Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 december 2001

quote:
devv05 schreef op 21 januari 2003 @ 11:00:
Ik heb vast een aantal cupregels opgesteld.

Als iemand nog meer ideeën heeft of het ergens niet mee eens is, graag laten horen:

Divisie Maximaal aantal basisspelers

VI 10 spelers
V 9 spelers
IV 7 spelers
III 6 spelers
II 5 spelers
I 4 spelers

[...]

Ik zou eerder zeggen:

VI 10 spelers
V 8 spelers
IV 6 spelers
III 4 spelers
II 2 spelers
I 0 spelers

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Loser For Life

quote:
devv05 schreef op 21 January 2003 @ 11:42:
[...]

wat staat er bij jou onderaan dan? refresh eens?

refreshen werkt niet
er staat steeds dat ik moet inloggen

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
G0009 schreef op 21 januari 2003 @ 11:47:
[...]

Ik zou eerder zeggen:

VI 10 spelers
V 8 spelers
IV 6 spelers
III 4 spelers
II 2 spelers
I 0 spelers
OK updated.

quote:
Phusebox schreef op 21 January 2003 @ 11:48:
[...]

refreshen werkt niet
er staat steeds dat ik moet inloggen

En dat heb je wel gedaan? Vreemd want ik heb even voor jou ingelogd en kon je zo inschrijven... Misschien doe je toch iets fout? Gebruik je IE?

Degene waar het niet werkt even aan mij doorgeven dan zal ik jullie 'handmatig' inschrijven :)

devv05 wijzigde dit bericht 21-01-2003 11:53 (14%)

Loser For Life

quote:
devv05 schreef op 21 januari 2003 @ 11:53:
[...]

En dat heb je wel gedaan? Vreemd want ik heb even voor jou ingelogd en kon je zo inschrijven... Misschien doe je toch iets fout? Gebruik je IE?

Degene waar het niet werkt even aan mij doorgeven dan zal ik jullie 'handmatig' inschrijven :)
ja IE6

Guitar Zero

quote:
Zou geen probleem moeten zijn dan, bij iedereen (incl mij) werkt het wel.. je moet wel via de echte URL inloggen http://www32.brinkster.com/hattrickusers anders schijnt het niet lekker te werken.

Loser For Life

quote:
devv05 schreef op 21 January 2003 @ 12:13:
[...]

Zou geen probleem moeten zijn dan, bij iedereen (incl mij) werkt het wel.. je moet wel via de echte URL inloggen http://www32.brinkster.com/hattrickusers anders schijnt het niet lekker te werken.

Microsoft JET Database Engine error '80004005'

Cannot open database ''. It may not be a database that your application recognizes, or the file may be corrupt.

/hattrickusers/chk_login.asp, line 40

Guitar Zero

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

quote:
G0009 schreef op 21 januari 2003 @ 10:29:
Hoe zit het eigenlijk met de regels voor de GoT cup? Zijn die al opgesteld? Is het een idee om iedereen te verplichten niet meer dan 5 basisspelers(van de laatste competitiewedstrijd) op te stellen?
Zowiezo stel ik niet eens mijn basiself op :p Dus weest allen maar niet bang :) Ik stel mijn mindere spelers op om te trainen.

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Dream on

quote:
VI 10 spelers
V 8 spelers
IV 6 spelers
III 4 spelers
II 2 spelers
I 0 spelers

Ja lol, waar haal ik in vredesnaam 7 wisselspelers vandaan, die ook nog eens op die bepaalde positie kunnen spelen waar basisspelers spelen. Niet elke positie is dubbelbezet bij mij! Laatst had ik maar 14 spelers! 8)7

Zoals ik al zei: Het gaat om het trainen en niet zozeer om die cup. Fijn je staat vermeld als cupwinnaar (mocht je hem winnen) so what!

ps: mijn team is zo jong, dat ik zelfs mijn basisspelers gewoon train 8)7

Maar voor de cup ga ik echt wel mijn wissels opstellen hoor. Wees maar niet bang.

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

quote:
www.tweakfederatie.tk werkt gewoon hoor... geen probleem mee.
wat niet werkte was het invulveld van het prikbord met mozilla

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
Phusebox schreef op 21 januari 2003 @ 12:15:
[...]

Cannot open database ''. It may not be a database that your application recognizes, or the file may be corrupt.

Ja dan loopt Brinkster weer te kloten, moet je zo nog maar ff proberen.. Heb ik ook al een keer gehad :(

quote:
yared schreef op 21 januari 2003 @ 12:39:
[...]
www.tweakfederatie.tk werkt gewoon hoor... geen probleem mee.
wat niet werkte was het invulveld van het prikbord met mozilla

En bij aanmelding wel?

Ik denk dat het komt doordat bij Prikbord gebruik gemaakt wordt van een textarea.. En die ondersteund Mozilla dus blijkbaar niet :?

quote:
RtcW schreef op 21 January 2003 @ 12:30:
[...]

Ja lol, waar haal ik in vredesnaam 7 wisselspelers vandaan, die ook nog eens op die bepaalde positie kunnen spelen waar basisspelers spelen. Niet elke positie is dubbelbezet bij mij! Laatst had ik maar 14 spelers! 8)7

Zoals ik al zei: Het gaat om het trainen en niet zozeer om die cup. Fijn je staat vermeld als cupwinnaar (mocht je hem winnen) so what!

Maar voor de cup ga ik echt wel mijn wissels opstellen hoor. Wees maar niet bang.
Hehe daarom wilde ik dat met die basisspelers ook een beetje laag houden.. Maar er zal niet zo heel erg op gelet worden, maar het is gewoon de bedoeling het nog een heel klein beetje eerlijk te houden..

devv05 wijzigde dit bericht 21-01-2003 12:44 (46%)

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
RtcW schreef op 21 januari 2003 @ 12:30:
[...]

Ja lol, waar haal ik in vredesnaam 7 wisselspelers vandaan, die ook nog eens op die bepaalde positie kunnen spelen waar basisspelers spelen.

Wie zegt dat ze op de positie moeten spelen waar ze het best tot hun recht komen!? Zelfs als jij je reserve-middenvelder met excellent playmaking en weak winger(ik noem maar wat) opstelt als winger is je winger nog net zo goed als 1 van onze basis-wingers.

quote:
Niet elke positie is dubbelbezet bij mij! Laatst had ik maar 14 spelers! 8)7

Sja, als we dáár al rekening mee moeten houden....14 spelers :+

quote:

Ik ben ook niet bang :p Het is meer voor het leuk, niet voor het winnen, maar het zou op zich wel geinig zijn als iedereen zoveel mogelijk dezelfde kansen heeft :)

En ja ik weet ook wel dat een derdedivisionist zelfs met z'n reserves makkelijk kan winnen van een zesdedivisionist :)

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Dream on

quote:
Wie zegt dat ze op de positie moeten spelen waar ze het best tot hun recht komen!? Zelfs als jij je reserve-middenvelder met excellent playmaking en weak winger(ik noem maar wat) opstelt als winger is je winger nog net zo goed als 1 van onze basis-wingers.

Snap jij het wel een beetje? Als ik playmaking train, ga ik mijn toptalenten natuurlijk niet in de verdediging zetten omdat ik daar onderbezet ben ofzo .... sjees. Het gaat mij om het trainen! Ennuh mijn wissels zijn niks meer als jullie spelers hoor :)

Edit: de essentie van deze cup moet niet zijn: winnen

De essentie is, dat je nu de gelegenheid hebt, om zonder al te veel gedoe oefenwedstrijden te kunnen spelen tegen (min of meer) bekende mensen waarmee je een band hebt. En zoals ik al zei: als je bent uitgeschakeld, ga je toch lekker oefenen tegen ook al uitgeschakelde mensen?

Edit 2: Trouwens misschien kan ik volgende week niet eens mee doen met de cup, want ik zit zelf nog bij de laatste 128 ofzo van de KNVB beker. Kleine kans dat ik nu nog doorga. aangezien ik tegen een oude bekende moet. Word wel spannend, maar schat mijn kans op 40% thuis.

_Fonz wijzigde dit bericht 21-01-2003 13:02 (39%)

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

ROFL, gast die ik pas geleden had verkocht voor 316k is alweer doorverkocht door de eigenaar. Wonder boven wonder heeft ie hem nog door weten te verkopen voor 327 oid, met die 5% erbij maakt ie nog minimaal verlies, maar het mooie is dat ik ruim 16k erbij heb gekregen, deze week niet in de min dus :P

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Banana Dai Kazoku desu~~

quote:
RtcW schreef op 21 January 2003 @ 12:56:
[...]

Snap jij het wel een beetje? Als ik playmaking train, ga ik mijn toptalenten natuurlijk niet in de verdediging zetten omdat ik daar onderbezet ben ofzo .... sjees. Het gaat mij om het trainen! Ennuh mijn wissels zijn niks meer als jullie spelers hoor :)

Edit: de essentie van deze cup moet niet zijn: winnen

De essentie is, dat je nu de gelegenheid hebt, om zonder al te veel gedoe oefenwedstrijden te kunnen spelen tegen (min of meer) bekende mensen waarmee je een band hebt. En zoals ik al zei: als je bent uitgeschakeld, ga je toch lekker oefenen tegen ook al uitgeschakelde mensen?

Hehe, dat is ook precies mijn mening, maar ik ben wel benieuwd hoeveel cash ik krijg als ik tegen jou speel, wat is je max inkomsten bij een oefenwedstijd geweest ? :D

*edit*
Oops, reply ipv edit

^^0nMe wijzigde dit bericht 21-01-2003 13:03 (3%)

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Dream on

Ermm ehh hmm ligt eraan he.. Ligt eraan of het mooi weer was en of ik een beetje goede tegenstander had :)

Terraces: 35378
Basic seats: 12535
Seats under roof: 5351
VIP seats: 2149

Die mensen waren aanwezig bij mijn laatste cupthuiswedstrijd. Inkomsten ongeveer 3.5 ton. Nou reken uit je winst :)

Edit: oeps! zal eens bij mijn matcharchive kijken wat mijn laatste friendly thuiswedstrijd was (inmiddels ook al wel heeeeel veel wedstrijden geleden).

_Fonz wijzigde dit bericht 21-01-2003 13:08 (22%)

Banana Dai Kazoku desu~~

Hmmmmmmmmmmz, laat me maar met 5-0 verliezen, ik loop met een ton jouw stadion uit :DDD

Dream on

Na ik heb ff gekeken ... 3000 man ofzo :s

quote:
^^0nMe schreef op 21 januari 2003 @ 13:08:
Hmmmmmmmmmmz, laat me maar met 5-0 verliezen, ik loop met een ton jouw stadion uit :DDD
Lol, echt niet dus :P

Banana Dai Kazoku desu~~

quote:
Hehe, was ook maar een geintje, zo veel mensen komen er niet bij een oefenwedstrijd. Maar het schijnt wel zo te zijn dat er meer toeschouwers komen als je "cupregels" doet ipv normaal.

Dream on

Klopt.

Chiuso per ferie
Reg. datum: 17 juni 2002

Hmm, ik heb precies hetzelfde probleem als Phusebox. Ik ben ingelogd maar mag me nog niet aanmelden :?

Als ik refresh krijg ik precies dezelfde foutmelding die Phusebox ook krijgt.
Ik snap er echt niks van.

Zou iemand mijn team "handmatig" aan willen melden?
Mijn team is Tha NoffeL Guys! >:)

Is het trouwens niet een idee om een irc channel te open?
Bijvoorbeeld op irc.tweakers.net en dan #hattrick ofzow?

Krijgen jullie die error ook op andere pagina's of alleen bij de cup inschrijving?
quote:
Phusebox schreef op 21 januari 2003 @ 12:15:
[...]

Die error kreeg je tijdens het inloggen neem ik aan?? Dan zal het waarschijnlijk tijdelijk een error van Brinkster geweest zijn.. zou je het nog eens willen proberen en even laten weten?

devv05 wijzigde dit bericht 21-01-2003 13:32 (77%)

Chiuso per ferie
Reg. datum: 17 juni 2002

Ik krijg die error als ik refresh, anders niet.

Maar ik kan me gewoon niet inschrijven. Er staat dat ik eerst moet inloggen.
Ik zie nu trouwens ook geen prikbord. Is die weg ofzo?

Of kan ik gewoon niet inloggen? Hij zegt wel dat ik ingelogd ben!

Ik snap het echt niet :?

Frituren!!!
Reg. datum: 19 februari 2002

Hoe dan ook speel ik met mijn reserveteam (B-team) Ik ga niet spelers laten blesseren, dat vind ik zonde ivm de competitie. Ik zal ook niet echt hoog eindigen denk ik. Want mijn reserveteam is niet zo sterk :?

Eat Till I drop, But I'll never drop

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: