[Ervaringen] Sony DRU-500A(X) DVD±RW brander

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 2.046 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROMiJo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 18:34
Uit onderstaande trek ik de conclusie dat, ondanks dat tie nog in de pricewatch staat, de DRU-500A niet meer geleverd gaat worden, maar dat dat de 500AX wordt (met 4* schrijven voor zowel -R alsook +R). Nu nog de 500A kopen uit restpartijen (als die er nog zijn) is dus niet handig.

Wednesday, January 8th, 2003
Sony Announces Next Generation Dual RW Drives
8:02 PM CST Posted By: Ian
If you haven't been able to find a DRU-500A at your local computer store, relief is on the way. Sony will start shipping their next generation "Dual RW" drives next month.
The internal DRU-500AX and the external DRX-500ULX drives are capable of recording to both 4X compatible DVD+R and DVD-R discs at up to 4X speeds, offer enhanced software for mastering and drag-and-drop file management, and playback DVD recordable media faster than before.
Like their first-generation predecessors, the new Dual RW drives encompass four DVD recording formats for recording functionality and playback compatibility. By supporting all the popular DVD recordable/rewritable formats, the Dual RW drives allow computer users to transfer home movies from tape to DVD discs, customize and edit them for a personal touch, and then play them back in nearly all consumer DVD players and DVD-ROM drives without worrying about format variations.
Sonys DRU-500AX and DRX-500ULX models are also the industrys first to support both up to 4X DVD+R and DVD-R recording when using 4X speed media, making them among the fastest on the market. Users can now create write-once discs in approximately half the time of drives writing at 2X speeds.

The question now is whether or not the DRU-500AX is just a DRU-500A with the new firmware or something else. If we can find out more info, I'll let you know. Until then, more information can be found here (http://www.storagebysony.com/news/pressengine.asp?id=50).

Iemand meer 'inside' info over levertijden etc. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:23
Die firmware is toch al beschikbaar?
Sony heeft nieuwe firmware voor haar DRU500A 'allesbrander' uitgebracht. In versie 1.0g van de software is het volgende verbeterd:
This new firmware will allow your Dual RW drive to record at 4X on 4X compatible DVD+R media as well as improve the DVD-ROM reading performance with DVD recordable/rewritable media.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:54
Verschillen zijn mij ook niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk is het gewoon een verbeterde versie ofzo.....

Als dat kreng maar wel normaal leverbaar is, dan koop ik er ook wel een..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:59
idd, en ik ben bang dat de AX nog wat duurder zal kosten.. hopelijk doen de retailers de 500A in de verkoop, slecht leverbaar + hoge prijs zijn de redenen dat ik em nog steeds niet heb gekocht :/

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 18:55

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Welke restpartijen had je in gedachten? Dat ding is al maanden niet leverbaar. Probeer jij nu maar een Sony te krijgen, dat gaat je niet lukken. Maar goed, nu heb ik al een Pioneer 4x gekocht, bevalt me ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 16:13
Waarom nou eigenlijk zo'n dure sony ? Je kan toch ook best een DVD-r òf DVD+r write kopen ? Beiden standaarden worden op het moment toch heel behoorlijk ondersteund ? Iig een hele hoop stand-alone dvdspelers kan ermee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7312

Dr_Frickin_Evil schreef op 05 February 2003 @ 23:30:
Waarom nou eigenlijk zo'n dure sony ? Je kan toch ook best een DVD-r òf DVD+r write kopen ? Beiden standaarden worden op het moment toch heel behoorlijk ondersteund ? Iig een hele hoop stand-alone dvdspelers kan ermee overweg.
De Pioneer A05 is inderdaad een stuk goedkoper, maar kampt nogal wat met mediaproblemen, iets wat bij de Sony met de nieuwste firmwares absoluut niet het geval is.
Komt bij dat sommige apparaten alleen + of - ondersteunen, dan heb je de keuze snel gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuTTLeYs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 19:40
Ik heb in december de DRU500A besteld, en nog steeds niets binnen......Sony levert slecht.
Komen er nog andere branders die zowel + als - ondersteunen ??
Ik had toendertijd begrepen dat er nog een fabrikant kwam met zo'n brander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28310

MuTTLeYs schreef op 06 February 2003 @ 13:37:
Ik heb in december de DRU500A besteld, en nog steeds niets binnen......Sony levert slecht.
Philips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuTTLeYs
Philips ?? Maar die is nog niet leverbaar zeker ?

Ik wordt een beetje ziek van Sony.....nu melden ze dat ze in April de achterstand met levering weggewerkt hebben.

Eerst zien dan geloven, en ik ga niet wachten tot April. :(
Blijkbaar verkopen ze liever TV's dan branders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:18
'k snap de lever problemen niet in Nederland.

Ik heb de mijne gisteren besteld en woensdag kan'k 'm gaan afhalen.

edit:

Typo

[ Voor 18% gewijzigd door iworx op 06-02-2003 14:06 ]

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuTTLeYs
Waar heb je hem besteld dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vluggejapie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02-2005

vluggejapie|IA

Ze moeten altijd mij hebben

Ik heb begin januari de DRU500A besteld en ik heb hem ook nog niet, zag wel dat de prijs hoger is geworden voordat ik hem bestelde. Ik kan niet wachten wanneer ik dat ding krijg

AMD Athlon xp 1800+, Asus a7v266-E DDR, 512 ddr, 40 en 80 gb maxtor 7200 rpmATA 133 , 16x speed dvd speler, NEC 1300A , Creative Audigy player retail, 3com 905tx 10/100, Pinnacle Studio deluxe 8.0, Club3d Radeon 8500 64 DDR tv-out + Samsung 151s tft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuTTLeYs
Ik kan ook niet wachten....HD vol met films enz enz.....

Tot April wachten zie ik echt niet zitten, desnoods bestel ik hem bij Wehkamp.
Dan maar iets meer betalen..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10350

Ik heb vandaag mijn Sony 500A binnen gekregen :).
En wat denk je, ja juist, DRU 500AX 2.4x2x4x4x8x10x24x32. De 500A zal dus niet meer door Sony geleverd worden.

Levertijd 2 weken. Prijs is €449,- (Wehkamp prijs)

Update: op de site van Wehkamp is de levertijd teruggebracht tot 1 week :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 10350 op 14-02-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:54

m0nk

16-09-2003 15.15

hmmz ik wil hem ook, alleen vind ik 449 echt te duur...
Mischien maar een andere nemen dan :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39
Ik was ook zojuist op zoek hiernaar. Ik vrees dat er bij winkels veel verwarring gaat ontstaan met het nieuwe type. Ben benieuwd wat deze babe gaat kosten in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb gistern myelectronics gemailed over de DRU 500A, en ze verwachten dat ze hem binnen 1 tot 3 weken misschien weer kunnen leveren. Probleem is echter dat ze niet weten hoeveel er precies binnenkomen, en de vraag is enorm.
Als je nu bestelt via de website, dan is de kans nog vrij groot dat je hem uit de eerstvolgende levering krijgt. Deze backorder is nu wel al bijna uitverkocht, dus wees er snel bij. Gezien het feit dat de vraag groter is dan het aanbod mag je weer annuleren als het je te lang duurt. Mijn persoonlijke verwachting is een levertijd van 1-3 weken!?
Ik heb hem daar nu in bestelling staan, omdat ze niet moeilijk lijken te doen over het annuleren.

Ik wacht iig nog af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb even gecontroleerd en vanaf deze week zal die DRU 500A weer vollop leverbaar zijn, in ieder geval bij Dynabyte maar ook mijn locale tweakshop.

Verder zag ik dat die AX alleen leverbaar is in north america.

Die AX is volgens mij gewoon die 500A met die nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Produktinformation
DVD-Writer Sony DRU 500A DVD-RW/+RW
intern, Retail

Verfügbarkeit:* (anklicken für Symbolerklärung)

Artikelnummer: 90061817
EAN-Code: 4901780823550
Hersteller-Produktcode: DRU500AX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kaap schreef op 15 February 2003 @ 15:56:
Ik heb even gecontroleerd en vanaf deze week zal die DRU 500A weer vollop leverbaar zijn, in ieder geval bij Dynabyte maar ook mijn locale tweakshop.

Verder zag ik dat die AX alleen leverbaar is in north america.

Die AX is volgens mij gewoon die 500A met die nieuwe firmware.
Waar heb je dat gecontroleerd?
Ik hoor nu al zoveel geruchten, dat ik dingen zonder bronvermelding niet zo heel snel meer geloof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb deze brander bij Informatique in back-order staan. Toen ik daar vorige week was, werd mij verteld dat hij voorlopig niet leverbaar is. Dus ik ben benieuwd of Dynabyte hem volgende week wel heeft. (ik heb ze iig een mailtje gestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Terw_Dan schreef op 15 February 2003 @ 19:32:
[...]

Waar heb je dat gecontroleerd?
Ik hoor nu al zoveel geruchten, dat ik dingen zonder bronvermelding niet zo heel snel meer geloof :)
Euhm gebeld naar Dynabyte en een vriend van me werkt bij die andere zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Zal nog wel enkele weken gaan duren vrees ik. Onze leverancier had van de week ook ineens de DRU500AX in z'n assortiment staan. Wij dus meteen informeren voor prijs en levertijd (want die stonden er uiteraard niet bij :P ) maar die konden ze ons nog niet geven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een kennis van mij had gelijktijdig de Sony thuis gekregen die hij besteld had. Hij heeft echter de 500A gekregen, productiedatum dec. 2002.
Ik dus de 500AX, productiedatum jan. 2003.
Ik verwacht dat binnen enkele weken alleen nog maar de 500AX geleverd wordt en dat de (soms belachelijke) vraagprijs flink naar beneden zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIsje
  • Laatst online: 08-05 22:18

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Mmm.. ik had hem bij centralpoint besteld en zeiden dat ze het niet wisten (hadden ook met sony om de tafel gezeten). Heb gezecht dat ze geld konden terug storten.
En ze wisten ook niks van de DRU500AX.
Nu sta ik voor een keuze of bij dynabyte gokken of ze de DRU500A van de week binnenkrijgen. Of de HP 300i (die kan alleen maar DVD+RW)

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 10:26
Anoniem: 10350 schreef op 17 February 2003 @ 09:51:
Een kennis van mij had gelijktijdig de Sony thuis gekregen die hij besteld had. Hij heeft echter de 500A gekregen, productiedatum dec. 2002.
Ik dus de 500AX, productiedatum jan. 2003.
Ik verwacht dat binnen enkele weken alleen nog maar de 500AX geleverd wordt en dat de (soms belachelijke) vraagprijs flink naar beneden zal gaan.
Waarom zou de prijs omlaag gaan bij een product waar een grote vraag naar is en bijna niet te leveren is? Ook de concurrentie laat nog steeds op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuTTLeYs
Kaap schreef op 16 februari 2003 @ 17:34:
[...]

Euhm gebeld naar Dynabyte en een vriend van me werkt bij die andere zaak.
Wel vreemd dat ze bij Dynabyte wel weten wanneer hij ong. binnenkomt, en bij Central Point niet. (daar heb ik hem besteld eind December)

Central Point heeft dagelijks contact met Sony, dus als de brander zeer binnenkort weer leverbaar is, dan zouden ze dat toch moeten weten.

Maar goed, ik baal er nog flink van. Eind december besteld.....nu nog niets binnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waslijn schreef op 17 februari 2003 @ 10:42:
[...]
Waarom zou de prijs omlaag gaan bij een product waar een grote vraag naar is en bijna niet te leveren is? Ook de concurrentie laat nog steeds op zich wachten.
De leverproblemen lijken binnen enkele weken niet meer van toepassing. Dan zal de gezonde concurentie weer ten goede komen. Er is trouwens al een ander merk met +/- R op de markt gekomen. Even kijken welke firma dit is.

Update: Het is dus NEC en wordt al te koop aangeboden vanaf € 349,-
http://www.necd.de/produc...73a3210489ad13a630d4eb0f8

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 10350 op 17-02-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:16
Bij alternate duitsland is de DWU10A10X beschikbaar, dit is de DRU500 alleen dan zonder software en ide kabel.... de prijs is Euro 379,-

Heb hem vrijdag besteld... zal morgen wel binnen zijn (internet tracking).
Het wachten is dus over .... in duitsland bestellen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66069

Hoe krijg je dat gedaan, ik probeer daar ook te bestellen maar kan nergens aangeven dat het naar Nederland moet. Ook de postcode check die zij uitvoeren laat geen Nederlandse postcodes toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 07-05 18:27
Op www.sony.nl en via hun online winkel. Wordt nu aangegeven dat de dru500ax op voorraad is.....

/edit als je verder gaat met bestellen dus niet meer :S

[ Voor 27% gewijzigd door rico_fxp op 17-02-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh...

Sorry, this item is temporarily out of stock
I want to be notified of incoming stock

Maar ik bedoelde dus bij alternate.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19787

Ik zie net dat ze op mijn werk ook de sony dru500ax gaan verkopen. Ben benieuwd.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 19787 op 27-02-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72909

Anoniem: 19787 schreef op 17 February 2003 @ 17:06:
Ik zie net dat ze op mijn werk (groothandel) ook de sony dru500ax gaan verkopen. Ben benieuwd. Ik kan m waarschijnlijk voor 330 euro kopen :D
Kun je er voor mij ook niet eentje achter houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Anoniem: 10350 schreef op 17 February 2003 @ 12:12:
[...]

De leverproblemen lijken binnen enkele weken niet meer van toepassing. Dan zal de gezonde concurentie weer ten goede komen. Er is trouwens al een ander merk met +/- R op de markt gekomen. Even kijken welke firma dit is.

Update: Het is dus NEC en wordt al te koop aangeboden vanaf € 349,-
http://www.necd.de/produc...73a3210489ad13a630d4eb0f8
De NEC wordt wel vanaf € 349,- aangeboden, maar is ook niet leverbaar. Ik he dan ook nog steeds mijn twijfels, maar ja er zit voorlopig niets anders op dan geduld hebben. Als de prijzen dan ook nog wat willen dalen dan is dat natuurlijk altijd meegenomen. Hoop alleen dat het wel een beetje opschiet, want ik heb mijn CD-brander al verkocht aan mijn broertje en moet het dus nu even zonder stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 02:22

Radeon

Today is a good day to die

op de sony site staat de DRu-500A weer als voorradig!!

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh (again)

Ik kijk dus zojuist en er staat nog steeds out of stock.

Waar kijk je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIsje

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Hij is idd voorradig
http://www.sony.nl/cds/sh...0A&langid=NL&countryid=NL

Hoop dat ze hem bij dynabyte snel hebben.
Heb hem net gecanceld bij centralpoint

Mm.. als je hem wel bestellen is hij out of stock.

[ Voor 15% gewijzigd door VIsje op 18-02-2003 11:00 ]

Wie dit leest is ......
specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen laat je nu niet in de maling nemen:

Bedrijven welke zeggen binnen een vaste periode leverbaar te hebben, liegen als de neet, tenzij ze uit het buitenland halen.
De enige en officiële leverancier in nederland van Sony geeft geen leverdatum af, omdat Sony het zelf niet kan/wil geven.
Tis omdat we bij toeval nog 5 DRX-500UL op voorraad hebben, want die komt mondjesmaat binnen.

Het is al maanden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28310 schreef op 18 februari 2003 @ 11:10:
Mensen laat je nu niet in de maling nemen:

Bedrijven welke zeggen binnen een vaste periode leverbaar te hebben, liegen als de neet, tenzij ze uit het buitenland halen.
De enige en officiële leverancier in nederland van Sony geeft geen leverdatum af, omdat Sony het zelf niet kan/wil geven.
Tis omdat we bij toeval nog 5 DRX-500UL op voorraad hebben, want die komt mondjesmaat binnen.

Het is al maanden zo.
Extra graantje meepikken? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10350 schreef op 18 February 2003 @ 12:10:
[...]

Extra graantje meepikken? O-)
erg dun graantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Laatst online: 22:16
Ook bij alternate.de is de drive nu niet meer op voorraad.... Ben ik vrijdag net op tijd geweest, hij is binnen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mycom gaat ze ook verkopen.

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 19787 op 27-02-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 09-05 10:33

JaWa

zie hier een icon

iemand nog tips voor mij ik moet zo een sony dru500ax voor 1 maart hebben (pcprive project)
Zaterdag ga ik naar pc dumdag in de rai maar ik verwacht ze daar ook niet tegen te komen.
Wehkamp heeft alleen de A versie voor 449 :S maar levertijd van 2 weken..
Weet iemand waar ze NU op voorraad zijn? :)

[ Voor 16% gewijzigd door JaWa op 19-02-2003 02:33 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 09-05 11:45

zAo

GPLv2 Fanboy

MuTTLeYs schreef op 06 February 2003 @ 13:37:
Liteon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuTTLeYs
Wanneer komt de Liteon ?
Ik heb nu de DRU500A in bestelling staan bij Central Point, misschien dat ik die nog sneller heb dan de Liteon uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 07:04
Ik vrees dat de prijsdaling nog wel even op zich laat wachten totdat iedereen die 'm graag wil er een heeft. Damn! 350,- is echt nog teveel voor mij...

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIsje

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Nec komt ook 1 met een + en - en 4 speed
de NEC ND 1300
Probeer hem te bestellen in duitsland bij alternate.de

Wie dit leest is ......
specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JaWa schreef op 19 February 2003 @ 02:13:
iemand nog tips voor mij ik moet zo een sony dru500ax voor 1 maart hebben (pcprive project)
Zaterdag ga ik naar pc dumdag in de rai maar ik verwacht ze daar ook niet tegen te komen.
Wehkamp heeft alleen de A versie voor 449 :S maar levertijd van 2 weken..
Weet iemand waar ze NU op voorraad zijn? :)
Mijn bestelde en gekregen 500AX komt van Wehkamp af. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308

mmm dit is misschien wel een erg goede verklaring waarom die dingen zo slecht leverbaar zijn:

bron: www.applebits.com - 19 februari 2003
In de nieuwe 17 inch iMac's zitten Sony DW-U10A DVD branders. Hiermee wijkt Apple af van haar Pioneer norm, die ze vroeger en nu nog gebruiken in hun produkten.
Het opmerkelijke van de Sony DW-U10A is dat deze nagenoeg alle DVD formaten kan branden.
Je moet dus wat gaan stoeien met iDVD om andere DVD schijven uit te proberen.
Overigens is de DW-U10A de OEM versie van de standaard Sony DRU-500A DVD brander, die je in de winkels kan kopen.
De specs zijn:
DW-U10A

DVD-R (4x), DVD-RW (2x), DVD+R (2.4x), DVD+RW (2.4x), DVD-RAM (x niet dus), DVD-ROM (8x),
CD-R (24x), CD-RW (10x) en CD (32x)
URL: http://www.dvd-rwmedia.com/burner10.html
apple heeft ze allemaal 8)

toch wil ik er nog steeds 1 hebben misschien wehkamp eens proberen...

Anoniem: 75103

Anoniem: 7312 schreef op 06 February 2003 @ 00:51:
[...]

De Pioneer A05 is inderdaad een stuk goedkoper, maar kampt nogal wat met mediaproblemen, iets wat bij de Sony met de nieuwste firmwares absoluut niet het geval is.
Komt bij dat sommige apparaten alleen + of - ondersteunen, dan heb je de keuze snel gemaakt
das niet helemaal waar zelfst opus geeft dat toe . de sony kan NIET of slecht overweg met Verbatin media.
bij de drive zat zelfst een memo van verbatin zelf dat deze (nog) niet compatble is met sony a05

Anoniem: 32393

Ik heb mijn Sony DRU500A Brander ook besteld bij My Electronics. Deze doen inderdaad niet moeilijk met het annuleren van dit apparaat. De vraag is namelijk ergggg groot dus kunnen ze deze ook weer makkelijk kweit.
Ik heb daar ook al een Mini itx (via) 933 besteld en al binnen .... erg snel :)

Ik ben wel te spreken over hun. :)

Maar wat betreft de Sony brander... dat kan nog wel ff gaan duren... sony kan de grote vraag gewoon niet aan. Moeten ze maar wat minder robots gaan maken die toch bijna niet verkopen en de productie van de DVD branders even omhoog krikken :P Daar help ik ze graag bij :*)

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Anoniem: 10350 schreef op 19 februari 2003 @ 18:40:
[...]

Mijn bestelde en gekregen 500AX komt van Wehkamp af. 8)7
hmm ik zie toch echt alleen maar de A versie
http://www.wehkamp.nl/win...29&ArtikelNummer=86729459
en 449 euro.. is best boel vergeleken met andere winkels

Anoniem: 27268

Om ff op Dynabyte terug te komen..
Net gebeld (naar intern contact) de branders komen niet eerder dan 4 maart in de winkels te liggen....

Dus ze komen zeker niet voor eind volgende week binnen...

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 14:22
echt klote zeg, ik wil deze ook zeeeer graag hebben... maar ik weet niet waar ik hem vandaag kan halen... heb ook al in het buitenland gekeken maar zelfs daar is ie overal uitverkocht of is de prijs hoger dan hier in nederland... shitzooi.

• stylezzz
bones schreef op 20 February 2003 @ 18:18:
maar ik weet niet waar ik hem vandaag kan halen... heb ook al in het buitenland gekeken maar zelfs daar is ie overal uitverkocht of is de prijs hoger dan hier in nederland... shitzooi.
Bespaar je de moeite, gewoon wachten......

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 14:22
hoe zit het hiermee ?

Sony DW-U10A is the Replacement of DRU500A DVD Burner DVD䟴R/RW/CD-R/RW Drive (Recorder).

Deze is namelijk volgende week al leverbaar...

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
bones schreef op 20 February 2003 @ 18:54:
hoe zit het hiermee ?

Sony DW-U10A is the Replacement of DRU500A DVD Burner DVD䟴R/RW/CD-R/RW Drive (Recorder).

Deze is namelijk volgende week al leverbaar...
Van een messageboard
saw this drive last week and contacted Sony who advised me that it's a OEM version of the DRU500A. And it is NOT supported by Sony should you have any problems. They did not have any information on their site about this model, but I told them I found it on two reseller sites.

Regards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 25-04 12:32

Da_RoNiN

Oclama?

Ik weet niet of mijn bronnen juist zijn , maar binnen nu en 2 weken schijnt er weer een levering naar wat webshops te komen...

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elk mycom filiaal heeft er 7 van de dru500 ax versie.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 19787 op 27-02-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
De zijn zeker allemaal al gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jradelaar schreef op 21 februari 2003 @ 18:17:
De zijn zeker allemaal al gereserveerd?
Ik heb geen idee, je kan ze bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Heb ik al gedaan :), kan alleen van maandag t/m donderdag. Ga nu een filiaal proberen. Nog bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 14:03

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Afgelopen maandag eentje besteld bij Dynabyte in Haarlem, vandaag werd ik gebeld en 3x raden wat er nu voor me ligt ;) Afgelopen maandag zeiden ze dat ze er 10 verwachtten en dat ik nummer 5 was die eentje reserveerde... Dus wie weet...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook de ax versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 14:03

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Yep, staat op de doos : DRU-500AX...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik mailde vanochtend naar Dynabyte, binnen uur antwoord dat ze er nog 2 hadden. Bel 15 minuten daarna op, uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27268

Hmz, ik heb begrepen dat iedere MyCOM vestiging 7 branders binnen kreeg.
Ze waren echter allemaal meteen weg... Na even navraag te hebben gedaan bleek dat er hier 5 van de 7 naar eigen personeel zijn gegaan... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Heeft iemand een idee wanneer die Liteon brander leverbaar wordt,was eerste kwartaal 2003 en de prijs rond de 200$ maar kan er nog niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb niet eens nieuws gezien waarin stond dat Liteon zo'n brander zou uitbrengen. Url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Anoniem: 12019 schreef op 22 February 2003 @ 14:46:
Heeft iemand een idee wanneer die Liteon brander leverbaar wordt,was eerste kwartaal 2003 en de prijs rond de 200$ maar kan er nog niks over vinden.
Pas in het tweede kwartaal (Q2):
http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=5066
To confirm, the DVDRW product we will have, will support both +/- formats and we hope to introduce a 4x speed DVDRW below $200 USD" according to the Marketing Manager of Lite-On USA.
De Nec-1300 zal in Maart beschikbaar worden en staat al in de pricewatch: voor 284Euro: pricewatch: NEC ND-1300A 4x

[ Voor 39% gewijzigd door waslijn op 22-02-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als de Liteon inderdaad rond de 200 zal kosten dan is dat stukken interresanter dan de DRU500A. 400 Euro is een smak geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

Voor de NEC ND-1300 ook nog even geduld opbrengen.
Alternate duitsland heeft deze drive al in het assortiment.
Alternate nederland zou deze ook zo snel mogelijk in haar assortiment opnemen.
De verwachte levertijd is medio maart.
NEC-online gaat de drive niet los verkopen, beetje vreemd als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ken NEC eigenlijk helemaal niet als brander merk. Hoe zijn de ervaringen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIsje

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

apereet schreef op 22 February 2003 @ 16:11:
Voor de NEC ND-1300 ook nog even geduld opbrengen.
Alternate duitsland heeft deze drive al in het assortiment.
Alternate nederland zou deze ook zo snel mogelijk in haar assortiment opnemen.
De verwachte levertijd is medio maart.
NEC-online gaat de drive niet los verkopen, beetje vreemd als je het mij vraagt.
Bij alternate duitsland heeft ze hem pas in april. Ga er daar 1 bestellen. Ben het wachten op die sony zat.

Wie dit leest is ......
specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 07-05 18:27
DRU-500AX is op voorraad bij MyCom , ik heb de mijne vandaag gekocht in fil. alkmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apereet

apereet

MyCom is mij te duur, met nog een weekje of 2 a 3 geduld heb je weer 50 eurotjes bespaard. En dan heb je of de Sony retail of NEC retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

trouwens er waren een aantal sony dru500a aanwezig op de hcc dagen @ sonic computers
maar tegen de woekerprijs van 439 euro en helaas uitverkocht.

En dat gerucht/press release van lite on kan ik me ook nog wel goed herinneren.
Ik heb deze week een mailtje gestuurd naar lite-on et wat vraagjes over hun allesbrander maar helaas nix terrug gekregen :(

[ Voor 42% gewijzigd door JaWa op 23-02-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 18:55

LoCuTuS2000

Resistance is futile

rico_fxp schreef op 22 februari 2003 @ 22:05:
DRU-500AX is op voorraad bij MyCom , ik heb de mijne vandaag gekocht in fil. alkmaar
Er zijn er een paar beschikbaar geweest, maar die zijn nu waarschijnlijk allemaal weg. En wanneer de volgende zending komt is nog niet duidelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

JaWa schreef op 23 February 2003 @ 13:55:
.

En dat gerucht/press release van lite on kan ik me ook nog wel goed herinneren.
Ik heb deze week een mailtje gestuurd naar lite-on et wat vraagjes over hun allesbrander maar helaas nix terrug gekregen :(
Ja de informatie van Liteon is klote,ze hebben op een site ook een 19inch tft scherm staan maar nergens is daar informatie over te vinden en als je dan aan mede tweakers vraagt als die wat weten krijg je een slotje met het bericht dat je zelf maar even moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ga het maandag in ieder geval weer proberen bij de locale zaken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vanmiddag om 14:00 bel ik Dynabyte. Afgelopen zaterdag toen ik belde waren de DRU500AX's al uitverkocht. De verkoper vraagt hoeveel ik er wil hebben en ik zeg "1". Hij zegt "nou ze zijn eigenlijk al uitverkocht, maar ik heb er 1 voor mezelf weggelegd.". "Oh" zeg ik. Zegt hij "Maar als U die dan voor sluitingstijd ophaalt, anders neem ik hem zelf mee". Met als gevolg dat ik 15 minuten later 400 euro via me pinpas naar Dynabyte verplaatste en ik de trotse bezitter ben van een Sony DRU500AX.

Het is inderdaad de AX uitvoering, maar in Windows XP werd ie gewoon herkend als A uitvoering, doch werken de aangegeven snelheden wel enzo. Dus dat zal wel goed zijn.

* JeroenNietDoen bedankt de verkoper van Dynabyte die zijn brander wou afstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Jeah baby .. vandaag om 1 uur bel ik de mycom winkels weer af... en bingo!
tip mocht je hem bij mycom apart houden. Vraag ff naar de naam van de verkoper zorg dat ie op jouw naam etc.

Anyweez.
het is een sony dru 500ax maar Win xp herkent hem als de A versie. de nieuwste firmware staat er ook op nl. 2.0c
alleen wat ik vreemd vind is... ik had namelijk begrepen dat de AX versie alles op 4 speed kon branden dus ook de -/+rw maar de doos vermeld namelijk anders :(

+rw 2.4x
+r 4x
-rw 2x
-r 4x

de bijgeleverde sony +rw brand hij mooi op 2.4x en mn gekochte philips +Rw die 2.4x aan hoort te kunnen brand hij maar op 2x
verder heb ik nog een nashua en pioneer -rw gekocht. Maar deze branden maar op 1x.
Stond niet op de doosjes hoeveel speed die -rw waren en ik had ze gekocht als 4x.. zei de verkoper ook.. maar helaas.

Nu nog even een adres vinden die goedkoop kwaliteit dvd +/- r verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Ik heb hem gisteren ook bij Mycom (Rotterdam) gehaald. Toen ik belde werd mij verteld dat ik niet hoefde te reserveren, want er waren er nog genoeg. Nou niet dus, toen ik daar kwam had ik mooi te laatste van de 8. Dus als je belt en ze hebben hem, dan zou ik zeker reserveren. Ook als dat volgens de verkoper niet nodig is.

Roog nogmaals bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 11:20
JaWa schreef op 25 February 2003 @ 00:09:
Nu nog even een adres vinden die goedkoop kwaliteit dvd +/- r verkoopt
www.plextor.nl ;)

en voor alle duidelijkheid, da's niet ik ofzo, ze hebben gewoon goeie en goedkope dvd media!

[ Voor 21% gewijzigd door witchdoc op 25-02-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jradelaar schreef op 25 februari 2003 @ 08:23:
Ik heb hem gisteren ook bij Mycom (Rotterdam) gehaald. Toen ik belde werd mij verteld dat ik niet hoefde te reserveren, want er waren er nog genoeg. Nou niet dus, toen ik daar kwam had ik mooi te laatste van de 8. Dus als je belt en ze hebben hem, dan zou ik zeker reserveren. Ook als dat volgens de verkoper niet nodig is.

Roog nogmaals bedankt voor de tip. :)
edit

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 19787 op 27-02-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mediamarkt heeft weer stapels op voorraad zag ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:54
En voor welke prijs ligt ie bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

??!! * m0nk gaat dan nu gelijk naar de mediamarkt! prijs?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
Nou, net gebeld naar de mediamark (rotterdam) maar of uitverkocht, of nog nix binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Zit in Den Haag hier, hopelijk hebben ze hem hier wel! Wie belt?! zit @ work nu, kan ff niet bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
Net gebeld, ook nog niet binnen bij mediamarkt den Haag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

ok, die gozer lult dus gewoon! was ik bijna "blij"... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Vorige week was ik dus in A'dam bij de Arena... en toen vroegen ze dus 450 euro, omdat ie 'zo slecht leverbaar was'...

maar ik kan ook niet bellen, zit ook op werk.. wie belt de A'dam even???

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
Badnews schreef op 25 February 2003 @ 15:53:
maar ik kan ook niet bellen, zit ook op werk.. wie belt de A'dam even???
Rob
haha, wat is dit toch, ik zit ook op mn werk, en ik kan wel bellen, zijn andere
bazen dan echt zo streng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Neuh, maar ik ben al zoveel aan het bellen geweest, o.a. naar dynabyte (folder aanbieding) en andere online shops... email antwoorden ze niet meer op.. en ik wil zo'n kreng hebben, voor onder de 400 euro.... :)

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Bij Progress hebben ze hem nog niet binnen. :|

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apereet

apereet

Misschien toch maar over gaan op de Plextor +r/rw drive, als je het draadje leest op de frontpage draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Badnews schreef op 25 February 2003 @ 15:29:
En voor welke prijs ligt ie bij de mediamarkt?
399 euro.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.