Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson T610 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Proud T610 Owner
Reg. datum: 25 mei 2003

quote:
Zero00 schreef op 20 June 2003 @ 13:13:
[...]
congrats je bent volgens mij de eerste in dit topic met een T610 uit week 22. Toch?
Ik heb ook een week 22. Gisteren gehaald bij de BC

"Buckle your seatbelts Dorothy..Cause kansas is going bye bye!"

Proud T610 Owner

quote:
philipnorth schreef op 20 juni 2003 @ 13:23:
[...]

Ja maar T-Mob geeft die Tel niet uit :)
Hij is leverbaar straks in 3 kleuren, en t ligt er aan waar je m koopt of je kan kiezen/welke kleur je krijgt.

T-mob zegt echt niet tegen een winkel: je mag m niet in t rood verkopen!
En al zeker niet tegen een online winkel
maar T-mobile verkoopt ze in pakketten en besluit dus zelf welke kleur ze in hun paketten gebruiken. Ze moeten ze namelijk simlocken, aanpassen en hun logo op het frontje aanbrengen.

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
SYQ schreef op 19 June 2003 @ 21:53:
zonet ff in de topic van s55 zitten bladeren en toen viel me een vraag op die een gebruiker 2x heeft gesteld maar nog steeds geen antwoord op heeft gekregen

http://www.simeda.com/activeviewer/

een soort VNC/REMOTE ADMINISTRATOR voor je gsm, dussss internetten op je gsm dmv BT :) iemand die het al heeft uitgeprobeerd??

Die gebruiker was ik en tot op heden nog steeds geen reactie of oplossing.
Ik heb een MSI dongle en pairen en alles werkt perfect.
Ik heb een 15 times trial van ActiveViewer kunnen vinden (waar weet ik niet precies meer, zal wel emule zijn) en je moet een IP/host invullen.
Echter als ik mijn IP van mijn pc (met de MSI dongle) invul of hostnaam, dan krijg ik geen verbinding. Stop ik de telefoon, dan zie ik nog net dat de gsm probeert naar een nummer te bellen ipv IP adres.
Weet iemand hoe dit kan ?
En zou iemand het ook eens kunnen proberen ?

Reg. datum: 24 april 2002

Trouwens nog een VNC midlet gevonden, maar die is in alpha stadium.
Misschien ook iets om te proberen :

http://www.vidarholen.net/contents/vidance/

Wassssup !
Reg. datum: 12 december 2002

heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want ik denk dat ik em daar ga kopen met Vodafone In Business, 1-jarig abo voor 12,50 per maand en krijg je daar wel een goede van na week 20(volgens mij).

ipod 10GB | P4 2.66 ghz | Ps2 | NGC+10games | GBA+3games | binnekort MK:DD en F-ZeroGx

Reg. datum: 30 januari 2000

Ben ff naar T4Telecom & PhoneHouse geweest maar daar waren nog geen prijzen bekend voor de simlock-vrije versie. Bij BelCompany wisten ze idd niet hoe lang het nog zou duren voor de andere kleuren beschikbaar kwamen. Eerder binnen een paar weken dan maanden iig.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Reg. datum: 24 juli 2001

quote:
s.jay schreef op 20 June 2003 @ 14:34:
heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want ik denk dat ik em daar ga kopen met Vodafone In Business, 1-jarig abo voor 12,50 per maand en krijg je daar wel een goede van na week 20(volgens mij).
Heb je wel een KVK nummer ? :P

Stylistic*
Reg. datum: 09 november 2002

ik vroeg me af of de T610 ook afleverrapporten heeft voor SMS?

SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP

quote:
SJOE®DO schreef op 20 June 2003 @ 15:25:
ik vroeg me af of de T610 ook afleverrapporten heeft voor SMS?
Uiteraard

They never saw me coming
Reg. datum: 06 augustus 2000

Klopt het inderdaad dat je bij de gemiste oproepen niet kan zien hoe laat deze gebeld heeft? Ik lees hier uiteenlopende berichten. Zouden degenen die een 610 hebben dit kunnen verifieren ?

Ik vind dat dit soort dingen eigenlijk standaard bij de functionaliteit van een mobiel horen. Als dit inderdaad niet het geval is bij de 610, dan hou ik het voorlopig bij mijn nokia, totdat SE wat gaat doen aan hun crappy firmware / user interface.

I tried to sniff coke once, but the icecubes got stuck up my nose.

* FLITS *
Reg. datum: 12 juni 2000

Ja dit klopt.
Stel iemand belt jou om 13:00 en je kijkt 14:00 op je telefoon dan staat het tijdstip er nog wel bij.

Maar als iemand je om 23:00 belt en je kijkt om 0:30 naar je telefoon om te zien of je een gesprek gemist hebt dan zie je geen tijdstip :(
Tenminste dat is bij mijn toestel volgens mij wel het geval.

Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?

Reg. datum: 02 juli 2001

quote:
CoMuS schreef op 20 June 2003 @ 13:27:
[...]

maar T-mobile verkoopt ze in pakketten en besluit dus zelf welke kleur ze in hun paketten gebruiken. Ze moeten ze namelijk simlocken, aanpassen en hun logo op het frontje aanbrengen.

Ja,

Maar dat geldt vaak weer niet als je m via internet koopt :)

Maar ach, we zullen t wel zien :D
Straks ff met de T610 van Marici spelen :)

Proud T610 Owner

quote:
philipnorth schreef op 20 juni 2003 @ 16:16:
[...]

Ja,

Maar dat geldt vaak weer niet als je m via internet koopt :)

Maar ach, we zullen t wel zien :D
Straks ff met de T610 van Marici spelen :)

Als je via het internet de zogenaamde T-zones versie koopt, is ie precies het zelfde als een van de belcompany / t-mobile pakketen.

ik heb hem gisteren ook in zo'n pakket gekocht voor 120 euro (incl. 1 jarige 150 min). Als ik hem in de normale versie had gewilt koste me dat €250! Met andere woorden T Mobile sponsort de pakketen. Je kan er dus van uitgaan dat die goedkope T610 / T Mobile aanbiedingen van de internet shops ook gewoon inclusief een gesponsorde foon is.

Reg. datum: 10 december 2001

quote:
Yohost! schreef op 20 June 2003 @ 16:01:
Ja dit klopt.
Stel iemand belt jou om 13:00 en je kijkt 14:00 op je telefoon dan staat het tijdstip er nog wel bij.

Maar als iemand je om 23:00 belt en je kijkt om 0:30 naar je telefoon om te zien of je een gesprek gemist hebt dan zie je geen tijdstip :(
Tenminste dat is bij mijn toestel volgens mij wel het geval.

Volgens mij is dit bij elke SE toestel het zelfde hoor.
Ik heb momenteel een SE r600 en daar is het ook al het geval.
Op de dag zelf kan je het tijdstip nog zien,
zodra er een nieuwe dag is aangebroken, zie je alleen nog maar de datum.
Ik vind het niet erg vervelend hoor.

Playstation 3 + HTC Hero + Ipod Touch II + N82 + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300

Wassssup !

quote:
Duncan schreef op 20 June 2003 @ 15:24:
[...]

Heb je wel een KVK nummer ? :P
ik kan er wel aan komen

ipod 10GB | P4 2.66 ghz | Ps2 | NGC+10games | GBA+3games | binnekort MK:DD en F-ZeroGx

Reg. datum: 10 september 2001

quote:
s.jay schreef op 20 juni 2003 @ 18:17:
[...]

ik kan er wel aan komen

ja wie niet :) 't is niet alleen een kwestie van een nummertje, maar ook moet je een kopie maken van je KvK bewijs en een bankbewijs op naam van het bedrijf (om liquiditeit te checken)
het is dan ook de kunst dat de belastingdienst het pikt dat je op naam van een ander een gsm btw-vrij koopt
zelfs als de persoon van wie het bedrijf is de gsm besteld, moet je verklaring afleggen aan de belastingdienst...

't is allemaal niet zo simpel om het via-via te regelen...

Mooooody wijzigde dit bericht 20-06-2003 18:24 (5%)

quote:
Mooooody schreef op 20 June 2003 @ 18:23:
[...]

ja wie niet :) 't is niet alleen een kwestie van een nummertje, maar ook moet je een kopie maken van je KvK bewijs en een bankbewijs op naam van het bedrijf (om liquiditeit te checken)
het is dan ook de kunst dat de belastingdienst het pikt dat je op naam van een ander een gsm btw-vrij koopt
zelfs als de persoon van wie het bedrijf is de gsm besteld, moet je verklaring afleggen aan de belastingdienst...

Én het bedrijf moet al een tijdje bestaan, kredietwaardig zijn, enige activiteit vertonen, etc.

Ik heb hem besteld, en ik hoop er veel plezier van te hebben. kosten mij namelijk 65 euro.

tmobile 150 abbonement.

8-)
Reg. datum: 08 februari 2002

quote:
RedHat schreef op 20 June 2003 @ 10:16:
ok dan, m'n orderstatus is bijgewerkt, aanvraag ingedient bij T-Mobile. Dit word spannend (aangezien m'n broer niet altijd z'n rekeningen helemaal netjes heeft betaald :( ), maar anders koop ik hem pre-paid bij vivacom voor €280,= ipv €230,= met abbo
Ik heb het contract van sitel.nl gisteren op de bus gedaan en kreeg vandaag netjes een mailtje dat hij ontvangen was :*) .. Maar een uurtje daarna een mailtje dat ze wachten totdat ze de T610 versies zonder het "hissing" probleem binnen hebben.. 27ste verwachten ze dat ze hem kunnen opsturen, nog even wachten dus :'(

Wassssup !

quote:
Mooooody schreef op 20 June 2003 @ 18:23:
[...]

ja dat weet ik allemaal wel ;)
maar ik kan aan een kvk komen omdat me ma een vereniging wil gaan starten
dus dan kan ik daar tog wel gebruik van maken?of zie ik het verkeert? :/

quote:
s.jay schreef op 20 juni 2003 @ 22:52:
[...]

ja dat weet ik allemaal wel ;)
maar ik kan aan een kvk komen omdat me ma een vereniging wil gaan starten
dus dan kan ik daar tog wel gebruik van maken?of zie ik het verkeert? :/
Vaak worden verenigingen niet geaccepteerd voor Business abonnementen, meestal zijn het N/BV's of eenmanszaken; je kan het echter altijd proberen :)

Reg. datum: 25 juni 2000

Ik heb ook eindelijk m'n week20 toestel ingeruild voor een Week 21. Er is toch geen verschil tussen de W21 en W22? Deze werkt iig príma, geen ruis meer en verder tiptop in orde. Ik moest er wel voor naar Utrecht (vanaf Deventer), maar dat liever dan na de 14 dagen in de buurt ruilen en dan m'n toestel langer kwijt zijn. :)

Paradise wijzigde dit bericht 20-06-2003 23:45 (3%)

Wassssup !

quote:
Duncan schreef op 20 juni 2003 @ 22:54:
[...]

Vaak worden verenigingen niet geaccepteerd voor Business abonnementen, meestal zijn het N/BV's of eenmanszaken; je kan het echter altijd proberen :)

maar ff trueg naar de vraag:
heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want asl ik em daar koop weet iemand welke versie ik dan krijg?

Reg. datum: 30 januari 2000

quote:
s.jay schreef op 20 June 2003 @ 23:56:
[...]

maar ff trueg naar de vraag:
heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want asl ik em daar koop weet iemand welke versie ik dan krijg?
Ik heb er ook eens gekeken. Ongelooflijk dat je de T610 gratis krijgt bij een abbo voor 12,50 in de maand (geen belminuten maar met mijn belgedrag is het dan nog steeds goedkoper over een jaar genomen). Ik heb ze een e-mail gestuurd met de vraag welke versie het is.. de originele of de Vodafone versie.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Reg. datum: 21 maart 2003

Voor alle mensen die bij een oproep de tijd niet meer zien verschijnen...

Op de T68i van mijn vriedin kan je in de oproeplijst op een item gaan staan en dan op * drukken om de tijd te tonen. Het lijkt me bijna logisch dat eenzelfde functie in de T610 ook teruggevonden zou kunnen worden.

Het is zo moeilijk om op de rode te wachten! Zo moeilijk :D

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: