Hmjah, naar mijn inzien zonde van hun werk... weinig mensen hebben gta nog op hun pc staan. Iedereen speelt massaal, ze kunnen naar mijn mening beter werken aan de mod voor VC. Want tot volgend jaar komt er iig nog geen GTA voor de pc uit.
Versie 0.3b is 'bijna' af en als die uitkomt en gaat werken zoals nu voorspeld wordt, denk ik dat een heleboel mensen GTA3 graag weer installeren
.
Als deze 0.3b-versie goed werkt en precies doet wat nu op de planning staat, is dat genoeg om een tijd lol mee te hebben en daarna mogen ze van mij met VC beginnen. Maar om nu vlak voor 0.3b met VC te gaan beginnen vind ik erg jammer
.
Daarbij hebben alle extra features van VC voor mij niet heel veel meerwaarde. OK, de chopper en de motor zijn erg cool, maar niet heel erg nodig voor MP. Ook het trashen van auto's met meleewapens kan ik wel ff missen en lekke banden zorgen bij mij ook niet voor ultiem veel spelplezier
.
Dus als ze 0.3b nu uitbrengen en vervolgens verder gaan met VC, dan is die af als we echt behoefte beginnen te krijgen aan de VC features
.
Als deze 0.3b-versie goed werkt en precies doet wat nu op de planning staat, is dat genoeg om een tijd lol mee te hebben en daarna mogen ze van mij met VC beginnen. Maar om nu vlak voor 0.3b met VC te gaan beginnen vind ik erg jammer

Daarbij hebben alle extra features van VC voor mij niet heel veel meerwaarde. OK, de chopper en de motor zijn erg cool, maar niet heel erg nodig voor MP. Ook het trashen van auto's met meleewapens kan ik wel ff missen en lekke banden zorgen bij mij ook niet voor ultiem veel spelplezier
Dus als ze 0.3b nu uitbrengen en vervolgens verder gaan met VC, dan is die af als we echt behoefte beginnen te krijgen aan de VC features
GTA3 draait bij mij jammer genoeg wel veel slechter dan Vice City
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Woei, waarschijnlijk binnen zeven dagen een werkende versie! 
Release of 0.3 (20/05/2003 @ 18:30) by MTA Team
The release of 0.3 is closing in. We hope to release it within 7 days. People have waited long enough. This means we have to sacrifice the game modes and keep them for 0.4. What r we gonna work on this week?
* animations
* die when your dead
* we are working on it to improve data transfer speed (now theres lag when your UL is -20kb/s)
In de FAQ staat dit:
Hoe gelijk moet die savegame zijn? Echt helemaal gelijk of mogen er kleine verschillen zijn? anders moet je eerst een savegame oversturen9. Laad allebei dezelfde savegame

Hoeft niet persee. Maargoed, aan het einde van de week kunnen we eindelijk genieten van 0.3
Elkaar neerknallen is mogelijk, eindelijk...
Elkaar neerknallen is mogelijk, eindelijk...
Jij hebt zekere inside info?Anoniem: 51925 schreef op 27 May 2003 @ 21:22:
als et goed is, nog een dag dan kunnen we multiplayeren!
Maar dat zou donderdag zijn... dat komt mooi uit, want dan heb ik (en met mij velen, hemelvaartsdag enzo
Dan kan het één en andere eens aan de tand gevoeld worden. In dat laatste filmpje schokten de auto('s) van de tegenstander(s) namelijk nog wel een beetje... maarrr het is pas 0.3 beta
Dat filmpje was van twee weken geleden. Er stond bij de notes toen ook al dat 0.3 af was maar op een aantal punten er nog verbetering nodig waren. Het grootste punt was het verbeteren van de snelheid van de data, bij een upload lager dan 40kb/s lag hebben is niet fijn voor over internet, dus dat word lan only.... of... zullen ze het flink hebben teruggedrongen?Kheldar schreef op 27 May 2003 @ 23:48:
[...]
Jij hebt zekere inside info?
Maar dat zou donderdag zijn... dat komt mooi uit, want dan heb ik (en met mij velen, hemelvaartsdag enzo) vrij!
Dan kan het één en andere eens aan de tand gevoeld worden. In dat laatste filmpje schokten de auto('s) van de tegenstander(s) namelijk nog wel een beetje... maarrr het is pas 0.3 beta.
Anoniem: 51925
Dit stond vorige week op de site:Kheldar schreef op 27 mei 2003 @ 23:48:
[...]
Jij hebt zekere inside info?
Maar dat zou donderdag zijn... dat komt mooi uit, want dan heb ik (en met mij velen, hemelvaartsdag enzo) vrij!
Dan kan het één en andere eens aan de tand gevoeld worden. In dat laatste filmpje schokten de auto('s) van de tegenstander(s) namelijk nog wel een beetje... maarrr het is pas 0.3 beta.
Release of 0.3 (20/05/2003 @ 18:30) by MTA Team
The release of 0.3 is closing in. We hope to release it within 7 days. People have waited long enough. This means we have to sacrifice the game modes and keep them for 0.4. What r we gonna work on this week?
* animations
* die when your dead
* we are working on it to improve data transfer speed (now theres lag when your UL is -20kb/s
Hehe, dat werd wel eens tijd. Als hij niet te groot is kan ik wel een mirrortje maken, als je hun aantallan bezoekers zag de laatste tijd... 5 mirrors
[ Voor 5% gewijzigd door Novah op 29-05-2003 19:31 ]
* "0.1A released" uit de topic titel verwijderd.
Is er al een [GoT] MTA Team ?!
Of stel ik nu een vraag die al 3x geweest is
...
Ik zou daar namelijk wel aan willen participeren
Of stel ik nu een vraag die al 3x geweest is

Ik zou daar namelijk wel aan willen participeren
Anoniem: 61775
mmmm, die nieuwe versie werkt ook voor geen donder... geen mens gezien op server's met 20 spelers....
of met andere aantallen, en op somige servers gebeuren er wel hele vage dingen.

ik heb precies hetzelfdeAnoniem: 61775 schreef op 29 May 2003 @ 20:24:
mmmm, die nieuwe versie werkt ook voor geen donder... geen mens gezien op server's met 20 spelers....of met andere aantallen, en op somige servers gebeuren er wel hele vage dingen.

Zodra ik wil connecten:
Run Time Error '10054':
The connection is reset by remote side
Run Time Error '10054':
The connection is reset by remote side
Hier loopt install gewoon vast 
Ik zie een groen scherm, daarna gebeurt er niets meer
ff opnieuw gedownload, het werkt nu wel... alleen niet echt speelbaar
Maargoed het is ook nog een beta.
Ik zie een groen scherm, daarna gebeurt er niets meer
ff opnieuw gedownload, het werkt nu wel... alleen niet echt speelbaar
Maargoed het is ook nog een beta.
[ Voor 41% gewijzigd door Keizer op 29-05-2003 22:06 ]
Always outnumbered, never outgunned!
Er zit dus nog een grote bug in:
http://forum.multitheftauto.com/viewtopic.php?t=1165
http://forum.multitheftauto.com/viewtopic.php?t=1165
We found a big bug:
when you choose sides : choose diabolo. Mafia doesn't work for an unknown reason
Anoniem: 77587
Nergens staat vermeld welke gta3 versie je moet hebben de 1.0 of de 1.1, dit geldt ook voorservers etc.
in de readme, Die je ook kan downloaden staat dat ze het getest hebben op 1.1....Anoniem: 77587 schreef op 29 May 2003 @ 21:40:
Nergens staat vermeld welke gta3 versie je moet hebben de 1.0 of de 1.1, dit geldt ook voorservers etc.
Daar zou het dus naar behoren moeten werken, 1.0 hebben ze niet getest..
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
ik heb hier gespeeld met 1.1 samen met iemand die 1.0 heeft over LAN en het werkt prima
ik las dat je 32kb/s upload nodig had om het over internet te kunnen spelen, klopt dit?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Je moet niet 'iets ergens lezen' als je heel even op hun website had gekeken had je kunnen lezen dat dit niet meer het geval is. Omdat ze zijn begonnem het id voor LAN hebben ze niet de netcode geoptimaliseerd omdat het over netwerk wel goed liep maar ze hadden idd problemen met mensen met lage upload als je over internet probeert te spelen, maargoed.Maverick schreef op 29 mei 2003 @ 23:21:
ik las dat je 32kb/s upload nodig had om het over internet te kunnen spelen, klopt dit?
Als reactie op vorige posts, inderdaad loopt het niet zo erg goed. Dat crashen valt bij mij mee. Hijs bij mij in een tijd gamen 1 keer eruit gevallen.
Ik vind dat het programma zelf er wel wat mooier uit mag zien. Niet dat dit zo belangrijk is als een bugvrije mod. Maar het ziet eruit alsof het is gemaakt door iemand die 10 minuten geleden met visual basic is begonne.
Dat kan wel mooier
Dat joinen is echt supergoed gedaan, dat dat nu gewoon in het GTA3 menu staat ipv dat je savegame moet doen. Dat intro ding is ook erg cool alleen duurde dat soms hele tijd maar bleek dus dat er eerst een game moet beginnen. Wat ik overigens erg stoer vond gedaan met Mafia en Diablo. Ik kon zelf trouwens wel Mafia kiezen, heb in een Sentinal rond gecrost .
[ Voor 34% gewijzigd door Novah op 30-05-2003 00:16 . Reden: lama, heb antwoord op laatste vraag al uitgevonden :) ]
Ik heb nu een server gejoint, en nu krijg ik alleen maar de credits, en dan weer opnieuw de credits, steeds maar door
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 51925 op 30-05-2003 10:03 ]
Nou het is mij inmiddels nog niet gelukt echt online te gamen. Ik denk dat ik maar gewoon weer wacht op de volgende versie. Een upload van 20 heeft vrijwel niemand in Nederland en met 2 man tegenelkaar over lan (of je moet een heel computerpark hebben staan thuis) das ook niet om over haar huis te schrijven. Bij een upload van 12 moet het goed kunnen. Alle breedband aansluitingen in Nederland hebben minimaal 12kb upload.
Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe gamemode's.
Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe gamemode's.
Ja dat heb ik ook, redelijk frustrerend want je kan gewoon helemaal niets, kon er ook nix ove vinden in de faqAnoniem: 51925 schreef op 30 May 2003 @ 09:57:
Ik heb nu een server gejoint, en nu krijg ik alleen maar de credits, en dan weer opnieuw de credits, steeds maar door

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
so you are connected to a server, launched gta3 and started A NEW game. if you wonder why you only get the credits:
1. minimize gta3 while the credits are running with "alt + tab"
2. klick on "send game request"
3. go back to gta3 and wait
4. select team
cya
edit:
made this one sticky
-IJsVogel

Als mensen nou ook even op forum.multitheftauto.com zouden kunnen kijken, zou dat fijn zijn, want bijna alle problemen komen daar wel ter sprake

Hmjah GTA:MTA laat ook je mIRC connectie vast lopen. 
Nog veel te doen tot volgende versie... jammer, ik had er wat meer van verwacht.

Nog veel te doen tot volgende versie... jammer, ik had er wat meer van verwacht.
er is niemand, terwijl ASE aangeeft dat er 20 man op een server zijn, en dan staan er nog een stuk of 10 bots, op et dak naast de Maffia spawn die niet dood gaan bv. je schiet 20 rakketen op een ventje en nog niet dood.
daar moet je je team kiezen, het spel is dan nog niet begonnen...Anoniem: 51925 schreef op 30 May 2003 @ 13:39:
er is niemand, terwijl ASE aangeeft dat er 20 man op een server zijn, en dan staan er nog een stuk of 10 bots, op et dak naast de Maffia spawn die niet dood gaan bv. je schiet 20 rakketen op een ventje en nog niet dood.
het werkt hier wel in principe, alleen de tegenstanders vliegen metershoog met hun voertuigen voorbij
Komt waarschijnlijk omdat de server list een irc channel is (iniedergaval in de vorige versie, heb de nieuwe nog niet getest) en niet even kijkt of er al een irc verbinding is.Novah schreef op 30 May 2003 @ 12:48:
Hmjah GTA:MTA laat ook je mIRC connectie vast lopen.
Komt het niet omdat je volle upload er doorheen gepompt word? Dan heb je welles dat je mirc connectie vast loopt.
Maar waar de makers geen rekening mee hebben gehoud is dat mensen met ADSL (1 miljoen hier in Nederland) hun download zakt naar onder de 13kb als ze hun volle upload gebruiken. Je kan dus maar heel weinig dataverkeer hebbe als je je volle upload gebruikt.
Maar waar de makers geen rekening mee hebben gehoud is dat mensen met ADSL (1 miljoen hier in Nederland) hun download zakt naar onder de 13kb als ze hun volle upload gebruiken. Je kan dus maar heel weinig dataverkeer hebbe als je je volle upload gebruikt.
zeg, vinden jullie het niet gewoon KNAP dat ze iets uit niets hebben gebouwt???
doe het ze maar eens na...
ik ga het gewoon spelen en de bugs aangeven zodat die opgelost kunnen worden in de volgende versies.
-keep up the good work-
ik ga het gewoon spelen en de bugs aangeven zodat die opgelost kunnen worden in de volgende versies.
-keep up the good work-
et is alleen leuk als je iemand ziet he, wat dus niet gaat.VinnieWeiss schreef op 01 June 2003 @ 14:18:
zeg, vinden jullie het niet gewoon KNAP dat ze iets uit niets hebben gebouwt???
-keep up the good work-
Ook dat valt best wel mee geloof ikNovah schreef op 31 May 2003 @ 11:30:
Komt het niet omdat je volle upload er doorheen gepompt word? Dan heb je welles dat je mirc connectie vast loopt.
Ik kan met (eweka
Gelukkig heb ik binnekort een LAN-Party en gaat dat flink scheuren en knallen worden
Iemand hem al via lan, 1on1 getest?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Die nieuwe system stuff van de mod werkt echt onhandig. Over lan heb ik hem nog niet aan de praat gekregen (XP 2400+ gf4 ti 4400 en tbird 1200 gf2 mx). Misschien volgend weekend met maat van me eens avondje proberen.Dond3r schreef op 01 juni 2003 @ 22:43:
Iemand hem al via lan, 1on1 getest?
Heb hem wel werkend gekregen over lan met 2 personen. In het begin zie je elkaar ook bij de mafia maar naar een tijdje zie je de andere persoon niet meer lopen alleen als ie in een auto stapt dan zie je hem nog wel rijden.
DDPEEKIW
Ik begin nog wel een keer over een [GoT] Gang als er een betere versie aangezien dit geen voeten in de aarde heeft heb ik zo het idee...
Wij gaan dit weekend het eens proberen, met een digicam en wat ander spul gaan we ff kijke of het werkt en er eventueel wat pics van posten. De makers hebben wel gewoon gegamed, het moet dus gewoon kunnen.
Anoniem: 78310
Hehe, wel leuk om dit te zien, al een aardig oud topic 
In ieder geval, volgende versie wordt een stuk beter qua de netcode, nu is het alleen nog maar bombarderen met packets (full upload) en dat gaat dus niet met ADSL hier eigenlijk...
In ieder geval, volgende versie wordt een stuk beter qua de netcode, nu is het alleen nog maar bombarderen met packets (full upload) en dat gaat dus niet met ADSL hier eigenlijk...
Hebben jullie ook al gekeken of het ook mogelijk is voor Vice City? (eerst natuurlijk deze wel afmaken)
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Ik ben benieuwd wat Rockstar North eigenlijk ervan vind dat er een MP mod word gemaakt.
en is er ook al zoiets voor vice city
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----