Knights Of The Old Republic

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.604 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Wow lees ik pcgameplay en kom deze game tegen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/header.jpg
Long before the Galactic Civil War, an epic drama begins.
Engage in this saga set in the Golden Age of the Republic - over 4,000 years before the first Star Wars film, when both Jedi and Sith number in the thousands. With the Galaxy reeling from a recent conflict with the Dark Lords, the ongoing battle between the Jedi and the Sith rages on. Your actions determine the outcome of this colossal galactic war - and your destiny as a Jedi.

* Immersive, action-packed Star Wars role playing experience with customizable and evolving playable characters.
* Your group, comprised of up to 3 characters, can include humans, droids, Twi'leks, Wookiees and more.
* Fast paced mini-games -- such as racing swoop bikes, or manning turret guns.
* Journey spans ten different worlds ranging from the familiar to the new.
* Locations include Tatooine, Sith world of Korriban, Jedi Academy on Dantooine and Wookiee homeworld of Kashyyyk.
Deze game zal zich 4000 jaar voor de verhaallijn van de films afspelen, dus verwacht geen Luke Skywalker of Darth Vader in deze game. In plaats daarvan krijg je de keus om te kiezen uit een Soldier, Scout en een Scoundrel (een Scoundrel kan je vergelijken met Lando Calrissian). Als je het er goed genoeg zal afbrengen in de game zal je uiteindelijk een machtige Jedi worden, dus toch nog een soort Luke Skywalker gevoel hé.
Net als met Jedi Knight is slechte en kwade weer aanwezig, hoe jij je gedraagt in de game zal ook invloed hebben of jij voor de Light Side zal kiezen en een Jedi wordt. En als je je slecht gedraagt zal je een machtige Sith worden, denk dan aan het feit dat je onschuldige wezens afmaakt dan zal je snel aan die kant zitten. Denk dus goed na voordat je wat doet, het is uiteraard altijd makkelijk en meestal ook leuker om de slechterik te spelen.

Het aanvalssysteem in deze game is ook weer interessant, je zult diverse nieuwe krachten krijgen door de game heen. Zoals speciale force krachten en speciale aanvalsmoves met je Lightsaber, het wapen van een Jedi. Je zult goed moeten timen wanneer en hoe je je aanval uitvoert, het zal niet zo zijn dat je lukraak in de aanval kan gaan. Het vergt wel wat oefening.
Je zal door de game heen skillpoints krijgen, die je dan weer over diverse punten kan verdelen zodat je karakter beter wordt in dat onderdeel. Denk dan aan snelheid, Force krachten enz. Volgens de makers zullen er meer dan 100 verschillende skills zullen verdeeld zijn over verschillende categorieën.

Je zal vergezeld worden door drie verschillende karakters, dit kan variéren van droids tot mensen. Kies jij voor de Dark-Side dan zullen je teamgenoten ook veranderen. Alles wat je doet zal een bepaald soort invloed uitwerken op jou en je teamgenoten en andere wezens.
Je kan verwachten dat zelfs de wezens die in het spel zitten je zullen wantrouwen als je er gekleed als een Sith bij loopt, zelfs als je goed bent. Lijkt wel een beetje op Project Ego deze stijl.

Ook is het mogelijk om diverse missies in de game op je eigen manier uit te voeren, je volgt nooit een echte rechte lijn. Dit bevordert de replay en houdbaarheid van de game. En er zullen ook nog eens verschillende soorten mini-games te vinden zijn in de game. Maar daar wordt helaas nog weinig over losgelaten, je zal kunnen mini-turrets kunnen bemannen (dit zijn eigenlijk gewoon kanonnen). Ook zal je kunnen racen met de zogeheten swoop bikes. Misschien zullen we ook het hilarische schaakspel van Chewbacca en R2-D2 kunnen terugvinden in deze game.

Het verhaal is op dit moment nog simpel, in tegenstelling tot de films zijn de Jedi’s en de Sith’s nog in leven en er zijn er duizenden in oorlog. En jij bent verkozen om ervoor te zorgen hoe dit allemaal zal aflopen. Je zal van hot naar her gaan in het kolossale universum, de woestijnplaneet Tatooine, de thuiswereld Kashyyyk van de Wookies. En ook nog eens de Sith planeet Korriban, in totaal zullen het er 10 zijn. Ook is het zo dat een aantal plaatsen alleen bereikbaar zullen zijn voor bepaalde karakters.

Het leuke hiervan is dat je als Jedi van de Light Side niet in het Sith gebied kan komen zonder opgemerkt te worden. Dus dan kan je bijvoorbeeld de game opnieuw gaan spelen en kiezen voor de Dark Side, zodat je wel in dat gebied kan komen. Alles zal zich dus afspelen over grote uitgestrekte werelden waar genoeg te doen is.
Het schip waar je het universum mee afreist heet de Ebon Hawk, en zal heel veel weghebben van iedereen zijn favoriete ruimteschip The Millenium Falcon. Dit opgevoerde stuk blik zal dus ook onderdeel worden van de game, variatie alom.

De game wordt gemaakt door Bioware en Lucasarts. Lucasarts kennen we van de vele Starwars games en hun geniale en humoristische adventures. Bioware kennen we van Baldur’s Gate, één van de beste RPG’s van de afgelopen decennia. De game is mooi, maar niet prachtig. Bioware kennende zullen ze er voor zorgen dat de gameplay dik in orde is, zodat de game het niet moet hebben van zijn grafische kant. Want in dit tijdperk van gepats met graphics word de gameplay weleens vergeten, hopelijk wordt dit weer eens een lekkere game met een lekkere verslavende gameplay en nette graphics.

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/84.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/82.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/81.jpg

Dit gras beweegt met de wind :p
Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/78.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/53.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/54.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/38.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/27.jpg

Vliegen kan je niet, maar tussen de levels door zijn er tussenfilmpjes en ipv je ze bekijkt speel je ze zelf ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/20.jpg

Zoals ik al eerder zei, ieder grassprietje beweegt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/2.jpg

Sinds Lucasarts hun games door een ander laat maken gaan ze de goede kant op :)

PC release: oktober 2003
XBOX release: 16 juli 2003

Website
BioWare

[ Voor 50% gewijzigd door XWB op 10-07-2003 11:26 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt fokking veel op de screenshots van SWG of niet?

Het lijkt me iig een goeie opwarmer voor SWG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 14:04
Iig geval respect voor de openingspost, heel netjes :)

En het lijkt inderdaad best wel veel op galaxies, kwa looks dan. Mij lijkt het een beetje een soort jedi knight te worden met wat meer rpg elementen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10 17:23

inXs

known as inXs

w0ei mooie opening, sjees dat spel ziet er vet uit btw!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er zeer goed uit, maar is dit weer zo'n spel waar je maandelijks een bedrag voor moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 14:40:
ziet er zeer goed uit, maar is dit weer zo'n spel waar je maandelijks een bedrag voor moet betalen?
Nee, het is een RPG = single player en geen MMORPG zoals Galaxies.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik heb er wel eens screenshots van gezien en dat zag er aardig uit, maar dit overtreft echt al m'n verwachtingen :P
Dit ziet er echt super uit. Hopelijk maken ze het ook zo leuk als het er op de screenshots uit ziet :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:20
Wordt het niet een beetje te veel Jedi Knight achtig? De lightzwaarden horen volgens mij in verhouding groter te zijn, verder is het grafisch helamaal niet slecht :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:43
lekker systeempje heb je daar voor nodig :|
maar dit spel moet ik zekers hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

lightsabres zien er volgens mij wel de juiste maat uit, in Jedi Knight 2 zijn ze juist iets te lang en zijn ze onderin dikker dan bovenin, in de films zijn ze recht tot het eind.

En het is BTW geen warmloper voor SWG, SWG komt 14 april uit (confirmed release datum), dit spel dus pas eind dit jaar :)

Wat ik me afvraag is of dit spel een multi-player mode gaat hebben.

en als laatste, netjes gedaan die openingspost :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Woei, standaard dual blade lightsabers!!
Vliegen kan je niet, maar tussen de levels door zijn er tussenfilmpjes en ipv je ze bekijkt speel je ze zelf
Dit snap ik niet helemaal. Speel je nou de tussenfilmpjes?? dan zijn het toch geen filmpjes meer. :?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Jah, even verduidelijken :) de tussenfilmpjes speel je zelf.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:24

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Darn, ik kan maar 1 ding zeggen.
*drooooool factor 5000*

Als deze game een echt succes word zoals het er naar uitziet voorzie ik een gouden toekomst voor SW games :P
En daar kan ik zelf maar geen genoeg van krijgen.

Dual lightsaber en sith. Enige wat ik me nog afvraag of je ook 2x een dual lightsaber kan hanteren.
Er zijn nl een aantal chars die dat hebben en ubercool zijn.
Zie oa 1 char uit Jedi Knight I.

Ik kan iig niet wachten totdat deze game uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Ja, er zitten heel wat force powers in, maar die krijg je pas als je skills heel hoog liggen.
En je lightsaber krijg je niet, je moet hem zelf maken, kan ook pas als je heel hoge skills hebt.

[ Voor 35% gewijzigd door XWB op 05-03-2003 19:09 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50
Lijkt me echt wel vet spel! En mooie revieuw nog. Btw: in de films zijn de sabers niet tot einde hetzelfde. Ze zijn bij handsvat juist iets breeder.

Jk2 vond ik ook vet spel. Heel vaak gedaan. Eigenlijk moest dit spel meer Freelancer achtig zijn.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
xtreme_lunatic schreef op 05 maart 2003 @ 19:10:
Lijkt me echt wel vet spel! En mooie revieuw nog. Btw: in de films zijn de sabers niet tot einde hetzelfde. Ze zijn bij handsvat juist iets breeder.

Jk2 vond ik ook vet spel. Heel vaak gedaan. Eigenlijk moest dit spel meer Freelancer achtig zijn.
Daarvoor hebben we Galaxies. Er komt nl een uitbreiding (voor Galaxies) waarin we naar planeten kunnen vliegen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik ben onder de indruk ! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
BTW Die plaatjes zien er echt wel mooi uit!!! Ik vind de graphics top, of ligt dat aan mij? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Lichamen vind ik wat hoekig maar voor de rest ziet het er idd oke uit.
En zolang de Gameplay goed is vind ik het wel best.

[ Voor 46% gewijzigd door Vae Victis op 05-03-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 03:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik geloof dat ik mijn lightsaber maar weer uit Obi-Wan's rommelhoek tevoorschijn ga halen :D Sith Lordjes meppen >:)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik had al eerder gehoord van Knight of the old Republic, maar nadat ik het nieuwste nummer van PCGP had gelezen had ik opeens een hele andere gedachte van het spel :D Het staat meteen hoog op mijn verlanglijstje voor 2003 :)
De graphics, de gameplay het heeft het allemaal :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word dit ook door Raven Soft. gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 22:04:
Word dit ook door Raven Soft. gemaakt?
Nee als je de lange openingspost leest zie je dat het gemaakt word die Bioware, die pareltjes van games afgeleverd heeft met de Baldurs Gate serie en Neverwinter Nights.
Maar LucasArt heeft een grote vinger, wat verhaal en wapens enz.betreft, in de pap. Het moet natuurlijk wel stroken met het Star Wars universum.

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 18-10 12:02

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hmmm ik zit beetje te denken aan Morrowind in een starwars jasje :9 dat idee krijg ik een beetje :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh... na 4000 duizend jaar gebruiken ze nog steeds lightsabres??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 03:49:
Waarschijnlijk zien ze deze als het ultime wapen. Want ja schieten kun je er niet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 03:49:
Dit spel speelt zich 4000 jaar vóór de films af. En dan nog, wrom niet? ;)

Edit:
Net iets te laat

[ Voor 7% gewijzigd door xtreme_lunatic op 06-03-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Als je de films gezien hebt weet je dat lightsabers het ultieme wapens van jedi & sith zijn. Jedi & Sith bestaan al meer dan 4000 jaar voor The Phantom Menace (lees de boeken maar), dus waarom lightsabers niet.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

In de training van een Jedi/Sith is het maken van een eigen lightsaber een belangrijk punt.
Als ze dit succesvol afronden ronden ze een fase af.

Na het maken van een Lightsaber, wat een intensief project is, zijn de persoon en lightsaber 1.
De lightsaber word een verlenging van de persoon.

Zou jij zonder je arm kunnen?
(retorische vraag, waarschijnlijk wel. Maar je bent wel gekreupeld.)
Hacku schreef op 06 March 2003 @ 10:47:
Als je de films gezien hebt weet je dat lightsabers het ultieme wapens van jedi & sith zijn. Jedi & Sith bestaan al meer dan 4000 jaar voor The Phantom Menace (lees de boeken maar), dus waarom lightsabers niet.
Voor de Jedi is de lightaber geen wapen, meer een tool.
Voor de Sith is het idd een wapen.

[ Voor 27% gewijzigd door Vae Victis op 06-03-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Dat wou ik horen _/-\o_

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Nieuwe screenshots: (xbox versie)

Afbeeldingslocatie: http://www.pzd.as/tothegame/xb_knightsrepublic/2003-03-12/screen22_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pzd.as/tothegame/xb_knightsrepublic/2003-03-12/screen23_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pzd.as/tothegame/xb_knightsrepublic/2003-03-12/screen24_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pzd.as/tothegame/xb_knightsrepublic/2003-03-12/screen20_large.jpg

Meer @ http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=10395

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 03:00
:9~ :9~ O+ _/-\o_

Ik ga vast sparen voor een nieuwe pc voor dit spel! :7
Ziet er echt VET gaaf uit...... :9~

Edit: mijn naam past wel in de tijd waarin het spel speelt btw.... ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Exar op 12-03-2003 13:59 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 20-10 16:36
Ziet er zeer mooi uit ( net zoals Neverwinter Nights ) alleen dat kon mij ook niet boeien omdat ik gewoon totaal geen zin had om alles te lezen enzo met al die characters. Mssn is dat hier minder.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Southern Sun schreef op 05 March 2003 @ 15:33:
lekker systeempje heb je daar voor nodig :|
maar dit spel moet ik zekers hebben _/-\o_
Waar vind je de systeemeisen?

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lezen LEZEN er straat 4000 jaar VOOR de orginele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar je kan het ook opvatten als volgt:

4000 jaar ervoor gebruikten ze al lighsabres en 4000 jaar daarna nog steeds :D. Misschien is dat wat hij bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
De uitleg daarvoor is allang gegeven hoor, lezen kan dus idd geen kwaad (wel ff hele draadje lezen dan he ;))....

Tip: post door Vae Victis - Thursday 06 March 2003 10:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, gaaf hoe in het 1e en 3e plaatje hierboven het licht van de zon niet afgekapt wordt, maar om het object heenbuigt (weet ook even niet hoe ik het uit moet leggen)... Net als in Splinter Cell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Zo die screens van Xbox zien der lekker strak uit, doet me beetje denken aan Nomad Soul.
Exar_Kunn schreef op 12 maart 2003 @ 13:58:
Edit: mijn naam past wel in de tijd waarin het spel speelt btw.... ;)
Dan mag je wel een nickchange aanvragen ;)
Het is origineel Exar Kun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

RefriedNoodle> Dat tegenlicht effect waardoor de voorgrond overstraalt wordt? Das wel stoer ja :)

Is dit een uitgebreide NWN engine btw? Bepaalde screenies doen er wel aan denken, net als het devbedrijf :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Dit is het neverwinter nights engine maar beetje opgepoetst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ah. Opzich wel prima engine hoor, draait lekker en ziet er erg sfeervol uit. Misschien niet meest realistische, maar voor rpg achtige game erg soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
DarkX schreef op 12 maart 2003 @ 20:23:
Ah. Opzich wel prima engine hoor, draait lekker en ziet er erg sfeervol uit. Misschien niet meest realistische, maar voor rpg achtige game erg soepel.
Hmm wat bedoel je met niet realistisch ?? Lichtinval enzo ?? Vind het zeker mooi engine :) Van mij mogen ze zo een Hack and Slash maken met dit engine ( Diabo of Dungeon Siege ) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hack N Slash zuigt :z RPG roels, ze mogen van mij wel Torment II maken op deze engine :9~

Ik bedoel alleen dat een topdown engine als deze nog niet het realisme heeft van een fp engine als splintercell ofzo, en de chars vind ik meestal niet echt lekker bewegen, maar ligt niet totaal aan engine :) Maar het is heel SFEERVOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
DarkX schreef op 12 maart 2003 @ 20:30:
Hack N Slash zuigt :z RPG roels
Heb dat liever dan allemaal praten met mensen en punten geven enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Heb liever een goed verhaal met goeie dialogen dan stompzinnig op mannetjes klikken tot ze dood zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Vae Victis schreef op 12 March 2003 @ 18:03:
[...]

Dan mag je wel een nickchange aanvragen ;)
Het is origineel Exar Kun.
Die extra n heb ik toen ik de naam nam (al heel lang geleden) bewust gekozen, nadat ik het een tijdje per ongeluk had gebruikt. Ik dacht toen, "ach nu weet men tenminste altijd dat ik het ben, die 'fout' maakt m'n online naam uniek".
Maar je brengt me wel aan het twijfelen.... ik gebruik die naam ook in online games, dus een nickchange is niet zo eenvoudig..... maar de naam goed gebruiken is opzich wel wat netter... hmmm...

Ontopic: als deze game zo goed wordt als andere games van Bioware, zoals BG2, dan wordt dit echt wel een vette topper! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Gamer.nl heeft laten weten dat er een nieuwe trailer te downloaden is van Knights of the Old Republic :)
Nieuwe trailer Star Wars: Knights of the Old Republic

Naast Star Wars: Galaxies is er vandaag nog meer nieuws van het Star Wars front. Er is namelijk een nieuwe trailer van Star Wars: Knights of the Old Republic verschenen. Het verhaal van Kotor speelt zich 4000 voor de eerste Star Wars film af, toen er nog duizenden Jedi's en Sith's waren. Als Jedi moet je het dan ook opnemen tegen de Sith en andere duistere figuren Uiteindelijk bepalen jouw acties de uitkomst van de oorlog en jouw toekomst als een Jedi.
  • [b]Features[/] - Immersive, action-packed Star Wars role playing experience with customizable and evolving playable characters. - Your group, comprised of up to 3 characters, can include humans, droids, Twi'leks, Wookiees and more. - Fast paced mini-games -- such as racing swoop bikes, or manning turret guns. - Journey spans ten different worlds ranging from the familiar to the new. - Locations include Tatooine, Sith world of Korriban, Jedi Academy on Dantooine and Wookiee homeworld of Kashyyyk. [url=http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200303/1047723154_0.jpg][img]http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200303/small1047723154_0.jpg[/][/]
Je kunt de trailer op deze pagina vinden. Knights of the Old Republic zou in juni voor Xbox moeten uitkomen en in de herfst van dit jaar zal een PC versie volgen.
Hopelijk komt ie voor de PC aan het begin van de herfst en niet aan het einde.

Ik had niet goed gekeken naar de post van Hacku... Maar ja :P

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 15-03-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Verse screenshots :9

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/90.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/91.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/92.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/93.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/swkotor/images/screens/94.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg is ie exlcusief voor de XBOX. Dat wil zeggen voor 6 maanden.
Pas in december is de PC aan de beurt.
Mooi spel trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Trouwens die gast met die 2 paarse lightsabers lijkt verdacht veel op Mace Windu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 23:39

danplo

The Force is strong with me

UTRECHT 10/06/03 - Knights of the Old Republic wordt door veel Starwarsfans beschouwd als misschien wel de eerste game dat de sfeer van de films echt weergeeft. Misschien, want veel weten we nog niet over de nieuwste Bioware.

Het nieuwe spel van Bioware speelt zich af 4.000 jaar voor de eerste films, maar tot onze grote vreugde blijkt het universum niet zoveel anders. Op één detail dan; het wemelt letterlijk van de Jedi. Het spel gebruikt de Dungeon&Dragons D20-regels op een erg creatieve manier, waardoor het spel veel solider wordt. Hoewel dit zonder veel twijfel het sterkste Bioware-product tot nu toe wordt, zijn het vooral de kleine details die dit spel van de Baldur's Gate-reeks onderscheiden.

Knights of the Old Republic heeft een rijke en diepgaande verhaallijn waarin je een karakter vanuit één of drie klasses aanmaakt en daaruit het pad naar Jedi aanvangt. Je kan zowel voor de Light als de Dark side kiezen, maar dat hangt af van de beslissingen die je onderwijl neemt. Je keuzes bepalen niet alleen je kundes, maar ook je uiterlijk. In totaal ontmoet je negen intergalactische avonturiers waarmee je op pad kan gaan. Twee daarvan vergezellen je altijd, terwijl de andere beschikbaar zijn op je schip; de Ebon Hawk. Dat schip lijkt erg op de Millennium Falcom en is de plaats waar je weerkeert als je wil genezen of wapens bijtanken. Zo is het - bijvoorbeeld - mogelijk om de krachtkristallen en kleur van je lightsabre te upgraden.

Knights of the Old Republic lijkt helemaal op het goede spoor te zitten, en we kunnen niet genoeg popelen van ongeduld tot de release. Voor XBox zou dat laat in de zomer zijn, de PC-versie moet tot de herfst wachten.

Hier nog wat screenshot's

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/2/4/64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/3/9/65.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/5/9/66.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/0/0/67.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/2/0/68.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/8/9/70.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/0/0/71.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/5/0/73.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/7/0/74.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/2/1/80.jpg

Dit wordt smullen na de zomer !!!

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Samen met Galaxies wordt dit smullen :9 :9~

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een ontzettende wrede game wordt dit denk ik :)

Galaxies word nóg beter als je et mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 17:44:
Echt een ontzettende wrede game wordt dit denk ik :)

Galaxies word nóg beter als je et mij vraagt :)
Ik vind Galaxies en KOTOR niet echt te vergelijken. Galaxies is een MMORPG en Knights of the Old Republic een Singleplayer Offline RPG. Verder zullen ze ook qua gameplay etcetera veel van elkaar afwijken.
Natuurlijk kan je Galaxies wel beter vinden, maar je moet eigenlijk geen MMORPG's met Singleplayer RPG's vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 23:39

danplo

The Force is strong with me

MaRc0 schreef op 10 June 2003 @ 18:29:
[...]

Ik vind Galaxies en KOTOR niet echt te vergelijken. Galaxies is een MMORPG en Knights of the Old Republic een Singleplayer Offline RPG. Verder zullen ze ook qua gameplay etcetera veel van elkaar afwijken.
Natuurlijk kan je Galaxies wel beter vinden, maar je moet eigenlijk geen MMORPG's met Singleplayer RPG's vergelijken :)
Maar goed iedereen en vooral de starwars fan's kunnen dadelijk weer van twee goede spellen gaan genieten :P :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ziet er erg gelikt uit voor een xbox game( waren die pics voor de pc of xbox?). bioware heeft een goede naam opgebouwd met de baldurs gate serie dus het D&D geval zal erg goed zitten. kunnen we dit gaan vergelijken met morrowind of toch meer met baldurs gate. en als laatste wanneer komt ie uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een starwars fan in hart en nieren (?) En speel JK:JO Nog elke dag :D, Zit dan ook al te wachten op Galaxies sinds.. vorig jaar zomer.

Het punt is dat die lui et steeds weer uitstellen, ken ik echt niet over.

Oh ja, snuggerige Marc0, niet de game-kenner held uit gaan hangen, ik denk dat iedereen wel et verschil weet tussen die twee genre's ;)

Zit dus met smart te wachten op Galaxies :)

Nog ff on-topic: Ik weet niet hoe ze het nou willen hebben met KOTOR, als ze Galaxies eerst releasen, zal er denk ik niet echt reuze veel mensen zijn die KOTOR ook nog es een keer aanschaffen.

We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 10 June 2003 @ 18:29:
[...]

Waar ik persoonlijk op hoop is het uitwisselbaar maken van characters tussen Knights of the old Republic en SWG. Wishfull thinking, maar het zou wel heel vet zijn :9

Als je dan een half jaar na de release van Galaxies die game koopt, kun je tenminste je character trainen in het offline spel, ipv dat je online meteen wordt afgeslacht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 22:10:
[...]
Waar ik persoonlijk op hoop is het uitwisselbaar maken van characters tussen Knights of the old Republic en SWG. Wishfull thinking, maar het zou wel heel vet zijn :9

Als je dan een half jaar na de release van Galaxies die game koopt, kun je tenminste je character trainen in het offline spel, ipv dat je online meteen wordt afgeslacht.
nou reken daar maar niet op :-/ tenminste als ik het allemaal zo lees dan gebeurd dat niet echt ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Is dat die geupgrade NWN engine? Ziet er wel leip uit :)

Van welke developer is galaxies eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie het assortiment goede spellen steeds breder worden bij de xbox fable, dit spel, halo 2,deus ex 2, thief 3, doom 3, halo 2, en vele anderen. het gat een goede line up krijgen de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 10:29
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 14:32:
ik zie het assortiment goede spellen steeds breder worden bij de xbox fable, dit spel, halo 2,deus ex 2, thief 3, doom 4, halo 2, en vele anderen. het gat een goede line up krijgen de xbox
Wauw! Waneer komt doom 4 uit? :+ ;)

Iemand al een release date overigens?

[ Voor 6% gewijzigd door Kwartjuh op 28-06-2003 17:29 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
De xbox versie is gold gegaan!
Lucas Arts wist ons vandaag met volle overtuiging te melden dat haar nieuwste Star Wars-RPG, genaamd Star Wars: Knights Of The Old Republic, goud is gegaan voor de XBox en dus de productie van de CD ROM's is begonnen! Het spel zou tegen 16 juli in de USA en Canada moeten liggen, terwijl het voor Europa nog even langer wachten is (wegens de verscheping) tot ten laatste 26 september.

SAN RAFAEL, Calif. – July 9, 2003 – LucasArts today announced Star Wars: Knights of the Old Republic, a role playing game (RPG) for the XboxTM video game system from Microsoft, has gone gold and will be available at retail throughout the United States and Canada Wednesday, July 16.

Misschien dat Lucas Arts de tijd tussen US- en EU-release nog nuttig kan gebruiken door het spel reeds te patchen en dus een aantal bugs weg te werken, of om wat extra content toe te voegen! Je weet maar nooit...

De PC-release staat momenteel gepland rond oktober voor de USA. Een exacte Europese releasedate is er nog niet.
http://games.telenet.be/index.php?newsid=7717

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Een 9,1 op gamespot en 9,4 door de readers

http://www.gamespot.com/x...sknightsoftor/review.html

snap niet waarom de pc versie zo lang moet wachten :(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
AwesomE schreef op 27 July 2003 @ 01:32:
Een 9,1 op gamespot en 9,4 door de readers

http://www.gamespot.com/x...sknightsoftor/review.html

snap niet waarom de pc versie zo lang moet wachten :(
ja dat is altijd zo eerst komen die console versies uit en dan pas de pc :( vet lullig maarja kotor op de pc word denk ik wel veel beter, tenminste de graphics dan :) daarmee ownt de pc echt wel 8)
maarja wanneer komt precies kotor uit voor de pc?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Erg fijn dat de PC betere graphics krijgt, maar heb hem net 5 uur zitten spelen op een breedbeeld met surround, lekker op de bank zittend met drankje erbij _/-\o_

Wereldgame!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:36
heb erg zin in deze game, jammer dat ik nog even moet wachten met mn xbox, ik vraag me sowieso trouwens af waar het beter op te spelen is deze game. Heb namelijk ook een breedbeeld en surround :)

Hij heeft gemiddeld toch een 9,4 tot nu toe: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/556553.asp

Deze gozer heeft wat filmpjes gemaakt en ze opgeslagen als jpg :? ivm uploaden:
(linkermuisknop --> save as --> renamen naar wmv)
http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.rommel/10.jpg
http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.rommel/tea.jpg

De laatste is met geluid en buiten, dit is trouwens de xbox versie, maar dat leek me wel duidelijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door DarkShadow op 27-07-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LucasArts heeft opzettelijk ervoor gekozen om de Xbox versie voor de PC-versie te launchen, om de pc-gamers vooral niet af te leiden van hun andere SW-RPG, Galaxies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 13:54:
LucasArts heeft opzettelijk ervoor gekozen om de Xbox versie voor de PC-versie te launchen, om de pc-gamers vooral niet af te leiden van hun andere SW-RPG, Galaxies.
ohja dat is opzich wel slim :) want galaxies lijkt me een onwijs gaaf spel alleen je moet maandelijkse kosten betalen en dat vind ik echt heel erg jammer :( als dat niet had gehoeven dan had ik hem echt wel gekocht

maarja nu maar w8en op kotor

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren begonnen met Kotor... En het is de moeite waard, het is de moeite waard... Ik heb niet echt noemenswaardige RPG-ervaring (laatste RPG voor mij was Ultima Underworld 2, wel compleet uitgespeeld), maar ik vermaak me prima. Dat de graphics nog eens zwaar mooi zijn, vind ik dan nog mooi meegenomen ook, maar de complete vrijheid die je hebt in het spel is vet. In het begin wordt je handje ook vastgehouden en worden heel veel dingen uitgelegd door NPC's, dus het is ook voor RPG-noobs zoals ik goed geschikt.

De interface (en dan heb ik het dus over de Xbox-versie) is heel soepel en intuitief: linker stick om te lopen, rechter stick om rond te kijken, de twee trekkers om te targetten, D-pad om tussen commando's te kiezen. Kom je enemies tegen, dan pauzeert het spel automatisch (is uit te zetten) zodat je rustig per teamlid een target kunt aanwijzen, waarna het gevecht (realtime) kan plaatsvinden. De menu's en stats achter de start-knop zijn ook duidelijk en makkelijk. Het bewapenen van je karakters is makkelijk, je ziet alle weapons van je hele team, en kunt dus zo de wapens die 1 karakter heeft, door de ander laten gebruiken. Weet niet of dat een nieuwe optie is in RPG-land, maar ik ben er wel van gecharmeerd.

Voor noobs nog meer handige opties, zoals auto-upgrade van je karakter om je zuurverdiende XP's goed te besteden. Een auto-map is ook aanwezig, met handige stippen voor de belangrijkste locaties.

Het geluid is ook goed, dankzij Dolby Digital 5.1. Grafisch kan ik ook weinig aanmerken, de lightsaber-duels (nog niet zelf mee gevochten, maar je ziet wat Jedi's in actie in het begin) zijn ook om van te smullen, alleen wordt breedbeeld dus niet ondersteund, om dan toch 1 minpuntje te noemen.

Kortom, aanradertje dus. Heb redelijk wat Xbox-games, maar deze komt de komende tijd m'n kruisdoos niet uit. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Waar hebben jullie deze game ergens gehaald? Of is ie nog niet verkrijgbaar in de winkels en komen jullie versies ergens anders vandaan ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
misschien hebben ze het over de xbox versie? ben ook wel benieuwd hierna! zit er multiplayer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ares: Geimporteerd bij dvdboxoffice.com.
@Mister_X, idd, ik speel de Xbox-versie. En nee, er zit geen multiplayer in, dan moet je Star Wars Galaxies spelen. (Heb ik trouwens gedaan, maar het was niet mijn kopje thee. Een MMORPG is meestal zwaar community-based, dan moet je gaan socializen en zo, en dat doe ik liever in het echt dan achter een pc voor $15 per maand.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
wachten op de pc versie dus :) thx, de pics die ik zag van deze game zien er leuk uit, gfx boeit me niet, gaat me om op de zwaard(lightsaber) gevechten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Xbox/pc versie maakt me neit zoveel uit, kan op m'n werk zoveel xboxen als ik wil dus dat zit wel goed, ben benieuwd wanneer ie binnen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Ares schreef op 29 July 2003 @ 19:59:
Xbox/pc versie maakt me neit zoveel uit, kan op m'n werk zoveel xboxen als ik wil dus dat zit wel goed, ben benieuwd wanneer ie binnen komt :)
huh op je werk xboxen? zoveel als je wilt :P relaxte baan :*) waar werk je?
maar ik heb geen xbox dus moet wel w8en op pc versie

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
Dark Lord schreef op 29 July 2003 @ 20:08:
[...]

huh op je werk xboxen? zoveel als je wilt :P relaxte baan :*) waar werk je?
maar ik heb geen xbox dus moet wel w8en op pc versie
E-Plaza, kan zoveel gamen als ik wil, alleen soms is het lastig dat je van die klanten krijgt :P
Hebben een PS2/GC/X-Box/GBA allemaal staan, lekker spellen uittesten dus :)

Hoop dat deze snel binnenkomt, Baldur's Gate en NWN vond ik errug gaaf, Star Wars is ook vet, hopen dat ze er iets moois van hebben gemaakt...
Wat zijn de ervaringen zo ver van de mensen die hem al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Ik vind er niet zoveel aan om eerlijk te zijn, veels te veel tekst die continu de vaart uit de actie, het verhaal haalt, steeds van ga hierheen, om dit te halen, ga daarna daarheen om dat te halen, ga daarna weer daarheen om dat te halen etc. Dat je daarbij keuzes kunt maken in de trant van geef me die kaart anders maak ik je af, of geef me die kaart dan geef ik je er iets fijns voor terug. WHOHOO. dark of light. Ik heb het een uurtje of drie/vier zitten spelen en ik snap niet waar die enorm hoge cijfers vandaan komen. Lijkt wel of de game door elke site is gereviewed door een enorme starwars fan. Het is imho dan ook meer een game voor een echte starwars freak dan voor de casual gamer. Ook is er zo nu en dan (lees een keer in de 4 minuten) gewoon een enorme framedrop. Verder heb je wel veel mogelijkheden in je wapens, je uitrusting en dergelijke. De sound is super ok.Alles klinkt lekker in dd. Ik geef het spel een 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
OcNewB schreef op 31 July 2003 @ 12:31:
Ik vind er niet zoveel aan om eerlijk te zijn, veels te veel tekst die continu de vaart uit de actie, het verhaal haalt, steeds van ga hierheen, om dit te halen, ga daarna daarheen om dat te halen, ga daarna weer daarheen om dat te halen etc. Dat je daarbij keuzes kunt maken in de trant van geef me die kaart anders maak ik je af, of geef me die kaart dan geef ik je er iets fijns voor terug. WHOHOO. dark of light. Ik heb het een uurtje of drie/vier zitten spelen en ik snap niet waar die enorm hoge cijfers vandaan komen. Lijkt wel of de game door elke site is gereviewed door een enorme starwars fan. Het is imho dan ook meer een game voor een echte starwars freak dan voor de casual gamer. Ook is er zo nu en dan (lees een keer in de 4 minuten) gewoon een enorme framedrop. Verder heb je wel veel mogelijkheden in je wapens, je uitrusting en dergelijke. De sound is super ok.Alles klinkt lekker in dd. Ik geef het spel een 7.5
tsja dat is denk ik toch wel een beetje zo dat star wars games voor star wars fans zijn :)
maar het is een rpg achtige game dus dan heb je vaak veel tekst en moet je veel dingen ophalen :) kijk maar naar nwn

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op 31 July 2003 @ 12:31:
Ik vind er niet zoveel aan om eerlijk te zijn, veels te veel tekst die continu de vaart uit de actie, het verhaal haalt, steeds van ga hierheen, om dit te halen, ga daarna daarheen om dat te halen, ga daarna weer daarheen om dat te halen etc.
...
Het is imho dan ook meer een game voor een echte starwars freak dan voor de casual gamer.
Volgens mij zit dat in elke RPG zo'n beetje. Het is een Star Wars RPG. Als je niet van Star Wars, of niet van RPG's houdt, dan kun je deze titel beter links laten liggen.

Als je niet van FPS houdt, dan speel je tenslotte ook geen Jedi Outcast. Als je niet van RTS houdt, speel je ook geen Star Wars Galactic Battlegrounds. Etc. RPG's zijn zowiezo niet echt voor de casual gamer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 13:57:
[...]

Volgens mij zit dat in elke RPG zo'n beetje. Het is een Star Wars RPG. Als je niet van Star Wars, of niet van RPG's houdt, dan kun je deze titel beter links laten liggen.

Als je niet van FPS houdt, dan speel je tenslotte ook geen Jedi Outcast. Als je niet van RTS houdt, speel je ook geen Star Wars Galactic Battlegrounds. Etc. RPG's zijn zowiezo niet echt voor de casual gamer.
nee want voor RPG's moet je soms weleens nadenken over welke keuzes je maakt (hmm word mischien jedi academy ook wel moeilijk als je moet kiezen tussen dark en light side :P) maar ik vind RPG's eigenlijk wel geinig dat je vaak zelf kan kiezen wat je tegen iemand zegt of dat je gewoon niks tegen hem zegt :P kotor lijkt me gewoon zo cool :*)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:17

Wimo.

Shake and Bake!

Prachtig spel, heb hem al bijna uitgespeeld op m´n xbox. Vooral de vrijheid die je hebt is gaaf.. zo ben ik vanaf het begin al richting de dark side gegaan omdat je zo veel ´sneller´ door het spel heen kan gaan :*) En de filmpjes zijn prachtig om te zien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Wimo. schreef op 31 July 2003 @ 16:13:
Prachtig spel, heb hem al bijna uitgespeeld op m´n xbox. Vooral de vrijheid die je hebt is gaaf.. zo ben ik vanaf het begin al richting de dark side gegaan omdat je zo veel ´sneller´ door het spel heen kan gaan :*) En de filmpjes zijn prachtig om te zien :9~
hoezo ga je dan veel sneller door het spel heen? en het is toch juist leuk als het lang duurt :P maar ik vind de light side cooler dus als ik het spel heb dan ga ik denk ik ook voor de light side 8)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gepreorderd bij http://www.gameorder.nl

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Deze game moet ik gewoon hebben (kan namelijk geen swg spelen geen creditcard :'( ) :D Maar het lijkt me wel dat je een systeem nodig hebt waar je u tegen zegt. :9. Toch maar wat gaan upgraden :D. Denk namelijk niet dat een Athlon 2000+ samen met 512 mb ram en een geforce 4 mx 440 genoeg zijn hiervoor :P. (athlon 2000+ wel maar de rest niet :P)

/me Notna is vast aan het sparen om 512 mb extra ram en een radeon 9800 pro te kopen op de HCC :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je met jouw systeem dit spel goed kunnen spelen zag in de bladen al staan dat je hem vanaf een 1 gig goed kan spelen, doe niet aan pc games dus helemaal zeker weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemadn hem al die zijn vindingen wl delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de pc versie is volgens sommige al uit? als iemand die game voor de pc heb gezien geef een schreeuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimo. schreef op 31 July 2003 @ 16:13:
Ah das zonde, meeste plezier heb je als je eerst de light side doet en daarna de dark side uitspeelt. Zo heb ik het gedaan en de game was echt goed. Echt een tijd geleden dat ik zo een goede game gedaan heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
damn man ik kan echt niet w8en tot dit spel voor de pc uitkomt het lijkt me echt vet gaaf :) rpg ruled en star wars ruled dus dat kan gewoon niet mislukken :P en als dan ook meteen nog ff die derde film uitkomt kan het helemaal niet meer kapot :D

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:17

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 10:52:
[...]
Ah das zonde, meeste plezier heb je als je eerst de light side doet en daarna de dark side uitspeelt. Zo heb ik het gedaan en de game was echt goed. Echt een tijd geleden dat ik zo een goede game gedaan heb..
Valt wel mee.. heb er toch van genoten ... en zoveel tijd heb ik toch niet voor games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Wimo. schreef op 08 September 2003 @ 21:58:
[...]

Valt wel mee.. heb er toch van genoten ... en zoveel tijd heb ik toch niet voor games :)
tsja als je niet zoveel tijd hebt dan is het wel jammer dat je een spel niet echt helemaal kan uitspelen, dan bedoel ik op zoveel manieren spelen dat er gewoon niks meer aan is :P maar als je dat niet doet heb je mischien nog weleens zin om het later nog een keer te gaan spelen :D

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Als ik RPG hoor, denk ik aan turn based.. isn dat hier ook zo? of is het gewoon rosse rossen rossen? Ala Phantasy Star Online?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat was mijn vraag ook is deze game net als final fantasy? wat ik dus kut vechten vind dus zeg maar zoals dit:eerst kiezen wat je doet om te aantevallen en wachten op je beurt,
of net als jedi knight gewoon al die vele acties met je toetsen bord en controller uit te oefenen hier hoop ik dus op eehhehehe !!!!

ps: ik weet niet hoe deze game slecht kan zijn, je kan echt zien dat er gewerkt is aan deze game ik kan niet w8ten op de pc versie. :9~ :9~ O+ O+ _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een voorstukje op Gamekings een tijd terug. Ik weet niet, maar met Star Wars games wil ik gewoon actie. Ik vind RPG elementen niet erg, of een verhaal spelen zoals dat bij dit spel gedaan wordt .... maar te veel menuutje en zo .... niets voor mij, zeker niet met Star Wars. Als het turnbases is, is het nog erger. Lamaar dan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
volgens mij was het zo (heb het spel nog niet) maar wat ik ervan gelezen heb is dat je op pauze KAN zetten voor het gevecht je teammates zegt wat ze moeten doen en dan jij dan gewoon kan gaan vechten... dus geen turn based tenminste dat hoop ik niet want dat zuigt echt
ik krijg dus net de veronica gids binnen en ik lees het game gedeelte en daar stond kotor in alleen wat ik daar dus las was dat het wel turn-based is

[ Voor 23% gewijzigd door Dark Lord op 09-09-2003 13:57 ]

10100111001

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste