Hoofdcategorieën
Topicacties

Het GameCube Topic Deel 18

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 maart 2002

quote:
daFubar schreef op 08 January 2003 @ 00:18:
het valt mij op dat alle directe aanvallen op phusebox worden genegeerd door de almachtige phuse himself... waarom zou dat zijn?

en mocht ik ooit nog eens een pot met goud vinden, dan MOET ik echt een GBASP in mijn zak hebbe zitte!
Zoveel kost dat ding niet. ;)

Liab A Tymo
Reg. datum: 07 maart 2000

Om maar weer eens over iets anders dan die GBA SP te posten (was dit niet het Gamecube topic??):
http://vidgames.de/files/ikaruga_gc.jpg

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

7153-3112-9672-4711

Piepels, wees gerust je kunt met een US cube online in Europa. Een vriend van me heeft PSO online en kan die gewoon spelen. Het enige dat je volgens mij nodig hebt is een Creditcard voor de Hunter license.

Voor zover ik weet moet het DPL 2 sugnaal gewoon door de 2 tulpstekkertjes heen kunnen. Het hele DPL systeem is er nl. op gebaseerd om het stereo kanaal op een dergelijke manier te encoderen. Ook is het compatible met DPL 1 en die loopt ook door een stereo kabeltje...

Verlanglijstje: SW:TFU, CoD5:WaW, GH4, The Conduit, PES2009 - Most wanted: The Conduit

0x5f3759df
Reg. datum: 08 februari 2000

sjeesj, stop is met phuse bashen, hij geeft gewoon een mening =)

en iemand met een uitgesproken mening is altijd handig in een channel vol met mensen die toch al erg selectief lezen =\

ik ga nog maar is het goede SMB2 nieuws herhalen :

in februari komt die uit !! =)

(en iedereen die zichzelf een beetje respecteerd moet hem halen.. de story mode is geweldig !)

MON-KEE MON-KEE MON-KEE KEE , MON-KEE MON-KEE MON-KEE-KEEE !!!!

(EI EI POO EI EI POO !!)

sigh :), werd daar zo vrolijk van van de tussen de wereld stukjes :) (ze zingen dan een monkee liedje =])

(ow.. en iedereen die selectief over SMB2 nieuws heenleest -> waarvoor heb je nou een cube ! om monkey ball te spelen idd !)

(ikaruga lijkt me trouwens best wel een hardcore spel, schijnt erg grof te zijn qua punten halen, en zo'n up-scrollende shooter met zijn 2'en tegelijkertijd is altijd cool... zou er een 4player mode in zitten ? dat zou helemaal stoer zijn =)

(ow.. en een MON-KEE MON-KEE MON-KEE-KEE liedje erin natuurlijk.. dat moet elk spel hebben =)

(btw.. goede voornemen van me is om geen alcohol meer te drinken.. en dat lukt nog steeds ;)

(misschien dat ik toch niet zo goed tegen zoet/kleur-stoffen kan in de jus d'orange ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Reg. datum: 24 februari 2002

quote:
TheEvilCuber schreef op 07 januari 2003 @ 22:23:
k heb vandaag Eternal Darkness en Smugglers run (¤25)! gekocht

Vraag: wat vind je er van? van smugglers run natuurlijk... maar... als nog meer mensen het spel kopen, dan kan er misschien een weer eens een competitie worden opgestart... :) dat is namelijk al lang geleden..

Nog een opmerking van de Raregast.. Die release lijst van Nintendo. zou mooi staan in de opening van het volgende deel. Want daar gaan we hard op af. en valt het jullie ook op dat in de tweede helft van 2003 er maar een paar spellen meer uitkomen. 8)7 :o

Nog wat nieuws over de verkopen en nintendo online:
quote:

News: GameCube Sales/Online
Jan 7th 2003 20:32 by modox

Nintendo announce the European sales figures for 2002, taking second place away from rival Microsoft. Comments on online gaming also made.

According to Nintendo, 1.5 million GameCubes were sold in Europe during 2002. This compares to the approximated Xbox sales of 1.4 million.

NOE managing director David Gosen said the strategy in 2003 would be to push new game titles rather than lowering the price tag.

"We intend to make 2003 a strong year for GameCube, in which we focus on new games and we intend to build on our number two position," European manager David Gosen told Reuters.

He said that over 80 new games would be launched for GameCube in 2003 and more than 60 new Game Boy Advance games.

Online -
Gosen downplayed the potential of online gaming in the near future, blaming the slow rollout of broadband connections throughout Europe.

"In the short term, it is clearly not going to be a significant market in terms of size," Gosen said.

Analysts have suggested that Nintendo is holding back on its online gaming plans to avoid the hefty investment costs involved.

"Online gaming is going to bring in revenues, no question about it," said Keen. "The question mark is whether you can keep costs down."
quote:
yamAUchi schreef op 08 January 2003 @ 03:12:
sjeesj, stop is met phuse bashen, hij geeft gewoon een mening =)

Ik denk dat het een beetje genuanceerd moet worden Phusebox, geeft zijn mening ook op een "aparte"manier :)

quote:
(ow.. en iedereen die selectief over SMB2 nieuws heenleest -> waarvoor heb je nou een cube ! om monkey ball te spelen idd !)
Nee, je hebt een Cube voor Smugglers Run

RareGast wijzigde dit bericht 08-01-2003 07:31 (90%)

Kom naar mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven.

>4&X
Reg. datum: 29 juni 2002

quote:
Hitpoint schreef op 07 januari 2003 @ 23:05:
[...]

Het was toch 14 februari??
sorry, dat bedoelde ik

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

Sweet dude!
Reg. datum: 29 maart 2002

quote:
Sagat schreef op 07 januari 2003 @ 21:52:
Omdat ik zelf ook zeer benieuwd ben naar deze game heb ik ook ff gezocht. Hier http://www.gamesdomain.com/news/8735.html lees ik dat de japanse release date january 2003 is. Echter er staat ook dat er geen plannen zijn voor een usa of euro versie, EN het is niet duidelijk of het om pes of iss gaat. Volgens deze site heetten beide spellen winning eleven in Japan. Best case scenario is dus nog lang wachten.
heb hem zelf maar op de ps2 gekocht :X

Tja, zou ik ook wel willen maar dan moet ik eerst ergens een PS2 vandaan toveren... Iemand hier een PS2 te koop misschien?

quote:
Phusebox schreef op 07 January 2003 @ 23:08:
dus jij hebt gewoon 2 tulpjes in je tv en dan naar je Z680 toe?
dat wil ik namelijk ook maar Logitech wil me niet antwoorden of de DPL2 dan verloren gaat
Volgens mij is DPL2 gewoon een analoog signaal, dus dat zou idd gewoon via tulpstekkertjes kunnen dan.

Grab shell dude!

Ingamemovies.nl
Reg. datum: 30 september 2002

quote:
TheEvilCuber schreef op 07 January 2003 @ 22:23:
k heb vandaag Eternal Darkness en Smugglers run (¤25)! gekocht

BIj Eternal darkness zat trouwens ook geen vip kaart :( die die hoort er volgends mij toch echt bij!!

over de gba2:
ik vind het erg cool.. iedereen die zeurde over het donkere scherm moet nu zijn @$#^% kutkop houden want die hebben nu hun zin.. en anders kopen ze maar een afterburner!!! :(
is dat Smugglers Run 2: Warzones 25euro ?? waar :P ??? dan ga ik er ook om, kan ik RareGast ff verslaan :9, en aangezien ik krab bij kas zit, is dit wel leuk game :)
emoties zijn voor mietjes
Reg. datum: 24 februari 2001

Ik zit ook te twijfelen over Smugglers Run, maar then again: als je 't alleen singleplayer gaat spelen lijkt 't mij niet echt lang boeiend, of zie ik dat verkeerd?

nu met een signature waar ik géén officiele waarschuwing voor krijg! :-)

Reg. datum: 20 juni 2002

Mwoa vrijdag maar eens even naar de winkels fietsen. (als het niet zo frikkin koud is tenminste :P ) Ik mis een racegame op m'n Cube dus Smugglers Run 2 voor 25 euro (bij de bart smit toch?) laat ik niet liggen. :)

Volgens mij komt Dead 2 Rights ook deze maand uit...

Gamertag: Un4 NL

Reg. datum: 24 februari 2002

quote:
Yohann!s schreef op 08 January 2003 @ 10:33:
[...]

is dat Smugglers Run 2: Warzones 25euro ?? waar :P ??? dan ga ik er ook om, kan ik RareGast ff verslaan :9, en aangezien ik krab bij kas zit, is dit wel leuk game :)

mhoah ROTFLOL..... :D :D

Dan mag je nog wel erg veel oefenen...... maar je kan meer dan racen, bomb tag is ook erg leuk... zelfs het Joy riden.. is gewoon 8) . zeker met z'n 4-en gewoon door een supergroot level rijden.. beetje chasen.. rammen etc.. nodig wat vrienden uit. want dit is echt de multiplayer game van de GC tot nu toe.

Single player missies zijn er 36 geloof ik.. ben je ook wel even mee zoet. Verder zijn ze af en toe best pittig. Ik heb ze nog steeds niet allemaal met de rating "great" uitgespeeld dan krijg je een extra voertuig. Dat lukt me gewoon niet. Ik zie niet in hoe ik dat kan halen.

verder kan je in je eentje ook wat multiplayer velden doen, dan doe je ze dus met computer tegenstanders.

als het zo door gaat komt er dus zeker wel een smugglers run competitie... :Y)

RareGast wijzigde dit bericht 08-01-2003 11:12 (5%)

Kom naar mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven.

Discothéque! Boom cha!
Reg. datum: 26 oktober 2001

Jippie als het goed is krijg ik morgen Eternall darkness _/-\o_

(hij word vandaag opgestuurt)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

quote:
schnumi schreef op 08 januari 2003 @ 11:14:
Jippie als het goed is krijg ik morgen Eternall darkness _/-\o_

(hij word vandaag opgestuurt)

vanuit canada? dan kan je nog wel een weekje wachten want hij komt met de boot...

smugglers run 2... WAAR voor 25 euro? dan ga ik em meteen halen

en waarom ik aanvallen op mezelf niet verdedig? heeft geen zin, en ik heb een mening en daar blijf ik bij...

Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Ik denk dat ik ook Smuggler's Run maar ga halen, maar vandaag niet. Het is te koud en de vooruit van m'n auto is compleet bevroren. Ik heb 'r wel WAT voor over, maar niet verrekken van de kou. :) Tot die tijd ga ik maar 's verder met Super Mario Sunshine. Heb nog iets van 80 shines te gaan... Bedenk maar vast een competitie, I am gonna fry your ass. :D

Ingamemovies.nl

weet iemand nu al waar je Smugglers Run kan halen ??

quote:
Yohann!s schreef op 08 januari 2003 @ 12:18:
weet iemand nu al waar je Smugglers Run kan halen ??
Geruchten doen de ronde dat 't Bart Smit is. Op bartsmit.nl staat wel de PS2 versie voor 25E. Ik ga nu toch maar effe kijken. Dus over een uurtje weten jullie of Bart Smit (Apeldoorn) 'm heeft, of dat 't toch een hoax is. :)

Ingamemovies.nl

quote:
spaceboy schreef op 08 januari 2003 @ 12:24:
[...]

Geruchten doen de ronde dat 't Bart Smit is. Op bartsmit.nl staat wel de PS2 versie voor 25E. Ik ga nu toch maar effe kijken. Dus over een uurtje weten jullie of Bart Smit (Apeldoorn) 'm heeft, of dat 't toch een hoax is. :)
yes over 24min weet ik het ook :) dan ga ik um ook halen :D
hurry up people, dan ga ik em vanmiddag ook halen
kom ik op 13 spellen totaal

Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

:)
Ik heb 'm! Inderdaad, Bart Smit. Heeft nogal 'n aantal dingen die erg goedkoop weggaan. Spetterprijs ofzo. Hier hadden ze er niet zo heel veel meer trouwens. Maar goed, ik ga 'm nu proberen!

Ingamemovies.nl

quote:
spaceboy schreef op 08 januari 2003 @ 13:19:
:)
Ik heb 'm! Inderdaad, Bart Smit. Heeft nogal 'n aantal dingen die erg goedkoop weggaan. Spetterprijs ofzo. Hier hadden ze er niet zo heel veel meer trouwens. Maar goed, ik ga 'm nu proberen!
whaaaaaaaaaa cool :) ik ga er ook maar om denk ik :Y)
Reg. datum: 20 juni 2002

Lol half GC topic heeft ineens Smugglers Run 2 :P

Gamertag: Un4 NL

af en toe online
Reg. datum: 10 december 2001

quote:
yamAUchi schreef op 08 January 2003 @ 03:12:

en iemand met een uitgesproken mening is altijd handig in een channel vol met mensen die toch al erg selectief lezen =\

ik ga nog maar is het goede SMB2 nieuws herhalen :

in februari komt die uit !! =)

(en iedereen die zichzelf een beetje respecteerd moet hem halen.. de story mode is geweldig !)

MON-KEE MON-KEE MON-KEE KEE , MON-KEE MON-KEE MON-KEE-KEEE !!!!

(EI EI POO EI EI POO !!)

sigh :), werd daar zo vrolijk van van de tussen de wereld stukjes :) (ze zingen dan een monkee liedje =])

(ikaruga lijkt me trouwens best wel een hardcore spel, schijnt erg grof te zijn qua punten halen, en zo'n up-scrollende shooter met zijn 2'en tegelijkertijd is altijd cool... zou er een 4player mode in zitten ? dat zou helemaal stoer zijn =)

(ow.. en een MON-KEE MON-KEE MON-KEE-KEE liedje erin natuurlijk.. dat moet elk spel hebben =)

(btw.. goede voornemen van me is om geen alcohol meer te drinken.. en dat lukt nog steeds ;)

(misschien dat ik toch niet zo goed tegen zoet/kleur-stoffen kan in de jus d'orange ;)

Sorry dat ik je weer aan de drank help maar in de Benelux komt SMB 2 pas op 7 Maart uit :'(

De packshot voor de Europese versie was gisteren ook pas beschikbaar
Ik weet niet waar Nintendo de datum van Feb vandaan haalde (ik las hem ook) maar hij komt echt niet
quote:
The_Unforgiven schreef op 08 January 2003 @ 13:27:
Lol half GC topic heeft ineens Smugglers Run 2 :P

Is dat dezelfde helft die een US cube heeft tegenwoordig :? 8)7
Die Amerikanen ook altijd

GameCube | Super Mario Sunshine | Bomberman Generation | ED | THPS 4 | THPS 3 | Metroid Prime | Star Wars : Rogue Leader | MP 4 | SFA | Doshin the Giant | SMB | Sonic | Tazz Wanted | Bloody Roar | SSB:M | Nightfire | Harry potter | Fifa 2003

Sweet dude!

Heeft RareGast eindelijk z'n zin ;)

Grab shell dude!

0x5f3759df
Reg. datum: 08 februari 2000

.... _de_ multiplayer game voor de cube ..

* yamAUchi verliest zijn vertrouwen in dit topic
quote:
Sorry dat ik je weer aan de drank help maar in de Benelux komt SMB 2 pas op 7 Maart uit :'(
De packshot voor de Europese versie was gisteren ook pas beschikbaar
Ik weet niet waar Nintendo de datum van Feb vandaan haalde (ik las hem ook) maar hij komt echt niet

aargh !

nOOOOOOOOOO (vader vertelt luke dat ie zijn vader is)

sjonge jonge jonge jonge jonge jonge (rembo & rembo)

* yamAUchi verliest zijn vertrouwen in nintendo

=]

yamAUchi wijzigde dit bericht 08-01-2003 13:59 (75%)
Reden: SMB2 VERTRAGING... HOEREN HOEREN !! (voetbal publiek)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Sweet dude!

quote:
yamAUchi schreef op 08 januari 2003 @ 13:46:
.... _de_ multiplayer game voor de cube ..

* yamAUchi verliest zijn vertrouwen in dit topic
Idd, wat dat is toch duidelijk SSB:M :P

Grab shell dude!

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: