* Nieuwe MacBook Pro! \o/ - * DELL 2007WFP te koop
[MP3] New HD-players: concurrentie voor iPod, Zen of Archos?
Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
Nieuw Topic• Het is werkelijk een gedrocht aan het worden, maar de grootste lappen info heb ik inmiddels in een verhaalvorm kunnen stouwen
• Tabellen zijn nu voor 90% ge-update en voor 60% opnieuw ingedeeld (opnieuw indelen kan nog ff duren, maar niet al te lang)
• Mijn PC is inmiddels alweer 2 keer gecrashed (nadert de terminale fase... fijn dat ik zoveel backup... aangezien mijn CD-writers allebei stuk zijn en mijn laatste HDD helemaal vol zit... tijd voor een USB mass storage device dus
De oplossing voor dit probleem was even simpel als effectief: gooi de kast helemaal open en flikker je 17" ventilator erin. Tja, dat is dan mijn versie van [DOC]... ben niet zo thuis in die wereld. Het aquarium inbouwen leek me net iets te riskant, mss als het topic af is.
• Zojuist ben ik uit de hel van de [td] en [tr]-tags ontsnapt. Het was een grote puinzooi, maar de schoonmaakploeg heeft overuren gedraaid.
• Al met al zit ik nu op zo'n 80% van de hele job.
Ik zet dat hier ff neer om de modmensen een hart onder de riem te steken (waarschijnlijk reageren er op zo'n dwaas tijdstip toch niet al teveel mensen); ik ben dus niet aan het toekijken hoe mijn oude topicje lekker openblijft ofzo, eik is het van de zotte zoveel tijd dat hierin is gaan zitten... maar vrijwillgerswerk is veelal loon naar werken, nietwaar?
Anyway, het offline-gedeelte breekt voor mij atm aan... Een mens zou er brak van worden. Slaap ze nog, I know I will.
Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig
Ik volg dit topic al geruime tijd, en zal het nieuwe ook doen, zolang ik nog geen hdd mp3 heb.
En het is een goed topic hoor! Je werken wordt beloond door veel stille muisjes die achter hun bureau het met veel spanning volgen, en misschien later ooit ook eens iemand met veel tech-know-how
...en je geduld wordt beloond o.a. door je eigen waardering en het geduld dat het je opbrengt
-geen-
he wt?quote:the_Omniscient schreef op 20 June 2003 @ 02:22:
(waarschijnlijk reageren er op zo'n dwaas tijdstip toch niet al teveel mensen);.
quote:
al weer een goede offtopic!
Maar hoe belangrijk is het nou om een firmware upgradeable speler te hebben?
Denken julie dat MP3 snel vervangen wordt?
Firmwareupdatable spelers hebben een langere houdbaarheidsdatum. Inderdaad omdat MP3 wel eens in de toekemst eruit zou kunnne vallen. Ook hou ik niet zo van Bugjes..quote:HIValicious schreef op 20 June 2003 @ 08:08:
[...]
al weer een goede offtopic!
Maar hoe belangrijk is het nou om een firmware upgradeable speler te hebben?
Denken julie dat MP3 snel vervangen wordt?
Reg. datum: 05 april 2003
een functie die ik bij de Mambox mis:
kun je bij de xclef als er een liedje speelt gelijktijdig ook het volgende liedje opzoeken in je 20gb bibliotheek?
Bij de mambox moet je het huidige liedje stop zetten...
fozzyxl wijzigde dit bericht 20-06-2003 11:24 (4%)
life is short, enjoy (the music in) it!
Reg. datum: 03 november 2001
quote:fozzyxl schreef op 20 June 2003 @ 11:23:
@ Ronald & Warden:
een functie die ik bij de Mambox mis:
kun je bij de xclef als er een liedje speelt gelijktijdig ook het volgende liedje opzoeken in je 20gb bibliotheek?
Bij de mambox moet je het huidige liedje stop zetten...
Ja dat is mogleijk, ook kan je b.v. een txt bestandje gaan lezen. Alleen zodra je je tuner aanzet/wilt bekijken, dan stopt je liedje (is niet eens zo gek eigenlijk)
verder krijg ik net een mailtje van mp3cdspeler.nl.... een faq van de xlcef:
download hier de faq
heb hem nog niet helemala doorgelezen, maar denk zal eerst even posten.
Update over de review. Ik denk dat ik nog een (half) weekje wacht met de review, dan heb ik wat meer meningen erover. Nu is het vooral, geweldig, doet t perfect, over een weekie denk ik ook wat andere objectievere dingen erin te kunnen zetten.
quote:TheWarden schreef op 20 June 2003 @ 11:38:
[...]
Ja dat is mogleijk, ook kan je b.v. een txt bestandje gaan lezen. Alleen zodra je je tuner aanzet/wilt bekijken, dan stopt je liedje (is niet eens zo gek eigenlijk)
verder krijg ik net een mailtje van mp3cdspeler.nl.... een faq van de xlcef:
download hier de faq
heb hem nog niet helemala doorgelezen, maar denk zal eerst even posten.
Update over de review. Ik denk dat ik nog een (half) weekje wacht met de review, dan heb ik wat meer meningen erover. Nu is het vooral, geweldig, doet t perfect, over een weekie denk ik ook wat andere objectievere dingen erin te kunnen zetten.
Als je de id3-tag uitzet krijg je door het beeld het huidige nummer rollen(verschillende snelheden) en onderaan staat dat vorige afgespeelde nummer met daaronder het volgende nummer.
Ook kan je met jog key(aan de rechterkant) naar een vorig nummer en volgend nummer i.pv. de buttons op de voorkant.
ronaldinho wijzigde dit bericht 20-06-2003 12:56 (1%)
Reden: typefoutje
Nee, zeker niet mp3 blijft een mainstream standaard! (ook al zie ik liever ogg als mainstreamquote:HIValicious schreef op 20 June 2003 @ 09:47:
ja ok de bugs zijn kut maar ik bedoel MP3 gaat egt niet zo snel weg ... denk ik
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen
I am a Bear of very little brain and long words bother me.
Geen slechte player maarreh... als je echt goed graaft in de laatste pagina's (voor de X-Clef-hype) dan zie je een klein berichtje over het uitstel van de YP-900 staan. Apple zou Samsung aanklagen als ze het huidige model in de running zouden brengen; dit is dus op het allerlaatste moment afgeketsts omdat Samsung nu een restyling gaat ondernemen.quote:Jer den Ber schreef op 20 juni 2003 @ 14:40:
't gaat nu blijkbaar bij veel mensen tussen xclef en iriver, maare die yp900, gaat daar nog wat van komen? Raakt een beetje in de vergetelheidterwijl het toch geen slechte player is volgens mij. Of issie zelfs illegaal in NL omdat er FM-transmitter inzit
??
En zo duurt het weer tot september vooraleer we iets van de YP900 zullen horen...
quote:HiFiGek schreef op 20 June 2003 @ 16:10:
De ihp-100 heeft een batterij levensduur van 16 uur, mag je eigenlijk na zeg 8 uur spelen de batterij weer opladen of moet de batterij echt helemaal leeg zijn ? (heb me wel eens laten vertellen dat dat slecht voor de batterij is geloof ik)
Kan best wel eens kloppen. Heb dat ook wel eens hier op het forum gelezen.
Zeker bij nieuwe batterijen dan wel apparaten met ingebouwde batterij(en).
Heb mijn xclef afgelopen nacht opgeladen(was de 2de keer sinds dat ik hem dinsdag kreeg) en heb het idee dat de batterij nu veel langer meegaat als na de eerste keer opladen (schatting). Hij staat nu sinds vanmorgen 10.30 uur aan en hij is nog niet leeg(lees: van de 3 streepjes staan er nog 2 op het moment van schrijven). Zodra de batterij helemaal leeg is (lees: player gaat vanzelf uit) zal ik deze teks even wijzigen, zodat je van mij de tijdsduur van de batterij te horen krijgt.
Reg. datum: 01 juni 2001
quote:HiFiGek schreef op 20 June 2003 @ 16:10:
De ihp-100 heeft een batterij levensduur van 16 uur, mag je eigenlijk na zeg 8 uur spelen de batterij weer opladen of moet de batterij echt helemaal leeg zijn ? (heb me wel eens laten vertellen dat dat slecht voor de batterij is geloof ik)
Volgens mij zit er in de IHP-100 een Lion-Accu, en die hebben volgens mij geen last van memory-effecten ofzo.
Ik geloof dat dat soort dingen eigenlijk alleen geldt voor oude NiCd batterijen.
quote:SEFje schreef op 20 juni 2003 @ 17:02:
[...]
Volgens mij zit er in de IHP-100 een Lion-Accu, en die hebben volgens mij geen last van memory-effecten ofzo.
Ik geloof dat dat soort dingen eigenlijk alleen geldt voor oude NiCd batterijen.
Klopt en sommige beweren zelfs de het memory effect niet gebaseerd is op feiten.
Wanneer je zoiets zou willen testen zou je 2 exact dezelfde batterijen moeten hebben, de ene volledig opladen en de andere niet.
Xclef HD500 mini-review!
Hopende hierbij wat mensen te hebben geholpen met hun keuze
Goedzo, link wordt meegenomen in deel 2... jaja, ik ben weer druk in de weer momenteel. Schermpje van de HD-500 ziet er overigens toch ergquote:wwillem schreef op 20 June 2003 @ 21:50:
Nog een linkje naar mijn review:
Xclef HD500 mini-review!
Hopende hierbij wat mensen te hebben geholpen met hun keuze.
Zal de review later wel lezen en een soort van mening erover ventileren.
Zeer nette en informatieve review!
quote:the_Omniscient schreef op 20 June 2003 @ 14:45:
[...]
...
En zo duurt het weer tot september vooraleer we iets van de YP900 zullen horen...
Dan mag Samsung intern wel e.a. gaan upgraden want volgens mij maken ze zo geen enkele kans meer op de markt, tenzij ze die YP900 voor een dumpprijs lanceren.
Gaan we op voor een recordpoging langste topic hier?
Nikon D70 | Nikkor 18-70
Goh, het lijkt wel of je mn nieuwe topicstart al hebt ingezien! Dat is precies dat ik over de YP900 heb geplaatst...quote:xander_x schreef op 21 June 2003 @ 00:06:
[...]
Dan mag Samsung intern wel e.a. gaan upgraden want volgens mij maken ze zo geen enkele kans meer op de markt, tenzij ze die YP900 voor een dumpprijs lanceren.
offtopic:
Gaan we op voor een recordpoging langste topic hier?
Neen... mss de langste topicstart ooit...
Ik kwam toch nog een aantal dingetjes tegen die ik moest verbeteren... Additionele snuisterijen, kleine mededelingen, the workx. We willen wel zo compleet mogelijk zijn natuurlijk.
Naar goede traditie zal het topic dan op deze zaterdag gelaunched worden. Ja... dat is een deadline!
quote:the_Omniscient schreef op 21 June 2003 @ 00:16:
[...]
Goh, het lijkt wel of je mn nieuwe topicstart al hebt ingezien! Dat is precies dat ik over de YP900 heb geplaatst...
ghehe, ik ben paranormaal begaafd.
Een beetje normaal denkend bedrijf zal ongetwijfelt dezelfde conclusies trekken, het is een relatief kleine markt dus elke concurrent die je hebt telt wel hard mee; En dan heb je ook nog zoiets als marktverzadiging.
Het is zaterdagquote:
Ik kwam toch nog een aantal dingetjes tegen die ik moest verbeteren... Additionele snuisterijen, kleine mededelingen, the workx. We willen wel zo compleet mogelijk zijn natuurlijk.
Naar goede traditie zal het topic dan op deze zaterdag gelaunched worden. Ja... dat is een deadline!
Tja, met zo'n groot topic ontkom je nu eenmaal niet aan revisies, aanpassingen en dat soort dingen, en ongetwijfeld heb je toch nog wat te melden als je het 2e deel gepost hebt.
Je bent iig wel een held om dit op deze manier allemaal bij te houden, knap hoor, een ander zou dit onderhand als (bij)baan gaan zien..
Nikon D70 | Nikkor 18-70
HiFiGek wijzigde dit bericht 21-06-2003 00:57 (94%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.