quote:
Is geen crack want verandert niets aan je systeem
maakt gewoon connectie met *ttp://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp
maar bypassed de key controle..
quote:jr3 schreef op 23 May 2003 @ 21:34:
[...]
Is geen crack want verandert niets aan je systeem
maakt gewoon connectie met *ttp://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp
maar bypassed de key controle..
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar dit ding plaatst 4 aangepaste dll's, veranderd je W2k3 registratiecode, voert WU uit, plaatst 4 bestanden terug, veranderd syskey weer.
En dat noem je geen crack?
Hmm, dit is tegenstrijdig met vergelijking van mijn vorige post.
Ik krijg zo af en toe eens een melding "NTOSKRNL.EXE not found". Als ik dan de Windows 2k3 setup van CD start en hem laat fixen, doet hij het weer.
Ik heb het idee dat dit aan mijn HDD ligt, maar het kan natuurlijk ook aan W2k3 liggen, zijn er misschien meer mensen met dit probleem?
Xander wijzigde dit bericht 23-05-2003 21:49 (6%)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
quote:XanderH schreef op 23 May 2003 @ 21:46:
[...]
Ik krijg zo af en toe eens een melding "NTOSKRNL.EXE not found". Als ik dan de Windows 2k3 setup van CD start en hem laat fixen, doet hij het weer.
Ik heb het idee dat dit aan mijn HDD ligt, maar het kan natuurlijk ook aan W2k3 liggen, zijn er misschien meer mensen met dit probleem?
Nog nooit gehad. Wel de error NTLDIR not found. Maar dat ligt aan een brakke SCSI kabel.
bdw, volgens mij is dat update fixje heel erg illegaal. Staat trouwens ook in de readme.
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
quote:The Dolf schreef op 24 May 2003 @ 13:45:
[...]
Nog nooit gehad. Wel de error NTLDIR not found. Maar dat ligt aan een brakke SCSI kabel.
Mijn IDE kabels zijn goed, en andere tips heb ik destijds ook al in OM gehad, maar ik dacht: "Hé, wacht eens even, misschien licht het aan W2k3"
quote:bdw, volgens mij is dat update fixje heel erg illegaal. Staat trouwens ook in de readme.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Werkt ie wel ?? niet dat ik een illegale Winfods ebquote:jr3 schreef op 23 May 2003 @ 21:19:
Als er nog mensen zijn die problemen hebben om updates voor windows 2003
te downloaden:
download the nifty tool called: [F_J_Knip, warez tips quoten is ook niet slim]
F_J_K wijzigde dit bericht 24-05-2003 19:09 (16%)
DFI Lanparty Rev.B ( A+ ) * Waretcooling CPU, NB * AMD XP2800+ AQZFA 0338 VPMW 10x252 * Iiyama Pro454 * KINGSTON HyperX BH-5 3200/512 2-2-2-11* WD 800JB 2x * ASUS CD 50x * Windows XP prof. * nForce sound
edit: het is me gelukt. Internet Authentication Services was niet geinstalleerd
G33rt wijzigde dit bericht 24-05-2003 22:32 (24%)
Ik heb na weken zoeken Symantec Anti Virus Corporate editiion 8.00 gekregen van een systeembeheerder op m'n werkquote:Mrc4U schreef op 18 april 2003 @ 09:38:
[...]
Hier draait McAfee 4.5.1 zelfs onder XPMaar je moet dan wel SP1 installeren voor de virusscanner (te downloaden bij McAfee).
Per 1 augustus moet ik weg uit mijn huis in Amsterdam. Weet jij misschien (tijdelijke) woonruimte te huur tot ongeveer 800 euro per maand in de buurt? Mail me dan, held!
Windows Server 2008
https://microsoft.order-5.com/windowsserver2003evaldl/
SlowikPL wijzigde dit bericht 25-05-2003 22:22 (32%)
DFI Lanparty Rev.B ( A+ ) * Waretcooling CPU, NB * AMD XP2800+ AQZFA 0338 VPMW 10x252 * Iiyama Pro454 * KINGSTON HyperX BH-5 3200/512 2-2-2-11* WD 800JB 2x * ASUS CD 50x * Windows XP prof. * nForce sound
quote:sanfranjake schreef op 25 May 2003 @ 18:51:
[...]
Ik heb na weken zoeken Symantec Anti Virus Corporate editiion 8.00 gekregen van een systeembeheerder op m'n werkDraait prima
tsja, wel matig dat NAV het niet doet, ik heb geen corporates
ik snap trouwens niet waarom, de architectuur van server 2003 is toch niet wezenlijk anders dan die van 2k of XP?
Nee. Maar Norton controlleert ff welke versie je hebt. Zodra ze zien dat je geld genoeg hebt voor een serverversie van windows dan gaan ze er van uit dat je ook wel meer wilt betalen voor hetzelfde programmaquote:G33rt schreef op 25 May 2003 @ 22:23:
[...]
tsja, wel matig dat NAV het niet doet, ik heb geen corporates
ik snap trouwens niet waarom, de architectuur van server 2003 is toch niet wezenlijk anders dan die van 2k of XP?
AllroundPC
School PC
Router
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Precies, hoe zwaar de normale NAV is merk je bij de NAV Corporate client niet dat die draait.quote:axis schreef op 26 mei 2003 @ 08:58:
Als je eenmaal Norton Antivirus Corporate Edition hebt gehad, wil je nooit meer iets anders
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 20D / 300D + glas | Eigen huis in puin blog
- Microsoft Outlook
- Internet Information Services
En welke alternatieven zijn er om die twee te beveiligen. Downloads en dergelijke ben ik zelf wel voorzichtig mee, ik heb eigenlijk zelden een virus gehad, daarom wil ik ook niet een duur pakket hoeven aan te schaffen. Tweemaal heb ik echter een virus gehad dat zich enigszins in IIS ging nestellen.
Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl
Hmm ik ben geen MSDN ofzo (zo'n know-it-all van Microsoft), maar voordat ik mijn oude asp website aan de gang had op m'n Windows 2003 server heb ik toch wel wat uurtjes erin moeten steken. Overal moest ik settings veranderen zoals dat IUSR en "computernaam"_anon schrijfrechten hebben op de database. Ik gebruikte ..\ in m'n include files, das dus verkeerd (in IIS 6). Terwijl in IIS 5 ik geen probleem had, etc. Hiermee wil ik aanduiden dat je expliciet ergens toestemming voor moet geven voordat er iets kan gebeuren. Dus als je ergens een gaatje hebt dan ben je het zelf schuld. Of er moet natuurlijk ergens een backdoor en/of exploit gevonden worden.quote:nesQuick schreef op 26 May 2003 @ 21:44:
Ik vroeg me af hoe zit met de beveiliging van NAV als je kijkt naar:
- Microsoft Outlook
- Internet Information Services
En welke alternatieven zijn er om die twee te beveiligen. Downloads en dergelijke ben ik zelf wel voorzichtig mee, ik heb eigenlijk zelden een virus gehad, daarom wil ik ook niet een duur pakket hoeven aan te schaffen. Tweemaal heb ik echter een virus gehad dat zich enigszins in IIS ging nestellen.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Reg. datum: 09 oktober 2001
You've managed to avoid the annoying CTRL+ALT+DEL prompt by using autologon... but it's still there! The CTRL+ALT+DEL prompt will still show up when you lock your PC (Winkey +L) or when you use a password protected screensaver. In here, we'll show you how to disable it completely.
Go to Control Panel -> Administrative Tools -> Local Security Policy. Browse to Local Policies -> Security Options.
On the right windows pane, scroll down until you find Interactive logon: Do not require CTRL+ALT+DEL, double click and then select Enabled (as shown in the screenshot)
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
is dit echt waar, ik draai expres geen virus scanners omdathet zo vertraagd. vertraagd dus ook je file system neit met veel download en kopier werkquote:Beaves schreef op 26 May 2003 @ 09:06:
[...]
Precies, hoe zwaar de normale NAV is merk je bij de NAV Corporate client niet dat die draait.
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
AllroundPC
School PC
Router
quote:Jannis schreef op 27 May 2003 @ 21:53:
mja, ben niet zo'n expert op het gebied van windows
Daarom moet je ook zoeken en zelf je probleem op proberen te lossen ipv als je je ergens aan stoort direct te naar GoT te stappen en vragen.
Dit is GEEN helpdesk!!
maar ik ben ook de kwaadste niet
Norton Antivirus Corporate werkt ook trouwens, en snellerquote:Breepee schreef op 18 April 2003 @ 09:29:
voor de mensen die virusscanners willen instaleren maar dat niet kunnen: zoek eens naar het programma NTSwitch. Daarmee kon je bijvoorbeeld 2K server omtoveren in professional en vice versa. Van XP kon de een niet bestaande 2002 server maken. Misschien dat je daarmee van je 2003 server en workstation kan maken waarop je wel die virusscanner kunt instaleren.
AllroundPC
School PC
Router
Dit topic is gesloten. ![]()