, die drivers, die terminal. :9
Ze zijn zeker weten onwijs mooi, maar doe het zelf werk kan ook wel mooi zijn. Het afwerkingsniveau is meer een kwestie van erg veel geduld, de terminal kan makkelijk zo mooi gekocht worden voor DIY en nog wel mooier. De drivers kun je niet kopen, maar er zijn zat alternatieven die er niet voor onder doen, en ook nog wel mooiere. De ronding is nog wel het moeilijkste van alles.....als je het tenminste uit 1 stuk wilt (en dat wil je) en niet met allemaal van die losse laagjes.
Scarp schreef op 21 juni 2003 @ 17:57:
misschien zelfs een kans om tegels te regelen die gevormd zijn naar de vorm van de speaker.
Dat is inderdaad echt het allermooiste...

[Voor 9% gewijzigd door zimbab op 21-06-2003 18:06]

• Scarp
  • Niet online
Het zijn WBT terminals, dus die zijn wel te koop. Dat ronde hout doet B&W niet zelf. Dat is uitbesteed aan een gespecialiseerd hout bewerkings bedrijf.

Overigens, heb je gelijk ... B&W zal die dingen niet allemaal hebben uitgevonden, maar ze hebben het zeker populair gemaakt.

Die tegels hoop ik echt te kunnen kopen ... maar is ff afwachten.

Ik ga het ook steeds meer als een uitdaging zien, voor dat ronde heb ik wel een idee, alleen die bovenkant, dat is echt specialisten werk.

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Je bedoelt die uitsparing voor de tweeter?

http://www.bwspeakers.com/images%5CtechnicalFeature%5Cimages%5Ctweeter_on_top_large.jpg

Nou die bolling aan de bovenkant heb ik al moeite mee denk ik. Wat voor frees heb je daar wel niet voor nodig? Of maken ze dat met een mal en flexibele laagjes hout?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
* gitaarwerk drools at 804

[Voor 20% gewijzigd door gitaarwerk op 21-06-2003 19:33]

Ontwikkelaar van Gleamy

• Scarp
  • Niet online
Ziet eruit alsof ze meerdere lagen hout hebben en dan op een goede manier die holling eruit hebben gehaald. Daarna goed aflakken
http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000254.JPG

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lijkt me iets dat een automatische frees prima kan uitvoeren.

• Anthrax|IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Anthrax|IA

electronica op mijn site

@Scarp

Kan je daar aan regelen ?
Aan dat grijs 'ding' op de achterkant van de kevlar?

Mijn HT- site !

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 21:41
Die 804's zien er zeker sehr geil uit jah ;) Wou dat ik dat kon betalen :D Binnenkort wel van plan eens op zoek te gaan naar B&W 602's, vind ik persoonlijk wel erg nice en zijn ook niet zo heel duur voor wat je ervoor terug krijgt.

ook nog ff paar pics van mijn nieuwe aanschaf, de marantz sr-4300

http://members.home.nl/violator/IMG_0261.jpg

http://members.home.nl/violator/IMG_0263.jpg

fotoblog

Juist dat was ook mijn gedachte. Het gaat mij trouwens voornamelijk over de gehele bovenkant, ik zal toch geen tweeter on-top gebruiken.

Nu nog een automatische frees scoren :/ ;)

Bij de ASW850 is de vorm duidelijker te zien. Ik denk trouwens niet dat ze dit gefreesd hebben, die bolling is gewoon te groot, eerder met lamineren oid gemaakt.

http://www.bwspeakers.com/images/SpeakerModel/images/ASW_850/large_ASW850_cherry_Off.jpg

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Anoniem: 50944 schreef op 21 June 2003 @ 19:58:
Bij de ASW850 is de vorm duidelijker te zien. Ik denk trouwens niet dat ze dit gefreesd hebben, die bolling is gewoon te groot, eerder met lamineren oid gemaakt.
Ik bedoel ook niet zo'n klein handmatig dingetje hoor :)

Als ik zie wat ze aan metaal-/plasticbewerking kunnen met frezen dan verwacht ik dat vrijwel hetzelfde ook met hout kan. En dan maakt de grootte van de bolling erg weinig uit :)

Magoed, het kan ook best een combinatie zijn hoor van het een en ander aan laminaat en dat bijwerken. Stuur ze bij B&W een mailtje of je langs mag komen in de fabriek en je weet het :P

• Scarp
  • Niet online
Hehe ... bij B&W een tour in de fabriek krijgen is nagenoeg onmogelijk. Op een ander forum (waarbij de mod een B&W fanaat is en een set 802's heeft) hebben ze het geprobeerd, maar alleen al het woord tour roepen en ze zeggen al nee. Dus dat kan je vergeten.
Voor de houtbewerking moet je bij de toeleverancier zijn van B&W, want dit soort houtbewerken doen ze niet zelf. Blijft overigens best aardig vakwerk :)

Anthrax: nee, daar kan je niets aan afstellen. Ook moet je er gewoon afblijven ... grootste voordeel van zo'n tweeter bovenop is dat een vriendin/vrouw er geen planten op kan zetten :P (overigens heb ik wel een knuffelbeest die m'n vriendin me gegeven heeft op de center gelegd).

Ik zit ook meer te denken aan de dikte van het hout, je zal wel een heele dikke (indien recht) plank moeten hebben wil je deze bolling eruit halen.

B&W besteed z'n bouwwerk uit, maar dat is natuurlijk geen excuus om dáár eens een keertje rond te kijken :)

Welke tweaker werkt daar en neemt me een keer mee? :P

edit:
Scarp, je post te snel :( of ligt het aan het feit dat ik een typvinger mis :?.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 21-06-2003 20:15]

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Ik zou die hele bolling aan de bovenkant lekker laten zitten. Vind ik niet echt mooi als er geen tweeter op komt (wat ik ook niet had verwacht ofzo hoor). Het mooiste is nog zoals Sonus Faber het heeft wat mij betreft...met van die mooie teak-houtdelen. Veel handwerk ook uiteraard bij die Italianen......... http://www.hifi-notes.com/sonusfaberamatifabrikage-nl.htm

[off-topic]PLay: Ik zie net op zo'n plaatje bij hen dat hun wisselfilter helemaal loaded zit met Mundorf-producten en ook de Nul-Ohm-spoel als ik het goed zie........[/off-topic]

[Voor 27% gewijzigd door zimbab op 21-06-2003 21:15]

Oef, Sonus Faber. Dat filter ook, gieten ze even vol met 6 klio teer of wat het ook is.

Maar die ronding vind ik erg mooi passen bij de rest van het ontwerp, dat wil ik ook kunnen! :)

edit: je doelt op die polsdikke elco's? ;)

Ik kan er geen wijs uit worden dit stukje handwerk gaat boven me pet.

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 21-06-2003 20:26]

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 50944 schreef op 21 June 2003 @ 20:25:
Oef, Sonus Faber. Dat filter ook, gieten ze even vol met 6 klio teer of wat het ook is.
.
Hars is dat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Net gevonden op de B&W site.

Quote uit info van de 804:
The graceful curves of the cabinet are skilfully moulded layer by layer
Niks geen frees dus. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Maar het _kan_ wel met een frees hoor, zo'n bolling :P

't Is waarschijnlijk beter (voor een speaker iig) om het zo te doen, magoed :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Zo'n holling kun je op een cnc kotterbank wel voor elkaar krijgen. Maar het kan natuurlijk ook met een beitel en veel schuren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appie
  • Laatst online: 23-05 23:04

Appie

F1RST Racing

Damn mooie setjes komen hier voorbij floepen. Ik heb btw nog een vraagje. Heb laatst ook zo'n mooie marantz sr4300 aangeschaft en was nu aan het kijken naar boxen. In hoeverre is het schadelijk om hier 4 ohm boxen aan te sluiten? (volgens manual kan de marantz 6-8ohm zelf leveren). Welke voor- / nadelen kleven hieraan? Wat zouden evt. gevolgen zijn. Middels de search kom ik op tegenstrijdige verhalen aan, vandaar dat ik het de experts hier maar vraag.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

er is een DVD beschikbaar over de Nautilus serie, van B&W, een ex collega van mij is bij B&W geweest en heeft eea gezien daar en die dvd meegekregen. Daar staat een hoop van het productieproces op, het zijn idd allemaal losse laagjes hout (stuk of 20) die op e;laar gelijmd zijn.

De 805 is em blijft mijn schatje en als ik een center zou kopen, zou ik toch voor de htm2 gaan, compacter en echt een meer dan schitterende center. Mooi los laag dat behoorlijk diep doorloopt (zo tot 45Hz, meer dan diep zat voor een center).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
ViolatoR schreef op 21 June 2003 @ 19:56:
Die 804's zien er zeker sehr geil uit jah ;) Wou dat ik dat kon betalen :D Binnenkort wel van plan eens op zoek te gaan naar B&W 602's, vind ik persoonlijk wel erg nice en zijn ook niet zo heel duur voor wat je ervoor terug krijgt.

ook nog ff paar pics van mijn nieuwe aanschaf, de marantz sr-4300
Hé, ik heb dezelfde speakers in m'n kamer staan, maar wanneer ik er zware bassen door laat ronken (bv THX-intro) zonder al teveel hoge tonen dan heb ik wel eens de indruk dat de tweeter (of iets anders ?) meetrilt, .. niet echt aangenaam om naar te luisteren. Het zijn zeer fijne luidsprekers voor wat ze maar kosten, maar toch niet echt _super_ :/ Maar wel mooie marantz en leuke tv !

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 50958

Anoniem: 48051 schreef op 28 April 2003 @ 23:31:
Mijn foto's staan al in deel 1

Maar ik heb nu een ASK Compact C1 projector.... en hiervan een prachtig fotootje :P gemaakt met mn telefoon :D

[afbeelding]

Het beeld is 2,20 meter breed

D'r onder mijn 82 cm breedbeeld van Philips
Fronts B&W 602s3
Center B&W 601s3
en een Sony STRDB 1070QS receiver

edit:
Okee okee, niet lachen heh.. tziet er alleemaal nog wat amateuristisch uit..

Ik ben aan het sparen voor een mooi scherm :)
Vind persoonlijk dat de geluidsinstallatie en de tv nogal zuigend werken. hier bedoel ik mee dat als je naar je scherm kijkt je naar de omringende dingen word gezogen met je blik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 21:41
Blizard schreef op 22 June 2003 @ 10:14:
[...]

Hé, ik heb dezelfde speakers in m'n kamer staan, maar wanneer ik er zware bassen door laat ronken (bv THX-intro) zonder al teveel hoge tonen dan heb ik wel eens de indruk dat de tweeter (of iets anders ?) meetrilt, .. niet echt aangenaam om naar te luisteren. Het zijn zeer fijne luidsprekers voor wat ze maar kosten, maar toch niet echt _super_ :/ Maar wel mooie marantz en leuke tv !
Tja, zoals je al zegt "leuke speakers voor wat ze kosten", super speakers heb je toch niet voor dat geld, hoe dan ook. Ik zal zeker nog ff rondkijken/luisteren naar anderen, anders misschien nog ff wachten en doorsparen :D We'll see ;)

Valt me overigens op dat iedereen die SR4300 tegenwoordig koopt :D, nahja is dan ook erg mooi ding gezien de prijs/kwaliteits verhouding

[Voor 14% gewijzigd door ViolatoR op 22-06-2003 10:55]

fotoblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Blizard schreef op 22 June 2003 @ 10:14:
Misschien wordt het tijd voor een subwoofer erbij of heb je dat al?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 52815

De 805 is em blijft mijn schatje en als ik een center zou kopen, zou ik toch voor de htm2 gaan, compacter en echt een meer dan schitterende center. Mooi los laag dat behoorlijk diep doorloopt (zo tot 45Hz, meer dan diep zat voor een center).
Ja, de HTM-2 matcht 'ideaal' bij de N805. Het is zeg maar de 805 op z'n kant (zoals je zelf ook wel weet ;) )
Echter bij de 804 matcht de HTM-1 beter, want daar is hij op gebaseerd (o.a. zelfde drivers).

Als ik 805's als fronts zou hebben, zou ik zeer waarschijnlijk ook de HTM-2 kiezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik zou ongeacht wat de htm2 nemen, ook bij 804's, daar matcht ie namelijk ook prima mee :). B&W heeft in het begin heel vaak gedemonstreerd met 4x 802 en de htm2, dat is echt schitterend :). Zo'n lompe center heb ik niet over voor het feit dat er dan meer dezelfde drivers inzitten (dat is ook niet echt garantie dat het 100% matcht, de basdrivers zijn kleiner en de kast is totaal anders :)).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Hoezo basdrivers zijn kleiner? Zowel de HTM1 als 804 hebben 165mm basdrivers.

Overigens hadden ze het in de winkel ook over HTM2 voor bij de 804's. Echter als ik dan toch een center koop, dan gelijk goed doen en de korting op de HTM1 van dusdanig dat ik er niet over twijfelde :)

[Voor 58% gewijzigd door Scarp op 22-06-2003 12:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

dan ben ik blind :P

http://members.chello.nl/r.o.janssen/HT/IM000247.JPG

Ik zou zweren dat ze kleiner zijn :). Maar dan nog zou ik niet zo'n beest op m'n tv willen hebben ;).

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee