Gathering of Tweakers

Quicksearch
Zal het eens proberen :).

Na de laatste speeldag staat natuurlijk de stand definitief vast voor degene die rechtstreeks een league hoger of naar beneden mogen :p. De zondag daarop worden de promotie/degradatiewedstrijden gespeeld. Als die gespeeld zijn worden de nieuwe leagues samengesteld, sommigen proberen dan t/m divisie 4 te voorspellen wie waar komt maar daar klopt meestal niks van :p.

Na de laatste speeldag heb je 2 weken rust, waarin alleen 's woensdags friendlies gespeeld worden. 's Zondags gebeurt er dan niks (behalve degene dus die promo/degradatie spelen). De 3e woensdag begint de cup alweer, en de zondag erop is alweer de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen.

De week voor de eerste cupwedstrijd worden de spelers een jaar ouder, en in de tussentijd wordt ook het geld uitgekeerd van je plaats in de league/ topscoorder/ seizoenskaarten/ promotiegeld. Oeps vergeten: ook worden je sponsors en teamspirit reset, en het salaris van je spelers opnieuw berekend nadat ze hun verjaardag hebben gevierd.

De reden waarom er in die 2 weken alleen maar friendlies zijn, is vanwege aanpassingen aan de matchengine, eventuele updates etc. Nederland krijgt er trouwens ook een VII league bij volgend seizoen (voor 8192 nieuwe teams), maar er komt geen nieuwe cupronde bij.

Xanathorn wijzigde dit bericht 10-03-2003 16:51 (19%)
Reden: Iets vergeten :p

Pielewiepers (hattrick, V.68) - Limbourgia (Nationstates, regio Nederland)
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Hattrick Addict
Reg. datum: 15 februari 2000

Vandaag mijn eerste ruime overwinning, 9-0 en ik heb zelfs nog kans op promotie nu de nummer 1 verloren heeft tegen een nieuwkomer. Dan moet ik wel winnen bij zo'n gast die nooit wat aan zijn team doet, terwijl de nummer 1 niet mag winnen van een andere nieuweling in mijn serie.

Verder vandaag mijn eerste Hattrick gehad, heb nu twee spelers die gedeeld topscorer zijn. Hopelijk scoort een van beiden komende wedstrijd een aantal keer zodat ik die bonus in ieder geval binnen heb.

Hattrick: White Stripes (148379)
Speel ook mee in HockeyArena

Big up for da Ruudboy

Team Gespeeld Goals Punten
1. SchlussTor 13 51 - 8 31
2. Virtual Winners 13 39 - 18 31
3. lodewikus 13 29 - 21 27
4. FC BASKETBALL 13 19 - 25 18
5. Vennies 13 29 - 38 14
6. psv kampioen 13 19 - 34 12
7. 99percent 13 11 - 19 10
8. Grootmeesters 13 13 - 47 6

Sta gelijk met nummer 1, maar denk niet dattie gaat verliezen van de nummer 4 dit weekend. Ik moet tegen de nummer 3.

The box said: 'Requires Windows 95 or better'. So I installed Linux.

Xanathorn heel erg bedankt, ik neem de link naar deze uitleg op in de nieuwe openingspost voor deel 4

Als er nog meer mensen uitbreidingen, aanpassing, ideen hebben voor de nieuwe openingspost tov die van deelIII, deze thread, dan hoor ik het graag.

Je kunt me ook mailen; yared@valheru.nl :)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

FC-Utrèg waor (146730)

Heeft iemand nog zin op een makkelijke overwinning, ik wil mijn eerste oefen potje spelen.

team: 146730

Iemand interesse?

Tot voetbals,

DeNeu

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Frituren!!!
Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
neudeboules schreef op 10 maart 2003 @ 11:53:
Heeft iemand nog zin op een makkelijke overwinning, ik wil mijn eerste oefen potje spelen.

team: 146730

Iemand interesse?

Tot voetbals,

DeNeu
Alleen nog accepten en je kan tegen me spelen :)

Eat Till I drop, But I'll never drop

over friendlies;

kies een land, ver weg bij voorkeur
kijk bij regioos
open (in mozilla) alle online gebruikers per regio in een eigen tab
daag iedereen uit voor een friendly bij jou thuis volgens beker regels
en voila... je hebt het maximale aantal bezoekers en ervaring die je kunt halen tegen de hoogst mogelijke inkomsten (de uitploeg dokt 6.500 euro onkosten >:) )

Zodra de GoT cup of de bekerwedstrijden beginnen natuurlijk niet doen ;)

* yared speelt tegen een indonesisch team ofzo komende friendly

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

ik mag volgende week aantreden tegen N.V.F (nummer 6 van nederland) :)

Hagen Hahn (8280462)
25 jaar, zwak vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Deutschland
vastgestelde waarde: 140 000 Euro
Loon: 1 848 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Frizza United
Waarschuwingen: 1

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

net gekocht ff wat vorm trainen en conditie en het is een topper!

Frizza wijzigde dit bericht 10-03-2003 15:09 (83%)

Amsterdam Admirals!!!

Chiuso per ferie

Ik heb ff een vraagje over het trainen van je team:

Je kan toch alleen instellen voor je hele team? Ik heb em altijd op Algemeen ofzo staan!

Moet ik voor m'n nieuwe spelers dan het hele team ze er speciaal ergens op trainen?

Ik verlies vaak en sta 6e in m'n poule :(
Maar net heb ik van de nummer 4 met 8 - 0 gewonnen!! Ben echt heel blij, snap er ook helemaal niks van!

Gathering of Tweakers Hattrick Federatie Nederland

Alweer 15 leden!

Elke GoT speler en lid van de GoT NL HT federatie die 4e of hoger speelt even solliciteren als Tweakotine-Addict ;)

Elke GoT speler die nu nog als n00b lid staat en reeds gespeeld heeft tegen een mede-HTGoT'r, even solliciteren als Tweakeroid.

En elke GoT'r die nog niet lid is van onze federatie maar al wel HT supporter, solliciteer! ;)

En iedereen die supporter wil worden maar geen creditcard heeft, even mij mailen :D

quote:
yared schreef op 10 March 2003 @ 16:48:
Gathering of Tweakers Hattrick Federatie Nederland

Alweer 15 leden!

Elke GoT speler en lid van de GoT NL HT federatie die 4e of hoger speelt even solliciteren als Tweakotine-Addict ;)

Elke GoT speler die nu nog als n00b lid staat en reeds gespeeld heeft tegen een mede-HTGoT'r, even solliciteren als Tweakeroid.

En elke GoT'r die nog niet lid is van onze federatie maar al wel HT supporter, solliciteer! ;)

En iedereen die supporter wil worden maar geen creditcard heeft, even mij mailen :D
Weer een lid erbij :D
quote:
ThaNobius schreef op 08 March 2003 @ 22:40:
[...]

hier dus :P

1. Zuiderzee Boys FC 12 51 - 5 36
2. Kirb 12 48 - 18 27
3. M.S.C. 12 38 - 21 22
4. Martinozen 27 - 19 20
5. AFC Muziekwijk 12 22 - 26 13
6. Mitchieee United 12 14 - 55 9
7. v.v. Hunsingo 12 11 - 36 8
8. fc koiers 12 13 - 40 7

Bedankt voor het kopietje.

Probleempje: Middenvelder met goed positiespel, maar belabberde vorm. Waarop kan ik het beste trainen? Of is het beter hem af te schieten?

Dominique Vandeberg
38 000 Euro, 28 jaar, waardeloos in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Duim woensdag effe voor me. Ik heb een friendly tegen collegadocent. Anders kan ik de hele donderdag tegen zijn irritante grijns aankijken! })

Par_Martinos wijzigde dit bericht 10-03-2003 20:10 (8%)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Par_Martinos schreef op 10 maart 2003 @ 20:05:
[...]

Bedankt voor het kopietje.

Probleempje: Middenvelder met goed positiespel, maar belabberde vorm. Waarop kan ik het beste trainen? Of is het beter hem af te schieten?

Dominique Vandeberg
38 000 Euro, 28 jaar, waardeloos in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Duim woensdag effe voor me. Ik heb een friendly tegen collegadocent. Anders kan ik de hele donderdag tegen zijn irritante grijns aankijken! })
Wat dacht je van vorm trainen :+

quote:
devv05 schreef op 10 maart 2003 @ 20:43:
[...]

Inderdaad : :+

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

FC-Utrèg waor (146730)

quote:
BeuKeR schreef op 10 maart 2003 @ 13:18:
[...]

Alleen nog accepten en je kan tegen me spelen :)
Nou ik ben benieuwd. Zal is ff wat jeugd ervaring op laten doen. Ik heb het idee dat ik met een redelijk pover team opgescheept zit :-)

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
devv05 schreef op 10 March 2003 @ 20:43:
[...]

Beter conditie trainen, anders heb je echt niks aan goed positiespelm gast is toch al waardeloos in vorm, vorm gaat dan na een tijdje vanzelf wel up.

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

quote:
Nou ik ben benieuwd. Zal is ff wat jeugd ervaring op laten doen. Ik heb het idee dat ik met een redelijk pover team opgescheept zit :-)
af en toe speelt mijn jeugd beter dan mijn 1e team ... ligt er maar net aan hoe ze in vorm zijn ... zal wel meer verschil zijn als ze tzt beter getraind zijn.

FC-Utrèg waor (146730)

Wat moet ik hier nou weer van denken, dit is toch pure oplichterij? Wie koopt er nou een ouwe waardeloze lul voor 199.000???
Kan iemand dit mij uitleggen?

[/quote]
1. Per K. Larsson 199 000 Euro (WATB)
Is eigendom van: Kickoff
Leeftijd: 30 jaar
Waarde: 133 000 Euro
Deadline: 2003-03-10 23.01
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk

2. Jordy Kreuger 160 000 Euro (opening prijs)
Is eigendom van: Tha Mannen
Leeftijd: 28 jaar
Waarde: 41 000 Euro
Deadline: 2003-03-10 23.25
Positiespel: slecht Passen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

quote:
neudeboules schreef op 10 March 2003 @ 22:01:
Wat moet ik hier nou weer van denken, dit is toch pure oplichterij? Wie koopt er nou een ouwe waardeloze lul voor 199.000???
Kan iemand dit mij uitleggen?

1. Per K. Larsson 199 000 Euro (WATB)
Is eigendom van: Kickoff
Leeftijd: 30 jaar
Waarde: 133 000 Euro
Deadline: 2003-03-10 23.01
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk

2. Jordy Kreuger 160 000 Euro (opening prijs)
Is eigendom van: Tha Mannen
Leeftijd: 28 jaar
Waarde: 41 000 Euro
Deadline: 2003-03-10 23.25
Positiespel: slecht Passen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Een oude speler kan soms met z'n ervaring wel eens een toegevoegde waarde zijn voor een elftal, maar deze prijzen zijn toch wel een beetje aan de pittige kant ja.

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Hattrick RODDELS

8) Ik had even niks te doen :)

Laten we het eens worden..

S O R R Y V O O R H E T S C H R E E U W E N.....

maar is iedereen bang geworden nu devv05 de eerste GoT Cup heeft gewonnen??? :P

Slechts 14 teams hebben zich pas ingeschreven, dat moet minstens het dubbele zijn!

Cup I hadden zich 20 teams ingeschreven van de net aan 20 HT GoT teams die er bekend waren. Nu zijn er 38 teams bekend dus komop, inschrijven en devv05 zijn bokaal afpakken!

* yared gaat zich deze week alweer voorbereiden op deel 4 van deze thread... op naar de 4.000! :)

quote:
Ik had even niks te doen
he! sodeju.. wist ik zelf nog niet eens! >:)

ps: jouw fotoos zijn ook erg dubieus... ;)

yared wijzigde dit bericht 10-03-2003 22:14 (41%)

Amsterdam Admirals!

is er niet iemand die elke week een got-hattrick-krant wilt maken met de top 5 manager van de week gotters en elke x een intervieuw met een gotter :p is wel geinig toch

Amsterdam Admirals!!!

quote:
is er niet iemand die elke week een got-hattrick-krant wilt maken met de top 5 manager van de week gotters en elke x een intervieuw met een gotter is wel geinig toch
is erg veel werk, meer dan je verwacht denk ik, maar tis wel leuk om dit soort roddelpagina's toe te voegen aan de GoT Cup site van devv05.

Er is trouwens een hele goede HT krant met hilarische stukjes... kan helaas alleen niet even op de naam/url komen omdat me laptop te druk bezig is om me een blik in de bookmarks te gunnen. De site claimt de enige echte Nederlandse HT krant te zijn, zal even googlen.

Amsterdam Admirals!

ja okay maar een pagina over alleen de gotters is natuurlijk leuker aangezien we elkaar allemaal wel een beetje kennen :)

Amsterdam Admirals!!!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws