Ik google, jij goocheld, wij goochelen, ......
la maar de prijzen zijn geupdate
KaMiKaZe wijzigde dit bericht 26-04-2003 22:43 (13%)
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven ;-)
Check mijn Celica PC: .: intel C2D e6700@3GHz :: Asus Striker Extreme :: 2GB Corsair pc8500 :: XFX GF8800GTX XXX :. ::10890 3Dmarks 2006 v1.1(non oced):: .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.
quote:
np
Alle programma's die ik heb werken perfect alleen FTD niet meer na een installatie van MS Visual studio 6.0.
Heel erg vaag. Iemand een oplossing cq zelfde probleem?
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Je zegt het zelf ook al... Voor tweakers is het een uitdaging. Voor de doeleinden waarvoor je een server bouwt/ontwikkeld, heeft al die "troep" geen enkele toegevoegde waarde. Vanuit prive oogpunt knutsel ik ook wel graag, maar professioneel gezien, kan zo'n server niet lean-and-mean (standaard / out-of-the-box) genoeg zijn.quote:FLoorcore schreef op 26 April 2003 @ 10:26:
[...]
Waarom? Tis voor ons tweakers juist de uitdaging om het zo te tweaken dat het ook als desktop is te gebruiken...ik snapet niet waarom jij daar zo op tegen bent? En laten we eerlijk zijn: na wat getweak hebbe we wel een tot nu toe super stabiel systeem!
[ Nikon D300 | Nikon 24-70 f/2.8G ED AF-S | Nikon 35mm f/2D | Nikon 50mm f1.8D | Sigma 80-400mm 4.5-5.6 EX DG OS | Sigma 10-20mm f4-5.6 EX DC HSM | Sigma 105mm f2.8 DG Macro | Nikon SB-600 | Manfrotto 718B | iMac / MBP ]
quote:The Dolf schreef op 27 april 2003 @ 02:09:
[...]
np
Alle programma's die ik heb werken perfect alleen FTD niet meer na een installatie van MS Visual studio 6.0.
Waarschijnlijk een typisch MS probleem (wat nu al beter had moeten zijn).... DLL-etje overschreven ofzo.
2003 gebruikt .NET functionaliteit.... Die heeft VS6.0 waarschijnlijk een beetje aangepast.
[ Nikon D300 | Nikon 24-70 f/2.8G ED AF-S | Nikon 35mm f/2D | Nikon 50mm f1.8D | Sigma 80-400mm 4.5-5.6 EX DG OS | Sigma 10-20mm f4-5.6 EX DC HSM | Sigma 105mm f2.8 DG Macro | Nikon SB-600 | Manfrotto 718B | iMac / MBP ]
heb je al wel SP6 voor Visual Studio geinstalleerd dan?quote:The Dolf schreef op 27 April 2003 @ 02:09:
[...]
np
quote:The Dolf schreef op 26 April 2003 @ 21:30:
[...]
Wat heb je allemaal geprobeerd?
Want mijn onboard raid werkt wel (hangt nu 1 HD aan). En ik heb gewoon de drivers van de mobofabrikant genomen.
Tijdens de instalatie pakte hij de drivers niet, van de raid controller. dus dacht ik innstalleer ik later bij. dus een update opgehaald bij gigabyte. en die liet zich wel instaleren.
Daarna natuurlijk reboot uitvoeren, en er staan nu geen problemen, bij de controler, maar toch zie ik niet de drivers die daar aan vast hangen.
zou ik toch de setup opnieuw moeten draaien?
Dat zeg ik gamma
Ik probeerde met mijn HPT370 ook drivers te laden, maar lukte steeds niet. Heb ik een keertje niet op F6 gedouwdt, en deed ie het gewoonquote:FreekWillem schreef op 27 april 2003 @ 10:53:
[...]
Tijdens de instalatie pakte hij de drivers niet, van de raid controller. dus dacht ik innstalleer ik later bij. dus een update opgehaald bij gigabyte. en die liet zich wel instaleren.
Daarna natuurlijk reboot uitvoeren, en er staan nu geen problemen, bij de controler, maar toch zie ik niet de drivers die daar aan vast hangen.
zou ik toch de setup opnieuw moeten draaien?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
BruceLee wijzigde dit bericht 27-04-2003 13:07 (10%)
Check mijn Celica PC: .: intel C2D e6700@3GHz :: Asus Striker Extreme :: 2GB Corsair pc8500 :: XFX GF8800GTX XXX :. ::10890 3Dmarks 2006 v1.1(non oced):: .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.
quote:BlaTieBla schreef op 27 April 2003 @ 10:19:
[...]
Waarschijnlijk een typisch MS probleem (wat nu al beter had moeten zijn).... DLL-etje overschreven ofzo.
2003 gebruikt .NET functionaliteit.... Die heeft VS6.0 waarschijnlijk een beetje aangepast.
Dat typische MS probleem is dus al opgelost door MS bij Windows 2000, systeem DLL's kunnen sinds die versie niet meer overschreven worden. Daar kan het niet
aan liggen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 20D / 300D + glas | Eigen huis in puin blog
Dat probleem heb ik dus ook. Ik kan via Windows Server 2003 niet eens naar www.symantec.com browsen, übervaag.quote:itstim schreef op 19 April 2003 @ 16:05:
Ik heb Norton AV Corp. 7.6 en 8 geprobeert ze draaien wel maar krijg ze niet geupdated geeft de melding dat die de catalog met de updates niet ken vinden!
Zit niet via proxy en inet werkt goed
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:zwelgje schreef op 27 april 2003 @ 10:27:
[...]
heb je al wel SP6 voor Visual Studio geinstalleerd dan?
euh..nee.
Ik het programma pas sinds een dag of twee (school) en kreeg dus 2 cd'tjes in mijn handen geduwt. Verder weet ik dus ook niet hoe of wat.
Maar dat zal ik nu eens uit gaan zoeken
AllroundPC
School PC
Router
Start > Programs > Administrative Tools > Routing & Remote Access > NAT/Basic Firewall.quote:BruceLee schreef op 27 april 2003 @ 15:21:
welke fire wall is goed en werkt op server 2003 ( geen zonealarm ... )
Blaat, ik ben een kip
Redhat Linux: "Better than duct tape"
Dual AMD Athlon MP1800+ Powerrr
Ik neem aan dat 't met een of andere parameter zal moeten.
System Specs. Proud owner of a Dell 2405FPW 2407WFPb
128MB wat? Werkgeheugen? Diskspace (dat laatste hoop ik nietquote:JaJoah schreef op 27 April 2003 @ 16:22:
Weet iemand hoe ik W2k3 geinstalleerd krijg op een machine met minder dan 128 MB![]()
Ik neem aan dat 't met een of andere parameter zal moeten.
Blaat, ik ben een kip
Werkgeheugen natuurlijk.quote:Go0s schreef op 27 April 2003 @ 16:25:
[...]
128MB wat? Werkgeheugen? Diskspace (dat laatste hoop ik niet)?
AllroundPC
School PC
Router
Blaat, ik ben een kip
Ik heb hier Neverwinter nights erop gespeelt, doet het perfect.
Maar ik las hierboven ergens dat iemand zich afvroeg waarom we een server systeem als desktop systeem willen.
Nou het antwoorf erop is ookal gegeven: Tweakers.
Maar win2k3 is qua basis gewoon hetzelfde als win2k en winxp. En daar kan je goed mee desktoppen.
Maar ik heb alleen geen oplossing nog gehad van mijn probleempje:
Ik heb mijn bios en de firmware van mijn brander al geflashed, branden (met nero gaat goed). En het ligt aan de brander, want als ik deze loskoppel, dan start windows gelijk (en erg snel) op.quote:
The device, \Device\Ide\IdePort1, did not respond within the timeout period.
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Dit is een melding die ik zie in mijn event logger.
Deze melding staat ongeveer 50! (echt 50x) onder elkaar. Het tijds interval is ongeveer 17seconden. Het lijkt alsof windows hier ruzie mee heeft, want hij laat het bij elke boot zien, en ik zie dus ongeveer 15minuten (na het inloggen) alleen een blauw scherm en een muisaanwijzer. Iemand een idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
specs:
Asus a7n8x deluxe
2x 120 8mb 7200rpm maxor
512mb pc 2700 dane-elec
1x pioneer dvd 104s
1x aopen cd-rw 32x12x48
nic's zijn onboard net als mijn geluidskaart (nvidia apu)
Mijn dvd en cdrw kunnen gewoon lezen, branden heb ik nog niet getest. Ik heb dit probleem met of zonder sata enabled.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders | Me specs
quote:Go0s schreef op 27 April 2003 @ 16:33:
Waarom zou dat niet gaanHet duurt denk ik alleen iets anders. Of krijg je een melding van dat ie 256 moet hebben dan?
Hij zegt idd dat het systeem waarop ik 't probeer te installeren, dat daar te weinig geheugen inzit. Ik meen me te herinneren dat W2k ook zoiets had (of was het NT 4.0
Iig, iemand in deze draad heeft het erover dat ie dat dus heeft weten te omzeilen. Nu is de vraag dus, hoe ?
System Specs. Proud owner of a Dell 2405FPW 2407WFPb
quote:JaJoah schreef op 27 april 2003 @ 16:37:
[...]
Hij zegt idd dat het systeem waarop ik 't probeer te installeren, dat daar te weinig geheugen inzit. Ik meen me te herinneren dat W2k ook zoiets had (of was het NT 4.0)
Iig, iemand in deze draad heeft het erover dat ie dat dus heeft weten te omzeilen. Nu is de vraag dus, hoe ?
Misschien gewoon 256MB ff erin zetten, en als je klaar bent met instaleren er weer uithalen?
Win2k heb ik al zien draaien met 32MB, WinXP met 64Mb en NT4.0 met 8MB
Go0s wijzigde dit bericht 27-04-2003 16:44 (25%)
Blaat, ik ben een kip
quote:JaJoah schreef op 27 april 2003 @ 16:37:
[...]
Hij zegt idd dat het systeem waarop ik 't probeer te installeren, dat daar te weinig geheugen inzit. Ik meen me te herinneren dat W2k ook zoiets had (of was het NT 4.0)
Persoonlijk zou ik het niet eens proberen. Dit soort systemen eisen voor zichzelf al een hoop systeem resources op. Hierdoor zal je niet echt fatsoenlijk kunnen werken.
256mb zou al krap zijn. Ik merk dat 512mb voor het wat ruigere werk al krap is.
Dus als het zou kunnen, dan krijg je dus dat windows de hele tijd aan het swappen is. Hierdoor wordt het heel erg traag.
Ik zou eerder meer geheugen erin zetten (kost niet zoveel meer) en dan niet hoeven klooien.
Maar dat is mijn mening
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders | Me specs
Edit:
Btw hoe add in nog een user account? Ik heb nu alleen Administrator, maar ik wil nog een Admin Gijs aanmaken. Ik heb onder Config scherm gekeken, maar kan niets vinden
Go0s wijzigde dit bericht 27-04-2003 17:17 (34%)
Blaat, ik ben een kip
Dit topic is gesloten. ![]()