Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topicquote:
refreshen werkt niet
er staat steeds dat ik moet inloggen
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Reg. datum: 06 september 2001
OK updated.quote:G0009 schreef op 21 januari 2003 @ 11:47:
[...]
Ik zou eerder zeggen:
Divisie Maximaal aantal basisspelers
VI 10 spelers
V 8 spelers
IV 6 spelers
III 4 spelers
II 2 spelers
I 0 spelers
quote:Phusebox schreef op 21 January 2003 @ 11:48:
[...]
refreshen werkt niet
er staat steeds dat ik moet inloggen
En dat heb je wel gedaan? Vreemd want ik heb even voor jou ingelogd en kon je zo inschrijven... Misschien doe je toch iets fout? Gebruik je IE?
Degene waar het niet werkt even aan mij doorgeven dan zal ik jullie 'handmatig' inschrijven
devv05 wijzigde dit bericht 21-01-2003 11:53 (14%)
ja IE6quote:devv05 schreef op 21 januari 2003 @ 11:53:
[...]
En dat heb je wel gedaan? Vreemd want ik heb even voor jou ingelogd en kon je zo inschrijven... Misschien doe je toch iets fout? Gebruik je IE?
Degene waar het niet werkt even aan mij doorgeven dan zal ik jullie 'handmatig' inschrijven
Guitar Zero
Zou geen probleem moeten zijn dan, bij iedereen (incl mij) werkt het wel.. je moet wel via de echte URL inloggen http://www32.brinkster.com/hattrickusers anders schijnt het niet lekker te werken.quote:
quote:devv05 schreef op 21 January 2003 @ 12:13:
[...]
Zou geen probleem moeten zijn dan, bij iedereen (incl mij) werkt het wel.. je moet wel via de echte URL inloggen http://www32.brinkster.com/hattrickusers anders schijnt het niet lekker te werken.
Microsoft JET Database Engine error '80004005'
Cannot open database ''. It may not be a database that your application recognizes, or the file may be corrupt.
/hattrickusers/chk_login.asp, line 40
Guitar Zero
Zowiezo stel ik niet eens mijn basiself opquote:G0009 schreef op 21 januari 2003 @ 10:29:
Hoe zit het eigenlijk met de regels voor de GoT cup? Zijn die al opgesteld? Is het een idee om iedereen te verplichten niet meer dan 5 basisspelers(van de laatste competitiewedstrijd) op te stellen?
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
quote:VI 10 spelers
V 8 spelers
IV 6 spelers
III 4 spelers
II 2 spelers
I 0 spelers
Ja lol, waar haal ik in vredesnaam 7 wisselspelers vandaan, die ook nog eens op die bepaalde positie kunnen spelen waar basisspelers spelen. Niet elke positie is dubbelbezet bij mij! Laatst had ik maar 14 spelers!
Zoals ik al zei: Het gaat om het trainen en niet zozeer om die cup. Fijn je staat vermeld als cupwinnaar (mocht je hem winnen) so what!
ps: mijn team is zo jong, dat ik zelfs mijn basisspelers gewoon train
Maar voor de cup ga ik echt wel mijn wissels opstellen hoor. Wees maar niet bang.
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
www.tweakfederatie.tk werkt gewoon hoor... geen probleem mee.quote:Zou geen probleem moeten zijn dan, bij iedereen (incl mij) werkt het wel.. je moet wel via de echte URL inloggen http://www32.brinkster.com/hattrickusers anders schijnt het niet lekker te werken.
wat niet werkte was het invulveld van het prikbord met mozilla
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
quote:Phusebox schreef op 21 januari 2003 @ 12:15:
[...]
Cannot open database ''. It may not be a database that your application recognizes, or the file may be corrupt.
Ja dan loopt Brinkster weer te kloten, moet je zo nog maar ff proberen.. Heb ik ook al een keer gehad
quote:yared schreef op 21 januari 2003 @ 12:39:
[...]
www.tweakfederatie.tk werkt gewoon hoor... geen probleem mee.
wat niet werkte was het invulveld van het prikbord met mozilla
En bij aanmelding wel?
Ik denk dat het komt doordat bij Prikbord gebruik gemaakt wordt van een textarea.. En die ondersteund Mozilla dus blijkbaar niet
Hehe daarom wilde ik dat met die basisspelers ook een beetje laag houden.. Maar er zal niet zo heel erg op gelet worden, maar het is gewoon de bedoeling het nog een heel klein beetje eerlijk te houden..quote:RtcW schreef op 21 January 2003 @ 12:30:
[...]
Ja lol, waar haal ik in vredesnaam 7 wisselspelers vandaan, die ook nog eens op die bepaalde positie kunnen spelen waar basisspelers spelen. Niet elke positie is dubbelbezet bij mij! Laatst had ik maar 14 spelers!![]()
Zoals ik al zei: Het gaat om het trainen en niet zozeer om die cup. Fijn je staat vermeld als cupwinnaar (mocht je hem winnen) so what!
ps: mijn team is zo jong, dat ik zelfs mijn basisspelers gewoon train![]()
Maar voor de cup ga ik echt wel mijn wissels opstellen hoor. Wees maar niet bang.
devv05 wijzigde dit bericht 21-01-2003 12:44 (46%)
quote:RtcW schreef op 21 januari 2003 @ 12:30:
[...]
Ja lol, waar haal ik in vredesnaam 7 wisselspelers vandaan, die ook nog eens op die bepaalde positie kunnen spelen waar basisspelers spelen.
Wie zegt dat ze op de positie moeten spelen waar ze het best tot hun recht komen!? Zelfs als jij je reserve-middenvelder met excellent playmaking en weak winger(ik noem maar wat) opstelt als winger is je winger nog net zo goed als 1 van onze basis-wingers.
quote:Niet elke positie is dubbelbezet bij mij! Laatst had ik maar 14 spelers!
Sja, als we dáár al rekening mee moeten houden....14 spelers
quote:
ps: mijn team is zo jong, dat ik zelfs mijn basisspelers gewoon train![]()
Ik ben ook niet bang
En ja ik weet ook wel dat een derdedivisionist zelfs met z'n reserves makkelijk kan winnen van een zesdedivisionist
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
quote:Wie zegt dat ze op de positie moeten spelen waar ze het best tot hun recht komen!? Zelfs als jij je reserve-middenvelder met excellent playmaking en weak winger(ik noem maar wat) opstelt als winger is je winger nog net zo goed als 1 van onze basis-wingers.
Snap jij het wel een beetje? Als ik playmaking train, ga ik mijn toptalenten natuurlijk niet in de verdediging zetten omdat ik daar onderbezet ben ofzo .... sjees. Het gaat mij om het trainen! Ennuh mijn wissels zijn niks meer als jullie spelers hoor
Edit: de essentie van deze cup moet niet zijn: winnen
De essentie is, dat je nu de gelegenheid hebt, om zonder al te veel gedoe oefenwedstrijden te kunnen spelen tegen (min of meer) bekende mensen waarmee je een band hebt. En zoals ik al zei: als je bent uitgeschakeld, ga je toch lekker oefenen tegen ook al uitgeschakelde mensen?
Edit 2: Trouwens misschien kan ik volgende week niet eens mee doen met de cup, want ik zit zelf nog bij de laatste 128 ofzo van de KNVB beker. Kleine kans dat ik nu nog doorga. aangezien ik tegen een oude bekende moet. Word wel spannend, maar schat mijn kans op 40% thuis.
_Fonz wijzigde dit bericht 21-01-2003 13:02 (39%)
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
quote:RtcW schreef op 21 January 2003 @ 12:56:
[...]
Snap jij het wel een beetje? Als ik playmaking train, ga ik mijn toptalenten natuurlijk niet in de verdediging zetten omdat ik daar onderbezet ben ofzo .... sjees. Het gaat mij om het trainen! Ennuh mijn wissels zijn niks meer als jullie spelers hoor
Edit: de essentie van deze cup moet niet zijn: winnen
De essentie is, dat je nu de gelegenheid hebt, om zonder al te veel gedoe oefenwedstrijden te kunnen spelen tegen (min of meer) bekende mensen waarmee je een band hebt. En zoals ik al zei: als je bent uitgeschakeld, ga je toch lekker oefenen tegen ook al uitgeschakelde mensen?
Hehe, dat is ook precies mijn mening, maar ik ben wel benieuwd hoeveel cash ik krijg als ik tegen jou speel, wat is je max inkomsten bij een oefenwedstijd geweest ?
*edit*
Oops, reply ipv edit
^^0nMe wijzigde dit bericht 21-01-2003 13:03 (3%)
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Terraces: 35378
Basic seats: 12535
Seats under roof: 5351
VIP seats: 2149
Die mensen waren aanwezig bij mijn laatste cupthuiswedstrijd. Inkomsten ongeveer 3.5 ton. Nou reken uit je winst
Edit: oeps! zal eens bij mijn matcharchive kijken wat mijn laatste friendly thuiswedstrijd was (inmiddels ook al wel heeeeel veel wedstrijden geleden).
_Fonz wijzigde dit bericht 21-01-2003 13:08 (22%)
Lol, echt niet dusquote:^^0nMe schreef op 21 januari 2003 @ 13:08:
Hmmmmmmmmmmz, laat me maar met 5-0 verliezen, ik loop met een ton jouw stadion uit :DDD
Hehe, was ook maar een geintje, zo veel mensen komen er niet bij een oefenwedstrijd. Maar het schijnt wel zo te zijn dat er meer toeschouwers komen als je "cupregels" doet ipv normaal.quote:
Als ik refresh krijg ik precies dezelfde foutmelding die Phusebox ook krijgt.
Ik snap er echt niks van.
Zou iemand mijn team "handmatig" aan willen melden?
Mijn team is Tha NoffeL Guys!
Is het trouwens niet een idee om een irc channel te open?
Bijvoorbeeld op irc.tweakers.net en dan #hattrick ofzow?
ღ
Die error kreeg je tijdens het inloggen neem ik aan?? Dan zal het waarschijnlijk tijdelijk een error van Brinkster geweest zijn.. zou je het nog eens willen proberen en even laten weten?quote:Phusebox schreef op 21 januari 2003 @ 12:15:
[...]
devv05 wijzigde dit bericht 21-01-2003 13:32 (77%)
Maar ik kan me gewoon niet inschrijven. Er staat dat ik eerst moet inloggen.
Ik zie nu trouwens ook geen prikbord. Is die weg ofzo?
Of kan ik gewoon niet inloggen? Hij zegt wel dat ik ingelogd ben!
Ik snap het echt niet
ღ
Eat Till I drop, But I'll never drop
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.