Okeej lolbroeken hier

, hier nog een probleempje met Windows 2003 Standard Server:
Ik wil hem ASP.NET applicatie's laten hosten, is leuk, want hij ondersteund het standaard al: Je kan, nadat je jezelf rechten op de www-root dir, gewoon vanuit Visual Studio .NET (op een andere pc dus) een ASP.NET applicatie aanmaken en starten. Maar toen: debuggen wil hij niet, krijg op moment dat ik het ASP.NET programma wil laten runnen de melding:
"Error while trying to run project: Unable to start debugging on the web server. The debugger is not properly installed. Run setup to install or repair the debugger...."
En dan kan je ervoor kiezen hem zonder debugoptie te draaien, en dat werkt dan wel mooi

(nou ja, zonder te kunnen debuggen.. en dat is nou net het mooie aan ASP.NET

).
Nou, zal je zeggen, waarom mikt die Wallie dan niet even de server-side spul van Visual Studio.NET erop? Nou, die wil eerst een component update doen, en gaat dus vrolijk FrontPage extensions 2000 en .NET FrameWork 1.0 (naast 1.1 die er al opstaat) installeren, en ja, dat wil ik er niet dubbel op.
Op Deja is eigenlijk niks hierover te vinden icm met Windows 2003. Iemand the solution?

Of moet ik toch echt via de Visual Studio .NET setup eerst een component update, en vervolgens remote debugging installeren?