Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.857 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Het is niet racistisch bedoeld hoor. Ik ben zelf een gekleurde Nederlander en zo'n ding interesseert bijna geen enkel allochtoon. Vandaar.
En net zeg je nog dat het te moeilijk voor ze is. Dat is dus wel racistisch, want je suggereert dat allochtonen minder intelligent zijn dan autochtonen.
Beetje triest dat je je er onder uit probeert te lullen.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Ook ik heb net als PcPirate de ervaring dat in 'allochtone buurten' de tech/computer/gadgets veel minder snel verkocht worden dan elders. Die constatering maakt me echt niet gelijk tot racist, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 14:00:
[...]

Het is niet racistisch bedoeld hoor. Ik ben zelf een gekleurde Nederlander en zo'n ding interesseert bijna geen enkel allochtoon. Vandaar.

Ik vind het ook mooi, maar om nou 25 pleuro voor te gaan dokken, vind ik echt wat te gortig. Vandaar. Als het 19 euro of sjo was, dan had ik het genomen.

Maar meestal zet de aldi die dingen in de aanbieding na twee weken of sjo. Als er is , dan neem ik er wel eentje.
Waarom noem je het dan "te moeilijk voor allochtonen"? Dat vind ik toch aardig racistisch overkomen.
zetje01 schreef op 14 december 2003 @ 15:07:
Ook ik heb net als PcPirate de ervaring dat in 'allochtone buurten' de tech/computer/gadgets veel minder snel verkocht worden dan elders. Die constatering maakt me echt niet gelijk tot racist, hoor.
Nou, dat ligt er maar aan. Jouw constatering is volledig objectief. Er is een groot verschil tussen "Mijn vader interesseert zich niet voor computers" en "Computers zijn te moeilijk voor mijn vader". Dat eerste zegt niks negatiefs over je vader, maar dat 2e klinkt flink negatief, toch?

't Zal wel weer aan mij liggen ;)

[ Voor 107% gewijzigd door Grrrrrene op 14-12-2003 15:16 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rasistisch is ook meteen zo'n groot woord maar zeker was het een niet zo'n fijne opmerking "dat snappen ze niet".

Kun ook zeggen dat ZE het niet kopen omdat ZE niet zo dom zijn als witte Nederlanders en gewoon hun hand uit het raam steken en de poet in hun zak houden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar in een allochtonenbuurt koopt men dit soort dingen niet. Te moeilijk voor de meeste allochtonen.
Hallo, als je een beetje doordenkt dan kan je goed zien dat mijn tweede post een aanvulling is op de eerste. Ik discrimineer niet door een hele groep in hetzelfde daglicht te zetten.

Wie zegt nou, dat je met mijn eerste quote, direct discrimineert. Ik zie het niet.

Maar de discussie is nu behoorlijk offtopic geworden.

Gelieve _NIET_ meer te reageren over het wel/niet racistisch zijn. Gewoon verder met de aanbiedingen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de homecinema liefhebbers, morgen radar niet missen ze hebben een test over die dingen.
Even hopen dat de Medion ook mee wordt genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-07 17:10

it0

Mijn mening is een feit.

zetje01 schreef op 14 december 2003 @ 15:07:
Nee maar het maakt je wel bevooroordeeld. Er zijn genoeg andere redenen te noemen dat in dit soort wijken geen gadgets worden gekocht. Ik denk namelijk dat de blanken in dit soort wijken ook niet zo gadget minded zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 10:59
Al iemand die de mp3-cdspeler van Lidl heeft uitgeprobeerd?

(http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Draagbare_MP3-CD_speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Je bent niet goed bij je hoofd, ik heb helemaal geen redenen genoemd!

edit: was reactie op it0

[ Voor 17% gewijzigd door zetje01 op 15-12-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 13:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ben benieuwd naar de cardreader die volgende week in de schappen komt te liggen. Ik hoop eigelijk dat hij usb2.0 is maar, gezien de prijs zal dit wel niet.

offtopic:
We kunnen nu wel stoppen met de relatie tussen kansarmen en gadgets. Ieder logisch denkend mens kan wel verzinnen waarom in kansarme buurten minder gadgets (niet nuttige spullen) worden verkocht. Dat heeft verder niets te maken met allochtonen/autochtonen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 11:21
Is USB 1.0, anders zou er het USB highspeed logo op zitten. Usb 2.0 zijn meestal ook de 8-in-1 readers.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Biposto schreef op 15 december 2003 @ 16:03:
Is USB 1.0, anders zou er het USB highspeed logo op zitten. Usb 2.0 zijn meestal ook de 8-in-1 readers.
Ah, ok, zou ook wel te mooi zijn voor die prijs.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Hoeft niet, Op de HCC een Sweex 2.0 3,5" geval gekocht met een 5 1/4" bracket. Was niet veel groter dan dit ding. Kun je ook extern gebruiken, is gewoon net product. Kostte daar € 15,- hoeft online niet veel meer te kosten. Ziet er niet uit op de doos, maar eenmaal er uit is het een klein net kastje.

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 22:48
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 12:56:
[...]

Ik heb het boekje wel 10 keer gelezen en ik heb niets hierover kunnen vinden.
Wie helpt mij op weg????
Volgens mij krijgt je ontvanger gewoon geen verbinding met de zender, want dat low wil zeggen 0% vochtigheidsgraad en en hij geeft geen temperatuur aan, kzou je ontvanger gewoon ff wat dichterbij zetten. (Alstie al dichtbij staat zou ik er maar mee terug gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikiedik
  • Laatst online: 08-04 10:41

dikiedik

de verkeers ont regelaar

de kodak easeyshare cx6200 die in de aanbieding is bij de kruidvat,

zie: http://www.kruidvat.nl/cameraactie/

wie heeft hem, en hoe bevalt ie ??

ride on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
dikiedik schreef op 23 december 2003 @ 07:47:
de kodak easeyshare cx6200 die in de aanbieding is bij de kruidvat,

zie: http://www.kruidvat.nl/cameraactie/

wie heeft hem, en hoe bevalt ie ??
Staat overigens niet bij dat ie een usb-aansluiting heeft. Ik heb dan ook het vermoeden dat je de camerastation erbij moet kopen wil je foto's overzetten naar de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronald1971 schreef op 23 december 2003 @ 09:48:
[...]

Staat overigens niet bij dat ie een usb-aansluiting heeft. Ik heb dan ook het vermoeden dat je de camerastation erbij moet kopen wil je foto's overzetten naar de pc.
check die pdf die er bij staat. hij heeft gewoon usb.

/me raadt een cardreader aan btw... boeit die 8mb intern nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:51

breinonline

Are you afraid to be known?

Een echte gadget kan je het niet noemen, maar het komt altijd van pas voor een tweaker: een multimeter. Heb er net een gehaald bij de Aldi. Baterrij zit erin, is zo te zien te vervangen indien ooit nodig, rubberen beschermhoesje. Geen topkwaliteit (naar ik aanneem) maar voor een hobbyist die er nog geen heeft raad ik toch aan zsm even bij de aldi langs te gaan :Y).

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikiedik
  • Laatst online: 08-04 10:41

dikiedik

de verkeers ont regelaar

Ik heb hem gekocht (die kodak cx6200) en ik moet zeggen hij valt me niet tegen, menu werkt vrij instinctief en hij is op verrassend veel manieren instelbaar voor zo'n goedkope cam. (belichting en flits), als je 'm nog wil hebben zul je eerst een aantal winkels af moetten bellen want hij is bijna overal uitverkocht (bij de V&D is ie nog wel, maar daar is ie wel 5 euro duurder).

[edit] typo's[edit]

[ Voor 5% gewijzigd door dikiedik op 23-12-2003 23:11 ]

ride on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
ik heb die kodak camera ook gehaald, maakt aardige plaatjes.
http://server.stt-gaming.nl/unfor/pjoeter.jpg
plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-07 17:44
unfor schreef op 23 december 2003 @ 23:27:
Voor dat geld mag je het eigenlijk niet zeggen, maar ik vind wel dat je foto zeer veel ruis bevat.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

unfor schreef op 23 december 2003 @ 23:27:
Hoe heb je deze pic gemaakt:?
Met of zonder flits, als het zonder flits is valt het ruis opzich wel mee, maar met flits 8)7 :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
met flits :)
maarja, mag je voor dat geld meer verwachten?
je komt anders in het trust gebied terecht... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 11:05
ikzag gisteravond bij de kruidvat (in apeldoorn): home cinema set voor 99 euro. Maar het vreemde: ze verkopen ze 5.1 boxenset in een andere doos dan de dvd speler zelf.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:29

Exirion

Gadgetfetisjist

PASware schreef op 24 december 2003 @ 16:08:
ikzag gisteravond bij de kruidvat (in apeldoorn): home cinema set voor 99 euro. Maar het vreemde: ze verkopen ze 5.1 boxenset in een andere doos dan de dvd speler zelf.
Zo hey, ongelooflijk zeg :P Als jij ergens een home cinema set met TV, DVD-speler, receiver en speakers koopt, denk je dan dat ze je alles in 1 doos meegeven? :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
MisTraller schreef op 24 december 2003 @ 00:05:
[...]

Voor dat geld mag je het eigenlijk niet zeggen, maar ik vind wel dat je foto zeer veel ruis bevat.
van een kodak had ik persoonlijk meer verwacht :/

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

plaatje
offtopic:
Waar heb je die wallpaper vandaan? Wat liiiiev! O+

Koekie?

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

Exirion schreef op 24 december 2003 @ 16:20:
[...]

Zo hey, ongelooflijk zeg :P Als jij ergens een home cinema set met TV, DVD-speler, receiver en speakers koopt, denk je dan dat ze je alles in 1 doos meegeven? :+
Die LIDL set van een tijdje terug wel ja :P

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:06

WouterG

Dit is geen ondertitel

Hazuki schreef op 24 december 2003 @ 19:46:
[...]

offtopic:
Das toch dat plaatje van everytime you mastrubate..... God kills a kitten?
Zoek daar eens op :P

• unfor
Hazuki schreef op 24 december 2003 @ 19:46:
[...]

offtopic:
http://server.stt-gaming.nl/unfor/liev.jpg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
He zit ik net te kijken bij de lidl voor die Pendrive zie ik 'm nergens meer staan?

Ik heb me toch niet een week vergist (dat zou erg dom zijn)???

Heb het over die pendrive van 30 euro (128mb), zie 'm nu nl nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

wessel99 schreef op 28 december 2003 @ 20:48:
He zit ik net te kijken bij de lidl voor die Pendrive zie ik 'm nergens meer staan?

Ik heb me toch niet een week vergist (dat zou erg dom zijn)???

Heb het over die pendrive van 30 euro (128mb), zie 'm nu nl nergens staan.
Hmz, dubbelpost... :O Zie mijn reactie in [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel V][/rml]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
ja klopt helemaal, stom! Maar raar dat er 2 topics liepen (dacht dat dit het oude was, maar zie nu aan de datum dat er 2 naast elkaar lopen? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ben vanochtend (tijdens de koffiepauze) ff als een gek naar de Lidl geknald om een pendrive te bemachtigen. Die lui daar keken me echter aan alsof ik achterlijk was.. "128MB USB Pendrive? Die hebben we hier niet hoor meneer!"

Zal me leren, op geruchten hier op GoT vertrouwen 8)7

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:18

Nakebod

Nope.

De pendrive was er echt wel hoor, ben net ook maar ff gaan kijken, maar zoals ik dacht, was hij al uitverkocht, gek he? :)
Dus mocht iemand er per ongelijk 2 hebben gekocht ... :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr, ik had mijn alarm om 9:30 gezet. Maar door de vakantie was ik te brak om op te staan. Ik wilde gaan voor de pendrive, echt een mooi koopje ;( Ik zie dat er hier een allochtoon discussie is, maar ik heb er iig ook op gerekend dat het niet zo snel de schappen uit is hier.

Ach ja, ik hoop dat ze ze helemaal niet hebben gehad hierzo, ben ik tenminste blij dat ik niet wakker ben geworden. Ik ga sowieso straks even langs de drie 'allochtonen'Lidles O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lidl.be/be/ind...229.p.Digitale-camera-5mp

Deze ben ik net gaan halen naar de lidl, maar nu moeten de batterijen natuurlijk nog opladen :(

Ik post later nog wel es hoe hij bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Ben vanochtend (tijdens de koffiepauze) ff als een gek naar de Lidl geknald om een pendrive te bemachtigen. Die lui daar keken me echter aan alsof ik achterlijk was.. "128MB USB Pendrive? Die hebben we hier niet hoor meneer!"

Zal me leren, op geruchten hier op GoT vertrouwen
Ik stond er dus om 9:00 toen ze opengingen.. ben daarna nog naar een ander filiaal geweest waar ze er nog één hadden :) Hij doet het goed, maar alleen niet zo snel aangezien mijn moederbord drivers geen ondersteuning leveren voor USB 2.0, in plaats daarvan moet ik Win XP SP 1 installeren... laat ik nou net geen legale versie van Windhoos hebben :/

*edit voor de duidelijkheid*
Die quote is mijn eigen post, dizzun aanvulling daarop

[ Voor 8% gewijzigd door Hazuki op 29-12-2003 17:14 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ff aan het spelen geweest met die cam van de lidl, en ik moet zeggen, hij bevalt echt goed, mooie pics, voor mij voldoende instellingen, maar toch een heel erg eenvoudig menu, 128 meg SD kaartje bijgeleverd ( in 1280*960 @ beste kwali 280 pics), mogelijkheid om filmpjes op de nemen _met_ geluid, je kan em verbinden met de TV, ....

al bij al zeker een leuk ding voor zijn prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 17:29:
Ik ben nu ff aan het spelen geweest met die cam van de lidl, en ik moet zeggen, hij bevalt echt goed, mooie pics, voor mij voldoende instellingen, maar toch een heel erg eenvoudig menu, 128 meg SD kaartje bijgeleverd ( in 1280*960 @ beste kwali 280 pics), mogelijkheid om filmpjes op de nemen _met_ geluid, je kan em verbinden met de TV, ....

al bij al zeker een leuk ding voor zijn prijs :)
Is het een 'TRUST'-cam, of levert hij echt 5 MP foto's? Heb je eventueel ook een voorbeeldfoto? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:16
Is het een 'TRUST'-cam, of levert hij echt 5 MP foto's? Heb je eventueel ook een voorbeeldfoto? :)
Dat zat ik dus ook al te denken dat kan eigenlijk niet voor dat geld :/ :/

maar als dat wel zo is dan ga ik ga ik em zeker halen :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 19:22:
[...]

De cam is van het merk NYTECH, en een voorbeeldfoto kan je Hier vinden.

Let ff niet op mijn moeder :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kwaliteit van de foto nou niet zo denderend vind.
Dat is echt geen 5 mp ik heb een camera van 2,1 mp en die maakt veel scherpere foto's :/ :/

[ Voor 4% gewijzigd door The Bluesbro op 29-12-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Bluesbro schreef op 29 december 2003 @ 20:07:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kwaliteit van de foto nou niet zo denderend vind.
Dat is echt geen 5 mp ik heb een camera van 2,1 mp en die maakt veel scherpere foto's :/ :/
Ik geloof nooit dat een 2.1 mp camera scherpere foto's maakt dan dit

Heb jij soms een voorbeeldfoto van jouw camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:19
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:13:
[...]

Ik geloof nooit dat een 2.1 mp camera scherpere foto's maakt dan dit

Heb jij soms een voorbeeldfoto van jouw camera?
Mijn Canon Powershot A40 (ook een 2 Mpix toestelletje) maakt IMO mooiere foto's dan dit toestel. Dus op zich klinkt dit me niet gek in de oren. Megapixel is alleen maar een aanduiding van het aantal beeldlijnen en staat niet per se voor scherpe foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-07 17:44
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 19:56:
[...]

De cam is van het merk NYTECH, en een voorbeeldfoto kan je Hier vinden.

Let ff niet op mijn moeder :p
Heb je hem in de hoogste resolutie staan? Want volgens mij komt 1280x960 pixels overeen met 1 megapixel. Mijn powershot (a80) is 4 mpixel en die maakt ook echte foto's op 2272x1704, wat overeenkomt met het aantal puntjes.
Als het goed is zou je foto op ca 2560x1920 uit moeten komen, maximaal. Zo niet dan is die 5megapixels nep.
Verder haal ik deze EXIF uit je foto:

Camera Model Name
ND-5020 Digital Camera
Shooting Date/Time
29-12-2003 17:09:30
Tv( Shutter Speed )
1/30
Av( Aperture Value )
2.8
Exposure Compensation
0
ISO Speed
100
Image Size
1280x960
Flash
On

misschien nog wat meer prutsen met je instellingen?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hazuki schreef op 29 december 2003 @ 12:23:

Zal me leren, op geruchten hier op GoT vertrouwen 8)7
Hèhè, ik heb 'm toch mooi kunnen bemachtigen!! :*) Leuk dingetje! Lekker snel (nog niet gebenched, sorry... ;) ), mooi paars draagtouwtje erbij... 8)7
Ik stond om 9.15 bij de Lidl in Kerkrade, toen lagen er nog een stuk of 4. Ik heb er zelf dus 1, en de manager daar legde er gelijk 1 aan de kant voor de kassière.
:> @ Tweak-KassaChikkie! :P

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisTraller schreef op 29 december 2003 @ 21:16:
[...]

Heb je hem in de hoogste resolutie staan? Want volgens mij komt 1280x960 pixels overeen met 1 megapixel. Mijn powershot (a80) is 4 mpixel en die maakt ook echte foto's op 2272x1704, wat overeenkomt met het aantal puntjes.
Als het goed is zou je foto op ca 2560x1920 uit moeten komen, maximaal. Zo niet dan is die 5megapixels nep.
Verder haal ik deze EXIF uit je foto:

Camera Model Name
ND-5020 Digital Camera
Shooting Date/Time
29-12-2003 17:09:30
Tv( Shutter Speed )
1/30
Av( Aperture Value )
2.8
Exposure Compensation
0
ISO Speed
100
Image Size
1280x960
Flash
On

misschien nog wat meer prutsen met je instellingen?
Dit is inderdaad niet de hoogste resolutie, hij kan nog in 1200*1600, en nog een reso hoger, maar die weet ik niet precies. Verder kan ik idd wel nog wat met de instellingen prutsen, maar ik heb de cam nog niet zo lang he :)

Als ik pics maak in de hoogste reso, dan zijn de idd al wat scherper, maar dan kunnen er maar zo'n 60 pics meer op ipv zo'n 280 :/

edit:

hij kan idd 2560 * 1920 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-07 17:38
Let ook op de beeldhoeken van de Nytech voorbeeldfoto: die zijn donkerder, hetgeen wijst op een nogal beperkte lens. Ik dacht dat een lager diafragma hiertegen helpt (of was het net omgekeerd?) maar de vraag is of je zoiets wel in kan stellen op zo een automatische camera. Gelukkig is dit te verhelpen in PhotoShop en andere programma's.

Wat me verwondert in die EXIF-data is dat de camera een sluitertijd van 1/30 kiest als je flitst. Zeker voor een dergelijke binnenopname zou dan toch een hogere sluitertijd mogelijk moeten zijn. Het diafragma staat trouwens al volledig open.

[ Voor 32% gewijzigd door Koekoeksclocker op 29-12-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
Kijk dat scheelt al een stuk. Ik zat al te denken voor dat geld en dan zulke foto's

Ik heb hier nog wel een voorbeeldje van mijn camera op een resolutie van 1600X1200: http://home.quicknet.nl/q...nvdhaar/MijnZooi/Foto.jpg
Is gemaakt met een kodak DX3500 van ongeveer een jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Bluesbro schreef op 29 december 2003 @ 23:04:
Kijk dat scheelt al een stuk. Ik zat al te denken voor dat geld en dan zulke foto's

Ik heb hier nog wel een voorbeeldje van mijn camera op een resolutie van 1600X1200: http://home.quicknet.nl/q...nvdhaar/MijnZooi/Foto.jpg
Is gemaakt met een kodak DX3500 van ongeveer een jaar oud.
In die reso zijn mijn foto's zeker even mooi :)

Kan er nu wel ff geen posten, omdat me batterijen alweer leeg zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
In de Aldi in Belgie is er een cd-mp3 speler te koop voor 49 euro.
Draagbare CD/MP3/WMA-speler
antishock systeem (120 sec. voor CD, 480 sec. voor MP3, 960 sec. voor WMA) ID3 Tag Display (4 lijnen), CD-R/CD-RW/MP3/WMA-compatibel, 100 voorprogrammeerbare titels, bass boost systeem, incl. toebehoren. Inclusief 1,50 EUR recyclagebijdrage.
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_01/OFF02_T.HTM

Er staat spijtig genoeg geen merk bij, maar misschien herkent iemand van jullie hem wel (misschien is hij al in de Aldi in Nederland langs geweest?) en weet me te vertellen of hij goed/slecht is?

If you can't beat them, try harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dingstje schreef op 30 december 2003 @ 10:38:
In de Aldi in Belgie is er een cd-mp3 speler te koop voor 49 euro.

[...]

http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_01/OFF02_T.HTM

Er staat spijtig genoeg geen merk bij, maar misschien herkent iemand van jullie hem wel (misschien is hij al in de Aldi in Nederland langs geweest?) en weet me te vertellen of hij goed/slecht is?
Ik kan hem je niet aanraden. Het geluid klinkt erg slecht want op m'n Iriver ifp-390t klinkt alles stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

dingstje schreef op 30 december 2003 @ 10:38:
Hij ziet er uit als het broertje van de MP3-CD speler die ik vorig jaar kocht bij de Aldi, ook gelet op de accessoires (batterijen, tasje) die hetzelfde zijn.

NIET KOPEN.

Waarom?
* Bediening is verschrikkelijk. Dat een MP3CD-speler er vrij lang over doet om z'n nummers in te lezen is normaal, maar aangezien je deze aanzet door op de play-knop te drukken en geen commando's (repeat e.d.) kunt geven tot hij begint met afspelen is dat zeer irritant en sta je telkens best lang met dat ding in je handen. Dan geldt ook nog dat shuffle alleenn aan te zetten is in stop-stand, dus dan zite het er als volgt uit:
(discman staat uit) -> [druk play] -> [wacht een minuut of zo] -> (ding begint te spelen) -> [druk stop] -> [druk een paar keer op [mode] ] -> druk weer op play. Ja daaag, dat ding haalt het bloed onder je nagels vandaan.
* Geen resume als je 'm langer dan 30 s stop zet
* Anti-shock valt enorm tegen (steig doorfietsen brengt 'm van z'n stuk); bovendien geldt bij opraken van de buffer in MP3-modus, dat het apparaat vastloopt (!).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:33
Ik ben maandag ook langs twee Lidl's geweest en mooi dat die 128mb pendrive overal was uitverkocht. Dit zie je heel veel met zulke leuke aanbiedingen. De kassiëre wist me ook te vertellen dat er vaak twee of drie tegelijk door één persoon werden gekocht. :( Zowiezo vind ik dat ze véél te weinig van dat soort spul inkopen als het om 11:00 's ochtens bij twee Lidl verstigingen al is uitverkocht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
JazzySOB schreef op 31 december 2003 @ 12:45:
[...]
De kassiëre wist me ook te vertellen dat er vaak twee of drie tegelijk door één persoon werden gekocht.
[...]
(
Wat dat betreft kan je beter zeggen: van elk artikel mag je er niet meer dan 1 kopen, zoals dat wel bij sommige andere winkels het geval is. Aan de andere kant: als iemand b.v. 2 of 3 pendrive's wil kopen dan zou hij of zij ook na de eerste keer afrekenen gewoon weer de winkel in kunnen gaan, weer een pendrive kopen en dan bij een andere kassiëre gaan afrekenen. (Dit heb ik zelf een keer gedaan bij Mycom in Utrecht toen deze destijds werd geopend. Je mocht geloof ik niet meer dan 3 artikelen kopen, maar ik wou er eigenlijk 4 kopen. Eerste 3 artikelen afgerekend bij een verkoper en een paar minuten later 1 artikel afgerekend bij een andere verkoper aan een andere balie). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lidl verwacht volgens mij ook niet zo'n stormloop.
Dezelfde was toch een tijd terug voor 40 euro en hadden ze weken later nog voorraad.
Deze winkels haten voorraad.
Denk je nu echt dat lidl niet aan de behoefte zou willen voorzien van alle klanten?
Misschien konden ze ook niet meer pennen van typhoon krijgen, zo'n aanbieding loopt over heel europa dus verdelen ze gewoon de spullen.

Om 1 per persoon te doen is natuurlijk niet voordelig voor lidl.
Ze willen gewoon zo snel mogelijk de voorraad kwijt , andere manieren zou alleen meer rompslomp meebrengen.
Daarom is het ook zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Hema is de snellader afgeprijsd... best getest in consumentenbond.
En computerschoonmaakdoekjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazuki schreef op 29 december 2003 @ 16:55:
in plaats daarvan moet ik Win XP SP 1 installeren... laat ik nou net geen legale versie van Windhoos hebben :/
tsja, het mag eigenlijk niet, maar aangezien ik het toch wel lullig vind:
google eens op de eerste 5 letters van de key die ik vermoed dat jij gebruikt, en als 2e woord de afkorting van service pack 1

eerste nederlandstalige hit...

/edit: voordat ik hier nou een waarschuwing voor krijg: in WOS was eerst een sticky topic waarin min of meer het zelfde stond...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 17:52:
Bij de Hema is de snellader afgeprijsd... best getest in consumentenbond.
En computerschoonmaakdoekjes!
Nog even een tipje: die hippe muismat doet het niet met een optische muis :/

Ach, kan ik als ik 'm terug breng morgen gelijk even kijken of die batterijlader iets is ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 10:43
Zpottr schreef op 02 januari 2004 @ 01:56:
[...]

Nog even een tipje: die hippe muismat doet het niet met een optische muis :/

Ach, kan ik als ik 'm terug breng morgen gelijk even kijken of die batterijlader iets is ;)
die muismatten hebben we op ons werk gehad.. (met een bedrijfslogo) vond die dingen 10x niks.. en ze worden heel snel vies en je kunt ze niet meer schoon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind gel-muismatten sowieso al onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die CD-R's van de Lidl zijn trouwens wel goed, 10 stuks, elk in een slim jewelcase, merk Maxell. Ik koop ze al een half jaar. €6,25, ze waren eerst €5,- maar ze zijn verhoogd :(...
Ik heb net nog een pakje gehaald.
Toen hier nog geen Lidl in Gorinchem zat haalde ik altijd een pak 20 CD-R's bij de Aldi (Lifetec :/ ). Die zijn niet zo goed, je kan er zeg maar doorheen kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:53:
Die CD-R's van de Lidl zijn trouwens wel goed, 10 stuks, elk in een slim jewelcase, merk Maxell. Ik koop ze al een half jaar. €6,25, ze waren eerst €5,- maar ze zijn verhoogd :(...
Ik heb net nog een pakje gehaald.
Toen hier nog geen Lidl in Gorinchem zat haalde ik altijd een pak 20 CD-R's bij de Aldi (Lifetec :/ ). Die zijn niet zo goed, je kan er zeg maar doorheen kijken.
Klopt die van de Aldi is echt waardeloos. Ze waren eerst 20stuks voor 9,99. Nu zijn ze voor 12,49 (verhoging van 25% 8)7 ). Maar goed, ik koop ze niet meer. :r

thanxs 4 the tip van de lidl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 10:09
ik blijf met 1 merk cd's tegenwoordig omdat ik gewoon weet dat die goed blijven. Traxdata cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn pa koopt altijd van die vivastarvoor mij en hemzelf als ze bij mediamarkt in aanbieding zijn.
dan haalt hij altijd meteen een stuk of 40 pakken met elk 10 van die slimcases op :) en ik hoef niks te betalen ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:53:
Die zijn niet zo goed, je kan er zeg maar doorheen kijken.
dat kan bij elke cd?

tenzij er natuurlijk een ondoorzichtige laag opzit (label oid), maar door cd's an sig kan je heenkijken.

@darkchaos, doe mij ook zo'n pa :9

[ Voor 9% gewijzigd door Punksmurf op 06-01-2004 18:17 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

ik blijf met 1 merk cd's tegenwoordig omdat ik gewoon weet dat die goed blijven. Traxdata cd's
Yeah rrrright, zeker 25% van mijn Dreamcast games op Traxdata CD-R is onleesbaar. Klotedingen... :(

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

iemand nog die draadloze koptelefoon bij de ALDI gehaald? hoe bevalt hij?
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_02/BILD03.JPG
Dat hij op 863 Mhz werkt lijkt we wel handig, er zit al zoveel op die andere band nl..

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vandaag gehaald, echt veel ruis en geluid is allemaal vervormd, andere batterijen geprobeerd, zelfde probleem. Het kan niet door mn wireless router komen, want ik heb het echt door het hele huis (3 verdiepingen, voor- achtertuin, garage).

Het kan ook zijn dat ik toevallig een defecte heb meegenomen, iig morgen even terug bij de aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 22:46:
Ik heb het vandaag gehaald, echt veel ruis en geluid is allemaal vervormd, andere batterijen geprobeerd, zelfde probleem. Het kan niet door mn wireless router komen, want ik heb het echt door het hele huis (3 verdiepingen, voor- achtertuin, garage).

Het kan ook zijn dat ik toevallig een defecte heb meegenomen, iig morgen even terug bij de aldi.
Ik heb hm voor 10 euro gekocht op de HCC dagen..ruis heb ik ook..maarja voor 10 euro...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 17:39:
mijn pa koopt altijd van die vivastarvoor mij en hemzelf als ze bij mediamarkt in aanbieding zijn.
dan haalt hij altijd meteen een stuk of 40 pakken met elk 10 van die slimcases op :) en ik hoef niks te betalen ervoor
Ik haal altijd cd'rs bij mediamarkt in duitsland een spindel kost daar afhankelijk van het merk 12 euro (voor fuji) tot 15 euro (voor verbatim)

(oh ja, spindel is 50cdr's)

[ Voor 3% gewijzigd door _Richie_ op 08-01-2004 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week texaanse bonensoep bij de aldi, aanrader voor mensen die van pittig houden.
Moet je wel waarschuwen dat als je een blik hebt gegeten je de meest gore ruften ooit produceert >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:26:
Volgende week texaanse bonensoep bij de aldi, aanrader voor mensen die van pittig houden.
Moet je wel waarschuwen dat als je een blik hebt gegeten je de meest gore ruften ooit produceert >:)
Hahahaha, tis maar wat je een gadget noemt! _/-\o_ :*)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op 08 januari 2004 @ 22:23:
[...]

Hahahaha, tis maar wat je een gadget noemt! _/-\o_ :*)
Altijd lachen bij de bushalte en dergelijke plaatsen waar mensen wachten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hema aanbiedingen die wellicht interessant kunnen zijn:

* Printercartridges + CD-rom met printprogramma's :/
* 25 CD-R's voor €14
* 10 diskettes €3,20
* 5 CD-RW's €7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat dit topic niet voor PC's is, maar bij de Aldi zijn er en 3GHz PC en een 17" TFT scherm te koop.

En bij de Lidl vanaf 22 januari een USB 2.0 Hub voor €12,99. Ik heb zelf ook een Hub van typhoon (USB 1.1 voor €9 :r ) en die doet het prima.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 10:23:
Ik weet dat dit topic niet voor PC's is, maar bij de Aldi zijn er en 3GHz PC en een 17" TFT scherm te koop.

En bij de Lidl vanaf 22 januari een USB 2.0 Hub voor €12,99. Ik heb zelf ook een Hub van typhoon (USB 1.1 voor €9 :r ) en die doet het prima.
waarom kots je dan als het prima is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Voor 3,99 extra had hij een 2.0 met voeding. Zou ik ook niet zo tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :)

Maar ja hij heeft die hub wel wat langer dan de lidl die 2.0 verkoopt, deze waren eerst ook 20, 15, nu 13 euro.

Dat houdt je toch met computerspul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

ik hebzelf usb 1.1 maar als ik deze koop en ik sluit hem aan he, heb ik dan usb 2.0 op die hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 14:29
shameblaster schreef op 17 januari 2004 @ 16:18:
ik hebzelf usb 1.1 maar als ik deze koop en ik sluit hem aan he, heb ik dan usb 2.0 op die hub
B)

Wat denk je nou zelf :?
Je heb een ding waar 2 dingen tegelijk door kunnen (de aanvoer), daarachter hang je een ander ding waar 4 dingen tegelijk door kunnen (de retour).
Wat zou nu je uiteindelijke dingsnelheid zijn dan :X Juist 2 dingen tegelijk. :+

[ Voor 18% gewijzigd door JvdW op 17-01-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Great zo 1 heb ik er nodig voor mijn laptop :D Erg mooie geprijsd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op 17 januari 2004 @ 16:18:
Koop 2 van die hubs die koppel je aan elkaar dat maakt usb1+usb2+usb2=usb5, dat is pas rete snel man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 23:18:
[...]

Koop 2 van die hubs die koppel je aan elkaar dat maakt usb1+usb2+usb2=usb5, dat is pas rete snel man :+
Zo, kan koop ik er ook een paar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rikrat ik hoop dat het een grapje van je is...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D tuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Aldi DVD-films in de aanbieding. Oceans 11 voor €8,99. Topfilm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net die 'prachtige' digitale camera (is er wel een heel groot woord voor) die een paar maanden geleden bij de Aldi in de aanbieding was, gekregen voor mijn verjaardag. Mijn ma had hem toen zien liggen en hem gekocht. Er zit dus geen flits op, hij kan slechts 2,0 Megapixels aan en heeft geen TFT scherm. Heb net een paar foto's gemaakt, allemaal helemaal zwart. Je moet echt in de Saharawoestijn wonen om fatsoenlijke foto's te maken. Heb maar lief en blij gekeken en zal hem over een maand maar met stille toeter op ebay gaan verkopen, ofzo. (Hier iemand geïnteresseerd toevallig?) Anyway, lees goed de aanbiedingen en instrueer al je familieleden nooit electronica te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
als ze echt (bijna) helemaal zwart zijn zal er met die camera wel wat mis zijn...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou je ;m soms achterstevoren? zonder lcd schermpje kan dat natuurlijk verwarring teweeg brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke camera was dat dan zonder LCD? Heb je een linkje ofzo?

Bij de Lidl vanaf maandag 2 februari:

128MB SD kaart voor 29,99
Een 3-delig tangenset voor 3,99
En dit is misschien leuk voor op je case.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Donderdag is er een nieuwe camera verkrijgbaar bij de lidl:

http://www.lidl.nl/nl/ind...0040212.p.Digitale_camera

Lijkt het wat ?
Ik ken niet zien wat voor merk het is.. een van jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk: hoeribatsie, oftewel geen merk. Komt allemaal uit dezelfde Medion-Tevion-Lifetec-Typhoon fabriek denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 12:34:
Hey,

Donderdag is er een nieuwe camera verkrijgbaar bij de lidl:

http://www.lidl.nl/nl/ind...0040212.p.Digitale_camera

Lijkt het wat ?
Ik ken niet zien wat voor merk het is.. een van jullie een idee?
Lees topic ff door is gewoon weer die nytech

[edit]

Digitale camera Lidl

[ Voor 9% gewijzigd door shameblaster op 05-02-2004 16:15 ]

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik vernam vandaag uit betrouwbare bron dat de Sony DSC P8 digitale camera over een weekje of 1.5 flink in prijs omlaag gaat, hij kost nu 349 en gaat aardig onder de 300 kosten.
Elders is 'ie wel goedkoper te krijgen op zich, maar wie weet, voor 275 is het toch een mooie koop.

:)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07 11:20

TMoose

Mooooooose !!

Bij de HEMA:

Afbeeldingslocatie: http://www.hema.nl/Hema/images/content/203_07_08_2004.jpg

17” LCD TV-SCHERM
Ø 43 cm. Ook te gebruiken als
computerscherm. Resolutie 1280x
1024. Met stereospeakers en af-
standsbediening. Scartaansluiting. S-video-aansluiting. 3 jaar garantie
aan huis 499.- OP = OP

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_08/BILD01.JPG

Auto-navigatiesysteem
met pocket PC 576 MB

• MEDION MD PPC 200 Pocket PC
met spraakgestuurde GPS-
navigatie software voor Benelux en
Europese hoofdwegen Extreem
licht en platte pocket PC met Intel®
Xscale 400 Mhz. processor
• 576 MB geheugen (64 MB intern en
2x256 MB extern Flash memory
via geïntegreerd SD/MMC slot)
• inclusief docking station en
ActiveSync software
voor synchronisatie met PC-desktop
of notebook
• inclusief MS Pocket Word, MS Pocket
Excel, MS Pocket Internet
Explorer, MS Inbox (e-mailprogramma),
MS Windows Media Player 9
voor Pocket PC
• TFT-display
• 400 Mhz processor
• GPS-software,
GPS-ontvanger en
aansluitkabel
• inclusief 12V kabel
Minimale systeemvereisten:
• Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP
• Intel® 233 Mhz. Pentium processor
of beter
• CD-ROM drive, USB-aansluiting, 40 MB vrij
geheugen op harde schijf
• 12 V aansluiting in auto
(sigarettenaansteker)

Technische specificaties:
• TFT-display met 65.536 kleuren
• Intel® Xscale 400 Mhz. processor
• Benelux kaartmateriaal
(geïntegreerd op 256 MB MMC
flash kaart)
• Europese hoofdwegen
(meegeleverd op CD-ROM)
• 256 MB MMC flash kaart
(voor opslag van bijv.
documenten, MP3-files, etc.)
• USB-docking station
en USB-aansluitkabel
(voor synchronisatie met PC of
notebook)
• Microsoft synchronisatie software
voor MS Outlook 2002
• incl. houder en 12V aansluitkabel voor
montage in auto
• adapter voor aansluiting netspanning
• opbergtasje voor Pocket PC

per stuk
499.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 10:09
geil ding, had ik het geld er maar voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan een PokkePC wilt kopen, koop er dan geen bij de ALDI, maar koop een 'echt' merk met een beetje garantie en support.
Of koop een Palm ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.