[GTA3] Multi Theft Auto Multiplayer mod *

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.701 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 49130

Topicstarter
*Waarschuwing vooraf: het vorige draadje hier werd gesloten door een modje om de volgende redenen: Downloadsnelheden en offtopic. Zorg dat dit niet meer gebeurt anders krijgt dit draadje ook een slotje*
As you have probably already read on your games related site, we're working on a GTA3 Multiplayer Mod, called GTA3: Multi Theft Auto.
We're currently working and also testing very hard and here's a list of features of the first (early in development) release of GTA3:MTA, of course not pretty much... but this is just to show you that it's working.

- Currently there are only 2 players supported yet
- Players on foot can't be seen yet, so you can only see each other while driving in a car :)
- For now, GTA3:MTA uses a so called 'previous-car method', which means that your previous car belongs to the other player.
- Car-models are not working yet, so you don't see the car where the other player is driving in (you're seeing just your 'previous' car driving), but the car is tuned and drives like the car where the other player is driving in (mass, max. speed, etc.)
- There is some sort of (very simple) synchronisation implemented in the first release
- GTA3:MTA runs on the background, so you have to connect to your server with GTA3:MTA, run GTA3 and start playing! It's not implemented in GTA3 yet, we're working on that :)
- In the next release: code is rewrited, that means that the program is more stable and running faster, new layout, using pedestrian-method instead of previous-car method (so it might be possible to see each other then). Keep checking this site for the newest releases!
More news today, check the list of features for the next upcoming update :p

New Features:

- walking-feature
- chatting
- in-game messages when somebody is connected
- remove the previous-car-method
- replacing it with the pedestrian-method
- better layout
- and more..

releasedate: Can't promise anything yet, we will keep you informed :)
Afbeeldingslocatie: http://www.gameforums.be/gta3mta/mp_ingame1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameforums.be/gta3mta/mp_ingame2.jpg

ingame video 1 (divx)

ingame video 2 (divx)

website: www.gta3mta.tk

download de mod hier

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 49130 op 20-02-2003 13:56 ]

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:50

Halfkakkende

Vandring

Gaaf dat de ontwikkeling niet is stil blijven zitten. Ik heb hier geen GTA3, maar ik hou het draadje wel in de gaten. Ga zo door!!

MUZIEK!

Anoniem: 16223

Ik hoop dat de nieuwe host het verkeer een beetje beter aan kan. De laatste week trok onze site, door de multiplayer mod, 5 GB dataverkeer (17000 unieke pageviews in vier dagen -> gekkenwerk). Dat vond onze provider niet zo fijn, dus is hij ff op slot gezet. Succes verder!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 16223 op 20-02-2003 14:16 ]

Topicstarter
dat klopt ja, momenteel zijn het dus 17.000 - 20.000 unieke pageviews per DAG :|

Mede doordat de grote sites er aandacht aan besteden is het gewoon niet normaal hoeveel mensen die site bezoeken. Als die nieuwe 0.2 uitkomt zullen er nogwel meer mensen komen

[offtopic]
toch hartstikke bedankt cyberneer dat je de site tijdelijk hebt gehost. thumbs up mate!
[/offtopic]

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:37

JWO

Anoniem: 16223 schreef op 20 February 2003 @ 14:14:
Ik hoop dat de nieuwe host het verkeer een beetje beter aan kan. De laatste week trok onze site, door de multiplayer mod, 5 GB dataverkeer (17000 unieke pageviews in vier dagen -> gekkenwerk). Dat vond onze provider niet zo fijn, dus is hij ff op slot gezet. Succes verder!
is hier best traag... max 10kb/s :( :(

JWO schreef op 20 February 2003 @ 14:33:
is hier best traag... max 10kb/s :( :(
Sorry, welke? Niet de mijne neem ik aan, want die is down, ik denk dat je de verkeerde quote.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mooi we hebben weer een topic :).

Ik ben zelf bezig met het optimaliseren van de netwerkcode en het invoegen van de chatfunctie. Om jullie effe te laten weten dat we er nog aan werken ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Topicstarter
als we zorgen dat we niet offtopic gaan hier, is het goed. Dev shit enzo doen we maar in onze eigen fora :) Gewoon discussie over de mod hier :P

Anoniem: 17735

Geinig... Ben net weer GTA3 aan het spelen nu ik een GF4 heb en dat ziet er toch nog wel heel geil uit.

Anoniem: 45916

vraagje als ik met een maat uit bangladesh ( :P ) gta3 online wil spelen. ik host server en het ip is 0.0.0.0 als hij dan bij server 0.0.0.0 intypt doet ie ut dan of moet het via het netwerk ???

Topicstarter
lmao, je ip kan nooit 0.0.0.0 zijn :)

De mod doet het wel via internet, maar pings zijn uber hoog (400 ms en hoger)

Anoniem: 12316

Anoniem: 45916 schreef op 20 February 2003 @ 19:11:
vraagje als ik met een maat uit bangladesh ( :P ) gta3 online wil spelen. ik host server en het ip is 0.0.0.0 als hij dan bij server 0.0.0.0 intypt doet ie ut dan of moet het via het netwerk ???
Het kan zijn dat hij het IP adres van je PPP (modem/ISDN/PPTP etc) verbinding plukt als die niet active is, dus je kan hem je echte IP adres kunnen geven :P
(kan je vinden met ipconfig in Win2k/XP en winipcfg in Win9x/ME)

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:05

Maxow

Hidden Sound System

zodra de nieuwe versie uit is zal ik wel weer druk bezig gaan met filmpjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
mmmmm ik en me broer hebben netwerkje hiero, wel ff proberen keertjuh >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Supah werk, dames! :)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

Anoniem: 12316 schreef op 20 februari 2003 @ 20:11:
[...]

Het kan zijn dat hij het IP adres van je PPP (modem/ISDN/PPTP etc) verbinding plukt als die niet active is, dus je kan hem je echte IP adres kunnen geven :P
(kan je vinden met ipconfig in Win2k/XP en winipcfg in Win9x/ME)
ja dat weet ik wel maar ik gaf alleen ff een voorbeeld ip :P en ik heb ook geen vriend in bangladesh :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
hier beweren ze http://www.mister.de/modu...249&mode=&order=0&thold=0 dat zij ermee bezig zijn hem te maken:? :S zitten jullie hierachter of lullen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
El_Hefe schreef op 22 February 2003 @ 01:53:
hier beweren ze http://www.mister.de/modu...249&mode=&order=0&thold=0 dat zij ermee bezig zijn hem te maken:? :S zitten jullie hierachter of lullen ze.
is gewoon een nieuwspost neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47107

* Anoniem: 66471 zet daarvoor special GTA3 weer opzijn pc.. effe zoeken :)

Maar is er nu mee bezig?

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 47107 op 22-02-2003 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74986

Ik snap het neit helemaal hoe zit het met die posities kan je ook gewoon spelen als je die op 0 houd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78310

Anoniem: 74986 schreef op 22 February 2003 @ 12:07:
Ik snap het neit helemaal hoe zit het met die posities kan je ook gewoon spelen als je die op 0 houd :)
op 0 houden?
gewoon ff de faq lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:35
Dit is vet !! :)

Kan je deze mod ook op lans gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

STIMPPYYY schreef op 22 February 2003 @ 12:47:
Dit is vet !! :)

Kan je deze mod ook op lans gebruiken ?
Deze mod is voor LAN bedoeld, alleen ondersteunt het nu nog maar 2 spelers.. wat binnenkort gaat veranderen. Verder kan het ook over het inet gespeeld worden alleen heb je een hoge upload en download nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
met 12 man GTA3......... LOL

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-03 14:00

Tim

Mooi gedaan ja :)

Alleen het is misschien wel een idee even te kijken naar de spelling op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Laatst online: 22-04 14:50
Afbeeldingslocatie: http://www.thedirtforum.com/picgallery/photos/collega.jpg

Is het ook mogelijk om met z'n tweeen in een auto te stappen?

Hierboven heb ik een auto gejat. Ik stapte in aan de ene kant en die andere gast aan de andere kant. Ik reed meteen weg en hij bleef zitten. Vervolgens ben ik uitgestapt. Hij stapte pas uit toen ik weer instapte.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nog niet mogenlijk ATM. Als we de geheugenadressen vinden is het wel mogenlijk denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
newsflash B)
More news today, check the list of features for the next upcoming update :p

New Features:

- walking-feature
- chatting
- in-game messages when somebody is connected
- remove the previous-car-method
- replacing it with the pedestrian-method
- better layout
- and more..

releasedate: Can't promise anything yet, we will keep you informed :)
eindelijk je medespelers zien lopen :9 Kan niet w88en op gta3 deathmatch })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 78310 schreef op 22 February 2003 @ 13:04:
[...]

Deze mod is voor LAN bedoeld, alleen ondersteunt het nu nog maar 2 spelers.. wat binnenkort gaat veranderen. Verder kan het ook over het inet gespeeld worden alleen heb je een hoge upload en download nodig.
Hoeveel kB/sec (of kpbs, wat jij wilt ;)), heeft de mod op dit moment nodig, om het tegen elkaar te spelen? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-03 21:31
WHA MAAK ME GEK !!!! GTA3 MP !!! NEEEE !
this is teh single most greatest day of my life !!!!!

:D :D :D omg dit oont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
darn darn darn, ik ben mijn gta3 savegames kwijt, wie kan me helpen aan "alles uitgespeelt" ?
en kan je samen missies doen met deze mod???

Topicstarter
ahhh v.0.2A is uit! *) :9~
This is the second alpha version of the first Multiplayer Mod for Grand Theft Auto III. GTA3:MTA lets you play GTA3 thru LAN or an Internet connection with somebody else. Currently only duel-play (2 players) is supported, but we're working very hard to get at least (probably) 8 players to play with and alot of other features. This Alpha version is not a stable release yet, so there could be some problems with it, but far less than the earlier version 0.1a. The pedestrian-method is replaced to the next version (sorry, we won't move it to 0.4, i'm sure it will be included in 0.3), so we're still using the previous car-method in this version :()
A list of included features:

- bugs fixed (for example: xp 'out of memory' bug, etc.)
- far more improved layout and GUI (quick hideout warps, connection details, etc.)
- added serverbrowsing support thru IRC
- ingame chat added
- outgame chat added
- most unused code is deleted
- added port 2004 for ingame/outgame chat
- some other small improvents not mentioned here

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
woei ik wacht nog ff af,......maar in een verder stadium lijkt me dit echt roeleren GTA3 MP :9 8-)

PIII 800@804 Mhz

• CommanderKeen
hmm erg jammer dat deze versie nog steeds werkt met het previous carr principe, want dat is echt irri :(

heefter iemand al ervaringen? if so, bring m on :)

[ Voor 100% gewijzigd door CommanderKeen op 27-02-2003 11:35 ]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:22

scorpie

Supra Addict

Ijsvogel, kun je de makers van GTA3 niet mailen ofzo, misschien stellen ze dan wel wat dingetjes beschikbaar, bijvoorbeeld support, als iets jou niet lukt.

tis maar een ideeetje :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Anoniem: 36960

Scorperito schreef op 27 februari 2003 @ 11:44:
Ijsvogel, kun je de makers van GTA3 niet mailen ofzo, misschien stellen ze dan wel wat dingetjes beschikbaar, bijvoorbeeld support, als iets jou niet lukt.

Kijk maar uit, straks heb je een rechtzaak aan de broek. :P
Ik zou best wel meer ingame screens willen zien. :)

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don't fear

zou wel dik vet zijn als ie die nieuwe features ook ondersteund...
hèhè, anders wordt ut een beetje moeilijk... auto bijna naar de
kl*ten, stap je gewoon uit.. ;)

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

• CommanderKeen
nou, je kan ook gewoon anoniem mailen oid :) ,bovendien denk ik niet dat het zo snel zal lopen. ze hebben al die hl mod's toch ook niet aangeklaagt :)

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

CommanderKeen schreef op 24 February 2003 @ 11:36:
darn darn darn, ik ben mijn gta3 savegames kwijt, wie kan me helpen aan "alles uitgespeelt" ?
en kan je samen missies doen met deze mod???
Is dit wat? :)
(Rechts klikken, opslaan als, in de map mijn documenten/gta3 user files gooien)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nee, maar ik bedoel, zo krijgen ze er ook gratis reclame bij voor GTA3, * Nu met multiplayer blablabla *

mjah zo denken wij als consument natuurlijk :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-04 17:39
ik vraag me af of de producer van GTA3 wel mag promoten dat gta3 nu multiplayer modus heeft, lijkt mij van niet.

• kamerplant
  • Niet online
Morph666 schreef op 27 February 2003 @ 12:07:
ik vraag me af of de producer van GTA3 wel mag promoten dat gta3 nu multiplayer modus heeft, lijkt mij van niet.
Als de MP mod echt wat wordt, hoeven ze daar zelf echt niks meer voor te doen hoor. ;)

🌞🍃

Morph666 schreef op 27 February 2003 @ 12:07:
Wel als er is samengewerkt volgens mij. Anders niet.

• CommanderKeen
een ding snap ik nog niet, de server moet in zijn 2e auto blijven zitten, en moet de client dan ook in zijn 2e auto blijven zitten, of in de 1e, waar de server net uit is gestapt :S

btw, met wie heb ik net een game geprobeert te starten? (was van got, met cistron maxx)

Topicstarter
Scorperito schreef op 27 February 2003 @ 11:44:

Programma maakt gebruik van memorycodes, het is niet zo dat er een plugin ofzo geschreven is. Support kan je zowieso wel vergeten, er zijn weining bedrijven die support geven aan modders

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Anoniem: 49130 schreef op 27 februari 2003 @ 12:23:
[...]

Programma maakt gebruik van memorycodes, het is niet zo dat er een plugin ofzo geschreven is. Support kan je zowieso wel vergeten, er zijn weining bedrijven die support geven aan modders
grote uitzondering hierop is natuurlijk counter strike :)

Topicstarter
Scorperito schreef op 27 February 2003 @ 12:32:
[...]

grote uitzondering hierop is natuurlijk counter strike :)
mja, CS, DoD, en diverse UT mods alsmede enkele Q3 mods krijgen officiele ondersteuning. Helaas zie ik dit nog niet gebeuren bij R*

• CommanderKeen
arg, ik zal echt blij zijn als dat previous car weg is :| want soms zie ik wel mijn broer (doe het via lan) en soms ziet hij mij alleen, tis nooit dat we elkaar zien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

momenteel heb ik erg belangrijke dingen gevonden in gta3
de volgende versie heeft zeker weten geen previous-car methode meer, maar maakt gebruik van pedestrians.. erg handig.. misschien kan je dan ook al bij elkaar in de auto zitten :)

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 78310 op 01-03-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Woei. Ik heb er nu al zin in om op een lanparty lekker met z'n allen te zitten GTA3'en

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Erg tof werk mannen! Keep the goodwork up!!

Beetje off topic: IJsVogel, heb jij als 1337 h4><0r een tip/ patch voor de GTA3 slowdowns/performance, dit schijnt in verband te worden gebracht met de GTA3 replay functie (die niet uitgezet kan worden), heb je een patch of wat dan ook om die replay functie uit te zetten? Dit kan voor een hoop mensen ook erg goed nieuws zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:32
Coole mod :)

Alleen werkt die niet...
De client vind de server wel, en andersom ook. Alleen krijg ik na run-time error 9: Subscript out of range na op Alt-F12 gedrukt te hebben.

Enig idee hoe dit komt?

Pc1: Amd Athlon 1200, Geforce 1 DDR, 512 MB ram
Pd2: Laptop AMD 1600+ Mobile, Ati Radeon (128 mb ram), 480 mb ram

Netwerk via router, laptop via wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60712

lopen voetgangers en auto's ook op elke pc hetzelfde?,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 77587 schreef op 01 maart 2003 @ 19:12:
Erg tof werk mannen! Keep the goodwork up!!

Beetje off topic: IJsVogel, heb jij als 1337 h4><0r een tip/ patch voor de GTA3 slowdowns/performance, dit schijnt in verband te worden gebracht met de GTA3 replay functie (die niet uitgezet kan worden), heb je een patch of wat dan ook om die replay functie uit te zetten? Dit kan voor een hoop mensen ook erg goed nieuws zijn.
er is wel een hack voor no-replay. Helaas werkte dat bij mij niet. Toen ik een geforce2 had was het ook om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Anoniem: 60712 schreef op 01 March 2003 @ 22:29:
lopen voetgangers en auto's ook op elke pc hetzelfde?,
- Players on foot can't be seen yet, so you can only see each other while driving in a car :)

nog niet dus. wordt aan gewerkt :*)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 17-03 09:02
WJP schreef op 02 March 2003 @ 09:30:
[...]

nog niet dus. wordt aan gewerkt :*)
hij bedoelt denk ik de pedestrians en gewone autootjes die rondcruisen/lopen

btw, ben weer hard gta3 aan het spelen sinds deze mod uit is, cool spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41357

yep idd, dit is echt enorm goed werk hier. ijsvogel, kan je misschien heeel vaag zeggen wanneer de volgende uit komt? want as weekend ga ik naar BattleGamez en het zou echt heeelemaal wauz zijn als ut danzou werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Versie 0.2a is al een tijd uit
http://www.gta3mta.tk

Nieuws van gamers.nl:
Veel gamers konden het niet geloven toen ze de eerste screenshots van Grand Theft Auto 3 multipayer zagen, maar alle ongelovigen weten inmiddels wel beter. Hoewel Multi Theft Auto nog in de begin fase is zijn de vooruitzichten goed. Homelan interviewde teamlid IjsVogel over de mod en wat we in de toekomst kunnen verwachten. Zo bestaat de mogelijkheid om met meer dan 2 spelers te spelen, komt er een chat functie en nog veel meer.

"HomeLAN - What are you planning on adding for future releases of GTA 3: MTA?

IJsVogel - Because of the new method we're programming now, using pedestrians as players, it is possible to add many players (for example 16 players) to the game. We can't promise that, because we have to watch the netcode and the limits of the game as well. And the new method also offers us to make support for walking and shooting. We will add chat and we're also working on a new layout and making our program easier to use. We're also planning on making a sort of masterserver, like Gamespy, Quake III Arena, Halflife, etc. to easily list all the games that are online, so you can join anywhere you want."

De multiplayer aanpak kan mogelijk ook worden toegepast op Vice City. Gamers met voldoende bandbreedte kunnen elkaar straks ook vinden op het Internet, want men heeft ook het plan om een masterserver te maken.

http://www.homelanfed.com/index.php?id=12374
Afbeeldingslocatie: http://gamers.nl/images/content/CosmicFire/200303/1046688074_0.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow coole screenshot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:32
Ik heb 'm dan toch werkend gekregen :)

Zeer goed werk van het team achter deze mod, mijn complimenten! Het is erg vermakelijk om wat rond te racen met elkaar door Liberty city!

Ik kijk al uit naar de volgende versie :) Dat je elkaar ziet rondlopen lijkt me helemaal fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
heb het al ff op lan gespeeld, maar ut botsen en feit dat je elkaar niet ziet deed ons toch vrij snel weer naar cs en igi2 grijpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48536

hoihoi, kijk eens wat er deze week weer gaat komen: Posted: Fri Mar 14, 2003
The next release of MTA is scheduled for next week (week 12 of 2003) and will include following features:

*choice for 2, 10 or 30 players

*A wide variety of vehicles to choose from

*All Seeing Eye server browser

*Chat with your gang using our ingame chat system

*Walking

It MAY support following gametypes:

*Capture The Car

*Deathmatch

*Team Deathmatch

*Liberty City Survivor (last man standing)

*Freeze Tag (name could be changing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vooral de All Seeing Eye support is een enorm voordeel. Persoonlijk heb ik nog nooit een mod gezien die zo snel support krijgt van UDPsoft als MTA. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-04 20:15
Anoniem: 48536 schreef op 14 maart 2003 @ 15:41:
hoihoi, kijk eens wat er deze week weer gaat komen: Posted: Fri Mar 14, 2003

[...]

Kijk! Nou gaat het intressant worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
btw, het nieuwe domein voor MTA has arrived 8)

gaet allen eensch kijk'n op WWW.MULTITHEFTAUTO.COM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Respect voor het MTA team!
Dit word zeker een vette mod, nu hopen dat er geen lag is en de pings een beetje binnen de perken blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 16:36
Idd, Heel tof dat ze hier een Multiplayer weten ervan te maken :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
jah lijkt me zeer strak om met zn 20en op internet elkaar af te knallen, maar gaat het dan niet schokkerig/sloom? en veel last van lags omdat het toch wel een zwaar programma is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
ehm, is support voor hlsw een optie? dat programma werkt heeeerlijk ( www.hlsw.net )
ennuh, wanneer kunnen we de volgende release verw88? (noep Q, maar ik zie er zo naar uit ! :D)
mayb is het handiger om eerst een goed werkende mp uit tegeven en dan die spelsoorten toe te voegen (imo)
maar iig, HEEL VEEL RESPECT VOOR JULLIE ! LUV YAAAA (als het goed werkt wil ik jullie zelfs sponsoren :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 24-04 12:28
*SCHOP*
ik heb een beetje zitten kutten met gta3 mtha maar mij lukt het niet om via me lan te spelen. telkens krijg ik de melding : Runtime error 40006
Wrong protocol of connection state for the requested transection of request.
op de ene pc staat windows XP en op de andere windows 2k. ik heb alle protecollen geinstalleerd en de pc's zien elkaar ook in netwerktomgevingen.
waar ligt dit aan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39456

Zeer geile mod. Ik heb al een beetje online gespeeld, maar het was nog niet echt stabiel (na iets van 5x zagen we elkaar maar toen we tegen elkaar aan botsten chrashte hij weer). Ik zit echt te w88 op de volgende release, is dan de netcode wat beter voor online spelen? niet zoveel lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
ik heb het al goed gespeeld via lan, en tis errug koel :D
alleen de volgende release gaat bepalen of dit wat wordt of niet

btw, kan je ergens map editors halen enzo? en maps zelf...?
ben al hard opzoek maar bijna allesites zijn down? :S

[ Voor 20% gewijzigd door CommanderKeen op 20-03-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 19:11

Arfman

Drome!

omg omg omg .. als dit echt goed gaat werken kap ik met m'n vriendin, zeg ik m'n werk op en ga ik alleen nog maar GTA3 MP spelen en eten ! Ik heb gewoon 4 maand lang alleen maar GTA3 gespeeld in SP, ik wil niet weten hoe lang ik me met MP kan vermaken :9

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
zeg, about die vriendin..
ik heb nog plaats over, en als je dur toch niet gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59232

4 maand maar? aan 1 stuk dan toch hoop ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70097

Anoniem: 59232 schreef op 20 maart 2003 @ 19:48:
4 maand maar? aan 1 stuk dan toch hoop ik :+
Nederlander overleden door overmatig THe gt''n :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

@CommanderKeen: zo bedoelde ik het nou ook weer niet :P

@Jolos: jup, GTA3 is het ENIGE spel wat ik die 4 maand aanraakte .. zette m'n PC aan, checkte mail, en klikte GTA3 aan :)

_/-\o_ Flashback FM _/-\o_
speel je teveel GTA3 als je alle songs, reclames en DJ announcements van Flashback FM mee kunt zingen ? :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Arfman schreef op 21 March 2003 @ 10:43:

@Jolos: jup, GTA3 is het ENIGE spel wat ik die 4 maand aanraakte .. zette m'n PC aan, checkte mail, en klikte GTA3 aan :)

speel je teveel GTA3 als je alle songs, reclames en DJ announcements van Flashback FM mee kunt zingen ? :P
w00 bikkel style GTA3 :o >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arfman schreef op 21 maart 2003 @ 10:43:

Dames hier een voorbeeld van een echte gamer. :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

8)7

For all the songs you were tired of 20 years ago - Flashback FM :D

ik heb dus die WAV omgezet naar MP3 en ik draai hem ook af en toe in m'n auto .. 't is nu mooi weer, straks weer raampje open, volume op max .. "push it to the limit, walk along the razor's edge" .. of gaat dat ECHT te ver ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61986

pets over night dot com! :P

do you want a giraf?
pets over night delivers all kinds of animals.
pets over night. delivering little bundles of love, in a box, directly to your door.

www.petsovernight.com

chatterbox is pas leuk :+

altijd dat leuke gechat :P

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 61986 op 21-03-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Die reclame komt ook altijd voorbij op Flashback FM :D

GTA3 heeft IMHO toch wel de alelrbeste soundtrack van elke game die ik ken (en dat zijn er erg veel).

[ Voor 81% gewijzigd door Arfman op 21-03-2003 16:56 . Reden: te offtopic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 25-04 18:40

Leejow(saait)

Blater

"flashback to the yeyo"

Woei echt cool, of die van ERIS running shoes "YESTERDAY i made a DOLLAR!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:22
Arfman schreef op 21 March 2003 @ 16:54:
Die reclame komt ook altijd voorbij op Flashback FM :D

GTA3 heeft IMHO toch wel de alelrbeste soundtrack van elke game die ik ken (en dat zijn er erg veel).
Zal je helemaal de Soundtrack van GTA:VC goed vinden :)
Vind muziek enzo van VC echt 3x zo goed als in GTA3, bij GTA3 ging het me redelijk snel vervelen bij VC absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 15:55

NoTimeRemains

I know

die f16's zien er bruut uit :) kan dat ook met dees mod?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei, ik kan niet wachten op Vice City voor de PC ! :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Woooohooo jullie staan in de PU

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/gta3am_pu.jpg

goezo 8)

[ Voor 5% gewijzigd door XoiN op 22-03-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

XoiN schreef op 22 March 2003 @ 14:15:

[afbeelding]

goezo 8)
Ik las het ook net idd :D :9

Alleen een beetje vaag dat er niet eens bij staat dat ie multiplayer is :o

[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 22-03-2003 17:33 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje zielig weer van de PU, die onnodige / aan het eind van de url en niet eens noemen dat het een multiplayer mod is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
Anoniem: 39251 schreef op 22 maart 2003 @ 17:47:
Beetje zielig weer van de PU, die onnodige / aan het eind van de url en niet eens noemen dat het een multiplayer mod is |:(
mja... dat et een foutje is geweest (ze waren vast helemaal gek door deze geweldige mod ;) ) Ik moet zeggen dat het me niet eens was opgevallen maarja.. dat komt waarschijnlijk door dat ik wel wist waar het omging :)

Edit :/// het artikel staat btw wel in het "Online gedeelte van het blad"

[ Voor 8% gewijzigd door XoiN op 22-03-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-04 07:36
Anoniem: 61986 schreef op 21 maart 2003 @ 16:42:
pets over night dot com! :P

do you want a giraf?
pets over night delivers all kinds of animals.
pets over night. delivering little bundles of love, in a box, directly to your door.

www.petsovernight.com

chatterbox is pas leuk :+

altijd dat leuke gechat :P
In het begin toen ik GTA speelde had ik altijd Game FM aan, echte GTAstyle gangster muziek, beetje elkaar afslachten maar later begon ik die coole channels te ontdekken. Ik heb echt een 'chatterbox-tijd' gehad, waarin ik altijd de radio direct op chatterbox zette :P

Laslo ownt dus echt wel, ook de gesprekken in de studio zijn dus echt vet cool. Echt zwaar lachen maar ok.. het jammere is dat je die gesprekken enzo wel een keer allemaal kent en dan zit ik dus nu in mijn flashback en lips 106 periode :P

Ik vind de multiplayer mod dus echt een geschek uit de wereld, de ultieme tool om de gameplay van het spel met hele maanden te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XoiN schreef op 22 March 2003 @ 18:25:
[...]

mja... dat et een foutje is geweest (ze waren vast helemaal gek door deze geweldige mod ;) ) Ik moet zeggen dat het me niet eens was opgevallen maarja.. dat komt waarschijnlijk door dat ik wel wist waar het omging :)

Edit :/// het artikel staat btw wel in het "Online gedeelte van het blad"
mja ik bedoelde meer dat ze steeds onprofessioneler worden, steeds dezelfde "geintjes", te hoge cijfers, foutjes enz. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XoiN schreef op 22 maart 2003 @ 14:15:
[afbeelding]
goezo 8)
Hey, da's mijn screenshotje :P. Beetje vaag alleen dat het stukje inderdaad niet vermeld om wat voor 'n mod het gaat.

Goed zo, heren, ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
hmja, pu is niet meer wat het geweest is, daar heb je nu pc gameplay voor ed, de wat dikkere bladen.
de pu is een beetje teveel voor "leken" imo
kan ook deels komen doordat het meerdere platformen beslaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
Anoniem: 16223 schreef op 23 March 2003 @ 14:46:
[...]

Hey, da's mijn screenshotje :P. Beetje vaag alleen dat het stukje inderdaad niet vermeld om wat voor 'n mod het gaat.

Goed zo, heren, ga zo door!
// offtopic : jou screennie?! ik heb hem zelf gemaakt hoor ;) (moet toch ook maar eens een scanner aanschaffen)

Ontopic : Wanneer komt de volgende versie van Gta3am uit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XoiN schreef op 23 March 2003 @ 21:50:
[...]
// offtopic : jou screennie?! ik heb hem zelf gemaakt hoor ;) (moet toch ook maar eens een scanner aanschaffen)
offtopic:
Ik bedoelde het plaatje op jouw plaatje, die diablo met de sirene, die heb ik geschoten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
lol xoin... dat staat op de site
daar staat een progressmeter, om niet telkens dit soort vragen te hoeven beantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
CommanderKeen schreef op 23 maart 2003 @ 23:06:
lol xoin... dat staat op de site
daar staat een progressmeter, om niet telkens dit soort vragen te hoeven beantwoorden ;)
omg.. idd ik was een beetje dom :D
Anoniem: 16223 schreef op 23 maart 2003 @ 22:13:
[...]

offtopic:
Ik bedoelde het plaatje op jouw plaatje, die diablo met de sirene, die heb ik geschoten. :D
offtopic:
ah.. ok :P weet een misverstand de wereld uit ;)

[ Voor 10% gewijzigd door XoiN op 24-03-2003 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
is de pc van ijsvogel al gefixed??
* CommanderKeen can't wait :9
Pagina: 1 2 3 Laatste