Laten we het eens worden..
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicAllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
quote:In de 86e minuut van de wedstrijd antwoordde Sparta, toen ze de voorsprong verkleinden tot 3 - 2. Frank Kessen scoorde na een geweldige pass van de linker kant.
Dit doelpunt redde me vandaag. Doet me aan Kluivert denken (e.k. '96)
FreakNL wijzigde dit bericht 05-02-2003 23:40 (72%)
En nog wel op traditioneel Nederlandse wijze, slecht spelen in de voorronde en lucky toch doorgaan. Nu maar hopen dat er zich in mijn team geen "kabel" bevind, dan kan TikTak nog ver reiken.. Joechee
ZarroX wijzigde dit bericht 05-02-2003 23:54 (4%)
mmm juich maar niet te snelquote:ZarroX schreef op 05 February 2003 @ 23:54:
Joepie, nog door ook...
En nog wel op traditioneel Nederlandse wijze, slecht spelen in de voorronde en lucky toch doorgaan. Nu maar hopen dat er zich in mijn team geen "kabel" bevind, dan kan TikTak nog ver reiken.. Joechee
Laten we het eens worden..
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Feit blijft dat ik er 4 gemaakt heb in 2 wedstrijden, terwijl ik 2 keer PIC gedaan heb. Al had ik 2 keer met 2-12 verloren, was ik nog door
Reg. datum: 28 juli 2002
Ik heb nl een reinstall van winxp gedaan en ben nu mijn oudere versie kwijt.
Maar ik wil liever niet betalen.
Een topic op slot gooien is erg makkelijk. Goed beargumenteren waarom het topic op slot moet, een stuk moeilijker.
Reg. datum: 06 september 2001
Morgen volgt een overzicht van alle uitslagen, de uiteindelijke stand van de ronde 1+2, de teams die doorgaan, en zal ik dmv loting een nieuw schema samenstellen.
Nog eventjes geduld dus
The box said: 'Requires Windows 95 or better'. So I installed Linux.
Deadline=12:00
quote:
Anders Andreasson (4753638)
27 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 44 000 Euro
Loon: 972 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Virtual Winners
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carriere: 5
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Hihihiihihi
* yonexfreak wacht totdat iemand hem wil hosten of mailt (stille hint)
I don't drive fast, I only fly low!
Wanneer lezen mensen de spelregels nou eens?quote:FreakNL schreef op 06 February 2003 @ 00:46:
Lol dus daarom was het maar 3-2![]()
Feit blijft dat ik er 4 gemaakt heb in 2 wedstrijden, terwijl ik 2 keer PIC gedaan heb. Al had ik 2 keer met 2-12 verloren, was ik nog door
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ik heb 3 transfers die rond 12 uur aflopen, maar zijn nog aktief
Wellicht een Tweaker met een Full abbo?
* yared kan hem ook mailen maar gaat niet voor malle henkie spelen
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Time is relative... Einsteinquote:Hee.. de tijd klopt niet bij HT... staat nu op 11:51 ...
Ik heb 3 transfers die rond 12 uur aflopen, maar zijn nog aktief
Als je je systeemklok aanpast zul je zien dat ook de transfertijden worden aangepast, echter ergens is ook de invloed van de HT systeemtijd te merken en dat is het verschil wat jij nu waarschijnelijk merkt.
* yared denkt nog 5 mailtjes en deel III kan gepost worden
Nog genoeg tijd voor een soepie dus
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
quote:yared schreef op 06 februari 2003 @ 12:36:
HAM hosting...
* yared kan hem ook mailen maar gaat niet voor malle henkie spelen
valt me weer tegen van je
ik wil hem best hosten op mn chello space...alleen kan pas op vroegst vanavond daar wat tijd voor vrijmaken
khoor wel of dat ok is...
I don't drive fast, I only fly low!
Deel 3 is zojuist geopend!
Op naar de volgende 1.000 postings.
OMG zie net dat zelfs 'het grote topic' van bijvoorbeeld een XBox of een Unreal 2 langzamer loopt dan dit topic
bij 1005 postings worden ze afgekapt.. vraag me af wat er gebeurt als 2 mensen tegelijk die posting schrijven ..hmm..
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.