AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Het SonyEricsson T610 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topictoch vreemd dat niemand kan zeggen waneer de blauwe en rode versie te krijgen zijn 
zelf wil ik ook graag een rode of blauwe maar goed als dat pas over een maand is dan neem ik gewoon de grijze.
misschien moet ik maar eens bellen met SonyEricsson of zullen die daar ook niks van weten.
zelf wil ik ook graag een rode of blauwe maar goed als dat pas over een maand is dan neem ik gewoon de grijze.
misschien moet ik maar eens bellen met SonyEricsson of zullen die daar ook niks van weten.
Is inderdaad vrij persoonlijk of je 't echt erg vindt of niet. Ik heb 'm laatst omgeruild, maar ben blij dat ik nu eentje zonder hiss heb. Al is mét hiss ook prima te bellen, zonder hiss krijg je gewoon een veel duidelijker geluid, en dat is toch wel belangrijk voor zo'n dure telefoon vind ik. Voor de mensen die er nog een moeten kopen; gewoon even naar kijken in de winkel, je ziet meteen of 't een laat exemplaar is of niet.quote:SJOEŽDO schreef op 21 juni 2003 @ 17:25:
"SJOEŽDO (telefoon expert)"![]()
ja het schijnt een lichte ruis in de speaker te zijn die bij uitgaande gesprekken te horen is. De een vindt het wat minder erg dan de ander, maar de ruis schijnt redelijk storend te zijn.
Hier dus precies het zelfde. Heb ook Win XP Pro incl. SP1 (En alle andere updates) en een Sitecom bluetooth dongle. Kan wel gewoon bestanden over beamen, maar sychroniseren (Hoe spel je dat?) werkt niet. software ziet simpel weg de telefoon niet staan.quote:Pogostokje schreef op 21 June 2003 @ 16:31:
[...]
Ja, bij mij ook wel.Alleen de bijgeleverde synchronisatie software werkt hier dus gewoon niet onder Windows XP SP1 en bluetooth. Ongeachte de dongle (heb TDK, Epox en MSI hier liggen). Bestanden en dergelijke oversturen gaat prima.
Mijn vraag was dus ook of andere mensen het synchroniseren wel werkend hebben onder WinXP SP1 en bluetooth. Lijkt mij toch redelijk essentieel omdat in ieder geval alle nieuwe PC's alleen nog maar met XP worden uitgeleverd.
"Buckle your seatbelts Dorothy..Cause kansas is going bye bye!"
Ik zou em zo snel mogelijk verkopen, mijn broer heeft de 7250 en ik de t 610. Als je ff een dagje met beide speelt weet je heel snel welke je liever hebt.quote:SJOEŽDO schreef op 21 June 2003 @ 17:25:
"SJOEŽDO (telefoon expert)"![]()
ja het schijnt een lichte ruis in de speaker te zijn die bij uitgaande gesprekken te horen is. De een vindt het wat minder erg dan de ander, maar de ruis schijnt redelijk storend te zijn.
Tja en of je je 7250 ervoor moet verkopen durf ik nog niet te zeggen!ik zal hem eerst eens testen als ik hem heb en mijn bevindingen hier laten weten.. Het ligt er ook een beetje aan waar je prioriteiten liggen. Ik vind persoonlijk de foto's op het 7250 display er niet geweldig uitzien, bij de t610 schijnt dit wel goed te zijn. het smsen daarentegen schijnt bij de t610 wel trager te zijn.. hoewel ik diehard nokia fan ben en zelf heel veel sms, ben ik toch erg benieuwd naar deze t610! voldoende info zo?
Reg. datum: 05 juni 2002
Reg. datum: 05 juni 2002
Dit wil ik ook wel weten, is er msn-messaging mogelijk op de T610?quote:FAD schreef op 19 juni 2003 @ 21:59:
[...]
volgens wat ik gelezen heb ondersteund de t610 geen tcp sockets onder java waardoor dit soort dingen niet mogelijk zijn (ook msn clients)
kan iemand dit bevestigen?
quote:Speedy_J schreef op 21 June 2003 @ 19:37:
[...]
Ik zou em zo snel mogelijk verkopen, mijn broer heeft de 7250 en ik de t 610. Als je ff een dagje met beide speelt weet je heel snel welke je liever hebt.
Mmm.. Voordat de T610 uit kwam heeft deze diehard ANTI-nokia fan zelfs aan de nokia 7250 gedacht... maar.. toen ik de T610 zag was die gedachte snel verdwenen
Trouwens... de 7250i is nu ook uit... niet echt veel verschillen behalve dat ie iets meer ondersteund qua wap en 0.5 mb meer geheugen schijnt te hebben...
quote:lak schreef op 21 June 2003 @ 21:36:
Mmm.. Voordat de T610 uit kwam heeft deze diehard ANTI-nokia fan zelfs aan de nokia 7250 gedacht... maar.. toen ik de T610 zag was die gedachte snel verdwenen
Kan me voorstellen.
Er is alleen 1 punt waarop Nokia altijd nog beter heeft gepresteerd dan Ericsson (met of zonder Sony). En dat is snelheid van de telefoon. Je kan ook bij de T610 gewoon niet snel even iemand opzoeken in het telefoonboekje, snel een SMS'je sturen enz... De telefoon reageert gewoon ontzettend traag op je toetsindrukken. Als je dat met Nokia vergelijkt .... een wereld van verschil.
Als ze daar toch eens iets aan zouden doen ....
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Daar heb je wel gelijk in, maar ik werd juist van het menu van al die nokia platform 40 foontjes gestoord... een half uur zoeken om infrarood bijvoorbeeld aan te zetten vind ik niet erg handig...quote:Pogostokje schreef op 22 June 2003 @ 00:22:
[...]
Kan me voorstellen.
Er is alleen 1 punt waarop Nokia altijd nog beter heeft gepresteerd dan Ericsson (met of zonder Sony). En dat is snelheid van de telefoon. Je kan ook bij de T610 gewoon niet snel even iemand opzoeken in het telefoonboekje, snel een SMS'je sturen enz... De telefoon reageert gewoon ontzettend traag op je toetsindrukken. Als je dat met Nokia vergelijkt .... een wereld van verschil.
Als ze daar toch eens iets aan zouden doen ....
Ben altijd tegen Nokia geweest, onder andere omdat ze altijd de zelfde oubollige menu's hebben.. ze doen het nu iets beter in kleur maar toch.. niet zo gek dat ze dan sneller zijn.
geef mij maar leuk vormgegeven en kleurige menu's met veel extra's
geef mij maar leuk vormgegeven en kleurige menu's met veel extra's
Reg. datum: 27 januari 2001
Reg. datum: 27 januari 2001
Vraagje, ik heb volgens mij een versie zonder hiss. Maar als ik naar de ringtones luister, hoor ik wel een constante ruis. Heeft iedereen dat ook?
Reg. datum: 21 oktober 2001
Heeft iemand de prijs bij vivacom.nl al na gevraagt? en of het modellen zijn na week 21?
btw. is het integenstelling tot de samsung v200 wel mogelijk om de foto's na de computer te sturen per blutooth of usb?
btw. is het integenstelling tot de samsung v200 wel mogelijk om de foto's na de computer te sturen per blutooth of usb?
Welk programma kan ik eigenlijk gebruiken om mijn telefoonlijst te backuppen via bluetooth?
Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?
Ik gebruik outlook XP. Gewoon dubbelklik op IrMC synchronization.quote:Yohost! schreef op 22 June 2003 @ 14:08:
Welk programma kan ik eigenlijk gebruiken om mijn telefoonlijst te backuppen via bluetooth?
Help ie6 de wereld uit :: Work :: howto
Je kan ook gewoon in je T610 bij phonebook ofzo 'Send all contacts via Bluetooth' doen, dan krijg je ze gewoon binnen als een grote .vcfquote:Yohost! schreef op 22 June 2003 @ 14:08:
Reg. datum: 24 juli 2001
Reg. datum: 24 juli 2001
Waar danquote:doubleduh schreef op 22 juni 2003 @ 15:22:
[...]
Je kan ook gewoon in je T610 bij phonebook ofzo 'Send all contacts via Bluetooth' doen, dan krijg je ze gewoon binnen als een grote .vcf
quote:wAizz schreef op 22 juni 2003 @ 12:35:
Vraagje, ik heb volgens mij een versie zonder hiss. Maar als ik naar de ringtones luister, hoor ik wel een constante ruis. Heeft iedereen dat ook?
Jep hier nu zelfde probleem.
Ik had een week 16 model en die heb ik afgelopen zaterdag bij de BC omgeruild voor ene week 21 model.
Maar nu heb ik dus in plaats van ruis tijdens het bellen ruis als de telefoon geluiden afspeelt.
Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?
Ik heb ook dat synchronisatieprobleem met mijn outlook (2000). Ik probeer het via bluetooth te doen maar hij vindt die hele telefoon niet. Als iemand het wel gelukt is, kan die dan misschien uitleggen wat hij/zij gedaan heeft? Ik kan ook nergens instellen via welke verbinding outlook moet synchroniseren. Of moet hij dat automatisch selecteren?
En dat ruisprobleem met het afspelen van geluiden heb ik ook. Vooral met spelletjes valt het op. Als ik midgetgolf doe hoor je nadat de bal een rand geraakt heeft eerst een geluidseffectje en dan een dikke ruis. Niet heel storend, maar het is er wel. (W22 T-mobile versie btw)
En dat ruisprobleem met het afspelen van geluiden heb ik ook. Vooral met spelletjes valt het op. Als ik midgetgolf doe hoor je nadat de bal een rand geraakt heeft eerst een geluidseffectje en dan een dikke ruis. Niet heel storend, maar het is er wel. (W22 T-mobile versie btw)
edit:
Ik vroeg me ook nog af of het niet mogelijk is om later van kleur te veranderen? Aangezien het alleen het alluminium klepje voorop en het batterijklepje op de achterkant is die de kleur bepaalt
Ik vroeg me ook nog af of het niet mogelijk is om later van kleur te veranderen? Aangezien het alleen het alluminium klepje voorop en het batterijklepje op de achterkant is die de kleur bepaalt
Shiver23 wijzigde dit bericht 22-06-2003 17:08 (18%)
PSN: Shiver23
shiver23
Kan je misschien een foto van je toestel maken.... ik zou namelijk wel willen weten wat het verschil in uiterlijk is tussen de t-mobile versie en de normale versie.... Ben zonet naar de telecom dealer geweest, hij zei tegen mij dat de t-mobile versie rond de 300 euro gaat kosten, de normale kost 100 euro meer bij hem...
of een beschrijving natuurlijk:)
heb jij hem al laten unlocken btw?
Kan je misschien een foto van je toestel maken.... ik zou namelijk wel willen weten wat het verschil in uiterlijk is tussen de t-mobile versie en de normale versie.... Ben zonet naar de telecom dealer geweest, hij zei tegen mij dat de t-mobile versie rond de 300 euro gaat kosten, de normale kost 100 euro meer bij hem...
of een beschrijving natuurlijk:)
heb jij hem al laten unlocken btw?
Reg. datum: 09 oktober 2001
Reg. datum: 09 oktober 2001
Nou ik heb um dan eindelijk ook binnen
Cool phonetje hóór.......
Maar idd met de orginele soft krijg ik um ook niet aan de praat...
Ik heb ook een TDK bluethooth usb ding daar zit ook software bij om te syncen, file trans ed. werkt perfect...
Cool phonetje hóór.......
Maar idd met de orginele soft krijg ik um ook niet aan de praat...
Ik heb ook een TDK bluethooth usb ding daar zit ook software bij om te syncen, file trans ed. werkt perfect...
die van TDK kost toch zo'n 100 euro? die van MSI is ongeveer 1derde van dat:o
de tmobile versie, het logo is erin gegrafeerd/gelaserd (duidelijk te voelen) dus nagelnakremover zal niet werken, maar de elegantie van deze telefoon heerscht daaroverheen dus ik vind t niet erg
Turismo wijzigde dit bericht 22-06-2003 17:25 (18%)
Specs Werkbak X360 Gamercard
This was a general public service anouncement for any posters //
quote:
yep dat is alles, ik ben er superblij mee ik vind zilver t mooist en alles staat al goed ingesteld op tmobile, kan meteen foto's direct naar email sturen ook, wappen enzo gaat goed.
er zit een speciaal tmobile thema in (roze enzo
ik heb tot nu toe alleen nog maar week22 tmobile versies gezien, dus dat zit wel goed.
Turismo wijzigde dit bericht 22-06-2003 17:34 (14%)
Specs Werkbak X360 Gamercard
This was a general public service anouncement for any posters //
aha.. dat is wel makkelijk.... heb toch een t-mobile abbo...
Wat zit er eigenlijk nog meer in de doos naast de telefoon, oplader en software?
Wat zit er eigenlijk nog meer in de doos naast de telefoon, oplader en software?
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.