[IA] heldere LEDs *afhandeling*

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.977 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:08
de beloofde foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.gkv-assen.nl/test/berg_ledjes.jpg
van links naar rechts:
linksboven in: geel 5, geel 3, oranje 5 en oranje 3
linksonderin rood 5 en rood 3
middenboven in groen 5, groen 3
rechtsboven: wit 5
rechtmidden: blauw 3
rechtsonder: blauw 5 (2 zak)

alle zakjes zitten per 50 verpakt met silicagel erin (do not eat, throw away! :P )

dit is bijna de hele berg,
later deze week volgen nog UV en wit 3mm,
ook moet ik nog een serie rode tirefly's omwisselen tegen oranje (tenzij iemand het geen probleem vind dat hij roden ontvangt ??)

ik ben al wat steeksproefsgewijs aan testen geweest, maar de enkelen die ik nog maar gehad heb zijn minstens net zo fel als de samples die we hadden
hier komt nog een mooie test foto van vanavond waarop er meerdere leds tegelijkertijd aan staan.

de aantallen die ik hier heb liggen kloppen ook,
en als je met je hoofd boven de ledjes hangt dan zijn het er wel heel erg veel hoor!!!

Ik heb nu alles inmiddels netjes in dozen zitten ipv deze platsiczakken waarin ze gesorteerd in 1 (volle en zware) doos aan kwamen.

GRAAG BINNENKORT OP LAUPRO AANGEVEN ZODRA JE SPULLEN BINNEN ZIJN!!!

[ Voor 5% gewijzigd door spacy op 01-02-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-07 09:38

AcouSE

Swedish Chef

FF voor alle duidelijkheid; GoT is geen chatbox, en CME is in principe alleen bedoeld voor technische zaken. Dus voor alle complimenten en uitlatingen over de hoeveelheid leds enzo verwijzen we naar ICQ/IRC/mail/snailmail/SMS/What-so-ever. :)

Posts in deze categorie worden zonder verdere notificatie verwijderd

[ Voor 16% gewijzigd door AcouSE op 07-01-2003 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-07 20:45
offtopic:
Zeg die vuilniszakken hingen toch niet opeens toevallig aan jouw deur he :+

Spacy & Pixxa, aan het begin van de IA was er nog onduidelijkheid over de juiste voltage en stroomsterkte van de LED's:
Bron: Laupro IA site info over LED IA

Specs updated!(LED's):

3000 mcd
Beamangle: 30 graden
in zowel 3 als 5 mm verkrijgbaar
spanningen zijn:
rood, geel (en oranje): 2,1 volt en 15mA
blauw, groen, wit (en uv): 4,5 volt en 20 mA

reeds bekende golflengtes Ap(nm): red 640, green 520, yellow 590, blue 470

Note: de preciese puntjes op de "i" volgen nog (de stroomwaarde is nog niet helemaal zeker)
Naar mijn weten zijn deze gegevens nog steeds niet zeker. Klopt dat of heb ik het mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-06 08:29

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Rave17 schreef op 06 januari 2003 @ 19:44:
offtopic:
Zeg die vuilniszakken hingen toch niet opeens toevallig aan jouw deur he :+

Spacy & Pixxa, aan het begin van de IA was er nog onduidelijkheid over de juiste voltage en stroomsterkte van de LED's:

[...]
Naar mijn weten zijn deze gegevens nog steeds niet zeker. Klopt dat of heb ik het mis :)
De sinterklaas is wat verlaat, maar nu toch echt de zakken met de leds!!! Goed nieuws, en idd, dan is het nu ook het moment om te gaan rekenen aan onze toepassingen ;)

Volgens mij was het alleen met de blauwe en uv's nog niet duidelijk :?

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
dat ziet er goed uit! ik kan geloof ik zeer binnenkort weer mn l33t soldeer sk1llz0rs trainen :+
als er nog ledjes overblijven van gecancelde deelnemers... ik hou me natuurlijk aanbevolen :)
misschien is het teveel gevraagd, omdat je al genoeg te doen hebt.... maar zou je misschien een paar actiefoto's kunnen posten van brandende leds? :9~

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66948

FiXeL schreef op 06 January 2003 @ 19:54:
dat ziet er goed uit! ik kan geloof ik zeer binnenkort weer mn l33t soldeer sk1llz0rs trainen :+
als er nog ledjes overblijven van gecancelde deelnemers... ik hou me natuurlijk aanbevolen :)
misschien is het teveel gevraagd, omdat je al genoeg te doen hebt.... maar zou je misschien een paar actiefoto's kunnen posten van brandende leds? :9~
die staan al de hele tijd op laupro, en waarom zou je er meer willen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
nee de preciese gegevens over de leds zijn mij ook niet bekend,
maar gebruikt volgens de gegeven waardes doen ze het goed, dus die hou ik zelf ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67338

Ja, doe mij maar 2 rode tireflies voor mijn rode Soezie. Dat lijkt me beter en mooier staan dan Oranje. >:) Dus 2 rode ipv van 2 oranje, de andere moeten wel oranje blijven. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 67338 op 06-01-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 17:04
Heeft er iemand ook een mooi schemaatje om te zien wat voor weerstanden erbij moeten.

[kan het niet laten]
OH WOEI!!! DAT ZIJN ER PAS VEEL :D :D :D
* Havocnl is blij dat ze er zijn
Iedereen hartelijk dank
[/okej nu wel weer genoeg]

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
Anoniem: 67338 schreef op 06 January 2003 @ 20:00:
Ja, doe mij maar 2 rode tireflies voor mijn rode Soezie. Dat lijkt me beter en mooier staan dan Oranje. >:) Dus 2 rode ipv van 2 oranje, de andere moeten wel oranje blijven. :)
owkee komt voor elkaar
maar ik moet Pixxa nog de oranje versies zenden, hij heeft op dit moment alleen nog maar de blauwen en roden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 02-07 20:45
Havocnl schreef op 06 januari 2003 @ 20:00:
Heeft er iemand ook een mooi schemaatje om te zien wat voor weerstanden erbij moeten.

[kan het niet laten]
Iedereen hartelijk dank
Dit programma berekent voor je welke weerstand je nodig zou hebben bij welke voltage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spacy schreef op 06 January 2003 @ 20:08:
[...]

owkee komt voor elkaar
maar ik moet Pixxa nog de oranje versies zenden, hij heeft op dit moment alleen nog maar de blauwen en roden
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ohh, ik kan alles toch pas volgende week ophalen. :( Dus dan hebben we nog even de tijd... Dan maar hopen dat de oranje er dan ook liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Edit: Argh.. was een reactie op Havocnl

Een schema'tje... waarvoor :? . Eén LED en een weerstand? Voor elke toepassing heb je een ander schema nodig... |:( Gebruik die geniale LED voorschakelweerstand-calculator van Benadski :) .

Verder trouwens perfect dat de LED's er eindelijk zijn!! Drie maal was inderdaad scheepsrecht. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Aham brahmasmi op 06-01-2003 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Havocnl schreef op 06 January 2003 @ 20:00:

[kan het niet laten]
Iedereen hartelijk dank
Luuuuul tis hier geen chatbox...
Leg morgen wel ff uit hoe het werkt :) :P
En nu weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62082

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lodio/images/jpeg/kleurcodetabel.jpg
hier heb je alvast een kaartje met de verschillende Ohm's en hoe je ze kan herkennen (kleuren como)

ff size gefixt

Even wat extra info posten over leds in t algemeen!

Als je dit leest weet je in een weg ook al weer wat meer ;)

K hoop dat je er wat aan hebt

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 62082 op 06-01-2003 21:32 . Reden: Een paar dingen toe gevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
als je de leds aansluit in combinatie met een weerstand waarmee je tot het uiterste gaat van de specs die gegeven zijn, dan zijn ze werkelijk erg verblindend!!!! vooral wit, blauw en groen.

maar ook geel, oranje en rood zijn dan niet prettig meer om in te kijken!!

sluit dus ook van te voren de leds eerst maar aan op een hogere weerstand dan het tooltje je voorrekend, en ga eens kijken of de helderheid je dan al genoeg is (van me familie mag ik iig niet er mee in het rond lopen te zwaaien :P die vinden het nu al niet prettig meer... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58847

Oke dit iZz egt perfect Spacy!!!
Maaruhm nog één ding waar ik voorheen nog geen antwoord op had:
Ik had ook tyreflys besteld, maar destijds heb ik besloten om allesn in één envelop te laten versturen. Heb je deze dan dus nog apart liggen?? :) :) (hoop het wel he :P)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 58847 op 06-01-2003 22:24 . Reden: Smilie prob :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

spacy schreef op 06 January 2003 @ 22:10:
als je de leds aansluit in combinatie met een weerstand waarmee je tot het uiterste gaat van de specs die gegeven zijn, dan zijn ze werkelijk erg verblindend!!!! vooral wit, blauw en groen.

maar ook geel, oranje en rood zijn dan niet prettig meer om in te kijken!!

sluit dus ook van te voren de leds eerst maar aan op een hogere weerstand dan het tooltje je voorrekend, en ga eens kijken of de helderheid je dan al genoeg is (van me familie mag ik iig niet er mee in het rond lopen te zwaaien :P die vinden het nu al niet prettig meer... )
Cool :P

Zal ideaal zijn voor mijn zaklampidee :D

Is het niet verstandig om een topic te openen waar je je ideeen en creaties met je ledjes kwijt kan? En moet dit dan in CME of in de HK?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54555

alexandervisser schreef op 06 januari 2003 @ 22:18:
[...]

Cool :P

Zal ideaal zijn voor mijn zaklampidee :D schijnwerper :)

Is het niet verstandig om een topic te openen waar je je ideeen en creaties met je ledjes kwijt kan? En moet dit dan in CME of in de HK?
zo topic lijkt me wel handig ja :) ,voor al die ledjes die we krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54555 schreef op 06 januari 2003 @ 22:26:
[...]

zo topic lijkt me wel handig ja :) ,voor al die ledjes die we krijgen _/-\o_
haha heb ik al een keer in het begin geprobeerd, werkte niet :P maar misschien nu wel.. jammer alleen dat ik de HK nog niet in kom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
Voor een ledjes ideeen topic of whatever, moet je even toestemming vragen aan AcousE
hij is de mod die zich bezig houd met de ledjes enzo in casemodding ;)

mveenstra, die krijg je idd nog, ik heb de uitzondering alleen maar gemaakt bij mensen die hier om gevraagd hebben.

ik heb opnieuw plaatjes gepoogd te maken van de leds op het moment dat ze aanstaan,
ik heb me camera ingesteld om een zo kort mogelijke sluitertijd te alten doen zonder dat ik de flits gebruikte, dit is voor zover ik de automatische instellingen kan veranderen 1/45 sec volgens de info,

let niet op de wit/roze 5mm led, want dat is een sample (ja die kleur bestaat ook :? )
de wit5mm straalt weinig uit op deze witte muur, maar dat zal wel komen omdat een kelurtje meer opvalt.

me camera heeft de grootste moeite om de kleuren er perfect te krijgen,
rood doet ie nog steeds fout, maar iedereen weet wel hoe een rode led eruit ziet,
ik zie geen groene waas in de gele led, dus ik vraag me af hoe m'n cam deze erbij bedenkt,
er zit wel een UV waas in de blauwe led, maar deze is zonder neon hulpmiddelen niet direct te zien,
alle kleuren zijn in ieder geval mooier dan het me lukt ze op de foto te zetten

tja ik zou zeggen oordeel zelf nog eens als je ze hebt, en probeer de kleuren er maar eens mooier op te krijgen (casemods zien er in de werkelijkheid qua verlichting ook mooier uit dan een gemiddelde foto laat zien)

Afbeeldingslocatie: http://www.gkv-assen.nl/test/ledjes5mm.jpg
5mm

Afbeeldingslocatie: http://www.gkv-assen.nl/test/ledjes3mm.jpg
3mm

[ Voor 5% gewijzigd door spacy op 06-01-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:45
hoe komt het dat die 3mm zo'n boog aan de onderkant hebben en de 5mm niet?Voor de rest vind ik ze aardige schijnwerpers.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Venxir schreef op 06 januari 2003 @ 22:48:
hoe komt het dat die 3mm zo'n boog aan de onderkant hebben en de 5mm niet?Voor de rest vind ik ze aardige schijnwerpers.
ze staan waarschijnlijk dichter bij de muur, zodat je dat effect van die boogjes op de muur krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

laat ik er nu net 210 als muurverlichting willen gebruiken :p ik wil niet weten hoe irri m'n medestudenten het gaan vinden, nu nog op een PIC aansluiten en ze laten knipperen o.i.d. ;)

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
Venxir schreef op 06 januari 2003 @ 22:48:
volgens mij is die boog wat duidelijker zichtbaar vanwege de smallere lens, maar deze is ook aanwezig bij de 5mm
en ik had de 5mm anders staan dan de 3mm,

voor de golflengte freakz,
ik ben net even wat samples aan het vergelijken met de leds die we gekregen hebben, en daardoor kan ik redelijk tot exact jullie de golflengtes vertellen:

geel=588
oranje= +/- 600 (605-615 vindt ik zelf een mooiere oranje voor een led)
rood=630
van blauw en groen heb ik geen vergelijkingsmateriaal :(
UV zal waarschijnlijk 395 worden

(die witroze 5mm sample die jullie zien is een rare paarse gezien de golflengte van 440)
zoals op laupro staat:

reeds bekende golflengtes Ap(nm): red 640, green 520, yellow 590, blue 470
er zit een minimaal verschil dus in (bij een vervolg zullen we eens kijken of het mogelijk is preciese golflengtes te vragen :P )
de waardes van blauw en groen moeten wel kloppen met laupro, want GG gebruikt juist deze kleur blauw en groen al een behoorlijke tijd

een plaatje naar een grafiekje die deze golflengtes probeert uit te leggen,
nu zijn kleuren van licht weer moeilijk op zo'n grafiek aan te wijzen
Afbeeldingslocatie: http://www.technopolis.be/images/watkunjedoen_foto/exhibit%20in%20de%20kijker/groot/tekening_warmtecamera2.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door spacy op 06-01-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35965

Wat zijn de plannen m.b.t. de levering van de leds? Wanneer gaan jullie versturen? Gaan jullie op alfabet de lijst af? Of op volgorde van betaling?

Owja: Ik heb m'n nickname nog laten veranderen van DIGIBOY naar XNDR!! Dat jullie het fff weten ;)

[ Voor 40% gewijzigd door AcouSE op 07-01-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

En ik wil nu wel eens weten hoeveel rente je op je bankrekening dit jaar krijgt :) 3 maanden w88.. a 11.000 euro :)

en voor de levering :)
Als ze er maar voor maart zijn :) dan komt mijn auto.. dan wil ik er blauwe Dashboard verlichting in hebben..
mijn nick is ook in de tussentijd veranderd hiervoor jeuuron :r ..foute naam :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 08:53
yes, kan ik eindelijk mijn versterker afbouwen en mijn dartboard verlichten :P
het heeft lang geduurd maar gelukkig ben ik erbij gebleven, thnx guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-06 15:42

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Spacy, kan je misschien een pic maken van alleen de UV-LED? Zo tussen al die kleurtjes valt ie niet echt op :/
En hoe is het UV-effect, ziet dat er een beetje strak uit? Of kunnen we die LED's als tandenstokers gaan gebruiken?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
Demoniac schreef op 07 januari 2003 @ 09:17:
Spacy, kan je misschien een pic maken van alleen de UV-LED? Zo tussen al die kleurtjes valt ie niet echt op :/
En hoe is het UV-effect, ziet dat er een beetje strak uit? Of kunnen we die LED's als tandenstokers gaan gebruiken?
de UV leds krijg ik 1 dezer dagen nog toegestuurd, samen met de 3mm wit,
dat pastte volgens mij niet meer in de doos die ik kreeg ;)
dus daar kan ik nog effe geen foto van posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Spacy/Pixxa: ik denk dat jullie het beste de orders eerst allemaal kunnen verwerken en dan pas alles tegelijk op de post doen... Dan hoeft er niemand meer zo zielig te doen over de volgorde van verwerking. :/

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Mooie pics ja! Zo te zien zeker fel genoeg voor die prijs! :)

Spacy, ik vind het niet erg dat ze rood of oranje zijn, als de blauwe maar blauw zijn, maar dat zijn ze want ze zijn blauw, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75261

Anoniem: 67338 schreef op 06 januari 2003 @ 20:16:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ohh, ik kan alles toch pas volgende week ophalen. :( Dus dan hebben we nog even de tijd... Dan maar hopen dat de oranje er dan ook liggen.
Ik wil anders wel ff 2 blauwe kopen hoor, mail naar kevers84@hotmail.com de prijs en banknummer maar door :) (vreed voor op mn scoot!)

TnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Demoniac schreef op 07 januari 2003 @ 16:03:
Spacy/Pixxa: ik denk dat jullie het beste de orders eerst allemaal kunnen verwerken en dan pas alles tegelijk op de post doen... Dan hoeft er niemand meer zo zielig te doen over de volgorde van verwerking. :/
nou dat vind ik ook een goed idee, dan word iedereen gelijk behandeld :)

[ Voor 195% gewijzigd door Venxir op 07-01-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 19:18

NielsNL

DigiCow

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ spacy _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ligt het aan mij, of werken de plaatjes niet meer?
Ik ben wel erg benieuwd hoe ze er precies uitzien...
Volgens mij is www.gkv-assen.nl over z'n limiet heen of zo... >:)
Kan iemand ze ff vanaf ergens anders posten?

[ Voor 6% gewijzigd door NielsNL op 07-01-2003 16:33 . Reden: Typo... ]

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
NielsNL schreef op 07 januari 2003 @ 16:26:
(Volgen mij is de www.gkv-assen.nl over z'n limiet heen of zo... >:)
Ze doen het gewoon hier, ook na het weggooien van mijn temp internet files...

Maar alles tegelijk opsturen is de beste oplossing inderdaad, maar laat het gewoon over aan spacy en pixsa, ik kan het me voorstellen dat ze gewoon wat afwerken en dan naar de TPG brengen om grote bergen pakjes en enveloppen te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 02-07 17:13

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

zolang ze maar komen, een paar dagen extra wachten boeit nu ook niet meer!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
NielsNL schreef op 07 January 2003 @ 16:26:
Volgens mij is www.gkv-assen.nl over z'n limiet heen of zo... >:)
dat lijkt me nog niet dat ie over z'n limiet heen is,
met deze fototjes kan ik namelijk mooi even de data stats testen van de site,
maar ik moet zeggen fototjes op GoT trekken veel bandbreedte!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Misschien kan je beter thumbnails neerzetten met een linkje naar de grote pic, dan hoeven mensen die ze niet willen zien of ze al gezien hebben het niet steeds opnieuw te laden. Scheelt aan beide kanten bandbreedte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

spacy schreef op 07 January 2003 @ 16:50:
[...]

dat lijkt me nog niet dat ie over z'n limiet heen is,
met deze fototjes kan ik namelijk mooi even de data stats testen van de site,
maar ik moet zeggen fototjes op GoT trekken veel bandbreedte!!
Aha, spacey, het worden vrijgemaakte led's, hopelijk doen ze het ook als je ned. herv. bent anders heb ik een probleem :D

site ziet er goed uit trouwens, heb 'm ff gebookmarked voor als ik nog eens voor ons ideeen nodig heb ;)

[ Voor 13% gewijzigd door jopiek op 07-01-2003 17:12 ]

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Anoniem: 66948 schreef op 06 januari 2003 @ 19:57:
[...]

die staan al de hele tijd op laupro, en waarom zou je er meer willen? :/
ik heb even op laupro gezien, maar ik kan niet meer bestellen bij deze IA (duh) en bij de andere acties kon ik zo op het oog ook niks vinden. ik zoek nog een paar groene leds, 3mm en 10 stuks oid. (voor mn toekomstige casemod :) )

misschien wil iemand ruilen, ik heb Blauw, rood, UV, en wit in 3 en 5 mm.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Pics trekken zeker veel bandbreedte! thumbnails is daar een hele handige oplossing voor :*)

Het maakt me nu echt niet meer uit of ik nog 4 of 6 dagen moet w88! ALs ze maar komen! (komt steeds dichterbij gelukkig :*)

En de pics werken bij mij al de hele dag :P

Nice work Spacy en Pixxa! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 22:17
hoe zat dat nu ook alweer met weerstand berekenen? als ik een gewone gangbare led op 12v wil aansluiten, dan heb ik toch 2k2 ohm nodig? drempelspanning van 2,7v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Daar is toch een progje voor?

DIT PROGJE 'klikkerdeklik'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62082

FiXeL schreef op 07 January 2003 @ 17:46:
[...]

ik heb even op laupro gezien, maar ik kan niet meer bestellen bij deze IA (duh) en bij de andere acties kon ik zo op het oog ook niks vinden. ik zoek nog een paar groene leds, 3mm en 10 stuks oid. (voor mn toekomstige casemod :) )

ik wil er wel een paar afstaan:
die groene leds die ik heb bestelt waren voor een cc die is afgevoert :(
k woon helaas in belgie, dus dat is niet zo gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67209

Spacy, je kunt nu ook al de orders waar geen uv/witte leds bij zitten afhandelen, dan heb je straks minder werk :)
(dat is op school al in mn kop gedreund, altijd je werk spreiden, en het is me nog nooit gelukt :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Anoniem: 62082 schreef op 07 January 2003 @ 19:17:
[...]

ik wil er wel een paar afstaan:
die groene leds die ik heb bestelt waren voor een cc die is afgevoert :(
k woon helaas in belgie, dus dat is niet zo gemakkelijk
Misschien kan Spacy of Pixxa wel iets regelen.. dat zij bv. een aantal van mijn leds in jouw pakket stoppen een paar groene van jouw order in de mijne. maar ze moeten het wel willen doen... en ze hebben eerst wel genoeg aan hun hoofd dacht ik zo...

en anders kunnen we altijd even een envelopje uit belgië invoeren :)

edit: ik zie op laupro dat je alleen groene leds hebt van 5mm.... ik moet juist alleen van 3mm hebben :/

naja, voor degenen die misschien willen ruilen, je kan mn bestelling checken op laupro. ik heb veel blauwe leds (naja niet tenopzichte van sommigen :D )
enne.. de UV leds van 3mm zijn al zo goed als gebruikt, dus die ruil ik niet :P

[ Voor 23% gewijzigd door FiXeL op 07-01-2003 19:48 ]

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
Anoniem: 67209 schreef op 07 January 2003 @ 19:27:
Spacy, je kunt nu ook al de orders waar geen uv/witte leds bij zitten afhandelen, dan heb je straks minder werk :)
(dat is op school al in mn kop gedreund, altijd je werk spreiden, en het is me nog nooit gelukt :/)
Ben ik al mee bezig, Maar ledjes zijn heel klein om uit te tellen :)
en het is hier ook nog druk met visite,
maar de eerste enveloppen heb ik iig al uitgeteld,
morgen ga ik verder, en zal ik ook op laupro de status bij gaan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 21:37

-Sander-

///M Powerrrrrr

Inkoopactie leiders top!! hulde, aan jullie ondanks alles!.
De led's zien er goed uit, precies zoals ik verwacht had.

Maar toch nog even een stiekeme vraag, of GG ook nog iets gaat doen om ons tegemoet te komen. Omdat we zo'n lange tijd hebben moeten wachtten ,.. ?

Super actie, en ik zie ze asap wel in de bus :)
Btw, als ik in Assen nog kan helpen. MSN/EMAIL/ICQ je maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:04
Ik denk het niet alfa_33.. ik neem aan dat GG wel vaker zaken heeft gedaan met die chinezen en er zelf wel rekening mee houd... en hoe lang hebben we nou werkelijk moeten wachten? 2 maanden? om eerlijk te zijn, vind ik dat niet eens zo ontzettend lang voor een order van producten die helemaal uit china moeten komen en zelfs nog gefabriceerd moet worden. Ok het kan sneller, maar dat is niet de fout geweest van GG noch de IA starters!

[ Voor 4% gewijzigd door Jelmer op 07-01-2003 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Alfa_33 schreef op 07 januari 2003 @ 22:12:
Inkoopactie leiders top!! hulde, aan jullie ondanks alles!.
De led's zien er goed uit, precies zoals ik verwacht had.

Maar toch nog even een stiekeme vraag, of GG ook nog iets gaat doen om ons tegemoet te komen. Omdat we zo'n lange tijd hebben moeten wachtten ,.. ?

Super actie, en ik zie ze asap wel in de bus :)
Btw, als ik in Assen nog kan helpen. MSN/EMAIL/ICQ je maar
Nogmaals voor de mensen die het niet helemaal begrepen hadden.. We bestellen dus niet van GG maar met GG. Zij zijn dus ook gedupeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-06 15:37
en daarnaast ben ik wel bereid om 2 maanden te wachten op m'n leds als ze maar 0,25 euro zijn en fel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
insan1ty schreef op 07 januari 2003 @ 22:47:
[...]

Nogmaals voor de mensen die het niet helemaal begrepen hadden.. We bestellen dus niet van GG maar met GG. Zij zijn dus ook gedupeerd.
Ja en Nee,

GG importeerd van alles,
voor hun normale producten kopen ze leds aan die daar ter plekke ook weer worden verwerkt, hierdoor krijgen zij al flinke quantum korting bij aankoop van leds, daarom kunnen wij zo goedkoop deze keluren via hun regelen,
een andere importeur zal deze prijs waarschijnlijk ook niet of met moeite kunnen evenaren bij deze helderheid.

Gedupeerd zijn ze niet want ze weten wel de boel te regelen met die chinezen, alleen gaat soms met wat moeite en tijd gepaard.
Ze vinden het alleen jammer dat hun naam nu wat gepaard gaat met een vertraagde levering.

Maar nu moetsen de leds dus een keer onbewerkt en gesorteerd naar Nederland verstuurd worden, tja en dan proberen ze (de chinezen) je natuurlijk voor de zoveelste keer weer even uit in hoeverre welke kwaliteit dan weer minimaal nodig is om geaccepteerd te worden (de tireflies zijn een goed voorbeeld van soms ietwat gebrekkig werking/kwaliteit die nog wat afstelling nodig heeft)

Korting zit er voor ons niet in (waarschijnlijk was de chineze fabriek al pissed off dat de lading 2x terug kwam)

En deze deze actie ging al zonder marge op de producten voor ons, de prijzen die wij bij GG betalen, die hebben jullie ook weer betaald. eigenlijk gestoord dat je er als organisator zoveel tijd zonder opbrengst insteekt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ach als iedereen de LED's binnen heeft, heeft GG ook vette reclame gekregen, en als uiteindelijk iedereen tevreden is over zijn of haar LED's is de naam van GG ook weer 100% gezuiverd en hebben ze er alleen maar voordeel aan gehad :) ;)

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
AcouSE schreef op 06 January 2003 @ 19:28:

FF voor alle duidelijkheid; GoT is geen chatbox, en CME is in principe alleen bedoeld voor technische zaken. Dus voor alle complimenten en uitlatingen over de hoeveelheid leds enzo verwijzen we naar ICQ/IRC/mail/snailmail/SMS/What-so-ever. :)
Sommige mensen snappen het idd nog niet helemaal. Lees hierboven. Ik lees nog erg veel: Hulde aan Spacy en Piksa, en meer offtopic zooi, maar pas daar nou mee op. Strax heb je een OW of een 24h Ban. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Stinger666 op 08-01-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67209

Het klopt wel hoor, met die reclame, ik had eerst nog nooit van GG gehoord, nu weet ik waar ik heen moet voor alle nutteloze lichtgadgets :P

Nu ik die foto's zo zie van die leds vraag ik me af of die niet een beetje TE fel zijn om mn tobo & comp mee te modden (groene & rode leds vervangen door die blauwe) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

wow

kijk ik weer is een enorme berg leds op een bureau whippiieeee :D ze zijn der. Nu nog inpakken. Ik hoop wel dat je niet eerst alle zakjes open gaat maken omdet er iets inzit waarop staat throw away ;) Dat gooien we zelf wel weg.

Ben je al begonnen met inpakken ?

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
Interstice schreef op 08 January 2003 @ 02:38:
wow

kijk ik weer is een enorme berg leds op een bureau whippiieeee :D ze zijn der. Nu nog inpakken. Ik hoop wel dat je niet eerst alle zakjes open gaat maken omdet er iets inzit waarop staat throw away ;) Dat gooien we zelf wel weg.

Ben je al begonnen met inpakken ?
nee hoor die troep hoef ik ook niet, en het houd de ledjes in goede conditie, dus voor zover ik zakjes en dat spul heb laat ik die er gewoon bij in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 23:00
Uhm heb er 8eraf spijt van dat ik er maar 50 heb :D
Komt er niet nogeentje over maandje of 6 :D
dan bestel ik er 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
DiLDoG schreef op 08 January 2003 @ 10:35:
Uhm heb er 8eraf spijt van dat ik er maar 50 heb :D
Komt er niet nogeentje over maandje of 6 :D
dan bestel ik er 200
ja zo heb ik er best wel een beetje spijt van dat ik niet gewoon een minimum eenheid van 50 heb gedaan (scheelt me zakjes openmaken en uittellen) :X
maar er komt nog wel een vervolg, deze zal alleen even op zich laten wachtten,
voorlopig zit m'n agenda tot de nok toe gevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Resetter
  • Laatst online: 17-06 19:21
spacy schreef op 08 January 2003 @ 11:44:
[...]

ja zo heb ik er best wel een beetje spijt van dat ik niet gewoon een minimum eenheid van 50 heb gedaan (scheelt me zakjes openmaken en uittellen) :X
Hmmm we zien dan wel weer een topic verschijnen, een animo check is er niet nodig lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-06 17:22
Dan ben ik zeker weer van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
hehehe, zeker weten, maar als we nu weer een lijst gaan maken van 100.000 Gottters die leds willen dan krijgen we weer zo'n lang toppic, Dus mensen, FF ontopic houden (DEZE IA EN DE AFHANDELING ER VAN!) en verder niet over een nieuwe IA gaan bl44ten! :P

Dat merken we allemaal dan wel weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29491

misschien heb ik er overgelezen, maar er ging een belg naar nederland rijden en deze naar belgie brengen (heb ook gemaild met hem)
wanneer komt die kerel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

Misschien kan je die Belg beter _nog_ een keer mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

spacy schreef op 08 January 2003 @ 11:44:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
ik heb toch 1 brandende vraga: Hoelang zal het duren voordat alles verpakt en en klaar om verzonden te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 16:08

JT

VETAK y0

Alfa_33 schreef op 07 januari 2003 @ 22:12:
Erm, denk je niet dat de prijs een mooie tegemoetkoming is :? Damn, kom op man, je betaalt maar 10% van wat die dingen normaal kosten ofzo...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-07 07:04
Dus de ledjes zitten gewoon los in de zakjes? Dat telt zeker nogal lastig.
Als ze op een rol zitten, zoals al eerder geopperd werd, was het een stuk makkelijker geweest.
GG is zeker ook wel blij dat het nu allemaal mooi in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:50

Youk

Volvo For Life

Anoniem: 29491 schreef op 08 januari 2003 @ 14:53:
misschien heb ik er overgelezen, maar er ging een belg naar nederland rijden en deze naar belgie brengen (heb ook gemaild met hem)
wanneer komt die kerel?
Die Belg dat ben ik dus :P

Ik moet natuurlijk eerst met Pixxa afspreken voor afhaling in Rotterdam, daarvoor moeten natuurlijk alle goederen aangekomen zijn, want ik breng een hele reeks van pakjes mee

@ Badpinguin: was jij dat niet met wie ik ging afspreken in Leuven?

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 09:33
ik zit aan de deur genagelt, te w88en op mijn berg ledjes ...

mjah, ik denk haast wel zeker dat ik eerst alles inpak, en daarna opstuur ofzo. niet 1 voor 1 .. kom nou . das gekke werk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
gosch ik had me ook wel kunnen opofferen ik woo in Wageningen en das niet bepaald ver vanaf nijmegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Laatst online: 20-02 13:44
Piksa/Spacy weten jullie (ongeveer) wanneer ik de LEDS bij Piksa kan afhalen? Binnen 1 week, 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 02-07 21:37

-Sander-

///M Powerrrrrr

spacy schreef op 06 January 2003 @ 22:44:
Heel verhaal met plaatjes :)
Op wat voor spanning heb jij die ledjes even aangesloten ?
En wat voor weerstanden heb jij daarvoor gezet ?,.

Is wel handig, scheelt weer om dat uit te gaan rekenen en ledjes om het te proberen ;) :+

Laatst knalde er ook al een in mn ogen uit elkaar :D ,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
ALs het goed is zijn vandaag de UV leds, en de witte 3mm en de nog ontbrekende Litecubes richting mij gestuurd, zodra ik deze binnen heb (ik verwacht vrijdag) ga ik direct de lading voor pixxa die kant op sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

mooi, ik vind de intensiteit er alsnog erg goed uitzien op de foto's, voor simpele doeleinden idd misschien iets te fel, maar voor eebn powerled of iets dergelijks hebben ze denk een mooie sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:55
_ferry_ schreef op 08 januari 2003 @ 22:06:
mooi, ik vind de intensiteit er alsnog erg goed uitzien op de foto's, voor simpele doeleinden idd misschien iets te fel, maar voor eebn powerled of iets dergelijks hebben ze denk een mooie sterkte
Ja, maja...het zijn dan ook heldere ledjes.

en nogmaal:s hulde, voor IA-starters en GG

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wanneer word de eerste zending gedaan ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begrijp de excitement allemaal opeens, nu de ledjes binnen zijn. maar mensen, laten we nog even het geduld vasthouden dat we voorheen hadden, vragen wanneer ze komen maakt de IAstarters alleen maar gek. Ze zijn druk bezig met het tellen van de honderden aanvragen (respect for that by the way)

het eind is in zicht, maar het blijft een verassing wanneer :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 66948 op 08-01-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja, ik zeg ook niet dat het binnen 2 dagen moet ofzo hoor :D Maar ik wou alleen weten of ze enige indicatie hadden.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Laatst online: 15:44

klown

geek

JT schreef op 08 januari 2003 @ 23:14:
Ja, ik zeg ook niet dat het binnen 2 dagen moet ofzo hoor :D Maar ik wou alleen weten of ze enige indicatie hadden.
Als je de topic leest staat het al heel vaak gevraagd op de laatste pagina :o
Ik denk dat ze het nog niet echt weten.
Als iedereen eventjes wacht totdat de zending met UV-ledjes er ook is en het spul bij Pixxa is...dan is denk ik een goede prognose te geven, wanneer de postbode voor de deur staat.

Laat ik gewoon bij deze met spacy afspreken dat wanneer hij denkt een redelijk goede benadering te geven, van wanneer de postbode ledjes komt brengen hij het hier in bold zal posten :7 zodat jullie niet steeds hoeven te vragen ;)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

klown schreef op 09 januari 2003 @ 00:00:
[...]

Als je de topic leest staat het al heel vaak gevraagd op de laatste pagina :o
Ik denk dat ze het nog niet echt weten.
Als iedereen eventjes wacht totdat de zending met UV-ledjes er ook is en het spul bij Pixxa is...dan is denk ik een goede prognose te geven, wanneer de postbode voor de deur staat.

Laat ik gewoon bij deze met spacy afspreken dat wanneer hij denkt een redelijk goede benadering te geven, van wanneer de postbode ledjes komt brengen hij het hier in bold zal posten :7 zodat jullie niet steeds hoeven te vragen ;)
Tis bij mij maar 1 pagina :D En hij reageerde helemaal niet, ook niet dattie het niet weet ofzo. Dus misschien heeftie er wel overheen gelezen :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 20-06 06:09

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb stilletjes gew8 dus wil nu ffies een kans krijgen om te bl44ten...

woei wat een ledjes. heb je al wat verstuurd? denk het niet maar ik ben nou ook is lekker ongeduldig.. mag toch wel 1 keer ;)

tja als jij ze hebt vind ik dat wij evenveel recht hebben om ze ook te hebben kortom SCHIET op :D :P

kzie ze wel verschijnen hoor.. ik moet bij oeloe ook nog ffies alles weer uittellen :|

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Laatst online: 01-07 09:22
FiXeL schreef op 07 januari 2003 @ 17:46:
[...]

hmm, ik heb 5 groene in de bestelling waar ik nix mee doe (5mm)
ik wil ze wel ruilen tegen uv-LEDs, want die heb ik helemaal niet |:(
3 of 5mm maakt niet uit

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37531

-JB- schreef op 09 January 2003 @ 00:30:
[...]

hmm, ik heb 5 groene in de bestelling waar ik nix mee doe (5mm)
ik wil ze wel ruilen tegen uv-LEDs, want die heb ik helemaal niet |:(
3 of 5mm maakt niet uit
volgens mij waren die uv-ledjes duurder dan groene hoor! Kan het nu niet checken, want de site met de ia info (gedeelte laupro) doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
Ik heb er 2 afgelopen 2 avonden al een aantal ingepakt, (let op dit wordt nog even niet verstuurd, want er moet nog wat bij in: "Sluit de LEDs nooit aan zonder weerstand enzo...")

ik kan je zeggen dit gaat niet erg snel maar misschien moet ik er even handigheid in krijgen,
ik heb oa maar een beperkt aantal kleine seal bags,
dus hier moet ik effecient mee om zien te springen.

de snelheid waarop het nog ging was ruim 10 minuten per envelop, dit klinkt sloom maar ga maar es die kleine dingetjes precies uittellen, bij hele lage (1-10) aantallen plak ik de pootjes netjes op een stukje plakband, zodat de kleuren gescheiden blijven.

vrijdagmiddag en zaterdag zal ik veel meer tijd hebben dan hoop ik aan het eind van die 2 dagen, een heel eind op weg te zijn richting de 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68203

ik heb echt bewondering wat je voor ons doet... moest ik kunnen, zou ik je komen helpen, mjah.. 't is een paar honderd kilometer verder.. ietz te ver duss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
Anoniem: 68203 schreef op 09 January 2003 @ 09:55:
ik heb echt bewondering wat je voor ons doet... moest ik kunnen, zou ik je komen helpen, mjah.. 't is een paar honderd kilometer verder.. ietz te ver duss...
tja wat je beloofd heb moet je ook afmaken :Y) is mij altijd geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:49
weet waar je aan begint :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spacy schreef op 09 januari 2003 @ 09:58:
[...]

tja wat je beloofd heb moet je ook afmaken :Y) is mij altijd geleerd
Dat klinkt veel belovend. Keep up the good work!!!
_/-\o_ Ik heb veel respect voor jou en Pixxa. _/-\o_
BTW, zijn alle LEDs en Tireflies al in R'dam aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Ja, tellen per 5 tegelijk gaat vaak het makkelijkst. Graai in het zakje / hoop, kijk of je er 5 hebt, zoniet corrigeer en gooi in een zakje. Telt het snelste, als je ff oefent pak je er elke keer gewoon 5!

Oja, Piksa / Spacy, ik wil best rode tireflies ipv. oranje (mits ze net zo fel zijn), de blauwe wil ik wel blauw.

En Spacy: Kan Global Gimmicks ook aan felle IR-LEDs komen via dat bedrijf? Lijkt me wel een mooi extra artikel voor de volgende inkoopactieorganisatieslachtoffers. Ik kan er wel een stuk of 100 gebruiken voor bewakingscameraverlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
Benadski schreef op 09 January 2003 @ 13:24:
Ja, tellen per 5 tegelijk gaat vaak het makkelijkst. Graai in het zakje / hoop, kijk of je er 5 hebt, zoniet corrigeer en gooi in een zakje. Telt het snelste, als je ff oefent pak je er elke keer gewoon 5!

Oja, Piksa / Spacy, ik wil best rode tireflies ipv. oranje (mits ze net zo fel zijn), de blauwe wil ik wel blauw.

En Spacy: Kan Global Gimmicks ook aan felle IR-LEDs komen via dat bedrijf? Lijkt me wel een mooi extra artikel voor de volgende inkoopactieorganisatieslachtoffers. Ik kan er wel een stuk of 100 gebruiken voor bewakingscameraverlichting.
Ik heb zo'n idee dat we dan niet eens de 1000 daarmee zullen halen,
en ik en GG hebben ook niet de apparatuur om een IR led goed te kunnen testen
ik weet dat dit met digicams enzo wel redelijk te doen is, maar dit lijkt me niet handig

btw: ik telde ze al per 5, maar toch blijft het gepriegel

[ Voor 4% gewijzigd door spacy op 09-01-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Goede leer voor de volgende keer. Min afname is 50 stuks pp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
spacy schreef op 09 januari 2003 @ 13:47:
[...]

Ik heb zo'n idee dat we dan niet eens de 1000 daarmee zullen halen,
en ik en GG hebben ook niet de apparatuur om een IR led goed te kunnen testen
ik weet dat dit met digicams enzo wel redelijk te doen is, maar dit lijkt me niet handig

btw: ik telde ze al per 5, maar toch blijft het gepriegel
Hmm, als nog meer mensen (9) er ff 100 nemen, dan zijn we zo klaar!

Waarvoor te gebruiken?

-(lange-) afstandsbedieningen
-nachtverlichting voor camera's
-webcamverlichting voor in de avond
-spionage bij die chick aan de overkant (min. 1000 LEDs nodig) :P
-dataoverdracht tussen de elektronische apparaten in je kamer (huis v/d toekomst id)
-ogentraining zodat je IR kan leren zien! :D

Maargoed, met een digitale camera kun je ze goed meten, zolang je een goede IR-LED hebt als vergelijkingsmateriaal (ga op een afstand staan, mik de LEDs op de camera en bekijk het verschil...)

Ik wil er ook best 300 afnemen als het nodig is, die gebruik ik toch wel in grote hoeveelheden, desnoods verkoop ik er zelf een paar. Zou je eens willen informeren of dat chinese bedrijf ze wel maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
ik ga het voor je vragen Benadski, tenslotte heb jij voor ons een prachtige berekentool gemaakt :)

en zal kijken wat er te regelen is, maar ik vrees dat jij er klanten voor zal moeten vinden als het leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Als er dan nog schemas komen om je eigen iR receiver te maken. Dan is het:
"I'M IN!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63311

spacy schreef op 09 januari 2003 @ 16:09:
en zal kijken wat er te regelen is, maar ik vrees dat jij er klanten voor zal moeten vinden als het leverbaar is
10 voor mij :) klein maar vijn zeg ik altijd maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

als er ultrabright infrarood leds komen, passen die dan ook in je palm bijvoorbeeld, zodat het bereik vergroot wordt? :9

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 30-06 22:20

Kr3Kr

Melpomene

Xavier schreef op 09 January 2003 @ 16:15:
Als er dan nog schemas komen om je eigen iR receiver te maken. Dan is het:
"I'M IN!!"
die zijn overal te vinden. heel weinig componenten, makkelijk inelkaar te zetten.
Afbeeldingslocatie: http://www.ecommand.myweb.nl/IRab2.jpg
Infrarood ontvanger gemaakt
Papa Eend schreef op 09 januari 2003 @ 16:40:
als er ultrabright infrarood leds komen, passen die dan ook in je palm bijvoorbeeld, zodat het bereik vergroot wordt? :9
daar zitten geen losse leds in, maar eerder een soort IR-chip.

[ Voor 30% gewijzigd door Kr3Kr op 09-01-2003 16:49 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
Benadski schreef op 09 januari 2003 @ 16:01:
[...]

Hmm, als nog meer mensen (9) er ff 100 nemen, dan zijn we zo klaar!

Waarvoor te gebruiken?

-(lange-) afstandsbedieningen
-nachtverlichting voor camera's
-webcamverlichting voor in de avond
-spionage bij die chick aan de overkant (min. 1000 LEDs nodig) :P
-dataoverdracht tussen de elektronische apparaten in je kamer (huis v/d toekomst id)
-ogentraining zodat je IR kan leren zien! :D

Maargoed, met een digitale camera kun je ze goed meten, zolang je een goede IR-LED hebt als vergelijkingsmateriaal (ga op een afstand staan, mik de LEDs op de camera en bekijk het verschil...)

Ik wil er ook best 300 afnemen als het nodig is, die gebruik ik toch wel in grote hoeveelheden, desnoods verkoop ik er zelf een paar. Zou je eens willen informeren of dat chinese bedrijf ze wel maakt?
Count me in!
100 stuks=geen probleem!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.