Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3] New HD-players: concurrentie voor iPod, Zen of Archos?

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
quote:
ronald1971 schreef op 18 June 2003 @ 22:01:
bedankt voor de info JazzySOB, alleen ik het op mijn mb alleen usb 1.1.
op mijn interf. heb ik usb 2.0, dus ik probeer effe te kijken naar event. nieuwe drivers van nec.
Probeer je USB kaart eens in een ander PCI slot (als dat mogelijk is).

05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - Canon 40D + Samsigtamcantok 8-400mm f1.8-f5.6 lens.
--<< [Poll] Tags...aan of toch maar uit? >>--

Vault Hunters!

quote:
HiFiGek schreef op 18 June 2003 @ 22:58:
[...]

Nou ik vind het helemaal best!.. Morgen komt mijn iriver imp 550 binnen als tussen doortje zeg maar (deze page is daarover echt ganst geill http://babelfish.altavist...4%26strque%3D%26field%3D1 .... en die Iriver ihp wordt toch zekers wel nog 4 weken vertraagd. Nergens op internet zijn sporen te vinden over daadwerkelijke distributie cq samples. Bij de imp-550 duurde het ook 4 weken na releasetijd voordat ze echt leverbaar waren dus ik vrees zo rond 20 juli ofzo. Dat ding wordt toch echt niet wereldwijd gereleased volgens mij en zelfs de jappers weten nog geen datum dus... Ik weet nie.....

edit en wat Grrrrrene zegt kan best wel eens waar zijn. Usb 2.0 vreet stroom, ook niet zo gek, de speler moet ff 48.000 ziljard bitjes binnen een minuut over zenden hehe

ik denk dat het zelfs nog wel een tijd langer kan gaan duren, in Amerika hebben ze de iMP-550 nog niet eens normaal in de verkoop.
Ik ben benieuwd, maar mi kan die iHP nog wel 2 of 3 maanden gaan duren.

[offtopic]
Is het niet tijd voor [MP3] New HD-players: Deel II ???

aka wwillem
Reg. datum: 23 september 2000

quote:
DeX schreef op 19 June 2003 @ 09:13:
[offtopic]
Is het niet tijd voor [MP3] New HD-players: Deel II ???

Soms is het wel eens handig om de laatste 20 replies van een topic te lezen.

The_Omniscient is bezig...

quote:
wwillem schreef op 19 June 2003 @ 09:28:
[...]

Soms is het wel eens handig om de laatste 20 replies van een topic te lezen.

The_Omniscient is bezig...

Mijn paginaindeling is anders. dus het staat net niet op de laatste pagina.
Toch bedankt.

Me OS X

AAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHH!!! :( :(
De XCleff is dus pas vanaf 20 juli weer leverbaar :&#039;( En dan ben ik NET op vakantie :&#039;( :&#039;(
Why....???

[edit]
Er zal nix anders opzitten dan een el-cheapo 2 knakending te kopen voor tijdens de vakantie en daarna maar de XCleff te kopen. ;( (Of heeft iemand betere ideeën?)

--MeAngry-- wijzigde dit bericht 19-06-2003 09:49 (42%)

Ik heb speciaal om de vakantie (en daarna) door te komen een cheap mp3-flashspelertje gekocht......Deze moet me zoet houden tot de IHP-100 verkrijgbaar is en vooral betaalbaar (< E400 )

Reg. datum: 15 september 2001

ik denk dat ik w8 tot aug - sept tot kopen van EEN mp3speler weet nou niet helemaal cker meer of ik een HD of CD wil hebben

your pain is my pleasure

Reg. datum: 14 januari 2003

quote:
--MeAngry-- schreef op 19 June 2003 @ 09:33:
AAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHH!!! :( :(

Ja ik wil niet lullig doen maar dat is toch echt je eigen fout. Had je hem moeten pre-orderen net zoals iedereen gedaan heeft. Zoiets weet je met nieuwe spulletjes....

quote:
enrico schreef op 19 juni 2003 @ 10:47:
Ik heb speciaal om de vakantie (en daarna) door te komen een cheap mp3-flashspelertje gekocht......Deze moet me zoet houden tot de IHP-100 verkrijgbaar is en vooral betaalbaar (< E400 )

Dan kan je lang wachten. Mp3 spelertjes hebben helaas niet zo`n geweldig prijsbeleid als cpu tjes. Dat kan wel een jaar duren voordat je die ihp voor 100 euro minder wilt kopen......

Nog ff een paar mooie fototjes (die vast al eens voorbij gekomen zijn ;) ) om de Iriver fans (me!!) moet te geven ...

http://www.iriverjapan.com/images/product/iHP-100/iHP-100-1.jpg

http://www.iriverjapan.com/images/product/iHP-100/iHP-100-2.jpg

http://www.iriverjapan.com/images/product/iHP-100/iHP-100-3.jpg

http://www.iriverjapan.com/images/product/iHP-100/iHP-100-4.jpg

Wie het laatst lacht, lacht het best! :o

HiFiGek wijzigde dit bericht 19-06-2003 12:29 (13%)

quote:
HiFiGek schreef op 19 June 2003 @ 12:25:
[...]

Ja ik wil niet lullig doen maar dat is toch echt je eigen fout. Had je hem moeten pre-orderen net zoals iedereen gedaan heeft. Zoiets weet je met nieuwe spulletjes....

[...]

Dan kan je lang wachten. Mp3 spelertjes hebben helaas niet zo`n geweldig prijsbeleid als cpu tjes. Dat kan wel een jaar duren voordat je die ihp voor 100 euro minder wilt kopen......

Nog ff een paar mooie fototjes (die vast al eens voorbij gekomen zijn ;) ) om de Iriver fans (me!!) moet te geven ...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wie het laatst lacht, lacht het best! :o

Die pics staan ook in het iHP100 topic. Hoe weet je eigenlijk dat de prijs niet naar beneden zal gaan? Zo lang is er nog geen HDD-Mp3 speler markt, dus ik denk dat we daar nog niets over kunnen zeggen. Naar mijn gevoel gaat het de komende maanden juist exploderen. waarbij iPod, Zen en iRiver ook concurrentie gaat krigjen. Tot zover dat de prijzen omlaag zullen worden gebracht om dus nog goed te concureren. Een gezonde markt dus.

Ik denk Dat de prijs van de iHP100 na een maand of 2 zal droppen met een paar euro's. Maar ik denk niet 100-den euro's.

Mischien is het verstandig je ook een beetje gedeisd te houden ten op zichte van andere forumleden.

Gadgetfetisjist en modeluser
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
DeX schreef op 19 June 2003 @ 12:45:
Zo lang is er nog geen HDD-Mp3 speler markt
*kuch* De iPod is bijna 2 jaar op de markt. Je hebt wel gelijk dat ze nog niet zo heel lang serieuze concurrentie hebben.

"Met een raket op 't dak!"

quote:
DeX schreef op 19 June 2003 @ 12:45:
[...]
Die pics staan ook in het iHP100 topic. Hoe weet je eigenlijk dat de prijs niet naar beneden zal gaan? Zo lang is er nog geen HDD-Mp3 speler markt, dus ik denk dat we daar nog niets over kunnen zeggen. Naar mijn gevoel gaat het de komende maanden juist exploderen. waarbij iPod, Zen en iRiver ook concurrentie gaat krigjen. Tot zover dat de prijzen omlaag zullen worden gebracht om dus nog goed te concureren. Een gezonde markt dus.
Ik denk Dat de prijs van de iHP100 na een maand of 2 zal droppen met een paar euro's. Maar ik denk niet 100-den euro's.
Mischien is het verstandig je ook een beetje gedeisd te houden ten op zichte van andere forumleden.
Ja ik wou nog een serieuze reply maken maar gezien je laatste zinnetje heb ik zoiets van :Z

HiFiGek wijzigde dit bericht 19-06-2003 13:07 (16%)

quote:
HiFiGek schreef op 19 June 2003 @ 13:01:
[...]

Ja ik wou nog een serieuze reply maken maar gezien je laatste zinnetje heb ik zoiets van :Z
Post dan Nix :X

Ahh je was me net voor, ik had nog ff dit erin geedit:

Er is al jaren een markt in azie en amerika, daarbij is er nog nooit prijzenoorlog uitgebroken......

Geen oplossing zonder probleem

In Amerika zijn de prijzen van de iPod-concurrenten toch behoorlijk gedaald, de afgelopen maanden. Een Zen kost daar +/- $ 250... dat is dan tevens ook zo'n beetje de enige sparringpartner voor de oude Apple iPod gebleken; de rest lag er sowieso technologisch op enorme afstand. Desalniettemin zijn HDD-players als de Neo II en IV steeds verder in prijs gedaald om maar competitief te blijven in de globale markt.

In Azie is er sowieso nooit een andere HDD-player dan de iPod doorgebroken, om de simpele reden dat de iPod als enigste klein genoeg was om de Aziaten te bevallen. Dit is geen vooroordeel; zoek maar naar het aanbod van HDD-spelers in Azie en je zult het zelf zien. Enkel de stokoude PJBox (indoor-use) en de iPod zijn ruimschoots verkrijgbaar; de Toshiba GigaBeat leek een mooie concurrent te worden, maar is door allerlei omstandigheden ontzettend geflopt.

De komende generatie 1.8" HDD-spelers zal ook in Azie behoorlijk wat stof doen opwaaien, omdat ze stuk voor stuk lichter en kleiner zijn dan de vorige iPod.

Er is trouwens nu ook een Nederlandse versie van Philips' HDD100 spec-sheetje. Wat mij opvalt: er staat in dat je een "batterijhouder voor alkaline-batterijen" erbij krijgt... En dat kan ik niet helemaal plaatsen.

Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig

BOE!
Reg. datum: 24 september 2002

is zo een batterijhouder niet zo een extern pack wat je op de HDD 100 zou kunnen schroeven voor meer "power". Mijn Sony MD heeft ook een batterypack die je er extra kunt opschroeven.

hij, die een balletje wil laten rollen, moet wel een balletje hebben

aka wwillem

Wanneer kan ik trouwens jouw review verwachten Omniscient :? (wat.. ik ongeduldig, welnee ;) :P)

Geen oplossing zonder probleem

quote:
wwillem schreef op 19 June 2003 @ 14:49:
Wanneer kan ik trouwens jouw review verwachten Omniscient :? (wat.. ik ongeduldig, welnee ;) :P)
Ehrm... tja... Ik krijg hem natuurlijk pas wanneer mijn supplier hem heeft. Dit wordt dan netjes intern afgehandeld, en zodra ik meer nieuws heb horen jullie het vanzelf ;) .
quote:
bassieVL schreef op 19 June 2003 @ 14:22:
is zo een batterijhouder niet zo een extern pack wat je op de HDD 100 zou kunnen schroeven voor meer "power". Mijn Sony MD heeft ook een batterypack die je er extra kunt opschroeven.
Zou kunnen. Ik ga eens navraag doen... Eerst nog honderdzestig tabellen door elkaar heen flikkeren.

Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig

Weer in het zwart...
Reg. datum: 19 mei 2000

Die Nederlandse PDF die je net gaf heb ik ff gelezen, maar wat is in hemelsnaam "CD Rewritable Compatible" en wat heeft het te maken met een HDD100 :?

Imitation is the sincerest form of flattery
** Officieel Panasonic-fan **

Pfff, heb nu eindelijk mijn xclef aan mijn usb 2.0 kaart kunnen hangen door xp te installeren. Heb net 67 Mb overgezet van cd naar xlef in iets minder dan 2 min.

Alizée
Reg. datum: 15 januari 2001

quote:
ronald1971 schreef op 19 June 2003 @ 15:38:
Pfff, heb nu eindelijk mijn xclef aan mijn usb 2.0 kaart kunnen hangen door xp te installeren. Heb net 67 Mb overgezet van cd naar xlef in iets minder dan 2 min.
Klopt dat wel? dat is maar 560k/s :?

Nikon D70 | Nikkor 18-70 | Tokina 70-210

Boven
Reg. datum: 09 mei 2000

quote:
Grrrrrene schreef op 19 June 2003 @ 15:16:
Die Nederlandse PDF die je net gaf heb ik ff gelezen, maar wat is in hemelsnaam "CD Rewritable Compatible" en wat heeft het te maken met een HDD100 :?
Dat moet (uiteraard) een foutje zijn. In de franse versie staat het icoon niet. Hier is ook geen sprake van de losse batterijhouder. Vaag.

Er staan trouwens nog een hoop geile gadgets in die directory ;) B)

Zpottr wijzigde dit bericht 19-06-2003 15:56 (3%)

Get Dropbox! Gratis meer dan 2 GB storage met moeiteloze sync tussen cloud, PC en mobile. Link levert jou en mij 250 MB extra op.

aka wwillem

quote:
ronald1971 schreef op 19 juni 2003 @ 15:38:
Je zou er 6.7 seconde over moeten doen :D.

Ik denk dat de prijs van de Ihp-100 weldegelijk zal dalen na een paar maanden, niet alleen dankzij de concurrentie maar ook door de introductie van de Ihp-200 die ergens in het 3e kwartaal moet liggen.

quote:
wwillem schreef op 19 juni 2003 @ 15:56:
[...]

Je zou er 6.7 seconde over moeten doen :D.
Ja, dat was nog voordat hij een gedeeltje van mijn interface had geinstalleerd, kwa drivers dan, dat ging een beetje lastig, is nu helemaal goed geinstalleerd, alleen nu is het net als laatst weer zo dat hij de pc opnieuw opstart als ik de xclef aan de usb hang. Hij ziet 'm wel, ook de naam die ik destijds gegeven heb, ook dat het een massaopslagapparaat is(heb nl. xp), maar dan krijg ik weer zwart beeld en start de pc weer opnieuw op.

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009