Reg. datum: 06 september 2001
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 september 2001
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Heeft dat zin? Is het winstgevend of nog niet als je net een seizoen speelt?
ღ
quote:devv05 schreef op 11 March 2003 @ 15:57:
Ik heb net deze gekocht:
Voor 125k.. Even doortrainen en dan wordt het een leuke spits voor het nieuwe seizoen in de V..
Niet slecht, heb een vergelijkbare gekocht voor 126k, echter wel 17 jaar
Btw, die procenten voor middenvelders zijn volgens mij niet zo boeiend, voor zover mijn ervaring leert : positiespel zorgt voor balbezit, verdedigen sterkt je verdediging een beetje aan, passing je aanval, en conditie is toch wel redelijk belangrijk voor de 2e helft. Wil je je balbezit opkrikken, maar heb je geen geld voor spelers met zoveel skills, koop dan gewoon iemand die alleen goed is in positiespel (type davids
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ik ga vooral conditie trainen en misschien zn passen omdat je dan ook middenveld pakt... denk niet dat ik scoren ga trainen voorlopig..quote:^^0nMe schreef op 11 March 2003 @ 16:33:
[...]
Niet slecht, heb een vergelijkbare gekocht voor 126k, echter wel 17 jaarAlleen is het een beetje zonde om voor 1 speler scoring te trainen, ik dacht dat je positiespel aan het trainen was ?
Btw, die procenten voor middenvelders zijn volgens mij niet zo boeiend, voor zover mijn ervaring leert : positiespel zorgt voor balbezit, verdedigen sterkt je verdediging een beetje aan, passing je aanval, en conditie is toch wel redelijk belangrijk voor de 2e helft. Wil je je balbezit opkrikken, maar heb je geen geld voor spelers met zoveel skills, koop dan gewoon iemand die alleen goed is in positiespel (type davids) Verder zie ik mijn defense ratings niet echt merkbaar stijgen door mensen met verdedigen en order op verdedigen, maar mijn aanval en kansen wel door passing en order op aanvallen.
Laten we het eens worden..
Dit is afhankelijk van de positie, de coach en de intensiteit.
Met een goede coach en enkele assistent coaches:
Vaardigheid / weken
Keepen 5
Verdedigen 8
Positiespel 7
Scoren 6-7
Lange Pass (Winger) 7
Passen 6
(deze waarden tellen voor 17-19 jarigen en een "training intensiteit" van 100%. Elk jaar dat een speler ouder is betekent een week extra training.)
Spelhervattingen 1-2 weken
Conditie 1-2 weken
(conditietraining verlaagt de vorm van de spelers!)
Misschien heb ik het verkeerd gelezen...maar volgens mij heeft het al dan niet goed kunnen nemen van penalties meer te maken met ervaring dan met spelhervatting.quote:Windhoosje schreef op 11 March 2003 @ 16:00:
[...]
Goed lezen... ik zeg dat spelhervatting in je hele team handig is bij penalties...Maar in de wedstrijd zelf heb je maar 1 speler nodig die goed in spelhervatting is omdat hij alle vrij schoppen neemt e.d.
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
quote:G0009 schreef op 11 maart 2003 @ 17:10:
[...]
Misschien heb ik het verkeerd gelezen...maar volgens mij heeft het al dan niet goed kunnen nemen van penalties meer te maken met ervaring dan met spelhervatting.
Ahja dus een speler met rampzalig scoren en rampzalig spelhervatting maar met goed ervaring zal eerder een penalty scoren als een speler met uitstekend scoren en uitstekend spelhervatting en een waardeloze ervaring?? dat zou logisch zijn
Ervaring zal vast wel een beetje meetellen, maar het gaat hoofdzakelijk om de spelhervattingen volgens mij..
mee eensquote:devv05 schreef op 11 March 2003 @ 17:12:
[...]
Ahja dus een speler met rampzalig scoren en rampzalig spelhervatting maar met goed ervaring zal eerder een penalty scoren als een speler met uitstekend scoren en uitstekend spelhervatting en een waardeloze ervaring?? dat zou logisch zijn
Ervaring zal vast wel een beetje meetellen, maar het gaat hoofdzakelijk om de spelhervattingen volgens mij..
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Is het verstandig om er wat van te bouwen?? Komen er wel mensen op af enzo?
ღ
quote:Pizza_Shooter schreef op 11 March 2003 @ 18:03:
Hm, zouden jullie wat kunnen vertellen over jullie ervaring met VIP boxen/overdekte zitplaatsen?
Is het verstandig om er wat van te bouwen?? Komen er wel mensen op af enzo?
http://www.databased.at/hattrick/index.asp
hier staat een arenasizer op kan je precies zien wat voor verhouding je nodig hebt
http://specs.tweak.to/2947
Nadat er contact is geweest door de NHPF met de redactie van Kopspijkers, heb ik al enkele gesprekken met de redactie gehad! Guess what? We're invited!! Althans...
Ik zoek nog twee dingen, om naar Kopspijkers te kunnen gaan en daar heb ik de hulp van jullie allen bij nodig! Het eerste zal lastig zijn, het 2e een eitje!
1. We hebben iets visiueels nodig. We kunnen wel leuk gaan vertellen over Hattrick, maar er moet iets zijn wat we de mensen kunnen laten zien! Weet je iets (ik denk aan een krantenbericht, foto, etc.) dan aub hier posten, plus een eventuele link!!
2. Dan deel 2... Namens de redactie mag ik enkele mensen uitnodigen om met mij over Hattrick te gaan praten. Let op, je komt dan op tv voor 1,2 miljoen kijkers! Het is dus bloedserieus (voor zover Kopspijkers dat is!). Ik ga die mensen selecteren. Dus.. wil je mee? Schrijf dan in 1 HT-mailtje naar onderstaande, waarom juist jij mee moet naar Kopspijkers!! Denk eraan dat we t gaan hebben over de HT-Verslaving!
Dus... Punt 1, hier posten... Punt 2, via de HT-mail!
Ennuh, bedankt voor de aandacht enzo
LA-Casartelli
Geweldig he!
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Ik denk dat het het leukst is om met het Nederlands elftal en het U-20 team te beginnen. Misschien kun je 'onze' bondscoach daarvoor ritselen. Vervolgens laat je zien hoeveel mensen ook dat niveau proberen te bereiken, en laat je spijkermans versteld staan hoeveel mensen hiermee bezig zijn! Kijk alleen maar eens naar het aantal online mensen op een avondje.
Misschien heb je hier wat aan...
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
volgend update van HT, wellicht komend seizoen al, zal ervaring vele malen zwaarder meetellen. Het aankopen van een goede speler draagt dan niet 1,2,3 bij aan de kwaliteit van het team, hij moet echt ingespeeld worden en gaat in het begin dan ook enigzins erop achteruit..quote:Ervaring telt btw best zwaar mee in cupduels, onder grote druk zal een waardeloos ervaring met briljant scoring en spelhervatting nog eerder missen dan iemand met goed ervaring , goed scoring en goed spelhervatting, in competitieduels heb ik nog weinig pingels zien missen. (zelf nog nooit gemist)
* yared las dit op de fora en op het net
Bereid je dus voor op enkele wijzigingen, wijzigingen waar een hele hoop mensen boe zullen gaan roepen of zullen afhaken, maar de echte fans blij mee zullen zijn.
* yared vindt het belachelijk dat iedereen alleen maar 3-5-2 speelt
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Zou een slechte zaak zijn.. Moet je eens kijken hoeveer AJAX zonder ervaring nu al in de CL komt..quote:yared schreef op 11 March 2003 @ 22:25:
[...]
volgend update van HT, wellicht komend seizoen al, zal ervaring vele malen zwaarder meetellen. Het aankopen van een goede speler draagt dan niet 1,2,3 bij aan de kwaliteit van het team, hij moet echt ingespeeld worden en gaat in het begin dan ook enigzins erop achteruit..
* yared las dit op de fora en op het net
Bereid je dus voor op enkele wijzigingen, wijzigingen waar een hele hoop mensen boe zullen gaan roepen of zullen afhaken, maar de echte fans blij mee zullen zijn.
* yared vindt het belachelijk dat iedereen alleen maar 3-5-2 speelt
Ajb nieuwe postings ajb plaatsen in deel 4 wat je hier kunt vinden:
bij voorbaat dank, op naar de volgende 1.0000
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Thije wijzigde dit bericht 11-03-2003 22:40 (73%)
Playstation Network tag: Manic_NL
Playstation Network tag: Manic_NL
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.