Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3] New HD-players: concurrentie voor iPod, Zen of Archos?

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
Geen oplossing zonder probleem

quote:
Vortex95 schreef op 05 March 2003 @ 00:09:
Ik heb toevallig nog een 10 gig 2.5" schijffie liggen en ik zag dat de Cytronix
Neo 25 IV zonder hd wordt geleverd. Heeft iemand ervaring met deze speler?

Of zijn er toevallig nog meer goedkopere mp3speler zonder hd te koop?
De ervaring leert: de Neo 25-serie (oa. ge-OEMd door Cytronix, maar feitelijk eigendom van SSI America) biedt waar voor je geld, zolang je geen al te hoge eisen aan de geluidskwaliteit stelt.

Er zijn dus 3 versies van uit:

De Neo 25 I/Genica Roopaq:
deze is nauwelijks meer te krijgen, maar is ook al behoorlijk oud. Grappig genoeg zijn er mensen die zweren bij deze grondlegger van HDD-based MP3-industry.

De Neo 25 II:

een aardig beestje waar je dus ook je eigen schijf in kan rossen. Gaat al wat langer mee dan de Neo 25 I, maar nog steeds maar 4 tot 5 uur, geluidskwaliteit is niet echt geweldig. Wel een mooi scherm en een solide design.

De Neo 25 IV:

prima ding voor betere prijs. Iets goedkoper dan de Neo 25 II, maar waarschijnlijker wel beter. Gaat echter nog steeds maar een uur of 6, 7 mee op 1 recharge.

De Mello Encore USB 2.0 is ook een goede deal, en verkrijgbaar zonder HDD. Check het topic ff, er is ook nog een apart topic over (geopend door mijzelf toen ik nog jong en onwetend was...)

Verder is het bij heel veel 2.5' HDD-modellen zo, dat je de HD zonder al teveel moeite kunt verwisselen. *Maar dat heb je niet van mij ;) *

Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig

Reg. datum: 25 november 2001

Bedankt the_Omniscient voor de info.

Helaas zoek ik juist wel een speler met goede geluidskwaliteit :) Heb nl de sennheiser hd580 die ik wil benutten in die lange uurtjes in de trein :D

Een paar 100 euro voor een mp3speler heb ik er niet voor over, heb nl zelf al de hd.

Mello Encore USB 2.0 vind ik weinig (geen) winkels in nl die hem verkopen...

Vortex95 wijzigde dit bericht 05-03-2003 00:48 (13%)

quote:
Vortex95 schreef op 05 March 2003 @ 00:29:
Bedankt the_Omniscient voor de info.

Helaas zoek ik juist wel een speler met goede geluidskwaliteit :) Heb nl de sennheiser hd580 die ik wil benutten in die lange uurtjes in de trein :D

Een paar 100 euro voor een mp3speler heb ik er niet voor over, heb nl zelf al de hd.

Mello Encore USB 2.0 vind ik weinig (geen) winkels in nl die hem verkopen...
Tja. Wat *ik* dan zou doen, is die 15 Euro verzendkosten vanuit Duitsland voor lief nemen. Dan ben je voor zo'n 200 Euro klaar, heb je gewoon garantie en veel muziek...Duits (je vindt de weg zelf wel in deze shop?) inkopen is zo slecht nog niet, en we hebben het hier over een zeer goed produkt...

.-Observer-.

quote:
the_Omniscient schreef op 05 March 2003 @ 01:01:
[...]
Tja. Wat *ik* dan zou doen, is die 15 Euro verzendkosten vanuit Duitsland voor lief nemen. Dan ben je voor zo'n 200 Euro klaar, heb je gewoon garantie en veel muziek...Duits (je vindt de weg zelf wel in deze shop?) inkopen is zo slecht nog niet, en we hebben het hier over een zeer goed produkt...

De IHP-100 is dus nog maar een paar weken ver weg?

Dan mag ik wel opnieuw beginnen met sparen :X This jammer dat er relatief nog weinig complete plaatjes van het product te bezichtigen zijn.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen

quote:
the_Omniscient schreef op 04 maart 2003 @ 23:48:
Dankjewel... Overigens: ik loop nu rond met een half-afgefikte versie van wat ooit een TDK Mojo was...
Een maat van me heeft dat ding (de TDK) ook gehad, was 3 jaar geleden helemaal de blits (en fl.500,- armer) :)
quote:
Edit: dat wordt dan toch de iHP-100! Op de afgeslankte iHP-50 zit sowieso geen FM-tuner...
Ik moet toch beter opletten wat ik intyp.... ik bedoelde dus GEEN tuner en MAX 20gig :) Dat wordt dus iHP-50... maar was het beeldscherm hiervan minder, oid?
quote:
Dan zou je in principe ook voor de SonicBlue Pearl kunnen gaan, maar die laat nog wel ff op zich wachten.
Gezien de grootte van dit beestje zal de capaciteit niet boven de 10gig komen, wat voor mij een "ondergrens" is. Daarbij betaal je waarschijnlijk zoveel meer voor een klein formaat, terwijl dat me nu juist niet zo heel veel uitmaakt.
quote:

- Bantam BA-1000 (Mooi ding! Lage capaciteit though)
...paar weekjes slapen
geinig ding idd... alhoewel onder de "10gig"-grens. Wat zou hij ongeveer gaan kosten?
quote:
- iRiver iHP-50/100 (Sweet! Dude!)
DUDE! SWEET! :9
quote:
Anders koop je vast de bovenste helft van die iHP-100!
Erm? :? Het stickertje bedoel je?
quote:

Hehe goedzo, wardheuvel: jij snapt ieg wat ik bedoel ;).
Ik kwam er overigens ook pas na 100 posts achter dat er uberhaupt zoiets als "iig" bestond, lang nadat ik mijn ingenieuze "ieg" had laten tattoo-eren (trema's werken nog steeds niet) in mn brein.

LOL :D
Je hebt zeker wel vaker gehoord dat je af een toe een best "twisted mind" hebt, niet? ;)
quote:
[afbeelding]
Nieuwe iFP-serie wil ik ook weleens in mn handjes voelen
Voor de iFP-195TC loop ik warmer, maar deze mag d'r ook zijn :P.

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

quote:
MaDLiVe schreef op 05 March 2003 @ 10:39:
[...]

De IHP-100 is dus nog maar een paar weken ver weg?

Dan mag ik wel opnieuw beginnen met sparen :X This jammer dat er relatief nog weinig complete plaatjes van het product te bezichtigen zijn.
Leuke quote, MaDLiVe... Tis weer ehr... woensdag, zullen we dan maar zeggen? :P

Maar het lijkt erop dat iRiver wel zo'n beetje in de eindfase zit met de iHP's, dat klopt. Nu volgt het debugging- en testgedeelte, waarna de previewers en vervolgens de reviewers er overheen mogen stuiteren.

Ik houd nog steeds mei 2003 aan, ik moet dat vage gebrabbel van die Koreanen allemaal niet weten. December 2008 issie er zeker!

Over de weinige plaatjes: tja. Wat zullen we zeggen: de Samsung YP-900GT zou nu al officieel verkocht moeten worden (volgens Samsung USA, nl. in maart) en nog steeds heb ik maar 3 a 4 plaatjes kunnen ontdekken van deze machine - waarvan 1 er te lelijk voor woorden is, 2 andere door een ontegenzeggelijk slechte fotograaf zijn geschoten en de laatste pic is degene die me nu al de neus uitkomt (en die dus op de site van Samsung staat, "release: march 2003, no specs available").

Bantam: net zo! Drie plaatjes vanaf de CES en de rest, inclusief homepage-materiaal, is computergegenereerd. En dat zo kort voor de eigenlijke release...

Neuros: is al uit en nog geen officiele pics - bedenkelijk. Zelfs de comp-gegenereerde pics zijn van bedenkelijke saaiheid.

Lyra 2XXX? 1 a 2 plaatjes. SonicBlue Pearl? Paar brakke CES-pics, 1 mooi vergelijkings-shot. Mpio HD100: vager dan ooit, 1 pic. De APED-lijn? 1 extreem slechte comp-render. Classic CHD-1500-serie? Lijkt meer op een handgetekende iPod dan een realistisch iets.

Plaatjes vullen geen gaatjes, maar zijn wel leuker dan al die praatjes en dat vergeten de mensen nogal snel. Dus wdb mogen we nog "blij" zijn met die paar redelijk goede kwaliteit pics van onze teergeliefde iRiver iHP's...
quote:
--RoelZ-- schreef op 05 maart 2003 @ 11:08:
Een maat van me heeft dat ding (de TDK) ook gehad, was 3 jaar geleden helemaal de blits (en fl.500,- armer) :)
Hmz, ik was dan iets later maar toch nog 300 piekjes minder rijk. En dat voor een apparaat zonder spoel-in-een-nummer-voor/achteruit-functie! Ach... Het LCD'tje kan nog makkelijk 3 jaar mee...
quote:
Ik moet toch beter opletten wat ik intyp.... ik bedoelde dus GEEN tuner en MAX 20gig :) Dat wordt dus iHP-50... maar was het beeldscherm hiervan minder, oid?
Ja, dat klopt. Waar het beeldscherm van de iHP-100 een mooie 160 x 128 pixels (= iPod I-niveau) haalt, moet de iHP-50 het doen met een "vierkant" beeld van 128 x 128 pixels. Hetgeen allerminst onacceptabel is.
quote:
Over de SonicBlue Pearl:
Gezien de grootte van dit beestje zal de capaciteit niet boven de 10gig komen, wat voor mij een "ondergrens" is. Daarbij betaal je waarschijnlijk zoveel meer voor een klein formaat, terwijl dat me nu juist niet zo heel veel uitmaakt.
Nou, helaas maar waar: de SonicBlue is 1 van de meest onderschatte spelers van allemaal. Dit komt denk ik door het hoge "Bob-de-Bouwer"-gehalte dat het ding uitstraalt. Vergis je echter niet: er zijn zodadelijk 20 GB- en zelfs 40 GB-versies beschikbaar van dit Ogg-machientje. Ook is de display een behoorlijk eind opgefleurd (ook near-iPod I-gehalte) en beschikt het ding over hele mooie functies zoals (cross)fading en ethernet-compatibiliteit. Dit alles voor een sociale introductieprijs van $ 399/$499 (resp. 20 GB- en 40 GB-versie).
quote:
Over de Bantam BA-1000:
geinig ding idd... alhoewel onder de "10gig"-grens. Wat zou hij ongeveer gaan kosten?
De Bantam is verhoudingsgewijs gezien de duurste speler around. Voor de 2 GB-versie dien je zo'n 230 Dollar neer te leggen, voor de 5 GB'er zelfs 330 Dollar. Echter, de prijsindicaties zijn opeens mysterieus van de webpage van bantam verdwenen; wellicht heeft men zich toch iets van de kritiek aangetrokken en gaat er een hapje van de prijs af... :?
quote:
DUDE! SWEET! :9
and theeeeeen?
quote:
Erm? :? Het stickertje bedoel je?
hmmm, misschien een paar line in- en uitgangen, een paar knopjes en een deel van het schermpje. Kun je later upgraden naar een "hele" iHP-100 :P...
quote:
LOL :D
Je hebt zeker wel vaker gehoord dat je af een toe een best "twisted mind" hebt, niet? ;)
Ik hoor niets anders, het zou vreemd zijn als mensen mij verdenken van uber-serieusheid...
quote:
Voor de iFP-195TC loop ik warmer, maar deze mag d'r ook zijn :P.
512 MB... hmmm... Maar helaas voor de prijs van 20 GB... Ach, over 2 jaar praten we heel anders.

Gadgetfetisjist en modeluser
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
Vortex95 schreef op 05 March 2003 @ 00:29:

Het probleem zal niet zo zeer de geluidskwaliteit zijn, maar wel de gevoeligheid en impedantie van die HD580. Dergelijke headphones zijn bedoeld voor goeie (hoofdtelefoon)versterkers en niet voor portable audio spul dat bedoeld is voor dopjes en andere headphones met 16 a 32 Ohm impedantie.

Specifieker: de combinatie van dergelijke apparaatjes met zo'n hoofdtelefoon levert een heel zacht en wollig geluid op.

Exirion wijzigde dit bericht 05-03-2003 13:10 (11%)

"Met een raket op 't dak!"

Een review van de E.digital Odyssey 1000 is nu beschikbaar op CNet.com. Het ding krijgt een 8, maar ik twijfel aan de grondigheid van deze review. Mijn Amerikaanse collega heeft het apparaat reeds in eigen bezit en meent, dat er een aantal dingen domweg niet kloppen aan de gegeven review.

Dat zijn dan wat "minor details" als functionaliteit van knoppen niet correct uitleggen, het materiaal van de casing verkeerd beschrijven en het klakkeloos overnemen van een aantal fabrieksgegevens (zoals de S/N-ratio domweg als "heel goed" te beschouwen, omdat het door een setje goeie oordoppen wel lekker klinkt).

Een aantal andere dingen zijn wel correct. Het besturingssysteem van de E.dig is een ramp, maar daarentegen is de speler moeiteloss als extra HD te gebruiken.

Wat mij betreft mag er een puntje vanaf, gezien ook de wat forse prijsstelling tov bijv. een Creative Zen, daarin mewegend de weinig nuttige extra features (FM-tuner is wel handig, maar VoiceNav is waardeloos).

http://a.r.tv.com/cnet.1d/i/uff/20845399/ovr/20845399_2_front_300.gif

Mooi, maar wellicht wat over-enthiousast besproken

Een nieuw gadget is dan de SmartDisk FlashTrax. We raggen ff snel de feitjes er doorheen:

30 GB HD

USB 2.0-interface

3.5" kleuren LCD!

Flashcard-compatible

Accepteert foto-bestanden om on-screen of op TV te laten zien

In- en uitzoomen op foto's mogelijk

Inklapbaar design

Rechargeable Li-Ion batterij

Wordt herkend als externe HD

...

Ow ja: speelt ook MP3 af! :P

Nu goed: echt compact is het ding niet (vandaar het klap-design), maar het is meer bedoeld als mobiele databank voor fotografen dan voor de audiofanaten onder ons. De beschrijving van de audiocapaciteiten is daardoor nogal summier, echter: er zal veel animo voor een dergelijk apparaat te vinden zijn!

Ik heb nog even geen afmetingen of gewichtsindicaties, maar het is dus geen directe concurrent voor iPod of iRiver: we zagen een dergelijk gadget al eerder voorbij komen, nl de eFilm PicturePad. Geen wonder dat je op DPreview.com een nadere blik op dit dingetje kunt terugvinden.

Adviesprijs is ieg $499.99, launchdate is officieel april 2003. Kopen? Check SmartDisk.com.

http://www.smartdisk.com/images/FlashTrax/FlashTraxLg.jpg

Voor de fotgraaf met 20 GB aan vogelgeluiden, of de MP3-fanaat die graag plaatjes kijkt ipv ze te draaien

Reg. datum: 03 november 2001

Er kunnen dus geen films op die SmartDisk FlashTrax afgespeeld worden? dat is weer jammer, heb nu wel een digi cam, maar van sony, dus met een sony memorystick heb ik hier weinig aan :|
rijdt al een jaar motortje :-)
Reg. datum: 18 mei 2002

Op de frontpage staat hij nu ook, alhoewel het meeste al bekend was (thx to The_Omniscient) wordt er in de reacties gesproken over een batterijduur van slechts 1,6 uur. Dit lijkt mij wel nogal aan de lage kant, misschien niet zozeer voor gebruik als storagedevice voor je foto's maar wel als mp3-speler.

piston wijzigde dit bericht 06-03-2003 19:45 (9%)
Reden: linkje toegevoegt

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

.-Observer-.

quote:
piston schreef op 06 March 2003 @ 19:44:
Op de frontpage staat hij nu ook, alhoewel het meeste al bekend was (thx to The_Omniscient) wordt er in de reacties gesproken over een batterijduur van slechts 1,6 uur. Dit lijkt mij wel nogal aan de lage kant, misschien niet zozeer voor gebruik als storagedevice voor je foto's maar wel als mp3-speler.

1.6 uur is wel erg...ehm weinig...

bedoelen ze niet gewoon 16 uur ofzo.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen

quote:
MaDLiVe schreef op 06 maart 2003 @ 20:25:
[...]

1.6 uur is wel erg...ehm weinig...

bedoelen ze niet gewoon 16 uur ofzo.
Lijkt mij dat dat 1.6 uur is met volledig gebruik van het kleurenscherm. De vraag is: wil de consument per se al die tijd dat kleurenschermpje aan hebben staan, of kunnen we de FlashTrax ook dichtklappen zodat ie in principe 180 miljoen keer (ehr... ruwe schatting) langer mee gaat?

Ik zou het laatste een betere optie vinden! Maar dan nog, als MP3-junkie pur sang heb je er bar weinig aan - als je zelfs al geen LCD op je apparaat van $500 kunt gebruiken, om te kunnen zien welk vaag nummer je eigenlijk aan het luisteren bent. Doe mij dan maar een Archos MM of de toekomstige Lyra 2780.

Okay, dit is weer eens echt interessant nieuws: een nieuwe speler... Een veelbelovende nieuwe speler!

Goh, waar moet ik eigenlijk beginnen? Er is zoveel info over dit apparaat om aan het volk overhandigd te worden, dat men kop noch staart onderscheiden kan. We zullen het eens proberen. Excuses alvast voor de vele korte alinea's.

De NeDi is afkomstig van het onbekende ChungLam, maar heeft specs die deze anonimiteit weleens zouden kunnen verhelpen.

http://211.174.183.12/images/review/MP3/t_nedi-03.JPG

De NeDi: een uitdagende benadering van de markt

Standaard wordt het ding geleverd met een 10/20 GB harddisk, echter: upgradeable issie tot zeker 80 GB.

Buffergrootte wordt nergens specifiek genoemd, maar het lijkt erop dat dit 16 MB zal zijn.

De interface is natuurlijk weer USB, hoewel het me niet geheel duidelijk is in hoeverre versie 2.0 ondersteund wordt. Het wordt wel ergens genoemd, maar dat is in termen van flashcard-overdracht e.d.; als ik het zeker weet, horen jullie het wel.

Dan het schermpje: dat is een 1.8" LCD met indigo-blue backlight. De resolutie van dit scherm bedraagt 128 x 64 pixels.

http://211.174.183.12/images/review/MP3/t_nedi-08.JPG

Geen iPod-kwaliteit, maar toch een zeer helder en leesbaar LCD'tje

Wb fileformats: slechts MP3 is bevestigd, en wel op bitrates van 32~320 kbps.

Dan nu het leuke nieuws: dit apparaat is een soort DeltronTech Cinema Disk, want het geval slikt CompactFlash-, SmartMedia-, MultiMedia- en SD-cards (limieten per card zijn vooralsnog respectievelijk 256 MB voor SMC en 512 MB voor de overige card-types)..! Alles is geheel geintegreerd en sluit naadloos op elkaar aan, dus van flash naar MMC en via SD naar HDD is geen probleem... (hoop ik ;) )

http://211.174.183.12/images/review/MP3/t_nedi-14.JPG

Vindt-ie lekker...

http://211.174.183.12/images/review/MP3/t_nedi-15.JPG

Lust-ie ook graag...

http://211.174.183.12/images/review/MP3/t_nedi-23.JPG

alle data wordt apart opgeslagen en herkend

http://211.174.183.12/images/review/MP3/t_nedi-31.JPG

De HD dient als medium tussenmedium voor de flashgeheugen-kaartjes

De NeDi werkt op 4 AAA-batterijen, hoera! Geen gezeur met ingebouwde staven en omgebogen magneetbandversterkende auto-recovery-drycell-li-ion-accu's, nee gewoon plain 4 AAA'tjes, die je erbij geleverd krijgt (1.2V rechargeables van GP: niet bepaald de slechtste batterijen die er zijn, en dan ook nog eens met lader!). Mocht je pa nu die GP's geleend hebben voor zijn stroomverslindende PDA, dan kun je er altijd nog 4 normale 1.5V AAA'tjes in duwen. Bij gemiddeld gebruik van de speler kun je rekenen op 16 uur playback-tijd, voordat een recharge (of rebuy) noodzakelijk is.
Ook is het mogelijk om via de USB-poort stroom aan de NeDi te verschaffen, zodat je batterijen gespaard blijven; hetzelfde geldt voor een meegeleverde netspanningsadapter.

http://211.174.183.12/images/review/MP3/t_nedi-11.JPG

Yeah! AAA'tjes rule de pan uit...

Een vage optie (maar daardoor wel weer leuk) is de mogelijkheid om de HD uit te schakelen, hetgeen je natuurlijk wel energiebesparing oplevert wanneer je met je flashkaartjes zit te rommelen.

http://211.174.183.12/images/review/MP3/t_nedi-12.JPG

Hmmm... En wat doettie nu als ik de HD uitzet tijdens het inladen van een MP3'tje? Ow, dat moet ik gewoon NIET doen?

Goed. Je zult denken "Het zal wel een logge bak zijn". En ja: hij is zeker een stukje groter dan de iPod, maar das geen eerlijke vergelijking. We zouden het ding eerder met de Cinema Disk moeten vergelijken (hoewel de NeDi idd een hoop features mist tov de Cinema Disk, maar allez). Laatstgenoemde was 139 x 80 x 26 mm groot; de NeDi meet 126.3 x 74.5 x 23.3 mm. Ook het gewicht van 226 gram is alleszins acceptabel te noemen.

Mooi, dan het moeilijke gedeelte: de releasedatum, verkrijgbaarheid - en vooral: de prijs.

Het beestje is net uit in Zuid-Korea, maar zal zeker de overtocht naar Europa maken (Engeland voorop). Wanneer dat dan allemaal moet plaatsvinden, weet ik zo gauw nog niet.

De prijs? Moeilijk! Valt nog weinig van te zeggen, een indicatie dan maar? 330 Euro in de voorverkoop bij Gadget Island UK. En dat valt te overzien.

*Edit: in Zuid-Korea zelf wordt de 10 GB-versie voor ongeveer 306 Euro aangeboden. De versie zonder HD kost daar 233 Euro. Daar moet dus nog een 2.5" HD in... *

Nu die USB 2.0-interface nog...

http://211.174.183.12/images/review/MP3/t_nedi-02.JPG

Vergeet het mooie accesoire-setje niet!

Zo... puf... Dan kan ik weer verder werken aan die site over alles wat hier staat... Hoe paradoxaal, nietwaar? :P

the_Omniscient wijzigde dit bericht 07-03-2003 23:21 (3%)
Reden: Prijzen Z-korea erbij gepoot

The Shaking Monkey
Reg. datum: 08 augustus 2001

Oe! Oe! Erg interessant (ik heb een SMC digicam :)) dus dit is een handig ding onder andere voor op vakantie.. T ziet er nog mooi uit, AAA is handig, prijs is ook wel goed te doen.. Alleen het formaat is jammer, maar goed, dat moet ik er maar voor over hebben..
Erg goed werk the_Omniscient :).

Volvo for life

Melpomene

Ik ben van plan een iPod 10 gig te kopen, alleen lees ik hier net dat er een nieuwe uit gaat komen... ik neem dus aan dat ik beter even kan wachten omdat de prijzen dan erg gaan dalen? Of hebben we het met deze release over een half jaar oid?
.-Observer-.

Zou je hem nou ook via de USB port kunnen opladen? ER zijn namelijk wel usb laders verkrijgbaar ( heb er zelf 1 van gp voor zowel AA als AAA batterijen). Dat is toch makkelijker dan altijd batts verwisselen.

quote:
Reino schreef op 07 maart 2003 @ 22:45:
Oe! Oe! Erg interessant (ik heb een SMC digicam :)) dus dit is een handig ding onder andere voor op vakantie.. T ziet er nog mooi uit, AAA is handig, prijs is ook wel goed te doen.. Alleen het formaat is jammer, maar goed, dat moet ik er maar voor over hebben..
Erg goed werk the_Omniscient :).
Dank, dank. En ik vind het ook een zeer interessant ding eik. Is weer eens wat anders.
quote:
Kr3Kr schreef op 08 maart 2003 @ 00:18:
Ik ben van plan een iPod 10 gig te kopen, alleen lees ik hier net dat er een nieuwe uit gaat komen... ik neem dus aan dat ik beter even kan wachten omdat de prijzen dan erg gaan dalen? Of hebben we het met deze release over een half jaar oid?
Van wachten wordt een mens nooit rijker. Maar ik kan er geen zinnig woord over zeggen (ben geen iPod-expert), en al die gossips en halve waarheden, daar wil ik je niet al teveel mee lastig vallen. Die zijn 90% van alle keren niet op de waarheid gebaseerd. Ik zou zeggen: de nieuwe iPods verschillen niet zo heel veel van de oude, volgens mij. Echter, ze komen wel binnenkort beschikbaar, lijkt me. Dan gaan de prijzen van de "oude serie" wel wat omlaag, me dunkt. Wacht dus nog maar eventjes. Als het je te lang duurt, kun je altijd nog een 10/20GB-iPodje kopen om de tijd te doden. Dure hobby. ;)

Kijk anders ff in de specifiekere iPod-topics...
quote:
MaDLiVe schreef op 08 maart 2003 @ 00:18:
Zou je hem nou ook via de USB port kunnen opladen? ER zijn namelijk wel usb laders verkrijgbaar ( heb er zelf 1 van gp voor zowel AA als AAA batterijen). Dat is toch makkelijker dan altijd batts verwisselen.
Ik denk het wel, maar... ik kan het niet bevestigen. Mail gaat morgen onderweg, dat zul je begrijpen.

quote:
the_Omniscient schreef op 07 March 2003 @ 22:22:
De prijs? Moeilijk! Valt nog weinig van te zeggen, een indicatie dan maar? 330 Euro in de voorverkoop bij Gadget Island UK. En dat valt te overzien.

hmm, ok engeland, maar wat zal t dan kosten om het in nederland te krijgen? of komt daar ook al een importeur?

p.s. ik word bijna gek van alle mogelijkheden (die er ook gedeeltelijk niet voor nederland zijn). Ik wil voor ik op vakantie naar de VS ga een mp3 speler kopen met een paar gig (zodat je niet met zo'n 256mb spelertje 20 x dezelfde nummers hoort) en heb er dus ook een nodig met voldoende batterijcapaciteit.... naja, t is nog geen juli dus we kunnen nog even w8en met inkopen.

TheWarden wijzigde dit bericht 08-03-2003 10:55 (31%)

Melpomene

quote:
the_Omniscient schreef op 08 March 2003 @ 00:26:
Van wachten wordt een mens nooit rijker. Maar ik kan er geen zinnig woord over zeggen (ben geen iPod-expert), en al die gossips en halve waarheden, daar wil ik je niet al teveel mee lastig vallen. Die zijn 90% van alle keren niet op de waarheid gebaseerd. Ik zou zeggen: de nieuwe iPods verschillen niet zo heel veel van de oude, volgens mij. Echter, ze komen wel binnenkort beschikbaar, lijkt me. Dan gaan de prijzen van de "oude serie" wel wat omlaag, me dunkt. Wacht dus nog maar eventjes. Als het je te lang duurt, kun je altijd nog een 10/20GB-iPodje kopen om de tijd te doden. Dure hobby. ;)
Kijk anders ff in de specifiekere iPod-topics...

Owk, zal ik doen. Die nieuwe serie iPod's boeien me niet zo, het gaat me erom dat de oude serie goedkoper wordt :) (er zit wel bar weinig verandering in de pricewatch @iPod btw) IA-tje misschien?
en btw: _/-\o_ voor alle moeite die je in dit topic stopt ;)

quote:
wardheuvel schreef op 08 March 2003 @ 10:54:
[...]

hmm, ok engeland, maar wat zal t dan kosten om het in nederland te krijgen? of komt daar ook al een importeur?

p.s. ik word bijna gek van alle mogelijkheden (die er ook gedeeltelijk niet voor nederland zijn). Ik wil voor ik op vakantie naar de VS ga een mp3 speler kopen met een paar gig (zodat je niet met zo'n 256mb spelertje 20 x dezelfde nummers hoort) en heb er dus ook een nodig met voldoende batterijcapaciteit.... naja, t is nog geen juli dus we kunnen nog even w8en met inkopen.
Hm importkosten vanuit de UK liggen meestal vrij hoog, een Nederlandse importeur heb ik nog niet 1-2-3 kunnen vinden maar dat zal wel neerkomen op "engelse prijs + importkosten + wat leuke provisie".

En niet gek worden wardheuvel, alles komt goed! Het is nu vooral nog "de kat uit de boom kijken en hopen dat de boom niet op de kat terecht komt" zodat je zodadelijk weet waar je aan toe bent.

Voor mij is het een race tegen de klok om die site online te krijgen, zodat men een beetje alle specs tegenover elkaar kan zetten en koopadviezen/reviews e.d. eens rustig kan bekijken. Helaas voor jullie ben ik wdb een perefectionist pur sang, dus dat zal nog wel ff duren.

http://users.skynet.be/fa280602/dapreview/Main_menu.gif

Hier alvast een zeer vroege beta-look op de stand van zaken, dat jullie weten waar ik mee bezig ben en niet uit mn nek loop te zeveren
quote:
Kr3Kr schreef op 09 March 2003 @ 14:23:
[...]

Owk, zal ik doen. Die nieuwe serie iPod's boeien me niet zo, het gaat me erom dat de oude serie goedkoper wordt :) (er zit wel bar weinig verandering in de pricewatch @iPod btw) IA-tje misschien?
en btw: _/-\o_ voor alle moeite die je in dit topic stopt ;)
IA voor iPod's lijkt me nogal moeilijk, aangezien het hier toch om *erg* grote bedragen gaat. Maar goed, ze komen er wel aan hoor: Apple lanceert alles in 1 keer en dan floepen die prijzen vanzelf wel omlaag. Denk ik :).

the_Omniscient wijzigde dit bericht 09-03-2003 20:33 (4%)
Reden: plaatje gecropped

chocolate addicted

mmh van SmartDisk FlashTrax is het precies wat ik zoek maar dan voor me iPod. dus iets als een firewire aansluiting met een aansluit mogelijkheid voor CF cardreaders zodat ik de fotoz op me iPod kan zetten en dan weer vrolijk door kan fotograveren :)

Compaq = Computers often make people quite angry!
Nikon D50 + 18-70mm f3.5-4.5G + 70-210mm f4.0 + lensbaby 2.0 + SB-600 & Sony HC40 DVcam

www.partyarea.nl
Reg. datum: 06 juli 2002

Zie de volgende link over de archos jukebox multimedia 340 http://www.shanebrinkmand...age/JBMM/PrereleasePicts/
Wanneer je dit ding met de bijbehorende modules koopt, dan heb je een digitale camera met een 3,8 inch beeldscherm, 40 gig aan capaciteit, een fm tuner, usb 2 en de mogelijkheid tot het opnemen en afspelen van audio video en pics. Wat wil je nog meer. De AJBM 340 is even groot als de AJBM 020 en 140. Ik zat eerst eraan te denken om zo'n thompson lyra RCA te kopen, of misschien een microsoft media2go, maar de AJBM 340 slaat met zijn compactheid en multifunctionaliteit echt alles.

Drum & Bass is da Bumba Claat

quote:
Dj-Flexman schreef op 09 March 2003 @ 23:06:
Zie de volgende link over de archos jukebox multimedia 340 http://www.shanebrinkmand...age/JBMM/PrereleasePicts/
Wanneer je dit ding met de bijbehorende modules koopt, dan heb je een digitale camera met een 3,8 inch beeldscherm, 40 gig aan capaciteit, een fm tuner, usb 2 en de mogelijkheid tot het opnemen en afspelen van audio video en pics. Wat wil je nog meer. De AJBM 340 is even groot als de AJBM 020 en 140. Ik zat eerst eraan te denken om zo'n thompson lyra RCA te kopen, of misschien een microsoft media2go, maar de AJBM 340 slaat met zijn compactheid en multifunctionaliteit echt alles.
Nice work! Ziet er zeker beter uit dan al die op-elkaar lijkende Archos-modellekes die we tot nu toe hebben gezien.

Hij wordt trouwens op de CeBit in Hannover aan het publiek voorgesteld, dus we zullen binnenkort meer horen.

quote:
the_Omniscient schreef op 09 March 2003 @ 20:22:
[...]
En niet gek worden wardheuvel, alles komt goed! Het is nu vooral nog "de kat uit de boom kijken en hopen dat de boom niet op de kat terecht komt" zodat je zodadelijk weet waar je aan toe bent.
dat weet ik ook wel hoor ;) t komt vast goed, en heb nog alle tijd, maar ben wel benieuwd. K zag btw vandaag nog ergens een mp3 speler langs flitsen, zal nog ff zoeken of ik die terug kan vinden... was er ook een met 10 gig ofzo..... maarjah, d8 er natuurlijk pas bij na dat hij misschien wel in t rijtje kon, nadat ik op het o zo mooie kruisje had gedrukt :| maarjah, k zoek nog ff...

Goh, lekker stil hier opeens... :P

Dan maar wat rustieke plaatjes van onze lieve DeltronTech CinemaDisk? Clickable ook nog eens!

http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20030301/image/ccd1.gif

De voorkant is nog aantoonbaar...

http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20030301/image/ccd3.gif

Maar de ware lelijkheid schuilt van achteren... damn wat een blok!

In japan kost de 30GB-uitvoering zo'n 330 Euro, goh lekker eerlijk weer. Maar ja marktpositie, inflatie devaluatie van de centrepoint-break-even-assistmanagementcodering, zoiets zal dat wel weer zijn.

Edit: what are the odds of ppl not replying 2 days in a row, after which you reply just for yourself and then suddenly wardheuvel shows op and:
quote:
wardheuvel schreef op 11 March 2003 @ 19:46:
dat weet ik ook wel hoor ;) t komt vast goed, en heb nog alle tijd, maar ben wel benieuwd. K zag btw vandaag nog ergens een mp3 speler langs flitsen, zal nog ff zoeken of ik die terug kan vinden... was er ook een met 10 gig ofzo..... maarjah, d8 er natuurlijk pas bij na dat hij misschien wel in t rijtje kon, nadat ik op het o zo mooie kruisje had gedrukt :| maarjah, k zoek nog ff...
Zoek! Vindt! Verslindt!

the_Omniscient wijzigde dit bericht 11-03-2003 19:55 (30%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: