Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson T610 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 juli 2001

quote:
Change schreef op 21 June 2003 @ 00:38:
[...]

Ik heb er ook eens gekeken. Ongelooflijk dat je de T610 gratis krijgt bij een abbo voor 12,50 in de maand (geen belminuten maar met mijn belgedrag is het dan nog steeds goedkoper over een jaar genomen). Ik heb ze een e-mail gestuurd met de vraag welke versie het is.. de originele of de Vodafone versie.
Bij een business abonnement krijg je heeeeeeeeel veel toestelsubsidie, dus dan is die T610 gratis.. en het zal waarschijnlijk gewoon de originele zijn :)

Reg. datum: 31 oktober 2002

De 'los' prijs is ook best wel laag bij gsmdealer, 409 euro.

Ik mis trouwens de SE T610 in de pricewatch!

coming up
Reg. datum: 23 februari 2003

Net terug geweest bij BC Beverwijk, mijn 610 heeft ook
niet 100% goed geluid.

Helaas hadden ze nog geen nieuwe toestellen binnen gekregen
met de juiste produktie week.

gelukkig deden ze niet lastig, en geven ze een belletje
zo gauw ze hem kunnen omruilen.

coming up

* FLITS *
Reg. datum: 12 juni 2000

quote:
BAUKstEr schreef op 21 June 2003 @ 09:04:
Voor alle mensen die bij een oproep de tijd niet meer zien verschijnen...

Op de T68i van mijn vriedin kan je in de oproeplijst op een item gaan staan en dan op * drukken om de tijd te tonen. Het lijkt me bijna logisch dat eenzelfde functie in de T610 ook teruggevonden zou kunnen worden.

Het is zo moeilijk om op de rode te wachten! Zo moeilijk :D
Helaas, helpt ook niet...

Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?

Reg. datum: 17 augustus 2000

quote:
Pin schreef op 21 June 2003 @ 09:55:
De 'los' prijs is ook best wel laag bij gsmdealer, 409 euro.

Ik mis trouwens de SE T610 in de pricewatch!
www.vivacom.nl ¤280,=

* twiet *
Reg. datum: 24 september 2001

Ik zit nu een tijdje te spelen met de T610 (zonder hiss) en er vallen mij een aantal dingetjes op die je best wel 'foutje in de software' kan noemen. Heeft er iemand nog meer ontdekt dan wat ik hier schrijf? Ben best wel benieuwd. :)

- Bij het omschakelen van de displaytaal verandert ongewild ook de T9 invoertaal.
- Bij het versturen van SMS blijft hij vragen om geldigheid en type bericht enzo, ook al geef je in opties aan dat je dat niet wilt.
- Bij het binnenkomen van een SMS terwijl je druk door het menu aan het wandelen bent is er een kans (bij mij al 2x gebeurd sinds gisteren) dat de telefoon finaal crasht (accu eraf is het enige wat nog helpt).

Algemeen:
- De telefoon is nog steeds (net als zijn voorganger de T68) erg traag met het door het menu wandelen enzo.

Daarnaast de bijgeleverde software:
- Bijgeleverde synchronisatie software werkt niet onder XP SP1 en bluetooth, hij herkent de telefoon niet. Onder Win2K werkt het prima.
- De synchronisatie software die je van internet kan downloaden bij de telefoon ondersteunt de T610 niet. (?)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

quote:

Is dit ook een week 21 (of later) versie? En is deze simlock vrij?
Want voor deze prijs wordt het wel erg aantrekkelijk om em aan te schaffen

www.kermitdekikker.tk

Reg. datum: 30 oktober 2001

nog 8 werkdagen :( waarom duurt het toch zo laaaaaang :'(

C2D Q6600 - GA-P35 DS3R - Antec P180 - 8GB GeIL PC6400 - WD Raptor 74GB & 3 x WD 250GB - 8800GTS 512mb - DELL 2407WFP - Logitech Z-5500

Reg. datum: 01 juli 1999

quote:
pvdlaan schreef op 20 June 2003 @ 18:12:
[...]

Volgens mij is dit bij elke SE toestel het zelfde hoor.
Ik heb momenteel een SE r600 en daar is het ook al het geval.
Op de dag zelf kan je het tijdstip nog zien,
zodra er een nieuwe dag is aangebroken, zie je alleen nog maar de datum.
Ik vind het niet erg vervelend hoor.
Met SMS is overigens de tijd van een dag geleden wel te zien.

Reg. datum: 11 juli 2001

quote:
Pogostokje schreef op 21 juni 2003 @ 10:51:
Ik zit nu een tijdje te spelen met de T610 (zonder hiss) en er vallen mij een aantal dingetjes op die je best wel 'foutje in de software' kan noemen. Heeft er iemand nog meer ontdekt dan wat ik hier schrijf? Ben best wel benieuwd. :)

- Bij het omschakelen van de displaytaal verandert ongewild ook de T9 invoertaal.
- Bij het versturen van SMS blijft hij vragen om geldigheid en type bericht enzo, ook al geef je in opties aan dat je dat niet wilt.
- Bij het binnenkomen van een SMS terwijl je druk door het menu aan het wandelen bent is er een kans (bij mij al 2x gebeurd sinds gisteren) dat de telefoon finaal crasht (accu eraf is het enige wat nog helpt).

hmmm, dit heeft mijn week22 versie niet! heb 'm nu een dag, en nog geen bugs kunnen ontdekken :D

Acties:

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
wrcveen schreef op 21 June 2003 @ 11:52:
[...]

Met SMS is overigens de tijd van een dag geleden wel te zien.

Als je het tijdstip van een paar dagen geleden wil weten, dan moet je de datum even terug zetten naar de datum van het gesprek waarvan je de tijd wilt weten.

Dat weet hij opeens de tijd nog wel...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

60% Puur Sap!
Reg. datum: 27 augustus 2001

quote:
Dat is dus de T-mobile versie (zonder abbo).
X-tras.nl

quote:
Ja dat geloof je zelf! De T68i is daar 300 euro en deze zou dan 280 zijn? :?
Reg. datum: 06 augustus 2002

zal wel 480 zijn, dat komt beter in de buurt

* twiet *

quote:
Marici schreef op 21 June 2003 @ 11:59:
hmmm, dit heeft mijn week22 versie niet! heb 'm nu een dag, en nog geen bugs kunnen ontdekken :D

Mja, dat zeg je maar heb je dit ook echt gecontroleert of heb je het gewoon niet gezien of meegemaakt? ;)

Want ik heb namelijk ook een week 22 model.

Welke software versie heb jij? In dit ding zit R1A081 (in het service menu).

.
Reg. datum: 13 juni 2001

ik had er ook wel eentje willen hebben! maar helaas heb ik net een 6610 gekocht. en daar ben ik trouwens ook heel blij mee!

* FLITS *
Reg. datum: 12 juni 2000

quote:
Pogostokje schreef op 21 juni 2003 @ 10:51:
Daarnaast de bijgeleverde software:
- Bijgeleverde synchronisatie software werkt niet onder XP SP1 en bluetooth, hij herkent de telefoon niet. Onder Win2K werkt het prima.
- De synchronisatie software die je van internet kan downloaden bij de telefoon ondersteunt de T610 niet. (?)

Meer mensen die dit kunnen bevestigen?

Ik ben van plan om een Sitecom USB Blootooth adapter te halen.
Zijn hier goede ervaringen mee?

Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?

...........
Reg. datum: 25 november 2000

Sitecom bluetooth dongle werkt prima met de t610.

Stylistic*
Reg. datum: 09 november 2002

Hmmn.. Wilde ik net eindelijk de T610 gaan kopen bij BC in Hilversum, hebben ze alleen "hissing" exemplaren! de "nieuwe" komen over 6 a 7 dagen! schiet weer lekker op dus... NOT! :(

SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
SJOEŽDO schreef op 21 juni 2003 @ 16:26:
Hmmn.. Wilde ik net eindelijk de T610 gaan kopen bij BC in Hilversum, hebben ze alleen "hissing" exemplaren! de "nieuwe" komen over 6 a 7 dagen! schiet weer lekker op dus... NOT! :(
Ach ja, ik wil een gekleurde en wacht ook al bijna een eeuw erop hehe, en anders zoek je de dichtsbijzijnde BC ff op en g aje daar naar toe :)

* twiet *

quote:
Speedy_J schreef op 21 juni 2003 @ 15:09:
Sitecom bluetooth dongle werkt prima met de t610.

Ja, bij mij ook wel. ;) Alleen de bijgeleverde synchronisatie software werkt hier dus gewoon niet onder Windows XP SP1 en bluetooth. Ongeachte de dongle (heb TDK, Epox en MSI hier liggen). Bestanden en dergelijke oversturen gaat prima.

Mijn vraag was dus ook of andere mensen het synchroniseren wel werkend hebben onder WinXP SP1 en bluetooth. Lijkt mij toch redelijk essentieel omdat in ieder geval alle nieuwe PC's alleen nog maar met XP worden uitgeleverd.

Stylistic*

quote:
6killer schreef op 21 June 2003 @ 16:30:
[...]

Ach ja, ik wil een gekleurde en wacht ook al bijna een eeuw erop hehe, en anders zoek je de dichtsbijzijnde BC ff op en g aje daar naar toe :)
Ja ik wilde eigenlijk ook een rode, maar heb geen zin meer om daar op te wachten en vind die zilvere eigenlijk ook wel vet. Tja de dichtsbijzinde BC was dus deze, ik ben nu dinsdag pas weer in Utrecht waarschijnlijk! :( najaa, geduld is een schone zaak! ;)

SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Ik heb Win XP (Geen SP1) en dan werkt bluetooth perfect.
Alleen heb ik 1x gehad dat de telefoon vastliep omdat ik een lange tijd aan het browsen was en files aan het overzetten. (ong. 30 minuten)

PSN: Shiver23

12-3-2009
Reg. datum: 05 april 2000

wat houd precies dat hissing gedoe in? een ruis door de speaker ofzo?
Zelf heb ik op het moment de nokia 7250, is het de moeite waard om deze te verkopen en de T610 te gaan halen? SJOEŽDO (telefoon expert), wellicht dat jij mij opheldering kan geven :)

Stylistic*

"SJOEŽDO (telefoon expert)" O+ :) ja het schijnt een lichte ruis in de speaker te zijn die bij uitgaande gesprekken te horen is. De een vindt het wat minder erg dan de ander, maar de ruis schijnt redelijk storend te zijn.

Tja en of je je 7250 ervoor moet verkopen durf ik nog niet te zeggen! ;) ik zal hem eerst eens testen als ik hem heb en mijn bevindingen hier laten weten.. Het ligt er ook een beetje aan waar je prioriteiten liggen. Ik vind persoonlijk de foto's op het 7250 display er niet geweldig uitzien, bij de t610 schijnt dit wel goed te zijn. het smsen daarentegen schijnt bij de t610 wel trager te zijn.. hoewel ik diehard nokia fan ben en zelf heel veel sms, ben ik toch erg benieuwd naar deze t610! voldoende info zo? ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: