Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
got-father
Reg. datum: 17 september 2001

als je der ziet denk je er denk ik wel anders over :P , maar genoeg offtopic gepraat ;)

http://www.rickjamesbitch.nl "What did the 5 fingaz say to the face...SLAP BITCH!! haha"

Reg. datum: 15 februari 2001

quote:
flexje schreef op 18 March 2003 @ 21:48:
als je der ziet denk je er denk ik wel anders over :P , maar genoeg offtopic gepraat ;)

Tijd voor wat gegrond commentaar dan: het bovenste gedeelte zit goed in elkaar. Kleuren stemmen overeen enzo. De onderkant zou ik er persoonlijk af croppen. Die sierlijke 'D' snap ik ook niet helemaal. Die stijl past niet helemaal in de plaat. De combinatie tussen de strakke sans-serif letters met roze en de grunge-stijl is al gewaagd genoeg (en prima gelukt).

Gear: goeie computer + goed fototoestel + goeie synthesizers
Je wou m'n auto lenen? Hou hem maar.

got-father
Reg. datum: 17 september 2001

quote:
DiMension schreef op 18 March 2003 @ 21:57:

[...]

Tijd voor wat gegrond commentaar dan: het bovenste gedeelte zit goed in elkaar. Kleuren stemmen overeen enzo. De onderkant zou ik er persoonlijk af croppen. Die sierlijke 'D' snap ik ook niet helemaal. Die stijl past niet helemaal in de plaat. De combinatie tussen de strakke sans-serif letters met roze en de grunge-stijl is al gewaagd genoeg (en prima gelukt).
tnx , wou alleen nog een mooie D derin gooien voor de sier.

http://www.rickjamesbitch.nl "What did the 5 fingaz say to the face...SLAP BITCH!! haha"

nimation

quote:
Jaapf schreef op 18 March 2003 @ 21:17:
[...]

Erg gelikt :) Die renders zijn super, gaaf ontwerp ook! Is de tekst definitief?

Offtopic:
Wh0000000000 kweenie wat het is maar Floris Roelt! echt supermuziek! * Hugo Struint het hele inet af voor dit soort muziek :)

Verder zou ik willen weten of jij nog wat maakt.. zo ja post het 's ...
desnoods ben ik wel weer in voor een keertje photoshop tennis ofzo.. ik weet dat je examnes hebt .. maar dat duurt nog wel ffkes...
mkTime(), not war!

quote:
flexje schreef op 18 March 2003 @ 19:33:
[afbeelding]

ben gek op een meisje dat al een vriend heeft :7
Jullie raden vast al hoe ze heet :P

Leuk... Alleen die diagonale pijltjes... Zijn een beetje not done tegenwoordig.

In mijn belevingswereld dan...

[ DreamDealer tutorials ][ 2000 Subaru Impreza GTT tuned bij Treuzel Tuning International ]

dus.... enzo....

@Charly > Hij is met die stalen uit de handen en met vlammende titel (zoals het kleine plaatje onderaan) naar de drukker gegaan.

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

female fronted metal!

quote:
Barracuda_82 schreef op 18 maart 2003 @ 22:15:
[...]

Leuk... Alleen die diagonale pijltjes... Zijn een beetje not done tegenwoordig.

In mijn belevingswereld dan...
Ja, ik ben daar roerend mee eens... ik vind ze uit.
Heidi heeft vandaag met de hand 300 piepkleine boekjes zitten printen, snijden, vouwen en nieten met op een paar bladzijden een kluitje van die pijltjes... 8)7 :( Maar die jongen glimlachte zo wanhopig dat ik niet kon weigeren :P :)

En die plaat over debra... tsja. Ik vind hem wat leeg hoor... en het doet me denken aan een zakdoekjeswikkel van de DA... sorry voor deze zeer botte kritiek, het kwam in me op en ik vind het het meest treffende om te zeggen.
Maar! Hecht aan mijn mening geen waarde... het is JOUW plaat, het is jouw gevoel van liefde voor haar.... en ik kan best begrijpen dat het voor een jongen zo aanvoelt ... ik als blij meisje ervaar verliefd zijn als een halve kermis van felle rozerode kleurtjes :P

Oh, en wat vinden jullie trouwens van mijn soepsel... die roodgeelvlammerige.. ietsie naar boven?

Dark Blue wijzigde dit bericht 19-03-2003 22:57 (6%)

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

mkTime(), not war!

quote:
Dark Blue schreef op 19 maart 2003 @ 22:56:
[...]

Oh, en wat vinden jullie trouwens van mijn soepsel... die roodgeelvlammerige.. ietsie naar boven?

De techniek en het idee is wel vet, maar ik vind die grove rode korrels (vooral die rode in het linkse gezicht, die wenkbrauw, wang en voorhoofd) wel een beetje jammer. Dan lijkt het meer een plaat die in 16 kleuren is opgeslagen ofzo.

Voor de rest is de tekst die er op staat opzich ook erg goed, alleen komt die nog niet zo erg goed naar voren. Misschien zou je eens moeten proberen om die tekst duidelijker naar voren te laten komen, misschien door een andere kleur of lettertype of misschien met een andere plaats in de plaat.

[ DreamDealer tutorials ][ 2000 Subaru Impreza GTT tuned bij Treuzel Tuning International ]

http://www.xs4all.nl/~polat/me_i_patrick.jpg

Alleen ben ik helemaaal niet tevreden over de tekst....

hoe maak je die letters mooi?
ik heb nulucida console gebruikt...

Wat vinden jullie ervan ? :)

quote:
lopat schreef op 20 maart 2003 @ 14:29:
[afbeelding]

Alleen ben ik helemaaal niet tevreden over de tekst....

hoe maak je die letters mooi?
ik heb nulucida console gebruikt...

Wat vinden jullie ervan ? :)

Hij is een beetje erg donker en onduidelijk. Het evenwicht is ook een beetje zoek. Die twee attributen (spoeltje en spelden :?) zweven een beetje los in de plaat. Die tekst kan inderdaad wel wat aanpassing gebruiken. Ik denk dat als je de tekst wit maakt, dat je al een stuk verder op weg bent. Rood en groen passen namelijk niet in een plaat die eigenlijk alleen wit/zwart/blauw is. Die goedkope standaardeffectjes die je op de tekst hebt losgelaten doen ook wat goedkoop aan.

Zoek een mooi lettertype uit op www.dafont.com, of kijk in Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [part 2]. Gebruik liever een blend mode (dropshadow of outer glow) dan zo'n vormvernachel-effectje. Succes ermee.

Een work-in-progress-plaat van mij. Het rare object is een ingescande plastic zak. Uw oordeel graag (clickable voor 1280x960)
http://www.camelon.nl/GoT/plasticbag1.jpg

David wijzigde dit bericht 20-03-2003 15:11 (12%)
Reden: clickable zei ik

- arthus.nl -

http://www.reinders-folmer.demon.nl/posts/Arthus_website_concept.jpg

www.arthus.nl

it's done.. maar ja, t' is weer geen kleintje ;) en op mijn 350 mhz liep ie niet eens :o

agentorangina wijzigde dit bericht 20-03-2003 15:09 (15%)

Reg. datum: 05 juli 2000

Strak werkje weer agent O. Die hele 'tycoon' stijl van je is niet echt mijn ding, maar de uitvoering is prima!

Winter 08/09 : Les deux Alpes / Mayrhofen / Val Thorens / ... ? || Mijn Persoonlijke charts @ Last.FM

quote:
DiMension schreef op 20 March 2003 @ 15:06:

[...]

Hij is een beetje erg donker en onduidelijk. Het evenwicht is ook een beetje zoek. Die twee attributen (spoeltje en spelden :?) zweven een beetje los in de plaat. Die tekst kan inderdaad wel wat aanpassing gebruiken. Ik denk dat als je de tekst wit maakt, dat je al een stuk verder op weg bent. Rood en groen passen namelijk niet in een plaat die eigenlijk alleen wit/zwart/blauw is. Die goedkope standaardeffectjes die je op de tekst hebt losgelaten doen ook wat goedkoop aan.

Zoek een mooi lettertype uit op www.dafont.com, of kijk in Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [part 2]. Gebruik liever een blend mode (dropshadow of outer glow) dan zo'n vormvernachel-effectje. Succes ermee.

Een work-in-progress-plaat van mij. Het rare object is een ingescande plastic zak. Uw oordeel graag (clickable voor 1280x960)
[afbeelding]

:) dank je voor je comment...
Ik begrijp wel wat je bedoelt met de verhoudingen....
En die tekst en de kleur ervan... hmm even zoeken....

Thanks

Die plaat van jou vind ik een beetje saai.... wel mooi effect door die zak :)

quote:
lopat schreef op 20 maart 2003 @ 16:00:
Die plaat van jou vind ik een beetje saai.... wel mooi effect door die zak :)

Hij is gelukkig ook nog lang niet af. Vooral met het linker gedeelte ben ik nog niet tevreden. Misschien dat ik het er gewoon afhaal.

Haat alles. Vooral jou.

Weer een nieuw werkje van mij:

http://acaldra.com/~faqland/warz0r.jpg

Ja, ik weet dat het een nogal bekende foto is uit de 2e wereldoorlog is, maar ik vond hem wel toepasselijk.
Nachteend
Reg. datum: 04 juni 2001

Ik niet....

Primo: hij is teveel gebruikt.

Secundo: hij duidt op overwinning (het hijsen van een vlag). Daardoor komt je booodschap nogal ... euh, op zijn minst 'vreemd' over.

Flap

Cellograficus met rode cap

quote:
agentorangina schreef op 20 March 2003 @ 15:09:
[afbeelding]

www.arthus.nl

it's done.. maar ja, t' is weer geen kleintje ;) en op mijn 350 mhz liep ie niet eens :o

Ik vind het heel jammer dat je site zo zwaar is, op mijn pentium III 500mhz loopt ie ook absoluut niet. Echt erg jammer.

Neemt niet weg dat het idee wel heel erg cool is, leuk uitwerkt en zo, vetjes.

www.oogst3d.net, met: portfolio, games, 3D-art, programming, 3d Studio MAX-tutorials en muziek.
www.ronimo-games.com, mijn gamebedrijf.

- arthus.nl -

Ik weet 't.. hij zou denk ik super lopen als ik van al die vector plaatjes bitmaps of png's zou maken.. maar ja da's niet hetzelfde.. Maar misschien moet ik dat toch maar doen voor de beginmovie, want over de 40.000 vectorpunten helpt natuurlijk niet echt :X..

En hulp is zeker welkom als iemand een betere manier weet om het nog wat computer friendly te maken [want modem friendly is het al helemaal niet]. Ik ben nogal een flash n00b, dus mijn file sizes zijn altijd behoorlijk groot, en doen het niet altijd even goed.

edit:
Ok, ik heb wat vector dingen veranderd voor png's en geupload.. morgen moet ik even testen of ze op een oude machine nu beter lopen..

agentorangina wijzigde dit bericht 20-03-2003 23:18 (111%)

female fronted metal!

quote:
agentorangina schreef op 20 maart 2003 @ 22:15:
Ik weet 't.. hij zou denk ik super lopen als ik van al die vector plaatjes bitmaps of png's zou maken.. maar ja da's niet hetzelfde.. Maar misschien moet ik dat toch maar doen voor de beginmovie, want over de 40.000 vectorpunten helpt natuurlijk niet echt :X..

edit:
Ok, ik heb de vector dingen veranderd voor png's en geupload.. morgen moet ik even testen of ze op een oude machine nu beter lopen..

Ik bekeek je site hier (retesnel adsl, 1,2 ghz en320mb ram) en hij deed het prima...

overigens.. Flashn00b !== vectorn00b he! Je gaat mij niet beweren dat je dit binnen een middag uit je duim zuigt. Woah wat een vette stijl.
Je zou ook eens op zoek kunnen gaan naar 'Cheesecake pinups' en die vectoren.. ja sorry.. ik ben helemaal dol op die stijl, dus ik probeer jou brutaalweg aan te steken >:)

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

mkTime(), not war!

quote:
agentorangina schreef op 20 maart 2003 @ 15:09:
[afbeelding]

www.arthus.nl

Dude! Die stijl is vet!

Alleen moet ik wel van de site zeggen dat ik sommige dingen op mijn computer een beetje moeilijk te lezen vond. Ik kijk op 1280x1024, misschien dat het daar aan ligt, en de letterkleur is een beetje aan de lichte kant.

Ik heb nu ook die wallpaper van die auto op mijn desktop gezet, en eigenlijk gebruik ik nooit wallpapers... :)

Ow ja... misschien zou je in dat witte "opstartvenster" een leuk plaatje neer kunnen zetten. Nu heb je een mooie site in je beeld staan, met op de achtergrond een lege witte site. Ik zou er een simpel logo'tje of plaatje neerzetten om het toch maar te vullen.

Barracuda_82 wijzigde dit bericht 20-03-2003 23:02 (17%)

- arthus.nl -

quote:
Dark Blue schreef op 20 March 2003 @ 22:53:
[...]

Ik bekeek je site hier (retesnel adsl, 1,2 ghz en320mb ram) en hij deed het prima...

overigens.. Flashn00b !== vectorn00b he! Je gaat mij niet beweren dat je dit binnen een middag uit je duim zuigt. Woah wat een vette stijl.
Je zou ook eens op zoek kunnen gaan naar 'Cheesecake pinups' en die vectoren.. ja sorry.. ik ben helemaal dol op die stijl, dus ik probeer jou brutaalweg aan te steken >:)

Ja op zo'n rappe pc loopt ie wel ;).. maar ik ga 't proberen wat meer user friendly te maken, en dat helpt me sowieso wat meer verstand van flash te krijgen. [want ik heb altijd grote plannen, maar d'r komt nooit iets terecht van de usability (gelukkig heb ik bij drukwerk nooit size problemen :X )]

Over de text, alleen de text in de about sectie is bedoeld om te lezen, de rest is er gewoon als vulling.. maar inderdaad, alles in een kleur maakt het lezen niet simpeler.

Over het opstartvenster, ik ben van plan random opstartvensters te maken, dus maak je daar maar geen zorgen over ;)..

Die witte achtergrond had ik gedaan omdat anders zelfs op mijn 1.5 ghz machine de hij niet soepel liep toen er 2 flash filmpjes achter elkaar werden gedraaid [dus die van de site zelf en het opstartvenster]. Misschien kan 't nu wel nu ik png's voor de zwaarste delen van de site heb gebruikt.
Treeb.com
Reg. datum: 06 mei 2002

Een signature en avatar voor op een ander forum. De avatar is met illustrator gemaakt met een foto van mezelf. Voor de kenners, de quote komt uit fightclub. Vandaar ook het instruction manual thema (plaatjes van een rover 100 manual) :)

http://members1.chello.nl/~m.kempenaar01/brtavatar.gif

http://members1.chello.nl/~m.kempenaar01/signatureflight.gif

mkTime(), not war!

quote:
agentorangina schreef op 20 March 2003 @ 23:15:
[...]

Over de text, alleen de text in de about sectie is bedoeld om te lezen, de rest is er gewoon als vulling.. maar inderdaad, alles in een kleur maakt het lezen niet simpeler.

Over het opstartvenster, ik ben van plan random opstartvensters te maken, dus maak je daar maar geen zorgen over ;)..

Oke dan... die tekst in het aboutvenster is beter te lezen (ik moet zeggen dat het beter kan, maar dan valt dat weer zo buiten de rest). Maar ik ben een beetje een usability-freak en ik placht dat soort dingen nog wel eens te overdrijven.

Waar heb je trouwens zo leren vormgeven? Ben je profi-vormgever of gewoon hobbyist met te veel vrije tijd?

importbelg
Reg. datum: 12 december 2001

Dit maakte ik een tijdje geleden met een freeware tekenpakketje (serif photoplus 5):

http://users.pandora.be/kenvh/design/Head%20design.png
gasT, dranK maaT

http://62.163.2.2/paxamericana.jpg

*klik* voor de background-sized (chuck norris incluis) :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: