Bedankt voor jullie "intro" reviewtje
Het klinkt in iedergeval allemaal heel erg positief en veelbelovend!

Als er helemaal geen pauzes hoorbaar zijn is dat natuurlijk helemaal superdeluxe
Wat dat USB 2.0 betreft het volgende: Het wil nogal eens helpen om recente chipsetdrivers te downloaden en te installeren. Dit geldt vooral bij moederborden met VIA-chipsets. Download dan even de laatste VIA Hyperion 4in1 drivers. Bij Intel kun je het beste even kijken bij de site van je moederbord. Goede kans dat dat de problemen met USB dan over zijn.
TheWarden schreef:
quote:
1 voor 1:
1. heb vandaag totaal iets vna 3 live sets van defqon geluisterd. En ik heb geen bijgeluiden gehoord, en ook geen extra clicks/pops. Ook is hij niet b.v. halverwege gestopt. Het spinnen van de harde schijf voel je ook niet echt als ie in je zak zit, als je um in je hand houdt voel je t heel lichtjes.
Zo te zien is de softwareimplementatie al heel wat beter dan bij de MamboX

quote:
Een halve seconde bedoel ik vanaf het moment dat ik tegen een liedje "zeg" play, dan start hij, en ik mis geen halve seconde. hij begint gewoon aan t begin. Je voelt de hdd dan opspinnen in die halve seconde, maar verder geen extra dingen. Ik heb nog niet exact geluisterd naar hoe die overgaat naar het volgende nummer, (hij is nu aan t opladen) maar zal dat snel even doen. Volgens mij is dat gewoon een normale "pauze" tussen de nummers, voordat de volgende begint. maar daar kom ik nog op terug.
Ook ben ik benieuwd of hij al het volgende nummer inleest terwijl het eerste nummer aan het afspelen is. Maar dat komt later wel

quote:
en jah, ben begonnen met de review schrijven. Maar ben nooit zo'n schrijver, maar ik ga mn best doen.
Geeft niks, gewoom je ervaringen opschrijven en als je aanvullingen/verbeteringen hebt lekker editten

zo heb ik het ook gedaan.
Veel succes

JazzySOB wijzigde dit bericht 18-06-2003 21:57 (78%)