de beloofde foto:

van links naar rechts:
linksboven in: geel 5, geel 3, oranje 5 en oranje 3
linksonderin rood 5 en rood 3
middenboven in groen 5, groen 3
rechtsboven: wit 5
rechtmidden: blauw 3
rechtsonder: blauw 5 (2 zak)
alle zakjes zitten per 50 verpakt met silicagel erin (do not eat, throw away!
)
dit is bijna de hele berg,
later deze week volgen nog UV en wit 3mm,
ook moet ik nog een serie rode tirefly's omwisselen tegen oranje (tenzij iemand het geen probleem vind dat hij roden ontvangt ??)
ik ben al wat steeksproefsgewijs aan testen geweest, maar de enkelen die ik nog maar gehad heb zijn minstens net zo fel als de samples die we hadden
hier komt nog een mooie test foto van vanavond waarop er meerdere leds tegelijkertijd aan staan.
de aantallen die ik hier heb liggen kloppen ook,
en als je met je hoofd boven de ledjes hangt dan zijn het er wel heel erg veel hoor!!!
Ik heb nu alles inmiddels netjes in dozen zitten ipv deze platsiczakken waarin ze gesorteerd in 1 (volle en zware) doos aan kwamen.
GRAAG BINNENKORT OP LAUPRO AANGEVEN ZODRA JE SPULLEN BINNEN ZIJN!!!

van links naar rechts:
linksboven in: geel 5, geel 3, oranje 5 en oranje 3
linksonderin rood 5 en rood 3
middenboven in groen 5, groen 3
rechtsboven: wit 5
rechtmidden: blauw 3
rechtsonder: blauw 5 (2 zak)
alle zakjes zitten per 50 verpakt met silicagel erin (do not eat, throw away!
dit is bijna de hele berg,
later deze week volgen nog UV en wit 3mm,
ook moet ik nog een serie rode tirefly's omwisselen tegen oranje (tenzij iemand het geen probleem vind dat hij roden ontvangt ??)
ik ben al wat steeksproefsgewijs aan testen geweest, maar de enkelen die ik nog maar gehad heb zijn minstens net zo fel als de samples die we hadden
hier komt nog een mooie test foto van vanavond waarop er meerdere leds tegelijkertijd aan staan.
de aantallen die ik hier heb liggen kloppen ook,
en als je met je hoofd boven de ledjes hangt dan zijn het er wel heel erg veel hoor!!!
Ik heb nu alles inmiddels netjes in dozen zitten ipv deze platsiczakken waarin ze gesorteerd in 1 (volle en zware) doos aan kwamen.
GRAAG BINNENKORT OP LAUPRO AANGEVEN ZODRA JE SPULLEN BINNEN ZIJN!!!
[ Voor 5% gewijzigd door spacy op 01-02-2003 10:43 ]