Hoofdcategorieën
Topicacties

Het GameCube Topic Deel 18

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
quote:
BlubberZwijn schreef op 08 januari 2003 @ 20:31:
Ik wil Duck Hunt ook spelen maar bij mij werkt ie niet op de tv :'( kan dat op 1 of andere manier gefixed worden? (instelling oid?)

Helaas kun je er niks aan doen.
Heeft gewoon met de 100hz te maken, kun je niks aan instellen.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn zapper en onze 100hz matchline :(

>4&X
Reg. datum: 29 juni 2002

quote:
jOzh schreef op 08 January 2003 @ 21:42:
Ik ken dat hele Soul Calibur niet (shame on me... na de NES is dit pas m'n 2e console, vandaar waarschijnlijk), wat is daar nou zo geweldig aan in vergelijking met bijvoorbeeld Mortel Kombat?

daarvoor moet je em eerst proberen denk ik....... ik ben niet zo;n fan van bijvoorbeeld de Tekken serie...... ging altijd voor Mortal Kombat omdat er zo'n lekkere snelheid inzat, wel was alles nogal onwerkelijk....

Soul Calibur is het beste van allebei, oogt opzich redelijk realistisch (maar is het totaal niet) en heeft een lekkere snelheid..... vooral in de VS en Japan was deel1 heel erg populair, maar hier is de DC nooit echt van de grond gekomen....

ik verwacht nu ook erg veel van deel2

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

Ik twijfel, dus ik ben?
Reg. datum: 31 juli 2002

quote:
ROOLIO schreef op 08 January 2003 @ 20:40:
Waar krijg ik het meeste GC voor mijn geld op dit moment?

Bart Smit, Intertoys, Dixons, V&D ? (ik noem maar wat)

Graag suggesties b.v.d.

Ik heb een paar dagen geleden m'n Cube bij Nedgame gekocht. (Na zoveel jaar weer terug bij Nintendo.) Ik heb toen niet het SMS pack ( ¤ 269,-) gekocht, want die komt met een paarse cube en dat vond ik nou niet echt mooi. Ik heb nu wat extra moeten betalen, omdat ik het nu apart heb moeten kopen, maar het scheelt maar een ¤ 30,-

* Gamecube (zwart) ¤209,-
* Controller (zwart) ¤29,99
* RGB cable ¤29,99
* Memory card 251 ¤29,99
* Super Mario sunshine ¤54,99
* Eternal Darkness ¤54,99

Totaal ¤408,95

Niet goedkoop, maar wel leuk. Rembours bij Nedgame is boven ¤100,- gratis. Als je een goede gameshop zoekt kan je ff bij het onderstaande linkje kijken, misschien dat jij het nog goedkoper kan vinden.

Gameshops

PoLo wijzigde dit bericht 08-01-2003 21:50 (3%)

Reg. datum: 15 september 2001

quote:
MuErTo ChAvEz schreef op 08 januari 2003 @ 21:49:
[...]

Ik heb een paar dagen geleden m'n Cube bij Nedgame gekocht. (Na zoveel jaar weer terug bij Nintendo.) Ik heb toen niet het SMS pack ( ¤ 269,-) gekocht, want die komt met een paarse cube en dat vond ik nou niet echt mooi. Ik heb nu wat extra moeten betalen, omdat ik het nu apart heb moeten kopen, maar het scheelt maar een ¤ 30,-

* Gamecube (zwart) ¤209,-
* Controller (zwart) ¤29,99
* RGB cable ¤29,99
* Memory card 251 ¤29,99
* Super Mario sunshine ¤54,99
* Eternal Darkness ¤54,99

Totaal ¤408,95

Niet goedkoop, maar wel leuk. Rembours bij Nedgame is boven ¤100,- gratis. Als je een goede gameshop zoekt kan je ff bij het onderstaande linkje kijken, misschien dat jij het nog goedkoper kan vinden.

Gameshops
je had beter naar duitsland kunnen rijden je had al 40 euro minder betaald voor de cube ...

PSN = NoTimeRemains

brrrrrrrrrrrrrrrrr.... smugglers run in me klauwen gehad... maar toch maar besloten niet te kopen... aangezien iedereen het cool vindt, zal ik het wel ruk vinden

Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

weet je phuse jij moet naar ign gaan en dan alle spellen kopen voor al je systemen die lager dan een 4 scoren en dan vind jij t tof ...

;)

PSN = NoTimeRemains

MP is dus gewoon niet op voorraad meer :'(

Heb ze ff een mailtje gestuurd omdat ik nog steeds niets heb vernomen, kreeg een standaard asntwoord dat als de order nog "in pending" staat dan wachten ze op voorraad..

Kreeg geen antwoord op de vraag wanneer ze hem op voorraad verwachten...
Ik twijfel, dus ik ben?

quote:
HIValicious schreef op 08 januari 2003 @ 21:53:
[...]

je had beter naar duitsland kunnen rijden je had al 40 euro minder betaald voor de cube ...
Had gekund ;)

Ingamemovies.nl
Reg. datum: 30 september 2002

quote:
HIValicious schreef op 08 januari 2003 @ 21:56:
weet je phuse jij moet naar ign gaan en dan alle spellen kopen voor al je systemen die lager dan een 4 scoren en dan vind jij t tof ...

;)
haha :)
quote:

haha hoehoe... pffft

kan er weinig aan doen dat ik wel een eigen mening heb en niet gewoon de shit slik die tijdschriften me opdringen...
en hoe langer je gamer bent hoe veeleisender je wordt

De leuke oom uithangen...

quote:
spaceboy schreef op 08 januari 2003 @ 21:29:
[...]

Wat is er mis met MK:DA?? Dat is dus DE game waar ik op wacht. In tegenstelling tot ongeveer de hele wereld vond ik zelfs deel 4 van Mortal Kombat op de pc gaaf! :)

MK:DA koop ik idd ook en daar zit ik ook op te wachten... maar er is sowieso toch nog geen goede fighter op GC uit in NL???
..... maar toch verwacht ik meer van SC2....
:P

[DPC] NoizyCows
= Al'Akir - Kwek (70 Warrior) - The Gnometrotters =

De leuke oom uithangen...

quote:
Phusebox schreef op 08 januari 2003 @ 22:32:
[...]

haha hoehoe... pffft

kan er weinig aan doen dat ik wel een eigen mening heb en niet gewoon de shit slik die tijdschriften me opdringen...
en hoe langer je gamer bent hoe veeleisender je wordt

Un point!

edit
beetje korte reply.... je hebt gelijk Phusebox.... laat je niet op je kop schijten!!! ;)

En euh.. who's going for part 19!!!!
/edit

ReCreator wijzigde dit bericht 08-01-2003 22:35 (19%)

[DPC] NoizyCows
= Al'Akir - Kwek (70 Warrior) - The Gnometrotters =

Reg. datum: 15 juni 2002

quote:
HIValicious schreef op 08 January 2003 @ 21:56:

;)

Dat klopte bij mij wel voor gauntlet. Had hem tijdelijk bij free record shop. twee weken intensief gespeeld. Maar je moet er maar van houden.

Helaas dat je nog haast geen cube spellen kan huren :(

ps. ik had laatst bij de plaatselijk gameshop een dvd meegekregen met previews en andere meuk. Hebben jllie die ook al gezien?

Capibara wijzigde dit bericht 08-01-2003 23:03 (13%)

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

bij mij in de buurt wel en dik ook :) groot assorti :)

ei phuse kijk dan eens in sittard bij de broadway (videotheek) daar ken je genoeg ngc spellen huren (net als xbox ern ps2 spellen) kijk dan daar wat je leuk vind ...

maar uhm jij vond sms ook kut?
dan verkoop uhm aan mij....

PSN = NoTimeRemains

quote:
HIValicious schreef op 08 januari 2003 @ 23:02:
bij mij in de buurt wel en dik ook :) groot assorti :)

ei phuse kijk dan eens in sittard bij de broadway (videotheek) daar ken je genoeg ngc spellen huren (net als xbox ern ps2 spellen) kijk dan daar wat je leuk vind ...

maar uhm jij vond sms ook kut?
dan verkoop uhm aan mij....

waar ligt die dan in sittard?

sms is US editie

Ik twijfel, dus ik ben?

quote:
Capibara schreef op 08 januari 2003 @ 22:56:
[...]ps. ik had laatst bij de plaatselijk gameshop een dvd meegekregen met previews en andere meuk. Hebben jllie die ook al gezien?

Yep.

Is dat de dvd met previews van Metroid, SMS en nog veel meer? Leuke dvd veel filmpjes.

@ Hivalicious. Nu snap hoe je bij de opmerking komt dat ik dan ff naar Duitsland had moeten gaan, je woont in Sittard. Ik woon dus een dikke 250 kilometer van Duitsland af. Dus ff naar Duitsland gaan zit er voor mij niet bij. Zou me uiteindelijk aan benzine meer kosten. Bestellen in Duitsland slechte ervaringen mee dus doe ik ook niet meer.

Trouwens om het geld hoef ik het niet te doen, maar misschien dat iemand anders er iets aan heeft aan je advies om het in Duitsland te kopen dan kan je er ook wel bij zetten waar in Duitsland je goedkoop een Cube kan halen.

Tijd voor iets nieuws
Reg. datum: 01 december 2001

Ben net terug van mijn werk, heb op aanraden van RareGast ook maar Smugglers Run gekocht. Heb verder nog niet het spel opgestart, dat ga ik later wel doen en dan kan ik eens kijken waarom hij zo enthousiast is over dit spel. :)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Reg. datum: 31 mei 2001

Verder in het volgende deel :)

There is no magic.

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: