Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 14:13:
[...]

Dat geloof ik wel, maar er kleven wat nadelen/ risico's aan het aanschaffen van een camera bij Aldi/Lidl.

- Er zijn geen reviews of testen van deze camera's (ze zijn vaak speciaal uitgebracht voor de keten)
- Ze hebben vaak een mindere lens, iets wat je niet meteen merkt, maar wat wel vervelend kan worden op den duur.
- als je een probleem hebt met deze camera, zijn er niet superveel gebruikers die je on-line kunne helpen, over problemen van bijv. Canon camera's staat vaak veel informatie op het internet.

Ik denk dat het aanschaffen bij aldi of lidl best bevredigend kan zijn, prijs/kwaliteit zal zeker goed zijn. Maar zelf vind ik het prettig om een apparaat waarmee je errug lang wil doen en waarvan je perfecte resultaten verwacht met een zekere stok achter de deur te kopen...

Bart
Tja daar heb je gelijk in, maar de meeste mensen die bij de aldi of lidl kopen zijn zich hiervan wel bewust en nemen dus een 'risico'.
Maar de camera is iig goed geschikt als je hem 3 jaar of zo wil gebruiken.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, de MediaMarkt heeft een pc in de aanbieding met wel heel veel ...

1399,-

Erg interessant lijkt mij ...

www.mediamarkt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
zeker interessant. Lijkt mij alleen leuker om zelf samen te stellen en maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

athlonkmf schreef op 10 december 2002 @ 17:26:

Gadgets zijn dus:

MP3 spelers
Digicams
Webcams

Geen pc's, laptops, dvd-spelers!
Lijkt me duidelijk he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 23:40
weten jullie trouwens of die/een autoradio ook 8 cm cdtjes ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:57

Maf

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

over die Aldi cam. een vriend van me (Maestro.mosjuh) heeft al een aantal jaar een 3 MP medion en hij bevalt nog steeds goed. echter zitten daar bijvoorbeeld AA batterijen in terwijl bij deze medion een 1800 NimH accu erin zit (met lader). Ik vraag me (voor een vriendin) de volgende zaken af m.b.t. deze camera:

- hoe lang houdt zo'n accu het normaal uit (ervan uitgaande dat je de lcd display gebruikt bij het foto's schieten);
- kun je een tweede/derde accu makkelijk aanschaffen (aangezien die vriendin van me er nogal een handje van heeft om hiking vakanties te maken en waarbij ze dus de accu('s) niet kan opladen);
- ik las hierboven iets over een kwalitatief mindere lens: in hoeverre worden de foto's daardoor beinvloed (worden de foto's dus merkbaar van slechtere kwaliteit als je de camera langer hebt? hiervan heb ik tot op heden nog niets gemerkt bij de foto's die ik van Maestro.mosjuh te zien krijg.
- bij een 3 MP Fuji s602z zijn de foto's van dezelfde kwaliteit als een 4 MP Canon (ongeveer althans) omdat Fuji een goeie techniek gebruikt (ff naam kwijt) op de CCD. Zijn de foto's die deze camera zal maken waarschijnlijk van een goede kwaliteit of niet (vergeleken met andere 5 MP camera's)? Wat verwachten jullie? Ik kan namelijk niets vinden over welk merk CCD erin zit.. (ik neem ff aan dat Medion die dingen niet zelf maakt).

De positieve dingen die ik aan deze camera zie zijn imho (ik ga er wel vanuit dat zij lang niet alles zal gebruiken maar goed):
- iso in stappen instelbaar t/m 400
- CF kaartjes
- sluitertijd goed genoeg instelbaar (2sec - 1/20000 sec)
- draagtas (krijg je normaal gesproken nooit bij een digicam)
- 5 MP

Voor zover ik kan zien is dit een goeie camera voor haar. Ik zat anders te denken aan de Canon Powershot A80/A70 of de Fuji S304 maar die zijn dan meteen een reeks euri duurder (en minder MP). Wat raden jullie me (en haar dus) aan? thx voor tips etc.

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

py.mosjuh schreef op 29 november 2003 @ 11:56:
- hoe lang houdt zo'n accu het normaal uit (ervan uitgaande dat je de lcd display gebruikt bij het foto's schieten);
- kun je een tweede/derde accu makkelijk aanschaffen (aangezien die vriendin van me er nogal een handje van heeft om hiking vakanties te maken en waarbij ze dus de accu('s) niet kan opladen);
[...]
Ik denk dat er gewoon 2 AA batterijen ingaan, Dit HETEN echter NiMH-accus. (zoals alle opladbare batterijen accus heten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

welke camera is beter?
die van de Lidl:
--»» Lidl

of van de aldi:
--»» Aldi

kheb trouwens ook de auto radio van de aldi, die ga ik derzo inzetten.. hope dat ik ook gewoon gekopieerde cd's kan afspelen anders heb ik een big prob :X

edit:
kheb net 2 boxjes gevonden in de garage, kweet alleen niet hoeveel Watt die dingen zijn 8)7 :? is der een manier om dit te meten?

[ Voor 18% gewijzigd door Awkwarding op 29-11-2003 13:36 ]

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van de aldi heeft wel meer geheugen en een goeie sluitertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
wessel99 schreef op 27 november 2003 @ 22:24:
[...]

En als je zelf even beter kijkt zie je dat ik 2x postte, waarbij ik in mijn 2e post de constatering van de eerste verbeter.

Wie is er hier nu seniel? :D
aaarg, ik dus |:( sluit me maar op :P

* Punksmurf gaat toch es voor een nieuwe bril shoppen.. 8)7

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.aldi.nl/index_nl.htm`

idd een interessante camera.
Ik heb de vorige Medion 4mp camera ook gekocht. Was destijd €400, en ik gebruik m nog steeds dagelijks. De lens is prima. Ik heb genoeg ervaring met fotografie om dat wel te zien. Er moeten 4 penlites in.
De garantie van 3 jaar is ook aantrekkelijk.

Medion maakt geen eigen spullen, maar plakt zijn merk op goederen van bekende fabrikanten.

Ik vraag me alleen af hoe lang max. de filmpjes duren die je er mee kunt maken.
Als iemand dat weet, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 23:40
CeeDeeS schreef op 28 november 2003 @ 20:13:
weten jullie trouwens of die/een autoradio ook 8 cm cdtjes ondersteunt?
volgens deze post dus niet :(
Iemand die weet waar je zon opzetring (om van een 8cm een 12cm cd te maken)kan kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
Wat vinden de Tweakers van de PDA die nu in de aanbieding is?
Het gaat om een Medion Pocket PC met Intel XScale 400Mhz proc. TFT-siplay met 65536 kleuren. 64 Mb intern geheugen, 1*256 MB voorgeinstalleerd (?) en 1*256 MB vrij beschikbaar. GPS-ontvanger. Spraakgestuurde GPS-navigatiesoftware voor Benelux, Duitsland en Europese hoofdwegen. Er zit 3 jaar garantie op en de prijs is: 499 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonder die GPS stuf had ik m wel willen hebben :(, dat is nou t nadeel van zulke aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral die GPS is interessant!
Voor €300 had ik m wel gekocht... maar nu, met december etc. hmm, beetje kostbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je dit apparaat gebruiken in de auto? Zouden daar carkits oid voor zijn?
Er staat GPS-ontvanger en aansluitkabel - betekent dat dat die GPS unit apart is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Aldi Medion camera gekocht.

Werkt leuk, kwaliteit van foto's voldoende tot goed, en als je hem aanzet krijg je een muziekje te horen :?
Toetsen bediening wijst zich vanzelf, Menuutjes op LCD of Video scherm alles in Dutch (Nederlands/Vlaams)

Bijgeleverde handleiding is echt kikken, op elke bladzijde minstens 3 (ver)taalfouten en waarschijnlijk door een vlaming gedaan op een tiepmachine. Errug dun boekje maar toch voldoende informatie om de macro-opname en andere mogelijkheden te leren.

Filmpje AVI formaat tot maximaal 30 sec opnametijd, beduidend minder dan de 3 minuten van die -uitgestelde- Nytech camera van Lidl. Maar de beeldkwaliteit van dat soort filmpjes is zowiezo niet veel beter als van een webcam.
Mogelijkheid om later 10 seconden geluid (van beroerde kwaliteit) bij een foto te plaatsen.

Aldi camera werkt niet zonder CF card, heeft dus zelf geen geheugen aan boord in tegenstelling tot de Lidl-Nytech die standaard 11 Mb of iets dergelijks aan boord zou hebben.

Op achterzijde bevindt zich een soort joystick-achtige bediening, 4 toetsjes met in de midden de OK/Enter toets. Voelt wat gammel aan maar ach geeft het problemen is er altijd nog die 3 jaar garantie.

Conclusie: Tevreden op dit moment met aankoop vooral omdat de beeldkwaliteit van de gemaakte foto's goed is te noemen en de bediening fijn werkt.

? weet jij wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de grootte van de aldi camera? Die van de Lidl is 95 x 36 x 64mm (BxDxL), opzich mooi klein dus.. Op het plaatje lijkt ie wel groot. En heb je toevallig al wat foto's van deze camera ergens staan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Laatst online: 10:10
CeeDeeS schreef op 02 december 2003 @ 17:15:
[...]

volgens deze post dus niet :(
Iemand die weet waar je zon opzetring (om van een 8cm een 12cm cd te maken)kan kopen dan?
Volgens mij ondersteunt geen enkele cdspeler met grijpmechanisme zo'n 8 cm cd.
En ik heb ook wel eens zo'n opzetring (zo'n 10 jaar geleden gekocht in de platenzaak) gebruikt, maar kijk daar mee uit, want je weet niet of het loopwerk daar wel op berekend is. De haakjes waarmee deze geklikt worden aan de cd maken het geheel nl iets dikker.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Grappig, er worden GP-batterijen meegeleverd!

* duderuud heeft 'm ook gekocht...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ik heb vanavond geen tijd om foto's te maken, maar als hier overmorgen nog geen foto's staan, dan zal ik er een paar posten...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat vandaag bij de Lidl een DVD speler te koop. Het is een e-bench KH677 waarover ik dus helemaal nul, nop kan vinden op het internet.
Herkent iemand de DVD speler en weet die misschien wat er 'onder de motorkap' zit?

Linkje: http://www.lidl.nl/nl/ind...oow.20031204.p.DVD_speler

Specs:
* voor een perfecte weergave van: DVD's, Video-CD's
* (VCD's/S-VCD's)/CD's/CD-R's/CD-RW's/MP3/JPEG
* AC-3 - decoder voor de weergave van dolby digital 5.1
* DTS - decoder voor de weergave van DTS signalen
* twee hoofdtelefoonuitgangen met gescheiden regelbaar volume
* incl. scartkabel (21 polig RGB), audio/video cinchkabel en afstandbediening (gebruiksklaar)

Prijs: € 69,99

Wat ik vooral wil weten is of hij DVD+R en DVD+RW leest. Misschien is er iemand die hem al gekocht heeft en dat even kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 10:41:
Er staat vandaag bij de Lidl een DVD speler te koop. Het is een e-bench KH677 waarover ik dus helemaal nul, nop kan vinden op het internet.
Herkent iemand de DVD speler en weet die misschien wat er 'onder de motorkap' zit?

Linkje: http://www.lidl.nl/nl/ind...oow.20031204.p.DVD_speler

Specs:
* voor een perfecte weergave van: DVD's, Video-CD's
* (VCD's/S-VCD's)/CD's/CD-R's/CD-RW's/MP3/JPEG
* AC-3 - decoder voor de weergave van dolby digital 5.1
* DTS - decoder voor de weergave van DTS signalen
* twee hoofdtelefoonuitgangen met gescheiden regelbaar volume
* incl. scartkabel (21 polig RGB), audio/video cinchkabel en afstandbediening (gebruiksklaar)

Prijs: € 69,99

Wat ik vooral wil weten is of hij DVD+R en DVD+RW leest. Misschien is er iemand die hem al gekocht heeft en dat even kan testen?
Als je de compatibiliteit met DVD+R(W) zo belangrijk vindt, dan kun je beter de cyberhome 402 bij It's gaan halen voor 49,95. Nieuwe firmware eroverheen en dan kan ie alles aan. 1369 links links links rechts en je kunt hem regio-vrij maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangkast
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Gangkast

/// Meubel

Ik heb ook die camera van de aldi vandaan...
en als ik hem vergelijk met de camera van mijn pa (sony dsc p72 3,1 megapixel)
dan valt ie nix tegen....

ik vind dat ie de foto;s binnen ook goed maakt, qua flits..
wel vind ik bij de het beeld op de lcd beter (lichter) als het donker is binnen, maar op het moment van de foto maken maakt het niets uit...

ik heb net een foto gemaakt binnen (bij lamp licht)
ik heb de belichting op centraal gezet (hoewel in dit geval 'geheel beeld beter was)
ik heb hem op de grootste resolutie gemaakt, en met de minste compressie

nou moet ik wel zeggen, dat ikzelf (bijna) geen verstand heb van digitale camera's
en als ik die foto maak met de sony, ziet ie er hetzelfde uit (kwaliteit) alleen is deze net iets groter, qua resolutie..

ik heb de instellingen automatisch staan.
moet me er nog meer in gaan verdiepen...

http://members.chello.nl/g.vandentop/test.JPG

http://members.chello.nl/g.vandentop/test2.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Gangkast op 05-12-2003 12:36 . Reden: anere foto erbij ]

“The world is a book and those who do not travel read only one page”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik had liever dat ze die gadget niet aan had :D

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat leidt af. zon half naakte vrouw. Gewoon gadget en vrouw los fotograferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4,95, das geen geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Laatst online: 10-09 20:12
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 13:56:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
Wat vinden de Tweakers van de PDA die nu in de aanbieding is?
Het gaat om een Medion Pocket PC met Intel XScale 400Mhz proc. TFT-siplay met 65536 kleuren. 64 Mb intern geheugen, 1*256 MB voorgeinstalleerd (?) en 1*256 MB vrij beschikbaar. GPS-ontvanger. Spraakgestuurde GPS-navigatiesoftware voor Benelux, Duitsland en Europese hoofdwegen. Er zit 3 jaar garantie op en de prijs is: 499 euro.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF02.HTM

Is er misschien iemand die meer van dit ding weet? Wat voor PDA is het? Medion is toch alleen een stickertje op een ander merk? En welk navigatiepakket zou erbij zitten?

Hoe zou deze bijvoorbeeld zijn in vergelijking met deze:
http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/65560

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergelijkt daarbij wel een ipaq met een medion.
Ipaq
+ goede service, komen em ophalen, en binnen 5 dagen weer terug
+ goeie kwaliteit
+ 2210 heeft een hele sterke speaker, om het geluid van de navigatie, zoals "links afslaan" te zeggen. Ik ken mensen met een medion die bij het begin al een losse speaker erbij hebben moeten kopen
+ TomTom is de beste navigatie software die er is. incl. flitspaalwaarschuwing mogelijk, en 3d weergave
+betere accu, die ook verwisselbaar is, en die dingen gaan meestal maar 2 jaar mee, dus dan is verwisselbaar ook heel belangrijk

voordeel van de medion
- wat goedkoper
- veel geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Er komen nog wel meerdere vragen op:

Hoeveelheid RAM en ROM. MMC (dat betekent dus een CF slot?) kaartje voor de benelux. Maar zit er ook een sd-slot in?

Als er een CF slot in kan, is het mogelijk om BT of WIFI erbij te kopen. Maar zit een van deze mogelijkheden niet geïntegreerd?

Wat voor kaartje is die andere 256 mb (weer MMC?)
Aantal mAh voor de accu... en is deze verwisselbaar?

Veel vragen, wie heeft hier antwoord op (op de website van Medion kon ik niets vinden http://www.medion.com/nl/ )

Wat ik tws wel zeer mooi vind, is een garantie van 3 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:30

MrScratch

I am rubber, you are glue

Op de pocketpc-club.nl site wordt de navigatie-set ook besproken, zie hier:

http://www.pocketpc-club....ead.php?s=&threadid=22099

Daar staat ook een opsomming van de duitse versie van deze aanbieding, die vrijwel gelijk is als de nederlandse, maar iets uitgebreider qua uitleg is. Aangenomen wordt dan dat het dezelfde aanbieding betreft. Als je hier vanuit gaat, dan blijkt dat het 2 (SD?)MMC 256Mb kaarten zijn die worden bijgeleverd. Er is verder een SD/MMC uitbreidingsslot. Het ding draait Windows Mobile 2003. Gewicht ca.: 125 g

Ik denk dat er geen CF slot in zit, alleen SD. De vraag is of deze SD/IO is, anders geen uitbreiding met bijv WiFi of Bluetooth mogelijk. Dat zou ik een nadeel vinden. Hij is wel lekker licht. Er zit verder een auto-oplader bij (dus in de sigarette-aansteker te stoppen) en een gps-muis aan een draadje. Er zit een autohouder met een zuignap bij, wat volgens mij een passieve houder is. Ik denk dat er ook niet aan een actieve houder is te komen, omdat het een niet zo courant soort pda betreft.

Al met al is het best een aantrekkelijke aanbieding te noemen. Ik ga zeker even kijken wat het pakket nu precies allemaal bevat.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ik heb ook wat piccies gemaakt, binnen en buiten.
Buiten, beste kwaliteit, grootste formaat, autosettings: KLIK
Buiten, beste kwaliteit, medium formaat, autosettings: KLIK
Binnen, beste kwaliteit, medium formaat, met flits, autosettings: KLIK

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 16:01
Komende week ook een mp3 speler bij ALDI: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF05.HTM

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/BILD05.JPG

Iemand ervaring met het merk MTlogic? Ik heb ook benieuwd of deze speler ID3-herkenning heeft. Lijkt me ergens wel logisch met 4 regels dot-matrix display, maar het staat niet bij de specs. Hij ziet er redelijk klein uit, is wel fijn als je hem in je zak wilt stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

eL_Jee schreef op 06 december 2003 @ 14:37:
Komende week ook een mp3 speler bij ALDI: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/OFF05.HTM

[afbeelding]

Iemand ervaring met het merk MTlogic? Ik heb ook benieuwd of deze speler ID3-herkenning heeft. Lijkt me ergens wel logisch met 4 regels dot-matrix display, maar het staat niet bij de specs. Hij ziet er redelijk klein uit, is wel fijn als je hem in je zak wilt stoppen.
ziet er mijn gewoon als een cd-speler grootte uit? != klein?

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jee
py.mosjuh schreef op 06 december 2003 @ 15:59:
[...]

ziet er mijn gewoon als een cd-speler grootte uit? != klein?
Hét nadeel (vind ik) van mp3-cdspelers is dat ze zo groot zijn. Als ik deze zo op de foto bekijk is hij niet veel grote dan de cd zelf. Je hebt ook spelers waar het aan beide kanten nog een/twee centimeter uitsteekt. Zoiets moet ik niet hebben, omdat die dingen al zo groot zijn.

Nog een vraagje: Zou er een holdknop op deze speler zitten? Als hij in m'n zak zit weet ik nl. precies wat er gaat gebeuren met die daar zo tactisch geplaatste knopjes.

[ Voor 16% gewijzigd door eL_Jee op 06-12-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
zijn er nog spelers zónder hold-knop op de markt dan?
maar wel belangrijk idd...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-08 08:53

audi-80

Voorsprong door techniek

MisTraller schreef op 28 november 2003 @ 11:37:
En het losse "blokje" aan de achterzijde, wie weet waar dat in godsnaam voor dient? ik heb er even ingekeken, maar ik had echt zoiets van tjemig, had dat nou niet gewoon in het apparaat zelf gepast? Ik weet iig niet wat het doet. (zit ook niet veel spannends in, wat spoeltjes, weerstandjes, etc.)
Volgens mij voor het FL-display.

Ik heb een keer bij een car-hifi zaak een kenwood of pioneer gezien waar ook zo'n blokje aan hing, en volgens de verkoper was dat voor het FL-display en om storing tegen te gaan zat dat buiten de radio behuizing.
Dus zal dat bij deze radio ook wel zo zijn omdat die ook zo'n display heeft.

Heeft iemand deze radio proberen in te bouwen in een corsa B/Combo ?
Ik heb deze radio ook gekocht voor mijn auto van de zaak (Opel Combo), maar ik krijg hem er niet in er is geen plaats voor het ISO-stekkerblok en dat blokje. :(

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jee
Punksmurf schreef op 06 december 2003 @ 17:57:
zijn er nog spelers zónder hold-knop op de markt dan?
maar wel belangrijk idd...
Met al die vage Aldi-merken weet je 't maar nooit B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

di 9 t/m za 27 dec bij de kruidvat:

(geen zin om de gaan painten, klik maar: ) http://kruidvat.amercom.n...ine_72_pagina_1_groot.jpg
thx shameblaster!

home cinema set voor 100 euro.

de boxen krijgen natuurlijk een enkele reis prullenbak, maar weet iemand of die dvd speler die 100 euro waard is? maw: slikt hij alle gangbare formaten?
er staat geen enkel merk/type bij, dus ik vroeg me af of iemand er toevalig meer over weet.

in het foldertje staat: dvd, audio cd, cd-r, cd-rw, mp3. niet echt hoopgevend, maar die folders zijn nooit volledig...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 13:54:

foto in hun foldertje, komt zodra mijn scanner weer leeft

de boxen krijgen natuurlijk een enkele reis prullenbak, maar weet iemand of die dvd speler die 100 euro waard is? maw: slikt hij alle gangbare formaten?
er staat geen enkel merk/type bij, dus ik vroeg me af of iemand er toevalig meer over weet.

in het foldertje staat: dvd, audio cd, cd-r, cd-rw, mp3. niet echt hoopgevend, maar die folders zijn nooit volledig...
Voor 100 euro heb je ook wel een speler van een normaal merk in huis. Bijv. Philips. Kan je beter in investeren, die zijn een stuk beter en werken vast ook beter en langer. Als het je alleen om de speler te doen ik zou ik het zeker afraden. Als het je om de boxen te doen is ook eigenlijk :) Voor dat geld.

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vehpol schreef op 07 december 2003 @ 13:59:
[...]

Voor 100 euro heb je ook wel een speler van een normaal merk in huis. Bijv. Philips. Kan je beter in investeren, die zijn een stuk beter en werken vast ook beter en langer. Als het je alleen om de speler te doen ik zou ik het zeker afraden. Als het je om de boxen te doen is ook eigenlijk :) Voor dat geld.
dat weet ik zelf ook wel. maar dan zit je met hetzelfde probleem: hoe weet je dattie alles slikt? het is vaak zelfs zo dat de goede dure a-merk spelers juist zeer slecht zijn mbt compatibiliteit.

als er een speler is die gegarandeerd alles speelt wil ik daar best 100 euro voor neerleggen, maar die heb ik nog niet kunnen vinden onder de duurdere merken.

daarom vroeg ik me af of iemand wat meer weet van dit kruidvat spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

http://kruidvat.amercom.n...ine_72_pagina_1_groot.jpg

dat is het plaatje van de home cinema set!!!!!

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 14:03:
[...]

dat weet ik zelf ook wel. maar dan zit je met hetzelfde probleem: hoe weet je dattie alles slikt? het is vaak zelfs zo dat de goede dure a-merk spelers juist zeer slecht zijn mbt compatibiliteit.

als er een speler is die gegarandeerd alles speelt wil ik daar best 100 euro voor neerleggen, maar die heb ik nog niet kunnen vinden onder de duurdere merken.

daarom vroeg ik me af of iemand wat meer weet van dit kruidvat spelertje.
als je een speler wilt die vrijwel alles speelt zou ik een cyberhome kopen. Kwaliteit is natuurlijk als van een d merk maar het slikt wel vrijwel alles.. En alstie t niet doet breng je em toch gewoon weer terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 14:34:
[...]

als je een speler wilt die vrijwel alles speelt zou ik een cyberhome kopen. Kwaliteit is natuurlijk als van een d merk maar het slikt wel vrijwel alles.. En alstie t niet doet breng je em toch gewoon weer terug....
sja, die stond hierboven ook al, maar die is uitverkocht. daarom vraag ik het nu over deze, omdat deze nog moet komen... het heeft nogal haast namelijk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 13:54:

(geen zin om de gaan painten, klik maar: ) http://kruidvat.amercom.n...ine_72_pagina_1_groot.jpg
thx shameblaster!

de boxen krijgen natuurlijk een enkele reis prullenbak......
Niet in de prullenbak plz, ik weet nog wel een goed doel ervoor.
(nee niet voor mezelf) Mail me anders aub ff voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 22:48
Weet iemand iets meer over die nieuwe mp3 speler van de Lidl van Bench?

http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Draagbare_MP3-CD_speler

Draagbare MP3/CD speler
Incl. oordopjes, adapter, sigarettenaansteker-aansluiting, line out kabel en afstandbediening
Antishock CD: 40 sec., MP3 speler: 120 sec.
LCD-display
Gebruiksklaar
Onderweg luisteren naar uw favoriete CD of MP3-track
Speel CD's af via het cassettedeck van de autoradio
Antishock Bass Boost Systeem

Voor 49,99 euri

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.03_4209/$file/03_4209_b.jpg
Ziet er goed uit _/-\o_, heeft iemand misschien een site?

[ Voor 7% gewijzigd door Da-WiZZy0n op 07-12-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonno
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 09:07
Wat denken jullie van onderstaande camera?
ik zoek namelijk een goedkope camera, maar als het ff kan wil ik wel waar voor me geld :)

http://www.lidl.de/nl/ind....p.Digitale_Pocket_camera
deze is EUR 119,00

en anders zou ik misschien voor de trust powerc@m 550 (EUR 70,00) gaan, deze heeft geen geweldige kwaliteit (bij vriend gezien) maar het is ook niet om foto's uit te printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Iemand die weet welke navigatie er bij de Aldi-aanbieding zit? Zal wel geen TomTOm zijn lijkt me.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
Heb ergens gelezen dat de PDA een Yakumo Delta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Laatst online: 10-09 16:06
Lezers,

wie heeft er hier al eerder iets gekocht van het merk aiptek?

Lidl heeft een digicamera 4 megapixel in de aanbieding voor 119,-. specs

voordeel
Erg goedkoop en erg compleet

nadeel
Alleen digitale zoom.

Vraag, als ik nu iets digitaal inzoom (2x bv) en ik heb de camera op hoogste kwaliteit staan (1600*1200???) ziet dan de foto er uit alsof hij op 800*600 genaakt is? Of snap ik er helemaal niks van 8)7

Raden jullie hem aan of absoluut af en beter een ander merk 3 Megapixel voor 150 euro oid. (als die er zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

coelho schreef op 08 december 2003 @ 14:59:
Heb ergens gelezen dat de PDA een Yakumo Delta is.
Een wát? :P Nouja, ik zal eens kijken :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt of een of andere Yakumo te zijn of de Mitac Mio 558. De software is dan van NAVIGON. Is hier iemand die daar ervaring mee heeft?
En o ja, kun je dit soort aankopen ruilen bij de Aldi?
Laatste vraag: is het mogelijk notities te schrijven (met pennetje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
notities kan je op elke ppc maken ja, schijven (zoals op een papiertje) of typen (onscreen keyboard, of graffity schrijven (dat leer je echt binnen een paar uur) in zo'n blokje dat wordt dan omgezet in getypte tekst zeg maar)
en bij de aldi kan je t iig terugbrengen, of ze altijd een nieuwe voor je hebben weet ik niet.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

tatata schreef op 08 december 2003 @ 17:11:
Vraag, als ik nu iets digitaal inzoom (2x bv) en ik heb de camera op hoogste kwaliteit staan (1600*1200???) ziet dan de foto er uit alsof hij op 800*600 genaakt is? Of snap ik er helemaal niks van 8)7
Je zit inderdaad goed met je redenering. Ik zou ff moeten rekenen om de precieze resoluties met welke factor zoom te berekenen en daar heb ik nu ff geen zin in
(sorry... :z ).
Het resultaat van een digitale zoom is hetzelfde als bijv. een foto van 1024*768 op je beeldscherm, en daaruit een kader van 800*600 snijden. Het resultaat krijgt een lagere resolutie, en als je het dan groter wil maken, zal het korreliger worden. Nu moet ik zeggen dat je daar bij 4MP niet zo heel veel last van zult hebben (mits je uiteraard je foto's op de hoogste kwaliteit maakt).

Buiten dat verhaal vraag ik me ook wel af of er al iemand ervaring heeft met de camera's van Aiptek, 4MP of minder. Dit lijkt me een mooi masjientje voor m'n pa (kan ie ook digitale foto's van z'n kleinkind maken... O+ )

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-WiZZy0n
Da-WiZZy0n schreef op 07 december 2003 @ 22:28:
Weet iemand iets meer over die nieuwe mp3 speler van de Lidl van Bench?

http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Draagbare_MP3-CD_speler

Draagbare MP3/CD speler
Incl. oordopjes, adapter, sigarettenaansteker-aansluiting, line out kabel en afstandbediening
Antishock CD: 40 sec., MP3 speler: 120 sec.
LCD-display
Gebruiksklaar
Onderweg luisteren naar uw favoriete CD of MP3-track
Speel CD's af via het cassettedeck van de autoradio
Antishock Bass Boost Systeem

Voor 49,99 euri

[afbeelding]
Ziet er goed uit _/-\o_, heeft iemand misschien een site?
Nou, weet iemand hier meer van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikiedik
  • Laatst online: 08-04 10:41

dikiedik

de verkeers ont regelaar

PAS OP !!!
dit KAN het zelfde GEINTJE zijn als wat TRUST met haar camera's doet,
nl. een 2,0 MP sensor en dan een camera res. van 3,2 of zelfs 4,0 MP laten interpoleren en zelfs adverteren, zie de TRUST 735S voor 129 euro bij kijkshop en de 820 voor 119 euro, en check de site van trust er maar eens op na onder het tabje tech. spec.'s.

http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=13413

en

http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=13675

[edit] deze is ook leuk, gebruikt nl. CF (is goedkoop)
http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=13425
is ook 129 bij de kijkshop [edit]
[edit] typo in prijs laatst genoemde cam [edit]

[ Voor 22% gewijzigd door dikiedik op 09-12-2003 19:47 ]

ride on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:18
dikiedik schreef op 09 december 2003 @ 00:01:
.

is ook 229 bij de kijkshop [edit]
Wat is er mis met compactflash? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 18:44
volgens mij bedoeld hij, dat het juist leuk is, omdat het CF gebruikt.
CF geheugen is goed beschikbaar en goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:30

MrScratch

I am rubber, you are glue

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 17:47:
Het schijnt of een of andere Yakumo te zijn of de Mitac Mio 558.
Op pocketpc-club.nl lees ik dat het naar alle waarschijnlijkheid de Yakumo Delta 400 betreft. Deze heeft:

Alleen SD/MMC geheugenslot (met SD/IO)
Windows Mobile 2003
125gram.

Dit betekent dat hij uitbreidbaar is met bijvoorbeeld Bluetooth en/of WiFi, alleen via het SD-slot (wat duurdere kaartjes zijn dan de CF-versies). Toch is en blijft het een mooie aanbieding.

Link naar de yakumo delta 400: http://www.yakumo.de/prod...PDAs#Yakumo+PDA+delta+400

[ Voor 9% gewijzigd door MrScratch op 09-12-2003 11:39 . Reden: SD-slot wel SD/IO (opmerking van KIP) ]

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de specificaties van die Yakumo Delta 400 zit daar wel SD I/O op. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:05
Bij de Aldi staat nu een beamer te koop voor iets van 1000 euro, is het iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in use?
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-04-2023
De LIDL heeft nu de camera in de aanbieding die een week eerder ook te koop stond. Heeft iemand deze toen gekocht? Kan iemand mij advies geven over het wel of niet kopen van deze camera?

SPECS:

Digitale camera 5.0 Megapixel CCD
hoogwaardige 1/1.8" CCD-sensor voor een perfecte fotokwaliteit
vermogen: 2.560 x 1.920 dpi
optische zoomlens van 35 x 105 mm.
4-voudige digitale zoom
3-voudige optische zoom
1.6" TFT kleuren LCD-display voor het bekijken van uw foto's
11 MB intern geheugen
zelfontspanner is in te stellen van 2-10 sec.
Playback mode voor het terugkijken van foto's (normaal, slideshow of tumbnails)
Movie Mode voor het opnemen van film met geluid (max. 3 min.)
geschikt voor: Windows ''98, ME, 2000, XP en MAC OS 9.0 of latere versies
bijgeleverde software: USB drive, MGI Photo Suite IV SE en Photo Vista
incl. o.a. USB kabel, video kabel, adapter, handboek, 128 MB geheugenkaart,
opbergtas en snellader
werkt op 2 batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Aristos schreef op 10 december 2003 @ 10:47:
Bij de Aldi staat nu een beamer te koop voor iets van 1000 euro, is het iets?
Contrastratio 400:1 is erg weinig. (ter illustratie, de PLV-Z1 heeft 800:1, de Infocus X1 2000:1)

Dus ik ben bang dat het niet echt een goed apparaat is, en slechts marginaal goedkoper dan een X1.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Volgens mij zijn beamers ook buiten de Aldi wel voor 1000 euro tekoop. Sowieso zou ik dan een 2e hands kopen met een betere beeldkwaliteit. Risico is dan dat je de lamp binnenkort moet vervangen, maar daarna is hij weer zo goed als perfect :)

Heb vandaag een weerstation bij de Aldi gekocht, ding is nog bezig met calibreren enzo (duurt een dag ongeveer), maar hij doet het prima. Zendertje buiten voor de luchtvochtigheid en temperatuur buiten, de rest meet hij binnen (luchtvochtigheid, luchtdruk en temperatuur). De klok is zendergestuurd, dus loopt exact op tijd en volgens het display is het volle maan (wat ook klopt met wat ik 2 dagen terug zag aan de hemel :)). De zon kwam vandaag om 8:32 op en gaat om 16:28 vanmiddag weer onder. Ik heb een temperatuursverschil van 3 graden over m'n kamer :D En de luchtvochtigheid is 32% - 52%. Ja, ik heb de buitenzender nog binnen liggen :)

Ik vind het wel een gaaf ding voor 25 euro, ik zie ze overal voor 150 euro en meer tekoop. Nu zal deze wel minder accuraat zijn, maar ik vind het een leuke gadget :)

Edit: Je kunt er overigens 4 buiten zenders op aansluiten die werken op 15 kanalen...

[ Voor 68% gewijzigd door Grrrrrene op 10-12-2003 11:22 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Mp3 CD speler Aldi Mt Logic € 49

Zelf heb ik al een mp3 cd speler maar mijn zus moest er ook een hebben. Dus bovenstaand gadget bij de Aldi gehaald. Uitgepakt, batterijen erin, CD met mp3s erin en getest.
Conclusie: Gaat linea recta vanmiddag nog terug naar de Aldi.

Waarom:
Zeer slechte geluidskwaliteit; ik denk dat mijn Sony cassette(!!) Walkman nog beter klinkt.
Geluid verandert als je de 3.5 mm plug beweegt (los contact op PCB ?)
Belangrijkste reden: Ondersteunt niet volledig VBR mp3. Dit betekent dat zo ongeveer mijn hele collectie, gecodeerd met LAME in hoge kwaliteit vbr niet werkt.
Dan toch maar es kijken voor de goedkoopste iRiver IMP150 van 99 Euri of zo, eenvoudig maar prima geluid. Of anders toch maar een flash-based spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
Grrrrrene schreef op 10 december 2003 @ 11:18:
Volgens mij zijn beamers ook buiten de Aldi wel voor 1000 euro tekoop. Sowieso zou ik dan een 2e hands kopen met een betere beeldkwaliteit. Risico is dan dat je de lamp binnenkort moet vervangen, maar daarna is hij weer zo goed als perfect :)

Heb vandaag een weerstation bij de Aldi gekocht, ding is nog bezig met calibreren enzo (duurt een dag ongeveer), maar hij doet het prima. Zendertje buiten voor de luchtvochtigheid en temperatuur buiten, de rest meet hij binnen (luchtvochtigheid, luchtdruk en temperatuur). De klok is zendergestuurd, dus loopt exact op tijd en volgens het display is het volle maan (wat ook klopt met wat ik 2 dagen terug zag aan de hemel :)). De zon kwam vandaag om 8:32 op en gaat om 16:28 vanmiddag weer onder. Ik heb een temperatuursverschil van 3 graden over m'n kamer :D En de luchtvochtigheid is 32% - 52%. Ja, ik heb de buitenzender nog binnen liggen :)

Ik vind het wel een gaaf ding voor 25 euro, ik zie ze overal voor 150 euro en meer tekoop. Nu zal deze wel minder accuraat zijn, maar ik vind het een leuke gadget :)

Edit: Je kunt er overigens 4 buiten zenders op aansluiten die werken op 15 kanalen...
nou 150 euro voor een weerstation is wat veel... ik heb er overigens ook 2 gehaald, een voor mijn vader en een voor mijn "schoonvader" met kerst :D

maar het lijkt wel aardig te werken ja... het waren ook de laatste 2, had niet verwacht dat weerstations zo in trek waren

alleen die buitenzender wil nog niet onder de 0 gaan, terwijl het toch echt -2 was buiten... maar ja, zal wel eest goed moeten calibreren enzo
heb em inmiddels maar weer ingepakt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Laatst online: 10-09 16:06
dikiedik schreef op 09 december 2003 @ 00:01:
PAS OP !!!
dit KAN het zelfde GEINTJE zijn als wat TRUST met haar camera's doet,
nl. een 2,0 MP sensor en dan een camera res. van 3,2 of zelfs 4,0 MP laten interpoleren en zelfs adverteren, zie de TRUST 735S voor 129 euro bij kijkshop en de 820 voor 119 euro, en check de site van trust er maar eens op na onder het tabje tech. spec.'s.

http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=13413

en

http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=13675

is ook 129 bij de kijkshop [edit]
[edit] typo in prijs laatst genoemde cam [edit]
Doet onderstaande dat ook?
tatata schreef op 08 december 2003 @ 17:11:
Lezers,

wie heeft er hier al eerder iets gekocht van het merk aiptek?

Lidl heeft een digicamera 4 megapixel in de aanbieding voor 119,-. specs

voordeel
Erg goedkoop en erg compleet

nadeel
Alleen digitale zoom.

Raden jullie hem aan of absoluut af en beter een ander merk 3 Megapixel voor 150 euro oid. (als die er zijn)
FF deze kicken want dan moet ik hem morgen ochtend vroeg gaan halen of juist niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, kijk, waarom denk je dat een 2MP camera bij Canon en Nikon 250-300 euro kost en Lidl een 4MP camera kan leveren voor 119 euro? Daar moet ergens bezuinigd zijn en helaas is dat doorgaans op de lens en de CCD. Daarbij komt nog dat je je af kunt vragen of 4MP wel echt 4MP is of dat het geïnterpoleerd is... Ik zou even doorsparen voor een merk camera in ieder geval, ik ben nog nooit echt overtuigd geweest van die merkloze supermarkt camera's.
Phusebox schreef op 10 december 2003 @ 11:46:
[...]

nou 150 euro voor een weerstation is wat veel... ik heb er overigens ook 2 gehaald, een voor mijn vader en een voor mijn "schoonvader" met kerst :D

maar het lijkt wel aardig te werken ja... het waren ook de laatste 2, had niet verwacht dat weerstations zo in trek waren

alleen die buitenzender wil nog niet onder de 0 gaan, terwijl het toch echt -2 was buiten... maar ja, zal wel eest goed moeten calibreren enzo
heb em inmiddels maar weer ingepakt
Ik heb ze gezien hoor, voor 150 euro. Krijg je er wel een in geborsteld aluminium, maar toch.

Die zendergestuurde tijd wil nog niet zo goed werken, maar verder lijken de temperaturen en drukken aardig te kloppen (Hoewel ik 3 graden temperatuursverschil tussen basisstation en zender wel vreemd vind, maar aan de andere kant: de zender staat ver van m'n CRT en TV verwijderd, het basisstation staat er 0,5m naast).

[ Voor 53% gewijzigd door Grrrrrene op 10-12-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
Grrrrrene schreef op 10 december 2003 @ 12:20:
Nou, kijk, waarom denk je dat een 2MP camera bij Canon en Nikon 250-300 euro kost en Lidl een 4MP camera kan leveren voor 119 euro? Daar moet ergens bezuinigd zijn en helaas is dat doorgaans op de lens en de CCD. Daarbij komt nog dat je je af kunt vragen of 4MP wel echt 4MP is of dat het geïnterpoleerd is... Ik zou even doorsparen voor een merk camera in ieder geval, ik ben nog nooit echt overtuigd geweest van die merkloze supermarkt camera's.
[...]

Ik heb ze gezien hoor, voor 150 euro. Krijg je er wel een in geborsteld aluminium, maar toch.

Die zendergestuurde tijd wil nog niet zo goed werken, maar verder lijken de temperaturen en drukken aardig te kloppen (Hoewel ik 3 graden temperatuursverschil tussen basisstation en zender wel vreemd vind, maar aan de andere kant: de zender staat ver van m'n CRT en TV verwijderd, het basisstation staat er 0,5m naast).
zendergestuurde tijd bij mij eerst ook niet maar ik wilde weer eens alles tegelijk doen

dus ik heb gewoon gedaan:

batterijen erin... verder niks... wachten maar
en op een gegeven moment stond alles goed

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-WiZZy0n
Phusebox schreef op 10 december 2003 @ 15:32:
[...]

zendergestuurde tijd bij mij eerst ook niet maar ik wilde weer eens alles tegelijk doen

dus ik heb gewoon gedaan:

batterijen erin... verder niks... wachten maar
en op een gegeven moment stond alles goed
Ja keb um ook, duurde bij mij niet echt lang voordat alles goed stond, mooi ding ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag bij de Aldi een weerstation gekocht. Een mooi ding. Er is alleen een probleem. Op de zender komt alleen maar 'Lo' te staan en geen temperatuur. Doe ik soms wat fout??? Wie kan mij helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-WiZZy0n
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 23:01:
Ik heb vandaag bij de Aldi een weerstation gekocht. Een mooi ding. Er is alleen een probleem. Op de zender komt alleen maar 'Lo' te staan en geen temperatuur. Doe ik soms wat fout??? Wie kan mij helpen???
Er zit een boekje bij en daar staat het 100% zeker te weten in.
Geen dank...

Verwijderd

http://www.aiptek.de/inde...e364cea5a71427456cbe02728

PocketCam 4000
Sensor-Typ 3 Megapixel CMOS Sensor (2048 x 1536)

Heeft iemand deze al gekocht bij de Lidl?
Ben benieuwd naar jullie ervaring en kwaliteit

• Grrrrrene
  • Niet online
Bij mij staat de luchtvochtigheid binnen vaak op LO, maar de temperatuur niet. Het lijkt mij dat die binnen toch altijd een waarde moet geven, anders is hij stuk. De sensor moet tot -20 ofzo kunnen gaan, lijkt me. Ik zou er maar mee terug gaan als het niet in de handleiding staat (die heb je overigens echt nodig, anders kom je niet uit al die toetsencombinaties :X).

Weet iemand overigens wat dat DST is wat je in het display kunt zetten? Ik kan er in de handleiding niks over vinden :)

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:01

Cliffie

Trompetslet

Grrrrrene schreef op 11 december 2003 @ 10:45:
Bij mij staat de luchtvochtigheid binnen vaak op LO, maar de temperatuur niet. Het lijkt mij dat die binnen toch altijd een waarde moet geven, anders is hij stuk. De sensor moet tot -20 ofzo kunnen gaan, lijkt me. Ik zou er maar mee terug gaan als het niet in de handleiding staat (die heb je overigens echt nodig, anders kom je niet uit al die toetsencombinaties :X).

Weet iemand overigens wat dat DST is wat je in het display kunt zetten? Ik kan er in de handleiding niks over vinden :)
Daylight Savings Time ofzo? :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh, automatisch overschakelen naar wintertijd enzo? Hmm, dat moet ik dan nog 's ff testen :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:48

MaDLiVe

.-Observer-.

Grrrrrene schreef op 11 december 2003 @ 10:57:
Oh, automatisch overschakelen naar wintertijd enzo? Hmm, dat moet ik dan nog 's ff testen :)
Ja klopt daar staat dst voor (veel gadgets hebben die functie). Ik ga em zo ook ff halen (als hij er nog is dan :P).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Da-WiZZy0n schreef op 10 december 2003 @ 23:39:
[...]

Er zit een boekje bij en daar staat het 100% zeker te weten in.
Geen dank...
Ik heb het boekje wel 10 keer gelezen en ik heb niets hierover kunnen vinden.
Wie helpt mij op weg????

Verwijderd

http://www.aiptek.de/inde...e364cea5a71427456cbe02728

PocketCam 4000
Sensor-Typ 3 Megapixel CMOS Sensor (2048 x 1536)

Heeft iemand deze al gekocht bij de Lidl?
Ben benieuwd naar jullie ervaring en kwaliteit

• coelho
Balen zeg... Ik ben gisteren 3 Aldi's afgegaan voor zo'n weerstationnetje, overal uitverkocht (had niet eerder tijd dan half 1). Weet iemand misschien welk merk het is, dan kan ik eens rondkijken of ie ergens anders ook te koop is (en nee, ik bedoel niet Medion...)

Verwijderd

Balen zeg... Ik ben gisteren 3 Aldi's afgegaan voor zo'n weerstationnetje, overal uitverkocht (had niet eerder tijd dan half 1). Weet iemand misschien welk merk het is, dan kan ik eens rondkijken of ie ergens anders ook te koop is (en nee, ik bedoel niet Medion...)
Heb er vandaag 1 gehaald, lag nog bij de kassa.. .mazzel :)

Op de achterkant staat
Dario Merkenartikelvertrieb
Hamburg
WD638
12/03

Alleen hij zit bij mij in de vriezer, maar wil niet lager dan 5,5 ....misschien dat ie niet door de deur heen komt
edit:
i.d.d. met deur open werktie die wel, gaf ie - 6 aan ...

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
voor de komende week kun je voor dat scherm beter naar duitsland rijden, verschil is 200 euro 8)7

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:48

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier was hij helaas ook uitverkocht (weatherstation :(()

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson, heb je enig idee of die dsc-fx77 nog te krijgen is bij saturn.de?
Op hun website zie ik niks staan. Was misschien zo goedkoop omdat het toestel niet meer geleverd wordt... Bevalt ie goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
weet iemand of ik nog ergens aan de laatste aldi comp kan komen (de md 8080 van november 2003)? Ik heb al gekeken op www.medion.ag omdat daar soms wel eens wat van die medion kastjes staan, maar helaas deze keer niet. Ik wil ZO graag die comp hebben, want hij is echt DE SHIT. 5600 op 3dmark03 dat is echt cool. BOEIEND dat het even NET geen 9800 PRO is, die er in zit.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan hem gewoon nabestellen bij de aldi, of anders zoiets soortegelijks uitzoeken bij mediamarkt/makro/albert heijn/etc

of gewoon ff een paar maandjes wachten, dan heeft de aldi weer een compie in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
hahah ja nabestellen?? Daar hebben ze nog nooit van gehoord bij de ALDI! Was dat maar waar! Is je dat ooit gelukt dan? Die systemen van die andere winkels zijn lang ZO vet niet als die aldi, dat weet iedereen. Die komen met de 3dmark03 zelfs niet in de buurt en met de opties, die op die 8080 zitten.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk nooit geprobeerd, maar in de topics in OH staan wel posts van mensen die het gelukt is.
en dat die andere pc's niet zo goed zijn, tsja, ik noem alleen maar je opties op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Nu bij de Kijkshop voor €239:
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/zoom_images/KS102301b.gif

Is een Ricoh Caplio RR30 met een Medion logo erop.

Kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.ricoh-cameras.co.uk/rr30/pic_rr30.gif

Specs zijn ook hetzelfde.

Helaas komt dit apparaatje niet meer in de pricewatch voor :(

Een review kun je hier lezen.

Zit er zelf over te denken om deze te kopen, of nog even door te sparen voor een Canon Powershot A70. Ben er nog niet helemaal uit, dus ik ga nog even wat reviews lezen B)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Laatst online: 10:10
Sneak[3G] schreef op 12 december 2003 @ 21:16:
hahah ja nabestellen?? Daar hebben ze nog nooit van gehoord bij de ALDI! Was dat maar waar! Is je dat ooit gelukt dan? Die systemen van die andere winkels zijn lang ZO vet niet als die aldi, dat weet iedereen. Die komen met de 3dmark03 zelfs niet in de buurt en met de opties, die op die 8080 zitten.
Nabestellen schijnt idd te kunnen, een collega heeft het ook gedaan. Maar die was wel besteld direct een dag na de actie. Duurde wel wat weekjes voor ie er was....

Verder kan je denk ik beter eens in duitsland informeren, vorige week lagen ze daar nog, en wellicht her en der in ons land ook? Ik heb er (toen ik de mp3 radio kocht) bij de aldi in apeldoorn (koninginnelaan) nog gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door Mistraller op 12-12-2003 22:37 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:28

klaaz

it's me!

Hazuki schreef op 12 december 2003 @ 21:39:
Nu bij de Kijkshop voor €239:
[afbeelding]

Is een Ricoh Caplio RR30 met een Medion logo erop.

Kijk maar:
[afbeelding]

Specs zijn ook hetzelfde.

Helaas komt dit apparaatje niet meer in de pricewatch voor :(

Een review kun je hier lezen.

Zit er zelf over te denken om deze te kopen, of nog even door te sparen voor een Canon Powershot A70. Ben er nog niet helemaal uit, dus ik ga nog even wat reviews lezen B)
Spaar maar door voor de Canon. Deze kun je daar qua kqaliteit en mogelijkheden echt niet mee vergelijken hoor. En een Canon heb ja later zo weer verkocht als je aan een nieuwe cam toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. Overal wordt gezegd dat het een simpele point & shoot cam is met middelmatige kwaliteit. Voor de prijs van €239 lijkt het me dus een aardig ding. Zeker in vergelijking met al die Lidl en Aldi camera's die op het moment te koop zijn.
offtopic:
Maar voor mijzelf is de keuze nu, na het lezen van vele reviews nog moeilijker geworden; een Minolta DiMAGE Z1 of een Powershot A80. Weet iemand misschien een vergelijkende test tussen deze 2 te vinden?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coelho schreef op 11 december 2003 @ 19:09:
Klote dat die aanbiedingen alleen voor werklozen en huisvrouwen zijn.
De karwei bouwmarkt had "precies"dezelfde maar voor 20 euro deze week, kijk even op hun site in de folder, succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 01:01:
[...]
Klote dat die aanbiedingen alleen voor werklozen en huisvrouwen zijn.
Da's inderdaad het grote probleem... Was van de week om een uur of 1 gaan kijken voor de cam bij de Lidl, "we hadden er 10 binnen en die waren binnen een half uur op..." |:( Moet toch eens met m'n baas gaan overleggen over flexibele werktijden... ;)
offtopic:
Hazuki, kijk eens op DP Review, misschien heb je wat aan Buying Guide - Side by Side in het menu.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen afleren:
Als je iets leuks ziet en je wilt het hebben, ga dan meteen rond 08.15 bij de voordeur van de aldibaldi staan.

Aldi is slim: elke winkel heeft er een stuk van 10 van het gelikte product. En die zijn al binnen een half uur al verkocht.

Ze dwingen je gewoon om vroeg te komen.

Trouwens vandaag nog had de Aldi bij mij nog die weerstations, ze waren er volop. Maar in een allochtonenbuurt koopt men dit soort dingen niet. Te moeilijk voor de meeste allochtonen. Ik vond het wel leuk, maar nie genomen. Wat moet ik er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 00:52:
[knip]Trouwens vandaag nog had de Aldi bij mij nog die weerstations, ze waren er volop. Maar in een allochtonenbuurt koopt men dit soort dingen niet. Te moeilijk voor de meeste allochtonen. Ik vond het wel leuk, maar nie genomen. Wat moet ik er mee.
Laten we het erop houden dat het mogelijk zo is dat niet alle allochtonen de traditionele nederlandse (overdreven) fasinatie over het weer delen.

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlap schreef op 14 december 2003 @ 11:03:
[...]

Laten we het erop houden dat het mogelijk zo is dat niet alle allochtonen de traditionele nederlandse (overdreven) fasinatie over het weer delen.
Het is niet racistisch bedoeld hoor. Ik ben zelf een gekleurde Nederlander en zo'n ding interesseert bijna geen enkel allochtoon. Vandaar.

Ik vind het ook mooi, maar om nou 25 pleuro voor te gaan dokken, vind ik echt wat te gortig. Vandaar. Als het 19 euro of sjo was, dan had ik het genomen.

Maar meestal zet de aldi die dingen in de aanbieding na twee weken of sjo. Als er is , dan neem ik er wel eentje.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.