If Microsoft built cars, occasionally your car would die on the freeway for no reason, and you'd have to restart it. For some strange reason, you'd just accept this and carry on.
If Microsoft built cars, occasionally your car would die on the freeway for no reason, and you'd have to restart it. For some strange reason, you'd just accept this and carry on.
quote:marmelade-punk schreef op 03 januari 2003 @ 09:08:
ik bedoel 1100 MHz sorry
je hebt hiervoor een mooie edit knop hoor...
zit rechtsboven in je post zit tevens de quote knop en de user profile knop
kan je mooi berichten mee quoten user profiles lezen en als je iets verkeerd getypt hebt dat aanpassen
quote:Me_Myself_and_i schreef op 03 januari 2003 @ 09:00:
[...]
en bij die libretto kan je dacht ik ook een sneller procje in zetten ipv overclocken, maar dat weet ik niet zeker.
en met 180 mhz dvd's kijken lijkt mij ook niet zon suc6:S
plus bij die libretto is het scherm niet al teveel of heb jij er al een ander in laten zetten??
Dank voor de tips allereerst, maar de proc zit vast op het moederbord. Met een beetje soldeerwerk kan ie overklokt worden, het verwijderen / verplaatsen van weerstanden. En dat PCMCIA kaartje doet hetzelfde als een gewone DVD kaart, zoals bijvoorbeeld Creative DXR2 kaarten. Alleen zag ik nu dat je PCMCIA slot zoomed video moest ondersteunen, en dat is helaas niet het geval (is pas vanaf Libretto 100CT).
Het schermpje is maar 6,1", met een max resolutie van 640 x 480. En ik denk dat de refreshrate niet al te hoog zal zijn, het laptopje is van eind 1997.
Reg. datum: 03 maart 2002
en je kan je phone er zo afhalen en niemand ziet dat je wat hebt.
pics soon ;-)
I_am_akira wijzigde dit bericht 03-01-2003 14:44 (3%)

Er zat eerst een connector aan het printplaatje zodat je een flex kunt anasluiten op het printplaatje, ik heb er pootjes aan gesoldeert met draadjes, en krimpkousjes, en nu kan ik als ik op de juiste draadjes schakelaars (indruk) zet, een muziekspeler bedienen vanaf het stuur!
Wat hou ik toch van mijn nieuwe vriendin ;)
Reg. datum: 14 juli 2002
Hoe krijg je het voor elkaar om Div-X op een XDA af te spelen?quote:I_am_akira schreef op 03 januari 2003 @ 14:43:
Koop gewoon een XDA van o2, en een ibm microdrive van 1 gig en een gps muis, instaleer tomtom navigator, sluit alles netjes aan en werk alles weg, en je hebt je phone/carkit handsfree met mp3 en divx afspeel mogelijkheid en autonavigatie en natuurlijk touchscreen etc..
en je kan je phone er zo afhalen en niemand ziet dat je wat hebt.
pics soon ;-)
Reg. datum: 17 augustus 2002
quote:PeterL schreef op 04 januari 2003 @ 11:21:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar om Div-X op een XDA af te spelen?
Door te herencoderen met nandub of virtualdub, naar een bestand van ongeveer 115 mb ofzo.. werkt perfect, gidsen genoeg op het internet, en players zijn er ook.
Werkt goed, maar wel aub een groot geheugenkaartje gebruiken
Reg. datum: 14 juli 2002
Dat is wel heel erg tof, dat je een filmpje kan kijken op je XDAquote:sandman79 schreef op 04 January 2003 @ 11:37:
[...]
Door te herencoderen met nandub of virtualdub, naar een bestand van ongeveer 115 mb ofzo.. werkt perfect, gidsen genoeg op het internet, en players zijn er ook.
Werkt goed, maar wel aub een groot geheugenkaartje gebruiken
gewoon goed herencoden idd en als het het beetje goed doet kan je een film weg krijgen naar zon 20 a 30 mb voor op een ipaq
Reg. datum: 08 september 2001
quote:mightyspawn schreef op 04 januari 2003 @ 15:26:
als je gewoon een 12 volt - 230 omvormer neeemt kun je gewoon je pc voeding aansluiten
Is energietechnisch niet helemaal de juiste oplossing om van 12v naar 220 te gaan om vervolgens weer van 220 naar 12v te komen. Hoewel het misschien wel de makkelijkste methode is gaat er toch een hoop energie verloren met als resultaat meer stroom uit je accu.
Naast dat kost het ook meer dan wanneer je zelf een nette PSU in elkaar fikst zonder de 220v conversie.
quote:Sinclair schreef op 04 januari 2003 @ 15:35:
[...]
Is energietechnisch niet helemaal de juiste oplossing om van 12v naar 220 te gaan om vervolgens weer van 220 naar 12v te komen. Hoewel het misschien wel de makkelijkste methode is gaat er toch een hoop energie verloren met als resultaat meer stroom uit je accu.
Naast dat kost het ook meer dan wanneer je zelf een nette PSU in elkaar fikst zonder de 220v conversie.
En dat is nog maar een understatement!
Waarom niet gewoon een 12v PSU? Iedereen zet hier een 12 > 220 en daarna een 220 > 12 / 5 v... Ja sorry... Maar als je de pc aanzet is je accu naar 30 minuten leeg
ALS je dat al doet, pak dat 12v > 110 v... Iedere PSU kan tegenwoordig ook op 110 volt! En dat scheelt een heel stuk power hoor!
Zodra mijn auto een beetje vorm krijgt komt er een pc'tje in, maar wel van 12 > 12/5 en niet naar 220, want ik houd van mijn accu en die moet dus nog langer mee gaan als 30 minuten!
Met dit stukje tekst zit ik al een hele poos in me kop, dus commentaar, komma komma...
sept '08 Boarden @ Landgraaf | sept. '08 Antwerpen | dec. '08 Chillen @ Berlijn | febr. '09 boarden @ Oostenrijk | maa/apr. '09 Boarden @ Val Thorens
Bachelor of Communication! Nu student aan Universiteit Antwerpen
Why do you look at me when you hate me... Why should I look at you when you make me hate you too...
DUS dan loopt er 2 keer zo veel stroom, en heb je veel dikkere kabels nodig.
EN een goede invertor heeft een rendement van 90-95%
Heb hier een Sinus-inverter liggen met die specs, is niet goedkoop maar wel goed. En probeer maar es een voeding te bouwen die 350W ofzo aan kan. (Nee daar hang je dan geen Epia aan maar iets snellers
| Homepage | ZX 16V Site |
En kan ik er Counter-Strike op spelen? (deze laatste vraag is voor een achterbuurjongen die ook het bordje wil kopen, maar wil graag Counter-Strike spelen!! )
En dan zou het kunnen.
En voor DivX issie ook niet super, je moet kwaliteit enzo wat terugdraaien om het allemaal soepel en synchroon te laten lopen.
Cheater wijzigde dit bericht 04-01-2003 17:17 (9%)
quote:Cheater schreef op 04 January 2003 @ 16:23:
hey mensen kan ik op een EPIA (C3 800 Mhz) ook DivX afspelen?
En kan ik er Counter-Strike op spelen? (deze laatste vraag is voor een achterbuurjongen die ook het bordje wil kopen, maar wil graag Counter-Strike spelen!! )
De passief gekoelde EPIA 533MHz speelt bij mij zonder gehaper een XviD-bestand van 2 cd's vanaf 't netwerk (Win2k, 256MB).
Ik denk erover om nog zo'n EPIA te kopen als vervanger voor m'n Celeron333 desktop. Lekker stil, lekker klein.
Over een paar dagen krijg ik m'n nieuwe auto, en kan ik met inbouwen beginnen. De voeding die ik heb is trouwens een 12v-->ATX voeding. Hartstikke duur, maar goed
Gras groeit niet door eraan te trekken.
quote:Varienaja schreef op 04 januari 2003 @ 17:24:
Over een paar dagen krijg ik m'n nieuwe auto, en kan ik met inbouwen beginnen. De voeding die ik heb is trouwens een 12v-->ATX voeding. Hartstikke duur, maar goed. Eindje terug staat wel een pic.
Is die pic toevallig door mij gepost, een 55 Watt PSI, of niet? (kosten: 61 euro exclusief btw)
Het kost me 243 euro voor een 800 Mhz met voeding (zonder kast)
en dat is inclusief BTW en verzendkosten naar Nederland!
Dit topic is gesloten.