veronica gids gamegedeelte is nu niet echt betrouwbaar.... aan de reviews te lezen spelen ze zelf nooitDark Lord schreef op 09 September 2003 @ 11:12:
volgens mij was het zo (heb het spel nog niet) maar wat ik ervan gelezen heb is dat je op pauze KAN zetten voor het gevecht je teammates zegt wat ze moeten doen en dan jij dan gewoon kan gaan vechten... dus geen turn based tenminste dat hoop ik niet want dat zuigt echt
ik krijg dus net de veronica gids binnen en ik lees het game gedeelte en daar stond kotor in alleen wat ik daar dus las was dat het wel turn-based is
Verwijderd
Veronica reviews, da's meer a la reviews van CDs in dat Freerecord blad. Het is bijna altijd goed, erg goed of MOET JE HEBBEN!
De xbox versie komt end deze week (12e) de PC versie pas in oktober/november
This space is occupied
PC versies komen in 2004, Microsoft heeft exclusiviteit voor 2003 gekocht.TheEvilCuber schreef op 09 September 2003 @ 17:54:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
I speel hem al een tijdje op de XBOX (ben op de 4de planeet nu) en hij is heeeeeel goed. 
Ik kan dit spel echt uren achter elkaar spelen (tot middenin de nacht) en dat is heel zeldzaam bij mij, meestal heb ik het na 30-60 minuten wel gezien.
Het heeft diepgang en elke keuze die je maakt is van invloed op je character (light/dark) en je kunt veel exploren.
forget Halo voor de XBOX...dit is zoveel beter dan de zoveelste shooter.
Ik kan dit spel echt uren achter elkaar spelen (tot middenin de nacht) en dat is heel zeldzaam bij mij, meestal heb ik het na 30-60 minuten wel gezien.
Het heeft diepgang en elke keuze die je maakt is van invloed op je character (light/dark) en je kunt veel exploren.
forget Halo voor de XBOX...dit is zoveel beter dan de zoveelste shooter.
In Amerika is ie zelfs al een flink tijdje uit en de reviews zijn er erg lovend over. Het gemiddelde van 40 sites was geloof ik een 9.4 toen ik het een tijdje geleden checkte. Weet alleen niet meer waar ik dat checkteTheEvilCuber schreef op 09 september 2003 @ 17:54:
The devil is in the details.
Wel jammer dat het turn-based is , want dat is voor mij een hele goede om een spel niet te kopen .
Ik hou meer van REAL TIME ala DS ,D1 and D2.
En de RPG / H&S waar ik nu mee bezig ben The Fate .
Dus ik denk dat dit de eerste Star wars game wordt die ik over gaat slaan.
Net zo als ik die FF serie nog nooit heb willen spelen ( al heb ik wel FF 7 of 8 liggen )
Maar ik vind het wel jammer dta het TB is want ik had hem graag willen spelen .
als ik zo naar de grafX kijk is het een heel mooi spel .
Net zo als ik die FF serie nog nooit heb willen spelen ( al heb ik wel FF 7 of 8 liggen )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Dit spel heb ik echt verslonden, dit was een van de weinige spellen (op de xbox) die mijn aandacht er meteen bij konden houden.
Het verhaal is superieur, er zit humor in. En de verschillen tussen light/dark side zijn er ook erg leuk in verwerkt, en niet ongebalanceerd (B&W, anyone?)
De graphics zijn dik in orde, de speelbaarheid zit goed in elkaar, de gevechten zijn overzichtelijk, niet te moeilijk, niet te makkelijk.
Enige waar ik me aan stoor, is dat als je het een beetje vaak speelt, je het spel vrij snel klaar hebt. Zonde, want ik vermaakte tot in de laatste minuut met het spel.
Ik neem nu even een paar maandjes pauze, en dan ga ik hem uit spelen als 'dark jedi'.
Bioware en lucasarts is een goede combinatie!
Het verhaal is superieur, er zit humor in. En de verschillen tussen light/dark side zijn er ook erg leuk in verwerkt, en niet ongebalanceerd (B&W, anyone?)
De graphics zijn dik in orde, de speelbaarheid zit goed in elkaar, de gevechten zijn overzichtelijk, niet te moeilijk, niet te makkelijk.
Enige waar ik me aan stoor, is dat als je het een beetje vaak speelt, je het spel vrij snel klaar hebt. Zonde, want ik vermaakte tot in de laatste minuut met het spel.
Ik neem nu even een paar maandjes pauze, en dan ga ik hem uit spelen als 'dark jedi'.
Bioware en lucasarts is een goede combinatie!
Verwijderd
Dan zou ik hem maar proberen, want ze hebben de TB zo gemaakt dat het net real time is. Ik ben zeker geen TB fan, sterker nog alle games die TB waren heb ik weer van me pc afgegooid. Maar kotor is perfect zo, geef het een kans zou ik zeggen, want je mist echt wat..Blackhole schreef op 09 September 2003 @ 20:21:
Wel jammer dat het turn-based is , want dat is voor mij een hele goede om een spel niet te kopen .
nu ik die verhalen van jullie lees boeit het me niet of het turn based is of niet zelfs al zou ie in een roze verpakking zitten
ik moet het spel gewoon hebben
10100111001
Ach je bent nooit te oud om eens een verandering door te voeren ( 16 September wordt ik al weer 32 )Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:42:
[...]
Dan zou ik hem maar proberen, want ze hebben de TB zo gemaakt dat het net real time is. Ik ben zeker geen TB fan, sterker nog alle games die TB waren heb ik weer van me pc afgegooid. Maar kotor is perfect zo, geef het een kans zou ik zeggen, want je mist echt wat..
Dus laat het dan maar eens proberen ...
ZOEKEN ZOEKEN..... , Maak me GEK .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
maar de game is toch niet zo als je gaat vechten ofzo dat je eerst moet kiezen welke aanval je moet doen? ik zou juist hopen om al die acties te kunnen uitvoeren met je toetsenbord of controller.
edit: ik ken evilcuber en niet naar hem luisteren hij doet af en toe beetje moeilijk ik denk wel dat er mensen zijn die gewoon me ff kan uitleggen hoe het vechten met de game vergaat? alvast bedankt
edit: ik ken evilcuber en niet naar hem luisteren hij doet af en toe beetje moeilijk ik denk wel dat er mensen zijn die gewoon me ff kan uitleggen hoe het vechten met de game vergaat? alvast bedankt
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 23:01 ]
Lezen.. hij is dus turnbased!, maar zo goed uitgevoerd dat het gewoon leuk speelbaar word en je niet word overspoeld door menu'tjes
je kan dus niet ala Jedi Acedemy die moves zelf doen (d8 ik)
je kan dus niet ala Jedi Acedemy die moves zelf doen (d8 ik)
This space is occupied
das eik wel jammer 
kotor zag en juist zo cool uit, veel beter als JA
Verwijderd
wanneer komt ie nu in de winkels (pc versie) want op releaselijsten staat ie op 5 september maar kheb m nog nergens in de winkels zien liggen (t kan mij liggn natuurlijk
)
weet ook iemand eigenlijk op welke engine het spel draait?
jedi knight: outcast en jedi academy draaien op een Quake engine, maar ik ben benieuwd op welke engine dit spel draait
jedi knight: outcast en jedi academy draaien op een Quake engine, maar ik ben benieuwd op welke engine dit spel draait
Verwijderd
wat ik weet komt ie in de herfst uit voor de pc.
sommige zeggen dat microsoft weer zo leuk is geweest om hem dit jaar exclusief te houden voor de Xbox.
en ik weet niet waar het spel op draait maar damn wat is het mooi zeg vooral het water is mooi gedaan vind ik.
sommige zeggen dat microsoft weer zo leuk is geweest om hem dit jaar exclusief te houden voor de Xbox.
en ik weet niet waar het spel op draait maar damn wat is het mooi zeg vooral het water is mooi gedaan vind ik.
Volgens mij draait ie op een verbeterde Neverwinter Nights engine.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Ik vond dit quotje wat ongeveer de gameplay wel beschrijft:RocketKoen schreef op 10 September 2003 @ 00:09:
das eik wel jammer
"Combat in KOTOR is a roll of the dice and we mean that almost literally. It's a turn-based system that you can initiate, cancel or modify in real-time. That is, you're arming your character with the right weapons from your inventory and telling them what attacks you want to use on which enemies, but the CPU takes control beyond that. Combat is 100% completely controlled by stats and computer dice rolls that take into account the weapons, armor and combatants themselves. "
IGN spreekt in hun reviewVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 22:52:
blablablablablabla BLAAT!![]()
ik denk wel dat er mensen zijn die gewoon me ff kan uitleggen hoe het vechten met de game vergaat? alvast bedankt
helaas voor jou is het dus echt Turn BasedThe combat system in KOTOR doesn't seem intuitive, but that's because it's fairly unique in its design and application. It's a turn-based system, but you're in control of when those turns are initiated to a certain extent. A typical sequence will work like this: you come around a corner with your two party members trailing behind and the game suddenly pauses and goes into combat mode. While paused you can rotate the camera around to survey the situation, swap out armor, weapons and accessories, select the target(s) you want to attack and input a sequence of four commands for each character. So you have 12 potential moves you can have loaded up before you unpause the game to unleash them. And moves doesn't just mean taking a shot with your blaster or swing with your sword or lightsaber. Throwing grenades, turning on your personal forcefield, Jedi powers, using medpacs, adrenaline boosters are all considered combat moves in this case. Now here's where it gets tricky. You don't have to input any moves at all when the game pauses automatically (in fact you can turn this auto pause off) and you can continue to enter new moves for your party members on the fly as their move queue empties. In fact, stacking up new moves in the middle of a fight is an extremely valuable skill about a third of the way through the game.
ik vind het wel chill, voor dikke actie koop je jedi academy, voor een goed diepe RPG haal je K(N)OTOR
This space is occupied
Een stukje verder in zelfde textTheEvilCuber schreef op 10 September 2003 @ 19:03:
IGN spreekt in hun review
helaas voor jou is het dus echt Turn Based
ik vind het wel chill, voor dikke actie koop je jedi academy, voor een goed diepe RPG haal je KNOTOR
Kan beide dus gewoon.You don't have to input any moves at all when the game pauses automatically (in fact you can turn this auto pause off) and you can continue to enter new moves for your party members on the fly as their move queue empties. In fact, stacking up new moves in the middle of a fight is an extremely valuable skill about a third of the way through the game.
Je moet dus wel eerst ze die opdrachten geven, voordat ze iets doen, via menu's enzo, dus toch best wel turn based achtig
weet iemand een ingame filmje te vinden (liefst MET actie erin)
weet iemand een ingame filmje te vinden (liefst MET actie erin)
This space is occupied
check www.lucasarts.com daar staan 2 filmpjes alleen dan wel zonder actie d8 ik check een paar screenshots ofzo
10100111001
Verwijderd
Volgens mij issie gisteren in Nederland uitgekomen. Heeft iemand hem gekocht? Zo ja, de eerste indruk graag :-)
De pc versie komt inderdaad ergens eind 2003/begin 2004 uit.
Verwijderd
duurt te langGalahad schreef op 12 September 2003 @ 15:48:
De pc versie komt inderdaad ergens eind 2003/begin 2004 uit.
Ik hoop t van niet, in KOTOR word je heel snel Jedi in vergelijking tot Galaxies daar worden er maar 1 of 2 op de 100 mensen die een Jedi worden en t duurt ook heel lang(naja je word zo geboren iig), iets meer realistischer net zoals in de film.Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 22:10:
[...]
Waar ik persoonlijk op hoop is het uitwisselbaar maken van characters tussen Knights of the old Republic en SWG. Wishfull thinking, maar het zou wel heel vet zijn
Als je dan een half jaar na de release van Galaxies die game koopt, kun je tenminste je character trainen in het offline spel, ipv dat je online meteen wordt afgeslacht.
En in KOTOR is het al bepaald dat je een Jedi of Sith word zowiezo, en in Galaxies moet je t maar zien of je een kans maakt.
Dus liever niet uitwisselbaar, heb je allemaal Jedi's in Galaxies en dan is een Jedi worden ook niet meer zo spannend.
[ Voor 10% gewijzigd door Turismo op 12-09-2003 20:03 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
jeb ik heb de game op de xbox gespeel mooie wereld trouwens maar het enigste waar ik nog moet aan gaan wennen is die battle mode.
ja die lijkt me ook wel lastig in het begin, maar je kan er vast wel aan wennenVerwijderd schreef op 13 september 2003 @ 00:17:
jeb ik heb de game op de xbox gespeel mooie wereld trouwens maar het enigste waar ik nog moet aan gaan wennen is die battle mode.
10100111001
Verwijderd
hey jongens, jullie moeten me even helpen want ik geraak er niet meer uit...
ik zit namelijk in de level Manaan vast, waar ik het enviroment suit moest nemen maar ik had het al maar en geraakte niet meer uit. Toen ging ik dan naar een andere wereld en ik werd plotseling tegengehouden door een sith ruimteschip. Al mijn kleren en wapens werden afgepakt,wat nu?
ik zit namelijk in de level Manaan vast, waar ik het enviroment suit moest nemen maar ik had het al maar en geraakte niet meer uit. Toen ging ik dan naar een andere wereld en ik werd plotseling tegengehouden door een sith ruimteschip. Al mijn kleren en wapens werden afgepakt,wat nu?
Verwijderd
Het ligt eraan met welk character je bent, maar daarmee moet je dus wat rondwaggelen door het schip. Op een gegeven moment kom je vanzelf je matties weer tegen en daarmee kan je dan weer fijn nog meer siths afslachten.Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 19:24:
hey jongens, jullie moeten me even helpen want ik geraak er niet meer uit...
Even een vraagje is hij al uit ? (pc versie)
of spelen jullie de BETA ?
Want dit spel ga ik zekers kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 27-10-2003 22:39 ]
Nee het was 17 november dat ie voor de pc uitkwam dat ik weet.
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
nee hij is nog niet uit, hun hebben hem denk ik voor de xboxBlackhole schreef op 27 oktober 2003 @ 22:39:
Even een vraagje is hij al uit ? (pc versie)
10100111001
PC versie is gold!
http://www.gamer.nl/nieuws/19745LucasArts meldt vandaag dat de PC versie van de door Bioware ontwikkelde Star Wars RPG Knights of the Old Republic gold is gegaan. Na de succesvolle release op de Xbox kan nu ook elke Jedi wannabe met een PC vanaf 18 november,wanneeer de PC versie in de winkels ligt, de Oude Republiek redden.
"LucasArts is pleased to announced that Star Wars®: Knights of the Old Republic™ for the PC has gone gold and will be in-store on November 18, 2003."
Klopt heb het gisteren ook daar zien staan.
Ik ben een blij mens.
Ben erg benieuwd naar dit spelletje.
Hopenlijk heb ik niet voor niks zo lang gewacht.
Nog 5 a 6 dagen en we zullen het zien.
Ik ben een blij mens.
Ben erg benieuwd naar dit spelletje.
Hopenlijk heb ik niet voor niks zo lang gewacht.
Nog 5 a 6 dagen en we zullen het zien.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
Wooohooooo!
-moest even
Geweldig, ik was deze game in de belangstelling voor hl2 / doom3 / war3 1.13 patch en vooral deus ex 2 bijna vergeten.
Ik kan niet wachten om deze topper te mogen spelen. Het is niet vaak dat bioware een rpg op ons los laar en als deze zich dan ook nog in het SW-universum afspeelt kan het helemaal niet meer stuk.
Ik heb btw nog geen reviews / faqs gelezen, enkel even naar de features en de scores gekeken; kwestie van de ervaring zo 'vers' mogelijk te houden.
Verwijderd
Wat zijn de eisen aan het systeem om dit spel maximaal op de pc te kunnen draaiien... iemand enig idee ?
LOST: even op de officiële site kijken onder "Game info", en vervolgens bij "System info", en je vind het volgende:
Zelf heb ik me goed vermaakt met Jedi Knigt II en III, en KOTOR ziet er erg goed uit, ik denk dat ik me er wel mee zal vermaken zodra 'ie uit isComputer: 100% DirectX 9.0b compatible computer
Operating Systems: Windows 98/98SE/ME/2000/XP
CPU: Intel PIII 1 GHz or AMD Athlon 1 GHz required
Memory: 128 MB RAM required for Windows 98, 256 MB RAM required for Windows ME/2000/XP
Graphics Card: 32 MB OpenGL 1.4 compatible PCI or AGP 3D Hardware Accelerator with Hardware Transform and Lighting (T&L) Capability required
Sound Card: 100% DirectX 9.0b compatible Audio Device required
CD-ROM: Quad Speed CD-ROM drive required
Input Device: Keyboard and mouse required
DirectX: Microsoft DirectX 9.0b is included on this CD. NOTE: DirectX may require the "latest" drivers for your particular hardware.
Installation: 4.0 GB of free hard drive space required
Supported Chipsets at the time of release:
• ATI Radeon 8500/9000/9200
• ATI Radeon 9500/9600/9700/9800
• NVIDIA GeForce 2/3/4 family
• NVIDIA GeForceFX family
Additional Chipsets supported. For a complete list of supported 3D cards, please consult the Troubleshooting guide, or visit the Technical Support section of the LucasArts Website at www.lucasarts.com.
Recommended Specifications:
• CPU: 1.6 GHZ AMD or Intel processor
• Video Chipset: ATI Radeon 9200 or better, NVidia GeForce4 Ti or better
• RAM: 512 MB RAM
Er wordt maar vrij zelden vermeld wat je allemaal nodig hebt om een spel helemaal maximaal te kunnen spelen, wat vooral komt doordat iedereen een ander idee heeft van 'maximaal'. De één vindt alle opties op high maximaal, de ander wil er ook nog eens 6x FSAA op en een resolutie van 2048x1536.Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 19:01:
Wat zijn de eisen aan het systeem om dit spel maximaal op de pc te kunnen draaiien... iemand enig idee ?
De minimum requirements zijn wel bekend, als je daar een stuk(je) boven zit zal het allemaal wel los lopen:
Since Knights of the Old Republic will be a huge, fully 3D game, its minimum system requirements will include a 1GHz processor and 128MB of RAM for Windows 98 users, and a hefty 256MB of RAM for Windows XP users (512MB is recommended). Knights of the Old Republic is scheduled for release this November.
Verwijderd
Ja, das idd wel duidelijk... maar ik meen dat er een spel was (en ik dacht dus KOTOR) wat tekort zou gaan hebben aan 512mb geheugen om alles "full" te kunnen spelen.MaRc0 schreef op 13 november 2003 @ 19:12:
[...]
De minimum requirements zijn wel bekend, als je daar een stuk(je) boven zit zal het allemaal wel los lopen:
[...]
Vandaar de vraag eigenlijk (beetje omslachtig gesteld misschien in eerste instantie...). Kan iemand dit bevestigen (of vertellen welk nieuw spel dat anders is...)
Verwijderd
Oke mensen het is zover:
Kotor is uit!
In de US ligt ie in de shops en op minder legale wijze is er nu dus ook een mouw aan te passen.
enig nadeel voor de downloaders: hij beslaat 4(!) cd's. Maar dat zal de meeste niet tegenhouden denk ik....
Nou goed, iemand die hem binnenheeft: laat even horen wat je ervan vindt.
Kotor is uit!
In de US ligt ie in de shops en op minder legale wijze is er nu dus ook een mouw aan te passen.
enig nadeel voor de downloaders: hij beslaat 4(!) cd's. Maar dat zal de meeste niet tegenhouden denk ik....
Nou goed, iemand die hem binnenheeft: laat even horen wat je ervan vindt.
4 cd's houden me idd niet tegen
Eindelijk nog eens een game waarmee ik me lang zal kunnen bezighouden, want met al die korte shooters van tegenwoordig ...
Eindelijk nog eens een game waarmee ik me lang zal kunnen bezighouden, want met al die korte shooters van tegenwoordig ...
Verwijderd
Na hem reeds 2 keer te hebben uitgespeeld op mijn xbox versie, kan ik concluderen dat dit echt een geweldig spel is, en ik ben heel blij voor de niet-xbox-bezitters dat hij nu ook te bemachtigen is op de pc 
Jullie zullen een hoop lol beleven aan het spel. In het begin is het even opbouwen, maar op een gegeven moment is het veels te moeilijk om te stoppen.
Ikzelf had het spel binnen, en heb 2 avonden daarna niet geslapen omdat ik zonodig verder wilde spelen.
Zeker op lange termijn merk je dat bioware heeft meegewerkt, de humor in het spel is ook briljant gedaan!
succes jongens, ennuh... may the force be with you
Jullie zullen een hoop lol beleven aan het spel. In het begin is het even opbouwen, maar op een gegeven moment is het veels te moeilijk om te stoppen.
Ikzelf had het spel binnen, en heb 2 avonden daarna niet geslapen omdat ik zonodig verder wilde spelen.
Ik heb gelijk even een paar vraagjes er wordt over gesproken dat het Tunrbased is die gevechten ?Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 11:45:
Na hem reeds 2 keer te hebben uitgespeeld op mijn xbox versie, kan ik concluderen dat dit echt een geweldig spel is, en ik ben heel blij voor de niet-xbox-bezitters dat hij nu ook te bemachtigen is op de pc
Ikzelf had het spel binnen, en heb 2 avonden daarna niet geslapen omdat ik zonodig verder wilde spelen.Zeker op lange termijn merk je dat bioware heeft meegewerkt, de humor in het spel is ook briljant gedaan!
Maar ik heb al merdere keren TB geprobeerd maar ik vind het Saai ik heb liever realtime.
Maar hoe zit dit vecht systeem in elkaar en zo/
EN hoelang duurt het spel voor dta je hem uit heb.
Want ik ben wel van plan om hem tekopen.
Maar ja dat TB houd mij nog tegen .
Verwijderd
De gevechten zijn semi-turnbased. Dat wil zeggen dat zodra je een tegenstander in zicht krijgt, de game op pauze slaat en je je chars kan laten aanvallen op hun eigen manier. Je kan dit ook negeren, en ze automatisch laten aanvallen, maar dat levert wel op dat tegenstander een groot voordeel heeft tegenover jou. Maar ik ben zelf ook niet zo'n fan van turnbased, maar KOTR weet het heel goed uit te bouwen zodat het niet storend isBlackhole schreef op 19 november 2003 @ 13:08:
[...]
Ik heb gelijk even een paar vraagjes er wordt over gesproken dat het Tunrbased is die gevechten ?
Maar ik heb al merdere keren TB geprobeerd maar ik vind het Saai ik heb liever realtime.
Maar hoe zit dit vecht systeem in elkaar en zo/
EN hoelang duurt het spel voor dta je hem uit heb.
Want ik ben wel van plan om hem tekopen.
Maar ja dat TB houd mij nog tegen .
De lengte van het spel is verschillend. Je moet sowieso geen walktrough gebruiken, dat verpest echt het verhaal + de sfeer. Er zijn verschrikkelijk veel sidequests, die kan je allemaal oplossen, of gewoon meteen beginnen aan de 'main' quest. Dit is natuurlijk niet aan te raden
Ookal ben je geen fan van TB, KOTR zal zeker niet tegenvallen, dat garandeer ik je!
Verwijderd
Volgens mij kun je het tegenwoordig meer zien als 'is niet op maximaal te spelen'MaRc0 schreef op 13 november 2003 @ 19:12:
[...]
Er wordt maar vrij zelden vermeld wat je allemaal nodig hebt om een spel helemaal maximaal te kunnen spelen, wat vooral komt doordat iedereen een ander idee heeft van 'maximaal'. De één vindt alle opties op high maximaal, de ander wil er ook nog eens 6x FSAA op en een resolutie van 2048x1536.
[...]
Zelfs met je Radeon 9800XT krijg je geen 50+ fps bij de nieuwste spellen met FSAA op 8x en AF op 16x op 1600x1200
Volgens de site bij Dynabyte komt hij de 28e november uit. Je kan hem ook al pre-orderen daar.
hopelijk wordt dit weer eens een lekkere lange game
Zal hopelijk binnenkort screens kunnen posten
Verwijderd
Ik heb gelukkigerwijs mijn handen op een niet nader te specificeren versie van KotoR weten te leggen en er is maar 1 term voor: OMFG!
Ik heb het net even een uurtje gespeeld en de manier waarop de game je bij de strot grijpt is fenomenaal. De graphics zijn heerlijk, de muziek nog beter en ook de voice acting is top!
Ik moet wel zeggen dat KotoR nogal aan de zware kant is, op mijn piv-2,3 | gf4-ti4400 draait het met moeite ( uiteraard wel met de instellingen op "full" ), ik zal de fsaa dan ook maar niet aan gaan zetten
...
Ik zal zodadelijk wat screenshots gaan plaatsen, maar dan moet ik wel even een apart progje gaan regelen want de game ontbeert een fatsoenlijke screenshot funtie. ( zelfs printscreen biedt geen soelaas
)
Ik heb het net even een uurtje gespeeld en de manier waarop de game je bij de strot grijpt is fenomenaal. De graphics zijn heerlijk, de muziek nog beter en ook de voice acting is top!
Ik moet wel zeggen dat KotoR nogal aan de zware kant is, op mijn piv-2,3 | gf4-ti4400 draait het met moeite ( uiteraard wel met de instellingen op "full" ), ik zal de fsaa dan ook maar niet aan gaan zetten
Ik zal zodadelijk wat screenshots gaan plaatsen, maar dan moet ik wel even een apart progje gaan regelen want de game ontbeert een fatsoenlijke screenshot funtie. ( zelfs printscreen biedt geen soelaas

ik heb me handen weten te leggen op dezelfde versie waarschijnlijk, dus nu rijst mij de vraag is dit tegenwoordig een game die het kopen waard is? Of is het net als bijv GTA vice city, die je niet erg lang blijft spelen na het verhaal te hebben uitgespeeld? Want mss kan ik dan na dit te hebben uitgespeeld overstappen op starwars galaxies
Verwijderd
Tja, wat ik uit de reviews van de xbox versie moet opmaken ligt de speelduur boven de 50 uur ( als je tenminste de subquests aandoet ). Hierbij komt nog dat je de game zowel kunt spelen als light-jedi of dark-jedi. Het verschil hiertussen schijnt zo groot te zijn dat het een 2e keer spelen zeker zou rechtvaardigen...Schuey schreef op 20 november 2003 @ 10:51:
ik heb me handen weten te leggen op dezelfde versie waarschijnlijk, dus nu rijst mij de vraag is dit tegenwoordig een game die het kopen waard is? Of is het net als bijv GTA vice city, die je niet erg lang blijft spelen na het verhaal te hebben uitgespeeld? Want mss kan ik dan na dit te hebben uitgespeeld overstappen op starwars galaxies
Ik kan er alleen op hopen dat het zo is
Is er ook al bekend hoe duur hij gaat worden?hayate666 schreef op 19 november 2003 @ 13:41:
Volgens de site bij Dynabyte komt hij de 28e november uit. Je kan hem ook al pre-orderen daar.
If it bleeds, it can be killed!
Je kan toch ook gewoon zelf ff kijken?
Hij kost als je hem pre ordered 42 euro, als je hem later in de winkel koopt 49,95.
Even een verzoekje trouwens, zelfs al heb je het spel ver voor de eigelijke release (niet nader te noemen versie
), begin dan a.u.b. niet met het posten van spoilers. Het complete Jedi Academy topic werd er ook al niet meer leuk door omdat iedereen ruim voordat het spel al uit was een halve walkthrough had gepost.
Even een verzoekje trouwens, zelfs al heb je het spel ver voor de eigelijke release (niet nader te noemen versie
[ Voor 57% gewijzigd door hayate666 op 20-11-2003 15:37 ]
fucking sweet zegVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 11:10:
Bij deze de eerste screenies ^_^
Meer gaan er zeker volgen[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en ik hoop dat de bladen gelijk hebben ja
Ik zie het zelf als een uitdaging om aan de light side te blijven

als wehayate666 schreef op 20 november 2003 @ 15:34:
Je kan toch ook gewoon zelf ff kijken?Hij kost als je hem pre ordered 42 euro, als je hem later in de winkel koopt 49,95.
Even een verzoekje trouwens, zelfs al heb je het spel ver voor de eigelijke release (niet nader te noemen versie), begin dan a.u.b. niet met het posten van spoilers. Het complete Jedi Academy topic werd er ook al niet meer leuk door omdat iedereen ruim voordat het spel al uit was een halve walkthrough had gepost.
code:
1
| [table][tr][td bgcolor="#000000"]Hier komt je spoiler :)[/td][/tr][/table] |
gebruiken mag toch wel?
[ Voor 27% gewijzigd door Schuey op 20-11-2003 16:28 ]
Verwijderd
Ik heb dus die Xbox versie al een paar weken.
eerlijk gezegd ziet het er inderdaad grafisch en geluidstechnisch wel gelikt uit. Echter als ik de gameplay zie.... Nu, ik ben er al op uitgekeken na 3 avondjes doorzakken.
Wat gameplay betrefd bestaat het spel voornamelijk uit hak en schietwerk en voor de rest uit urenlange conversaties met alle mogelijke personen. Ondanks dat dit wel mooi is gemaakt en leuk is om naar de verschillende creatures te kijken/luisteren, gaat het toch zeker wel vervelen. De ellende is, dat je wel moet luisteren naar al die verhalen en nog opletten ook, want daar bestaat de clou uit om het uit te kunnen spelen.
Wat mij persoonlijk betrefd vind ik dit niet echt een aanrader. project Gotham racx
eerlijk gezegd ziet het er inderdaad grafisch en geluidstechnisch wel gelikt uit. Echter als ik de gameplay zie.... Nu, ik ben er al op uitgekeken na 3 avondjes doorzakken.
Wat gameplay betrefd bestaat het spel voornamelijk uit hak en schietwerk en voor de rest uit urenlange conversaties met alle mogelijke personen. Ondanks dat dit wel mooi is gemaakt en leuk is om naar de verschillende creatures te kijken/luisteren, gaat het toch zeker wel vervelen. De ellende is, dat je wel moet luisteren naar al die verhalen en nog opletten ook, want daar bestaat de clou uit om het uit te kunnen spelen.
Wat mij persoonlijk betrefd vind ik dit niet echt een aanrader. project Gotham racx
Tsja, dan zijn RPG's niet voor jou weggelegd ben ik bang. Maar die ellenlange teksten zijn ook dat wat de rpg's zo leuk/mooi makenVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 17:11:
Ik heb dus die Xbox versie al een paar weken.
Als je in bent voor een goed verhaal MOET je dit spel hebben. Ik ben er zelf 3 weekjes zoet mee geweest (en dat is kort
TMAXTINT
3 weken is toch wel netjes imo, nu ben ik zelf een fervente fps'er dus als er single player aanwezig is duurt dat behoorlijk kortMarruk schreef op 20 november 2003 @ 17:14:
[...]
Tsja, dan zijn RPG's niet voor jou weggelegd ben ik bang. Maar die ellenlange teksten zijn ook dat wat de rpg's zo leuk/mooi maken
Als je in bent voor een goed verhaal MOET je dit spel hebben. Ik ben er zelf 3 weekjes zoet mee geweest (en dat is kort)
Verwijderd
ik speel em nu en ik moet zeggen hij is echt te kick de veeling enzo gewoon te 1337 niet normaal ben 'pas' 5 uur bezig en ben nog steeds bij het begin. het is een uitgebreide game met vele opties en vooral cool is kiezen tussen dark side en light side. je kan wel maar 3 man kiezen om als groep verder te gaan. als je andere characters onderweg tegekomnt en een van je huidige groep gaat weg gaat ie naar je 'hideout' dit is een soort huis waar je wat shit kan droppen en andere playable characters kunt kiezen voor bepaalde missies.
Inderdaad een 'te kick' spel
Erg vet, weinig verveling maar in de sewers wordt er al wat lastig
Ben er nu maar even mee gestopt, moet ook socializen op irc enzo >:(.
Iemand een tip voor het medkit tekort in de sewers? Zoveel corpses zijn daar namelijk niet.
Iemand een tip voor het medkit tekort in de sewers? Zoveel corpses zijn daar namelijk niet.
wow het enigste spel wat zo veel ruimte op me hdd nodig had was flight simulator 2003
ik kan niet wachten tot ie geïnstalleerd is
Ja natuurlijk mag dat wel! Leuk dat je er rekening mee houdtSchuey schreef op 20 november 2003 @ 16:27:
[...]
fucking sweet zeg![]()
en ik hoop dat de bladen gelijk hebben ja
Ik zie het zelf als een uitdaging om aan de light side te blijvenWedden dat me de eerste keer dat niet lukt
[...]
als we
code:
1 [table][tr][td bgcolor="#000000"]Hier komt je spoiler :)[/td][/tr][/table]
gebruiken mag toch wel?
Heb het spel ook morgen.
Wat heb ik hier lang op zitten wachten zeg.
Dit wordt weer een paar heerlijke weken.
Dit is echt een topper.
Wat heb ik hier lang op zitten wachten zeg.
Dit wordt weer een paar heerlijke weken.
Dit is echt een topper.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
hijs gaaaaaaaaaaaf echt supercool
Gelukkig maakte hij mijn verwachtingen tot nu toe waar
Bij sommige dialogen moet je echt moeite doen om niet de dark side van je zelf de overhand te laten nemen
Erg goed, aanrader! Gevechtsysteem is erg cool gedaan! Een soort semi turn based, erg moeilijk te omschrijven
Details zijn cool, als je eenmaal op een punt bent in de 2e missie die ik niet zeg lopen er lekker veel mensen in beeld, de plek leeft 
Btw, hij loopt niet echt lekker op mijn:
p4 2,4
512 ddr ram
geforce 4 ti4600
det. drivers 45.23
Draaide 1024*768 en 4x anti aliasing, dat andere maar ff uit gezet
denk persoonlijk dat het aan mijn detonator drivers ligt
p4 2,4
512 ddr ram
geforce 4 ti4600
det. drivers 45.23
Verwijderd
Mja het schijnt dat de game niet zo best overweg kan met de intel 850 chipset ( notabene een van de duurdere / bekendereSchuey schreef op 21 november 2003 @ 10:57:
hijs gaaaaaaaaaaaf echt supercoolGelukkig maakte hij mijn verwachtingen tot nu toe waar
Bij sommige dialogen moet je echt moeite doen om niet de dark side van je zelf de overhand te laten nemen
Erg goed, aanrader! Gevechtsysteem is erg cool gedaan! Een soort semi turn based, erg moeilijk te omschrijven
Details zijn cool, als je eenmaal op een punt bent in de 2e missie die ik niet zeg lopen er lekker veel mensen in beeld, de plek leeft
p4 2,4
512 ddr ram
geforce 4 ti4600
det. drivers 45.23

heb um ook en ik draai alles om max resolutie (behalve screen res. die op 1024x786) en hij draait als een zonnetje!! heerlijk spel.. supper tof. Ik ben niet zo'n fan van RPG's maar dit spel owned zwaar!
Woei, ben nu bijna Jedi
. Echt ongelovelijk vet spel, de tijd vliegt ook echt voorbij
. Irriteer me zelf nog wel aan wat bugjes enzo, maarja. Zo'n groot spel kan haast niet bugvrij zijn
.
vinnet toch best een pittig spel, zit nu bij de underworld, ben net level 4 ofzo, en kom men eerste rahgoul bij die gate tegen, krijg em dus niet dood...
ik moet die mission strax gaan zoeken....
zeg maar nix hoor, maar ik wil betere shit enzo
ff kijken of er al ergens dingen te vinden zijn op inet, qua tips enzo.
of hebben jullie nog tips?!
ik moet die mission strax gaan zoeken....
zeg maar nix hoor, maar ik wil betere shit enzo
ff kijken of er al ergens dingen te vinden zijn op inet, qua tips enzo.
of hebben jullie nog tips?!
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Je hoeft die rahgoul niet te doden, hij is erg sterk namelijk. Maar het is wel mogelijk als je erg veel grenades hebt.
Ren onder hem door bij die tunnel, en gooi vanaf daar grenades.
Ren onder hem door bij die tunnel, en gooi vanaf daar grenades.
Heerlijk uitgebreid en vreselijk veel keuzes..mijn enige klacht zouden de controls kunnen zijn, waarom hebben het niet iets handiger camera movement gegeven met de muis? also....waarom kan ik de cursor-up,down,left,right keys niet binden om te lopen?
En blijft dat vechten zo? is dit het combat-systeem? dat het beeld stilstaat, en je dan de vijanden moet aanklikken en op die icoontjes zodat ie gaat schieten/slaan??? tis niet free combat ala , Gothic?
En blijft dat vechten zo? is dit het combat-systeem? dat het beeld stilstaat, en je dan de vijanden moet aanklikken en op die icoontjes zodat ie gaat schieten/slaan??? tis niet free combat ala , Gothic?
[ Voor 30% gewijzigd door devilsnight op 22-11-2003 17:26 ]
Nee, dat was al heel lang bekend hoor
.
Heb het de hele dag zitten spelen, ben eindelijk een Padawan met Dual Sabers
. Het is geweldig koel, ik kan gewoon niet stoppen met spelen
. Hoeveel uur is het gemiddeld, het hele spel? 400 ofzo?
En ik heb wel gewoon alle Rhakgouls gedood hoor, zó moeilijk zijn ze imho niet
.
Heb het de hele dag zitten spelen, ben eindelijk een Padawan met Dual Sabers
En ik heb wel gewoon alle Rhakgouls gedood hoor, zó moeilijk zijn ze imho niet
[ Voor 15% gewijzigd door Switch op 22-11-2003 17:45 ]
Ik denk dat je toch op heel wat minder uurtjes moet rekenen, ik heb zelfs ergens gelezen dat iemand 'm binnen 23 uur had uitgespeeld. Sowieso is meer dan 100 uur echt al extreem lang, zeker voor een singleplayergame, alleen spellen zoals Morrowind en Baldur's Gate (2) komen daar aanSwitch schreef op 22 november 2003 @ 17:43:
Heb het de hele dag zitten spelen, ben eindelijk een Padawan met Dual Sabers. Het is geweldig koel, ik kan gewoon niet stoppen met spelen
. Hoeveel uur is het gemiddeld, het hele spel? 400 ofzo?
Dat vraag ik me af; Ik speel nu pas 10 uur, en ik zit nog op de 2e planeet (Tenzij je het ruimteschip meetelt in het begin, dan is dit de 3e wereld) van de 7. En op elke wereld zijn wel een dozijn aan grote-sidequests. Ik denk toch wel dat dit spel minstens voor 100 uur spelplezier zorgt. Waar ik natuurlijk erg blij om ben, vooral ook omdat je characters zo goed ontwikkelen en er overal keus is. En dat echt alles wat je doet gevolgen heeft, ubervetMaRc0 schreef op 22 november 2003 @ 17:45:
[...]
Ik denk dat je toch op heel wat minder uurtjes moet rekenen, ik heb zelfs ergens gelezen dat iemand 'm binnen 23 uur had uitgespeeld. Sowieso is meer dan 100 uur echt al extreem lang, zeker voor een singleplayergame, alleen spellen zoals Morrowind en Baldur's Gate (2) komen daar aan
En zijn de controls niet te veranderen? ik bedoel...kunnen jullie de cursor keys ook niet binden voor movement?
Verwijderd
het is zeker een zeer uitgebreid spel. met bg2 was ik al uren zoet. nu heb ik een goeie volgeling gevonden ik ben nu al op tatooine en het is zeer kick alleen zou ik wat meer bewegegings vreihijd hebben gehad want nu loop je maar een weg. ik ben nu een jedi met 2 jedi zwaarden echt te 1337. alleen zitten er nog wel enige bugs die, die ik wel jammer vind. op dantooine heb ik alle mandalorions uitgemoord behalve 1 omdat die niet ' getrigerd' worden. en de boer vermoorden en dan mij hierdoor kan ik die quest niet uitspelen. het is zeer gevarieerd met leuke minigames en een geweldig uitgewerkt light/dark side systeem. ik ga het zkr nog een x spelen en dan de dark side verkennen. ik vind het wel jammer dat ik nu al 8 van de 9 characters heb gevonden.
Ik baal vooral van de controls..niet eens het vecht-systeem perse. Maar waarom konden ze nou niet de controls van bijvoorbeeld Jedi Outcast en Academy gebruiken? zodra je de muis beweegt , beweegt de camera en gewoon rondlopen met de cursor keys..ik ben gewend ELK pc spel met de cursor keys te spelen en nu kan ik godomme niet eens die keys gebruiken ervoor..niet eens veranderen in de controls.
Nog iets...ik lijk een fatale bug te hebben ofzo...ik moet helemaal in het begin "level uppen" , maar zodra ik naar het character sheet scherm ga krijg ik een runtime error die me meteen terug naar windows keilt.
Nog iets...ik lijk een fatale bug te hebben ofzo...ik moet helemaal in het begin "level uppen" , maar zodra ik naar het character sheet scherm ga krijg ik een runtime error die me meteen terug naar windows keilt.
Hier niet... na elke langere cutscene (bijv. als mission en carth 'ruzie' hebben of als je big Z bij je party krijgt) houdt ie ermee op... verder zie ik teveel glitches... op een gegeven moment had ik een soort hoorn op mijn hoofdNamu schreef op 22 november 2003 @ 02:10:
heb um ook en ik draai alles om max resolutie (behalve screen res. die op 1024x786) en hij draait als een zonnetje!!
Flap
Draait redelijk ok hier hoor..
Amd 1800XP +
512 ram
geforce 3
alles op z'n hoogst op 1024. Geen glitches en niet veel slowdown...grafisch op viel gebieden ECHT mooi.
Anyway, de game zelf, ik vind het gewoon geweldig. Je hebt zoveel mogelijkheden, zoveel keuzes...ik ben bijvoorbeeld tegen iedereen heel gemeen en neerbuigend , ik ben een gevecht met een stel dronkenlappen niet uit de weg gegaan en heb ze gemolt..hiervoor kreeg ik darkside punten erbij...echt gaaf.
Erg leuk zijn die reacties wanneer
Amd 1800XP +
512 ram
geforce 3
alles op z'n hoogst op 1024. Geen glitches en niet veel slowdown...grafisch op viel gebieden ECHT mooi.
Anyway, de game zelf, ik vind het gewoon geweldig. Je hebt zoveel mogelijkheden, zoveel keuzes...ik ben bijvoorbeeld tegen iedereen heel gemeen en neerbuigend , ik ben een gevecht met een stel dronkenlappen niet uit de weg gegaan en heb ze gemolt..hiervoor kreeg ik darkside punten erbij...echt gaaf.
spoiler:
Je het Sith kostuum vind en opdoet, dan ineens is iedereen vol respect en vol lof over je
doen we het maar ff zo ?devilsnight schreef op 23 november 2003 @ 02:36:
Draait redelijk ok hier hoor..
Amd 1800XP +
512 ram
geforce 3
Je het Sith kostuum vind en opdoet, dan ineens is iedereen vol respect en vol lof over je
wat ik zelf ook zo cool vind aan het spel, is dat je vijanden op zo veel mogenlijk manieren kunt verslaan, en hoe makkelijk het gaat om, dankzij die pauze optie nu met je team samen te werken. De een stunned of disrupt een shield, de ander gooit een nade en gaat schieten, terwijl nog 1 al constant aan het shieten was of gaat met zijn lightsaber aan de slag, perfect
Wat me ook opvalt, dis tegenwoordig een van de weinige spellen waarbij af en toe het woord moeilijk weleens in mijn hoofd rondspookt
zo ook nu, zit redelijk vast in de temple van de start forge, heb de oostelijke droid weten te verslaan, maar wat zijn die sterk zeg! Die 2e lukt me al niet meer. Er staat wel een terminal achterin de kamers die ik aan de praat krijg. Er wordt naar iets gevraagd met 6 keuzes, grassland, oceanic, vulcano en nog 3. Maakt niet uit welke ik kies, als ik een keuze maak, wordt de health van de droid volledig hersteld. Dus er moet toch ook een manier zijn ze via de terminal uit te schakelen? Als ik dat ding te lijf ga leg ik het af, ik raak nix, en zijn slagen en flamethrower zijn gewoon te sterk. |
[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 23-11-2003 09:36 ]
Het spel pwnd gewoon zwaar, ik heb hem al uitgespeeld op de xdoos, superrelaxte grapix, leuk verhaal erachter, heel uitgebreide invertory (hoeveel spullen er in het spel verwerkt zijn bedoel ik er eigenlijk mee) ik was de lightside (zo'n 60 uur, darkside zo'n 40uur). Tis zeker een relaxt spel om te hebben.
@suey, ik wil je wel helpen met de antwoorden
, je bent toch nog op de 2de planeet dus?
//edit, da was de qoute knop inplaats van de edit
//edit, da was de qoute knop inplaats van de edit
[ Voor 24% gewijzigd door darkdesign op 23-11-2003 10:02 ]
Deze SW game liet je uiteindelijk toch ook Space-battles houden?
Dat je gewoon in een spaceship springt en dan de ruimte onveilig maken?
of was dat Galaxies?
Dat je gewoon in een spaceship springt en dan de ruimte onveilig maken?
of was dat Galaxies?
@ Schuey:
@ devilsnight:
Na een tijdje neem je wel bezit van een geschutskanon op een ruimteschip, maar volgens mij kan je geen complete spacebattles in je eentje gaan vechten. Daar is het ook niet echt de game voor
Je moet ff goed kijken wat er op de terminal staat, de een heeft "seeds of life", en de ander "seeds of death". De seeds of life opties zijn Oceanic, Grasslands en Arborrealt (oid), en de seeds of death zijn Desert, Volcanic en Barren. Zoals je ziet geven de ene 3 opties een planeet leven, en de andere de dood (leven op een woestijn vol vulkanen gaat een beetje lastig Edit: dit is dan wel die tempel op Dantooine... |
@ devilsnight:
Na een tijdje neem je wel bezit van een geschutskanon op een ruimteschip, maar volgens mij kan je geen complete spacebattles in je eentje gaan vechten. Daar is het ook niet echt de game voor
[ Voor 24% gewijzigd door Rafe op 23-11-2003 11:46 ]
Voor de mensen die het op de xbox en pc hebben gespeeld > Is dit spel geschikter voor de pc of xbox? 
Jammer dat het geen breedbeeld ondersteunt...
Is het grafisch zoveel prettiger op de pc dat het "het-op-de-bank-kunnen-zitten" argument van de tafel veegt?
Aangezien het geen actie-spel is maakt het niet veel uit wat voor controller je gebruikt lijkt me.
Jammer dat het geen breedbeeld ondersteunt...
Is het grafisch zoveel prettiger op de pc dat het "het-op-de-bank-kunnen-zitten" argument van de tafel veegt?
Aangezien het geen actie-spel is maakt het niet veel uit wat voor controller je gebruikt lijkt me.
[ Voor 8% gewijzigd door Okyah op 23-11-2003 12:24 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Het combat gedeelte is op de pc wat minder lekker, je moet veel moeilijker doen
zelfs om deuren te openen moetje eerst een knop inhouden en dan klikken met de muis.
ik zou em op de console halen.
zelfs om deuren te openen moetje eerst een knop inhouden en dan klikken met de muis.
This space is occupied
Even kijken of dat dan in de kerstvakantie gehaald kan worden 
Bij gebrek aan Beyond Good & Evil en Prince of Persia
Bij gebrek aan Beyond Good & Evil en Prince of Persia

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik twijfel of ik hem nu (blind) zal kopen of niet. Ik heb eigenlijk nog 0 ervaring met rpg's, maar ben wel fan van Star Wars. De screenies stalen veel sfeer uit en ook zeggen spelers vaak dat het een erg leuk spel is. Maar dat zijn meestal rpg-fans, in ik heb er eigenlijk geen ervaring mee. Is het wat voor mij denken jullie?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
thx rafe heb hem opgelost
mijn wapenkeuze was trouwens ook verkeerd, ging nu 10x beter
Zit nu op tatooïne, prachtig
hoe level je up? ik bedoel..heb hier een security crate voor me maar die krijg ik nog niet open..hoe kan ik mijn lockpicking of hacking skills verbeteren? In Gothic bijvoorbeeld was dit makkelijk te doen door gewoon naar iemand toe te gaan en die skill points laten bijbrengen voor sneaken,stelen, etc....hoe gaat dit in KOTOR?
Verwijderd
Na heel wat uren KotOR op de xbox en pc kan ik zeggen, er zit geen verschil tussen wat dan ook, dus het maakt niet uit wat je koopt.Het combat gedeelte is op de pc wat minder lekker, je moet veel moeilijker doen
Je moet die crate op een andere manier openen...devilsnight schreef op 23 november 2003 @ 13:33:
hoe level je up? ik bedoel..heb hier een security crate voor me maar die krijg ik nog niet open..hoe kan ik mijn lockpicking of hacking skills verbeteren? In Gothic bijvoorbeeld was dit makkelijk te doen door gewoon naar iemand toe te gaan en die skill points laten bijbrengen voor sneaken,stelen, etc....hoe gaat dit in KOTOR?
Je kunt in je menuutje zien hoeveel XP je nog moet voor je level up bent... dan kun je je skills en feats weer bijwerken.
Flap
Ik hoop uiteindelijk dat ik Carth kan verraden, ik geef hem nu al "hard time" door hem steeds dingen te vragen en lullig terug te reageren, hij is in ieder geval niet vol van vertrouwen van me....ik probeer gewoon zo evil mogelijk te worden, ik reik ook steeds meer uit naar de Dark side, dus hopelijk kan ik straks zeggen tegen Carth zeggen dat het allemaalfake was ..zoiets
omg, het is gebeurd, naar de dark side
Kon het niet laten
Gasten van de light side zijn gewoon een stelletje wankers
Eigenlijk zijn de sith veel cooler
Strax ff naar de jedi council toe
Zal me benieuwen wat ze te zeggen hebben 
edit:
vooral de evil keuzes bij de dialogen
En natuurlijk het extra geld wat je bij sommige mensen afgetroggeld krijgt

edit:
vooral de evil keuzes bij de dialogen
[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 23-11-2003 17:44 ]