"Buckle your seatbelts Dorothy..Cause kansas is going bye bye!"
Het SonyEricsson T610 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicmaar T-mobile verkoopt ze in pakketten en besluit dus zelf welke kleur ze in hun paketten gebruiken. Ze moeten ze namelijk simlocken, aanpassen en hun logo op het frontje aanbrengen.quote:philipnorth schreef op 20 juni 2003 @ 13:23:
[...]
Ja maar T-Mob geeft die Tel niet uit
Hij is leverbaar straks in 3 kleuren, en t ligt er aan waar je m koopt of je kan kiezen/welke kleur je krijgt.
T-mob zegt echt niet tegen een winkel: je mag m niet in t rood verkopen!
En al zeker niet tegen een online winkel
quote:SYQ schreef op 19 June 2003 @ 21:53:
zonet ff in de topic van s55 zitten bladeren en toen viel me een vraag op die een gebruiker 2x heeft gesteld maar nog steeds geen antwoord op heeft gekregen
http://www.simeda.com/activeviewer/
een soort VNC/REMOTE ADMINISTRATOR voor je gsm, dussss internetten op je gsm dmv BTiemand die het al heeft uitgeprobeerd??
Die gebruiker was ik en tot op heden nog steeds geen reactie of oplossing.
Ik heb een MSI dongle en pairen en alles werkt perfect.
Ik heb een 15 times trial van ActiveViewer kunnen vinden (waar weet ik niet precies meer, zal wel emule zijn) en je moet een IP/host invullen.
Echter als ik mijn IP van mijn pc (met de MSI dongle) invul of hostnaam, dan krijg ik geen verbinding. Stop ik de telefoon, dan zie ik nog net dat de gsm probeert naar een nummer te bellen ipv IP adres.
Weet iemand hoe dit kan ?
En zou iemand het ook eens kunnen proberen ?
Misschien ook iets om te proberen :
http://www.vidarholen.net/contents/vidance/
ipod 10GB | P4 2.66 ghz | Ps2 | NGC+10games | GBA+3games | binnekort MK:DD en F-ZeroGx
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Reg. datum: 24 juli 2001
Heb je wel een KVK nummer ?quote:s.jay schreef op 20 June 2003 @ 14:34:
heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want ik denk dat ik em daar ga kopen met Vodafone In Business, 1-jarig abo voor 12,50 per maand en krijg je daar wel een goede van na week 20(volgens mij).
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
Uiteraardquote:SJOE®DO schreef op 20 June 2003 @ 15:25:
ik vroeg me af of de T610 ook afleverrapporten heeft voor SMS?
Ik vind dat dit soort dingen eigenlijk standaard bij de functionaliteit van een mobiel horen. Als dit inderdaad niet het geval is bij de 610, dan hou ik het voorlopig bij mijn nokia, totdat SE wat gaat doen aan hun crappy firmware / user interface.
I tried to sniff coke once, but the icecubes got stuck up my nose.
Stel iemand belt jou om 13:00 en je kijkt 14:00 op je telefoon dan staat het tijdstip er nog wel bij.
Maar als iemand je om 23:00 belt en je kijkt om 0:30 naar je telefoon om te zien of je een gesprek gemist hebt dan zie je geen tijdstip
Tenminste dat is bij mijn toestel volgens mij wel het geval.
Als een boer kiespijn heeft, lacht hij dan?
quote:CoMuS schreef op 20 June 2003 @ 13:27:
[...]
maar T-mobile verkoopt ze in pakketten en besluit dus zelf welke kleur ze in hun paketten gebruiken. Ze moeten ze namelijk simlocken, aanpassen en hun logo op het frontje aanbrengen.
Ja,
Maar dat geldt vaak weer niet als je m via internet koopt
Maar ach, we zullen t wel zien
Straks ff met de T610 van Marici spelen
quote:philipnorth schreef op 20 juni 2003 @ 16:16:
[...]
Ja,
Maar dat geldt vaak weer niet als je m via internet koopt
Maar ach, we zullen t wel zien
Straks ff met de T610 van Marici spelen
Als je via het internet de zogenaamde T-zones versie koopt, is ie precies het zelfde als een van de belcompany / t-mobile pakketen.
ik heb hem gisteren ook in zo'n pakket gekocht voor 120 euro (incl. 1 jarige 150 min). Als ik hem in de normale versie had gewilt koste me dat €250! Met andere woorden T Mobile sponsort de pakketen. Je kan er dus van uitgaan dat die goedkope T610 / T Mobile aanbiedingen van de internet shops ook gewoon inclusief een gesponsorde foon is.
quote:Yohost! schreef op 20 June 2003 @ 16:01:
Ja dit klopt.
Stel iemand belt jou om 13:00 en je kijkt 14:00 op je telefoon dan staat het tijdstip er nog wel bij.
Maar als iemand je om 23:00 belt en je kijkt om 0:30 naar je telefoon om te zien of je een gesprek gemist hebt dan zie je geen tijdstip
Tenminste dat is bij mijn toestel volgens mij wel het geval.
Volgens mij is dit bij elke SE toestel het zelfde hoor.
Ik heb momenteel een SE r600 en daar is het ook al het geval.
Op de dag zelf kan je het tijdstip nog zien,
zodra er een nieuwe dag is aangebroken, zie je alleen nog maar de datum.
Ik vind het niet erg vervelend hoor.
Playstation 3 + HTC Hero + Ipod Touch II + N82 + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300
ik kan er wel aan komenquote:
ipod 10GB | P4 2.66 ghz | Ps2 | NGC+10games | GBA+3games | binnekort MK:DD en F-ZeroGx
quote:
ja wie niet
het is dan ook de kunst dat de belastingdienst het pikt dat je op naam van een ander een gsm btw-vrij koopt
zelfs als de persoon van wie het bedrijf is de gsm besteld, moet je verklaring afleggen aan de belastingdienst...
't is allemaal niet zo simpel om het via-via te regelen...
Mooooody wijzigde dit bericht 20-06-2003 18:24 (5%)
Én het bedrijf moet al een tijdje bestaan, kredietwaardig zijn, enige activiteit vertonen, etc.quote:Mooooody schreef op 20 June 2003 @ 18:23:
[...]
ja wie niet't is niet alleen een kwestie van een nummertje, maar ook moet je een kopie maken van je KvK bewijs en een bankbewijs op naam van het bedrijf (om liquiditeit te checken)
het is dan ook de kunst dat de belastingdienst het pikt dat je op naam van een ander een gsm btw-vrij koopt
zelfs als de persoon van wie het bedrijf is de gsm besteld, moet je verklaring afleggen aan de belastingdienst...
tmobile 150 abbonement.
Reg. datum: 08 februari 2002
Ik heb het contract van sitel.nl gisteren op de bus gedaan en kreeg vandaag netjes een mailtje dat hij ontvangen wasquote:RedHat schreef op 20 June 2003 @ 10:16:
ok dan, m'n orderstatus is bijgewerkt, aanvraag ingedient bij T-Mobile. Dit word spannend (aangezien m'n broer niet altijd z'n rekeningen helemaal netjes heeft betaald), maar anders koop ik hem pre-paid bij vivacom voor €280,= ipv €230,= met abbo
quote:Mooooody schreef op 20 June 2003 @ 18:23:
[...]
ja wie niet't is niet alleen een kwestie van een nummertje, maar ook moet je een kopie maken van je KvK bewijs en een bankbewijs op naam van het bedrijf (om liquiditeit te checken)
ja dat weet ik allemaal wel
maar ik kan aan een kvk komen omdat me ma een vereniging wil gaan starten
dus dan kan ik daar tog wel gebruik van maken?of zie ik het verkeert?
Vaak worden verenigingen niet geaccepteerd voor Business abonnementen, meestal zijn het N/BV's of eenmanszaken; je kan het echter altijd proberenquote:s.jay schreef op 20 juni 2003 @ 22:52:
[...]
ja dat weet ik allemaal wel![]()
maar ik kan aan een kvk komen omdat me ma een vereniging wil gaan starten
dus dan kan ik daar tog wel gebruik van maken?of zie ik het verkeert?
Paradise wijzigde dit bericht 20-06-2003 23:45 (3%)
quote:Duncan schreef op 20 juni 2003 @ 22:54:
[...]
Vaak worden verenigingen niet geaccepteerd voor Business abonnementen, meestal zijn het N/BV's of eenmanszaken; je kan het echter altijd proberen
maar ff trueg naar de vraag:
heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want asl ik em daar koop weet iemand welke versie ik dan krijg?
Ik heb er ook eens gekeken. Ongelooflijk dat je de T610 gratis krijgt bij een abbo voor 12,50 in de maand (geen belminuten maar met mijn belgedrag is het dan nog steeds goedkoper over een jaar genomen). Ik heb ze een e-mail gestuurd met de vraag welke versie het is.. de originele of de Vodafone versie.quote:s.jay schreef op 20 June 2003 @ 23:56:
[...]
maar ff trueg naar de vraag:
heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want asl ik em daar koop weet iemand welke versie ik dan krijg?
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Reg. datum: 21 maart 2003
Op de T68i van mijn vriedin kan je in de oproeplijst op een item gaan staan en dan op * drukken om de tijd te tonen. Het lijkt me bijna logisch dat eenzelfde functie in de T610 ook teruggevonden zou kunnen worden.
Het is zo moeilijk om op de rode te wachten! Zo moeilijk
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.