Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
HPE schreef op 12 May 2003 @ 18:25:
Iemand al w2k3 draaien op een nForce2 mobo?

Ik heb namelijk een probleem met de interne NIC van mijn Epox 8RDA+. Ik heb de 2.03 nforce drivers (voor XP) van nVidia al geinstalleerd.

Probleem is dat ik mijn nic zelf wel kan pingen, maar andere pc's op het netwerk niet. Zelfde ip en subnetmask range. Vanaf die andere clients kan ik ook niet de server pingen. Iemand een idee?
Ja, zie boven (of vorige pagina). Ik heb een Asus A7N8X, met de Asus nForce2 drivers...werkt prima: netwerk, sound, usb

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

quote:
some1else schreef op 12 May 2003 @ 22:52:
Iemand die MSI Bleutooth software al heeft draaien? Ben erg benieuwd...
Als je dat wil weten probeer je het toch en dan post je je ervaringen hier?

Reg. datum: 13 maart 2001

quote:
gwystyl schreef op 12 mei 2003 @ 23:01:
[...]
Ja, zie boven (of vorige pagina). Ik heb een Asus A7N8X, met de Asus nForce2 drivers...werkt prima: netwerk, sound, usb

Vreemd. Na installatie van de drivers deed mijn NIC het ook. Daarna 1 maal gereboot en daarna niks meer. Ook al de 2.0 drivers van Epox geprobeerd. Vast MAC adres in bios voor NIC ingegeven. Geluid en USB enzo doen het wel. Misschien maar eens een herstel installatie doen :(

Welke drivers heb jij geinstalleerd en voor welk OS? De drivers voor windows 2000 of voor XP?

HPE wijzigde dit bericht 13-05-2003 10:02 (9%)

DDCGBF

quote:
gwystyl schreef op 12 May 2003 @ 23:01:
[...]

Als je dat wil weten probeer je het toch en dan post je je ervaringen hier?

1) ik heb het al geprobeerd
2) de MSI Bleutooth software ondersteund 2003 niet, maar wellicht heeft iemand dat al kunnen omzeilen of staat er ergens een beta versie van de betreffende software
quote:
HPE schreef op 12 May 2003 @ 18:25:
Iemand al w2k3 draaien op een nForce2 mobo?

Ik heb namelijk een probleem met de interne NIC van mijn Epox 8RDA+. Ik heb de 2.03 nforce drivers (voor XP) van nVidia al geinstalleerd.

Probleem is dat ik mijn nic zelf wel kan pingen, maar andere pc's op het netwerk niet. Zelfde ip en subnetmask range. Vanaf die andere clients kan ik ook niet de server pingen. Iemand een idee?
Geen idee, je zal iets mis gedaan hebben want bij mij werkt het met de 8RDA+ (alé tot hij de bekende ff error gaf en nix meer deed).

quote:
HPE schreef op 13 mei 2003 @ 09:59:
[...]

Welke drivers heb jij geinstalleerd en voor welk OS? De drivers voor windows 2000 of voor XP?

Ik heb de Asus A7N8X Deluxe, dus ik heb de drivers daarvoor voor Windows XP geïnstalleerd. Ik weet niet zeker of die ook op een Epox bordje werken, maar ik neem aan van niet.

quote:
some1else schreef op 13 mei 2003 @ 13:34:
[...]

2) de MSI Bleutooth software ondersteund 2003 niet, maar wellicht heeft iemand dat al kunnen omzeilen of staat er ergens een beta versie van de betreffende software
Jammer dat hij nog niet werkt :( ik heb ook nog geen beta gevonden van win2k3 drivers, dus dat wordt even afwachten vrees ik

Dynamic Magicain

Waar moet ik mijn DirectX dan instellen?

Wil je ook zo een vieze spijkerbroek, Pis erin!!!

quote:
mrdog schreef op 15 May 2003 @ 18:56:
start > run > dxdiag.exe :)

Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl

Case Designer

quote:
mrdog schreef op 15 May 2003 @ 18:56:
Als je nou de moeite had gedaan om de startpost te lezen dan had je deze vraag niet hoeven stellen.

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Hardcore will survive!!!

ik heb een probleem dat heel iritant is . heel vaak als ik in een menu of wat dan ook zit hangt mijn pc even. dit kan oplopen van 5sec tot wel 30 sec

ik had dit probleem ook met de windows 2000 Advanced Server

specs zijn : AMD Athlon xp 1800+ 4102
EP-8RDA+
Kinston HyperX PC3000 512MB ram
Prolink Geforce 4 ti-4200 64mb
Seagate Baracuda ATAIV 20G hardisk
Realtek RTL 8029(AS) Ethernet controller
Aopen 16XDVD-ROM/AMH
Aopen CD-RW CRW2040

Maar!!!!! . De specs waar ik Windows Advanced Server 2000 meer draaiden waren : AMD Athlon xp 1800+ 4102
MSI K7T Turbo v3.0
Oem noname PC133 256MB ram
Aopen 16XDVD-ROM/AMH
Aopen CD-RW CRW2040

wat doe ik dan verkeert dat dit probleem veroorzaakt.

Traxtorm wijzigde dit bericht 16-05-2003 11:39 (34%)

Next casemod specs: Amd athlon TB 1 Ghz | Oem 256 MB sdram | 3dfx voodoo 3 3000 or 4 4500 | k7t turbo (KT133A) | Aopen 36x cd drive

quote:
gamepad schreef op 16 May 2003 @ 09:16:
ik heb een probleem dat heel iritant is . heel vaak als ik in een menu of wat dan ook zit hangt mijn pc even. dit kan oplopen van 5sec tot wel 30 sec

ik had dit probleem ook met de windows 2000 Advanced Server

specs zijn : AMD Athlon xp 1800+ 4102
EP-8RDA+
Kinston HyperX PC3000 512MB ram
Aopen 16XDVD-ROM/AMH
Aopen CD-RW CRW2040

Maar!!!!! . De specs waar ik Windows Advanced Server 2000 meer draaiden waren : AMD Athlon xp 1800+ 4102
MSI K7T Turbo v3.0
Oem noname PC133 256MB ram
Aopen 16XDVD-ROM/AMH
Aopen CD-RW CRW2040

wat doe ik dan verkeert dat dit probleem veroorzaakt.
ik hattet dit ook al ([WIN3K] hapering systeem ) sorry voor de topic-titel (ik loop wat voor :9 )

if anything can go wrong, it will - Murphy's Law

Hardcore will survive!!!

maar ik heb nview gewoon uitstaan...........

en floorcore . ik heb je topic een kickje gegeven

Traxtorm wijzigde dit bericht 16-05-2003 21:04 (38%)

Next casemod specs: Amd athlon TB 1 Ghz | Oem 256 MB sdram | 3dfx voodoo 3 3000 or 4 4500 | k7t turbo (KT133A) | Aopen 36x cd drive

Waar zijn jullie toch mee bezig,

je bent een desktop OS aan het vergelijken met een Server OS,

ook al is het doorgeborduurd op XP het is en blijft een Server OS.

Naar mijn idee is deze discussie gewoon zinloos !

vergelijk liever Windows 2000 Server met Windows Server 2003.

eens per jaar word psv kampioe

quote:
some1else schreef op 13 May 2003 @ 13:34:
[...]

mijn favoriete drankje komt met hetzelfde als wat ik heb

men bleutooth. :(
eens per jaar word psv kampioe

quote:
gamepad schreef op 16 May 2003 @ 20:48:
maar ik heb nview gewoon uitstaan...........

en floorcore . ik heb je topic een kickje gegeven
heb je zeker je menu delay op 0 staan. die moet je op 5 zetten, want met 0 heb die problemen, klein bugje denk ik
Hardcore will survive!!!

quote:
Tovenaar schreef op 16 May 2003 @ 21:04:
Waar zijn jullie toch mee bezig,

je bent een desktop OS aan het vergelijken met een Server OS,

ook al is het doorgeborduurd op XP het is en blijft een Server OS.

Naar mijn idee is deze discussie gewoon zinloos !

vergelijk liever Windows 2000 Server met Windows Server 2003.

wtf boeit dat . server 2003 gaat beter met mijn Nforce 2 om dan xp ......

er zijn gewoon wat register instellingen wat verandert en wat performence settings . voor de rest is er gewoon wat server rommel toegevoegt . thats all

Hardcore will survive!!!

quote:
DE_Michiel schreef op 16 May 2003 @ 21:11:
[...]

heb je zeker je menu delay op 0 staan. die moet je op 5 zetten, want met 0 heb die problemen, klein bugje denk ik
hoe weet je dat zeker . waar heb je die info van? als het daar idd aan ligt , hoe staat de menu delay van 2000 advanced server dan? ik wil het eerst allemaal zeker weten voordat ik er server weer opzet

Traxtorm wijzigde dit bericht 16-05-2003 21:23 (22%)

Reg. datum: 28 december 2001

Heey, ik zit hier met een heel irritant probleempje,

ik draai hier windows 2003 enterprise server, maar mijn internet explorer is gewoon gaar, elke keer als ik een browser open duurt dit vreselijk lang, en lijkt het eerst alsof ie vastloopt...

Hoe moet ik inet explorer verwijderen? en op nieuw installeren?

bvd

Hardcore will survive!!!

quote:
MadMod schreef op 17 May 2003 @ 12:22:

ik draai hier windows 2003 enterprise server, maar mijn internet explorer is gewoon gaar, elke keer als ik een browser open duurt dit vreselijk lang, en lijkt het eerst alsof ie vastloopt...

bvd

ik zie ook dat je maar 256MB ram geheugen hebt ? het kan daar aan liggen .
ik keek laast ff bij taakbeheer en er was wel zeker meer dan 256mb ram in gebruik.
maar dat was met bepaalde serverfuncties. toen ik alles uit had gezet gebruikte ie nog evengoed heel veel

mischien dat je IE ergens kan downen of een SP1 voor IE dowen :?

Hier geen probleem met 256 MB. Sterker nog het loopt als een trein. Staat er niets in de event log wat ergens op kan duiden?

quote:
MadMod schreef op 17 May 2003 @ 12:22:

bvd
IE zomaar opnieuw installen gaat niet goed, omdat hij dan zegt dat je al dezelfde of een nieuwere versie hebt. Wat je wel kunt doen is IEAK downloaden (ff zoeken bij MS), en daarmee je "eigen" IE samenstellen (Je kunt standaard instellingen e.d. wijzigen, maar als je gewoon steeds op next duwt heb je een normale IE). Deze kun je wel installeren.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Ik moet idd zeggen dat het goed werkt... alles loopt snel en na wat kleine aanpassingen is het net WindowsXP.

Het enige probleem is dat het hele systeem soms wel eens wilde crashen met een mooi blauw scherm op het moment dat ik een 3D spel wilde starten of van resolutie wilde switchen... Niet dat er een bestandsnaam genoemd werd in die error, maar het lag overduidelijk aan het videogedeelte.

De gebruikte videodrivers waren de laatste officiele van nvidia. - heb geen andere geprobeerd. Ik draai nu trouwens weer fijn Win2K... misschien iets minder snel en wat ouder, maar zo stabiel als een rots ;)

Hardware: ASUS A7N8X Deluxe met een Powercolor Geforce 4 TI 4200 (voor het geval iemand nog een oplossing heeft)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Ik zit met een klein probleempje. Ik gebruik de enterprise edition als server, maar soms surf ik erop, nu is me opgevallen dat bewegende gifjes niet bewegen. Ligt dit aan instellingen in winserver03? Of mis ik een bepaalde tool zoals java? (Was dat ook niet het probleem bij xp? Ik kan het me niet meer herinneren) Wat kan ik hieraan doen?

Slechts met overtuiging bereikt men doel

quote:
Trunksmd schreef op 18 May 2003 @ 14:46:
Ik zit met een klein probleempje. Ik gebruik de enterprise edition als server, maar soms surf ik erop, nu is me opgevallen dat bewegende gifjes niet bewegen. Ligt dit aan instellingen in winserver03? Of mis ik een bepaalde tool zoals java? (Was dat ook niet het probleem bij xp? Ik kan het me niet meer herinneren) Wat kan ik hieraan doen?

Dat is dus een IE instelling ja. Geen flauw idee waar die zit, ik heb meteen Mozilla geïnstalleerd :P

zoeken.....

Hij zit dus hier: Extra > Internet Opties > Geavanceerd ? Multi-Media > Animatie's op webpagina's afspelen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

tnx

Slechts met overtuiging bereikt men doel

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws