Ik zou er gewoon 50 doen. Dat is echt niet zo veel hoor. Je kan ze altijd nog wel ergens voor gebruiken een keertje.
het is idd makkelijker om ze de volgende x / 50 te verpakke en te verkope .. en misschien zonder al die extras zoals tireflys .. maar goed
sjah, da's waar ja, 't duurt voor jouw ook allemaal langspacy schreef op 09 February 2003 @ 10:42:
Jongens jongens beetje geduld he,
er zijn sommige bestellingen warmee ik minstens een half uur kwijt ben om dit secuur uit te tellen en te versturen,
ik heb ook al hulp gehad maar merk dat ik me er het ebste bijvoel als ik dit zelf allemaal afhandel, het is niet zomaar een klein bedrag, en heb inmiddels al wat fout verzonden spul aan het begin moeten herstellen.
Ik wil eerst de grote voorraad, de grotere bestellingen zoals de pakjes wegwerken, de enveloppen gaan straks een stuk sneller.
denk er ook nog even om dat ik niet alleen hier me vrijetijd in steek,
naast m'n op dit moment 36 urige werkweek, ben ik ook als ceremoniemeester bezig met de voorbereiding van een bruiloft, ook ben ik bezig met een website van onze kerk die ook nog steeds niet compleet is, en ook binnen deze kerk doe ik veel aan jeugdwerk, en ik ben bezig met verhuisplannen.
je kunt gerust dus stellen dat elk uurtje vrijetijd die ik zou hebben aan deze activiteiten ongeveer opgaat, en dat over de duur van de nog wel komende 2 maanden voordat ik verwacht dat ik eindelijk wel weer wat tijd voor mezelf heb,
ik begin er nu ook steeds meer aan te twijfelen of een vervolg actie wel raadzaam is want er gaat zo onevenredig veel tijd in zitten bij deze grote acties.
Ik had ook niet verwacht bij het bagin van deze actie dat veel van deze activiteiten zouden gaan samen vallen, en ik zal ze ook afmaken, maar geduld is daarbij wel gewenst.
Maar misschien is 't als je een vervolgactie doet, makkelijker om gewoon per 50 te verkopen, dan hoef je niet zoveel uit te zoeken
Maar ik wacht gerustig af
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
pcies het aantal producten zou ik zowiezo terugbrengen zoals zonder Tireflies en Litecubes dat scheelt al veel,Piksa schreef op 10 February 2003 @ 12:39:
het is idd makkelijker om ze de volgende x / 50 te verpakke en te verkope .. en misschien zonder al die extras zoals tireflys .. maar goed
woei ik kreeg net een pakje binnen
Kon niet mijn lcd van mail.eve zijn (moet pas vrijdag of maandag komen) maar was een pakje van ene Roland

ff snel mijn bestelling uitprinten en ff alles sjekken, ik kon z.s. niet de UV leds vinden
ff kijken dan, maar in elk geval thanx voor de led's
Kon niet mijn lcd van mail.eve zijn (moet pas vrijdag of maandag komen) maar was een pakje van ene Roland
ff snel mijn bestelling uitprinten en ff alles sjekken, ik kon z.s. niet de UV leds vinden
[ Voor 3% gewijzigd door zwahiel op 10-02-2003 13:50 ]
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Ach ik ben super tevreden met mijn LED's.... ik zal zo snel mogelijk ff pics posten met wat ik ermee heb gedaan
zullen wel in 1 van de zakjes met leds zitten, zit een donkerblauw stickertje op of staat UV op, of bij echt lage aantallen heb ik alles bij elkaar in zittenzwahiel schreef op 10 February 2003 @ 13:50:
woei ik kreeg net een pakje binnen![]()
Kon niet mijn lcd van mail.eve zijn (moet pas vrijdag of maandag komen) maar was een pakje van ene Roland![]()
ff snel mijn bestelling uitprinten en ff alles sjekken, ik kon z.s. niet de UV leds vindenff kijken dan, maar in elk geval thanx voor de led's
![]()

weten jullie wat er zoal mee gebreurt
[ Voor 14% gewijzigd door Kr3Kr op 10-02-2003 21:49 ]
Als personen hun zending foutief binnen krijgen dit even laten weten,
dit ga ik zo goed mogelijk als kan proberen te herstellen,
als er te weinig geleverd wordt (zal niet snel gebeuren) verkeerd geleverd wordt, of te veel geleverd wordt (deze laatste is vooral een probleem voor bestellingen die nog moeten volgen)
als je emailt, heb even geduld voordat ik antwoord geef,
ik krijg vele mailtjes en beantwoord niet alles direct, omdat ik voro sommigen wat meer tidj moet uit trekken.
dit ga ik zo goed mogelijk als kan proberen te herstellen,
als er te weinig geleverd wordt (zal niet snel gebeuren) verkeerd geleverd wordt, of te veel geleverd wordt (deze laatste is vooral een probleem voor bestellingen die nog moeten volgen)
als je emailt, heb even geduld voordat ik antwoord geef,
ik krijg vele mailtjes en beantwoord niet alles direct, omdat ik voro sommigen wat meer tidj moet uit trekken.
Verwijderd
KopLed dusKr3Kr schreef op 10 February 2003 @ 21:48:
[afbeelding]
weten jullie wat er zoal mee gebreurtis koplamp van fiets btw
heb gekeken!spacy schreef op 10 februari 2003 @ 15:46:
[...]
zullen wel in 1 van de zakjes met leds zitten, zit een donkerblauw stickertje op of staat UV op, of bij echt lage aantallen heb ik alles bij elkaar in zitten
Ik al kijken en denken waarom die leds nix deden, bleken 't UV leds te zijn
Met een kleine multimeter kun je ze trouwens doormeten, de multimeter geeft ongeveer 1v af en de leds lichten wat op zodat je de kleur goed kunt zien! Wat is die wit fel man
Maar perfect! Ik ga ook snel zo'n koplamp bouwen, dat ziet er fraai uit!
Ik ben alleen benieuwd of ik ook zo'n lamp bouw met 2 leds langs elkaar
Denk dat ik daar eens een nieuw topique over open
Maar beide IA-ers! THANX A LOT!
Verwijderd
ik wacht nog ff, ik hoop dat ze er soon zijn.
mijn fietslamp is kaput, dus ik ga een ledfietslamp bouwen.
(zou de politie het vervelend vinden als je achter een blauwe of groene fietslamp hebt? Kben vergeten rode leds te bestellen
)
(zou de politie het vervelend vinden als je achter een blauwe of groene fietslamp hebt? Kben vergeten rode leds te bestellen

Verwijderd
IK als automobilist vindt dat best wel vervelend, krijg ik weer krassen en deuken op mn bumper en daarna maar klagen: zag je dat blauwe / groene lichtje niet ?Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 00:15:
(zou de politie het vervelend vinden als je achter een blauwe of groene fietslamp hebt? Kben vergeten rode leds te bestellen)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 08:39 ]
Verwijderd
Ach man, ik rij ook auto, en ik vin mensen zonder liocht nog vervelender.Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 01:20:
[...]
IK als automobilist vindt dat best wel vervelend, krijg ik weer krassen en deuken op mn bumper en daarna maar klagen: zag je dat blauwe / groene lichtje niet ?
En zeg nu niet dat je een rijtje leds van 3000 mcd nie ziet als automobilist
je zou de UV leds wel moeten kunnen, qua licht maar misschien dat je dan een wat grotere drempelspannning nodig hebtzwahiel schreef op 11 February 2003 @ 00:08:
[...]
Ik al kijken en denken waarom die leds nix deden, bleken 't UV leds te zijnGeen wonder dat ik niets zag!
beter wel licht dan geen licht imho, maar oom agent kan het e.v.t. strikt nemen, is idd niet gebruikelijk om zulke kleuren achter te hebben...Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 00:15:
(zou de politie het vervelend vinden als je achter een blauwe of groene fietslamp hebt? Kben vergeten rode leds te bestellen)
Cogito Ergo Credo
Wanneer wordt de volgende lading nou verstuurd spacy? Het blijft zo stil.........
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Hij zegt toch dat hij het heel druk heeft... We moeten gewoon veel geduld hebben maar 't komt vast wel!FiRePaTH schreef op 11 February 2003 @ 15:47:
Wanneer wordt de volgende lading nou verstuurd spacy? Het blijft zo stil.........
Nederlander in België
Veel is het nog niet, maar het is weer een procentje of 3 hoger geworden. Hopelijk gaat het vlotter als Spacy klaar is met de grote paketten en met onze enveloppen aan de slag kan.van 29,9% is de bestelling al verzonden en 26,8% heeft de bestelling ontvangen
net een nieuwe sys case.. en genoeg mod ideen 
involving lots of leds..
maar spacy/pixxa? julie hielden geen vast volgoorde aan van inpakken en versturen?
dat zou makkelijker zijn om te gokken waneer we ze krijgen
involving lots of leds..
maar spacy/pixxa? julie hielden geen vast volgoorde aan van inpakken en versturen?
dat zou makkelijker zijn om te gokken waneer we ze krijgen
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja ik heb ze binnen sinds gisteren. meteen foto's gemaakt:

Grote versie:
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/led.jpg
Wat heb ik gedaan:
LeDjes op een 3v lithium batterij gedaan en op de deur geschenen die ongeveer 60cm verder stond).
Sommige ledjes zoals de blauwe konden makkelijk ietsje feller, maja...had geen zin om moeite te doen, dit werkt ook al wel goed.

Grote versie:
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/led.jpg
Wat heb ik gedaan:
LeDjes op een 3v lithium batterij gedaan en op de deur geschenen die ongeveer 60cm verder stond).
Sommige ledjes zoals de blauwe konden makkelijk ietsje feller, maja...had geen zin om moeite te doen, dit werkt ook al wel goed.
[ Voor 39% gewijzigd door PASware op 11-02-2003 16:42 ]
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Wow , ziet er fel uit !
Die zou je perfect kunnen gebruiken als sfeervolle wandverlichting !
/me baalt dat hij slechts 35 blauwe en wat witte leds gekocht heeft

Hoe ver staat het voor de belgen eigenlijk?
Spacy of Piksa: kunnen jullie inschatten hoeveel procent van de paketten (dus geen enveloppen) al verstuurd zijn? Ik denk dat een hoop mensen hier benieuwd naar zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Elektronicanet op 11-02-2003 18:26 ]
Nederlander in België
de helft, want ik ben door de helft van me etiketten heen,Elektronicanet schreef op 11 februari 2003 @ 18:25:
Spacy of Piksa: kunnen jullie inschatten hoeveel procent van de paketten (dus geen enveloppen) al verstuurd zijn? Ik denk dat een hoop mensen hier benieuwd naar zijn
ik ga nu zometeen verder tellen, maar pak om de goede moed er in te houden eerts maar een serie enveloppen vanavond, (dat schiet qua percentage stuk sneller op)
Verwijderd
Daar zijn we weer. Had verwacht dat ik ze gister op mijn verjaardag kon gebruiken maar dat is helaas niet gebeurd.
Wanneer horen de personen die het op komen halen iets'??? De verzendingen zijn wel bijna klaar maar over het ophalen van de LEDs en andere zaken horen we niets.
Wie van jullie twee kunnen mij info verschaffen?
YAAY!!! raadt eens welke verzendmethode ik heb gekozen...spacy schreef op 11 February 2003 @ 18:30:
[...]
de helft, want ik ben door de helft van me etiketten heen,
ik ga nu zometeen verder tellen, maar pak om de goede moed er in te houden eerts maar een serie enveloppen vanavond, (dat schiet qua percentage stuk sneller op)

* FiXeL hoopt (en bid voor monitor)
ik wil eindelijk es mn baybus afsolderen, heb er laatst al es die 2 "dure" blauwe leds die er al in zaten uit gesloopt om mn netwerk kaartjes mee te modden, maar helaas heeft eentje het niet overleeft..

[ Voor 5% gewijzigd door FiXeL op 11-02-2003 19:59 . Reden: - ]
Verwijderd
BoeHoe 1 witte led is toch stuk bij het opnieuw testen van de led om te laten zien aan een vriend van mij voor wie een aantal leds waren blijkt er 1 sluiting te geven hoewel ik zeker weet dat deze niet te veel spanning/stroom gehad heeft.
Verwijderd
ik gebruik toch nog steeds het liefste me 1 en 5 wat luxion star daar kan geen 1 ander ledje tegen op lol
kan dr het hele blok mee verlichten buiten hier ;-)
Hadden we het hier over gasontladings bouwlampen dan? Het onderwerp hier is voornamelijk LEDS. Ontopic dusVerwijderd schreef op 11 February 2003 @ 21:49:
ik gebruik toch nog steeds het liefste me 1 en 5 wat luxion star daar kan geen 1 ander ledje tegen op lol
2030Wp + 2520Wp PVoutput
ik denk dat "laserguy" het over lasers heeftGeronimoos schreef op 12 februari 2003 @ 10:23:
[...]
Hadden we het hier over gasontladings bouwlampen dan? Het onderwerp hier is voornamelijk LEDS. Ontopic dus
ow en spacy ik heb de leds binnen wat een verdomd velle dingen
Verwijderd
http://members1.chello.nl/~j.demeij/leds.htmVerwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 16:48:
Wow , ziet er fel uit !Die zou je perfect kunnen gebruiken als sfeervolle wandverlichting !
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 12:35 ]
Verwijderd
Ik heb em!! (als belg)
en voor degene die VEEL foto's willen zien (high resolution)
=> http://www.pbase.com/w_vansl/ledjes
Goodluck & happy ledding
Een heel woonblok verlichten met een laser?The_Resetter schreef op 12 February 2003 @ 11:36:
[...]
ik denk dat "laserguy" het over lasers heeftniet een bouwlamp van 5 watt
nofi
[ Voor 10% gewijzigd door Aham brahmasmi op 12-02-2003 15:01 ]
Luxion Star = clustled idd.. 5 naast elkaar ofzo op een reflector.Aham brahmasmi schreef op 12 February 2003 @ 14:56:
[...]
Een heel woonblok verlichten met een laser?Hoe wil je dat doen dan? Een laser geeft doorgaans een smalle bundel met een hoge intensiteit, geen wijde straal (kan natuurlijk wel met lenzen). En een particulier met een laser met een vermogen van 5 W? Da's superveel voor een continue laser en niet zoveel voor een pulslaser, dus ik weet niet wat die 'Luxion Star' dingen van laserguy nou eigenlijk zijn. Een bouwlamp van 5 W zal het wel niet zijn.
Een of andere schijnwerper (clusterled)?
ik heb m'n 210 LEDs besteld ten einde kerstverlichting aan de wand / het plafond te kunnen hangen, maar ze zijn vrij fel zo te zien, dus misschien maar een aantal voor een ander doel opofferen en zo
Ik kan niet wachten tot ze eindelijk komen
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Voor diegene die niet weten wat laserguy bedoelt:Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 21:49:
Behold: the Luxeon Star

Is dus idd een soort van 'Megaled' waarvan de 'light emitting die' veel groter is, zoals je hieronder kan zien:

Allemaal uit dit artikel
Verwijderd
Best leipe dingenVerwijderd schreef op 12 February 2003 @ 16:34:
[...]
Voor diegene die niet weten wat laserguy bedoelt:
Behold: the Luxeon Star
[afbeelding]
Is dus idd een soort van 'Megaled' waarvan de 'light emitting die' veel groter is, zoals je hieronder kan zien:
[afbeelding]
Allemaal uit dit artikel
IA ?
Ja, die wil ik ook wel!
Maar even ontopic, ik weet dat het veel tijd kost om de statussen bij Laupro steeds te updaten, maar kunnen jullie niet even tussendoor in één keer alle statussen goed zetten?
Op deze pagina is veel over LED's te lezen: hoe ze te gebruiken, wat er precies gebeurt als ze stuk gaan, hoe het precies met de stroomtoevoer zet en nog meer informatie.
Maar even ontopic, ik weet dat het veel tijd kost om de statussen bij Laupro steeds te updaten, maar kunnen jullie niet even tussendoor in één keer alle statussen goed zetten?
Op deze pagina is veel over LED's te lezen: hoe ze te gebruiken, wat er precies gebeurt als ze stuk gaan, hoe het precies met de stroomtoevoer zet en nog meer informatie.
[ Voor 31% gewijzigd door brouwerpower op 12-02-2003 18:41 ]
30,9% is de bestelling al verzonden
Ahh kijk, dat gaat de goede kant op
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
misschien een interssante link
www.ledmuseum.org
Specs over werkelijk iedere soort/type/merk led
Ik heb echt uuuren reviews gelezen van allerlei LED-producten
Luxeon Star Review
www.ledmuseum.org
Specs over werkelijk iedere soort/type/merk led
Ik heb echt uuuren reviews gelezen van allerlei LED-producten
Luxeon Star Review
[ Voor 38% gewijzigd door insan1ty op 12-02-2003 21:37 ]
Is er inmiddels al wat bekend over het afhalen in Rotterdam?
Dat mag ook wel eens, 8 maanden nadat de actie is gestart. (Dat was namelijk op 10-6-2002)AMDFreak schreef op 12 februari 2003 @ 21:26:
30,9% is de bestelling al verzonden
kijk je ook even hoe groot het deelnemersveld is, en wanneeer we de leds pas hebben gekregen ?Lamborghini schreef op 13 februari 2003 @ 00:42:
[...]
Dat mag ook wel eens, 8 maanden nadat de actie is gestart. (Dat was namelijk op 10-6-2002)
Jazeker, dat weet ik. Maar toch blijft het dan 8 mnd geleden, je kunt niet zomaar die "china periode" ff wegdenken.spacy schreef op 13 February 2003 @ 09:20:
[...]
kijk je ook even hoe groot het deelnemersveld is, en wanneeer we de leds pas hebben gekregen ?
Hum, mjah ik heb het telle eigenlijk klaar maarrr er zit een fout ergens ik mis een honderdtal leds, spacy en ik hebbe et al doorgenomen en het blijkt bij mij te zitten ... dat betekend dat ik ALLES zal moeten na telle ... nou is dat niet zown probleem maar als ik dat niet doet dan kome de mensen die nu tekort hebbe in hun nadeel, dus ik vraag nog effe geduld .. ow en dat het nu al 8 maanden duurt .. mjah regel jij voortaan maar een IA met 400 man en 50k producten .. succes m8
Verwijderd
Ik wil net zeggen man. een beetje respect voor alle moeite. ik bedoel, nie lopen zeuren hierzo. t is bijna klaar.Piksa schreef op 13 februari 2003 @ 12:19:
.. ow en dat het nu al 8 maanden duurt .. mjah regel jij voortaan maar een IA met 400 man en 50k producten .. succes m8
bijna... over een maand of twee misschien (niet cynisch bedoeld maar realistisch). We weten dus wat we kunnen verwachten. De pakketjes zijn nu wel over de helft waarschijnlijk en met een beetje geluk eind deze maand allemaal verzonden. Daarna zullen we zien hoe snel de enveloppen vorderen.
vandaag geen personen die enveloppen hebben binnen gekregen ? er zijn er wel een serie verstuurd hooor die vandaag of morgen moeten binnenkomen en morgen gaat er weer een flinke serie weg
(maar nu eerst ff koffie)
Ach, ik wacht al een paar maandjes, daar kan nog best een maandje bij.
Verwijderd
Naar welke belgen zijn de leds al verstuurd?
Ik hoor hier namelijk regelmatig een belg zeggen 'ik heb ze' maar ik heb ze nog niet
Ik hoor hier namelijk regelmatig een belg zeggen 'ik heb ze' maar ik heb ze nog niet
Ja, idd... Ik verw8 telkens een pakketje bij mij
Ik merkte op dat Oeloe al z'n (ahum) pakket"je" binnen heeft. Wel balen, want hij woont bij mij in de buurt.
OKok, hij is ook wel een groot afnemer. Maar dat van mij is ook niet bepaald klein. Nou zitten ze mij lekker te maken dat hij (en de rest) nu LED's hebben, en ik (en de rest) niet
Ik zie dat er tenminste vorderingen komen, dus dat is al op z'n top!!! Klasse
Dus neem gerust een biertje namens mij
OKok, hij is ook wel een groot afnemer. Maar dat van mij is ook niet bepaald klein. Nou zitten ze mij lekker te maken dat hij (en de rest) nu LED's hebben, en ik (en de rest) niet
Ik zie dat er tenminste vorderingen komen, dus dat is al op z'n top!!! Klasse
Verwijderd
Je weet dat je nu automatisch achteraan in de rij aan sluit??sebastius schreef op 13 februari 2003 @ 20:13:
Ach, ik wacht al een paar maandjes, daar kan nog best een maandje bij.
Plons en andere Belgen,
een geldeelte is via Rotterdam, wordt daar uitgeteld en Youk haalt dat op,
een ander gedeelte (een lading enveloppen) zijn bij Ceekay in het pakket meegegaan
maar er zijn ook nog een paar die het pakje gewoon op eigen adres bezorgd krijgen, deze pakjes worden binnenkort ingepakt.
een geldeelte is via Rotterdam, wordt daar uitgeteld en Youk haalt dat op,
een ander gedeelte (een lading enveloppen) zijn bij Ceekay in het pakket meegegaan
maar er zijn ook nog een paar die het pakje gewoon op eigen adres bezorgd krijgen, deze pakjes worden binnenkort ingepakt.
zal ik doen, is een Hoegaarden Grand Cru naar wens ?Enterprice_NL schreef op 13 February 2003 @ 21:31:...Ik zie dat er tenminste vorderingen komen, dus dat is al op z'n top!!! KlasseDus neem gerust een biertje namens mij
En nu kappen we met dat gezeik over de lange wachttijd en wanner die leds nu eindelijk opgestuurd worden.
En die smilies aan het eind van de zin kunnen ook verkeerd overkomen.
Dus wil je dat er nog zo'n actie op touw wordt gezet, houd dan gewoon je mond over de lange wachttijden en andere zeur-dingen.
Zo is er ook nog een beetje lol voor de IA-starters.
En die smilies aan het eind van de zin kunnen ook verkeerd overkomen.
Dus wil je dat er nog zo'n actie op touw wordt gezet, houd dan gewoon je mond over de lange wachttijden en andere zeur-dingen.
Zo is er ook nog een beetje lol voor de IA-starters.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Wooooeei! ik heb ze binnen
2 zakjes vol met ledjes
(1 met blauwe stikker ;o) enige probleem waar ik mee zit is hoe ik ze nu sorteer want anders jaag ik nog 4 V door rood, oranje of gele ledjes ^_^
ga testen met een spanning/stroom die veilig is voor de geel/rode leds, dan zullen die anderen ook heus wel oplichten,Zydell schreef op 13 februari 2003 @ 22:43:
Wooooeei! ik heb ze binnen2 zakjes vol met ledjes
(1 met blauwe stikker ;o) enige probleem waar ik mee zit is hoe ik ze nu sorteer want anders jaag ik nog 4 V door rood, oranje of gele ledjes ^_^
en de witte zijn herkenbaar aan een geel vlekje binnen in
Verwijderd
he spacy ik heb je ondertussen verschillende keren gemaild maar je reageerd niet.. zou je misschien even op msn kunnen komen??
Ik heb ze ook binnen! Nette LED's hoor, en alles klopt. Al met al vind ik deze inkoopaktie best wel geslaagd.
Verwijderd
YES!!!! ik heb ze ook binnen. Het aantal totaal klopt morgen kijk ik of de kleuren kloppen.
voor de organisatie.
ff voor de mensen die ze nog niet hebben. Je status op laupro in de gaten houden heeft niet zoveel nut. bij mij stond ook niet dat het verzonden was maar ik heb ze gelukkig binnen. dus Geduld is een schone (LED)zaak!
ff voor de mensen die ze nog niet hebben. Je status op laupro in de gaten houden heeft niet zoveel nut. bij mij stond ook niet dat het verzonden was maar ik heb ze gelukkig binnen. dus Geduld is een schone (LED)zaak!
Ik had al zo'n idee dat die deelnemerstatussen op Laupro niet zo vaak geupdate worden door Spacy (e.a.)... maar ik heb ook liever dat ik m'n LED's binnen heb en m'n status nog niet op verzonden staat dan andersom.
iddAham brahmasmi schreef op 14 February 2003 @ 17:36:
Ik had al zo'n idee dat die deelnemerstatussen op Laupro niet zo vaak geupdate worden door Spacy (e.a.)... maar ik heb ook liever dat ik m'n LED's binnen heb en m'n status nog niet op verzonden staat dan andersom.
*zucht* Ik sta NOG steeds niet op verzonden.... volgens mij wordt het idd april voordat ik ze heb ofzo....

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Ik ook niet, lekker belangrijk!FiRePaTH schreef op 15 February 2003 @ 00:13:
*zucht* Ik sta NOG steeds niet op verzonden.... volgens mij wordt het idd april voordat ik ze heb ofzo....
Wat heb je nu liever goedkope leds en wat wacht tijd of leds die tig keer zo duur zijn? Ze komen echt wel en zulke reacties zorgen er echt niet voor dat het sneller gaat ofzo. Dus stop allemaal met zeuren en wacht gewoon en heb respect voor Spacy & Piksa!
Dit is BTW niet alleen tegen jou gericht, maar tegen iedereen die hier komt zeuren, want ik heb er nu echt genoeg van!
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
wachten is het waard jongens
ik heb toevallig bij de grote hoeveelheid ledjes van oeloe die van mij gehad en ze branden mooi
lekker vel en nog goedkoop ook

* ReseTTim heeft ze volgensmij al bijna 2 weken
morgen maar is wat fixen als ik er tijd voor heb/neem
* ReseTTim heeft ze volgensmij al bijna 2 weken
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
ik heb net een leuke dot matrix led display besteld 8x8 met een zeer hoge lichtopbrengst 31000 Luminous Intensity IF=10mA (ucd). 2.3'' (58 mm) 8 x 8
is mijn hele kamer meteen verlicht
ik heb van het weekend weer behoorlijk wat geteld,
en ik ben de komende maandagen ook weer beschikbaar,
dus hoop dinsdag een behoorlijk percentage met de post en NPD meet te kunnen doen.
en ik ben de komende maandagen ook weer beschikbaar,
dus hoop dinsdag een behoorlijk percentage met de post en NPD meet te kunnen doen.
Verwijderd
Zijn dat pakketjes of enveloppen???spacy schreef op 16 February 2003 @ 10:11:
ikke ga vandaag ook weer wat corrigere, ik hoop et nu zo snel mogelijk af te hebben dan is iedereen ook weer blij
Verwijderd
ik dacht dat elke kleur apart verpakt zou worden? want nu moet ik elke led testen welke kleur die heeft, want de witte, uv en blauwe leds 5mm en 3mm zijn allemaal in een zakje =\
ik hoop pakketjes
ik ben ook een grootverbruiker
ikke verpak ze wel apart (service:)) maar et duurt wel wat langer enne, nu kan ik elk zakje weer open maken jeeeeeeeejjj
[edit]: wilt Mr. Spacy himself effe online kome op MSN .. dank u voor uw medewerking
[edit]: wilt Mr. Spacy himself effe online kome op MSN .. dank u voor uw medewerking
[ Voor 28% gewijzigd door Tristan op 16-02-2003 15:33 ]
Jij hebt dus geen leds meer nodigVerwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 07:23:
ik heb net een leuke dot matrix led display besteld 8x8 met een zeer hoge lichtopbrengst 31000 Luminous Intensity IF=10mA (ucd). 2.3'' (58 mm) 8 x 8
Verwijderd
echt wel heb nog meer projektjes hier klaar liggen. alleen die leds nog
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 20:43 ]
Verwijderd
'nog zo een mooi ledje http://www.circuitsonline.net/news/view.php?id=43
[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 20:44 ]
JA, dat denken de meeste achteraf.
Maar als er een tweede ronde komt moet het ook anders worden geregeld qua aantallen, is veel makkelijker voor de IA-organisatie, heb veel respect voor hun.
Maar als er een tweede ronde komt moet het ook anders worden geregeld qua aantallen, is veel makkelijker voor de IA-organisatie, heb veel respect voor hun.
leds ?
Proud member of Tacopsclan [CLS]
lol
leef jij ook nog. K' hoop dat ik ze net als de anderen snel zullen krijgen, dit wachten word je een ons van
leef jij ook nog. K' hoop dat ik ze net als de anderen snel zullen krijgen, dit wachten word je een ons van
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
Nou, ik weeg nog net geen ons, maar ik hoop net als iedereen dat de LED's snel komen. Spacy doet dinsdag waarschijnlijk weer een aardige trits pakjes en enveloppen op de post, dus zullen een aantal van ons weer verblijd worden met hun LED's.
toch snap ik laupro niet helemaal:
33% is verzonden, dan moet toch 1op de 3 zo'n envolpje achter z'n naam hebbe staan.....
is niet echt zo
33% is verzonden, dan moet toch 1op de 3 zo'n envolpje achter z'n naam hebbe staan.....
is niet echt zo
Als je goed kijkt staan er bij veel mensen al ontvangen er achter bij zo'n dikke 30 procent en dus staat er achter een kleine 3 procent maar verzondenChainsaw schreef op 17 februari 2003 @ 19:49:
is niet echt zo

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Iets verder kijken dan je neus lang is.Chainsaw schreef op 17 February 2003 @ 19:49:
is niet echt zo
edit:
te laat...
te laat...
[ Voor 8% gewijzigd door crashtestdummy op 17-02-2003 19:56 ]
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Verwijderd
Eeeeey Spacy, is het misschien mogelijk dat Laupro weer een keer wordt geupdated ???
(ben benieuwd of mijn envelopje al tussen de verzonden zit
)

(ben benieuwd of mijn envelopje al tussen de verzonden zit

Dit soort nutteloze replies mochten niet meer. Stoute jongen..
Hoe laat komt de post eigenlijk bij jullie?
Ik heb het idee dat er al 5 dagen geen post meer wordt bezorgd bij ons in de straat..
ik heb er vandaag al een serie bij de post gedaan,Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 11:46:
Eeeeey Spacy, is het misschien mogelijk dat Laupro weer een keer wordt geupdated ???![]()
(ben benieuwd of mijn envelopje al tussen de verzonden zit)
morgen zal de rest volgen want ik had gister niet de tijd om op 35 enveloppen overal de bestelling te controleren op adreswijzigingen,
ook gaan er vandaag weer 10 pakjes de deur uit,
vanavond ga ik weer vrolijk verder tellen
owja ik zit met een klein probleempje
NPD heeft het onbelaste portbedrag van de pakjes met 55 cent verhoogt sinds januari kwam ik achter op de factuur.
ons originele rekensommetje was:
3,45 excl btw = 4,11 incl btw portkosten
afhaalkosten = 2,50 per pekje dus 0,25 (zal wel excl zijn? niet echt op gelet)
29 cent dus (als wij ik wegbreng kost de benzine mij nog meer)
doosje is 33 cent incl btw (voor de kleine doosjes, de groteren zijn
55 cent, maar die kosten worden door een gemiddelde gedragen
totaal kosten pakje was dus:
4,11 verzendkosten
0,29 ophaal kosten
0,44 doosje
____
4,84
nu is dat dus geworden
4,74 (3,99 excl) verzendkosten
0,29 ophaalkosten
0,44 doosje
_____
5,47
op zich is dit niet echt een probleem hoor, de meeste pakjes bestellers hebben er ook een donatie bij zitten die deze kosten goed compenseren
maar ik wou het wel even laten weten voor als mensen denken hoe wij aan dat lage bedrag van 5 euro kwamen voor een NPD pakje.
hoe word dit straks dan opgelost? ik heb danwel 1.20 'extra' gegeven en dat is wel genoeg voor mijn .... wacht is
dit gaat enkel over pakjes he, ik heb gelukkig enveloppe : )
hoef ik me niet schuldig te voelen dat mijn donatie aan mn verzend kosten gaat. dus is het echt donatie!
ik hoop iig dat jullie niet 'te' veel kwijt zijn aan die prijs wijzing. vind het wel verdient die paar euro's pp extra.
hoef ik me niet schuldig te voelen dat mijn donatie aan mn verzend kosten gaat. dus is het echt donatie!
ik hoop iig dat jullie niet 'te' veel kwijt zijn aan die prijs wijzing. vind het wel verdient die paar euro's pp extra.
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
op de enveloppen hebben we ook een gemiddelde aangehouden,n0d3 schreef op 18 February 2003 @ 14:40:
hoe word dit straks dan opgelost? ik heb danwel 1.20 'extra' gegeven en dat is wel genoeg voor mijn .... wacht is
en daarbij loopt het allemaal wel goed hoor, de tireflies zijn soms wat zwaarder maar samen worden die bedragen netjes gecompenseerd, en zijn de kosten die we met de enveloppen zelfs overhouden nog weer genoeg om de tekorten van de pakjes te compenseren
daarom was het oa ook niet echt zo'n probleem
en anders dan betalen we gewoon wat bij... je begint nu dus met pakjes? of waren er ook al verstuurde pakjes...spacy schreef op 18 februari 2003 @ 15:44:
[...]
op de enveloppen hebben we ook een gemiddelde aangehouden,
en daarbij loopt het allemaal wel goed hoor, de tireflies zijn soms wat zwaarder maar samen worden die bedragen netjes gecompenseerd, en zijn de kosten die we met de enveloppen zelfs overhouden nog weer genoeg om de tekorten van de pakjes te compenseren
daarom was het oa ook niet echt zo'n probleem
Cogito Ergo Credo
idd, dat moet geen probleem zijn, mag ook niet, want deze IA is wel weer 'perfect' geregeldjopiek schreef op 18 February 2003 @ 15:46:
[...]
en anders dan betalen we gewoon wat bij... je begint nu dus met pakjes? of waren er ook al verstuurde pakjes...
de helft van de pakjes is verstuurdjopiek schreef op 18 February 2003 @ 15:46:
[...]
en anders dan betalen we gewoon wat bij... je begint nu dus met pakjes? of waren er ook al verstuurde pakjes...
ja, maar dat kwam wel door die chinezen dan!Eraser127 schreef op 18 februari 2003 @ 15:52:
[...]
idd, dat moet geen probleem zijn, mag ook niet, want deze IA is wel weer 'perfect' geregeld
Cogito Ergo Credo
niet om het een of ander hoor, maar lees Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics eens.
Deel 2 is er alweer 
[rml][ IA] heldere LEDs *afhandeling* Deel 2[/rml]
[rml][ IA] heldere LEDs *afhandeling* Deel 2[/rml]
[ Voor 99% gewijzigd door m-m op 18-02-2003 17:36 ]
Dit topic is gesloten.